|
||
Komentujeme |
||
Oviradio.cz. Názorový web o rozhlasovém vysílání. Provozovatel: Ing. Ivo Harvánek, IČO 04604776. E-mail oviradio.cz@gmail.com. Šíření obsahu webu bez předchozího souhlasu provozovatele je zakázáno. Provozovatel si vyhrazuje právo odstraňovat příspěvky čtenářů, které narušují kultivovanou a věcnou diskuzi. Copyright © 2006-2023 Ing. Ivo Harvánek, Czechia, Europe Powered by WordPress & Atahualpa Oviradio.cz používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory COOKIES. Pokud nesouhlasíte, prosím, opusťte tento web. // Oviradio.cz uses COOKIES to provide services, personalize ads, and analyze traffic. If you do not agree, please leave this website. Více // More Nastavení souborů cookie na těchto webových stránkách je nastaveno na "povolit soubory cookie", aby vám poskytlo co nejlepší zážitek z prohlížení. Pokud kliknete na "OK" níže, vyjadřujete s tím souhlas. // The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you click "OK" below then you are consenting to this. |
Kdo chce v Ostravě poslouchat Rádio Blaník, nemusí čekat na konec Helaxu na 93,7. V Ostravě je již nyní možné Blaník poslouchat v DAB na 7D a na mnoha místech také na FM frekvenci 102,8 z Nového Jičína. Ta spolu s 95,3 ValMez zajišťuje poslech Blaníku na téměř 60 kilometrech dálnice D1 mezi Ostravou a Lipníkem nad Bečvou. Zvuk na těchto vysílačích ale není synchronizovaný, proto na krátkém úseku dochází ke koktání autorádia.
Dnes probíhá nácvik stavu, kdy v éteru není Radio Helax (Hošťálkovice mají výluku). Brzy natrvalo.
Nejspíš výluky využijí technici Media Bohemia k tomu, aby si na Hošťálkovice připravili nový spoj na příjem Blaníku
Na internetu však jede normální vysílání i při výluce dále . Takto by mohli pokračovat i po ukončení vysílání na FM frekvenci 93,7 FM .
Blaník na Ostravské frekvenci 93,7 FM pravděpodobně odstartuje v pondělí 28. září od 9:00, a to absolutním megahitem Helenky Vondráčkové. Včerejší výluka a zároveň příprava datového spojení mezi Prahou a Hošťálkovicemi proběhla na jedničku.
To je hezké ale pořád nevím jak to bude s Radiem Rubi . Kdy to přesně ukončí svoje vysílání ? Nevíte ?
To bude na strance Blaniku zablokovanych, nespokojenych uzivatelu….. Mimochodem jen tak pro zasmani, doporucuji precist na strance radiotv novy oslavny rozhovor reditelky Hitradii (kdysi skvele moderatorky)Markety Rachmanove. Tolik „nepravd a mytu“ jsem dloho necetl,.
Faktor byl nejlepší, když sídlil v podzemí. Od Třech Lvů se postupně horšil, po přechodu vysílače na kótu Kluk šel postupně do hnoje a dneska je někde hluboko pod tím hnojem.
Co pak asi dělá David Albrecht….Taky jsme tu měli Radio 21 (znělka od Kim Carnes – Bette Davis Eyes) a úplně původní Radio Beat….
David Albrecht byl jednou z radiových hvězd mého dětství 🙂 Vzpomínáte na tu TV reklamu na Dobré ráno, jižní Čechy!, jak zaspí a běží do radia vysílat? 😀
Web RadioTV patř v současnosti společnosti Media Bohemia. Z textu je poznat, že článek s Markétou Rachmanovou má za úkol vylepšit image sítě Hitrádií mezi fanoušky rozhlasového vysílání. Podle toho je voleny otázky a odpovědi.
To jako tyhle šlichty ještě někdo poslouchá? ČR a hlavně MS kraj je co se týká rádii totální žumpa, zaseknutá v rádobyhitech anebo nostalgii 60-90let. Já to řeším internetovým rádiem, kde i takové slovenské Radio_FM je jak z jiného světa. Samozřejmě vypínám zprávy, jelikož je to propaganda jako všude, ale co se týká hudby, tak nedrásají nervy tak jako místní kolotočářské rádia.
