Komentáře a diskuze

  • Lukáš 28. 9. 2023 v 22:18 k KomentujemeTak bude mít MB problém. To radio čas rock zajímat nemusí. Rockovou muziku hrají dobrou. Já nechápu proč MB tady...
  • Jakub 28. 9. 2023 v 22:07 k KomentujemeNezměnili, stále hlásí “Praha a střední Čechy na 1062 AM”…
  • Marek 28. 9. 2023 v 21:38 k KomentujemeVšak ona ta frekvence 96,0 často nehraje, často je tam ticho než aby to hrálo.
  • Václav 28. 9. 2023 v 21:25 k KomentujemeDnes v poledne jsem byl v Nové dedine u zlina, na kraji obce , celkem výhled na Západ, slabě 954,...
  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty 28. 9. 2023 v 18:38 k KomentujemeKapacita multiplexu v kbps při zabezpečí EEP 3-A.
  • Květák 28. 9. 2023 v 18:37 k KomentujemeRádio Čas z Baby mi rozhodně chybět nebude :-D A navíc Čas je tu chytatelný pomocí DAB+ z Kozmic.
  • Jarda 28. 9. 2023 v 18:25 k Komentujemea odkud pochází číslo 1152?
  • Jiří 28. 9. 2023 v 17:40 k KomentujemeU středních vln hodně záleží na místním rušení,tak pro první zkoušky bych vzal malý přenosný AM přijímač někam mimo zastavěné...

Články

Komentujeme

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
21.8K Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Míra
31. 1. 2023 07:11

Myslel jsem, že má Tomáš Kraus dovolenou, ale Viktor Dyk zřejmě zůstane.
https://rockovyradio.cz/rock-lidi/viktor-dyk

LiborV
Reply to  Míra
31. 1. 2023 13:35

Rock rádio přesně jak píšete změnilo ranní vysílání. Podle průzkumů mezi posluchači byl pro ně Tomáš Kraus málo rocker. Neuměli se s Tomášem Krausem identifikovat. Třeba Beatu se výběr povedl a Katka Kachna Kolínková (Seibrtová) je vnímaná autentický rockově. Nyní zvolilo na ranní vysílání Viktora Dyka, aktivního rockera, který stál v pozadí mnoha kapel a projektů (nyní Rock Opera). Ranní vysílání bude víc než o humoru nyní o hudbě.

TÉMA
Ráno na Rock rádiu
Poslouchac
Reply to  LiborV
31. 1. 2023 13:37

Zkusil jsem noveho moderatora a zase se pokorne vratil na Beat…

Benny
Reply to  Oviradio.cz
4. 2. 2023 18:16

Musím souhlasit, až mě překvapilo, jak se to ráno příjemně poslouchá, narozdil od Krause. Dokonce mluví i docela spisovně, což je pro nás moraváky potěšující 🙂

Míra
Reply to  Benny
6. 2. 2023 07:33

Že by nový zvukový obal Rock rádia ? Také „nové“ songy v playlistu.

Míra
Reply to  Míra
14. 2. 2023 06:12

Rock Radio dnes ráno: Jiří Weingartner.

Míra
Reply to  Míra
17. 2. 2023 07:43

Rock Radio dnes ráno: Kamil Dráb

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
30. 1. 2023 20:59

Ústecká 90,9 má kuriózní chybu v RDS-PS. Prostě si plete písmenka. 🙂

comment image

comment image

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
30. 1. 2023 21:52

Podle PS hrála QBBA0. 🙂

Jakub Melin
Reply to  Oviradio.cz
31. 1. 2023 12:08

ABBA je jedna z nejoblíbenějších a nejslavnějších popových skupin historie s kvalitní tvorbou, kterou hrají i veřejnoprávní stanice v Rakousku nebo v Německu.

Proč by s ní měl skoncovat Radiožurnál, který ve svém playlistu má nemálo hudebního odpadu, který je na rozdíl od (ano, ohrané) ABBA nestravitelný?

Jasně, neustálé omílání stále těch stejných skladeb je otravné, ale to se netýká jen ABBA, ale vlastně veškeré 70s a 80s produkce v českých rádiích. Přitom by se to dalo dělat mnohem zajímavěji a lépe. U aktuálních hitů lze častější omílání pochopit, u starších věcí je to prostě jen absence kreativity ze strany rádií a pro posluchače otravný prvek, kvůli kterému od rádia mnohdy odejdou jinam.

Jakub Melin
Reply to  Oviradio.cz
31. 1. 2023 21:23

Na ABBU každý pátek a sobotu tancují stovky dvacátníků a třicátníků v Lucerna Music Baru. Jakmile se mezi dalšími 80s a 90s věcmi rozehraje ABBA, propukne tam šílenství.

To, že má být cílem čtyřicátník přece neznamená, že takový člověk neposlouchá starší hudbu. Jsem třicátník a často vyhledávám 70s a 80s, mám ve svém okolí i mnohé dvacátníky, co poslouchají classic rock nebo oldies a současnou produkci nesnášejí. Takového čtyřicátníka s vyšším vzděláním mnohem spíš odradí současný český poprock, který Radiožurnál hraje, než kvalitní a chytlavý pop od ABBA.

Marek Berger
Reply to  Jakub Melin
31. 1. 2023 20:51

Navic jsou to veci remasterovane potazmk covery z filmu ci A teens

Jirkas
Reply to  Oviradio.cz
31. 1. 2023 20:24

Není důvod, ikdyž je Abba ohraná, na Radiožurnál zcela patří.

H.

Něco podobného dělaly staré kodéry francouzské a italské produkce, u kterých se neustálým posíláním PS vypálila paměť EEPROM a musela se vyměňovat (počet garantovaných přepisů byl typicky 100 tis.).

Petr DX

a dalsi majitel cinskeho zazraku, spokojen ? ja tedy velmi, Sony XDR HD1 do kapsy

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Petr DX
6. 2. 2023 18:36

Moc. 🙂 Troufám si říct, že chytá ještě o trošku líp než můj Pioneer DEH-S320BT, co mám na stole. A na tropických pásmech je taky pořád co objevovat. Ulovit na teleskop Nový Zéland, Filipíny, Austrálii… spousta zábavy na dlouhé zimní večery. 🙂

Jiří
30. 1. 2023 19:27

Že bych mohl i dnes zaslechnout v centru Prahy na poměrně moderním velkém digitálním rádiu AM vysílání Českého Impulsu u truhlářů kompletujících prvky interiéru mě docela překvapilo a znamená to že AM není mrtvé a má stále svou skupinu posluchačů.
Co vy profesionálové,nechtěli by jste zkusit místo totálně přeplněného FM pásma posadit do AM na kótě u Prahy stanici rockověji zaměřenou?Na AM je volna dost…

TÉMA
AM v Praze
Jirkas
Reply to  Jiří
30. 1. 2023 19:31

Nesmysl. Asi nemeli DAB+ radio, jinak by si pustili Český Impuls tam, nic více za tím nehledej. AM je neposlouchatelná mrtvice.

Jiří
Reply to  Jirkas
30. 1. 2023 22:19

DAB+ to ještě nemělo ve výbavě.Bylo to velký stroj s několika repráky,modře podsvíceným display a na něm AM 981kHz.Šel jsem se na to podívat zblízka,přesvědčit se že skutečně poslouchají na středních vlnách.AM opravdu postupně umírá,ale ve světě velkých výkonů,kde je to neúnosné.Ovšem TX s 10kW se v elektrické energii „uživit“ dá.Větší problém je nutnost alespoň 30m vysoký stožár a aby nebyl blízko obydlené oblasti.Nedá se jako u FM dát anténka jen tak na střechu činžáku.

Jirkas
Reply to  Jiří
31. 1. 2023 20:25

Tak to je celý důvod, jinak by ho na odporném a zvukově děsném AM neposlouchali.

jouda
Reply to  Jiří
30. 1. 2023 21:28

A bylo to určitě AM? Někdy může i 55 kbit/s v DAB+ hrát dost podobně jako AM. 🙂

Jiří
Reply to  jouda
30. 1. 2023 22:00

Byl jsem blízko a na display viděl 981kHz.

Franz
28. 1. 2023 22:05

Fascinuje mě, že rádio Fresh na facebooku opět hlásá, jak usilovně pracuje na prověření signálu R_DVOJKY na 103.6 FM z Anenského vrchu, který prý v okrese Ostrava nemá co dělat. R_DVOJKA údajně v Ostravě vytváří double, který nikomu neprospívá.

Po nedávné sérii kritických komentářů Turda ujišťoval, že z jejich strany rozhodně žádná iniciativa vyvíjena nebude.

Asi to není tak úplně pravda. Přitom dle komentářů od posluchačů Turda vidí, že Fresh má také přesahy desítky kilometrů od vysílače. A to prosím mají anténu cca 256 m.n. m. s výkonem 50W, kdežto R_DVOJKA je zkoordinována cca 854 m.n.m.

Argumentovat teoretickou mapou pokrytí je sice hezké, ale pustit se do sporů s českým rozhlasem o kótu zkoordinovanou v roce 1996 mi po těch téměř třiceti letech přijde trochu zvláštní…

PetrPe
Reply to  Franz
29. 1. 2023 09:13

A o co jde? Je snad Cesky rozhlas nejaka nedotknutelna sekta? V podstate maji prepokryto jak analogem tak digitalem. Myslim, ze pokud tam nekoho z technickeho slusne kolegialne oslovi a popisi svuj problem, mozna budou radi napomocni a streba si pohrajou s nastaveni vysilace. Urcite jim nejde o to, aby za kazdou cenu Anensky vrch vysilal na pokrytou Ostravu…

David Pražák
Reply to  PetrPe
29. 1. 2023 09:39

Já už jsem na FM přijímem zlomil hůl. VKV pásmo už je v podstatě zaplněné, nic nového už nepříjde. U nás v Jihlavě je hotovo. Žádná nová stanice k nám na FM nepříjde. Expres bude poslední a tím to hasne. Teď už se soustředím jen na DAB+ a online vysílání přes internet. Dneska už má internet kde kdo a vymlouvat se, že v jeho lokalitě nehraje ta a ta stanice, tak to je sice pravda, ale svojí oblíbenou stanici si může pustit na internetu, kde je mnohem větší výběr, než na VKV. Už si musíte na to zvykat, že FM pásmo je vyčerpané a že příjem malých bubláčků nebude dokonalý, ale spíš se bude rušit s okolními rádii.

PetrPe
Reply to  David Pražák
29. 1. 2023 09:45

No prave, taky pravda

Míra
Reply to  David Pražák
29. 1. 2023 09:55

Akorát ten internet třebau mě doma neudrží kontinuálně v chodu stream mp3 192kbps…

PetrPe
Reply to  Míra
29. 1. 2023 10:44

Asi bych se obratil na sveho poskytovatele internetu pro overeni stability pripojeni. Dnesni 100 Mb/s pripojky urcite tak zanedbatelny stream musi zvladnout. A to i kdyz by byl levnejsi tarif pro duchodce napriklad s 50 Mb/s…

Míra
Reply to  PetrPe
29. 1. 2023 11:08

Soused přes silnici si vysázel na zahrádce lesopark a další důvody by se také našly.
V podstatě z mého pozemku jsem po letech přestal vidět, kam je třeba. Musel bych zkoušet jiného poskytovatele z jiného směru, jestli vidím alespoň na něj…
Mobilní operátoři tu neprovozují kapacitní vrstvy….

Last edited 7 měsíců před by Míra
PetrPe
Reply to  Míra
29. 1. 2023 16:35

Jo tak, jestli to je pres vzduch, tak to asi jo. U ziveho vysilani videa to pak musi byt jeste horsi 🙁 Casem se urcite neco stabilnejsiho objevi

Franz
Reply to  PetrPe
29. 1. 2023 10:02

Vždyť jde o lokality, kde je tak nízká intenzita signálu, že jsou obě stanice v šumu i na kvalitním FM receiveru. Nazývat tohle doublem…

Prostě Anenský vrch je ve stejném regionu jako Ostrava a při své výšce má přesahy o velmi slabé intenzitě i na toto území. Tohle okamžitě napadne i laika bez pohledů na teoretické mapy pokrytí…

Double vypadá trochu jinak. Že je na 103.6 v Jeseníkách český rozhlas a nejede na plný výkon můžou být ještě rádi. Taky tam mohla být MB, která by ten výkon určitě s povděkem hezky dorovnala na 1000W, jen ať ruší co nejvíc.

Nebo tam mohlo být rádio Čas a poctivých pařízkových 1000 W krát pět.

To aby se ostatní provozovatelé už děsili, jakou že to frekvenci si Fresh zkoordinuje v Opavě a Třinci. Potom bude následovat stejné kolečko stížností na ostatní vysílače?

Last edited 7 měsíců před by Franz
PPK, jidxc
Reply to  Franz
29. 1. 2023 11:10

Někdy mne fascinuje sledovat na OVI šroubované konstrukce domněnek a vyřčeného. Například u koordinací, vysílačů obecně. A skutečnost je většinou celkem prostá a přímočará. Zde různě propíráte Fresh a frekvenci 103.6 v OVA. Je jasné, že její dosah je notně omezený, neboť výška AS, ERP i čistota ve spektru není ideální. Ale to není dnes (i koordinačně dříve) u ničeho. Že probíhá nějaké prvotní měření a optimalizace u novinky je celkem logické. A pokud broadcaster při bádání narazí na kolizní vysílač, který evidentně vysílá v rozporu s IO, nedivím se, že se dotazuje na ČRo či ČTÚ, a situaci řeší. Broadcaster má, jak jistě víte, povinnost vysílat dle přídělu daném v IO ,a ČTÚ má povinnost dodržování parametrů hlídat. Faktická tečka

Franz
Reply to  PPK, jidxc
29. 1. 2023 12:01

Omlouvám se za nezdvořilost, ale nebyl jste to právě Vy, kdo Turdovi a spol nasliboval vzdušné zámky a teď se to snažíte dohnat očerňováním ostatních provozovatelů?

Děkuji za pravidelnou aktualizaci Radioprojektu na Vašem webu, rád se podívám, ale ohledně Fresh rádia mám výše popsaný pocit, a dle komentářů zde, nejsem sám.

PPK, jidxc
Reply to  Franz
29. 1. 2023 14:44

Ano, jsem koordinátor 103.6 a mapa pokrytí hovořila jasně. A ještě se měla otázka tak, že buď takhle, nebo vůbec nijak. ČTÚ je zas garant spektra. Nemám potřebu se vůči komukoliv jakkoliv vymezovat, jsou důležitější věci v životě kde „ztrácet“ čas a energii 🙂 Jde mi čistě o technickou stránku věci. Padni komu padni, pravidla hry jsou pro všechny. A ani jsem to nijak „proti“ nevnímal. Děkuji za pochopení 😉 PPK

ps: Na me Ondra Tureček působil s projektem velice profesionálně a jeho očekávání byla realistická. Nyní je to čistě na klucích z Freshe, jestli se jim radio bude dařit a také je bavit, např jako Orlicko…

Last edited 7 měsíců před by PPK, jidxc
Lukáš
Reply to  Franz
30. 1. 2023 18:12

Jak Pařízek ten už dávno nežije a jeho rádia převzaly jeho děti.

Jirkas
Reply to  Lukáš
30. 1. 2023 19:32

A někdo říká, že žije? 😀

LiborV
Reply to  Oviradio.cz
27. 1. 2023 00:14

Plus plánuje oživit ranní vysílání o nové programové prvky s pevným vysílacím časem. Je pro vás to současné zajímavé? Potřebuje modernizaci?

TÉMA
ČRo Plus
Jarda
26. 1. 2023 08:07

němci potvrdili, že ještě letos spustí další vysílače druhého celoplošného muxu na 5D, teleko ale odvětilo že na tento kmitočet má licenci do roku 2024, jsem tedy zvědav jak se k tomu čtú postaví, pravděpodobně bude muset dát teleku náhradní kmitočet, otázka je jestli připravovaný hradec králové budou přelaďovat pro zachování východočeské sfn či nikoli. Německo nebude čekat až my něco někde….

TÉMA
německo vs teleko, 5D löbau vs liberec a čh.
jouda
Reply to  Jarda
26. 1. 2023 09:11

To nebude licence, ale individuální oprávnění, které má také nějaké podmínky. A co v nich stojí, ví jen ČTÚ a Teleko. 🙂

Míra
Reply to  jouda
26. 1. 2023 09:21

Původně se v ČTÚ počítalo s tím, že všechny IO skončí po aukci….No a dnes ?

MichalP
Reply to  Míra
26. 1. 2023 11:45

Trochu bych to upřesnil.
Pokud stávající držitel IO uspěje v aukci v jeho regionu, stavájící IO okamžitě pozbydou platnosti. V opačném případě zůstanou v platnosti do konce podmímek IO a případně mohou být individuálně prodlouženy, pokud nebudou v konfliktu s vysoutěženými bloky.
Z plánu na soutěžní bloky víme, že v Česku nebudou využity kanálové bloky 5B, 5D, 6D a 8A.
Pokud si k tomu přidáme stav v okolních zemích, tak lze celkem snadno odvodit, co půjde či nepůjde prodloužit.

Míra
Reply to  MichalP
26. 1. 2023 12:06

Ona se dávava individuální oprávnění na CZ aukční bloky ?

MichalP
Reply to  Míra
26. 1. 2023 13:33

A co je aukční blok?
Je to v podstatě garance, že na vymezeném území mohu požádat o koordinaci vysoutěženého kanálového bloku a následně dostanu vydané IO pro konkrétní místo a kanálový blok s určením maximálního povoleného výkonu a vyzařovacím diagramem.
A jako praktický příklad poslouží mux ČRo, který dostal přiděleny bloky 12C a 12D, kde i pro „zbytečný“ Mochov nakonec proběhla mezinárodní koordinace a následné vydání IO.
A pokud jde o samotný dotaz, tak tu máme jeden pěkný příklad:
Mux Color DAB+ využívající blok 7C.
V podle předběžného návrhu je do aukce připraven blok 7C pro LBC a HK kraj. Pokud tedy tento blok vyhraje např. ČRa a spustí ho z Ještědu a Černé Hory, tak je jasné, co bude s provozem COLOR DAB+ muxu v Praze…

Míra
Reply to  Oviradio.cz
25. 1. 2023 13:49

Vypnutá opravdu mnoho měsíců spíše let. Překoordinování 95,5 do ČB bylo otázkou času..

Last edited 8 měsíců před by Míra
Míra
Reply to  Míra
25. 1. 2023 15:47

ČTÚ zatím obšlapává terén a uvidí se, co na to rakouská strana.
Teoreticky by měl ČTÚ navrhnout řešení pomocí vázaného kmitočtu 96,8 CB+JH nebo jednofrekvenční sítě a následně by mělo dojít k uvolnění frekvence 95,5 pro ev. dalšího zájemce v ČB….
Myslím si ale, že k tomu nakonec nedojde.

Míra
Reply to  Míra
30. 1. 2023 09:36

Na webu Dechovky je to hotová věc:

Důležité upozornění !Během února 2023 dojde ke změně frekvence v Českých Budějovicích! Až vám Radio Dechovka přestane hrát na FM 96,8 a vysílání bude pouze šumět, přelaďte si vaše rádia na FM 95,5.
Nová frekvence FM v Českých Budějovicích bude 95,5 MHz.
Zároveň pro vás chystáme nový vysílač pro Třeboňsko! Brzy zprovozníme vysílací stanoviště nedaleko Majdaleny. V Třeboni a okolí nás naladíte na frekvenci 96,8 FM.

Když se podívám na stránky Německého koordinátora, tak je tam už delší dobu 96,5 z komína Vráto ČB.

Last edited 7 měsíců před by Míra
Hony
Reply to  Míra
30. 1. 2023 09:44

Výši smysl by dávalo zkoordinovat 96.8 do Jindřichova Hradce pokud by to ovšem šlo

PPK
Reply to  Hony
30. 1. 2023 10:14

Nešlo. 96.7 Jihlava. Sice provozovaná na Strážníku, nelze ovšem pominout originál ITU 20kW zkoordinovaných na Čeřínku 761+30m. Do Jindřichova Hradce jde nicméně zkoordinovat jiná frekvence. Zde to ještě jde. (město)

Last edited 7 měsíců před by PPK
Míra
Reply to  PPK
13. 2. 2023 12:13

Takže ČTÚ se pro Hamr Kosky pokouší o 100W s potlačením o 7dB na SSV (AS pata + 20m).

Tonda
Reply to  Míra
13. 2. 2023 14:44

v TZ RRTV bylo u Hamr-Kosky 200W

Míra
Reply to  Tonda
13. 2. 2023 16:04

Nesoulad. Důvod, proč to sem kopíruji.
Buď. První kolo proběhlo s Rakouskem. Předpokládejme, že ty 3dB byly obrovitánským problémem. Do Německa se už pak poslal jen výsledek jednání z prvního kola.
Nebo ČTÚ návrh upravil sám.
Ev. změnu souřadnic jsem nekontroloval.
Každopádně na SSV 20W, zbytek 100W.
Výsledek jednoho dne zříme.

Last edited 7 měsíců před by Míra
H.
Reply to  Oviradio.cz
25. 1. 2023 22:34

V době, kdy každé děcko si může pustit na telefonu jakoukoli sprosťárnu, porno, horror, cokoli, budeme platit nějaký spolek vyčpělých politických poskoků, abychom se z jejich zprávy dozvěděli, že Vrtulník byl v rádiu vulgární? K čemu to je, proboha? Asi zaspali v minulém tisíciletí nebo co. To si nepřejte slyšet, co si o RRTV myslím! :o)

jouda
Reply to  H.
26. 1. 2023 10:14

Nechápu, proč si pokaždý (hlavně novináři nebo méně bystří čtenáři) vyberou ze zápisu ze zasedání to nejméně podstatné (např. upozornění na vulgarity). Přitom je tam hned několik mnohem zajímavějších a důležitějších bodů, které se řešily. Vypovídá to však o odborné úrovni autora a schopnosti rozlišovat více důležité a méně důležité věci v mediální oblasti. Jinak by bylo dobré, aby si nejen novináři přečetli druhou část zákona o vysílání, aby pak nevypadali jako blbci. 🙂 K nahlédnutí např. zde: https://www.zakonyprolidi.cz/cs/2001-231#cast2.

jouda
Reply to  Oviradio.cz
26. 1. 2023 16:45

O tohle nejde. Narážel jsem na to, že pokud pisatel komentáře nezná základní povinnosti regulačního orgánu (ať už obsahového nebo technického), tak těžko může vynášet soudy o jeho potřebnosti či nepotřebnosti. Resp. může, ale působí to jako obyčejný výkřik do tmy – směšně a trapně.

PVo
Reply to  jouda
27. 1. 2023 14:19

jojo přesně, RRTV má kompetence činnosti vymezené zákonem. Proto se třeba duplicitní zneužívání fm frekvencí neřeší i když mi to přijde jako závažnější problém než semtam nějaký vulgarismus ve vysílání…

jouda
Reply to  PVo
27. 1. 2023 15:53

Duplicitní kmitočty ve stejné lokalitě jako první začala Haná původně kvůli odpojení reklamy. A to byl precedens a pak už to jelo. Ty současné duplicity jsou důsledkem fúzí provozovatelů, což v hlediska vzniklého překryvu není zákonem upraveno (že by úplnou náhodou? – kdopak že to připravil zákon o vysílání? :)).

JM.
Reply to  PVo
27. 1. 2023 21:18

Protože jistí provozovatelé zajisté nemají vulgarity ve vysílání, ale těch mnohonásobných překryvů by se u nich našlo spousta. Ale je to všechno v pohodě, protože jsou to přece jiné firmy, na které jsou licence psané.

Že je identický program nikoho dle zákona nezajímá.

H.
Reply to  jouda
27. 1. 2023 21:58

Milý „joudo“, myslím, že vaše poznámky o blbcích, směšnosti a trapnosti jsou zbytečné a poněkud nemístné. Vždyť vesměs jsme zde komunita lidí, kteří jsou v problematice rádia profesionálové, a tak bych stejně tak mohl říci, že je „směšné a trapné“ předpokládat, že tu někdo nezná základní povinnosti regulačního orgánu plynoucí ze zákona. Ale co když ten zákon je paskvil? Zákon nenahrazuje ani rozum, ani morálku. A protože nemám moc času, tak to řeknu stručně – RRTV vůbec k ničemu nepotřebujeme. Nebo vy ji potřebujete? K čemu? Správu kmitočtů ať převezme ČTÚ a jinak vyházet a zrušit. Okamžitě. A nikdo neříká, že taková iniciativa má vzejít přímo z RRTV, proboha. Od těch individuí tam nečekám vůbec nic. Je potřeba bouchnout do stolu a ten zákon seškrtat. Je to „směšnost a trapnost“ z minulého tisíciletí.

jouda
Reply to  H.
28. 1. 2023 17:25

Správu kmitočtů převzal ČTÚ již novelou zákona o vysílání z roku 2001! To je 22 let. Samotný zákon o vysílání je v gesci Ministerstva kultury a tam je iniciativa již mnoho let poněkud slabší, co se týká čehokoliv v oblasti audiovize. Takže dokud se to nezmění, je nutné pracovat s tím, co je.

