Nejnovější komentáře

  • PVo: To je dané hlavně nejspíš vzorkem populace (přes aplikace bude ještě menší jak to tak vypadá).Stejné výsledky by byly kdyby…
    07:46 25.05.2026
  • Jakub DXer: @Václav: psal jsem mj. kvůli textům. Ale citoval (četl) i z knížek „Ženská práce“ a „Uvnitř banánu.“ … Bylo to…
    07:37 25.05.2026
  • Václav: A jaká byla účast? Co mimo jiné dnes nemůže pustit Vltava do éteru? Kdo jiný? Další důvod ptát se na…
    23:59 24.05.2026
  • JM.: Dlouhodobě RP nevěřím, čísla, která mají některá rádia, jsou realisticky naprosto mimo. A je jedno, o jaká rádia se jedná.…
    20:37 24.05.2026
  • Jakub DXer: Zdravím z festivalu Ponava fest, kde aktuálně probíhá poslechový pořad jednoho z moderátorů Sedmého nebe na Vltavě – Pavla Klusáka.…
    18:21 24.05.2026
  • Jakub DXer: Neuvěřitelné setkání v šaliné – starší pán mi nejdříve povídal.o bateriích, pak zmínil, že totiž dělal dříve do elektra, tak…
    16:10 24.05.2026

Všechny komentáře

Komentáře

Ivo Harvánek

O čem píšete?
32.8K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Míra
18. 5. 2026 22:07

V síti Fiera v ČB jsem zaznamenal několik dnů trvající výpadek rádií Fresh a Worldradio.

Jakub Melin
Reply to  Míra
19. 5. 2026 00:04

Takhle to vypadá, když si od původního dodavatele zkopírujete řešení multiplexeru, ale monitoring, alerty a vše další kolem už ne.

Jerry
Reply to  Míra
19. 5. 2026 07:26

Ano nefunguje a dosah vysilace je opravdu tragedie

Šeryf
Reply to  Oviradio.cz
20. 5. 2026 14:56

Je, jak píšeš:

FIERA_9A_260520
Jakub DXer
18. 5. 2026 13:22

Majkl V. zpátky v éteru! Pouze digitálně bez eFeM… Tak se bavte nebo se zabte 🙂

Jakub DXer
Reply to  Jakub DXer
18. 5. 2026 13:45

DJ Pufaz by to ráno měl „pustit“ ve prospěch Majkla V. a dělat třeba „Afternoon Café“. Ten Majkl zní sice trochu jako „blázen“, ale je to sranda a rozhodně milionkrát živější než Morning Café a do formátu Slow Down to krásně zapadá.

Jakub DXer
Reply to  Oviradio.cz
19. 5. 2026 13:07

(Dnes pustili reprízu z pondělí )

Václav
17. 5. 2026 18:50

Zítra po 21 letech poprvé po ranní show nebude Afterparty ani Cejnar, avšak z E2 takoví matadoři neodchází. Oslavil tam 30tiny, 40 tiny a po neděli bude mít 50. Mám to chápat i tak , že udržení mladosti E2 spoň v 9-11 tím že se Cejnar posune na dvouhodinovku po 11, což se stane dle slov Leoše? Těžko říct neboť Leoš nás chtěl asi nalákat zvláště dnes vyčpělou taktikou, že nebude prozrazovat co bude místo Afterparty, ale co se dá tak moc vymyslet, jedině mě naopak napadá že mladost je ta tam a že by tedy mohl navázat návratem na E2 po letech Pokorný, když to jakoby naznačuje Leoš navzdory týmům stanic, že Pokorného občas přivítá ve vysílání E2 leč Pokorný následuje na svůj čas do F1. Cejnar si aspoň na stáří může déle pospat nebo se lépe popasovat s odjezdem za kalamity z Pardubic, jak onehdá jel dýl než vysílal, protože doháněl reklamy v a měl na to jen jednu hodinu, která zbyla po návštěvě Pokáče Leoše za složitých časů kdy asi chtěli na sklonku potěšit Patrika, taky nechápu proč na E2 mají jen 2 hodinové sloty ještě mimo prime time. Jen tak nějak technicky organizačně si z Afterparty pamatuji že Leoš mu při předávce říkal ať tak nekřičí což bylo pro Cejnara typické hlavně dřívějších letech Afterparty, když jsem měl možnost s režimem , mým vstupem do vysokoškolského života přetáhnout poslech po deváté, nestihnout přeladit kvůli hudbě, a tak jsem slyšel úvodní sólo vstup Cejnara , ve kterém obvykle řekl čeho je mezinárodní den, případně kdo má jmeniny.

