Komentáře a diskuze

  • LU- 4. 7. 2020 v 13:22 k KomentujemeTak to je očividně cíl. Kde není místo, ani konkurence nebere.
  • LiborV 4. 7. 2020 v 13:13 k KomentujemeMě nová ranní dvojice také vůbec nevyhovuje. Bližší z celostátních sítí mi je humor ranního týmu na ...
  • Jarda 4. 7. 2020 v 13:08 k Komentujemenegativní komentáře se mažou v dnešní době skoro všude, chytl se toho kde kdo a každy necha jen ty d...
  • LiborV 4. 7. 2020 v 12:56 k KomentujemeSouhlasím s vámi, že centralizace regionálního vysílání do 1 společného programu není šťastná. V mno...
  • Jirka 4. 7. 2020 v 12:33 k KomentujemeKdyž se člověk podívá na facebook jednotlivých hitrádii. Tak někde o novém ranním vysílání je jen oz...
  • Jirka 4. 7. 2020 v 12:27 k KomentujemeMůžou postupovat jak chtějí. Ale posluchačům se to nebude líbit. Posluchač = zákazník. A nedát zákaz...
  • frkotou 4. 7. 2020 v 12:22 k KomentujemeDoufám, že zůstanou alespoň víkendy celé regionální. Brno má třeba kvalitní redaktorku a tam jsou ka...
  • Jirka 4. 7. 2020 v 12:14 k KomentujemeBohužel bude. Pražáci ničili regionální rádia. Nutí nám celoplošné zprávy a dopravu. Kdo poslouchal ...

Články

Komentujeme

7813 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Michal
19. 5. 2020 15:17

Někdo koordinuje 96,7 MHz na kótě Děčín/Letná.

TÉMA
Nové koordinace
MichalP
Reply to  Michal
19. 5. 2020 16:41

Tipnul bych si, že by to mohlo být pro Signál.
A nejenom to.
Taky probíhá mezinárodní kordinace 96,3 a 100,6 pro město Aš a 88,3 pro Pelhřimov. Všechny frekvence 100W.
Aš by mohla být pro ČRo (Plus a Dvojka).
Ten Pelhřimov je situován na Vlásenickou vodárnu, odkud je šířena trojička Beat/Country/Kiss. Tedy je možné, že to bude pro Signál.
Dále je v koordinaci DAB kanálový blok 8A 1000W situovaný na GSM stožár v lokalitě Benešov Kochanov. S ohledem na schvalovaný kanál a lokalitu to (zřejmě) bude pro Teleko a celkem slušně by to mohlo projipojit oblast na D1 mezi 11A (Praha) a 8A (Jihlava-Strážník).
Tedy nechme se překvapit, jak to nakonec dopadne.

TÉMA
Nové koordinace
Jarda
Reply to  MichalP
19. 5. 2020 16:50

Na některé koordinace jsem zde již upozornil, krom toho pelhrimova, tam bylo něco na Moravě a ještě Ústí nad Orlicí. Nějak se to začlo zase hodně koordinovat. Seznam se pěkně rozrůstá.

Jarda
Reply to  Jarda
20. 5. 2020 14:19

děčín – 96,7 – typuji signál radio
pelhřimov – 88,3 – typuji signál
aš – 96,3 – již známo pro čro dvojka
aš 100,6 – již známo pro čro plus
blansko – 101,6 – je to kota media bohemie, typnul bych asi rock radio
ústí nad orlicí – 101,3 – zde si netypnu, kdo by to mohl být.
benešov – 8A – typuju teleko, už i vzhledem k nedaleké jihlavě 8A.

Je zvlaštní, že čro koordinuje plusko i do hodně malých měst, ale asi bere co zrovna je a chce ho dostat do co nejvice lokalit. Snad se dostane i přímo do české lípy, signál z novýho boru tam bude špatný, bude zastíněný špičákem. A také, kdyby se podařilo rozšířit mux čro do frýdlantského výběžku.

TÉMA
nové koordinace fm a dab+
HONY
Reply to  Michal
21. 5. 2020 09:29

Na fmscanu se podepisuje jako 96.7 heyradio

To samé Blansko a Pelhřimov

Jarda
Reply to  HONY
21. 5. 2020 10:22

taky jsem koukal, vše pro radio hey :O jen škoda že nikdo nechce kmitočet po radiu luže.

hony
Reply to  Jarda
21. 5. 2020 10:36

Kdyby ho přemístili ale třeba 101,3 hey v ústí bude lést do zelí Orlicku

TÉMA
heyradio
Jarda
Reply to  hony
21. 5. 2020 10:52

ale pořad vyšlo hned několik vysílačů pro hey radio, jen škoda že se nedostali do plzně. A že pro color nevyšel liberec.

TÉMA
hey
Míra
Reply to  Jarda
21. 5. 2020 17:27

Jo, pro Hey jsem našel 4: Pelhřimov, Blansko, Ústí nad Orlicí a Děčín. Snad je to komplet.

TÉMA
HEY - nové vysílače
jouda
Reply to  Jarda
21. 5. 2020 12:35

Byl to spíš rušící než užitečný vysílač. Už 10 km od Luže hraje poměrně pěkně Polsko.

Honza K.
16. 5. 2020 22:17

Bassmachine už oficiálně pokračuje, Basslicker po 3 letech se můžě opět vyřádit v éteru. Jen nechápu důvod neustálého předstírání LIVE vysílání, přitom každý pozornější poslouchač snad pozná, že to není živě.

TÉMA
Bassmachnine na rádiu Kiss
Dix
Reply to  Honza K.
16. 5. 2020 23:01

Já tedy nevím, ale vzhledem k tomu, že čte komentáře z FB a reaguje na ně, řekl bych že se jede živě…

BTW Ať už tak či tak, zase po par letech ladím radio na čas, díky za tenhle pořad a za odvahu ho nechat trvale. Jsem nadšený.

TÉMA
Bassmachine
DJ Basslicker
Reply to  Dix
17. 5. 2020 11:42

Obcas se to ani neda stihat, pripadam si jak za starych casu, kdy jsem behem vysilani ani nestihal komenty cist, je to bozi, jak to zase najednou ozilo

Honza K.
Reply to  DJ Basslicker
17. 5. 2020 12:20

Je to fajn a vlastně díky coroně, se tento super pořad vrátil, pravá Kissmánie mi hodně chyběla, často jsem si přehrával tu 500. A je vidět, že to má velký úspěch. A s tím živým vysíláním, dal by si prosím příště instastories nebo tak něco, jen abych uvěřil :D.Díky

TÉMA
Bassmachine
Květák
Reply to  Honza K.
17. 5. 2020 08:51

Taktéž jsem názoru, že Basslicker v pořadu Bassmachine vysílá naživo.

A díky za tento bezvadný pořad, který doufám vedení Kissu nezruší!!!

TÉMA
Bassmachine
DJ Basslicker
Reply to  Květák
17. 5. 2020 11:40

Moc dekuju, klidne piste pripominky, co vylepsit. Co mam feedback, tak uberu trochu na kecani, jsem zvyklej z diskotek a jak jsem vedle ve studiu, mam porad tendenci mluvit

Petr
Reply to  DJ Basslicker
18. 5. 2020 15:14

Vašku jsem rád, že máš radost z vysílání, je to cítit z každého vstupu a o tom to, je – každý si dnes může pustit cokoliv má rád z YouTube, Spotify… Takže ta přidána hodnota v podobě živého mixování, komunikace s posluchači apod. je přesně to, co lidi k rádiu přitáhne…
jinak odbočka – asi jsi zaznamenal začátek Netro rádia v Budejicích – nedostal jsi náhodou nabídku mít tam nějaký vlastní pořad? Má to být taneční rádio pokud vím. Nevím ale jestli to podmínky na KISS umožňují….

Petr

DJ Basslicker
Reply to  Honza K.
17. 5. 2020 11:39

Jedu to zatim zive, protoze o vikendu zatím nehraju na akcich, az pominou opatreni, budu to muset predtacet. Kdybych to nejel žive, tak bych to vyladil, ale občas ty přechody pekne pokopu, jelikoz hraju ze starych prehravacu, ktere nemaji automaticke synch😀diky, ze ladite

TÉMA
Bassmachine
DJ Basslicker
Reply to  DJ Basslicker
17. 5. 2020 13:01

Dobre dam to tam a nebo resim zivy stream dekuju moc, taky me to chybelo a jsem rad, ze mi bylo umozneno se ke kissmanii vratit, ikdyz pod novym nazvem, ale naplne je stejna jako na kiss jc

Václav
Reply to  DJ Basslicker
17. 5. 2020 14:06

A nebo az budou akce, pokud by nebyl živý stream, tak Bassmachine asi jet jiný den, i když je to jiná atmosféra než horečka, ale např. v týdnu by měli lidi čas doma, pokud by teda vedení kissu nerozporovalo, že mu bude chybět pár rotací George Ezra – Blame It on Me.

TÉMA
Bassmachine
Honza K.
Reply to  DJ Basslicker
23. 5. 2020 22:25

Dneska opět nářez, ale živě to opravdu neni, prozradil ses Verčou Stýblovou, je to předtočeno ve středu před nebo po Kissparádě. Stále by mě zajímal důvod předstírání živého vysílání, nebo je to rádiové tajemství? 😀

TÉMA
Bassmachine
Michal R.
Reply to  Honza K.
23. 5. 2020 23:48

Ty jsi ale kus vola. Živě to je Vašek odpovídá na komentáře na FB rádia v reálném čase a ptá se i co zařadit . Verča za ním dneska do rádia dorazila. Navíc příští týden bude už snad livestream na FB ze streamcamu.

