Nejnovější komentáře

  • Michal R.: Nejedná se však o jeden a ten samý vysílač ale to je v tomto případě jedno . Výpadek je způsoben…
    23:49 14.09.2024
  • Oviradio.cz: Upřesním, že 88,7 a 107,9 jsou také v Hranicích – Slavíči, nikoliv v Lipníku.
    23:45 14.09.2024
  • Michal R.: Nefungují ani vysílače : 88, 7 ČRO Olomouc (Lipník nad Bečvou) 90,2 Čas Rock (Hranice – Slavíč) 94,6 Country Radio…
    23:06 14.09.2024
  • David Pražák: Nefunguje ani vysílač Krokodýla v Jihlavě 102,3. Na této frekvenci hraje Dvojka z Třebíče.
    21:03 14.09.2024
  • frkotou: Proglas Znojmo 107,2 má aktuálně výpadek, místo něj mi tu jde Kossuth Rádió.
    21:00 14.09.2024
  • Oviradio.cz: Jaro Cossiga dnes na LinkedIn ohledně zcela nového rádia, kde má působit, napsal „Dám vědět už opravdu brzo“.
    20:55 14.09.2024

Všechny komentáře

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
25.3K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
DK
4. 7. 2018 12:43

Pár dnů je na střední Moravě (až skoro po Přerov) nově slyšet na 97,3 FM slovenské Antena Rock, vč. RDS.. jak se z Piešťan z takové mizerné kóty dostalo přes masiv Bílých Karpat, toť záhada…

Vojta(1)
Reply to  DK
4. 7. 2018 13:22

Éter ve zmíněné lokalitě bohužel neznám, ale díval jsem se na mapu. Výkon té Anteny Rock na 97,3 MHz je prý 500W a Přerov je cca 100 km daleko. Je to divné, ale stále to ještě nemusí nutně znamenat, že ten výkon nedodržují. Možná, že se v té Vaší lokalitě dobře šíří vlny. Jak znovu říkám, neznám to tam.

DK
Reply to  Vojta(1)
4. 7. 2018 13:44

500w by ani být problém nemusel, např. Fajn Radio na 94,4FM 500w z Lipinky je slyšet až do Otrokovic čistě i s RDS – jenže to je terénní profil od 445 m.n.m. po 183 m.n.m. bez překážek… u Anteny Rock se bavíme o profilu ze 173 mnm na 200mnm, jenže mezi něma jsou hory 800-1000m… spíš jestli ta lokalita, z které vysílají, není někde jinde

Michal
2. 7. 2018 17:10

Dnes poprvé Michael V. živě na rádiu Hey.

Jarda
Reply to  Michal
2. 7. 2018 20:34

jen to byl spiš pop, než rock, ale jinak to šlo 🙂 tak snad přítě bude vic rockovější. 🙂

Jirkas
29. 6. 2018 11:27

Psal jsem na radu, ohle zdvojování kmitočtů. Krásná výmluvná odpověd ke zdvojování kmitočtů.. o ničem..

Vážený pane xxxx, dne 14. června 2018 byl Radě pro rozhlasové a televizní vysílání (dále jen „Rada“) doručen Váš podnět ohledně „zdvojování“ vysílání některých rozhlasových stanic.
Za situace, kdy některý ze stávajících provozovatelů projeví vůli ukončit své působení v oblasti provozování rozhlasového vysílání, typicky formou prodeje obchodního podílu ve své společnosti jinému subjektu, má Rada pouze omezené zákonné důvody, proč s takovouto změnou nevyslovit souhlas. Velmi obdobná je pak i situace u změn názvů jednotlivých programů či jejich licenčních podmínek.
Za splnění všech požadavků zákona č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání (dále jen „zákon č. 231/2001 Sb.“), zejména s ohledem na ustanovení § 21 odst. 3, Rada nemůže než požadovaný souhlas udělit.
Rada však neustále důsledně dbá, aby byla zajištěna pluralita informací v rozhlasovém vysílání plně v souladu s ustanovením § 55 a násl. zákona č. 231/2001 Sb.

jouda
Reply to  Jirkas
29. 6. 2018 15:14

Nejhorší na tom je, že ten zákon je skutečně takto napsaný. Stačí zapátrat, kdo jej takto navrhl a kdo pro něj zvedl ruku a hned bude jasněji. 🙂

Ondra Mištera
27. 6. 2018 12:28

Dnes je to přesně rok, co bohužel skončilo skvělé, výjimečné a jedinečné rádio R, 89,2 FM, z obce Mokrá Horákov u Brna, které provozoval pan František Krpenský. Tohle skvělé rádio, které hrálo nejlepší folk a country mi velmi chybí a bude mi chybět už pořád.

