Komentáře a diskuze

  • Ovi 27. 5. 2020 v 00:39 k KomentujemeTen "nový předěl" alias oddělovač reklamy pochází z Hey Radia, kde byl používán při dopravním zpravo...
  • Julek 26. 5. 2020 v 22:25 k KomentujemeLépe mi chodí tento odkaz: https://www.expres.cz/video/roman-ondracek-tezkej-pokondr-supraphon.A1901...
  • Ovi 26. 5. 2020 v 22:01 k Komentujeme"Zajímavě" o Dr. Bobovi (Robertu Polo) mluví Roman Ondráček v tomto rozhovoru od času 21:27 (díky za...
  • Julek 26. 5. 2020 v 22:00 k KomentujemePřistálo mi něco v poště, je to takovej fanouškovskej teaser:https://netromark.webnode.cz/
  • Jirka 26. 5. 2020 v 19:06 k KomentujemeJj, pamatuji si ho velice dobře, v té době sem ho viděl i v televizi - Máte Slovo s Jílkovou....
  • Jirka 26. 5. 2020 v 19:05 k KomentujemeTak Dr. Bob byl vyhozen kdysi i z radia Expres.
  • Michal 26. 5. 2020 v 17:00 k KomentujemePodle archivu tam tou dobou snad vysílal ještě jakýsi DJ Nikolas, ale toho si popravdě vůbec nepamat...
  • Michal 26. 5. 2020 v 16:40 k KomentujemeMíval v sobotu večerní Funky party, kam psalo a snad i volalo hodně lidí z romské komunity o písničk...

Články

Rádia sítě Kiss budou vysílat pod jednotnou značkou

Konsolidace značek na českém rozhlasovém trhu pokračuje. Další na řadě jsou rádia sítě Kiss. Podle žádosti zaslané na RRTV končí dlouholeté brandy Kiss Hády, Kiss Morava, Kiss Publikum, Kiss Jižní Čechy, Kiss Proton a Kiss Delta. Nově mají vysílat pod jednotným názvem Kiss. Tento oficiální název již využívá pražský Kiss 98, proto je možné, že se faktické zkrácení názvu na Kiss bude týkat i tohoto rádia.

Jestli je to krok ke sjednocení programu, resp. playlistu v Praze a v ostatních regionech, teprve uvidíme. Jednoznačným trendem je nicméně centralizace rádií, posilování celostátních brandů na úkor regionálních mutací. Už před mnoha lety byla takto vybudována např. síť Evropy 2, v poslední době je patrné sjednocování značek v případě produktů Media Bohemia (Fajn, Blaník, Rock Radio plus postupné upozaďování regionálních značek v síti Hitrádio).

Pokud se skupina Radio United rozhodla pro jednotný název Kiss, může to znamenat jednotný program v celé síti, tedy opuštění dlouholeté koncepce dvojího formátu – Kiss 98 pro cílovou skupinu 20 až 50 s převahou třicátníků (hudba 90. a 80. let) a ostatní rádia Kiss pro mladší posluchače cca do 40 let s nejsilnějším zásahem mezi dvacátníky (a výrazně novější hudbou). S tím, jak se postupně mění způsob konzumace hudby a zábavy mileniály a generací Z (klesá vliv rádia ve prospěch sociálních médií), bude nutné přizpůsobit současná rádia pro mladé. Budou muset nutně zestárnout, zaměřit se na starší posluchače, protože ti mladší už rádio poslouchají výrazně méně. Podle této logiky by měla změna na Kiss vést k nasazení staršího formátu vysílaného rádiem Kiss 98 ve středních a severních Čechách na vysílače po celé republice.