TÉMA
Bassmachine
PVo
Reply to  Michal R.
24. 5. 2020 01:12

předtočený rozhovor být může i když je pořad vysílaný na živo

TÉMA
Bassmachine
Honza K.
Reply to  Michal R.
24. 5. 2020 09:54

Já už se hádat nebudu, ani to nemam zapotřebí, ale Vaška na Kissu poslouchám už 7. let. Tak že už podle kvality zvuku poznám, co je živě a co ne. Když mluví do mikrofonu živě, je ten zvuk mnohem lepší. Navíc vždy když jsou s Verčou mají plno instastories. A na FB jsou odpověďi, že už to nestihne, tak příští týden. Toto neni ode mně kritika, Bassmachine miluju, jsem velmi rád, že se vrátil, ale stále si stojim za svym názorem, že to živě neni. Toť vše.

TÉMA
Bassmachine
LiborV
Reply to  Honza K.
24. 5. 2020 14:50

Honzo K. je krásné jak jste věrný fanoušek Basslikera a jak ho máte za 7 let naposlouchaného, že poznáte po zvuku co je živé a co ne. Já bych to nepoznal. Jediné co by mohlo trochu poplést váš cit rozpoznat Vaška na živo je loňské stěhování do nových studií. Nebyla dle vašeho postřehu od doby co se vysílá že Strašnic nějaká změna kvality zvuku? Je tam nová technika, jiné mikrofony… Že by to živé vysílání znělo nyní hůř nebo prostě jinak? Napadá mě, že vy byste to postřehnout dokázal.

TÉMA
Bassmachine
Michal R.
Reply to  LiborV
24. 5. 2020 15:15

Nezapomeňte že Horečka sobotní noci se vysílá z hlavního studia a Bassmachine se kvůli Vaškovím mixpultum určitě vysílá z vedlejšího studia . Nevím to jistě ale zdá se mi že Vašek v jednom díle před Bassmachine říkal že se jde přesunout do druhého studia a přepnout to tam a v Hlavním studiu je Šéf Rádia Kiss Karel Lener .

TÉMA
Bassmachine
JM.
15. 5. 2020 23:11

Všiml jsem si, že Ovi se zamyslel a kvitoval nápad na vytvoření témat k příspěvkům – díky!

Tak to rovnou otestuji a mám tu po Expresu další rádio, které mírně měnilo program. Color už nějaký týden dává prostor Jaru Cossigovi a jeho rap a hiphop vysílání. Navazuje na ranní mixy DJ Frikyho a je následován worldmusic vysíláním Lukáše Kolíbala mezi 12-13h. Vytvořil se tak vcelku navazující blok od 8:00 až do 13h. Martin Svátek a jeho soul a RnB bylo přesunuto na večer, kam se možná hodí víc než na dopoledne. Zároveň od února Color nasadil sobotní pásmo hudby 70s a 80s kdy jdou dva autorské pořady zaměřené na tyto styly za sebou – od 18h jede Pavel Bárta a jeho spíše disco výběr a po 20:00 zůstal pořad Jakuba Melína.

Jak se na změny na Coloru díváte?

TÉMA
COLOR - posun programu
Míra
Reply to  JM.
16. 5. 2020 02:09

Hm, on ještě přibyl ve čtvrtek od 19h Creamsound. Já poslouchám Color hlavně odpoledne a k večeru. Děkuji za běžný mix mezi 15 a 17 – funk soul, což zřejmě majitel moc nemiluje. V době Čínského povídání ladím OVIho Holandský zázrak (soul,jazz), Dance, nebo Blue rádio, či R1. Free už není důvod. Přibude Netro Life. Od 18h zase návrat ke Coloru. Od 17h bych uvítal MV. Mám rád Chrisovo house, Alešův Mixdown, Minidraka, Kubovo pořady. Martin Svátek hraje dobře, Luděk Pokorný taky. Občas jsem zkoušel ladit ráno cestou do práce, co se zlepšil signál z Č.Krumlova, ale ozývaly se divné písně. Na R1 (5 až 6h ráno) je to divočina, takže čekám na Netro, zatím USB. Na 18h bych uvítal pouze premiéry, každý den jiný pořad, v 17h Majkla. S dopoledními pořady nemám zkušenost, ale případné přeorientování Coloru na Hip-Hop bych obrečel. Ale utčitě by se pro mě nějaká funková záplata na netu našla.

TÉMA
Color - posun programu
Míra
Reply to  Míra
16. 5. 2020 10:15

Jo, a včera jsem na Coloru zaznamenal nový předěl (pípnutí, cinknutí) vždy před stávajícím „časovým znamením v celou“. Navíc nyní se zpožděním i mluvený pořad v angličtině Strategie pro život. Jedná se o dlouhý souvislý monolog. Dle mého názoru nezapadá do formátu Color MUSIC radia. Raději nějakého spíkra, co bude pouštět a komentovat muziku v angličtině.

Jdu zjistit, jestli je někde nějaký štítek ,,Color,, který by mě dostal na oštítkovanou diskusi (TÉMA). Taky by se při kliknutí na odpovědět mohl automaticky vepsat název tématu do kolonky.

TÉMA
Color - posun programu
Hori97
Reply to  Míra
20. 5. 2020 14:00

Na Color Music Radiu by se od 1.6. měl objevit jako moderátor Roman Ondráček. Alespoň to tak uvádí jeho Facebook. Pokud dostane volnost ve výběru hudby může to být zajímavé.

TÉMA
Color - posun programu
Míra
Reply to  Hori97
20. 5. 2020 18:51

Nejhorší je, že vůbec nevím, jestli se mám děsit, nebo těšit. No, tak asi uslyším. Jen bych rád připomněl, že jde o Color !!!MUSIC!!! Radio.

TÉMA
Color - posun programu
Jakub Melin
Reply to  Míra
20. 5. 2020 20:01

Color Music Radio i nadale bude MUSIC radiem, nic ve stylu rana na Expres FM se konat nebude 🙂

TÉMA
COLOR - posun programu
Michal
Reply to  Ovi
20. 5. 2020 21:08

Vzhledem k tomu, že se Roman Ondráček někdy od března považuje za spolumajitele Coloru a ředitele programu, dalo se očekávat, že se bude chtít objevit i v éteru. Spolu s Milošem Pokorným to byli šoumeni, samostatně těžko říct. Pokud potlačí svoje přebujelé ego a nebude mít potřebu kolem sebe plivat jed, mohlo by to být i docela fajn vysílání. Uvidíme…

TÉMA
COLOR - posun programu
Jirka
Reply to  Michal
20. 5. 2020 21:49

No, a takhle to zacina..

TÉMA
Color - posun programu, změny vlastníka
Míra
Reply to  Jirka
20. 5. 2020 22:35

Hm, tak pánové, díky za info. Pauza. Dlouhá. Snad se oba velitelé shodnou na tom, že není od věci, když se občaš na posluchače nikdo živý nevalí a jen to ,,samohraje,,. Když se umí připravit skvělá třtinová nevata. Budu muset zjistit, jak se modlí k hudebním a rádiovým bohům. ,,Uf…..,, pauza____

TÉMA
Color - posun programu a změna majitele
Jakub Melin
Reply to  Míra
20. 5. 2020 23:15

Nechápu ty apokalyptické reakce. Roman Ondráček už delší dobu fandí Coloru tak jak je. A jestli něco bude hrát, bude zcela jistě hrát funky, disco a oldschool hudbu, která se na Coloru hraje i v běžném playlistu. Moderované odpoledne Coloru chybí od doby, kdy odešel Dr. Bob (a já osobně doufám, že se někdy vrátí). Určitě se tady z Coloru nestane nějaká „Frekvence 1“. A jak už jsem psal, nic podobného, jako je ukecané vysílání na Expresu, je jistě na Coloru nechystá.

Jinak změna vlastníka resp. majitele rádia se nekoná! Stále je plným vlastníkem Coloru i Hey Mirek Pýcha.

TÉMA
COLOR - posun programu
Michal
Reply to  Jakub Melin
20. 5. 2020 23:50

Dr. Bob měl skvělé hudební selekce. Jeho odpolední blok byl hudebně skutečně unikátní, to nějaká samohrajka jen těžko nahradí. Osobnost DJe a jeho hudební vkus je zásadním stavebním kamenem výsledného playlistu. Má to prostě duši, skryté souvislosti, nějakou ucelenou podobu. Krásnou ukázkou toho jak to vypadá, když různorodou hudbu pouští automat bez osobního vkusu a citu pro věc, byl omezený režim na Radiu 1. Když ráno nikdo neseděl ve studiu a R1 samohrálo, většinou (nejen) mě to moc nebavilo. Jsem rád, že už jsou všichni moderátoři zpátky a vrátilo se to k normálu, hned je to znát. Ale zpátky k Coloru. Pokud by měl Roman vysílat v odpoledním bloku a bude vybírat zajímavou hudbu, jistě to bude zábavnější než automat, jehož hudební databázi už mám docela dost naposlouchanou a nepříliš často mě tam překvapí něco nového a mně neznámého.