JK
Reply to  Oviradio.cz
27. 6. 2018 12:35

No tak to vypadá, že pokud opravdu dojde k tak výraznému omezení české a slovenské hudby, tak Blaník bude brzy opravdu velmi dobře poslouchatelné rádio pro střední generaci.

Jarda
Reply to  JK
27. 6. 2018 13:32

Jen nechapu proč na rrtv dorazilo tech žádostí kotel, copak nemají ty blaníky nějak sloučené? Vždyt mají stejny program, liší se jen reklamy, možna zpravy. Ale hudba je všude stejná.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
27. 6. 2018 13:58

jsem se divil když tam bylo že je to country 😀 to si to nemohli sjednotit?

Žorž
Reply to  JK
15. 10. 2018 16:06

Mě spíš zajímá, kdy (pokud vůbec 🙁) se u nás rozmůže moderní formát typu Expresu a konečně odsud zmizí ta slovy Jamese Colea česká knedlíkovitost a zelnatost 😁

PVo
Reply to  Oviradio.cz
13. 3. 2019 18:09

Nemůžu si pomoct ale tohle mi zní jako pohrdání lidma a rozdělování na správný a špatný vkus (platí i pro Źorže). Hudební vkus nemůže být dobrý nebo špatný protože jde o emocionální záležitost . Ostatně moje „nepříliš komplikovaná, dostatečně melodická a jistě srozumitelná“ hudba je dnes v CZ éteru mnohem větší vzácnost než to co hraje Expres, Color, Spin nebo dnešní a posluchačsky poloviční Dance. Rozumější je si myslím proto podporovat přechod na DAB vysílání aby programová nerozmanitost nebyla záležitost především nemožností dostat se do éteru kvůli nedostatku vysílacích FM frekvencí…

PVo
Reply to  Oviradio.cz
14. 3. 2019 07:24

tomu nějak nerozumím, mám snad nějaké nerealistické požadavky já?

Václav
Reply to  PVo
14. 3. 2019 07:55

A takto to vypadá, když uvažujete jen o dvou druzích stanic, na jedné straně Impulsy s jeho jednou v historii pár povolenými skladbami v českém éteru, na druhé straně stanice R1, Expres i Color, u kterých jak Ovi říkal že je komplikovaná, tak podle mě zbytečně, protože se zapomíná že by mohla existovat aspoň jedna stanice která by hrála přístupnou alternativu, která je rytmická a přitom není složená jen z povolených skladeb Impulsů, E2. A tuto alternativní představu nejlépe splnuje rak. FM4, teď možná i SK Radio_FM taková naše žádná stanice není ani na internetu, ani v Dabu a jak jsem říkal v FM by ze stávajích by se tak mohl někdo stát, nabízí se Expres ale i Hey radio, ale rockové, u nás ve Zlíně už čtvtrá pořád na stereotypu chrčícího rocku typu AC DC. Na mysli mám tuto alternaticní představu založené tomto typu skladeb:

Moustache of insanity – Dinner party
Kavinsky – Nightcall (dustin n guyen remix)
PATRICK Wolf – Magic Position
Jake Bugg – Lighting Bolt
Beach House – Other People
Beirut – Scenic World
Coeur de Pirate – Les Amour Devouees
(Crystal Castles – Vanished; – Affection)
CRYSTAL Fighters – Plage
Melody Echo Chamber – I follow You (Jason Webley – Ways to love)
Jeans Team – Das Zelt

MGMT – Electric Fiel
MAJOR Lazer – Get Free
Mauracher – You
Soap and skin – Wonder ?
The xx – Angels
The COURTEENERS – No you didn’t , no I you don’t