606 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Václav
5. 3. 2017 08:51

Taky díky vám oběma za komentář. Ovi mě připomněl to před 15 lety, to jsem zrovna začínal poslouchat živější stanici ale E2, protože přes den stanice nabízely v podstatě to samé, jen už tehdy z toho Kiss vycházelo hůř ve smyslu dramaturgie, tedy schématem vysílací hodiny a tedy i délkou reklamních bloků (ve 35 a 50 minutě E2 v odpojovácích většinou hrála a Kissko vesele ten čas proreklamovalo). A tohleto schéma později RU nasadila i na Beat a Country. Nejen z toho důvodu jsem nikdy neviděl přínos regionality, spíš formátu, což se po letech i ekonomicky potvrzuje ale u Kiss ne zas tak jednoznačně. Jak ovi poznamenal, mohli jsme tu mít celoplošku místo F1, jak naschvál to dostal fleischman, tehdy F1 byla ještě dobrá. Z K98 to taky vypadá na pěknou celoplošku, ale… Tam kde by to pomohlo nejvíc (Delta s podílem na trhu okolo 1% v kraji), je pokrytí slabé, takže ještě při míře komerce se poslechovostně dostanou tak na úroveň svých sester (Beatu, CR) a naopak hlavně u nás u Publika, popř. Hádů je to riskantní krok, kde mohou přijít o vybudovaný podíl na trhu přes 7% ve ZLK u Publika (uvedený při poslechovosti v krajích). Kiss je také proslulé v minulosti střídáním formátu, např. jeden čas rock a dance a to podle aktuálního výstupu z poslechovosti, což se možná týká i této žádosti, protože Kiss JC teď moc nezazářilo, podle mě to bylo vystřídáním vlastního playlistu loni na jaře a pak asi nazpátek na to logicky nestihli zareagovat žádní z příznivců ať té a nebo té skupiny. Ještě dodám , že za současného stavu má po Blaníku Proton 2. nejvyšší podíl na trhu v P. kraji a to více než 10%, náskok před celoploškama, takže uvidíme jestli tak Kiss jako celoploška zůstane : )

Jan
5. 3. 2017 08:17

Kdyby to bylo podobne jako je Discopribeh Davida a Hajka tak bych se vůbec nezlobil.

JM
Reply to  Jan
5. 3. 2017 10:10

Kdyby to bylo podobne jako Discopribeh BEZ (!!!) Davida a Hajka, tak bych se take vubec nezlobil.

Hudba fajn, ale ty priserne kecy tech dvou se opravdu nedaji vydrzet.

Václav
Reply to  JM
5. 3. 2017 12:34

Souhlas s JM, poslouchám Mareše (vím že se nemám čím chlubit), ale Davidi to fakt nejde, nechápu to, když se snaží jak Mareš, ale je to tak. Podobně mě nezajímá odpolední show E2 i Fajnu, nebo Kiss Pu s Julií. Davidi z toho maj dle mě k E2 nejblíže, ale jak jsem řekl.

Petr
Reply to  Ovi
5. 3. 2017 00:53

Ovi, děkuji za Váš komentář. Ano, hudební formát Kiss 98, který se s příchodem Karla Lehnera vrátil k původnímu hudebnímu zaměření 80. a 90.let a které je dnes v českém éteru svým způsobem jedinečné v rámci mainstreamu má šanci uspět. Ve finále, uvědomíme-li si celkově moderní retro vlnu hlavně u eurodancových devadesátek může jít o skutečnou bombu, která osloví právě posluchače, kteří vyrostli na nejúspěšnější éře Rádií Kiss. Zároveň to vše dává ekonomický a programový smysl. Kiss Rádiím se dlouhodobě nedaří najít správnou cestu, např. Hády jsou již několik let na „dně“, Jižní Čechy též dlouhodobě klesají a mají ze svých nejúspěšnějších hodnot něco málo přes nadpoloviční většinu. Ekonomicky je to jasně dané – Proton, JČ, Delta, Hády, Publikum i Morava – to je 6× nájem, 6× celé personální osazení, 6× technika, 6× promo, 6× poplatky atd. – vše se prostě násobí. Takto pokud postaví neskutečně silné programové schéma s top výběrem z regionů (moderátorská šance na celoplošné vysílání) může Kiss skutečně do budoucna získat zajímavá čísla z cílové skupiny nejproduktivnějších obyvatel za zlomek ceny a zároveň se po xyz letech ujednotí tvář, resp. image – rádio se stane jasně čitelné. Ano, v prvních vlnách se jisto jistě projeví na posluchačských preferencích ztráta regionálních hlasů, vytratí se lokální on-air i off-air kontakt s posluchačem, možná odejdou někteří lokální inzerenti, ale ve finále to pořád dává finančně smysl. A propo, víme, že pokud bude Kiss chtít využít synergie s Primou, může jednotným programem a formátem udělat celkem slušné promo. Pokud jde o program, přemýšlím tak, že se jisto jistě bude malá část programu odpojovat, minimálně na zprávy, dopravu, reklamní breaky, kulturní tipy… Za mě to dává logiku, ač mě mrzí ztráta regionálních značek a celkový trend centralizace rozhlasových sítí. Ale běžný posluchač se z toho oklepe a naladí si prostě to rádio, které bude hrát jemu nejbližší hudební mix…

Jan
4. 3. 2017 18:26

je fakt , ze radio pro stredni vek tu není. Tak format Kiss98 by byl mozna prinosem , ale zase znicit tak uspesne a poslouchane radio jako je Kissjc je dle mého nazoru ohromna skoda.