TÉMA
COLOR - posun programu
Míra
Reply to  Michal
21. 5. 2020 05:23

Asi se neshodneme, mě jde především o to, že občas potřebuju při poslechu odpočívat. Po célém dnu v práci, kdy jednám s lidmi, nestojím o kompletně moderované odpoledne až večer. To samé je třeba čas kolem poledne. Pro mě je tento prvek důležitý. V praxi se to vyřešit nedá, protože každý chce něco jiného. Obecně Praha funguje časově jinak, bež Budějky. Zatím tu Color nehraje, takže řeším odpolední časy. Když ráno v 5 naladím R1, tak se střídají žánrově i náladově neslučitelné písně a to nedávám. Podle mě jsou lidi, co nemají ambici něco moderovat ale rádi by tvořili němého DJje. Neříkám, že na vlnách nesnesu lidský hlas, ale nemůže to být celý den styl Chris, ani Vrtulník, byť jejich pořady poslouchám, pokud jsem na přïjmu.

TÉMA
Color - posun programu a změna majitele
Michal
Reply to  Jakub Melin
25. 5. 2020 18:02

Dr. Bob se vrací na vlny Color Music Radia. Haleluja! 😀

TÉMA
COLOR - posun programu
Jakub Melin
Reply to  Ovi
26. 5. 2020 12:28

Neřešil bych, co kdo napsal kdysi na web, pro posluchače je zásadní program a to, co slyší v rádiu. Z návratu Dr.Boba a jeho hudebního výběru na Color určitě bude mít mnoho posluchačů radost (já ji mám taky), na hudební výběr Romana Ondráčka se taky těším, protože bude mít volnou ruku a nebude svázán playlisty jako na rádiích, kde působil dříve. Z mého pohledu je celkově pozitivní hlavně to, že odpoledne bude opět živější a moderované. A jak už se tu psalo v nějakých diskuzích před pár dny, je možné, že si z Expresu, který dostal nálož zpráv a je poslední dobou výrazně „ukecanější“, na Color tím pádem najde cestu víc lidí.

Míra
Reply to  Jakub Melin
26. 5. 2020 13:23

Jedna věc je, co si myslí majitel rádia, že se má posluchachačům líbit. Jinými slovy, určitě zabere to, jak to vidí majitel rádia. To je případ rádia Hey, které se snaží najít nějakou skulinu mezi rockovou komunitou. Nedávno jsem se bavil s jedním rockerem a ptal se ho na Hey. Řekl mi, že ví, že existuje, ale ve svých 40+ letech si vybudoval už takovou závislost na ,,schématu Beatu,, že není ochoten nic měnit.

Color. Já můžu jen opakovat, že každý posluchač by si ho přál trochu jiný. Když se budu chtít zavděčit každému, vznikne paskvil, případně příliš rozkročené rádio. Ze současného Coloru bych úplně vyřadil například Blues. Pokud se v odpoledních až večerních hodinách už teďka nebude hrát vůbec funk(y), a úplně zmizí němý DJ, šoupněte mi ho tam prosím ráno, mezi 5 a 6. Rád bych MV od 17h, když už ty změny. Od 18h přes týden zařazovat jen premiéry pořadů, každý večer jiný….

TÉMA
Color - posun programu
Michal
Reply to  Ovi
26. 5. 2020 15:30

Kdysi se někde na Facebooku v souvislosti s odchodem dr. Boba psalo něco ve smyslu, že může být rád, že na něho nebylo podáno trestní oznámení, dr. Bob svůj odchod pak zase někde zdůvodňoval tím, že bylo zrušeno pražské studio. Ať už to bylo jakkoliv, je dobře, že se zúčastněné strany usmířily a že se vrací do éteru. Pokud bude víc hrát a o to míň mluvit, což se dá vzhledem k jednohodinovému bloku předpokládat, bude to pecka.

TÉMA
COLOR - posun programu
Michal
Reply to  Ovi
26. 5. 2020 16:40

Míval v sobotu večerní Funky party, kam psalo a snad i volalo hodně lidí z romské komunity o písničky na přání. A pak snad v neděli měl pořad Color latte. Občas jsem si to pustil. To bylo někdy v době kdy jsem Color objevil a začínal poslouchat.

Michal
Reply to  Michal
26. 5. 2020 17:00

Podle archivu tam tou dobou snad vysílal ještě jakýsi DJ Nikolas, ale toho si popravdě vůbec nepamatuju.

Jirka
Reply to  Ovi
26. 5. 2020 19:06

Jj, pamatuji si ho velice dobře, v té době sem ho viděl i v televizi – Máte Slovo s Jílkovou.

TÉMA
Gerhard Hadi
Jirka
Reply to  Michal
26. 5. 2020 19:05

Tak Dr. Bob byl vyhozen kdysi i z radia Expres.

TÉMA
Dr. Bob
Julek
Reply to  Ovi
26. 5. 2020 22:25
Last edited 1 měsíc před by Julek
Michal
Reply to  JM.
16. 5. 2020 10:16

Jaro Cossiga i DJ Pufaz jsou v hip-hopové komunitě docela pojmy a výrazné osobnosti a spolupráce s radiem Color je určitě přínosem. Cossigův formát měl v práci docela úspěch, kolega ho zná a byl nadšen, na mě osobně je to až moc vyhraněné a není to úplně můj šálek kávy, ale posluchače si to určitě najde. Mluvené slovo hodnotím kladně, je to docela zábava.
Pufaz se mi do hudebního vkusu trefuje o mnoho víc a jeho večerní blok je fajn a dává smysl, jen to mluvené slovo trochu vázne, obsah zajímavý a poutavý, forma přednesu už o něco méně, ale dá se to vydržet.
Martinův Holiday Edition mi v dopoledním čase nevadil, ale je asi fakt, že ty občasné pomalejší soulové věci se hodí spíše do večerního programu. Často se mi ale stává, že v avizovaný čas vůbec nevysílá a běží tam jen automatický playlist, takže je to jak hodit si korunou, jestli zrovna bude, nebo nebude hrát.
Celkově mi program a formát Coloru víceméně vyhovuje, s oblibou poslouchám i pořady Lost Melody, Hits Panorama, Tropical Fever, Top Secret, občas Barevnou hodinu DJ Minidraka, Lahůdkářství, Jahmusic reggae station…
Co úplně nemusím je Taneční párty Pavla Bárty, ty jeho infantilní osmdesátky mi nic moc neříkají a většinou je to pro mne důvod přeladit jinam. Nicméně ohlasy posluchačů jsou kladné, takže svojí cílovku to určitě má. Cíleně nevyhledávám ani pořad Mixdown DJ Aleshe, jehož často až vtíravý a vlezlý styl moderace je mi trochu proti srsti. Navíc často míchá páté přes deváté s rozdílným BPM, které v průběhu setu „nenápadně“ mění, což mé ucho s citem pro tempo nemůže přeslechnout a leze mi to trochu na nervy. Samostatnou kapitolou je pak Svět podle Majkla (Viktoříka). My, co jsme na něm vyrůstali (Becherovka 15 Dance, Runway party…) už tak nějak víme o co jde a občas mu odpustíme i vyloženě trapný pokus o „humor“. Náhodný posluchač zvyklý na „běžný“ styl moderace se musí ale asi hodně divit. Majkla si buď zamilujete, nebo vás bude štvát. Každopádně hudbu hraje skvělou a na Color pasuje jak prdel na hrnec, rozhodně nejvýraznější osobnost rádia.

TÉMA
COLOR - posun programu
Michal
Reply to  Michal
19. 5. 2020 20:06

Na Coloru končí pořad Tropical Fever DJe Pocoloca, imho tak trochu nedoceněný klenot na této stanici. Netuším, kolik to mělo posluchačů, ale mě bude rozhodně chybět, velká škoda.

TÉMA
COLOR - posun programu
Michal
Reply to  Ovi
19. 5. 2020 21:19

Mohl by pokračovat třeba na Radiu 1, kdyby byl pro takový pořad prostor, tam by se určitě hodil. Najít takovou hudbu v éteru je docela oříšek a je to škoda. Podobně zaměřený pořad se mi párkrát poštěstilo zaslechnout tuším na polské Trójce.

TÉMA
COLOR - posun programu
Míra
Reply to  Michal
19. 5. 2020 22:34

Vzhledem k tomu, že se pořad občas protnul s mojí přijímací dobou, tak jsem ho poslouchal a jen málokdy přeladil jinam. Asi nejvíc se mi líbila Africká. Taky běhávala v nějakém pořadu snad Irská hudba. To jsem čuměl jak tele na vrata, jak byla skvělá….Když si vezmete, že poslouchám Techno, Funk…..:)) Hlavně to na Coloru nepřehnat s hiphopem…

TÉMA
Color - posun programu
Míra
Reply to  Míra
25. 5. 2020 12:20

Dneska jsem si mezi pátou a šestou ráno naladil budějovický HEY, kde běžel Kubův New Wave, říkám si O.K.. Přecvaknu na krumlovský Color, kde hrálo blues. Celkem dost rozkročené, dle mého.

TÉMA
Color - program
Jakub Melin
Reply to  Míra
27. 5. 2020 12:41

Ze na Coloru stale beha napr. blues ani nevim. Za me je optimalnim formatem pro vetsinu dne na Color funky, blackmusic, soul s doplnenim chytreho a mene hraneho popu. Neco jako je mnichovske Radio 2Day. Plus specializovane porady na ruzne i mensinove zanry vecer a pak ranni rozjezd MV + Friky. Z doslechu vim, ze hodne rozporuplne vnimane je Poledni menu kde se hraje i hodne reggae a worldmusic, dost znamych kvuli tomu preladuje, jini to ale zas vyhledavaji. Ale podobne jsou vnimane i jine porady vcetne moji New Wave – jsou na ni jak nadsene ohlasy tak to nekterym posluchacum nevoni. To je samozrejme ta negativni stranka autorskeho vyberu, nekomu se do vkusu trefi a nekomu ne. Z meho pohledu je ale mnohem lepsi, aby se tahle svoboda zachovala, nez svazovat radio nejakym narizenym playlistem shora. Takovych radii je tu dost.