Eventuelně když už někdo dělá rockovou stanici, tak by to chtělo citlivě nevybírat to co je přehrané od popařů a hlavně už nezaujme tzn vyčleněné ohrané skladby od Qeen, ale třeba 60s už jsou vzácnější, je to případ od případu,, a zároveň ne zbytečně tvrdé, asi je to těžké udělat
Artic Monkyes- Fluorecsent Adolscent Billy Talent – Fallen Leaves, Surrender Blur sond Coldplay –např. Talk Everlast – I get by IAMX – Bernadere, President Placebo – Every you mean me Killers – somebody told me

PVo
Reply to  Václav
14. 3. 2019 11:03

já mám kategorie dlouhodobě poslouchatelné rádio nebo ne. Jak Impuls tak R1 (a momentálně všechny CZ) jsou v té druhé skupině. No možná impuls bych semtam vydržel chvíli poslouchat: asi před třemi lety jsem adaptoval svépomocí nějaký prostor a Impuls jsem mj. někdy měl naladěný, je fakt že po několika dnech Novamby (příklad obecně dost hrozný rotace -každý den dost ty samé songy) a z Haló tady Impulsovi jsem toho měl plný zuby – sice jim playlist neskáče jak kobyla (F1 jsem měl naladěnou taky… v Pardubicích je zoufalý výběr).. jinak to FM4 jsem zkusil a nic moc.. brzy jsem přeladil Sunshine protože pro dnešek mám experimentů (viz R.dálnice) už dost…. Jinak se snažím argumetovat fakty a ne jenom že se mi něco líbí a proto je to moderní, pozitivní atp. Třeba ta poloviční poslechovost Danceradia a RZP/Fajnu, než když jsem byl jejich cílovka já, je evidentní.

PVo
Reply to  Václav
14. 3. 2019 20:42

Václave,zkusil jsem si poslechnout pár skladeb (konkrétně prvních 8) a na mě to má nízké BPM, snad je ta dvojka(kavinsky-ale v nějakém rychlejším remixu) a 7+8 (crystal..affection+vanished) by se dala na dance2trance rádiu použít. Kavinsky – Nightcall by po vhodném předělání byl zaručeně taneční hitovka. Obecně ale jde vesměs o poměrně melodicky příjemné skladby pro klasické popové radio (platí i pro tu rockovou tuším 4 ,nesnáším lomené beaty)

Václav
Reply to  PVo
25. 3. 2019 16:11

DJk – o Skyrocku ve Zlíně 101,2 jsem už psal 8.3. v mém o 2 příspěvky výše. Je pravda že v příspěvku zanikl. Mezitím stihl být výpadek asi den nebo pár.
PVo – děkuji za reakci moc mě zajímal názor ostatních na skladby, nízké BPM – ano, přesně tak jsem to myslel alternativu k těm zabedněným popařům, tedy nebylo by v této podobě pro EDM. tohoto pomalejšího alternativního stylu mám tak zatím cca 100 skladeb, na druhé straně pokud jde o vyšší BPM tak mám jiný seznam pomalu asi 700 z nich hodně věcí z Pure Trance dokud jel, což znamená že pro mě osobně je bližší rovný beat.

PVo
Reply to  Oviradio.cz
14. 3. 2019 13:29

Snažím se naznačit playlist ala splašená kobyla u drtivé většiny rádií asi není to pravé, ostatně jste v nějakém příspěvku o Coloru taky napsal, že byly vyřazené hodně mimožánrové songy a že to pomohlo…. Z toho přístupu „víc pro všechny“ mám leda osýpky… Přemýšlel jsem proč se tak děje, protože posluchačů preferujících široké spektrum nemůže být tolik…proč jej manažeři rádii preferují? A důvod je nejspíš alibismus a strach ze zodpovědnosti…. Proč jim to tedy u F1 nefunguje? jde přece o rádio s delší tradicí než Impuls a poslechovost mají jen 2/3. Přitom z hlediska třeba moderování jde jistě o lepší rádio než v tomto směru nízkoropočtový impuls. „Špatnýma“ posluchačema to nebude…

Petr
Reply to  Oviradio.cz
27. 6. 2018 22:55

A šéfuje tam pořád muzice?

Petr
Reply to  Oviradio.cz
29. 6. 2018 23:24

Hlavně doufám, že Dance bude hrát stejnou muziku jako teď. V současnosti je to pro mě jediné poslouchatelné české taneční radio

Jarda
Reply to  Petr
30. 6. 2018 07:21

A co Seejay?

