Nejnovější komentáře

  • Jakub DXer: Já ty dekadovký (v podání TV stanic na satelitu) rád nemám, protože to vnímám jako omezení… Jo, rád si připomenu…
    16:01 26.07.2024
  • PVo: a mají repertoár od Bacha po Vlacha? .. odhaduju (resp. nechce se mi to na netu hledat) že jde o…
    13:13 26.07.2024
  • Oviradio.cz: Absolute 80s, Heart 70s, 80s80s, Nation 90s atd., základem vždy mainstreamové hity.
    11:36 26.07.2024
  • PVo: „dekádově vymezené formáty“ moc nechápu (pokud jsou tedy vymezené JEN dekádově) a nevěřím v jejich úspěch.
    10:58 26.07.2024
  • Oviradio.cz: Samozřejmě, ale počítám jen subjekty, které mají nějaké profesionální zázemí, obchod, strukturu. Color je v kategorii nadšeneckých projektů, smysluplné pokrytí…
    10:11 26.07.2024
  • Jakub DXer: Abych byl objektivni, tak mimo mainstream je hudebně i Color rádio, takže to.ukousava taky z pomyslného koláče možných nových projektů…
    09:50 26.07.2024

Všechny komentáře

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
24.7K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Vaclav
9. 9. 2020 20:08

Je to sice pozdě ale od odpoledne 16. 10 hod. dobíhají přímé prenosy z festivalu výstaviště holešovice zaměřeného na moderni jazz, funk atd. na R-Vltavě.

TÉMA
Vltava
Last edited 3 let před by Vaclav
Michal
Reply to  Vaclav
9. 9. 2020 21:02

Není pozdě, dají se přehrát i zpětně, na FB profilu Vltavy. Zrovna sjíždím ten první, s harmonikou.

Michal
8. 9. 2020 21:11

Frekvence 93,3; 106,1 a 99,7 MHz Hitrádia FM (licence Dobrý den) aktuálně bez RDS. Může někdo ověřit Turnov 98,8?
Edit: zvláštní, zrovna jsem tam zaslechl jingle Hitrádio City.

Last edited 3 let před by Michal
PetrB.
Reply to  Michal
8. 9. 2020 22:54

…a je to ve stereu? Je možné, že jedou ze zálohy, tj z vysílače z mp3. Ale je divné, ta identifikace Hitrádio City. Můžete zjistit, zda je totožné na Hitrádiu City 937, jde nyní na frekvencích býv. R. Dobrý den ?

Michal
Reply to  PetrB.
9. 9. 2020 15:33

Žádná záloha, jel tam centrální program z Prahy, stejně tak na FM (Crystal) i Černé hoře. Jingle City937 byl asi šotek přímo ze studia, opakovalo se to víckrát, mezitím zazněl několikrát i správný jingle Hitrádio FM. Stejně je to v prdeli, že v Liberci (minimálně) večer běží identický program na ČTYŘECH místních frekvencích. Přátelé, kdo z vás to má?!

Martin
Reply to  Michal
9. 9. 2020 16:56

Ano. Děje se tak velmi často hlavně v noci, kdy je slyšet několikrát jingl Hitrádio City a vzápětí za ním jingl Hitrádio FM či Hitrádio Černá Hora. Asi mají špatně nastavený odbavovací program, což mě fakt netrápí.

Jarda
8. 9. 2020 06:21

Netro life radio reagovalo na svém fb na dotazy, zda bude někdy i na webu, odpověd je hodně dobrá 😉

Na možnosti poslouchání přes net usilovně pracujeme a snad se brzy dočkáme comment image  Děkujeme, že jste s námi comment image
Tak uvidíme, snad to skutečně půjde.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
7. 9. 2020 12:28

Rádio které zničilo triangl…

Lohen1
Reply to  Jarda
7. 9. 2020 12:56

To úplně ne. Oni pouze dostaly frekvenci po nich. Triangl skončil na základě neprodloužení licence, po silné lobby Evropy 2, která tenkrát z Ještědu startovala. Proglas s tím neměl nic společného. Ovšem prasárna to byla. Jenže když se člověk podívá, co se děje teď….

PVo
Reply to  Lohen1
7. 9. 2020 13:59

že takovou frekvenci dostal Proglas který z ní oslovuje spíš promile pokrytých posluchačů byl kolosální nesmysl. Pomalu stejné mrhání jako jsou ty doubly Bohemia Media. Tomu že za tím byl ltehdejší outkovodič RRTV Flaišmann bych věřil, je to v jeho stylu.

