Komentáře a diskuze

  • Jiří 27. 9. 2023 v 13:31 k KomentujemeDíky a pokud někdo pojede z Prahy třeba na chatu směr Vranné nad Vltavou to jsou místa kde bude porovnání...
  • jouda 27. 9. 2023 v 13:13 k KomentujemeV centru Prahy je příjem z Liblic jen nepatrně horší než ze Zbraslavi, což je vzhledem k víc než dvojnásobné...
  • Tom 27. 9. 2023 v 13:10 k KomentujemeDle clanku na digizone jsou to do 1.10. jen provozni zkousky - takze opravdovy dosah se ukaze az za par...
  • Jiří 27. 9. 2023 v 13:01 k KomentujemeDíky moc za info!
  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty 27. 9. 2023 v 12:53 k KomentujemeHlášen příjem na teleskop u F-M.
  • Martin 27. 9. 2023 v 12:49 k KomentujemePokud to fakt jede už teď jen s 20 kW, tak na jížním okraji Liberce na obyčejnou feritku a v...
  • Jiří 27. 9. 2023 v 12:21 k KomentujemeDobrý den,Liblice AM 639kHz v provozu! Kdo chce může porovnat s 1062kHz, ještě je chvíli souběh vysílání Country rádia se...
  • M.K 27. 9. 2023 v 11:36 k KomentujemeMě z těch FM rádii vyhovuje Metropole. V taneční hudbě (EDM) jdou víc do hloubky a tak tam jde slyšet...

Články

Komentujeme

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
21.7K Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Cryxia
6. 3. 2019 07:10

Prosim kouknete se na moje znelkove videjko dekujuu 🙂 https://youtu.be/8QVXdVtqkeY

Cryxia
Reply to  Oviradio.cz
8. 3. 2019 21:09

Když jste to Rádio Čas poslouchal mohl by jste mi povyprávět jak kdysi byl program ? atd třeba zprávy atd ? protože já se o historii rádia čas zabývám a marně hledám i záznamy atd 🙁

Václav
Reply to  Cryxia
8. 3. 2019 21:39

K historii určitě řekne Ovi víc, já jen pamatuju že vzniklo na základě nějaké dnes zaniklé Ostravské stanice, to bych kecal jak se jmenovala Radiohrad? Pohoda? Ale už byla nějak násilně ovládnuta Pařízkem a jeho náturou budoval síť dále, mimochodem dnes jeho kmitočty na slovácku mlčí, mohly by sloužit jiným rádiím. No a hlavně nějraději z něj pamatuju charakteristické tóny ve videu 2:07; v dalších letech byly znělky rozplizlejší, to tak už bývá u nových verzí, stejně tak přišel charakteristický ženský vokální jingl radio Blaník cca od roku 2015 už je to v jiné méně výrazné tónině. Ale z Času podle videa nezaslechl jsem Brněnský jingl pro mě nejlepší období, kdy jsem poznal limitovanou edici Country a pro mě i takové představení žánru protože přece jen jako mladší jsem ho tolik neznal a Moravě byl tento žánr upírán, no krom toho že jsem tehdy bez tříprvku lovil u Zlína, tak taky na studiích v Brně a po cestách tam a na D1. V roce 2013 začalo Country, tehdy jsem se nemohl rozhodnout, co je lepší a co bych teď dal za Čas-country přeci jen s menší komercí než CR. Jinak jsem chtěl dát vědět že ve Zlíně jsem poprvé odpoledne ve středu zachytil oživlou 101,2, tedy již počtvrté se rozsvítilo Rock_M, sice jsem názoru, že čím víc popových stanic, tím menší výběr a opačně u rockových, nicméně nikdo z nich je nedokáží udělat zajímavé, tak aby byli přístupné, ne zbytečně tvrdé a zároveň se v nich neobjevovaly sjeté věci od popařů, nejblíž snad by bylo Rock Radio, nebo verze Hey! (poctivý rock), nebo objevit Indies, či skupiny typu Placebo, já vím že SK Anténa rock je omezený repertoár ale mohl by být základ.

Cryxia
Reply to  Václav
9. 3. 2019 08:01

Čas vznikl z dvou rádii RadioHrad(89,5)(Dnes Čas Rock) a Rádio Sprint(98,3/92,8)(Dnes:Čas,Slezsko/Čas,Ostravsko)

Václav
Reply to  Oviradio.cz
9. 3. 2019 13:29

I když byla činnost Pařízka kontroverzní, dokázal nejlépe využívat díry na trhu, měla jeho činnost i s dokrývači smysl, zaujmul velkou skupinu tím co jiní ne, vzpomínám si, jak s příchodem Času do zlína (2004) se např. v obchodech, kde měli rádio Zlín ve velkém přelaďovalo právě na Čas, i vlastně řidiči v MHD, později, zhruba ve stejnou dobu, nevím co bylo dřív, jestli nadšení opadlo, nebo spíš Čas nedával tolik oldies, zařadil se k průměru, teď ještě se snaží zaujmout sloganem hity prověřené časem ale z vysílání je to zmatek jestli se chtějí vrátit k zahraničním nebo českým, nicméně si nemyslím, že Pařízek by byl tím kdo by se sítě vzdával, i když by se to nabízelo, a spíš by ji vyučil třeba celo na Čas rock, nebo dálnici, i když by to bylo na Moravě kontraproduktivní. Stejný vývoj měl Čas-country i na Brněnsku, kdy si vzpomínám například že se ozýval z chat, posluchači k si na našli v různých chatových oblastech Medlánky, Lesná, Bohunice, na vrátnici vut, v obchodě u Svoboďáku, a přestože řidiči neměli vozy MHD s rádiem, tak jsem zaslechl Čas country u řidiče z nějakého kapesního tranzistoráku a v okružní lince 84, mělo to logiku Čas si vybral strategickou kótu vysílače v podstatě na středním kopci města Barvičova nad kraví horou. Dokonce měl snahu si ho pouštět i jeden dálkový řidič busu. Poslechovost tehdy slušná, pak se stáhlo před CR a s univerzálním formátem je na spodu.
úspěšnost značky čas – rock ano, ale kde v oblastech, kde je i normální čas, tak ten tam prostě v poslechovosti, někde sice tak tak je výš než ten rockový.

DjK
4. 3. 2019 08:57

Fajn radio ve Zlíně na 102,9 zřejmě vysílá špatný PI kód… ani z jedné ze středomoravských frekvencí (94,4 – 96,0 – 105,3 – 102,8) se nedaří při AF přeladit na Zlín (to samé při manuálním naladění 102,9 pak nedojde k přeladění na výše zmíněné)

Václav
Reply to  DjK
8. 3. 2019 22:17

Schválně jsem u nás na Zlínsku vyzkoušel a šlo to. Konkrétně z 96 na 102,9; akorát to někdy trvalo dýl, je třeba počítat s tím že 102,9 je dost slabá. To dokonce i v centru jsem tak tak naladil 96,0 opačně (102,9 v Ol) je fantazie, přesto že oba jsou to dokrývače.

DjK
Reply to  Václav
18. 3. 2019 09:37

Ano, počase autorádio přeladí, ale nechová se to standardně… dřív to bylo bleskově a teď, až vyčerpá frekvence na AF listu, postupným laděním další Fajn najde, ale jakoby netvořily jednu stejnou síť (jako když z Moravy jedete do Čech a tamější Fajn má jiný okruh, jiné frekvence – pak to přeladění trvá stejně tak dlouho)…nevím už jak to vysvětlit, jakoby Zlínská 102,9 měla nastavený jiný region či co

Noobish
2. 3. 2019 18:57

Tak mne sa pár dní dozadu podaril tiež fajn úlovok, Hitrádio Faktor kúsok od PL hraníc. 😀
https://www.youtube.com/watch?v=Sfvdljdis4k

Matyas
Reply to  Noobish
2. 3. 2019 20:34

To je příjemné. Nicméně u Východočeského moře, to jde téměř stabilně, i v severních partiích Orlických hor, kde už jsme lehce přes 220km. Samozřejmě m n.m. dělá hodně.

Jakub Melin
Reply to  Matyas
2. 3. 2019 22:37

Na kraji Jizerských hor (svah Černé Studnice) mi chodí Kleť bez problému na rádio se zataženou anténou, jak na 104,3, tak na 91,1 FM. Ta kóta je prostě perfektní, na jih to hraje i v alpských údolích, na sever to lze slušně zachytit i na Liberecku, klidně i u Turnova v 270 m.n.m.

Mates
Reply to  Jakub Melin
11. 3. 2019 14:30

Kleť přijmám pravidelně 91,1 R-ZURNAL lokalita: Lázně Bělohrad

Noobish
Reply to  Matyas
2. 3. 2019 23:02

Tu bol akurát problém s docela nízkou nadmorskou výškou, každopádne teraz už to chytám v okolí znova s veľmi slabým signálom, ktorý aj tak väčšinou prebije F1 z Jeseníku.

Cryxia
28. 2. 2019 07:46

Radio Blaník na netu bylo z Jížních Čech ale po přestěhování je na netu pro Prahu a Střední čechy.

Mates
Reply to  Cryxia
11. 3. 2019 14:29

Media bohemia je nějaká zhulená Hitrádio Černá Hora po včerejší bouřce je 87,6 95,1 105,3 i 107,3 jsou bez rds a navíc 107,3 v noci vypadla a nahoili ji po poledni….Nevím co jim jebe

Mates
Reply to  Mates
11. 3. 2019 14:33

přičwmž 107,3 má uplně jiný program

Michal
27. 2. 2019 21:30

V Liberci jsem naladil na 107,2 MHz německé BB Radio ve velmi slušné kvalitě, ovšem bez RDS. To je nějaká novinka nebo extrémně dobré příjmové podmínky? Nikdy tu nic na této frekvenci nehrálo. FMscan mě odkazuje na vysílač Cottbus 100 kW. Z této kóty mi tu pár frekvencí hraje, ale pouze velmi slabě. Toto jsem z trochou snahy chytil u okna i na sluchátka v mobilu.
EDIT: Tak vzhledem k tomu, že mi tu hraje i 103,2 ze stejné kóty a dokonce lépe než místní Dálnice na 103,3 je asi jasno. 🙂

Lukáš
Reply to  Michal
7. 3. 2019 22:14

Toto rádio chytám i v Turnově s RDS. Přišel jsem na něj asi před rokem. Je teda fakt, že tu do toho docela dost leze Hitradio ze 107.3 FM, ale naštěstí mám ještě starý tuner s IF filtrem, který jen zapnu a mám od Hitradia pokoj 😀

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
8. 3. 2019 10:45

Calau ma výjimečný dosah i se svým dab+

Jarda
27. 2. 2019 15:24

vysočina, praha, plzen, rumburk, podařilo se mi naladit v liberci :O

Jarda
Reply to  Jarda
3. 3. 2019 13:08

i mam video 🙂 https://www.youtube.com/watch?v=MWEne-3JYqg v DAB+ jsem vysočinu nechytil. jinak proladeno na kopci, liberec u „wolkeráku“ 🙂 nedaleko na kopci samotném je tuším i vysílač.

Michal
Reply to  Jarda
3. 3. 2019 19:46

Ano, tušíš správně. Liberecká výšina je dost zásadní městská kóta. Vysílá odsud Kiss, Beat, Country a Frekvence 1.

Matyas
26. 2. 2019 13:28

Konečně se podařilo i v Praze v Liberecké ulici na úrovni jedné čerpací stanice směrem do centra naladit Rakouské Life radio na 100.5 mhz – sice lehce šumělo, ale šlapalo, 197km.

Matyas
Reply to  Oviradio.cz
26. 2. 2019 20:44

Na tuto stanici jsem měl políčeno už dlouhý čas, ale nezdařilo se, až nyní. Je to i problematická frekvence zarušena Regionem z Kutné Hory. Pokud má Jauerling podmínky, tak jde leckde po Praze i s RDS, třeba v okolí Chodova, Pankráce, NC Zličín. Dole v Chuchli se mi jednou podařilo s Rds chytnout i Radio Salzburg 94.8 z Gaisbergu. Nahoře na Lochkově se zas podařilo naladit 88.6 na 104.9 z příhraničního Nebelsteinu, bohužel silně zarušený R-Vltavou.

frkotou
Reply to  Matyas
26. 2. 2019 22:37

Ve Znojmě jej bohužel ruší Radio Čas na 100.6.

Jarda
24. 2. 2019 16:36

rádio 1 si koordinuje kmitočet pro liberec a pro české budějovice, no a color zase nic nekoordinuje…

Jakub Melin
Reply to  Jarda
24. 2. 2019 16:49

Color by koordinoval, kdyby mu někdo nesbíral kmitočty před nosem. Frekvence 100,2 v ČB byla námi poptávána, zda by koordinace byla možná, a bylo nám řečeno, že neprojde. K Liberci víc raději psát nebudu, už o frekvenci 94,1 FM jsme se snažili a řešili jsme ji s ČTÚ, zda a jak by byla možná, a najednou… raději pomlčím.

Michal
Reply to  Jakub Melin
24. 2. 2019 18:13

Kubo, ruku na srdce, z Bártlova vrchu už s největší pravděpodobností nic nezkoordinujete. A jinou nižší kótu z pochopitelných finančních důvodů nechcete. Tu 98,7 jsem vám už před časem radil, ovšem ne na Bártlově vrchu, tam je to naprosto vyloučeno. Kdežto v centru Liberce docela v pohodě. Kdybyste na to změnili názor, možná by se ještě něco našlo…

Jarda
Reply to  Michal
24. 2. 2019 18:49

nebo spíš když si color da zkoordinovat frekvenci a pak přijde někdo jiný a sebere mu jí. Nevím zda by se v liberci našel ještě třetí kmitočet, který by mu nebyl sebrán… nebo pak něco třeba česká lípa, rumburk, jihlava, třebíč….pokud by se něco vubec našlo… Tady je vidět že kdyby media bohemia a spol neměli tolik doublů tak by se i ten color vešel.

Michal
Reply to  Jarda
24. 2. 2019 19:26

Tak to nepochybně, co předvádí MB je prasárna na entou. Ale ono nejde jen o frekvenci, ale taky o lokalitu a nadmořskou výšku. Je hezké, že chtějí pokrýt jednou frekvencí půlku Čech, ale to je prostě pitomost. Však se podívej kde ty frekvence Radio 1 koordinuje. V obou případech panelák v centru města, žádný kopec… Nevím kam to chtěli v Budějkách dát, ale tipuju že to ztroskotalo na 100,2 z Písku.

Jakub Melin
Reply to  Michal
24. 2. 2019 19:49

Bártlův vrch jsme pro jiné frekvence než 94,1 neuvažovali, tam už se samozřejmě nic volného najít nedá. Budějovice byly zamýšleny na kótu přímo ve městě, bylo to odmítnuto, najednou to jde.

Michal
Reply to  Jakub Melin
24. 2. 2019 20:57

On ten Bartlův vrch pro Liberec stejně není moc vhodný. Vždyť kolik lidí to tady poslouchá? Nula nula prd… A ne každý je takový fanda, aby si ladil anténu speciálně na příjem Hey rádia, aby to aspoň nějak uspokojivě hrálo. A to vás doma poslouchám na autorádiu, tzn. slušná citlivost a selektivita. Na tranzistorák si to tady moc neškrtne. Kdyby všechny pokusy ztroskotaly, nejradši bych na té 97,5 slyšel Color. Sice mám Hey rád a s Jendou už jsme skoro kamarádi 😀 , ale přece jenom proti Hey rádiu stojí zavedená konkurence v podobě Beatu a Rock radia, Color tady konkurenci nemá a šanci na úspěch by měl jistě větší.