Podle informací z FB probíhá během měsíce září úprava hudebního profilu Rádia Bonton. Folk, šanson a hity starší roku 1990 budou postupně nahrazeny cs popem, cs poprockem z let hlavně 1990 – 2010. Píši to proto, že přesně o této proměně zde kdosi mluvil před časem. Podle Vojty Eflera bude playlist obsahovat třeba i kapelu Oceán. A některé písně budou Přesto i nadále bude playlist konzervativní. Skladby k sobě nyní lépe pasují, z playlistu zmizely i písně z pohádek.
a bude to poslouchatelny?
Tak určitý posun tam už je vidět, ale ještě je co zlepšovat. Osobně si myslím, že by CS hity od 90.let víc ladily Frekvenci 1, která je zaměřená na starší posluchače 40+. To by pak ale znamenalo kompletní relaunch Bontonu novým formátem, popřípadě vrátit původní, jak tady mnozí vzpomínají, kdy hrál pop-rock. Určitě jsem ale zvědavý, jak celá proměna dopadne.
Ovšem nejlepší je ohlášení „česká hudba je na Bontonu doma“ a hrají slovenskou muziku 🙂
Radio Kiss najíždí na svůj omezený program který mělo v době nouzového stavu od března do června . Jde podle mě o prevenci protože Ranní Kiss Roman Anděl , Bára Tlučhořová , Tomáš Morávek jsou v karanténě protože se potkali s pozitivní osobou na Koronavirus .Vysílat by měli až znovu od příštího pondělí .
Program Radia Kiss na tento týden:
6-11 Ranní Kiss s Michalem Kavalčíkem
11-18 Odpolední Jump Radek Hrdina a Aleš Matoušek
18-22 Jukebox se Soniou Edde
ve středu:
18-20 Jukebox se Soniou Edde
20-22 Kissparáda s Veronikou Stýblovou – bez DJ Basslickera protože je 3. týden nemocný
Kavalčík dělá ranní jukeboxy minimálně od 5:30, ale odbavuje živé telefonáty. Zvuk je celkově nakřáplý a nečistý. Proti jinak čistě hrajícímu Kissu. Akorát teda basová část je taková málo razantní.
no, Kiss má někdy dobrý zvuk, někdy horší. víte někdo, jak to mají radia nastavěné, tzn. jestli se zvuk upravuje automaticky, třeba jednou za týden, na přednastavené hodnoty, nebo se to musí dělat manualně, prostřednictvím technika?
za mě v současnosti za poslední cca 3 týdny vylepšil zvuk ExpresFM na 90.3 v Praze, dá se to srovnat s R1.
Přiznám se, že mi vadí zneužívání dětí v reklamních spotech, jinglech a pseudoanketách. Talentovaných, přirozených a zajímavých dětských hlasů je minimum, většinou je to utrpení, křeč a trapnost.
Ovi, rozumím vám. Máte také potíž se „zábavnými anketami“ typu „Co na to děti ze školky?“. Já ano. Vadí vám na tom víc jak to zní, zneužití dětí nebo oboje současně? Vím, že jeden čas byla „anketa“ mezi dětmi součástí snad každé druhé ranní show. Současně tento formát vysílal původní Hey, Čas, Metuje, Blaník, Kiss 98, Rádio Haná, City 93,7 a jistě mnozí další.
S anketami bych šetřil. Na druhou stranu, dneska je na všechno 10 papírů, takže dobrovolnost ze strany dítěte a souhlas rodičů by mělo být samozřejmostí a současně poučení o platných zákonech. „Brožurka by měla být součástí“. Opravdu hodně zvažovat co a jak často po dětech „chtít“. Občas však neškodí, když někoho dospělého dítě ,,konfrontuje,, (poslechout si dětský názor), ale dělat z toho pravidelnou šou, to asi ne.
Ohledně spotů. Spotaři rádi prezentují svou profesionalitu. Práci jim nezávidím. Nejlepší spoty dělají ti, kteří si pouze občas přividělávají. Protože ty to pořád ještě dostatečně baví. Po většinou jim určitý cit pro tuto práci nechybí. Takže jak si poradíš, když máš zakázku a o prázdninách nemůžeš sehnat dítě… Shrnu. Nemyslím, že má dítě problém říct, tohle dělat nechci….Dospělí by měli mít rozum.
Nedávno proběhla reklama: „Dej sem ten kyblíček, ty píííp“. Její zrod jsem měl možnost pozorovat z povzdálí. Docela rozdělila společnost….