Václav
Reply to  PVo
7. 9. 2020 15:02

Vltava není na tom o moc lépe s oslovováním posluchačů v té a dalších lokalitách a takových vysílačů má o mnoho více. Proglas tento vysílač využívá po půlce čech např. východních.

PVo
Reply to  Václav
7. 9. 2020 15:46

no to není lépe, ale Vltava má veřejnoprávní cíl pozvedávat kulturu ..jak dobře to (ne)dělá nehodnotím. Nesmysl je frekvence 99,7 pro Proglas už jen z důvodu že v pokrytých krajích negeneruje žádné výsledky nad statistickou chybu (není ve statistikách ani uveden -na rozdíl od Vltavy).

Václav
Reply to  PVo
7. 9. 2020 21:27

V tomto případě víc než škatulkování jde o samotné provedení. Když se bavím o veřejnoprávním rozhlase se spoustou vysílačů při pořád ještě vlivu FM nabízí hudebně vyčpělé nebo zaměnitelné Ržurnál, Dvojku, Regiony a pak až komplikovanou Vltavu a nic mezi tím. I když změny Vltavy pro mě k lepšímu ale pořád je ta stanice podřízena a zatížena prezentací čehokoli co vymyslí produkce vysokých uměleckých škol bez ohledu na to kolik to osloví posluchačů. Dle mě by se i kultura dala dělat přístupněji, že nutně z toho nemusí dělat hned avantgardu, když tu nemáme základní stanici, na kterou by člověk přepl po ohrané Dvojce. Jako klidně ať Vltava je třeba s tou náročnou alternativní kulturou, ale chtělo by to něco mezi tím. Narozdíl od některých ohlasů si myslím, že proudové vysílání na Vltavě je jednou z možností ke změně k lepšímu, ale i to je přerušováno dlouhými proslovy o složitých např. literárárních teoriích a i navečer navazují žánrově odlišné pořady. Co se týká odpoledne tak je na tom Proglas lépe, mluvené vstupy jsou nezatěžující svou stručností (1-2min) o dobročinných akcích a programech, takže mi Proglas díky objevující se Worldmusic nahrazuje trochu Ethno. Poslechovost III-IV 2019 librereký a východní čechy jak za celý kraj, tak v jediném okrese se ani Vltava neobjevuje, ale nejspíš se to změní neb trošku program udělali přístupnější.

Last edited 3 let před by Václav
PVo
Reply to  Václav
8. 9. 2020 09:05

no smyslem mého příspěvku nebylo hodnocení, který rádio je víc lúzr ale že přidělení frekvence pro program, co téměř nikdo neposlouchá, je mrhání zdrojem, který má omezenou kapacitu..

Vaclav
Reply to  PVo
8. 9. 2020 09:31

Ok, když už je taková situace, tak by se každá stanice mela snažit být přístupna. Což je pravděpodobnější něž že by se frekvence dala jiné stanici. Při zachování nemainstreamu a zároveň otevreni se, by to mohla byt alternativa. Aspoň ja se snazim vyuzivat.

LiborV
Reply to  PVo
8. 9. 2020 11:29

Vysílání Proglasu mi přijde smysluplné. Zároveň se domnívám, že vysílání na ženevské frekvenci je pro rádio financované pouze z darů příliš drahé. Smysl by mi dávalo spíš provozování vlastních vysílačů s nižším výkonem a náklady na provoz.

Vaclav
Reply to  LiborV
8. 9. 2020 12:27

Myslim si ze to neni jen o vykonu. Se spoustou zasumenych bublacku může byt srovnatelne nakladne za jednotlive pronajmy. Ja z proglasu tezim z Nenáboženských částí narozdil od uživatelů kteri zapinaji kvuli msim a motlitbam, čímž se dostávám k tomu ze spoustu starých lidi to využívá pro ně na jednoduchem klasickem prijimaci. Na internetu dosahuji 2x vetsi poslechovosti nez Vltava. At chceme nebo ne náboženství historicky je součástí kultury. Možná lepsi nez kdyby tu byl islam.