Míra
Reply to  Jakub Melin
27. 5. 2020 13:17

Je to fakt věc vkusu, já mám třeba reggae čas od času docela rád, africká a irská hudba je taky docela fajn. Jenom je otázkou, jak všechno podělit mezi Color a Hey. Někdo může namítnout, že house (techhouse) je přes čáru Coloru. Já jsem za Chrisův pořad rád. Ono je to u nás s rozhlasovou hudební nabídkou tak bídné, že současný Color by se mohl rozdělit na dvě, tři rádia. Tím by se jídelní lístek každého z nich zjednodušil ovšem posluchači do nich roztrousili. Docela by bylo třeba zneužít sil sociálních sítí a snažit se posluchače trochu motivovat ke změně poslouchaných stanic. Rodiče by měli svým dětem přadstavit obsahově kvalitní rozhlas již od ,,plenek,,. Mělo by to být součástí kultury. Musí mít ale na výběr. Je zajímavé, že każdý rok si leckdo kupuje nový smartphone za 10000, ale koupě DAB tranzistoráku za 800 jsou a vždycky budou vyhozené peníze. To budou raději nadávat na FM, že šumí.

TÉMA
Color - posun programu
Michal
Reply to  Jakub Melin
27. 5. 2020 15:09

Lukáš má dost výraznou vadu řeči, což chápu, že může někomu vadit, ale hudebně je to v pohodě, za mě dobrý. Osobně teda radši dávám přednost koktajícímu moderátorovi, co se mi trefuje do vkusu, než vynikajícímu rétorovi, který hraje stokrát omleté hnoje podle vypiplanýho „průzkumu“ pro šedivou a průměrnou masu posluchačů. Ideální by byla samozřejmě kombinace obojího, třeba se toho v jisté míře dočkám u Romana Ondráčka.

HONY
15. 5. 2020 20:15

Beroun RTI už jede laďte signál je čistý a silný

TÉMA
Beroun 5A Rti
Jirka
Reply to  HONY
15. 5. 2020 22:14

V Beroune ano, jinak nic moc na 1kW, FM jede az kdovikam. SFN 5A neni dobre naladena.

HONY
Reply to  Jirka
15. 5. 2020 23:31

Podle mě to ještě odladí teď to jen spustili jako testovací.

TÉMA
Beroun 5A Rti
Jirka
Reply to  HONY
19. 5. 2020 20:17

Kdepak, uz je doladeno, zadny test. U RTI je banda amateru, staci uz jen to, kdyz vysilali do sdruzene ho antenniho systemu v Praze, tak zhorsili tehdy i vyrazne prijem 11A u Teleka z Prahy ze Strahova. Nyni zhorseny prijem FM stanic ze Zahrabske, natrvalo.

TÉMA
Beroun 5A RTI
Jakub Melin
Reply to  HONY
20. 5. 2020 20:15

Spolu s osazením DAB+ systému byla osazena i tříprvková směrová anténa pro FM. Ta má na rozdíl od původního AS (dva dipóly nad sebou) o cca. 6 dB vyšší potlačení vyzařování do zadního směru, tedy na Prahu. To se projevilo ve znatelném snížení síly tohoto vysílače třeba na pražském Jižním Městě. Zatímco dříve zde Beat na 107,7 FM hrál v autě silně, nyní je příjem utopený v šumu. Zlepší se tak možnosti pro lovce signálů na západ od vysílače, na 107,7 FM v Praze dříve chodilo slušně třeba německé R.SA z Fichtelbergu a ozývala se i Antenne Bayern až z Alp. Vliv to bude mít i na Kladensku a Benešovsku, kde tento vysílač také oslabí. Je to jenom dobře, vysílat směrem k Praze vůbec nemělo smysl.

TÉMA
Beroun - úprava na vysílači
HONY
Reply to  Jakub Melin
20. 5. 2020 21:10

Lepší by bylo kdyby prodloužili tič a ne tam dát jednu směrovku i v Lodenicich se to utlumulo značně.

Jirka
Reply to  Jakub Melin
20. 5. 2020 21:46

Ok, sviti to mene na Prahu, ale i tak je to spatne, nyni to nedosahuje parametrum, ktere to ma mit, talze cert vem, ze v jinych oblastech to nahradi jine vysilace. Je to tedy spatne udelane. Dokonce to nedosviti tam kam má a tam nahrada neni.

HONY
Reply to  Jirka
20. 5. 2020 22:10

Souhlasím Jirko již ve zmíněných lodenicích nemá BEAT nebo Fm plus náhradu což je špatně…

LiborV
15. 5. 2020 16:48

Václav zde nadhodil zajímavé téma. A to čistě zpravodajského rádia s minimem publicistiky. Ještě před 10 lety bylo takových veřejnoprávních rádií v Evropě mnoho. Postupně si lidé začali vyhledávat informace jinde a ony zpravodajská rádia se začala podobat více našemu Plusu. Jejich typická vysílací hodina v čase 6:00 – 18 (19):00 vypadala asi takto (někde se jednotlivé složky programu střídali ne po 5, ale třeba po 3 minutách a bylo tím více prostoru třeba pro burzovní rubriku nebo pro kurzovní lístek): X:00 Zpravodajství ze zahraničí X: Zprávy z Domova X:10 Počasí X:15 Sport X:20 Doprava X: 25 Reportáž X:30 Zprávy ze zahraničí X:35 Zprávy z Domova X:40 Počasí X:45 Ekonomika X:50 Doprava X:55 Host. A pořád dokola. Někde se lišila hodina od 12:00 do 13:00, která bývala více analytická. A večer a v noci bývalo vysílací schéma již volnější. Obvykle ve stylu X:00 Zprávy ze zahraničí, X:10 Zprávy z domova X:15 Počasí X:20 – X:30 Rozhovory/ analýzy X:30 Zprávy ze zahraničí X:35 Zprávy z Domova X:40 Počasí, X 50 – X:00 Ekologie/Sport/Věda/Umění. Postupně však tyto okruhy s rychlým zpravodajstvím začalo poslouchat méně a méně lidí. Navíc lidé tyto stanice poslouchali v průměru kolem 15v- 20 minuta pak přeladili jinam. Protože si rychlé zpravodajství našli na internetu a na sociálních sítích. Obvyklým receptem evropských zpravodajským stanic na klesající zájem o tento čistě zpravodajský formát bylo, že protáhly jednotlivé tematické pořady a reportáže, zrušily mimo ranní vysílání 6:00 – 9:00 a odpolední 15:00 – 18:00 zpravodajský blok v půl. Místo toho přidaly magazíny,analýzy, hloubkové rozhovory a tematické reportáže. Dost podobný formát co má nyní Rozhlas Plus. Myslíte si, že i když je to proti současnému evropskému veřejnoprávnímu trendu, že by takový okruh Českého Rozhlasu měl své posluchače? Poslouchali byste podobnou stanici? V podobném duchu ještě stále vysílá bavorská B5 Aktuell nebo RBB Info. Na obou se vysílá dokonce po 20ti minutovkách (které se opakují). Takže zprávy začínají v X:00, X:20 a X:40.

Franz
14. 5. 2020 21:34

Výsledky radioprojektu za první kvartál nebudou zpřístupněny veřejnosti. Výsledky za příští kvartál už byly odpískány taky, takže se nějakých dat jen tak nedočkáme. Media Bohemia se asi lekla toho svého propadu po novém roce, ale že ji podpořili i ostatní, to nechápu. Komerční rádia už by se měla smířit s tím, že posluchačů bude v globálu jen ubývat. Ani by mě nenapadlo, že se můžeme podobné podivné hry dožít, a vlastně nevím, k čemu jim je dobrá. Reklama snad bude prodávána podle čerstvých, avšak bohužel neveřejných čísel.

PVo
Reply to  Franz
14. 5. 2020 23:19

taky jsem to na mediar.cz četl ale na madiaguru bylo že něco zveřejnit mají..https://www.mediaguru.cz/clanky/2020/05/radia-v-pristich-dnech-zverejni-vysledky-vyzkumu-z-obdobi-pandemie/

Míra
Reply to  PVo
26. 5. 2020 12:18

Průzkum celkem o ničem, dle očekávání:

https://www.median.eu/cs/?p=2272

TÉMA
Průzkum poslechovosti
Koláčník
14. 5. 2020 14:21

Nevíte někdo, z jakého důvodu vysílá kladenské rádio Relax v úsporném režimu? V pracovní dny není od 16. hodin vysílání moderované a o víkendu to jen přes poledne „zachraňuje“ Michal Pospíchal. Z etéru tedy zmizel Honza Ladra, Lukáš Fröhlich, Tereza Peštová, Petr Molík a Patrik Wolf. Ví někdo více?

Soundwaver
Reply to  Koláčník
14. 5. 2020 16:23

doufám, že na Relaxu hlavně nebudou nějaké změny v hudební dramaturgii.