Ten kyblíček mi připomněl, že nedávno jela reklama (mimochodem také s dítětem), které se maminky ptalo, jestli ví, co jsou to pasy. Reklama byla na Rodinné pasy.
Zajímalo by mě, jake mají v polsku předpisy, zda je tam někdo kontroluje atd. Kdo chytne radio zet či rmf fm, tak určitě ví, tam určitě nedodržují 0dBr, nejspíš ani neomezují vysílání do čr, nebo nemusí dodržovat vysílací výkony. U nas se vše hlídá a dodržuje, tak proč ne v polsku? První kdo to měl v pořadku byli němci.
Poláci nemají v zákoně dodržování 0dBr, takze proč by ho dodržovali. Je to jejich věc a volitelné.
Každý stát to má jinak. Rakušáci mají myslím +2dBr atd atd.
A nalejme si čistého vína u nás se kontroluje (ČTU) a zejména postihuje přepálený výkon vysílačů Media Bohemia? Vezměme si takovou Hitr.Černá Hora 107,3Fm to je zázrak kam až to pálí, nebo v Ústí 102,8 – 95,2 —- nebo se zázračně najednou zlepšil příjem Blaníku na 92,5, od té doby, co tam není Egrensis, aj…. ČtU na to kašle a přesto, že mají podnět, nikam nic nejedou změřit. Mají od Media trička, tak co by někam jezdili…..
Někde jsem před lety četl, že ČTÚ čas od času na přijatý podnět jede změřit výkon vysílače. Kdysi v tom rozhovoru vysvětlovali, že když jedou provést měření, mají povinnost to s předstihem oznámit tomu koho budou měřit. Takže v reálu vysílatel na 2 – 3 hodiny utlumí vysílač na povolený výkon, proběhne měření a pak se to znovu osolí jako předtím. Nepochopil jsem tehdy jaký tento postup má smysl.
Problém je, že pokud to měření má být průkazné, aby na základě toho mohl být udělen flastr, tak to lze velmi obtížně udělat bez součinnosti s provozovatelem vysílání. Dalším z problémů je existence dvojího seznamu vysílačů, jeden oficiální, určený pro veřejnost, a druhý neoficiální. Takže když třeba pražské City pálilo z komína v Malešicích hodně přes oficiálních 5 kW a vědělo se to, tak to stejně nikdo neřešil. Tehdy mi to říkal i Řapek na RRTV, že tenhle vysílač se nedá srovnávat s jinými.
Svými slovy o měření výkonu vysílačů za spolupráce s vysílatelem, potvrzujete to, co jsem se před lety dočetl. Že se měří v ohlášený čas, na ohlášeném místě a výkon vysílání může být odpovídajícím způsobem na nezbytně nutnou dobu měření upraven dle licence.
Nedodržují se ani vyzařovací diagramy. Jediný AS, z kterého jede několik frekvencí, z nichž každá má mít jiný vyzařovák, ale logicky nemá.
To je v Polsku normální, ale že to hraje na druhym konci sousední země na tranzistorak jim uz je jedno..
Můžeš být konkrétní? Co z Polska ti hraje na jihu ČR na tranzistorák? Takovej tranďák bych si rád pořídil. 🙂
To je myšleno ironicky 😉
Zatímco na Němce potřebuju obvykle neco lepšího a při příjmu nasich stanic o nich skoro nevím, tak u polských to je stejny jako chytat tady stanice z Ještědu.
A v čem je teda problém?
Strašne to ruší příjem cz stanic.
Kterých? Odkud? Na jakých frekvencích? Bavme se konkrétně.
V Třinci ruší poláci 97,4 Country radio. z Katowic 97,4 TOK FM 1KW Ruší Country 97,4 400w
U mě zase nejvíc ruší radio zet (97,5) a nekdy rádo ruší rmf fm. Ale rádio zet nejvic.
Jako, že ti kvůli 30 kW Polákům nehraje ve Stráži 100 W z Jablonce? Aha 🙂 A neruší spíš Hey ty Poláky? 🙂 Pořád nějak nechápu, proč se snažíš lovit radio Hey z Jablonce daleko za Ještědským hřebenem, které tam logicky nemůže hrát dobře a nesnažíš se spíš o 92,7 z ČL. To, že ti nehraje frekvence, která ti ani hrát nemá není přece problém Poláků. I kdyby ses na hlavu stavěl.