Last edited 3 let před by Vaclav
Jarda
Reply to  LiborV
8. 9. 2020 18:29

Ale zase musíme všichni uznat, že už od začátku proglas informuje o možnosti příjmu pomocí dab+! Ktera stanice tohle měla? Až letošní rok, to na webu uvadí radio 1, express a classic, ale u proglasu jsme se o dabu z jejich webu mohli dozvědět. V dabu jsou skoro od začátku a sekci věnovanou dab vysílačů také aktualizují, též mají o dabu nejvíc infrmací, zatimco jiná radia, tam maji snad jen napsáno, že tam jsou a konec. Takže vlastně jedno z prvnich komečních radií, které jsou v dabu nejdéle, je proglas. Tež musime ocenit snahu informovat o přijmu přes dab+, no aby za nakonec nebylo víc „kostelníků“ s dab rádiem, než nás 😀 Vysílají jak v rti tak v teleko.

Vaclav
Reply to  Jarda
8. 9. 2020 18:38

Odpoledne do 16 se jakž takž da poslouchat aniž by byl člověk kostelnik. I ve vysilani cca 15.30 informuji o obou možnostech prijmu, přičemž po delsi dobe je od leta obmena, ze kolikrát ani nevyjmenovavaji analogové frekvence a vic se věnují dabu.

Last edited 3 let před by Vaclav
Michal
Reply to  Jarda
8. 9. 2020 18:56

Ostatní broadcasteři (podle jejich přístupu) nejspíš stále vysílání v DABu považují za experiment s nejistou budoucností, s potenciálem oslovit asi tak promile posluchačů, tudíž jim za to asi nějaká větší kampaň nestojí. Přitom je to hlavně na nich, aby posluchače motivovali k pořízení přijímačů a nebyla to tak záležitost jen několika málo nadšenců. Myslím, že do vzniku celoplošných MUXů zlepšení moc očekávat nelze.

JM.
Reply to  PVo
7. 9. 2020 17:41

Vrabci na střeše RRTV si doteď štěbetají, že primární cíl byl tehdy ze strany Fleischmanna a dalších odstranit populární Triangl, ale na tom, kdo z tehdejších pánů českého éteru tu frekvenci dostane se už neshodli, a to byl jediný důvod, proč to dostal neutrální Proglas, který je nijak neohrožoval a neohrožuje.

Vinit ze zániku Trianglu samotný Proglas je tedy mimo mísu, tam byly úplně jiné zájmy.

Václav
Reply to  Jarda
7. 9. 2020 13:02

Nebylo to úplně jeho rozhodnutí. Já jej využívám jako takový chillout bez reklam v některých časech, třeba teď brzo odpoledne. Když by tam nebyl Proglas tak by tam byl třeba Blaník jako teď na Helaxu. Možná zároveň se to dělalo, aby to vyhovovalo i Contactu, aby jej nikdo komerční konzervativní neohrožoval, o tom by navyprávěl Jose Brtník (Emerson), který se svého času na diskuzích pohyboval, na radio tv před Ovim.

Last edited 3 let před by Václav
Václav
Reply to  Oviradio.cz
7. 9. 2020 15:24

Ano i tady býval? Tak to možná dělal souběžné návštěvy, poslední aktivita možná bude zaznamená na digizone ale taky 5 let stará. Vzpomněl jsem si v souvislosti jak nazýval zakladadatele Contactu STBáka a že Contact někomu na začátku prý ukradl a ten nešťastník si musel založit radio Euro K. Bouřlivý asi padesátník Emerson byl vyznavačem Beatu a kl. rocku a příznačně po dosažení skoro celoplošnosti aktivita tohoto diskutéra utichla.

Lohen1
Reply to  Oviradio.cz
8. 9. 2020 13:07

V podstatě ano. Mirka je dnes již po smrti, jako Mirek spolu s vysoce postaveným komunistou Požickým založily jedno z prvních soukromých rádií u nás. Mirka věděla jak na to, J.P. dodal peníze a kontakty pro získání licence. Z počátku se vysílalo od 6- 18, poté se přebíral Hlas Ameriky. Postupně se vysílání protáhlo do 22hod. a nakonec nonstop. Po několika letech jednoho dne přijel Mirek Kos do rádia a dovnitř se již nedostal. Díky tomu, jak byly sepsány smlouvy mu bylo rádio že dne na den “ legálně“ ukradeno. Po čase se spojil s Ing. Pavelkou, který opět dodal finance a rozjeli rádio Euro-K ( juro kej) . Po té , co se rádio stalo poměrně úspěšným se celý scénář opakoval. Mirka ( Mirek) byla hold dobrý rozhlasák, ale mizerný obchodník. Zde po letech sice spor o radio vyhrála, ale z dluhů už se nedostala a nakonec zkrachovala.

Ondřej
Reply to  Lohen1
3. 8. 2021 22:17

Jak dlouho je už Mirka po smrti a co je jí stalo?