JM
Reply to  Jan
4. 3. 2017 19:43

Nemáte pravdu, že rádio pro střední věk tu není. Je jich tu spousta (Hitrádio, Frekvence 1, částečně s přesahem do staršího věku Impuls. Radiožurnál a Blaník).

Jen se ani jedno z nich nedá poslouchat.

David
4. 3. 2017 12:15

Mně už je 31 a rádio s mladým formátem, jako je E2, Fajn, či Free, nejsou pro mě. Já už jsem na mladé formáty starý. Jako malý jsem vyrůstal na starší muzice. Novinkové songy v rádiích už mě nějak neberou, protože už na to nemám věk. Rádia typu E2, Fajn, jsou spíš pro náctileté posluchače. Já už raději retro… takže starší formát Kissu velmi rád uvítám.

Václav
Reply to  David
4. 3. 2017 12:26

Mě nejde o věk, ale hlavně nerotovat, takže taky uvítám. Když se to tu pořád rozděluje dle věku tak celoplošky (F1,imp,bla) jsou pro starší ale jsou odpudivé kde se zas rotuje nový český a sk pop, a ostatní výběr je strohý v porovnání s Kiss 98. Free hodnotím pozitivně že hudba je výběr jiný, živější, pokud mám někdy náladu.

Petr
4. 3. 2017 10:48

Jak jsem napsal, kdo nemá zabedněnou mysl, je jasno – konec regionálních studií. Přestaňte v tom hledat nesmysly a srovnávat hrušky s jablky (bez urážky, neberte osobně), je to čistá ekonomika a pragmatismus. Stačí se podívat na nové licenční podmínky, na trendy v rozhlasové branži, na jednoduchou ekonomiku, že provozovat 1 rádio je sedmkrát levnější než dělat 7 regionálek, na demografický vývoj posluchačské obce (jak napsal velmi fundovaně Ovi ve své zprávě) atd. Baví mě, jak tu spojujete nespojitelné, prostě se na to podívejte čistě logicky, nic víc. 1.května končí regionální studia Kissů.

Václav
Reply to  Petr
4. 3. 2017 11:15

Nevím z kterého jste regionu, ale vím že ty jižní měli a mají tradici víc než kterékoli jiné reg. rádia a jen lze předpokládat , že o to to tentokrát nebude jednoduchý konec krom posluchačů i pro personál, to jsem chtěl dodat, asi je to pro vás nadbytečná informace, zvláště na severu. Když je to 7xlevnější tak proč to neudělali už dávno podle vás? Asi to nebude tak jednoznačné, sjednocovat něco co teď má dobrou odezvu, dle vývoje to půjde dolů, ale ještě to tam není. A to jste se jich ptal že můžete sem dát přesné datum 1.5.?
PS: Prostě mi to přijde jako větší zásah než jiné změny názvů, proto jsem to chtěl dát najevo, nastínit současný stav hlavně Publika, o tom diskuze je, děkuji Petře za vaši odezvu, pro vás je to krátká tisková zpráva, uzavřená kapitola a dáváte najevo, že je zbytečné se dál o tom bavit, my jsme jen chtěli dát mimo jiné najevo, jestli se na 98 budeme těšit.

Václav
Reply to  Václav
4. 3. 2017 11:37

Ještě takhle: zatím 98 vypadá moc pěkně, ale jak známe RU tak s rozšířením přibydou, v tomto případě zůstanou reklamy z regionálů a to na dobrém, ale stále popovém rádiu rádiu málokdo zůstane, to není jako dělat celoplošný Beat či Country s odpuzující dramaturgií, kdy RU využívá nepřítomnost konkurence u těchto formátů a i tak jsou v dolní části tabulky poslechovosti, dle mě to není jednoduché 7 za 7 🙂

Petr
Reply to  Václav
4. 3. 2017 12:55

Václave, nebuďte naivní (neberte pejorativně). Proč to neudělali dříve? To je asi tak, jako když se lidé rozvádějí a ptali by se sami sebe – proč jsme to neudělali dříve a vůbec, proč jsme se vůbec brali :)) Prostě vlastník dospěl k rozhodnutí. Není to nic nového na české trhu, pravda, u Kissů docela překvapivé rozhodnutí, ale doba je pro rádia obecně zlá a osobně si myslím, že k podobnému kroku dříve či později dospějí i Hitrádia. A datum a jiné věci? Pokud pozorně čtete, ptáte se, sledujete vývoj, diskuze, reakce, dokážete to dát dohromady.