Ve Stráži hraj, ale v jablonym už ciste, polaci ve stereu a drží snad až pred liberec 😀 lipa hodně šumí, ale to je tim ballem a českolipské frekvence tu jsou špatně prijimatelne, spise tu chytam jablonec, boleslav a prahu. Z mb tu mam kiss a signal, z prahy jich je vic a hey mam z jbc a nekdy i stredni Čechy. Z prahy mam jak color tak radio 1.
Z kóty ČL/vodárna je takřka přímá viditelnost do centra Stráže pod Ralskem. To, že máš zarušený DX příjem 100W z Jablonce mnohonásobně silnějším vysílačem z Polska rozhodně není adekvátní důvod k takovým nářkům. Úplně zbytečné vlákno. Vzhledem k tomu, že Poláci na 97,5 začali vysílat dřív, dá se v podstatě říct, že naopak Hey ruší příjem Radia Zet. Vše je pouze o úhlu pohledu.
No oni ti polaci tady ani hrát nemají. A radio zet tu mam dokonce 2x 😀 tusim i jedynka a jeste jedno nebo 2 tu mám víckrát, ale v autě to dela bordel, doma to osladím, ale v autě v jablonym smer Liberec se to neda chytat. Signal z lipy musim chytat za parabolou satelitu, ktera mi krasne odstíni signal z prahy, takže nemam takovy prpblem to odladit od čro plus z prahy.
Vzdy je nejaky presah, to utnout nejde. Vidis to moc jednoduse. Stezuj si na nase CTU a nasledne radu, ze udeluje nevhodne kmitocty a 100W rusici tuťky.
Jarda CHCE přesah 100 W z Jablonce, ale NECHCE přesah 30 kW ze Żagańe. To vše na jedné frekvenci. A diví se, že to nejde.
Tvým směrem je z Polska zkoordinováno 30 kW. Nevidím důvod proč by to tam nemělo hrát. Víš, elektromagnetické vlny jaksi kašlou na státní hranice, ty se řídí úplně jinými zákony, ať se ti to líbí nebo ne.
Podle fmscan by to ani nemelo tak ultra kvalitně hrát, ale hraje to. V jablonem uz ciate polaci, doha hraje a ceska lipa ma hned vedle sebe silnou prahu a je to nejslabsi komercni vysilac v Lípě. A v autě ro upřednostňuje spise jablonec, kdyz jsou lepsi podminky tak od jabloneho k liberci zustane 89,3
FMscan je jen hodně hrubá teorie. I slabý signál může hrát dobře, když není něčím zarušený. A že by ho v ďolíku jako je Jablonné v Podještědí rušil signál z Jablonce n. N. vzhledem k terénu moc nehrozí. Věř tomu, že i kdyby to Poláci vypnuli, tak by Hey na 97,5 MHz v Jablonném nehrálo.
Polsko má od roku 2015 limit +3 dBr.
DJ Basslicker vysílá právě Live Horečku sobotní noci na Rádiu Kiss i když má teploty , kašel …atd. Díky technologiím jí vysílá z domácího vlastního studia . Sám řekl že za svých asi 15 . Let na rádiu Kiss ještě nic nereprizoval . Za mě palec nahoru 👍 . Je to borec ani nemoc ho nezastaví . Takovehleho DJje má jediné Radio Kiss .
Do éteru včera pokašlával i Patrik Hezucký a Tim Otis z R1. Má někdo další úlovky? Pojďme si udělat takový korona-quest kvíz. 😀
Ale ne, teď vážně. Všem samozřejmě přeju ať jsou zdraví a v pohodě.
Dnes jsem si všiml, že na vysílači Rádia Dálnice v Průhonicích u Prahy (104,2 FM) došlo k úpravě vysílací antény – dříve mířila anténa na jih cca. na Jesenici, nyní míří podél D1 směrem na V-JV cca. na komerční zónu v Průhonicích. Proč došlo ke změně je otázka, asi byla snaha o lepší vykrytí dálnice, protože na pražském okruhu kolem Jesenice to stejně už moc nehrálo, tak nemělo smysl tam vysílat, možná to bylo i na žádost autokina na Strahově (anténa nyní míří na Strahov zády s maximálním potlačením vysílání tímto směrem).