Lohen1
Reply to  Ondřej
3. 8. 2021 22:50

Přiznám se, že neumím zodpovědět. O jejím úmrtí jsem se doslechl od společné známé, budou to tuším tak 2-3roky. Co se stalo nevím.

PVo
Reply to  Oviradio.cz
8. 12. 2020 13:20

Zbytek dorovnal asi Vatikán. Nebo snad mají úvěr u banky? což by mi přišlo u neziskového projektu nepředstavitelné… Logicky nemůžu něco koupit dokud nemám našetříno nebo si nepůjčím.

LiborV
Reply to  PVo
8. 12. 2020 14:07

Prostředky dárců z oblasti církevních organizací jsou součástí částky na sbírkovém kontě. Některé věci včetně vysílací techniky lze pořídit formou leasingu. Stejně třeba jako zubařské křeslo. Leasing využívají i velké neziskové organizace, třeba na auta pro sestřičky z domácí zdravotní péče. Očekávám proto využití leasingu.

LiborV
Reply to  PVo
8. 12. 2020 14:13

Je možné i to, že Proglas rozdělil investice do více dílčích etap. Získal peníze za, které je pravděpodobně možné studio provizorně rozvysílat a zbytek dobudovat později.

123
7. 9. 2020 00:06

Bonton od půlnoci s novým staničním sloganem a po prvním jinglu mám i dojem, že i s hlasem (ten co je v anonci na nové ráno) – „Česká muzika je na Rádiu Bonton doma“. Hudební motiv jinglů zůstává v podstatě nezměněn. Schválně jsem čekal na dnešní půlnoc, jestli se opravdu něco pozmění. Každopádně první song po půlnoci Elán a Setřička z Kramárov, následováno Enyou a songem Mey It Be. Tak uvidíme ráno.

TÉMA
Restart Bontonu?!
Jarda
Reply to  123
7. 9. 2020 06:27

tak bonton mi furt připomína neco jako blaník 😀

LiborV
Reply to  Jarda
7. 9. 2020 07:43

Dle mého pozorování hudby v ranním vysíláním se toho změnilo na Bontonu jen trochu (cca každá 3tí píseň je zahraniční)

TÉMA
Bonton
Soundwaver
Reply to  LiborV
7. 9. 2020 07:59

přesně, i podle playlistu od 7 hod – jediné, co se změnilo jsou, samozřejmě, noví Iva a Vojta, slogan a podkres moderátorů (znějící pro změnu jak na Expresu, nebo Dance radiu – myslím ten podkres) .
jinak songy fakt stejné jako pred pár lety, zkrátka před tím(všechny již dřív hráli), včetně Ilony Csákové, Bad Boys Blue atd.
a to když jsem to zapnul, tak zrovna hral Sebastian- takže jsem si rikal, že treba nově pojede pouze česká hudba posledních 10 let.. a ono nic.

tak uvidíme, třeba změny v playlistu přidou později , kdyz to sám Vojta psal na fcb, že změny v playlistu budou. 🙂

TÉMA
Restart bontonu
Last edited 3 let před by Soundwaver
Tenisák
Reply to  Oviradio.cz
7. 9. 2020 14:31

Kde je Dan Kostka??

TÉMA
radio bonton
LiborV
Reply to  Soundwaver
7. 9. 2020 08:28

Z playlistu dnešního rána je vidět, že k drobnému pročištění playlistu na Bontonu došlo. Kombinace písničky z pohádky, folku a veselého popu již po sobě není k slyšení. Jako záměr vidím i zařazení několik vyloženě veselých až ztřeštěných českých písní během každé hodině, které moderátoři rozšafně komentují. Změny playlistu jsou, ale řekněme spíš jemné.

TÉMA
Bonton
Vaclav
6. 9. 2020 10:50

Ještě dnes retrovikend na Hitradiu.

frkotou
Reply to  Vaclav
6. 9. 2020 15:02

Opět překvapili. Fragma – Toca’s Miracle jsem hodně dlouho v rádiu neslyšel.

Jerry
Reply to  frkotou
6. 9. 2020 16:27

Na kissu se hraje od Fragmy tak 5 songu a pravidelne..