Philmen
Reply to  Koláčník
14. 5. 2020 19:19

Řekl bych, že se snížila inzerce a tudíž příjmy a tak jsou buď na překážkách nebo jsou-li na smlouvu, tak dočasně nejsou jejich služby využity. U malého rádia mi to dává smysl. Jen doufám, že to není žádná třetí možnost – po refreshnutí playlistu a jeho celkovém omlazení mi nyní Relax celkem vyhovuje a řadím toto rádio výše než Fajn – už jen díky širšímu playlistu a rychlejšímu nasazování novinek. Jen zvedám obočí u hitparády, kde třeba poslední má novinky jen samé české. Nepatřím mezi labužníky CZ a SK songů. Celkem jsem si užil home office a tak jsem měl čas a možnost poslouchat cizí rádia a pokud má někdo rád CHR formát, tak mě velmi překvapilo VIVA rádio na Slovensku, EHR v Lotyšsku a Litvě (stejná značka, ale každá jinak sestavený playlist) a pak malé rádio s 1 frekvencí v Bulharsku – KATRA FM z Plovdivu – takhle nějak bych si představoval např. náš FAJN. Moderátorských vstupů velmi málo, takže bulharština neruší, žádný bulharský interpret a playlist bohatý, poslouchal jsem ho nyní týden a rozhodně to není kolovrátek typu Fajn či E2. A porovnám-li to, co je nám představováno jako novinka a hlavně jejich počet a porovnám novinky na EHR nebo KATRA, tak pak asi do Čech jich přijde tak 10-20%. Celkem mě překvapily rádia směrem na východ od nás.

HONY
Reply to  Philmen
14. 5. 2020 19:26

Reklam vysílají 10-15 tak nevím ale v této době ta inzerce jasně klesla.

Míra
14. 5. 2020 11:10

Přiznám se, že datumově to nedám. Pokud se nepletu, tak nejprve se vysílalo z vily v Jírovcově ulici už tehdy byla frekvence 99,7. Později se přestěhovalo do objektu v ulici U Tří Lvů. Došlo k přemístění vysílače na Včelnou, později na Kozí Vrch (u Kluku), změna frekvence na 104,3. Pak přechod na rozhlednu Kleť. Stavba jakéhokoliv dalšího stožáru na Kleti neprošla. Nakonec proběhla přestavba armádního stožáru u rozhledny a podařilo se na něj přesunout 104,3 z rozhledny. Důvod byl jasný, zlepšení pokrytí směrem na jih, zvýšení ceny rádia pro prodej. U ČRo 2 se přesun na armádní stožár nepovedl, možná z důvodu neúspěšné koordinace. Nicméně příprava pro 96,1 ve vysílacím sále armádního stožáru léta je.

HONY
Reply to  Míra
14. 5. 2020 11:23

Nezbyla na Kluků anténa jedna u prostřed a čtyři nahoře. Nepoužívají rozhlednu jako náhradu když nejde El.proud na Stožáru ?

PetrB.
Reply to  HONY
14. 5. 2020 11:58

Hony, ježišmarja přestaň se ptát jako malej a přestan tu spamovat, denně 10 příspěvku o ničem, jen od Tebe, tak tam zbyla antena, no bóže…. Pak tu není místo na věcnou diskuzi. Používej Google, web-archiv a hlavu, když už si se ve škole trochu zlepšil v gramatice.

HONY
Reply to  PetrB.
14. 5. 2020 12:53

Tak Pardon šéfe že mě to zajímá….

HONY
14. 5. 2020 10:35

Nevíte kdy Rádio Faktor zahájilo vysílání z Kleti nebo kdy se přemístil z rozhledny na Stožár nebo spíše i důvod přesunu z rozhledny

Nebo 88.0 odkud dříve vysílala?

JM.
14. 5. 2020 00:15

Jak vnímáte programové změny na ExpresFM? Od převzetí Seznamem se tam výrazně prosazuje zpravodajství, publicistika a nárůst mluveného slova. Nejprve pravidelné zprávy včetně sportu, což na hudebním Expresu nebylo zvykem. Následně večerní show, která je velmi ukecaná. Pak různé vsuvky typu glos Jindřicha Šídla, Janka Rubeše nebo Jaromíra Bosáka. A nakonec nová ranní show, která vypadá i dle mnoha příspěvků posluchačů na profilu Expresu jako Frekvence 1 s jinou hudbou a opět je to velmi ukecané, na progresivním hudebním rádiu, které si dlouhodobě drželo takový „trendy“ formát to působí jak pěstí do oka.

Nějak nechápu, koho tímhle podivným mixem chtějí oslovit a proč mají potřebu Expres, který si dlouhodobě držel slušná čísla, vést zrovna touto cestou. Původní cílovka Expresu podle mne není zvědavá na rozhovory se sportovci a spisovateli, zpravodajství a formát podobný spíše Radiožurnálu. Nebo chce snad Seznam z Expresu udělat jakýsi Radiožurnál pro vysokoškoláky a mladší publikum?

Žorž
Reply to  JM.
14. 5. 2020 02:35

Expres by se stejně jako Radiožurnál měl radši věnovat rozvoji svých speakerů, kteří ani neznají základní strukturu vstupů a neustále kecají do muziky. Obojí radia s kolotočáři bez hlavy a paty za mikrofonem.

LiborV
Reply to  Žorž
15. 5. 2020 14:10

To Žorž: Rádio Expres moc neznám. Více mám naposlouchán Radiožurnál. Můžete mi prosím říci co to znamená kolotočářský vstup. Když mluvíte o Radiožurnálu, můžete mi prosím na záznamu Ranního Radiožurnálu z 15. 5. mezi 6:00 a 7:00 ukázat na moderaci Jiřího Chuma kde jeho projev nemá hlavu a patu? Nejsem profesionál a tak mi přijde jeho moderace úplně v pořádku. Pokud máte výhradu k dámám tak mi prosím ukažte kolotočářský vstup Hanky Shánělové (30. 4. mezi 11:00 a 12:00). Mluvení do hudby jsem během monitorování projevu Jiřího Chuma a Hanky Shánělové nezaznamenal. Vybral jsem schválně hlasy dvou moderátorských stálic Radiožurnálu. Když mluvíte Žorži o základní struktuře vstupů moderátorů na Expresu a Radiožurnálu myslíte následující strukturu: „Jméno rádia, slogan, informace o hudbě/ jiná informace, jméno stanice a slogan“, nebo nějakou jinou? Tato struktura je dle mého pro Radiožurnál opravdu nevhodná, protože ubírá prostor pro zpravodajský obsah. Je nutné jí dodržovat dle vás třeba na Expresu? Budu rád za konkrétní informace, co je na daném vysíláni / projevu moderátorů špatně. Chtěl jsem si to na Radiožurnálu ověřit a to o čem mluvíte jsem ani u jednoho z obou zmiňovaných při monitorování jejich moderace nepostřehl.

Václav
Reply to  LiborV
15. 5. 2020 14:59

Ano, možná nevěděl jak to vyjádřit, taky jsem musel chvíli přemýšlet proč byl tento termín zvolen, pod ním bych si spíš představil speakry stylu odpolední Jump na Kissu, kde není tak projev svázaný ale s přibývajícím počtem shows je taky cítit že už je to vynucený přežitek. U R – žurnálu nejde ani tak o obsahovou nebo stylistickou část, ty jsou v pořádku až moc, což působí až vyumělkovaně, cítím se jak na nádraží v kombinaci stereotypního spouštění relací – což možná je nepřesně označeno kolotočářský. Takže chladná rychlá (stresující) mluva přeostřená modulací o chladných tématech nijak nepřimne k nalazení této stanice – možná by byl snesitelnější kdyby zvolnili tempo řeči, třeba Radio Z taky může být zpravodajskou stanicí bez té zrychlené mluvy. Samozřejmě chápu že Z zase neobsáhne to co žurnál, nevysílá pořád a je přerušován BBC, ale to to neznamená že žurnál je jediná správná forma podání. Na delší téma by bylo, že na zprávy by měla být zpravodajská stanice stylu čt24 spíše bez hudby. Dobrá příjemná mluva je na R-Vltava, Radiu 1, eventuálně Proglasu. Ostřejší věci asi byly nazvány kolotočářskými.

LiborV
Reply to  Václav
15. 5. 2020 16:20

Vidím, že si každý z nás představí pod pojmem kolotořářský styl něco jiného. Já si pod ním představím chaotické výkřiky vět a sloganů. Bez ladu, bez skladu, bez informační hodnoty a bez pointy. Na pouti si pamatuji na vyřvávání hesel do muziky ve stylu:“Večerní prodloužená jízda“ Naše lochneska pro vaší radost. Dámy a pánové, víkendová prodloužená jízda, začne cobydup. Jen přistupte blíže a užijte si naši skvělou americkou lochnesku. Víkendová prodloužená jízda, pro děti i pro rodiče.“ Proto mě překvapilo, že by se Radiožurnál tak moc změnil. Naladil jsem si jak Jiřího Chuma, který prováděl hodinou v profesionálním a řekněme méně osobním duchu a Hanku Shánělovou, která umí velmi dobře spojovat jednotlivá témata a příspěvky. Pokud člověk hledá emoce tak to spíš u Patricie Strouhalové a Michaely Van Erne. Ale ani u nich nevidím rozjuchaný kolotočářský styl. Jestli je kolotočáským stylem myšleno to, že moderátoři Radiožurnálu jsou absolutní profesionálové, kteří mají za cíl bez větších emocí a prostojů propojit hosty nebo příspěvky, dát vyniknout informacím tak se neshodneme. Podle mého není kolotočářská mluva. Ta dle mého není o ostrosti a rychlosti, ale je bez ladu a skladu zcela bezobsažná a nesmyslná, do hudby plná tupých sloganů a rádoby rýmů. Shodnu se s Vámi Václave, že Radiožurnál není jediná správná forma podání, ale řekněme pro mě ta nejpříjemnější. Zkoušel jsme dnes poslouchat „příjemnou mluvu“ na Radiu 1 a musím říci, že mě jeho styl mluví tahal za uši. Bylo to takové pro mě až nepřirozené, až lehce „prohulené“. Pro spoustu lidí je příjemný projev moderátorů na Rádi Blaník. Pro mě je to až příliš usměvavé, jakoby se museli moderátoři na povel neustále usmívat, je to přeslazené a pohodové až na sílu. A projev je všech téměř sodný, protože oni nebudují značku moderátorů, ale celé stanice. Podobné formáty nestojí o moderátorské osobnosti a hvězdy, jejich cíl všude v Evropě je stále podobný projev. Ale posluchači Blaníku to mají rádi. Na Plusu je projev moderátorů klidnější než na Radiožurnálu.