Viděl bych za tím snahu zlepšit pokrytí k Jažlovicím, kolem exitů 10 a 12 byla velmi špatná návaznost 104,2 a 107,2.
To sedí, 107,2 FM směrem k Praze hraje asi jen 1 km od vysílače, protože je mazán Hitrádiem na 107,3 FM s jeho obdivuhodnou intezitou signálu 🙂
Radio beat konečně začíná spouštět pridelene kmitočty, třeba Mariánské Lázně jsou již on air 😉
Jak to vypadá s Radiem Rubi ? Už se ví kdy skončí vysílání a nahradí ho Blaník a Fajn ?
Je ještě nějaké rádio kromě ČRo a hezkyčeské trojky Impuls/Blaník/Čas, kde ráno moderované vysílání začíná před šestou?
Podotázka: kdy posunula začátek na šestou F1? Na internetu jsem našel článek z jara 2018, kde ještě bylo ranní vysílání 5-9.
Rockradio
Kiss vysílá ranní jukeboxy od 5:30
Jih
Radio Haná (Ranní džem 5–9)
Kiss posunul ráno na šestou až 🙁
Sice posloucham kvuli rotacim malo, ale nahodou jsem rano naladil Kiss a byl tam osamocený Kavalcik, ktery výjimečně se dal poslouchat , protože tak neroztahoval papulu a vysvětlil i situaci, kdy asi jako první sel do karanteny Roman, vcera jsem videl na FB fotku ze studia Bary s Moravkem, kteri dle slov Kavalcika rovněž dneškem do Karantény a dodal, že zástup (zvlášť v 1 a kdyz michal pokračuje dopoledne), tak může vysilat až od 6, takže je to přechodný stav.
ale k rotacím musím říct, že včera třeba hrálo na Kiasu kokem 13:00 od 2 Unlimited – The Edge Of Heaven.
jaká změna oproti těm pouhým 3 songům , které tam od 2 Unlimited rotují (z celkových 20ti hraných celkově v radiích, tzn. nejsou počítány songy z alb) . těžko říct, zda to byla ojedinělá záležitost, nebo ne.
Ojedinělé to nebude. Sem tam do playlistu zařadí něco ¨nového¨. Nedávno jsem si všiml, že do běžného vysílání zařadili třeba DJ Dado – Coming Back. DJ Dado dříve nehrávali. Věřím že v budoucnu zařadí od tohoto interpreta i nějaké další písně.
to už měli podle mě dávno, a i u jiných interpretů, a ne vždy ‚čekat‘ nekolik měsíců-let., nebo na pořady v sobotu večer. včera se mi treba libil výběr eurodance songů ze začatku hodiny, který hrál Basslicker v Bassmachine (např. Masterboy– Generation Of Love (Fly Away Remix)) apod., to by mohly být bonus tracky i v běžném vysílání.
No mě šlo spíš o to, že jakoby pořád musí dodržovat v takovém množství a rotace stejných současných songů se zbytkem éteru. Ohánějí se krátkou dobou poslechu ale i když např. sedám do auta na pár minut každý den, tak prostě už nechci zítra slyšet song typu MIKOLAS JOSEF ft. FITO BLANKO & FRANKIE J ACAPELLA nebo Kings of qeen – A.Max; a tyto podobné kvůli rotacím. Tak mi to vadí, že primárně neřeším malý výběr starších songů – ten až sekundárně. Proč nemůže být bezstarostný rovnoměrný výběr za celé období velkého množství známých songů – kdyby byly známé tak to přece nemůže mainstramovému rádiu vadit, těžilo by z toho co jiní před nějakou dobou vypracovali jejich známost a teď v éteru chybí. Teprve před třemi lety měli „pohotový“ 🙂 postřeh, že jsou to devadesátky a snad se dopracují k tomu , že to lze prezentovat lépe rovnoměrně až do dnes. Zároveň beru ohled na méně ostré posluchače že až na vyjímky některých songů Bassmachine se přes den nehraje až tak v hardstylu Basslickera.
F1 to změnila cca před necelými dvěma lety
Misto hitradia faktor dnes rano hitradio city vcetne jinglu co to je za bordel?
Min. 3 členové týmu Faktoru mají COVID, ostatní v karanténě. Studio Faktoru uzavřeno, obbavení z Prahy. Rock Rádio má dočasné studio v Audiotechu ČB U Tří Lvů.
