• Míra 10. 12. 2022 v 04:02 k KomentujemeAť to vydrží, protože váhy o jedné misce znamenají konec.
  • Oviradio.cz 10. 12. 2022 v 00:12 k KomentujemeDnes je to přesně 10 let, co se na Ethnu (od 2013 Color) objevil Michael Viktořík a jeho pořad Svět...
  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty 9. 12. 2022 v 18:47 k KomentujemeUvidíme.
  • Jarda 9. 12. 2022 v 18:45 k Komentujemetak ať už tam konečně nějaká zůstane a začne vysílat. ;)
  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty 9. 12. 2022 v 18:33 k KomentujemeTři... Neboj. 🙂
  • Jarda 9. 12. 2022 v 18:16 k Komentujemeuž po několikátý změna... pamatuju alespoň 2 frekvence pro lbc...
  • David Pražák 9. 12. 2022 v 16:07 k KomentujemeS Krokodýlem je to opravdu zvláštní. Mezi Jihlavou a Třebíčí je komplikace na kopci Kohlibel, kde kmitočet 102,3 je zarušený...
  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty 9. 12. 2022 v 15:03 k KomentujemeJak zase? A přece nebude na FMlistu viset zamítnutá frekvence.

Články

Komentujeme

O čem píšete?
18.8K Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Míra
Reply to  Oviradio.cz
10. 12. 2022 04:02

Ať to vydrží, protože váhy o jedné misce znamenají konec.

Jerry
9. 12. 2022 11:38

Tak jsem po delší době laboroval a opravdu došlo ke snížení výkonu vysílačů Tábor ulice zavadilska u fajn rádia 97.2 , 88 faktor i 106.8 rock radio. Vypadá to na výkon poloviční, dosah je malý i v okolí Soběslavi. Asi se šetří už

TÉMA
Tábor
Míra
Reply to  Jerry
9. 12. 2022 11:58

Vlastně jsou to dva doubly dále od centra, 88 se zase třískalo na D3 s Liščí Horou, ale vše překrývá na 104,3. U Fajnu a možná i Rocku to může být v Soběslavi trochu znát v indooru.

Last edited 16 hodin před by Míra
David Pražák
Reply to  Míra
9. 12. 2022 12:27

Snížení výkonu pozoruji u kmitočtu Třebíč 101,7 Rádia Krokodýl V Brtnici a celkově směrem na Jihlavu se signál zhoršil. Dřív jsem Krokodýla ladil v Brtnici na kopci parádně, teď už to nejde. Nevím, co se stalo, ale budu muset kontaktovat technika rádia Krokodýl a zeptat se ho, proč třebíčská frekvence 101,7 hraje směrem na Jihlavu hůře, než před tím? Odpovědi můžou být 2. Buď došlo ke snížení výkonu, nebo se otočila anténa směrem na Brno, která byla otočená dřív na Želetavu. V Třebíči a okolí hraje Krokodýl dobře, jen směrem na Okříšky a Brtnici se signál pohoršil.

Hony
Reply to  David Pražák
9. 12. 2022 14:20

Celkově Krokodýl s temi vysílači moc nepřidal Svitavy a Boskovice na sebe ani pořádně nenavazují.Už za Svitavami už do toho prská Haná a 91.9 zase je rušena Country rádiem.

Last edited 13 hodin před by hony
David Pražák
Reply to  Hony
9. 12. 2022 16:07

S Krokodýlem je to opravdu zvláštní. Mezi Jihlavou a Třebíčí je komplikace na kopci Kohlibel, kde kmitočet 102,3 je zarušený Dvojkou Českého rozhlasu a díky tomu, že se pokrytí třebíčské frekvence směrem na Jihlavu zhoršilo, tak není plynulý signál. Kroksna začne hrát až když spadnete z kopce do Okříšek. Další krytický úsek je z Moravských Budějovic na Jihlavu, kdy signál začne kolabovat u Želetavy, pak se na chvíli zlepší, ale u křižovatky na Kasárny spadne a naskočí až u Stonařova kmitočet 102,3. To není všechno. Plynulé pokrytí nenavazuje z Dačic nikam. V Telči sice frekvence 98,5 hraje krásně, ale bohužel nedojedu s Krokodýlem do Jihlavy. Trochu by pomohlo změnit jihlavský kmitočet ze 102,3 na 102,4. Ten není tak zarušený. Bohužel Český rozhlas Dvojka z Třebíče tomu dala své.

Kristián
8. 12. 2022 20:36

po dlhej dobe som opäť počúval Impuls. aby som bol konkrétny, tak predavačky v obecnej Jednote preladili z rádia Expres práve na Impuls a mám 2 postrehy: 1. počul som vynovenú zvukovú grafiku a nový slogan „Radosť zo života“ (neviem, odkedy to tam majú) a za 2. stále tam hrajú tú istú hudbu, čo pred cca 1,5 rokom, čo som naposledy počúval túto stanicu. konkrétne tam predpoludním hrali napr. Kryštofa a pieseň Nesmím zapomenout alebo Sineád O’Connor a jej Nothing compares 2 U.

TÉMA
počúvanie Impulsu po dlhej dobe
J K
8. 12. 2022 16:23

Je tu někdo z Karlovarska, kdo ví, jak to vypadá s frekvencemi pro Fajn rádio v Chebu a Sokolově? Vysílá na nich již Fajn? Od doby, kdy byla tato zpráva zveřejněna, uplynulo již několik měsíců, ale ani ve vysílání, ani na FB, IG či webu rádia tyto frekvence stále uvedeny nebyly.

TÉMA
Fajn rádio - frekvence
Jaroslav eret
Reply to  J K
8. 12. 2022 20:00

Uz to jede v Sokolově na 99,0 fm a Cheb 97,1 fm