Vaclav
Reply to  LiborV
15. 5. 2020 17:38

Ale svym způsobem kolotocari jak jste je popsal me ten Zurnal připomíná. Rozhodně ne moderatory behem hodiny, ale určitě to co z vysilani zanechana dojem -neustále opakující se relace hlasajici stylem kamelotů. Rano je to v podstatě jen o tom. Pokracovani za chvili.

TÉMA
R-zurnal
Fanousek
Reply to  Žorž
17. 5. 2020 14:15

Souhlasim. Krome Miloše Pokorneho je zbytek hlasů jen paradie na moderatory. Škoda, Expres jsem v 00s rád poslouchal celé hodiny.

Václav
Reply to  Fanousek
17. 5. 2020 18:47

Já nemám problém třeba s Mašindou, Pokorný u mě ztrácí tím, že to musí dělat moc ukecané.

TÉMA
Expres
JM.
Reply to  Fanousek
17. 5. 2020 19:54

Miloš Pokorný je profík, ale na Expres se vůbec nehodí, to ráno je šíleně ukecané a rozhovory se sportovci a podobně to rádio úplně zabíjejí. Ale ostatní moderátoři jsou taky v pohodě, jen mi nikdy neseděla Bára. Večerní show je taky hodně ukecaná, ale samotní moderátoři Veronika a Vlado jsou dobří – jen mi prostě seděli víc, když byli každý ve svém čase. Určitě bych je nenazval parodií na moderátory.

Negativně vnímám opravdu jen ten posun k ukecanějšímu rádiu, které se věnuje takovým těm „mainstream“ tématům. Dříve byl Expres hudebním rádiem, zprávy tam nebyly a celkově to bylo dynamičtější. Teď jsou tam zprávy neustále dokola, do toho seznamácké glosy, rozhovory, dlouhé moderátorské vstupy. Je to fakt škoda.

TÉMA
Expres
JM.
Reply to  JM.
15. 5. 2020 12:56

Tak téma Expresu asi zapadlo. Je fakt škoda, že ta diskuze tady je extrémně neuspořádaná. Téma k diskuzi okamžitě zapadne pod návalem mnoha štěků a nikdo si třeba ani nevšimne mnoha příspěvků. Nedalo by se alespoň udělat téma příspěvku nebo tak něco, aby se to trochu rozlišilo? Ta sekce „Komentujeme“ je opravdu děsivě nepřehledná a vlastně vůbec není vidět, co a kdo komentuje 🙁

Václav
Reply to  JM.
15. 5. 2020 13:50

zatím jsem neměl čas, ale je fakt jak to není na očích zapadne, chápu Oviho, že chtěl jen Komentujeme, ale při více oddělených tématech např. po rádiích by se dalo diskutovat paralelně, což zvýšená návštěvnost a řešení víc témat tak trochu vyžaduje. Jinak souhlas s JM, bohužel už kdysi při přidání zpráv vyjádření Expresu na FB: „říkali jsme si že je dobré dělat zprávy“ – to mluví za vše, vždy když si oni myslí co je pro posluchače dobré. Asi vidí astronomická čísla R-žurnálu, tak se chtějí opičit + kombinace shows, taky se nechávají strhnout vlnou, „když všichni“ Fakt když dospěli k tomu co jsem říkal , tedy přístupný alternativní hudební formát, který mohl být atraktivní, záchrana toho že rádio za něco stojí, tak zas ne. Začínal jsem na začátku roku ladit na netu ale chci od 9 hod ale vzdávám to kvůli řečím, zůstanu u SK Radia_FM. Jednině snad přes den s Mašindou, nejsem ze zpravodajských relací nadšen a to ještě nejsou dlouhé. Já bych třeba nechal komentujeme na takové ty aktuality např. autokina. A pod tím sekce už rozdělené podle rádií u nich už viditelný třeba jen jeden příspěvek a pořadí rádií seřazeno podle nejčerstvějších příspěvků, čímž by se zachovala aktuálnost.

Míra
13. 5. 2020 21:24

Netro Life odstartuje 15.června. Webové stránky budou obsahovat např. i budoucí playlist a technickou sekci. Audio stream je v plánu, ale až později. Stejně tak i aplikace pro chytré telefony. Doufejme, že VKV exkluzivita nebude trvat dlouho. Stožár na budově Kubatova 5 bude zcela nový, tyčové (tubusové) konstrukce. Bude vyšší, než stávající konstrukce. RDSka rozšířená. Každopádně důraz bude kladen na kvalitu zvuku, nejen obsah. Tak se těším a omlouvám se, že jsem zakládal novou reakci. Nenašel jsem původní vlákno.

Žorž
Reply to  Míra
14. 5. 2020 02:27

Zajímavé, že se Netro Life měsíc před startem zatím nijak nepropaguje.

Míra
Reply to  Žorž
14. 5. 2020 06:44

Jsou v plánu billboardy. Jestli jsem dobře pochopil, tak startovní varianta webu by se mohla stihnout ještě před 15.červnem. Studio by mělo být „vyvoněné“. Zvukový vizuál se dolaďuje. Jak už se tu psalo, budováno bylo zcela nové studio v jižní městské části. Rekonstrukce budovy byla komplikovaná, technicky a časově náročná.

Žorž
Reply to  Míra
14. 5. 2020 20:08

Tak hlavně, ať se majiteli investice vyplatí. Rozjíždět v dnešní době radio na zelené louce (mimochodem, jižně od Dlouhé louky – budějčácký vtípek 🙂 ) chce odvahu, peníze a lidi. Což je často těžké skloubit.

Honza K.
Reply to  Žorž
14. 5. 2020 20:27

Pokud si Netro Life hodně potrpí na kvalitu zvuku, nebylo by od věci aby vysílalo v DABu u RTIcz v té nejvyšší zvukové kvalitě, bylo by výborné pokrytí, kvalitní zvuk, atd. Jen se obávám, že z finančních důvodů se toto neuskuteční.

Jakub
Reply to  Honza K.
14. 5. 2020 21:56

No, Jihočeši se vůbec mají… Netro Life, Česká Kanada a Blatná… Mimochdem, rádio Blatná fakt žije – mají pohyblivé RDS, aktuální zprávy i počasí a teď dokonce každý čtvrtek živě vysílají koncerty z klatovského studia ExAvik. Jako jediné rádio!

A s Netro Life – myslíte, že by DAB neuplatili? když tam jede Samson, který je prakticky bez reklam nebo i Proglas, který provozuje hromadu dalších FM vysílačů i při mizivé poslechovosti?

PVo
Reply to  Jakub
14. 5. 2020 23:39

no nevím… už jenom proto že z Jihočechů jak kdo, podle pokrytí. Obecně nejlepší výběr je furt v Praze.
Ohledně DAB těžko říct: ekonomicky to zatím moc smysl kvůli bojkotu DAB od komerční sféry nemá. Takže od zahájení to význam (jako net stream) nemá.
Nevím jaký Netro Life bude, pokud dobré tak by ale mohlo podnítit nějaké lidi k nákupu DAB-přijínmačů (jako já si po přeformátování tanečního Fajnu pořídil satelit). A pak kvůli Dancerádiu jsem zase zařídil svůj net a obého jsem nikdy nelitoval.

hony
Reply to  Míra
14. 5. 2020 08:30

Kde bude studio také na Kubatově ?

Míra
Reply to  hony
14. 5. 2020 09:03

Z toho, co bylo napsáno zde na webu a rovněž je uvedeno v „licenčních podmínkách“ vyplývá, že nikoliv. Nebude ani v sídle firmy držitele licence. Bude v Rožnově. Na vysílač NEbude modulace posílána pře IP.

David Pražák
Reply to  Míra
14. 5. 2020 14:14

Takže budou vysílat z Moravy? To je zajímavá situace. Bude někdo z vás nahrávat pár hodin vysílání, když nebudou vysílat po internetu?

HONY
Reply to  David Pražák
14. 5. 2020 14:22

To ne Rožnov je část Čas.Budejovic

LU-
Reply to  Míra
15. 5. 2020 06:51

Bude to po mikrovlnné trase 1,7 GHz asi?

Míra
Reply to  LU-
24. 5. 2020 16:44

Stožár namontován:comment image

TÉMA
Netro Life Rádio
Julek
Reply to  Míra
26. 5. 2020 22:00

Přistálo mi něco v poště, je to takovej fanouškovskej teaser:

https://netromark.webnode.cz/

TÉMA
Netro Life Rádio
PVo
Reply to  Julek
4. 6. 2020 15:55

Pokud bude platit co je tam napsaný : „hudební formát – 70% Dance a RnB, zbylých 30% skladby středně rychlého proudu žánru house, funky, taneční hudba 90. let, ve speciálních pořadech hudba elektronická a v malém měřítku také rock a pop“ tak žádná sláva nebude = druhé rádio Seejay.

TÉMA
Netro Life Radio
Michal
Reply to  PVo
4. 6. 2020 16:22

Za mě dobrý, téměř ideál. Co by pro tebe byla „sláva“?