Václav
Reply to  Petr
4. 3. 2017 13:08

OK, tak obecně jsem zvědav jak tahle akce bude probíhat.

David
4. 3. 2017 09:47

Když to tak vezmu, tak Hády je ze všech Kissů nejhorší. Neběží tam žádné večerní hudební speciály. Co se týče moderátorů, tak v úterý pravděpodobně ukončil působení v Rádiu Kiss Hády Borek Kapitančik, který tam vysílal od března roku 95. Takže stanice Hády už je pro mě mrtvá. Naopak formát pražského Kiss 98 je velmi kvalitní. Ostatní regionální Kiss rádia hrají několikrát za den stále stejné sračkomety pro mladé. Od toho je tu E2 a Fajn…ne Kiss.

Václav
Reply to  David
4. 3. 2017 10:43

B.Kapitančik – dyť to tam musel v tom případě začínat ještě skoro na radiu původním radiu Hády. S***** to jsou ale pořád nesouhlasím s identifikací pro mladé, spíš bych tomu říkal nová muzika, akorát je to takový stejný a někdy ucouraný pomocí rotací se to do tech lidí snaží narvat. Lepší repertoár už má Free nebo Helax a samozřejmě potom nějaké alternativní rádia a pořád může jít o novou muziku, možná jak to tady furt někdo chce rozdělovat, tak pro mladé. Na hudbu reg.kissů bohatě stačí E2, Fajn Hitr. Podobně připomínám otravují celoplošky ale zas jinak a to pořád současnými českými, či popovýma slovákama – takže se blýská na lepší časy, že si na 98 od toho odpočinem všude.

Lukáš
Reply to  David
14. 3. 2017 00:46

Tak s tím nemohu naprosto souhlasit a je vidět, že nevíte o čem mluvíte. Osobně poslouchám Kiss Deltu a v žádném případě ho nelze srovnávat s Evropou 2. Každé z rádií mají odlišný styl hudby. Evropa 2 hraje pořád dokola pouze pár totálně ohraných hitů, kdežto Kiss Delta má playlist daleko rozsáhlejší. Navíc se soustředí spíše na energetické taneční hity, které na Evropě 2 nikdy neuslyšíte. Také je znát velice časté nasazování novinek, které jsou prokládány tanečními devadesátkami, takže pro mě se jedná o perfektní hudební výběr. Kiss Delta je pro mě jedno z nejoblíbenějších rádií, které by mi hodně chybělo a nějaká Evropa 2 by mi ho ani z 1% nenahradila, tam je hudební výběr zcela jiný a pro mě neposlouchatelný…

Václav
Reply to  Lukáš
14. 3. 2017 20:27

Nepopírám že Kiss nabízí spoustu zajímavých hitů ale jen v mezičasech mezi pár novinkami, které tam rotují každé 2 až tři hodiny a hodně z nich je společných právě s E2 Fajn Hit. A tyhle rotační předpisy mi nejdou poslouchat. Aby to splňovalo, že nejde srovnávat s E2, tak to chce aspoň Free popř. Helax. Jinak díky za názor, že to někomu vyhovuje. Ono možná psanou formou se to hůř vysvětluje o co jde, pokud budete odpovídat tak můžete napsat jak dlouho už Kiss případně jiná rádia posloucháte, když prý já nevím o čem mluvím : )

jirikovoego
Reply to  Václav
14. 3. 2017 21:29

Rozhodně to takhle nevidím. Je to, jako bych řekl, že Rock Radio a Beat je jedno a to samé 🙂
Jde o to, že imho Kiss Radia mají daleko energičtější playlist, než E2/Fajn. A je také daleko širší.