Václav
Reply to  frkotou
6. 9. 2020 18:14

Jsem rád že jsou schopni mít jiný styl playlistu než ohleděná zaměnitelná konstrukce playlistu ostatních dnů. Takže to hodnotím pozitivně, spoustu lidí by spíš slovo „překvapili“ bralo ironicky, neboť některé songy byly zařazeny jak v sobotu tak i v neděli, ale není nic oproti tomu kolikrát se musí točit Ava Max. Toca’s Miracle je pro mě známý už díky nějaké verzi 2008. Mě se líbil ten po něm který zazněl díky tomu že retro nebylo jen o eurodance narozdíl od Kissu: ENIGMA “ Mea Culpa“ neboť od Enigmy se spíš hraje Sadnes Part.

Níže uvádím výsledky hledání Fragmy v Kissáckém playlistu. Víc než to mi vadí pravidelné nucení se k přerušování současnými skladbami, které se k tomu nehodí. Tady se nabízí prostor na zařazení pravidelně víc skladeb a nemusí to být od Fragmy. Horečka SN je zahrnuta v Playlistu, takže možná mohla ještě nějaká Fragma zaznít v Diskopříběhu.
13:43
FRAGMA YOU ARE ALIVE
 06.09.

08:36
FRAGMA YOU ARE ALIVE
 30.08.

01:18
FRAGMA YOU ARE ALIVE
 25.08.

11:03
FRAGMA YOU ARE ALIVE
 24.08.

Last edited 3 let před by Václav
Míra
Reply to  frkotou
6. 9. 2020 22:27

Já jsem tenhle mashup vždycky nesnášel, už se těším, až do středeční retropárty natruc zařadím oblíbenou: https://m.youtube.com/watch?v=qJFfSiiiqYE

Lukáš
Reply to  Vaclav
6. 9. 2020 23:28

Ze zvědavosti jsem to dneska nějaký čas poslouchal a nic co by mě překvapilo. Nic co by nehráli běžně na Kissu. Na Kissu je podle mě výběr obsáhlejší a hlavně to tam hrají běžně každý den. A když vezmu speciály jako Diskopříběh, Horečka sobotní noci nebo Kazetovka, tak tam je to ještě daleko dál. 🙂

LiborV
5. 9. 2020 17:37

Účastníte se (účastnili v minulosti) akcí pořádaných vaším oblíbeným rádiem mimo éter? A jakých?

TÉMA
Offair akce
Honza K.
Reply to  LiborV
5. 9. 2020 21:13

Kiss Party Live každý rok

TÉMA
Offair akce
Magdič Roubič
3. 9. 2020 19:08

Konec Helaxu i Orionu na ulici Cihelní čp. 111 v Ostravě je na spadnutí. Kamarádka pracuje v nejmenované velké realitce a budova na této adrese dnes byla nabídnuta majitelem k prodeji.

TÉMA
Konec Helaxu
Lohen1
Reply to  Magdič Roubič
3. 9. 2020 21:23

Dnes jsem se na to dotazoval na FB Helaxu, sdílel jsem i článek z rozhlas.cz. Odpověď byla, že se nemám bát, že je HELAX nezničitelný. Tak nevim6. Jako by jim to nikdo neřekl.

JM.
Reply to  Lohen1
3. 9. 2020 21:37

Však on jim to Sedláček ukáže. Asi si myslí, že prostě jen tak založí nové rádio a posluchači se přesunou. Je to škoda, ale tak to fakt nefunguje.

Michal
Reply to  JM.
3. 9. 2020 21:41

Já si myslím, že nejsou tak hloupí. Spíš bych řekl, že se smluvně zavázali k tomu, že o tom nesmí mluvit, případně zatloukat, zatloukat, zatloukat. Však u konce Gamy, Kissů atd. taky konec vysílání do poslední chvíle zapírali.

Lukáš D
Reply to  Magdič Roubič
4. 9. 2020 01:08

Zdravim zatim sem tu budovu nenašel na netu tedy kde to je na prodej.

paja
Reply to  Magdič Roubič
4. 9. 2020 22:15

Ještě nic neznamená, protože v budově sídlí i jiná firma. Podle mě prostor dává do pronájmu a ne na prodej.

TÉMA
Konec Helaxu
123
Reply to  paja
5. 9. 2020 02:34

To by ale nesměla budovu vlastnit firma spojená s Media Bohemia 😀 Stačí otevřít katasrt a obchodní rejstřík.

Honza K.
Reply to  123
5. 9. 2020 11:07

Když koukám na stories Helaxu, kolik lidí bylo na té jejich (asi poslední) akci, je Helaxu obrovská škoda.

TÉMA
Konec Helaxu
HOME
24.7K
0
Přidejte komentář, prosím.x