Tak to maji pekny darek k 30.vyroci,zavrou jim studio, pusti jim tam jiny radio, to je mi lito..
Pirátské rádio Podzemí začalo vysílat 12. 9. 1990?
31. prosince
Hehe, tak to je docela dobrá generálka, než to takhle udělají natrvalo.
Teď jsem si ze zvědavosti Faktor taky pustil. Pořád jedou z Prahy s odpojovanými faktoráckými jingly, ale moderátora jsem slyšel říct „Posloucháte Hitrádio City“, což znělo celkem zvláštně…
Mají to divně zpožděné cca 2 sekundy oproti City…..
Řekněme taková generálka 🙂
Autokina ještě nekončí. Na výstavišti v Brně se chystá promítání 18. září. Frekvence by měla být 94,7.
Radio Free Europe sídlící v Praze – Strašnicích po více než čtvrtstoletí obnovilo svůj servis pro Maďarsko, protože již není demokratickou zemí. Pod názvem Szabad Európa funguje multimediální web, nikoliv vysílání v éteru jako v minulosti.
Doufejme, že nenastanou důvody pro opětovný vznik české redakce, která skončila v roce 2001.
Při poslechu RockZone 105,9 si pozornější posluchač všimne, že modulace na 105,9 je monofonní, přestože vysílač jede ve stereu. Stejně tak v DAB.
Taky jsem si všiml. Je to škoda. Aspon v dabu mohli být stereo.
Jedná se o chybu. A kdyby o umysl, jako u Impulsu, kde tim na FM dohaneji dosah, tak v DAB+ to opravi. Impuls tam take jede stereo, takze neni duvod, proc by tam nejel i Rockzone.
No cesky impuls je hrůza… V dab.
Jak psal Impuls, ne cesky Impuls.
Tak mám dobrou zprávu, mono je pouze dočasné, Po poslední bouřce dostal mixazni pult zasah bleskem a funguje jediny vystup na mixaznim pultu a to mono vystup. Je objednan novy mix. pult a za cca 3 tydny by melo byt zase stereo zpet.
Zpráva pozitivní, leč smysl nedává. Docela bych to studio rád viděl…..
jj zrovna jsem byl v Praze a tu bouřku jsem zažil zrovna na D8. (bylo to 16.8.nebo 15.8.?) Rockzone zrovna po tom zásahu blesku více jak hodinu nevysílalo (šlo jen ticho s RDS).
Výstup – omluva, četl jsem vstup.
Podle fotky tam mají starý Soundcraft.

I když foto už je starší, mixpult mají stále stejný.
Celé studio si zaslouží obnovu.
Z fotky je vidět, že do techniky vysílání pro Rock Zone Londa moc neinvestuje
Prostě babiš korunu nepustí, jenom hrabe a krade.
Je to sice pozdě ale od odpoledne 16. 10 hod. dobíhají přímé prenosy z festivalu výstaviště holešovice zaměřeného na moderni jazz, funk atd. na R-Vltavě.
Není pozdě, dají se přehrát i zpětně, na FB profilu Vltavy. Zrovna sjíždím ten první, s harmonikou.
Frekvence 93,3; 106,1 a 99,7 MHz Hitrádia FM (licence Dobrý den) aktuálně bez RDS. Může někdo ověřit Turnov 98,8?
Edit: zvláštní, zrovna jsem tam zaslechl jingle Hitrádio City.
…a je to ve stereu? Je možné, že jedou ze zálohy, tj z vysílače z mp3. Ale je divné, ta identifikace Hitrádio City. Můžete zjistit, zda je totožné na Hitrádiu City 937, jde nyní na frekvencích býv. R. Dobrý den ?
Žádná záloha, jel tam centrální program z Prahy, stejně tak na FM (Crystal) i Černé hoře. Jingle City937 byl asi šotek přímo ze studia, opakovalo se to víckrát, mezitím zazněl několikrát i správný jingle Hitrádio FM. Stejně je to v prdeli, že v Liberci (minimálně) večer běží identický program na ČTYŘECH místních frekvencích. Přátelé, kdo z vás to má?!
Ano. Děje se tak velmi často hlavně v noci, kdy je slyšet několikrát jingl Hitrádio City a vzápětí za ním jingl Hitrádio FM či Hitrádio Černá Hora. Asi mají špatně nastavený odbavovací program, což mě fakt netrápí.