Anonymní
Reply to  Oviradio.cz
30. 6. 2018 11:03

Takže radio, hrajici ty same songy dokola, je podle vás zajímavé ?
Samozřejmě záleží co komu vyhovuje, ale třeba já osobně radši preferuji pestřejší výběr(ale ne mezižánrově) v počtu songů apod, což Dance, a rád bych se do budoucna mýlil, nesplňuje.

H.
Reply to  Oviradio.cz
1. 7. 2018 08:11

Anonymní příspěvky se zřejmě objevují proto, protože dříve si web spolehlivě „pamatoval“ nick a ten zůstal předvyplněný, nyní mizí a zapomínám jej znovu a znovu vyplnit.

Petr
Reply to  Oviradio.cz
1. 7. 2018 09:11

Dotaz k Dance Radiu: Jsem jediný, komu se nechce spustit jejich přehrávač přímo z jejich webu? Dřív, když jsem zabrousil na jejich stránky, se mi automaticky spustil, teď nic. Zkoušel jsem i vypnout AddBlock pro web Dance Radia…

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
1. 7. 2018 10:09

tak si nemate chrome aktualizovat 😉 ja vždy zustavam dokud to jde 🙂 mam ho jako portable a Verze 54.0.2840.99 a dance radio a vše ostatní funguje, a dokud vše funguje tak není třeba nic dělat. 😉 Stačilo by neaktualizovat.

Petr
Reply to  Jarda
1. 7. 2018 11:21

Mně právě všechno ostatní v Chromu taky funguje, tak je mi to divný. Každopádně díky za reakci 🙂 Ptám se jenom ze zvědavosti, stejně Dance poslouchám přes Play.cz – tam ho lze naladit i v 320 kbps, akorát mě zajímalo, jestli mám tenhle problém jenom já 🙂

Tom
Reply to  Petr
1. 7. 2018 19:40

Já osobně jsem Dance velmi rád poslouchal především v jeho začátcích. Jsem sice fanouškem spíše alternativních hudebních stylů, ale z nějakého nepochopitelného důvodu se mi i dodnes líbí trance a podobné taneční styly. Pak ale přišel rok 2012, z Dance Radia vyhodili Luboše Nováka a začali hrát spoustu skladeb, které byly buď jen nudný moderní house, nebo eurodance, a nebo prostě jen trochu taneční pop, takže jsem se o Dance na nějakou dobu přestal zajímat.
Vše se ale změnilo minulý rok na podzim, kdy se playlist Dance Radia začal postupně měnit k lepšímu a začaly se tam objevovat i méně známé tituly. Už sice nehrají trance, ale na druhou stranu hrají spoustu jinde nehraných skladeb různých tanečních stylů a občas se tam dá zaslechnout třeba i funk. Takže v současnosti hodnotím Dance opět pozitivně, jen jsem zvědavý, jak dlouho tento nový formát vydrží.
Jinak když už se tu začalo řešit Color Music Radio, tak bych vám, Ovi, chtěl velmi poděkovat za to, co jste s playlistem Coloru v květnu udělal. Dříve jsem na Coloru poslouchal jen autorské pořady a vždy když skončily, přeladil jsem jinam, protože se po nich většinou ozvala nějaká world music. A nyní je, díky vám, Color poslouchatelný i při nemoderovaném vysílání, alespoň tedy pro mě. Jsem rád, že se Color vydává správnou cestou a hraje více funku, soulu a podobných stylů.

PV
Reply to  Oviradio.cz
20. 2. 2019 16:14

kdysi v 90 letech (asi 95) jsem byl na nějakém výzkumu pro Kiss (spolubydlo z koleje chodil s jednou Kissačkou) Do formuláře jsem uvedl že poslouchám Zlatou prahu a Claasic. A tenkrát to byla pravda, pak jsem si(hodně sporadicky) pustíl leda v TV jako podkres ČRo Ddur (jiné radio uložené v TV nemám). Od roku 2005 jsem dlouho ani radiopřijímač na FM (kromě MP3 přehrávače) v Praze neměl a poslouhal jsem jen přes net: Dance radio a pak Zlatku . Teď mám sice už DAB radio(umí i netové rádia), nicméně kromě netových stejně moc nejede. Btw. FM jsem poslouchal jen co jsem rádia ladil do paměti. Taky jsem narazil na Color, zrovna tbyl pořad Pavla Bárty a vzpomenul jsem si na Taneční párty Pavla Bárty na rádiu Rio, který jsem ladil (tedy jen ten pořad) ještě před Zlatou Prahou….

PV
Reply to  Tom
20. 2. 2019 15:46

no nevím…. pro mě je funk a soul neposlouchatelný a kombinovat toto a trance mi přijde šílené…Nicméně proti gustu… , k eurodance nemám averzi. A když jsem si přečetl ty oslavné recenze tak jsem DR zkusi je to furt stejnej děs. kvůli 20% hudby který bych snesl žádné radio neposlouchám (to bych pak mohl poslouchat i jiná rádia).

Jarda
Reply to  Petr
1. 7. 2018 20:45

tak na hey radiu se to tak zlepšije, tým radia vyměnuje low bitrate za high, přidavají nove songy, čistí playlist, aby byl vice rockovější, dokonce otevřeli nové studio, jen co mi vadí, když je nemoderovaná, počítačem tvořeny program, tak to snad bere songy z původního disku který meli pro radio sazava 😀 ta kvalita, nebo songy nektere snad z blaníku, impulzu.., že se modlím, už aby začlo normalní moderované vysílání. Pak je to paráda :))

Jirkas
Reply to  Petr
1. 7. 2018 20:49

Ten humus low bitrate pisnicky tam maji od pocatku a slibotechna Pýcha od začatku tvrdí jak to neni jednoduche a ze to výházi, od té doby ubehlo takových let a situace stale stejna. Nektere pisnicky jsou v silene kvalite. Na rozhlasaka na jakeho si Pýcha hraje je to ostuda a na facku.

Jarda
Reply to  Petr
1. 7. 2018 20:56

mají kole 5000 songů, co vím, majito asi na 3x rozdelené, pak ješte původni playlist, takže je z čeho vybírat, ale taky se to hodně míchá, no a komu by se chtelo prochazet 5000 souborů po jednom a hledat to nekde v lepší kvalitě? No a ješte u toho přidavat další nové? Tak to dělají pokud maji chvili čas tak si s tim hrajou, postupně budou vyměněny a otagovaný všecky songy, takže se to bude ukazovat i v rds 🙂

Tom
Reply to  Petr
1. 7. 2018 21:32

Ano, Hey Radio je také skvělý projekt, i když můj styl to úplně není. Každopádně ještě, že tu tyhle dvě stanice (Color a Hey) máme. Jasně, občas se tam objevují různé technické chyby a výpadky a některé songy nejsou v nějaké extra dobré kvalitě, obvzlášť u Hey, ale i to se dá přežít. Lepší, než poslouchat třeba Impuls, kde jsou sice všechny songy ve skvělé kvalitě, ale jinak moc kvalitní nejsou.

Jirkas
Reply to  Petr
1. 7. 2018 21:38

Bezesporu to jsou skvělé stanice, ale tohle ho ani trochu opravdu neomlouvá a hlavně to, že to slibuje Pýcha roky! To o něčem svědčí..

Tom
Reply to  Petr
2. 7. 2018 00:16

Nemáte zač.
No, co se týče těch zmíněných stanic, tak já to mám asi takhle. Spin je na mě až moc hitový a popový, a to i přesto, že hlavní náplní jeho playlistu je rap. Objevují se tam zajímavé věci, ale i obyčejný pop, který je ke slyšení třeba i na Evropě 2 nebo na Fajnu. I tak ale patří mezi ty lepší rádia v Praze.
Classic je skvělá stanice. Nejsem sice nějakým častým posluchačem vážné hudby, ale občas si Classic pustím a rozhodně není špatný.
A Wave je také docela dobrý, ale na mě už je poslední dobou až moc alternativní, něco jako Radio 1. I tak tam ale lze najít zajímavé pořady o různých stylech. Dodnes mě štve, že už není na FM.

Michal
Reply to  Petr
2. 7. 2018 19:58

Co tím asi zamýšlejí? Že by snaha ulovit nové posluchače, kteří začnou ladit při proudu reklam před zprávami v celou, nebo během zpráv na ostatních rádiích? Ale jejich cílová skupina zrovna na ABBě nebo Gipsy kings asi moc neujíždí. Rozhodně je to zvláštní.

Soundwaver
Reply to  Oviradio.cz
20. 2. 2019 07:52

Řekl bych, že horší nebo stejnou kvalitu než např. City nebo Fajn nemají. Oproti výše zmíněným se to poslouchá o hodně lépe. Navíc Dancu nekolísá zvuk v tišších pasážích, jako na Fajnu. Ale co člověk, to jiný sluch.. 🙂

Michal
Reply to  Oviradio.cz
9. 3. 2019 13:44

Mně u Dance radia v poslední době vadila častá rotace skladeb. Je tam určité zlepšení? A štve mě, že už nenabízí 32 kbps AAC+ stream jako dříve, ještě pod hlavičkou CZC. Pustil bych si je občas v práci, takhle mám smůlu. Občas jedu Free rádio, ale tam mi trochu vadí to bulvární pojetí.

Soundwaver
Reply to  Oviradio.cz
9. 3. 2019 21:56

a máte na mysli to, že je těch 1012 podle Vás málo nebo hodně? podle mě určitě málo, oproti necelým 2 000 před Vámi zmíněnými dvěma lety. Hlavně je ale potřeba se podívat na to, kolik songů hrálo pouze jednou za měsíc tehdy a kolik jich je dnes..a tam vidím zatím nelepšící se stav, tzn. převažují ty větší rotace 4-5 a vícekrát za měsíc.
Dalším článkem je styl hudby. I když mám osobně rád hlavně trance, v současnoti jsou v kurzu v EDM hlavně styly jako Bass house, future house, kam například song od Wiseguys (-reklamní song) nebo Gotan Project, nezapadají.

Vaclav
Reply to  Oviradio.cz
11. 3. 2019 10:37

Chápu že house je asi zadanejsi, vždyť už jsem se o tom prel s někým v diskusích cca před 10lety, ze Helax byl smysluplnejsi a že hlavnímu městu chyběl house a sever moravy ho měl,zatímco danceradio jako představitel edm pořád se snažil produkovat na základě vybehleho stylu rovných beatu z 90.let,tak konečně na to přišli, ale stejně předpokládám že tam mají spoustu speciálních dj setů hlavně o večerech,je tak? A ty jsou spíš zamereny na trance- ty jsem neposlouchal, i když trance jsem měl občas rád, ale v podobě Puretrance NECHÁPU proč tento stream zrušili, nejdřív na stránkách, pak chvíli na tune in, ale už ani tam ne, asi chtějí propagovat youradio

PVo
Reply to  Vaclav
11. 3. 2019 11:52

Nevím jestli je house „žádanější“ ale jisté je že CzC produkoval na tuty o dost víc poslouchanější radio – podle statistik. Jinak Ovi: kolik těch radii vlastně posloucháte? Jen že nakonec naplno (denně) nejsíš skoro žádný… a podle názorů sporadických (ne)posluchačů by se nemělo programovat žádné rádio. Viz jak jsem psal o Impulsu jak vystihne své posluchače když třeba většina posluchačů jiných radii jej nemusí… Ostatně z hlediska úspěšnosti reklamního zásahu mi přijde poslechovost za týden dosti zavádějicí údaj jen o image a relevantní je prakticky jen ta denní. Proto třeba zároveň český Impuls není tragédie (jak jsem se myslím tady někde dočetl jako názor) aby tragédie nebyl i ČRo Wave se stejnými distribučními cestami a stejnou poslechovostí denně. Rozbředle neurčitá „rozmanitá“ cílovka ve stylu nikoho neurazit= nezajímavá nuda a málo kmenových posluchačů. Není to na pár řádků v diskuzi ale snad jsem to nastínil úpochopitelně

PVo
Reply to  Oviradio.cz
11. 3. 2019 17:27

Radio musí být dělané pro cílovku a ne pro ty kteří to stejně poslouchat nebudou protože poslouchají jiné radio a další budou poslouchat jen občas jako doplněk ..vzpomínám když tu Žorž psal že novou formu Kismánie neposlouchá ale jestli hrají tak jak si někdo před ním stěžoval tak že je to super .. to bylo z hlediska programování vyloženě bezcenné sdělení… btw. zrovna Kiss je s hlediska cílovky nicmoc ukotvené rádio stejně jako třeba F1. Taková ztratí nejvíc při změně poměrů až skončí ten oligopol díky rozebranému množství frekvencí FM, poslouchané jsou spíš víc že jsou dostupné než že by měly pevnou cílovku a cílovka nemusí být samozřejmě jen o hudbě.

PVo
Reply to  PVo
11. 3. 2019 17:44

I kdyby byl house žádanější pro víc lidí tak Dance je neuspěšné protože je příliš zaměnitelné s již vysílajícími rádii jako Expres, kdežto Dance s rovným beatem bylo jedinečné! Osobně mě extra nevadí žádné rádio a s chutí si kopnu jen do těch které odkoply mě. S jistou mírou uspokojení mohu ale říci že ani jednomu to nijak neprospělo. Fajn rozhodně nemá víc posluchačů vzhledem k pokrytí než měl taneční Fajn/Zlatá Praha i když asi má víc než půlku kam spadlo Dance…

PVo
Reply to  PVo
11. 3. 2019 18:26

příklad: Radio Zlatá praha (jen na 97,2fm!) za II.-III.Q 1999 denní poslechovost 130 tisíc, dnes když je Fajn rozlezlý do 40% území republiky je to jen 174 tisíc. To je defakto polovina původních čísel také.

PVo
Reply to  PVo
12. 3. 2019 19:56

40% obyvatel republiky- z krajských měst nejsou pokryté akorát Brno, Ostrava a Liberec. Ostatní ano. Na to pokrytí mají výsledky dosti chabé – poloviční vzhledem když měli frekvenci jen jednu jako taneční Zlatá Praha.

Soundwavwr
Reply to  Oviradio.cz
11. 3. 2019 11:33

E2, Fajn apod. se i s rotacemi líbí, protože lidé nemají u těchto radií dlouhodobě na výběr (od počátku CHR formát) .. Jenže údajně všeobecně to je dle průzkumů, jak dlouho posluchač vydrží u radia, a osobně myslím, že u něj většina nevydrží právě kvůli opakujícím se skladbám. Ačkoliv samozřejmě díky Spotify apod. radio celkově bohužel ztrácí oblibu všude ve světě.

Mimochodem, jak třeba hodnotíte Country radio nebo Beat? tyto radia se totiž také víceméně dlouhodobě vůbec z hudebního a moderátorského hlediska nemění a posluchače mají stále, ačkoliv by se to dalo také označit za ‚okoukané‘, jak jste dříve označil třeba víkendové 90ky(těch je dle mě obrškoda) nebo nové songy od Scooteru na Dancu. 🙂

PVo
Reply to  Soundwavwr
11. 3. 2019 11:59

jak jsem psal výše, Country radio nebo Beat mají svou definovanou cílovku a hrají podle nich a pro ně. To je celý úspěch. Kdybych jim do toho měl mluvit třeba já, který to slyší leda občas nahodile, byl by z toho paskvil.

Václav
Reply to  Soundwavwr
11. 3. 2019 12:14

Beat, CR – tady jde vidět že je to klasika, kvalitní skladby které mají aranžmá (ContryR), to si posluchači skupin typu SLZ, Kryštofů nedokážou připustit, to říkám já už deset let teď v necelých 30. U E2, Fajnu systém obměny skladeb proč ne, ale vzhledem k frekvenci rotaci by to chtělo ještě častější obměnu, a ne že tam budou s určitou novinkou otravovat třičtvrtě roku každé 2-3 hodiny

Václav
Reply to  Václav
11. 3. 2019 12:33

PS: Taky pravidelně poslouchám více stanic, mám na to rozvrh. Z této diskuze vyplývá, že z hlediska rotací je třeba zvolit vhodnou cestu, například mi nevadily tolik u Free radia, které mělo v náplni jiné skladby než ostatní, oproti tomu když tady desítky rádií mají v rotacích ty samé hity.

Ondra Mištera
23. 6. 2018 18:09

Dobrý den, pane Harvánku,
kdy bychom si zase spolu mohli zatelefonovat? Děkuji.

HOME
25.3K
0
Přidejte komentář, prosím.x