Co mi ale přijde daleko větší škoda, než playlist je ztrára regionálních studií. Nevím jak jinde, ale v jižních Čechách je Kiss extrémně kontaktní a off-airové rádio. Chápej – u většiny kulturních akcí je KissJČ přítomno, spousty akcí přímo pořádají, jejich DJ’s jsou vidět v okolí… To rádio zkrátka žije s námi. Rozhodně je pak pro mě jejich „informační“ servis přínosnější, než informace, že v Brně je zácpa a jaká je smogová situace na Třinecku…

Navíc pokud nakonec opravdu nahradí regionální Kissy Kiss98 (tak jak je), tak pro mě o to horší zpráva. Playlist by se dal (i když radši bych něco progresivnějšího, jako byl třeba Bonton před přeformátováním), ale naprosto nezkousnutelný způsob moderování (Kiss98) pro mě bude velkou překážkou.

Václav
Reply to  jirikovoego
14. 3. 2017 21:45

No Rockrádio by se mělo jmenovat maximálně pop rock. Na ostatních rockových rádiích jde krásně vidět že opravdu každé je jiné, už je jich dost ale kdyby přibylo, tak bude zase jiné(RMX Sky, Orlicko, Rzone,Hey (jsou barvnější…), to nelze říct o těch popových s novýma hitama. Ale uznávám že z nich Kissy se snaží o pěkný výběr, ale ničí ho ty zmíněné rotace společných novinek s Ev, Fa, Hi a dalších. Vím že projev Kissů je zažitý a jak jsem několikrát zmínil se mi nechce věřit že to zarazí, když jde vidět že hodně z nich vydělává, možná byli jimy dotovány rozdezdy celoplošného Beatu. Styl Moderátoru Kissů mě moc neseděl, proto nemám problém s 98 i když pro posluchače bude šokem. Spíš na celoplošný Kiss přibydou zbytečné zprávy, reklamy a takový ten plevel. V současné podobě je K 98 celkem pěkný.

Pavel
Reply to  jirikovoego
26. 4. 2017 21:40

Jsem z Prahy,ale poslouchal jsem Kiss jc-byl to super nabijeci nářez-každé ráno Roman s Bárou a Adelou.Nebo Horečky sobotnich nocí. Je to jak píšeš,dřív byly Rádio Bonton nebo Zlatá Praha než se přejmenovala na Fajn poslouchatelné radia.

Lukáš
Reply to  Václav
14. 3. 2017 21:31

Reakce byla spíš na příspěvek Davida, ale to nevadí, zřejmě máte podobný názor jako on. Chápu že pokud tento styl muziky nemusíte, tak se Vám to určitě nechce poslouchat, abyste slyšel rozdíl. Stačí tedy pokud se podíváte na stránky obou rádií a porovnáte playlist za určitý den. Jistě uvidíte rozdíl – na Kiss Deltě je daleko rozsáhlejší výběr, hity které Evropa 2 vůbec nehraje a také četnost již zmíněných devadesátek. Ty jsou tak 2-3 do hodiny, ale velice zajímavé, řekl bych netradiční a spíše taneční. Kiss Deltu poslouchám tak 10 let, zhruba od doby co zvýšili výkon na Pardubickém vysílači. Před tím jsem měl oblíbené rádio Life a Zlatou Prahu, které obě zanikly. Kiss Delta mi tyto rádia aspoň částečně supluje.

Jirkas
Reply to  Lukáš
14. 3. 2017 20:35

Kiss Delta a Evropa 2 jsou ten samy odpad, jeden za deset, druhy za dvacet.Oboji kolovratek styl.

Lukáš
Reply to  Jirkas
14. 3. 2017 21:37

To je naprosto zcestné srovnání. Jelikož nemám rád rockovou muziku, tak to je jako kdybych řekl, že Beat, Rádio Čas Rock, Rock Zone apod. jsou úplně stejný odpad. Ano, pro mě jsou, protože tuhle muziku neposlouchám, ale to neznamená že je budu házet do jednoho pytle a říkat rock jako rock. Věřím že příznivci rocku v nich určitě rozdíly najdou.

Jirkas
Reply to  Lukáš
15. 3. 2017 21:10

Není, na tyto dvě stanice to zcela pasuje.

Václav
4. 3. 2017 09:14

B – Centralizace proběhla – no ono doteď když porovnám Hády a Publikum tak se někdy snaží nasazovat přes den identintický playlist akorát má jedno z Kissek logicky zpoždění, protože když má každý své studio, tak to logicky na čas nedáš…
Poslechovosti jen těžko prospěje… – no nemusí to mít špatný vliv, když půjde o hudební formát z Prahy, který bez rotací nikdo jiný nenabízí. Na druhou stranu studia měly tradici, proto si myslím reakce personálu na konec budou větší než při konci kteréhokoli jiného rádia. Samozřejmě ta důležitost rok od roku snižuje, ale dnes ještě není dole(např. jak u Delty), aby se dalo centralizovat. Publikum je u nás v centru, v obchodním domě Modusu od nepaměti, někteří moderátoři jsou tam léta, podobně to vypadá i u Hádů, JC.

