Komentáře a diskuze

  • Ovi 27. 5. 2020 v 00:39 k KomentujemeTen "nový předěl" alias oddělovač reklamy pochází z Hey Radia, kde byl používán při dopravním zpravo...
  • Julek 26. 5. 2020 v 22:25 k KomentujemeLépe mi chodí tento odkaz: https://www.expres.cz/video/roman-ondracek-tezkej-pokondr-supraphon.A1901...
  • Ovi 26. 5. 2020 v 22:01 k Komentujeme"Zajímavě" o Dr. Bobovi (Robertu Polo) mluví Roman Ondráček v tomto rozhovoru od času 21:27 (díky za...
  • Julek 26. 5. 2020 v 22:00 k KomentujemePřistálo mi něco v poště, je to takovej fanouškovskej teaser:https://netromark.webnode.cz/
  • Jirka 26. 5. 2020 v 19:06 k KomentujemeJj, pamatuji si ho velice dobře, v té době sem ho viděl i v televizi - Máte Slovo s Jílkovou....
  • Jirka 26. 5. 2020 v 19:05 k KomentujemeTak Dr. Bob byl vyhozen kdysi i z radia Expres.
  • Michal 26. 5. 2020 v 17:00 k KomentujemePodle archivu tam tou dobou snad vysílal ještě jakýsi DJ Nikolas, ale toho si popravdě vůbec nepamat...
  • Michal 26. 5. 2020 v 16:40 k KomentujemeMíval v sobotu večerní Funky party, kam psalo a snad i volalo hodně lidí z romské komunity o písničk...

Články

Rádia sítě Kiss budou vysílat pod jednotnou značkou

Konsolidace značek na českém rozhlasovém trhu pokračuje. Další na řadě jsou rádia sítě Kiss. Podle žádosti zaslané na RRTV končí dlouholeté brandy Kiss Hády, Kiss Morava, Kiss Publikum, Kiss Jižní Čechy, Kiss Proton a Kiss Delta. Nově mají vysílat pod jednotným názvem Kiss. Tento oficiální název již využívá pražský Kiss 98, proto je možné, že se faktické zkrácení názvu na Kiss bude týkat i tohoto rádia.

Jestli je to krok ke sjednocení programu, resp. playlistu v Praze a v ostatních regionech, teprve uvidíme. Jednoznačným trendem je nicméně centralizace rádií, posilování celostátních brandů na úkor regionálních mutací. Už před mnoha lety byla takto vybudována např. síť Evropy 2, v poslední době je patrné sjednocování značek v případě produktů Media Bohemia (Fajn, Blaník, Rock Radio plus postupné upozaďování regionálních značek v síti Hitrádio).

Pokud se skupina Radio United rozhodla pro jednotný název Kiss, může to znamenat jednotný program v celé síti, tedy opuštění dlouholeté koncepce dvojího formátu – Kiss 98 pro cílovou skupinu 20 až 50 s převahou třicátníků (hudba 90. a 80. let) a ostatní rádia Kiss pro mladší posluchače cca do 40 let s nejsilnějším zásahem mezi dvacátníky (a výrazně novější hudbou). S tím, jak se postupně mění způsob konzumace hudby a zábavy mileniály a generací Z (klesá vliv rádia ve prospěch sociálních médií), bude nutné přizpůsobit současná rádia pro mladé. Budou muset nutně zestárnout, zaměřit se na starší posluchače, protože ti mladší už rádio poslouchají výrazně méně. Podle této logiky by měla změna na Kiss vést k nasazení staršího formátu vysílaného rádiem Kiss 98 ve středních a severních Čechách na vysílače po celé republice.

606 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments