Nejnovější komentáře

  • Pevy: Já tedy bezezbytku s uvedeným souhlasím (oviradio). Co bude motivací posluchače, aby přešel do DABu? Zásadně širší žánrový výběr a…
    15:34 27.07.2024
  • Jakub DXer: ‚I cesta může být cil‘ … písničku zná většina lidí v podání Mnágy a Zdorp, ale autorem byl Oldřich Janota……
    13:23 27.07.2024
  • Jakub DXer: Já ty dekadovký (v podání TV stanic na satelitu) rád nemám, protože to vnímám jako omezení… Jo, rád si připomenu…
    16:01 26.07.2024
  • PVo: a mají repertoár od Bacha po Vlacha? .. odhaduju (resp. nechce se mi to na netu hledat) že jde o…
    13:13 26.07.2024
  • Oviradio.cz: Absolute 80s, Heart 70s, 80s80s, Nation 90s atd., základem vždy mainstreamové hity.
    11:36 26.07.2024
  • PVo: „dekádově vymezené formáty“ moc nechápu (pokud jsou tedy vymezené JEN dekádově) a nevěřím v jejich úspěch.
    10:58 26.07.2024

Všechny komentáře

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
24.7K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
LiborV
3. 9. 2020 14:59

NOVINKY Z RRTV: 1) Rádio Západ chtělo vysílat na FM 92,4 v Klatovech. RRTV kmitočet nepřidělila a pravděpodobně na něj bude vypsáno výběrové řízení. 2) RRTV souhlasí s tím, aby Čas dokončil koordinaci přesunu své frekvence v Jeseníku a v Olomouci (na stanoviště Slavonín 2). 3) V koordinaci přesunu ČB frekvence může pokračovat i Radio ZET, které by se také rádo přesunulo v rámci města na jinou kótu). 3) Rádio Helax smí změnit své programové schéma. V tiskové zprávě RRTV není zmínka o tom, že by projednávala přejmenování Helaxu a přebírání programu Rádiem Rubi. To co naopak ve zprávě je, je skutečnost, že Rubi nepožádalo včas o prodloužení licence pro brněnskou frekvenci 96,4. To znamená, že na ní smí vysílat pouze do 1.9. 2022. Hlavní licence zahrnující další frekvence Rádia Rubi je platná do 10. 10. 2025

JM.
Reply to  Oviradio.cz
3. 9. 2020 22:34

Slučují stanoviště s vysílači MUX24, logické.

Míra
Reply to  LiborV
3. 9. 2020 15:34

Pokud půjde ZET v ČB na AS Evropy2, polepší si výškově o celých 6 metrů. Přímo ve městě to bude hrát lépe, na Rudolfově naopak hůř. Možná snaha ušetřit za pronájem….

TÉMA
Přesun ZETka
Last edited 3 let před by Míra
Jirka
Reply to  Míra
3. 9. 2020 16:43

Presne tak, proc platit dva pronajmy, stejne jako Dance Radio a stehovani k Bontonu na Zeleny Pruh a dalsi a dalsi.

JM.
Reply to  Míra
3. 9. 2020 21:03

Naprosto logické slučování vysílačů na jednu kótu. Proč platit víc nájmů za antény a udržovat víc lokalit, když to můžu dát na jednu s takřka identickým pokrytím města.

Philmen
3. 9. 2020 13:26

V zápise z 1.9.20 RRTV je jedna zajímavá věc, která by mohla mít souvislost s de facto ukončením vysílání Rádia RUBI, protože RRTV neprodloužila licenci k vysílání tohoto rádia z důvodu pozdního podání…přesněji uvedeno v zápise:

Rada své kompetence dané ustanovením § 5 písm. b) zákona č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání, ve znění pozdějších změn (dále jen „zákon č. 231/2001 Sb.“) a v souladu s ustanovením § 12 odst. 10 písm. c) zákona č. 231/2001 Sb. vydala toto rozhodnutí: Rada odmítá žádost provozovatele RADIO IBUR s.r.o., IČ: 28643704, se sídlem Uničov, Mohelnická 807, PSČ 78391, prodloužení doby platnosti licence k provozování rozhlasového vysílání programu RADIO RUBI (licence sp.zn. 2011/802/zab), šířeného prostřednictvím vysílačů, neboť žádost nebyla podána v zákonné lhůtě.

TÉMA
RUBI
LiborV
Reply to  Philmen
3. 9. 2020 15:01

Jde o licenci k brněnské frekvenci. Rubi na ní smí vysílat do 1. 9. 2022. O prodloužení nepožádali včas. Jistě tato chyba sníží hodnotu firmy IBUR s. r. o., která obě licence na vysílání Radia RUBI drží.

TÉMA
Rubi
Jarda
Reply to  LiborV
3. 9. 2020 17:57

A co tedy bude s tou brněnskou frekvenci? Bude tam fajn nebo to pujde do licenčka?
A nejake licencko pro hey a color? Zatim nic?

Vaškátor
2. 9. 2020 22:08

Zdravím, posloucháte někdo průběžně všechna Hitrádia? Ptám se kvůli zvukovému obalu a prvkům, které používají. U nás naladím naše FM a chytám Černou Horu, která oproti našemu FM zachovává vlastně jen vrchol hodiny Hitrádií. Jinak moderátoři Černé Hory mluví do jiných podkresů a mají jinak dělané znělky mezi písničkami a další věci. Objevil sem na SoundCloudu zvukaře Černé Hory a mají tam některé ty věci k poslechu… https://soundcloud.com/soundbyromanstraka/hitradio-cerna-hora-2020-power-intros

Víte někdo, jestli to mají i ostatní Hitrádia nebo je to jen specialita Černé Hory? Případně bych byl moc rád za záznam toho, co používají jinde. Třeba Orion, ten nechytám v Liberci. Děkuju.

TÉMA
Hitrádia – zvukový obal
frkotou
Reply to  Vaškátor
2. 9. 2020 23:12

Denně mi hraje Hitrádio City Brno. Černá Hora to má opravdu jiné než ostatní Hitrádia, která mají sjednocené zvukové prvky. Mohu poslat pár záznamů z Brna, když sem napíšete e-mail a pokud budete mít zájem. Nevím, jak to má Praha, tu neposlouchám.

Michal R.
2. 9. 2020 16:06

Nevíte za jak dlouho od povolení RRTV se Radia Rubi a Helax přemění na Radio Blaník či fajn Radio pro Brno ?

Last edited 3 let před by Michal R.
LiborV
Reply to  Oviradio.cz
2. 9. 2020 17:53

U Rádia Petrov to byly měsíce 2. Záleží jen na tom na jak dlouho jsou ještě na stávajících stanicích namlouvané některé větší akce (promo v ulicích, soutěže apod). Pokud se s firmou nedohodnou na jiném způsobu plnění, tak se někdy nechají dojet tyto věci. Bývá to max. 2 měsíce.

Lukáš D
Reply to  LiborV
7. 9. 2020 23:01

lukas Lova-Bulvár jede, ale není to tak černé, jak se zdá. Helax sice ukončí své vysílání na frekvenci 93,7 FM, ale bude pokračovat v plné síle v online vysílání. Je to první projekt v ČR takového typu a myslím si, že může překvapit. Všechny podrobnosti připravujeme. tohle je poslední kapka asi to budé živit ze svých peněz.

LiborV
Reply to  Lukáš D
7. 9. 2020 23:19

V plné síle bude Helax chvíli po překlopení na web. Je krajně nejisté, že budou schopni vydělat na program v současné podobě pouze v online prostředí. Přál bych to Helaxu a jeho posluchačům.

TÉMA
Helax 93,7 fm
Lukáš D
Reply to  LiborV
7. 9. 2020 23:45

Vlastník stanice se tak rozhodl fřekvenci potřebuje pro radio blanik ikdyž oni měni licenci z helax na blanik je v zapise na radě.

Vaclav
Reply to  Lukáš D
8. 9. 2020 06:35

A Zkusit poprosit, hezky opatrně zeptat se, jestli by Vam Orion nechtel dat frekvenci, když jich má tolik cca o 1 se prave prekryva na vetsine uzemi? A v posledni poslechovosti jste byli stejně dobri jak Orion. Kteroukoli, ale nejlepe 103,9? One hundret three point nine 🙂 Neříkejte, že byste nebyli schopni si na to vydělat. Zdravím DJe Lovu, nejvic jsem poslouchal pred 10 lety až u Zlina dance music rejdio ale nedavno to taky nebylo špatné.

Last edited 3 let před by Vaclav
Philmen
Reply to  Lukáš D
8. 9. 2020 08:36

V tom případě, bude mít MB min.dvě netova moderována radia: HELAX a Fajn Fresh,prostě se sází na to,že mladá generace jede na aplikacích, netu a nesedí u rádia. Pokud opravdu HELAX zůstane a bude na netu,pro me se nic nezmění a dál budu „ladit“ přes net. ČR nebude výjimka,např.na Slovensku takto funguje Dobré rádio.sk, v Maďarsku Cool FM atd.Je to jeden ze směru,kam se poslech bude přesouvat…je to vlastně něco podobného jako vznik IPTV,taky byla dřív jen anténa a satelit a dnes je netova TV na vzestupu.

TÉMA
Helax
JM.
Reply to  Philmen
8. 9. 2020 09:08

To je zase naprosto naivní pohled někoho, kdo si vůbec neuvědomuje situaci. Na internetu si to na sebe nemá šanci vydělat, aby to zaplatilo provoz s moderátory, akcemi a vším kolem. Postupně se z toho stane ořezaný program a po roce až dvou to MB zruší jako prodělečný projekt. Proč by dotovali nějaké internetové rádio se stovkami až tisíci posluchačů, když nechtěli provozovat ani úspěšnou stanici, která na jedné jediné frekvenci generovala přes 100 tisíc posluchačů?

Já fakt nechápu naivitu těch lidí, co v MB dělají. Oni si myslí, že tam někomu jde o rádio, posluchače a kvalitu vysílání?

PVo
Reply to  JM.
8. 9. 2020 09:12

taky si myslím… už jen proto že prodávají barák kde je studio, jak tady někdo psal

JM.
Reply to  PVo
8. 9. 2020 09:18

Jako je to smutné a byť jsem Helax neposlouchal (ani Gamu, Egrensis, Petrov…) tak mě prostě štve, že je tady jedné obludné firmě dovoleno likvidovat postupně všechna rádia, která nejdřív „vytráví“ na reklamě, pak je koupí a pak z nich udělá své kolovrátky. Ten postup je dlouhodobě stejný a regulátor je tady úplně bezzubý. I proto, že zákony si tu napsali Fleischmann se Sedláčkem.

Vaclav
Reply to  JM.
8. 9. 2020 10:05

Já zas spíš posuzuju z toho co slyším, protože hodne stanic bylo a jsou stejne stereotypni bez ohledu na vlastnika.

Lukáš D
Reply to  JM.
9. 9. 2020 00:11

Stejnak nemaji zatim na online licenci a bez te helax nemuže vysilat.

frkotou
Reply to  Lukáš D
9. 9. 2020 11:34

Pobavilo. 😀

Lukáš D
Reply to  Philmen
9. 9. 2020 00:09

To je tvoje polemika na svuj online provoz si helax nevydělá přije o posluchače keři ho poslouchali v autě a podobně a v noci bude mít takřka minimalni poslechovost. Davaji sem blaník jen proto že by radí vy těsnili radia Čas nic vic.

LU-
2. 9. 2020 13:55

Na RRTV přistála žádost HELAX -> Blaník

LU-
Reply to  Oviradio.cz
2. 9. 2020 14:11

Při mém nedobrovolném poslechu této hnojnice CZ éteru mne ve Východních čechách opravdu nezajímá, že v Havlíčkově Brodě nepojede autobus. Jedna jediná zpráva = „regionalita“ vyřešená (93.9)

Hori97
Reply to  LU-
2. 9. 2020 14:17

Bude zajímavé sledovat vývoj poslechovosti, protože o nějakém přenesení publika nemůže být v tomto případě řeč narozdíl od ovládnutí třeba Petrova.

TÉMA
Helax -> Blaník
Hori97
Reply to  Oviradio.cz
2. 9. 2020 14:58

Také jsem sázel na to a dává mi to stále větší smysl, že do Ostravy přijde Fajn. Chápu, že priorita je rozšířit, co nejvíce Blaník, ale touhle změnou si těch 150 tisíc lidí úplně odpálí pryč. Navíc Fajn mohl plynule navázat na velké množství kulturních akcí, které Helax pořádá.

TÉMA
Helax -> Blaník
Last edited 3 let před by Hori97
Soundwaver
Reply to  Hori97
2. 9. 2020 16:42

jenže kdy naposledy se stalo, že při relaunchi, zkrátka změně formátu radia, nekdo navazoval (i kulturně) na to předchozí? spíš většinou naopak.

každopádně jestli to je s Helaxem fakt pravda, ač jsem ho poslouchal občas jenom přes net, opět zmizí podle mě unikátní, progresivní typ radia, podle mě – alespoň hudebně – s ‚evropskými‘ parametry. velká škoda.

TÉMA
Helax
Jakub Melin
Reply to  Oviradio.cz
2. 9. 2020 16:48

Troufnu si tvrdit, že část posluchačů Helaxu se přesune i na Radio Čas. Když už blaníkovský formát, tak aspoň ten regionální. Výrazně by si mohl polepšit Kiss.

Ale je opravdu neskutečné, co vše tady může projít.

LiborV
Reply to  Jakub Melin
2. 9. 2020 16:58

Ostrá konkurence proti Času by sebou mohla nést i případný posun formátu právě u Času. Jestli a kam, ukáže až Čas😉.

Soundwaver
Reply to  Jakub Melin
2. 9. 2020 18:28

každopádně jsem koukal na fcb Helaxu a i když to tam někdo psal jako příspěvek i s citací žádosti z Rady, bylo to označeno za hoax s několika smajlíky.

no, připomnělo mi to konec Trianglu v roce 99, kdy jsem taky do poslední chvíle doufal, že to prostě není možné, aby byl při takové oblíbenosti ukončen.

TÉMA
Helax
Last edited 3 let před by Soundwaver
Michal
Reply to  Soundwaver
2. 9. 2020 19:21

Každou chvíli ve vysílání zazní „Helax – nejposlouchanější rádio v Ostravě“. Ještě mohli dodat „a proto vám ho vypneme!“.
Aneb po cimrmanovsku: Sedláček si v Ostravě koupil rádio, ale poslouchali mu ho lidi…
Ach jo.

Jirka
Reply to  Michal
2. 9. 2020 19:28

A zapneme nově pěkně Blaníček, české písničky, které máte rádi. 😀

Michal
Reply to  Jirka
2. 9. 2020 19:54

Řekl bych, že chachaři to dají těm cajzlům z Práglu pěkně sežrat. Budou nadávat jak ty pražský Pepíky poslouchat nebudou a ať s tím jdou tam, kam slunce nesvítí. A pak už budeme jen sledovat jak poslechovost Blaníku v Ostravě postupně roste a za rok, za dva všechno dobrý a zapomenuto. Smutné.

Jirka
Reply to  Michal
2. 9. 2020 19:56

Prave, chvilku bude bordel a nevole, ale pak to potichu utichne a upadne v zapomneni. 🙁

Blanik
Reply to  Michal
2. 9. 2020 22:38

presne, takhle na zapade zlikvidovali nejposlouchanejsi Egrensis a kdysi Karolinu a zapomenuto, „Hrajeme hezky cesky“ snad se lidi prelijou k r. Čas, ma daleko propracovanejsi playlist a da se poslouchat hodiny

michal
Reply to  Blanik
25. 11. 2020 14:33

přesně čas hraje skvěle BLANÍ JE OSTUDA A ZA NEDLOUHO UKONČÍ VYSÍLÁNÍ NA OSTRAVSKU A OLOMOUCKU PROTOŽE 15 000 POSLUCHAČŮ JE OPRAVDU MÁLO NA MORAVĚ(ostravsko,moravskosl.kraj a olomoucko OPRAVDU BLANÍK JE PROPADÁK A PÁNOVÉ S MEDIA PROJECT UŽ SI TO UVĚDOMUJÍ ŽE TO BYLO ŠPATNÉ ROZHODNUTÍ!! A NIKAM TO NEPOVEDE!!!

LiborV
Reply to  michal
25. 11. 2020 15:59

Blaník je na území Moravy a Slezska nová stanice. Potrvá nejméně rok než se v éteru etabluje. Podle čeho se domníváte, že Čas na frekvencích bývalého Rubi a HELAXu skončí? O jaké informace se jedná. V případě, že ani po roce nebude poslechovost uspokojivá. lze v regionu očekávat posílení propagace, či lokálního obsahu. Třeba angažováním nějakého oblíbeného moderátora Času na odpoledne (pokud to budou špatná čísla poslechovosti vyžadovat). Ochotu k těmto krokům lze vidět ve speciálním odpojovaném vysílání pro Moravu a Slezsko. Stažení Blaníku z Moravy a Slezska na rozdíl od vás neočekávám. Podle čeho vyhodnocujete, že si v MEdia Bohemia uvědomují špatné rozhodnutí. Je teprve měsíc od změny. To nelze takto rychle poznat.

TÉMA
Blaník na Ostravsku
michal MC maik
Reply to  LiborV
11. 1. 2021 11:20

tak můžeme radostně oznámit že rádio blaník ani do teďka lidi neoslovilo.v čechách je laťka a úroveň nastavena níž co se týče programu a hudby.takže moraváci blaník prostě nemusí,rad pro rozhl a tv jen podotkla ať s tim něco dělají že jinak bude po roce opět rozhodovat a konat😉 moderuju na jednom rádiu a pořadame akce(kdysi moderátor na Star radiu Morava a radiu sprint TAKŽE NÁME MOŽNOST DO TOHO VIDĚT ale máte pravdu zájmy posluchačů jsou až na 4 nebo pátém místě tak uvidíme no hezký den všem VášMaik MC miki dj

Petr
Reply to  michal MC maik
11. 1. 2021 16:17

To jako kdyz by Blana mela v Ove malou poslechovost tak by za rok RRTV zasahla? To se mi nechce verit, ze by az tak zasahovala do podnikani…

LiborV
Reply to  Petr
11. 1. 2021 17:33

RRTV zpětně nezasáhne. Nemůže. Může pouze v případě, že by vysílatel neplnil licenční podmínky. A ty Blaník plní.

Petr
Reply to  LiborV
11. 1. 2021 18:04

Vsak to je jasne 😉

LiborV
Reply to  michal MC maik
11. 1. 2021 17:31

Programové změny se obvykle ukáží na plno v číslech až po roce. Brněnské změny půjde vidět již na jaře a v létě. Ty podzimně/ zimní za rok. Na Moravě a Slezsku jde o zcela novou značku. Úvodní bilboardová kampaň proběhla, lidí jí vidělo relativně málo. Obvykle následuje kampaň v ulicích měst, promo tým v regionu apod. A to díky covidu odpadá. Rada souhlasila se změnou. Nyní nemá moc možností jak své rozhodnutí vzít zpět (ona tu změnu povolit defakto musela, protože je dle licenčních podmínek, které jsou velmi obecné vše ok), licenční podmínky jsou stále dodržovány.

PPK, JIDXC
Reply to  michal
25. 11. 2020 16:03

jistě zajímavým zjištěním, že ten kdo má nejvíc a nejpřesněji k jakémukoliv tématu má vždy zaseklý capslock… (“ „)

TÉMA
MB
Michal
Reply to  PPK, JIDXC
25. 11. 2020 17:37

Začínám vážně uvažovat, že si tady změním jméno. Nerad bych byl s podobnými výplody jakkoliv spojován. A že se tady těch Michalů v poslední době vyrojilo. 😀 Tak snad příště už jako Mike se těším na viděnou. 🙂

PVo
Reply to  Michal
25. 11. 2020 17:56

nad reakcí PPK jsem se upřímně aspoń 3 minuty smál a pochybuju že by si tě s michalem capslockem někdo spojil..

Mike (dříve Michal)
Reply to  PVo
25. 11. 2020 18:37

Tak jasné, to spíš preventivně. Trošku proklínám rodiče, že mi radši nevybrali nějaké méně frekventované jméno, třeba Spytihněv nebo Dalimil. 😀

Václav
Reply to  Oviradio.cz
2. 9. 2020 23:09

No myslím si že že MB z Prahy si neuvědomuje, že víc než kdekoli jinde se nevyplatí dělat unifikovaný éter, že posluchač přijde o poslední útočiště (Helax) po centralizaci Orionu. Z té vysoké poslechovosti bude vyskoké číslo těch posluchačů kteří z éteru prostě odejdou. Zeštíhlovat nabídku s očekáváním posilování značky kterou chce protlačit provozovatel moc efekt nemá viz změna Bontonu aby vynikla E2, která naopak pak ztratila prvenství v metropoli. Je fakt zvláštní , že by si MB nechali utéct tuto nemalou progresivní skupinu posluchačů.

Tématicky nedávno vznikl FajnFresh, reakce zde byli pozitivní ale vypadalo to jak kdyby zdejší diskutéři objevili ameriku ale spíš to ukázalo kolik lidí neslyšelo Helax hlavně tu jeho lepší podobu před pár lety, kdy to bylo dance music radio, protože právě to se mi vybavilo při poslechu Fresh u čehož by mě zajímalo, pokud tady je Libor Červinka, jak moc bral do úvahy úspěch progresivního Helaxu, zatímco tady opěvoval na začátku roku úspěch Fajnu s plytčejším stylem a obhajoval vysoké rotace hudebním průmyslem povolených novinek, pak se samozřejmě ukázalo že to jde líp – Fresh, který by mohl být nejhodnotnější náhradou Helaxu sice bez regionality, za to naopak schopný být i jinde, což Helax prý nemůže ale kupodivu Pražáci ano :).

Takže kdyby fungovalo to vracení kmitočtů a následné přidělení jinému programu MB, tak by na nějakém vysílači po Orionu mohli rozjet Fresh. Protože by se jednalo o víc než bubláček museli by to mít domluveno už předem a licenčko jen na oko, což už se možná děje s ostatními přípapady. Tuhle možnost říkám z důvodu že po zkušenostech se v Ově už nic slušného nezkoordinuje. Na mysli mám že nejlepší efekt by mohla mít 103,9. Orion je v podstatě zabezpečen ostatními vysílači mimo jiné na jihu po Apollu. Stejně tak mohli uvažovat o Blaníku na 103,9 ale přece 93,7 pro jejich vlajkový Blaníček je důležitější i z hlediska Opavy. Ještě nedávno bych nečekal, že by MB nepřerozdělovala, zůstala by dál u svých megalománských okruhů, ale posledně překvapila, tzn pak by na další duplicity v republice taky mohl Fresh, potenciál má Morava se stále ještě fungujícími soukromými regionálkami, byla řeč o Kroměříži, což teda je taky do očí bijící příklad jak s názvem okresního města jde do jiného (UH) nebo krajského (ZL). Nebudu daleko od pravdy, že to dělá cíleně, aby dosáhlo vyšší ceny při odprodeji, zatímco se tradují báchorky o životně důležitých kmitočtech mimo domovské město.

Pařízek?

  • dokázal s nápady efektivně zaujmout a nadchnout cílové skupiny

Nicméně bude to těžké se nějak přeorientovat. Vyloučím že nezaujme skupinu po Helaxu, progresivní či s AC nemá zkušenosti, on je spíš konzervativní, ale v tomto ohledu zvláště mainstreamovém je nad ním fakt soumrak. Jedině že by dotáhl do dokonalosti zaujímání cílovky od 90 bez otravování rotacema. Neúspěšně se pokouší Kiss a teď i F1, která má ale na kvalitní hity Hniličku. Čas bych viděl na následující možnosti:

  • buď bude dál paběrkovat přežívat jako např v Brně s omluvou pro zadavatele reklamy že je jedním z mnoha kdo hraje pro všechny či se trochu posune ještě více od svých pohodových začátků
  • kdyby to nepomáhalo a čas by klesal na dno a Dálnice by trochu šlapala, tak by mohl na kmitočty Času dát Dálnici a možná by tak dokázal oživit cílovku, že by byl dopravním rádiem i mimo dálnice. Aby byl specializaovaně dopravní, nesměl by rozptylovat jinými rubrikami ani zpravodajskými relacemi
  • nebo na kmitočtech Času rozjede Čas – Rock, nebo ještě více by se nabízelo že bude Čas dál oddělený ale bude nějaký měkčí nebo poprock

cituji soundwaver: „každopádně jsem koukal na fcb Helaxu a i když to tam někdo psal jako příspěvek i s citací žádosti z Rady, bylo to označeno za hoax s několika smajlíky.
no, připomnělo mi to konec Trianglu v roce 99, kdy jsem taky do poslední chvíle doufal, že to prostě není možné, aby byl při takové oblíbenosti ukončen.“

=> pokud to vážným odpůrcům není jedno, tak by honem rychle se měli angažovat něco dělat i když víme že to spíš bude jen pro jejich dobrý pocit. Ale aspoň by to tak mohli tuto informaci rozšířit, když provozovatel opět zkouší jestli překvapení stávající posluchači aspoň jednou neocení 🙂 Né, fakt vážně chtěl jsem říct že po naladění: „Právě posloucháte Rádio Blaník na ostravské frekvenci 93,7 FM.“ nelze čekat návrat s omluvou a proto mi budoucí nespokojené hlasy přijdou už v ten moment naivní, takže ať to raději zkuší teď.

TÉMA
93,7
Last edited 3 let před by Václav
Radiátor
Reply to  Václav
3. 9. 2020 06:58

Ahoj, mám potvrzeno, že Helax pojede dál, nebude to už ale na 93,7 FM, ale online a přes mobilní aplikace.

Jarda
Reply to  Radiátor
3. 9. 2020 07:01

a jak dlouho to vydrží? Aby to nedopadlo jako s radiem zelena hora a další, kde chteli pokračovat a pak nic.

PVo
Reply to  Radiátor
3. 9. 2020 08:42

pod stejnou značku a vlastníkem nebo jak?

Michal
Reply to  Radiátor
3. 9. 2020 08:55

Tímto? „Žádné obavy, Helax je nezničitelný a bude vysílat dál!!!!“
To je jen ubohá mystifikace, nebo spíš taková zoufalá a křečovitá snaha zabránit panice mezi posluchači. Pokud jim Sedláček sebere studio a většině dá výpověď (což je hlavní důvod konce Helaxu, aby se ušetřily náklady za provoz) tak nevím kdo a odkud to bude dělat. A pokud snad pár nejvěrnějších někde samodomo ve stylu Zelené Hory, tak to snad ani nestojí za řeč.
Mimochodem když končil Triangl, taky tvrdili, že budou pokračovat dál v kabelovce, dokonce uváděli konkrétní frekvenci. Samozřejmě k tomu nikdy nedošlo.

Last edited 3 let před by Michal
Philmen
Reply to  Radiátor
3. 9. 2020 09:33

No nevím, možná jako „webovka“ bez moderace, jako proud muziky, ale už to nebude HELAX. Nevím, Sedláčkovi a spol. je to jedno, chce jen generovat peníze a jestli se to někomu líbí nebo ne je asi jedno. Oni počítají s tím, že se zvedne vlna nevole, vydrží to tak 2-3 měsíce a jede se dál. Tady je vidět, jak strašně špatná je funkce RRTV. Je to vlastně jen takový „kejvač“. Jsem zvědavý, jak dopadne jejich slavná digitalizace, tj. DAB od r.2025, myslím, že lobby si to protáhne do roku 2030, protože přeci starší generace by přišla o rozhlas a co kdyby náhodou byla válka apod. Pro mě osobně FAJN ani FAJN FRSH není adekvátní náhrada. Porovnám-li FAJN a HELAX, hudebně i moderátory u mě jednoznačně vyhrává HELAX. Novinky jsou tam rychleji, hudební knihovna mnohem širší a moderátoři jsou svým humorem a stylem do práce víc zapálení. A pro mě i mixy Aleše Brůny jsou super….a to nepíši proto, že bych byl Ostravak, ale jsem z Prahy. Bohužel, Libora Červinku asi nepotěším, sice FAJN po kouskách roste, ale s tolika frekvencemi bych čekal víc. Docela budou zajímavá čísla poslechovosti, pokud nebudou nějak „ohnutá“, protože jsem si všiml na 3 místech, že tam již nehraje FAJN, ale teď tam je KISS a Relax. Jedno z těch míst je holičství a když jsem se zeptal co to, že přeladili, tak důvod byly ty rotace. I já v práci musel přestat ladit Fajn kvůli ohranosti a vlastně mi to ani nevadí , teď vládne spokojenost s RELAXem. Ale v autě a doma přes net ladím HELAX anebo Nordic. Velká škoda HELAXu, ale osobně si myslím, že by se mělo šáhnout i na FAJN, ten má na větší potenciál než má nyní.

TÉMA
Helax
frkotou
Reply to  Philmen
3. 9. 2020 10:29

Tipuji, že pojede pouze hudba a odbavovat se to bude jen ze serveru. Něco jako Vysočina. https://radia.cz/radio-vysocina-playlist

Libor Červinka – Fajn Radio Music Manager
Reply to  Philmen
3. 9. 2020 13:40

…a to je na tom asi nejlepší. Každému z nás se líbí něco jiného. V pořádku. Líbí se ti Helax? Kiss? Blaník? OK, naprosto to respektuji. Jestli souhlasím s tvým názorem na naši hudbu a moderátory? Samozřejmě že ne, ani náhodou. Nepotřebuji, aby mě tvé názory těšily, stejně jako tebe určitě nepotěší ty moje. A tak to má být. Já ale své práci na Fajnu jednoduše věřím a je mi jedno, jak arogantně to možná podle někoho vyzní. Řídím se naprosto jednoduchým pravidlem. Nikoho nekopírovat a dělat si to po svém 🙂

TÉMA
Helax
Lukáš D
Reply to  Radiátor
4. 9. 2020 01:44

Helax definitivně konči.

Libor Červinka – Fajn Radio Music Manager
Reply to  Václav
3. 9. 2020 13:45

…ano, jsem tady 🙂 Jestli jsem bral při tvorbě Fajn Fresh do úvahy Helax? Ne, to opravdu ne. Ani žádné jiné rádio. Bral jsem do úvahy jen to, jak si myslím, že by moderní radio hrající nic než novinky všech stylů, mělo znít. A tak také zní 🙂 Samozřejmě že se netrefím do vkusu každému, ale to ani není mým cílem 🙂

TÉMA
93,7
Míra
2. 9. 2020 11:50

Zřejmě mají poslechovost. Jinak nevím, jak to dokázali. Radiohouse si plácnul s Rádiem Kroměříž.

TÉMA
Rádio Kroměříž
PetrB.
Reply to  Oviradio.cz
2. 9. 2020 12:32

Pozor na to, aby to nedopadlo jako s Černou horou, nechají je finančně vykrvácet a pak to „zachrání“ že to převezmou a bude z toho do dvou let další Blaník….

PVo
Reply to  Oviradio.cz
2. 9. 2020 13:59

Takové dokrývání s nástupem DAB snad přestane mít smysl…

Míra
Reply to  Oviradio.cz
2. 9. 2020 12:32

Hm, asi jo. Ředitel Blatné to zkouší marně.

LiborV
Reply to  Oviradio.cz
3. 9. 2020 15:10

Poslouchal jsem Rádio Kroměříž a musím říci, že na to jak je malé, tak zní opravdu velmi profesionálně. Profilovali se ve vysílání jako Rádio Zlínského kraje. Napadá mě, jestli jim v tomto případě nechybí pokrytí Vsetína?

TÉMA
Rádio Kroměříž
LiborV
2. 9. 2020 00:06

Vzpomenete si dnes někdo na rádia Brno 103,4, Tep, Metuje, Krumlov, Life 91,6, Rádio West nebo třeba na karlovarskou Dianu nebo Duhu z Vrchlabí? Máte na ně vzpomínky? Nahrávky, příběhy. V době kdy se blíží konec rádia Rubi je prima vzpomenout na některé oststním

TÉMA
Zaniklá rádia
HOME
24.7K
0
Přidejte komentář, prosím.x