Jan – dyť Fajn přece centrálně vysílá, má tam nějakou odpolední show z Prahy, nebo je to třeba na severu Čech jinak, je rozdíl mezi North a Agara – jsou na stejném území, já teď nevím, je pro mě konec světa a na webu to nerozlišují; či Life je jinak – já mám pocit že je to všude stejné, tam přídomky jsou nelogické, používají je ještě někde? – já když proladím u sebe na okamžik, tak kdysi tu byla mutace Fajn Hity, ale Hity mám dojem už nějakou dobu neříkají. RDS AF tam taky jede.

B
4. 3. 2017 08:04

Co se týče Kissů, tak tam centralizace proběhla uz cca v roce 2003, kdy se u hady, publikum, morava, sjednotil playlist a zvukova grafika oznamovala jen Kiss music. Regionální názvy se pak vrátili, ale playlist zůstal stejný u hady, morava, publikum i dnes. Dle meho nazoru je nešťastné rušení regionalnich studii, jsou tam kvalitní moderátoři, kteří tam pracuji třeba i 15 let a všichni je v regionu znaji. Pokud bude centralni vysilani z Prahy, tak dle meho nazoru nebude rozdil mezi E2, fajn atd. Což poslechovosti jen těžko prospěje.

Jan
4. 3. 2017 07:26

ještě dotaz. Vim ze to sem nepatri, ale snad prominete. Nevite kdy se sjednoti Fajn?

Jan
4. 3. 2017 07:13

Opravdu si myslite pane Petre ze do dvou mesicu je konec z regionalinim Kissem?

Petr
4. 3. 2017 06:28

Plácáte tu kraviny. Ovi, Vy byste si měl dát pět a pět dohromady, Vám musí být osud regionálních Kissů naprosto jasný. Definoval jste ho přesně. Do dvou měsíců konec.

Lohen
3. 3. 2017 21:05

Dle informací z jiného webu se změna týká všech Kissů kromě Kiss 98, který zůstává nadále samostatně.

JM
Reply to  Ovi
3. 3. 2017 22:27

Když jsem nad tím přemýšlel, nedávalo by sjednocení Prahy s ostatními smysl. Název možná bude stejný, ale formát ne. Samozřejmě nemusím mít pravdu a pak budou posluchači zejména Kissu JC hodně naštvaní, ale spíš bych si tipl, že sjednocení názvu jen potvrdí trend již nyní sjednoceného playlistu a programového schématu.

Jen doufám, že to budou stavět právě na Kissu JC, který je v celé síti mimo Prahu asi nejlepší. A zachovají tam třeba jejich horečku sobotní noci s taneční hudbou, kterou si Kiss JC udržel i přesto, že jinde v tu dobu běží kolotočáři David s Hájkem.

Václav
Reply to  Ovi
3. 3. 2017 22:55

Za mě bude příjemný, nikoliv stářím ale rovnoměrností.
Ve hře jsou tyto hlediska: název, hudba, centralizace.
V jižní polovině ČR se mi nezdá, že by Kissy pořebovali nějakou ze změn. O jednotný název už se ale žádá. No nevím jaký bude mít jednotný název smysl, když jednotlivé Kissy mají dle mě (personálně)nejsilnější regionální studia z rádiových sítí – to ty lidi chtějí zrušit? No ale asi jo aby to smysl mělo a udělají celoplošku, což je dost významná změna, bude tam AF což by při současném stavu nešlo, takže to vypadá na větší centralizaci než jsou Hitrádia. Tah Kissů ekonomicky nechápu v kontrastu delty a zbytku, u kterého se mi to nezdá. Je ale pravda že i jiným se dařilo a byli a budou přejmenováni, ale zas to jsou jen regionálky. Tohle je zásah srovnatelný jako by chtěli centralizovat regiony Čro. Přece jen mají Kissy i své speciálky a třeba pozitivně tvoří tvář DJ Baslicker u JC. No na apríla je to brzo, ale stávají posluchači by byli rádi. Hudba, no je pravda že i na tom Publiku se v mezičase dost objevují devadesátky, takže jakoby to k tomu spělo.
Delta šla vydrždovat léta bez odezvy, ale prosperující se musí utnout…