TÉMA
Netro Life Radio
PVo
Reply to  Michal
4. 6. 2020 17:16

Moje „sláva“? Rozhodně ne jako soft varianta rádia k alternativnímu Radiu 1, tak funguje snad už Expres a i Color. Mělo by hrát popdance, dance2trance (eurodance, trance) k tomu elektrohouse, psytrance, rave, hanzup. Takové rádio tu chybí. Rozhodně do toho nemíchat RnB a funky. R&B je na Evrope 2 a jinde dost. A rocku ještě víc. Taky na Beatu necpou do playlistu uplifting trance.

TÉMA
Netro Life Radio
Michal
Reply to  PVo
4. 6. 2020 17:24

Skladbou a poměrem žánrů mi to nápadně připomíná poslední roky radia Triangl. Rozhodně to bude zajímavé. Pokud to má být „taneční“ rádio pro širší publikum (aby se to vůbec uživilo), určitě to bude v nějaké stravitelnější formě. Okrajové a „těžší“ podoby taneční hudby si umím představit v nějakých večerních až nočních speciálech.

TÉMA
Netro Life Radio
PVo
Reply to  Michal
4. 6. 2020 18:27

nemyslím a opakuji se: takové jak jsem psal bylo Danceradio od CZC (bez elektohouse a psytrance) a jaký dosáhlo čísla, když tam začli cpát to co hraje dnes tak šlo na třetinu.

TÉMA
Netro Life Radio
Michal
Reply to  PVo
4. 6. 2020 18:39

Mě třeba původní Dance radio žánrově vůbec nebavilo, ale tohle je samozřejmě velmi individuální věc. Těžko říct, jestli by stejným formátem oslovilo tolik posluchačů i dnes.

TÉMA
Netro Life Radio
PVo
Reply to  Michal
4. 6. 2020 23:30

Jo znám tvoje preference ale neznám žádný fakt proč by takový styl nemohl dnes oslovit významý počet posluchačů jako když před 10lety DR od CzC nastoupilo do éteru. Vkusem ovlivněnými pocity nelze zaměňovat s fakty.

TÉMA
Netro Life Radio
PVo
Reply to  Míra
14. 5. 2020 14:44

Absenceo streamu mi přijde jako chyba… (a velká u rádia, které má šanci na netu získat víc posluchačů než na terestickém vysílači)

Míra
Reply to  PVo
4. 6. 2020 06:28

NETRO LIFE se probouzí vizuálně a informačně na webu:
http://www.netrolife.er.cz/
Uvidíme, jak bude web vypadat finálně. Zatím je ve výstavbě.

TÉMA
Netro Life Rádio
Soundwaver
Reply to  Ovi
4. 6. 2020 08:55

navíc v odkazu od Míry figuruje i bývalé logo Helaxu.

TÉMA
Netro Life Radio
Míra
Reply to  Ovi
4. 6. 2020 11:25

Pokud si někdo chcete staré stránky Netro Life archivovat, tak máte posledních pár hodin. Dnes dojde k jejich definitivnímu vypnutí. Nové stránky (úvodní nástřel) budou k dispozici doufejme již dnes v noci a to na adrese http://www.netroliferadio.cz
Dnes se montuje technologie na vysílači. Start je potvrzen na 15.června.
Základní RDS bude Net.Life (Původně byl takto s malými písmeny, takže předpokládám, že odkaz na minulost zůstane a NET.LIFE to nebude).

TÉMA
Netro Life Rádio
Míra
Reply to  Míra
4. 6. 2020 17:57

Tak Laďte !!! Testuje.

TÉMA
Netro Life Rádio
Michal
Reply to  Míra
4. 6. 2020 18:00

Z Liberce daleko, zaznamenáš něco pro představu?

TÉMA
Netro Life Radio
Míra
Reply to  Michal
4. 6. 2020 18:29

Start je ohlášen na 15.6.. Hrála pouze jediná skladba (opakovaně). PURPLE DISCO MACHINE – IN MY ARMS.
RDS:
NET.LIFE
POP M
NETRO LIFE RADIO – 100,8% MUZIKY FM

TÉMA
Netro Life Rádio
Michal
Reply to  Míra
4. 6. 2020 18:50

Takový příjemný disco housík. Pokud to bude v podobném duchu, tak si to určitě rád občas ze streamu pustím. 🙂

TÉMA
Netro Life Radio
Míra
Reply to  Michal
4. 6. 2020 19:37

Tak jingl mluvený: This Is Youre Radio – Sto Celých Osm….
Scooter – I need you on the floor
Pak něco současného mainstreemového, žensky zpívané, co se mi moc nezamlouvalo.
The final countdown – disko verze, docela v pohodě.
Hoši, já ty věci neznám 🙂 Save Me, akustická kytara, žensky zpívané…
Sin With Sebastian – Golden Boy
DI Visage – Geil !
 
Plastic Bertrand – Ca Plane Pour Moi – to je vzkaz, jak bude vypadat řídká rocková sekce.
 
Zatím nechci hodnotit zvuk, počkám si na finál.
 
 
 
 

TÉMA
Netro Life Rádio
Last edited 29 dní před by Míra
Honza K.
Reply to  Míra
4. 6. 2020 20:06

už mají i FB https://www.facebook.com/netroliferadio/

TÉMA
Netro Life
Matyas
Reply to  Míra
4. 6. 2020 20:10

Plastic Bertrand a jejich vypalovačka má taneční remix z roku 1993 – ale málo kdo zřejmě o něm ví, i tehdy to hráli převážně nadšenci pro rytmickou taneční tvorbu, která zrovna nebyla moc omývána rozhlasovým éterem tehdejšího času.

Míra
Reply to  Matyas
4. 6. 2020 20:49

Tohle byl originál. Jinak jsem přestal psát a začal poslouchat, protože to začalo být docela zajímavý….Jsem zvědav, na DJ’S co budou hrát. Jednoho známe a udělá radost místnímu osazenstvu…
Jingly: nezaslechl jsem žádný zpívaný, nejsem si jist že bych v nich slyšel nějaký melodický rozpoznávscí motiv, ale jsou fajn.

TÉMA
Netro Life Rádio
LiborV
Reply to  Míra
4. 6. 2020 23:35

Hmm, tak to mě napadá jediné jméno. Je to jihočech s občanských jménem na V?

TÉMA
Netro Life
Míra
Reply to  LiborV
5. 6. 2020 08:06

Víš, co znamená mlčení 🙂 Takže WV, teda VV.
Zkouška šla včera několik hodin, pokud měla být reprezentativní, tak dle mého by se nejednalo o druhé Dance, Kiss, Evropu2, Fajn, ani Blueradio.
Co bylo pozitivní ?
Tomcraft – Loneliness (já bych raději Versus) dále „neznámé“ verze známých hitů. Další mě zcela neznámé skladby.
Co bylo negativní ?
Současný pop-dance, u kterého si říkám, že je to jen pop.
Celově mírně převládal pocit, že skladby byly jemnější, ale všechny, jakoby se museli vejít do tří minut a navíc byly odbavovány až agresivně.
 
Myslím ale, že je několik měsíců čas na hodnocení. Vysílání ještě ani nezačlo.
Rozhodně se těším až nastoupí pořady a živí DJ’S…Jaká chemie se mezi nimi a posluchači vytvoří.

TÉMA
Netro Life Rádio
Matyas
Reply to  Ovi
5. 6. 2020 10:08

Určitý potenciál, do kterého se nemusí ani moc investovat jsou taneční párty, až se rozběhnou, zde je určitá základna pro program a hudební tvorbu, kterou chci nabídnout a přiblížit všem přítomným „live“. Z toho převážně vycházelo posluchačské jádro tehdejšího Kiss Jc. Je to o kontaktu a vyjití mezi lidi. Co si pamatuji, dost dobře měli rozběhnuté akce v jednom nejmenovaném clubu na Nádražní ulici v CB, kam zavítaly zajímavý interpreti. Doba se sice posunula, mnohé se změnilo, ale tvorba zůstává, jen záleží, jaký bude mít obsah a kdo ji přináší a šíří.

Míra
Reply to  Ovi
5. 6. 2020 10:10

Já jen zopakuji, že podle mého názoru jsou posluchači nejen v ČB větsinou měkoty (konzervativní, bojácní, odevzdaní). Na druhou stranu těch odvážnějších se bytostně dotýká jakákoliv odchylka od JEJICH vkusu.
Lenost jednou za měsíc proladit FM zleva doprava, vzešlá ovšem oprávněně od naprosté odevzdanosti, že v éteru lépe nebude. Je tedy nutné vylepit ,,šokující plakáty v celém městě,, a vhodně vyřvat, pro koho je nová stanice určena (vytvořit akceptovatelnou alternativu a posluchače postupně převychovat). Jinak nikdo nebude vědět, že existuje. To je v době sociálních sítí až neuvěřitelné, leč logické. Dělný lid žije v zažitém stereotypu, jako ovečky (ovečky prominou) a velkém tempu.
Každý si svoje Dance rádio představuje jinak. Nejde jen o Dance. Dokážete teoreticky vytvořit třeba 10 stanic s elektronickou hudbou a každá bude jiná. Dneska jsou důchodci, kterým bylo 16, když začínal Kraftwerk. V Čechách bohužel tito senioři poslouchají cokoliv jiného, než „elektro“.
Vzhledem k těmto faktům bych řekl, že týdenních 5000 posluchačů bude mostrózním úspěchem. Já bych byl rád, kdyby to bylo alespoň 7000 pro Netro, 4000 pro Color a 1000 pro R1.
 