Tonda
24. 1. 2023 16:49

ČRo-Radio Praha od dnešního dne vysílá tunelech Cholupice a Lochkov

Honza K.
24. 1. 2023 13:57

Evropa 2 koordinuje 103.6 FM 100W v Písku. (Viz DXradio)

PPK, jidxc
Reply to  Honza K.
24. 1. 2023 14:56

Na fmlist.org / dxradio jsem doplnil Klatovy 107.5 + Lovosice 105.4 + Náchod 107.9 a Písek 103.6 MHz.

Jarda
Reply to  PPK, jidxc
24. 1. 2023 18:13

se nějak rozjeli…

Jiříkovo
Reply to  Honza K.
24. 1. 2023 19:30

Dřív by mi tahle zpráva udělala radost. Mezivrata nedokáží Písek dostatečně pokrýt a České Budějovice jsou ještě daleko. Dnes přemýšlím, zda je po E2 vlastně ještě poptávka.
Nicméně o Evropě 2 jsem nedávno přemýšlel. Uvědomil jsem si, že (pravděpodobně kvůli díře v pokrytí) jako třicátník ke značce Evropa 2 necítím vůbec žádné emoce.

Honza K.
Reply to  Jiříkovo
24. 1. 2023 19:39

Já vnímám Evropu 2 jako totálně „mrtvé“ rádio, které funguje jen díky svému jménu.

Hony
Reply to  Honza K.
24. 1. 2023 21:16

Líp bych to neřekl, Evropu 2 jsem poslouchal jak skončil Kiss Proton a hledal jsem náhradu, Evropa 2 mi přišla nejvíc vhod tak jsem ji poslouchal asi cca půl roku a přišlo mi to v pohodě teď už bych si ji neposlechl, nejvíc mi vadila Ranní Show s Marešem to už jsem neskousl.A pozvolna jsem přešel na jiná rádia

Last edited 8 měsíců před by hony
Míra
Reply to  Honza K.
24. 1. 2023 20:19

Koukal jsem už ráno. Člověk si říká, proč teď „najednou“ se probudil Kiss a E2 ?

David Pražák
Reply to  Míra
25. 1. 2023 13:34

Raději bych uvítal rozšíření Signál radia, než Evropy 2. Signál nám v Jihlavě chybí a musím být odkázaný na internet. Aspoň Teleko, kdyby dalo tuhle stanici do nabídky, tak bych byl spokojenější.

Václav
Reply to  Honza K.
9. 2. 2023 20:19

Je zajímavé že v RP z tohoto tydne se Frekvence 1 stále drží nad E2 z hlediska podílu na trhu a to i když od přišla o polovinu posluchačů z nejplodnejsiho období. Jinak by stálo za úvahu spíš než spouštět další ručičky tak sloučit nebo dát síť vysílačů F1 pro E2, ktera poslechovostne drží krok s impulsem i když je síť e2 chatrna. F1 se snaží něco z programem, ale nejvic odrazují velké hlavy 4 moderátoři, bob a bobek, kteří spíš potřebují nekde být, zustavaji tam? I Impuls zrusil Fanda a jeho c. Banda aby nezaostaval za klidnějším blanikem, ktery i obsahově váží mluvené slovo, lepe ho umí cílit.

Václav
Reply to  Václav
9. 2. 2023 20:36

Dále: Kiss neroste
Rock ano, osobně chvalim beat je vice radio s rockem na poslech, takže by krom nynějška mohl dal posluchačsky růst, většinu 2,5 hod cesty poslouchatelny , nikde nevidim kritiku fanoušků chrciveho rocku, nabizelo by se ze by mohl byt na Hey.

Fajn stagnuje

Last edited 7 měsíců před by Václav
PVo
Reply to  Václav
9. 2. 2023 21:21

tržní podíl započítává myslím i průměrnou dobu poslechu a ne jen počet posluchačů denně/týdně

Václav
Reply to  PVo
9. 2. 2023 21:40

Tržní podíl bych spíš viděl kolik % z celkového reklamního trhu se prodá dané stanici

PVo
Reply to  Václav
9. 2. 2023 23:40

s prodaným objemem reklam nebo takto realizovaných příjmů to nemá natuty nic společného…
Agentura to vypočítá dle jimi zjištěných statistických dat z dotazů respondentům a ti houby ví za kolik jejich rádio prodalo reklam a či dokonce za kolik.