Aktualizace: teď jsem se podíval do programu E2 a :
MaXXimum muzikyIvana Kulhánková
Kuba „Koťák“ Kotek

Dřív hlavně kdysi dávno při mé oblíbenosti E2 bych se tak blbě neptal: vím sice že tam tito asi byli ale nevím jestli spolu a kdy vysílali?
Asi je to tah aby po show následovala show , ale 2. kategirie

Last edited 7 dní před by Václav
Václav
Reply to  Václav
17. 5. 2026 19:07

Ještě v pátek tam byla asi jedna z posledních upoutávek na Afterparty. Vypadl tedy někdo z moderátorů přes poledne, nebo je to jen přeskládané?Říkam si proč se to dál nejmenuje Afterparty?

Jakub DXer
17. 5. 2026 17:07

Zdravím čtenáře Oviradio.cz z brněnskeho Náměstí Svobody,je tady odhadem 300-400 lidí, asi 6 českých vlajek a průvod vyráží…
C

Jakub DXer
Reply to  Jakub DXer
17. 5. 2026 17:38

Začátek průvodu právě dorazil před budovu ČRo Brno, zaznívají odhady, že jde až o 3000 účastníků.

Jirkas
Reply to  Jakub DXer
17. 5. 2026 18:09

Takový komický cirkusík. 🙂

Václav
Reply to  Jakub DXer
17. 5. 2026 18:15

během půlhodiny a pár metrů se účastníci 10 x rozmožili, tak se tedy tvoří zprávy o počtech na demostracích – zprávy z akce důvěryhodného Čro. Když je důvěryhodnost Čro 58% (nápadně stejná jako prezident) , zbytek co Čro něvěří asi nebude malý, že?

Last edited 7 dní před by Václav
Jakub DXer
Reply to  Václav
17. 5. 2026 18:48

Abych to vysvětlil: na Náměstí Svobody jsou stánky a byl tam nějaký koncert na podporu handicapovaných, takže účastníci se sešli v pruhu mezi kašnou a „orlojem“ (myslím to černé, co připomíná něco jiného) a vypadalo to na hrstku lidí, ale když došel průvod na roh České, tak bylo vidět, že ještě ani ne konec průvodu je stále na Veselé a mezitím to kroužilo kolem JAMU. Každopádně jsem velice zklamán – očekával jsem účast a projev Břetislava Rychlíka – „šavle hore!“, ale nezahlédl jsem ho.

Václav
Reply to  Jakub DXer
17. 5. 2026 18:53

Ok, tak to už rozumím, a Břetislav se šavlemi nikde 🙂 Jen pro připomenutí už jsem to tady řešil , on je otcem Rychlíkové?

Jakub DXer
Reply to  Václav
17. 5. 2026 19:22

Ano, už na to tady odpovídal pan Ivo – je to jeho dcera, ale názorové jsou každý úplně někde jinde. Ale šlo mi spíše o to, že již před volbami burcoval proti AB, ale teď o něm není slyšet (pokud je třeba snad nemocný, tak pak to beru zpět)

PVo
Reply to  Oviradio.cz
18. 5. 2026 08:26

To není občanská aktivita víc než aktivita opozice asi jako akce Milionu chvilek.

Václav
Reply to  Oviradio.cz
18. 5. 2026 09:47

Lidé pasivní, konzumní bez kritického myšlení vyhovují všem masovým akcím a veřejnoprávním médiím, chraň bůh VPM kritizovat, z jakých lidí kterého směru je asi osazenstvo Čro?

Smysl bych třeba viděl v demonstraci pojďme zachovat systém nižších poplatků a třeba teď co se věnoval čas demonstracím a otevřeným dveřím tak se naživo mohlo diskutovat co lidé chtějí od rozhlasu jaká má být role, tak si spíš predstavuji jít proti pasivnímu konzumu a ne že ten kdo ho kritizuje, tak z něj dělá nepřítel, každý kdo nesouhlasí s tím že rozhlas to rozhodně dělá nejlíp na světě proto mu dejme vše co potřebuje

Za pár let se na to budeme dívat se smíchem na žabomyší války protože stejně tvrdá realita nových technologií, a i nezájem tvůrců ukáže že provoz rozhlasu v takovém rozsahu bude skanzen, ano můžou se najít i tací co to budou chtít držet

Znova opakuji za nezávislou verejnopravnost by se mělo spíš považovat zpravodajství
Proč by to měla být zastaralá zábava?
Kulturu taky snad nutné držet z koncesí – pojďme udělat veřejnoprávní památky, akce např oceněná jízda králů….

Václav
Reply to  Oviradio.cz
18. 5. 2026 10:20

Jako že to sleduju a naživo jsem slyšel výsledky přímo v kávě o čtvrté od Reného Zavorala a byly v podstatě takové co rozhlas dělá. Vím že jsem tento pravěk sem psal. Jak je tedy možné že jsou tuny komentářů proti rozhlasu? Zajímalo by mě kolik to mělo respondentů a takový formát asi bude zas něco jiného než když by probíhaly živé besedy a ne jak je zvykem v dnešní byrokracii napište si to online a my se tomu budeme jakože „věnovat“ a ještě to korunovat jako nevalidní argument – jak typická hluchost a arogance ani nemyslím tebe ale Čro.

Samozřejmě něco jiného by bylo argumentovat akce Rozhlas jede za Vámi,, která byla snad ve všech nejzazších bodech ČR, takže touto formou bych bral dnešní demonstrace

Když se dovolate do ojedinělého diskuzního pořadu káva o čtvrté i na téma jen stylu tak v zákulisí s vámi velká filtrace co se vůbec můžete zeptat. A když řeknete že tam není takový diskuzní pořad o celospolečenských a politických tématech, tak řeknou že je na Čro Plus ale neřeknou že se bojí hlasu lidu.

Last edited 6 dní před by Václav
PVo
Reply to  Oviradio.cz
18. 5. 2026 12:54

Nebrblám jen konstatuji pravý stav věcí :-). Je to stejné jako jsem Tě opravoval že ta záchranná akce Expresu nebyla spontánní zdola ale marketingová akce rádia.
Říkal jsem že mi je osobně, jak toto dopadne, v celku fuk. Platil jsem ČRo kvůli DVB-T roky ač jsem v Praze přijímač na FM neměl, tak se mi nic nezmění. Po novelizaci už ani vypnutí v DVB-T2 „nepomůže“ protože mám net.
A duální systém se tím nijak nemění, a jako mandatorní výdaj vázaný třeba na HDP není ani závislý na aktuální vládě.

Je třeba si ale uvědomit že podle průzkumů je přesun financování na rozpočet pozitivně brán většinou populace

Hrozně zjednodušuješ, třeba ohledně kritického myšlení právě brblám na ODS a nepodporuju je tak hloupě a bezmyšlenkovitě jako když jsem byl v 90. letech prvovolič. Jen si vzpomeň kdo nám tady nastavil radiový trh tak skvěle, že rádio zajímá méně lidí než v zemích okolo…

Last edited 6 dní před by PVo
H.
Reply to  PVo
18. 5. 2026 13:04

Též žádnou likvidaci veřejnoprávních médií nevidím. Vnímám to jako uměle vyvolanou hysterii, neboť reálně hrozí, že převedením na státní rozpočet bude možné zkoumat jejich hospodaření, a to i zpětně. Ta nervozita určitých kruhů je zcela evidentní.

Šeryf
Reply to  H.
18. 5. 2026 14:08

Kdyby ten státní rozpočet nebyl minimálně 30 běžných rozpočtů ČT + ČRo v mínusu, asi by to nevypadalo tak divně (blbě). Mimochodem kontrola hospodaření se zapojením do státního rozpočtu v zásadě nesouvisí, tedy vyjma toho, že ze státního bude velký tlak nyní bez problémů poplatky pokrytý rozpočet osekat až na kost. O tom, že to zaplatíme do státního nakonec všichni do jednoho i s úroky ani nemluvě.

Ke kontrole např.: IA říká (našla):

Hospodaření České televize (ČT) je podrobeno vícestupňové kontrole vnitřními i vnějšími orgány, přičemž v současné době probíhá legislativní proces, který by dohled nad jejím rozpočtem svěřil přímo Nejvyššímu kontrolnímu úřadu (NKÚ). [1]
Kontrola probíhá na několika úrovních:

  • Vnitřní kontrola a dohled: Klíčovým orgánem dohledu je Rada České televize, která volí generálního ředitele, schvaluje rozpočet a projednává výroční zprávy o hospodaření. Poradním orgánem Rady v těchto otázkách je Dozorčí komise.
  • Nezávislý audit: ČT každoročně prochází povinným hloubkovým auditem od externích auditorských společností.
  • Rozšíření kontrolních pravomocí: V Poslanecké sněmovně se projednává legislativní návrh (senátní tisk č. 177, sněmovní tisk 47), který má ukotvit kontrolní působnost NKÚ přímo nad hospodařením ČT.
H.
Reply to  Šeryf
18. 5. 2026 15:01

Ve zkratce: ČT a ČRo dnes kontrolují samy sebe. Pokud nezávislost má být jedním z hlavních argumentů pro jejich existenci, jak chcete garantovat tuto nezávislost bez transparentního hospodaření, bez podrobného zveřejňování, kolik co stojí a kam šly které peníze? Proto chápu iniciativu převést financování pod státní rozpočet, aby se k hospodaření dostal NKÚ. Ta média si v tomto sama naběhla na vidle a svou dlouhodobou (ne)činností vyvolala příklon veřejnosti ke změnám. To je první stránka věci. Ale jak velká je to změna? Protože druhá stránka věci je diskuze nad tím, co to vlastně veřejnoprávní média jsou a jaký je jejich význam v roce 2026. Úroveň této diskuze nejlépe dokládá tvrzení představitelů obou hlavních mocenských táborů, že StarDance na ČT patří. No tak děkuji pěkně za vysoce odborné stanovisko, to jsme se opravdu posunuli hodně daleko. A tohle mi na tom vládním návrhu vadí – že se řeší peníze bez toho, aby se vytyčil nějaký jasný cíl.

Jakub DXer
Reply to  Oviradio.cz
18. 5. 2026 16:03

Já bych ještě v té souvislosti připomněl, že prezident před podpisem novely o poplatcich řekl, že „návrh tak, jak byl předložen, v sobě nese řadu problémových bodů, a věřím, že se k němu budeme dříve či později muset vracet,..„, což samozřejmě byla tenkrát chyba, že to rovnou podepsal, protože to mohl vrátit k přepracování. Byl by sice následně přehlasován, ale jistá debata by se k tomu jistě rozvinula.

JM.
Reply to  Jakub DXer
18. 5. 2026 23:18

Tohle nepíšeme jen my tady na Oviradiu, tohle tvrdí Ondřej Neff https://neviditelnypes.lidovky.cz/cirkus/ruce-pryc-od-medii.A260517_202831_p_cirkus_nef nebo to tvrdí i k současné vládě naprosto kritický Jindřich Šídlo, že ta změna ohledně poplatků byla ve výsledku pro veřejnoprávní média škodlivá a to, co protlačil Baxa byla vlastně jen voda na mlýn současné vládě, zejména ANO a SPD ve snaze nějak ČT a ČRo oslabit.

Debata se opakuji nevedla, audit se neprovedl, zeštíhlení se taky nekonalo. Přitom v Německu, kde jsou veřejnoprávní média mnohem bohatší, se přesto přistoupilo k revizi a zefektivnění. Dokážete si u nás představit tu debatu, kdy by třeba někdo vypl zmiňované Radio Wave. Co by se tady dělo ve veřejném prostoru, co by dělali ti lidé, co jsou na tom politicky navázaní, jak by šílel A2larm, Rychlíková, neziskovky? Přitom Bavorský rozhlas prostě tamní okruh Puls normálně vypnul, část obsahu převedl na podcasty, část na Bayern 3 a jde se dál. Podobně mnohé stanice rušily i jiné instituce v rámci ARD, celkově se zrušilo 17 stanic (ze 70 okruhů po celém Německu se šlo na 53). Žádné demonstrace Milionu chvilek tam neprobíhaly, žádné jiné protesty také ne, prostě se to seškrtalo. Je tohle u nás vůbec možné? Je to debatovatelné bez nálepek o ničení médií veřejné služby, prorusáctví a tak podobně?

H.
Reply to  JM.
19. 5. 2026 08:05

Moc pěkně napsáno.

Jakub DXer
Reply to  JM.
19. 5. 2026 11:52

@JM: Nelze souhlasit s panem Neffem, že odvolání pana Dvořáka z postu GŘ ČT byla chyba. Chybou bylo zvolení nezkušeného pana Součka. Pan Dvořák má svůj podíl na tom, jakým je dnes ČT molochem.

Marcel
Reply to  Jakub DXer
19. 5. 2026 17:45

Ponevadz CT sleduji pravidelne, mohu adekvatne hodnotit. Za p. Dvoraka vznikl CT Art i CT3. Sledovanost stoupala a bylo se na co divat. Spoustu cs. kvalitnich filmu a serialu…. Od doby p. Soucka a zvlast nyni, za soucasneho vedeni se na CT neda divat. Zahranicni No name serialy a filmy na ktere se neda divat. Z Tv odchazi oblibeni moderatori a v Ct chybi osobnosti. Hodinove-nekonecne Udalosti je umorne sledovat….Skoda, vice nyni sleduji Seznam Tv, Joj family a CS film.

JM.
Reply to  Jakub DXer
19. 5. 2026 23:19

Petr Dvořák výrazně zvedl kvalitu ČT, zejména její tvorby, ale i zpravodajství. Zároveň to byl respektovaný manažer se zkušenostmi z PPF a Novy a nebál se politiků.

Jeho nahrazení diletantem Součkem započalo současný úpadek ČT.

ČT byla moloch vždy, a to, aby jím nebyla (nebo byla menším), se mělo diskutovat před zvedáním poplatků. To samé u ČRo.

Václav
Reply to  Oviradio.cz
18. 5. 2026 09:27

Za zrušení poplatku stačilo zvolit stranu která to má v programu a vypadá že jde naplnit slib, čili nebylo potřeba dělat cirkus, který je stejně ukázka na jaké paradoxní téma jde ještě dělat takové akce i když spousta dotyčných tento systém poplatků nefinancuje ze svého, ale samozřejmě že účastníci jsou přesvědčeni že systém je nejlepší, asi těžko by dali dohromady vyjmenovat všech 25 stanic když znají akorát podcast Vinohradská 12 a kolik z nich by ani nevědělo kde a kdy se vysílá.

Jakub DXer
17. 5. 2026 08:52

Pane Ivo, pokud byste chtěl kandidovat do Rady ČRo (případně ČT), tak prosím dejte vědět, ať můžeme podniknout příslušné kroky. Jako člověk, který provozuje web o rádiu 20 let, byste jistě měl šanci a vzhledem i k názorům, které tady prezentujete můžete být zárukou demokratických veřejnoprávních médií. Tady na webu toho moc neovlivnite.

Adam
17. 5. 2026 00:56

Teďka jsem si všiml jak jedu v Ostravě že 0:52 vypadl Hlavni zdroj Fresh radia na frekvenci je 103.6 z Bolt tower ticho a druha frekvence 88.6 hraje normálně ale Znělka je Helax 93.7 fm😂 a RDS neukazuje nic

TÉMA
Fresh radio
mart-in
Reply to  Adam
17. 5. 2026 01:18

Potvrzuji 103.6 MHz mrtvé a na 88.6 něco hraje, ale znělky jsou Helax. Internetový stream taky nefunguje. Třinec ověřený nemám.

Lukáš
Reply to  mart-in
17. 5. 2026 18:34

Aktuálně fresh radio hraje v DAB. Poslouchám ho ve frydlantě nad ostravicí.

Jakub DXer
16. 5. 2026 17:54

Pochodu „za veřejnoprávní média“ se po Bratislavě a Praze dočká zítra (17.5.) také Brno..

Jakub DXer
16. 5. 2026 17:25

V minulosti jsem zde několikrát označil současný zákon za „Baxův paskvil“ a hle v debatě TV n@va došlo k použití tohoto výrazu při slovní přestřelce oběma pány (Baxou a Klempířem)… Je potřeba to opakovat – zákon, který zavedl povinnost platit za mobily a tablety TV a R poplatky je špatný a zbytečně přihrál voliče dnešním vládnoucím stranám ..

JM.
Reply to  Jakub DXer
17. 5. 2026 18:46

Zde naprosto souhlasím a psal jsem to také. Mělo dojít k debatě o restrukturalizaci (zejména rozhlasu), o objektivitě a některých nevyvážených pořadech a rozsahu, co se od médií chce. Až pak se měly zvedat poplatky a zejména jakkoliv (navíc takto extrémně) rozšiřovat okruh plátců.

Jenže kdo toto psal, byl házen do pytle s voliči SPD, proruskými trolly a lidmi, co ta média chtějí zničit. Dnes sklízíme plody tohoto „přístupu“.

Last edited 7 dní před by JM.
Šeryf
Reply to  JM.
17. 5. 2026 19:43

Ona ta debata se také dá rozumně vést, pakliže existuje větší okruh lidí, kteří jsou ochotni se bez nějakých velkých předsudků o problematice bavit. Ve chvíli kdy je tady z jedné strany v podstatě rozdmýchána veliká nenávist vůči těm médiím, tak je to dost problém. K poplatkům: stále dokola – opravdu taky pracuješ ve svém hlavním povolání za ceny roku 2005 nebo 2008 a nemyslím aktivity v rámci skupiny COLOR, které jsou předpokládám odměňovány v rovině hezkého úsměvu a nepochybně v Tobě za ta léta více či méně roste frustrace, že za tu práci také lidé mohou dostávat normální, době odpovídající, mzdu. Ta navýšení 22% (R( resp. 11% (TV) jsou kosmetická, ta média za těch (skoro) 20 let musela značně změnit (zefektivnit) hospodaření, okruh činností se za ta léta značně rozšířil směrem k digitálním platformám.

Václav
Reply to  Šeryf
17. 5. 2026 20:26

Opravdu potřebujeme nové velké studio v Líšni ČT, které tam potichu vzniklo, když do roku 2016 stačilo v centru – přece by nějaký obor za koncesionáře měl mít možnost se vyjádřit co potřebujeme a co ne? Takhle si hospodaří jak chtějí, myslím že je to mene efektivnejsi než stát o kterém se mluví jako o nejhoršim hospodari. Kolik stál provoz am vysílání?
Potřebujeme Vltavu v analogu? Vysílání do zahraničí jednak produkce a taky kdy se vyply krátké Vlny v Litomyšli? Taky nedávno přenosová karavana čítající mimo jiné kamion ČT ve Zlíně u příležitosti Bohuslava Martinů….. A jak přežili s platy do teď? Po těchto úsporách budou platy hodné dnešní době

Role zastaralých elektronických médií se přeceňuje, na tom přece nestojí a nepadá celá demokracie

Možná kdyby se zavedl veřejnoprávní tisk, bylo by to levnější, možná by stačilo ČTK

Last edited 7 dní před by Václav
Šeryf
Reply to  Václav
17. 5. 2026 20:43
Šeryf
Reply to  Václav
17. 5. 2026 21:05

K Brňenskému studiu: https://www.ceskatelevize.cz/ts-brno/vystavba/proc-jsme-postavili-novy-komplex-ct-v-brne/ K AM vysílačům např. dle IA: „Úspory z vypnutí: Kompletním vypnutím AM vysílačů ušetří Český rozhlas v ročních rozpočtech desítky milionů korun. Například v minulosti (rok 2004), kdy došlo k redukci a sloučení některých tehdejších AM sítí, činila okamžitá úspora na nákladech přibližně 53 milionů Kč.“ Dnešní nákladnost vysílačů, které měly v případě Liblic a Topolné v dobách největší slávy výkon 1,5 a 2 MW asi není příliš obtížné spočítat už jen náklady na energie * 2ma. K roli a významu – skoro každý podcast „za paywallem“ s pár hodinami obsahu za měsíc stojí cca stejně jako jeden koncesionářský poplatek za o několik řádů větší obsah.

JM.
Reply to  Šeryf
17. 5. 2026 20:46

Ale ta debata se nevedla, kdo chtěl kritizovat/měnit, byl okamžitě nařčen z prorusáctví nebo útoku na ta média. Vždyť si to dobře pamatuji. Vůbec mi nevadí navýšení poplatků o ekvivalent jednoho piva v levné hospodě měsíčně, pokud to bude opodstatněné, a u ČT to i celkem je (její tvorba se kvalitativně velmi zvedla). Ale oba moc dobře víme, jak efektivně některé věci fungují.

Ano, vždy tu máš extremisty – na jedné straně ty, co jakoukoliv kritiku VP médií vnímají jako útok na demokracii a odmítají se bavit o reformách, na straně druhé ty, co ta média berou jako nepřátelskou entitu, která nefunguje dle jejich názorů a tak se má zrušit, protože oni si to tak myslí a zrovna se jim nelíbí nějaký pořad/moderátor.

Zároveň si opravdu nemyslím, že tu má ČRo provozovat skupině aktivistů/extremistů jejich názorovou stanici za peníze koncesionářů. Okruh ČRo Motoristi nebo ČRo SPD taky není, tak proč tu máme ČRo Wave, hlásnou troubu strany Zelených a feministických/genderových „neziskovek“. Nejvtipnější je, že start Wave jsem kdysi slavil a dodnes mám jejich původní logo ČRo 4 – Radio Wave s tím vztyčeným prostředníčkem) hrdě nalepené na blatníku kola.

Šeryf
Reply to  JM.
17. 5. 2026 21:22

Jasně, ta debata se měla vést (včetně poplatků) hned na začátku (minulého) volebního období, ale na to stejně jako na další kroky (např. řešení Xavera zjevně ve střetu) neměli kluci koule a teď to rozhodně nepomáhá. V atmosféře toho, že si nemalá část společnosti myslí, že aktuální vládní většina se k moci prolhala a lže a trousí nesmysly dál kudy chodí, zatímco druhá část s tím co bylo tvrzeno rezonuje, je zatím v pohodě a není ochotná pracovat kriticky s informacemi, které leží okolo, jen je zvednout, je to těžké…

Šeryf
Reply to  Jakub DXer
17. 5. 2026 19:20

Mě by tedy zajímalo, kdo (jaké %) na úrovni (běžné) domácnosti nemá doma TV a R přijímač. Očekával bych, že jejich počet konverguje k nule a není to téma. Naopak mám v bublině lidi, kteří prokazatelně mají TV a R a neplatí a ještě se tím chlubí. Dnešní doba je plná paradoxů… 😉

HOME
32.8K
0
Přidejte komentář, prosím.x