TÉMA
Netro Life Rádio
PVo
Reply to  Míra
5. 6. 2020 14:23

ambice 7000 týdně je docela málo ale na tu prezentovanou „všehochuť“ asi akorát maximum dosažitelného….

TÉMA
Netro Life Radio
Míra
Reply to  PVo
6. 6. 2020 17:34

Situace v CB, co se českých stanic týče:comment image

TÉMA
Netro Life Radio
Matyas
Reply to  Míra
5. 6. 2020 09:29

Rozhodně, co nám sem přinášíš za postřehy, to přinejmenším vypadá na zajímavý rozjezd tohoto projektu. Uvidíme v ostrém startu.

Matyas
Reply to  Ovi
5. 6. 2020 09:27

Tohle byl (Radio remix 93), ve stopáži: 3:38, myslím, že to proběhlo tehdejší Francouzskou a Německou charts a vyšlo to i na Compilation (Formel Eins). Verzi od Leily K popravdě neznám, ale přímo od ní se mi líbí starší singl od Open Sesame(92), Electric(95).

Žorž
Reply to  Ovi
4. 6. 2020 18:57

Víte někdo, jak to Netro Life bude mít s mobilními apkami? Půjde pustit přes CZ Radio?

Míra
Reply to  Žorž
5. 6. 2020 06:40

Aplikace ano, ale které, těžko říci. Nevím, jestli se už provozovatel rozhodl, jestli vůbec vstoupí do play.cz, nebo bude řešit svůj stream individuálně.

TÉMA
Netro Life Rádio
Květák
Reply to  Míra
5. 6. 2020 10:11

Hlavně aby aspoň nějaký net stream vůbec (co nejdřív) spustili, což je pro mě jako pro Středočecha s neschopností přijímat jejich FM vysílání velmi důležité!

TÉMA
Netro Life radio
Honza K.
Reply to  Ovi
5. 6. 2020 12:21

Tak prý se bude vysílat jen na 100,8 FM, což je velká škoda.
 

TÉMA
Netro Life
Last edited 29 dní před by Honza K.
Míra
Reply to  Honza K.
5. 6. 2020 13:33

Pořád platí, že nejprve se provozovatel bude snažit propagovat produkt – frekvenci 100,8. Chápu, že kolem toho je plno zklamání. Stále však platí i to, že stream později bude.
Do té doby bude k dispozici playlist na webu a přimlouval jsem se, aby zde byly umístěny i občasné hodinové záznamy. Stránky jsou, ale důvod, proč nejsou vidět, je kosmetický.
Vysílání bude mít bloky (například ranní a fialové ,,N,, které je na facebooku patří bloku nočnímu).
 
 

TÉMA
Netro Life Rádio
Last edited 28 dní před by Míra
Jakub Melin
Reply to  Míra
5. 6. 2020 13:59

Já to absolutně nechápu, vždyť stream je dneska skoro beznákladová záležitost a pro start stačí jen internetová linka s uploadem 50-100 Mbit (což v Budějovicích není vůbec problém) a obyčejný shoutcast server na obyčejném PC ve studiu a lze to provozovat bez prostředníka typu play.cz (případně lze následně stream nabídnout i těmto platformám). S linkou 100 Mbit může naráz poslouchat 750 posluchačů při 128 kbps streamu, což bohatě pro startující rádio stačí.

Květák
Reply to  Jakub Melin
5. 6. 2020 14:39

Pokud budou chtít své vysílání dostat k co největšímu okruhu posluchačů, což by měl být jejich prvotní zájem, snad co nejdřív s internetovým streamem změní názor. Kór když to není zas tak nákladná záležitost. Co nejvíc lidí je pak s tímto musí co nejvíc ,,otravovat,, a vyvinout nátlak, aby vedení Netro Life povolilo a vysílání i po netu spustilo.

TÉMA
Netro Life radio
Žorž
Reply to  Honza K.
5. 6. 2020 13:59

Cože??? 😮 Ani na netu? No ty bláho! V tom případě si je prakticky nebudu mít jak poslechnout, FM radio nemám a jediná drátová sluchátka s asi tříapůlmetrovým kabelem s sebou už fakt tahat nebudu…

Václav
Reply to  Žorž
5. 6. 2020 14:18

Sluchátka s kabelem ještě brávám, nemám neomezený internet a takový poslech je záhul na baterku, načítání je delší a bývaly i výpadky. Chápu na druhou stranu, že je škoda že se nedá využít bezdrát, že by se při FM na jack napojilo cokoli a zároveň v uších bezdrát. A když chce radio internetový stream, nemusí mít na to nějaké povolení?
Zvlášt poku jsi v dosahu FM což u Netra je v CR rarita, to je skoro pohrdání to nevyžít.
 

Last edited 28 dní před by Václav
Žorž
Reply to  Václav
5. 6. 2020 15:34

Povolení ne, jenom je asi třeba vyjednat trochu jiné podmínky s Osou 🙂 Jinak pohrdání… Já jsem bezdrátový online člověk, takže si je zkušebně pustím doma do sluchátek s elektrickým vedením, FM radio nebo extra sluchátka s kratším kabelem si kupovat nebudu 🙂

Soundwaver
Reply to  Ovi
5. 6. 2020 14:10

záleží také na playlistu, třeba zda se nakonec nebude hodně přibližovat nebo shodovat , např. z hlediska 90kové dance music, s Kissem běžného vysílání(i rotacemi a pestrostí). když bude hrát jinak, ač dance, house a trance, posluchači ho vyhledávat určitě pak budou i na netu.
 
škoda, že Netro nezačíná i v Praze, Dance a Kiss sice 90ky hrajou, ale opravdu jenom pár vybraných songů.

TÉMA
Netro Life Radio
Honza K.
Reply to  Soundwaver
5. 6. 2020 18:07

Teoreticky kdyby někdo streamoval zvuk z FM pásma, bylo by to legální?

TÉMA
Netro Life
jouda
Reply to  Honza K.
5. 6. 2020 19:45

Až to spustí, tak nebude problém umístit ke stažení třeba 24hodinový záznam vysílání. Lepší něco než nic. 🙂

TÉMA
Netro Life
Květák
Reply to  jouda
6. 6. 2020 03:43

Jelikož jako Středočech z jedné vesnice nedaleko Benešova nemám ani tu nejmenší šanci chytit u sebe doma budoucí českobudějovickou 100,8 FM, měl bych určitě o poslech takového záznamu obrovský zájem!

TÉMA
Netro Life radio
jouda
Reply to  Květák
6. 6. 2020 15:59

OK, udělám záznam a pošlu sem odkaz.

TÉMA
Netro Life
Jirka
Reply to  jouda
6. 6. 2020 16:01

Super, těším se.

TÉMA
Záznam Netrolife
Květák
Reply to  jouda
6. 6. 2020 17:08

Paráda, taky se těším, a určitě nejsem zdaleka sám 🙂

TÉMA
Netro Life radio
Jarda
Reply to  Květák
6. 6. 2020 17:10

taky jsem zvedav 😉

Cryxia
13. 5. 2020 16:26

Na Radiu Čas se začaly oběvovat nové znělky které hrajou tak 2 až 3x v hodině. Je to možný nový zvukový obal po 9 letech?

Cryxia
Reply to  Cryxia
13. 5. 2020 16:32

Myslel jsem možný Budoucí Zvukový obal. Jinak Mixuje se to se staršíma znělkama ty nové. zprávy,Počasí,Bezva Typy je vše po staru.

Jirka
12. 5. 2020 18:46

RockZone v DAB+ Čra má rozhozenou stereo váhu, stejne jako i Český Impuls je zvuk vychýlen do jednoho kanálu více.

Jirka
Reply to  Ovi
9. 6. 2020 14:16

Psal sem jim opakovane a CRa, ze pry to neni jejich problem. To je pristup. Prochazkovi je to take sumak, odpovedel, ze na jejich strane je to ok a problem je u vysilatele.
 

TÉMA
DAB CRA
Last edited 24 dní před by Jirka
jouda
Reply to  Jirka
9. 6. 2020 16:36

Aspoň je vidět, jak moc vážně to provozovatelé s DABem myslí, když nejsou schopni opravit špatný zvuk.

Jirka
Reply to  jouda
9. 6. 2020 18:11

Tak jsem opet napsal na 4 mista, jak do Cra, tak do Rockzone, tam maji jednotny email na vsechny sve stanice technika@impuls.cz a prijdu nyni domu a u Rockzone jiz neni zvuk vychylen, po dvou mesicich toto odstranit je opravdu uspech a na sampanske. U Cesky Impuls stale zvuk vychylen.

TÉMA
DAB+ ČRA totální neschopnost
Cryxia
12. 5. 2020 10:04

Blbne vám taky internetový přenos rádia RCL1014 ? někdy se to začne sekat a někdy uplně vypadne na chvíli. dělá to jen u RCL. ostatní rádia mi jedou OK

hony
Reply to  Cryxia
12. 5. 2020 11:03

jede…….

HONY
11. 5. 2020 18:53

Relax 97.5 Beroun už dnes od rána on air vysílač byl opraven.

Jarda
Reply to  HONY
11. 5. 2020 18:54

a jak to vypadá s tim dabem? už to pustili nebo ještě ne?

Jirka
Reply to  Jarda
11. 5. 2020 19:09

Ne, RTI DAB+ na 5A Beroun jeste aktivni neni.

HONY
Reply to  Jirka
12. 5. 2020 08:52

Jirka má pravdu nic