Marcel
Reply to  Oviradio.cz
22. 1. 2023 19:17

Jen dotaz k zajímavému článku, náhodou nešlo od r. 1991 z této věže i Rádio Plus/RFI na 96,6?

Marcel
Reply to  Oviradio.cz
22. 1. 2023 19:54

To ano tehdy to šlo po celém Mostě, i v ďolíku….

Petr
21. 1. 2023 21:01

Je smutné, jakou cestou se vydal web radiotv. Kdysi spolu s dxradiem, to byly zlaté časy, člověk se na těšil na každý den, Radek Dressler se tomu věnoval, denně nějaký zajímavý článek o nějaké regionální stanici, věcná diskuze…. a dnes? Jednostranně zaměřený web, kde se vychvalují úspěchy Radiohouse a MM a jejich produktů a běda, pokud se někdo pokusí narovnat pokřiveně napsaný oslavný článek, cenzorka Poláchová ihned vše maže….. No, díky bohu za oviradio, zde je svět ještě v pořádku…..

TÉMA
Smutný osud webu radiotv
Ľuboš
Reply to  Petr
21. 1. 2023 21:31

Kým tam bol Slovák Juraj Koiš, ktorý žiaľ písal po česky, bolo to fajn. A keď bol na Slovensku radioweb.sk…

David Pražák
Reply to  Ľuboš
21. 1. 2023 22:15

radiotv.cz už nenavštěvuji. Propagují tam jen koncerty Blaníku, Shitrádia a další podobné blbosti z dílny Mediabohemia. Navštěvuji jen digitální rádio, televizní web a parabolu. Na digizone už taky nechodím.

Marek
Reply to  David Pražák
22. 1. 2023 09:45

Mě tam vadí ty jejich pozvánky na Show Jana Krause, jak kdyby měli posluchači předem vědět, kdo tam vystoupí – co má proboha společného tento pořad s tímto serverem?

Michal R.
Reply to  Marek
22. 1. 2023 11:14

Je to zkrátka podplacený bohužel

PVo
Reply to  Ľuboš
22. 1. 2023 20:57

Juraj Koiš byl šéfredaktoem už za Media Bohemia, do Poláchové se styl webu tehdy nijak nelišil. Investigativní a nezávislý už nebyl.

MARTIN
20. 1. 2023 23:31

rádio hey 101,6 hraje skvěle

MARTIN
20. 1. 2023 23:26

já nevim ale čro Praha na 107,1 hraje mizerně u nás nehraje to skoro vůbec ostatní rádia jdou u nás v malešicích perfektně no rádio dálnice 107,9 taky nehraje nic moc ale hraje líp než čro Praha 107,1 to nehraje skoro vůbec

MARTIN
Reply to  Oviradio.cz
23. 1. 2023 22:46

a možná to hraje dobře na letný když to vysílá z letný 107,1

MARTIN
Reply to  Oviradio.cz
24. 1. 2023 17:30

ne jenom co si myslim že to bude hrát dobře na letný

Hony
Reply to  MARTIN
24. 1. 2023 06:05

Kolikrát jste to sem už napsal ?

Marek
Reply to  Oviradio.cz
20. 1. 2023 09:28

A proč by to dělal?

Václav
Reply to  Oviradio.cz
20. 1. 2023 11:21

A vždyť on není vlastník, když vstopil do politiky? Ale určitě bude mit zajem o to co vlastnil aby to a s tím země fungovala, než člověk z vnější organizace. Ten i bez rádií dokáže strhávat, oblbovat davy a vytvářet outsidery z těch, kteří s ním nesympatituji, v čemž spočívá často zmiňovaná polarizace.

Last edited 8 měsíců před by Václav
Jarda
Reply to  Oviradio.cz
28. 1. 2023 15:53

to mě zase je jedno jestli vlastní nějaká rádia nebo ne, hlavně že je nevlastní cizinci. Jsem rád že to vyhrál agent pávek než agent bureš, aspoň na tom budeme mnohem lépe a klidně ať si nějaké to rádio nebo naši společnost koupí, raději když to bude v čechách, než aby to vlastnil nějakej tajtrdlik z ciziny. Myslím že celá strana ano by mohla brzy skončit.

Mildx
19. 1. 2023 09:59

KDY skončí zítra apsoluze na Am 1215?

TÉMA
Am