Václav
3. 3. 2017 19:29

Kromě změny názvu by to chtělo vyzkoumat, zda se zmiňují i o změnách programových (playlistu) Dle strategie současných Kiss rádií, by to byl nelogický krok – na mysli mám hlavně ty silnější, jedno z nich např. naše Publikum. U něho je znát velká míra komunikace s místními posluchači (především mladší poloviny populace), živější než na jiných rádií, co se týče našeho zlínského regionu, znám to, když mají někde puštěné, mě to moc nebere, ale poslední výstupy poslechovosti jsou u nás slušné, ve ZL okrese si ho naladí více posluchačů než konkurenční tradičnější r. Zlín nebo i E2. Hudba se nedá jednoznačně rozdělovat pro mladé a staré, spíš dobrou a špatnou, u rádií hlavně dobrý a špatný mix. Od kterého roku narození mladé už rádio nezajímá je těžké určit i když by to bylo pěkné, ale dle mě od rádia odcházejí všichni, ale mě jako fandu to nemrzí já se těm lidem nedivím že v restauračkách je místo Impulsu nějaký hudební TV kanál a v těch hospodách nepracují jen mileniálové : ) , v autech i letití profesionálnější řidiči jsou už dost často vybaveni flashkou. Řekněme, já už jsem hranice (27) pod kterou už lidi rádio nezajímá smířil jsem se s tím že s mladšími si už o něm nepokecám a ejhle kámoš(18) podrobně vysvětlil proč má rád Beat a spoustu mladších např bratranců má na FB v oblíbených i nějaké ty rádia, nemladší sestřenice (9) co jsem viděl rádio používá v mobilu, nevím co měla naladěné ale u tety v autě byla spokojena s Country. Už to ani nechápu, někdy se divím že se lidem chce kvůli reklamám.
Zpět ke Kiss – takže co se týče Publika v tomto stavu to na první pohled vypadá že by byla škoda to zarazit, vůbec to nepředpokládám že k tomu dojde, maximálně si budou říkat už jen KISS, tedy zatím uvidíme za nějaký ten rok. Další věc je tak hudební skladba – já jsem byl lyžovat na Rusavě v lednu bylo -15° a těďka minulý víkend bylo tepleji, avšak na tam hrajícím Publiku stále stejné rotace novinek. Stejný pocit už v roce 2012 na brigádě mě s tímto rádiem už tehdy docházela trpělivost– ale když to ostatní baví, proč to měnit. (když bych to vzal ekonomicky) Ale mě přijde lepší Kiss 98, třebaže mě u něj nesedí míchání živějších 90 eurodance s léta hraným zatuchlým středoproudem celoplošek, ale uvědomme si že je to defakto jediné rovnoměrně hrající hity (+- 90s) – hlavně zahraniční! , doby kdy to dokázala F1 jsou pryč i tam je vidět kdo (mimo jiné i z souč. českých) má přdnost, Blaník se snaží velký výběr ale taky jak F1 jsou tam propagování souč. CZ , CR1,2 též. – takže když bych chtěl zůstat na hitech, furt mě budou někteří ve větších dávkách otravovat.

Kiss – byl jsem u Publika, kde bych formát ze strateg. Důvodů jěště zachoval, minimálně regionální studio ale nakonec i souč. hudba je už zvyklostí pro to rádio. Možná ale RU zjistilo, že regionalitu lze centrálně dělat alá Beat a CR; kam to i v budoucnu logicky spěje, ale dle mě je ještě brzo rušit souč. Publikum. Stejně dobře je to rozjeté i u HÁDY, JC, Protonu. Formát 98čky jde ale z fleku dát na skomírající Deltu a možná OL část Kiss Morava (tam by se muselo odtrhnout o primární Ostravy)

David
3. 3. 2017 10:52

Konečně je to krok správným směrem.

L
Reply to  David
14. 6. 2017 16:21

Ty seš fakt pako, jasně z původního Brněnského rádia udělali Pražský, to je fakt krok správným směrem.

Jan
Reply to  David
14. 6. 2017 20:16

Sou to chudaci a svim zpusobem smejdi. Podepsal sem všechny petice a také zadam ad udelaji jednu Primu ne? Když museli znicit vse.

1 2 3 19