MichalP
Reply to  Oviradio.cz
25. 2. 2019 08:58

Color by obecně byl přínosný ve všech krajských městech, kde ještě nevysílá. Tedy např. i v Plzni nebo v Ústí n/L. Bohužel v Ústí n/L je to s vysokou pravděpodobností bez šance něco nového zkoordinovat. I když po tom, co se nově povedlo v Liberci nebo Českých Budějovicích, nikdy neříkej nikdy. Taková 101,6 MHz, byť problematická, by na nějaké nižší kótě v rámci Ústí n/L, např. z Větruše, mohla projít.

Michal
Reply to  MichalP
25. 2. 2019 16:45

Plzeň by teoreticky být mohla. Pořád marně čekám kdo se přihlásil do licenčka na síť po Samsonu. Tam je akorát problém, že těch kmitočtů je zbytečné moc a nebylo by to asi rentabilní. Leda se nadbytečných frekvencí vzdát po vzoru Dechovky…

PPK
Reply to  Michal
25. 2. 2019 20:40

Slušelo by se kapku narovnat vyřčené: Po okolí opravdu nechodí zlý permoník, který krade Coloru kmitočty a potažmo šance na úspěch. Ono je celé to kapku jinak. Vysílač není jen číslo, které člověk zapíchne do mapy. Je to souhrn celé řady proměnných, technických parametrů, které je třeba SPRÁVNĚ nastavit a následně OBHÁJIT jak na české, tak mezinárodní koordinaci. O dalších institucích nemluvě. A je potřeba mít i pořádný kus ŠTĚSTÍ. Jedna „lokalita“ se výjimečně při značných zkušenostech koordinátora může připravit dle požadavků broadcastera za měsíc. Respektive spíš jsou teoretické možnosti v místě zájmu léta na papíře. Zapojuje se kombinatorika, měření, databáze, a hlavně výpočetní modely. Takže se na její podobě pracuje tu a tam a spíše roky. Časem lze uspět. Kdo tomu SVÉ nedá, tak prostě uspět nemůže. A to je ten problém. Snadné to bylo možná tak v devadesátkách, poslední roky ani omylem! PPK za Radio United

H.
Reply to  PPK
25. 2. 2019 21:56

Ono to chce taky nějaké hlubší znalosti. Už asi 10 let to často chodí tak, že rádio si koupí scanner od Devy nebo podobnou krabičku, píchne tam nějakou anténu co je zrovna po ruce, udělá scan pásma a hle, tady to vypadá prázdné, tak o tuhle frekvenci zažádáme. Přitom celý tento postup „analýzy“ spektra včetně použitého vybavení je nanejvýš na konzumní (uživatelské), nikoli profesionální úrovni, která je potřeba. Ale jak píšete, někdy stačí kus štěstí k tomu, aby i tohle prošlo.

PPK
Reply to  H.
25. 2. 2019 23:04

Vámi popsaný postup sedí tak na rok 1999 🙂 Měření v lokalitě jakoukoliv technikou je samozřejmě silně neprůkazné. Nevypovídá v podstatě nic o možnostech spektra, tím méně o parametrech „novinky“. Může nicméně sloužit jako ověření průmětu metodik. Silně předpokládám, že takhle to už 20 let nikdo nezkouší, možná naposled Lagardere, když žádali o 10 lokalit rozšíření pro Bonton a uspěli v jediné – Strakonicích. To by tak percentuálně odpovídalo metodice „mít štěstí“. Vynaložený čas se dá využít rozhodně efektivněji…

Jarda
Reply to  Michal
27. 2. 2019 19:16

97,5 ma v liberci a dale kde by jinak krasně hrala problem, že ji často ruší frekvence 1 z pardubic na 97,4 a také polske radio zet na 97,5 a tak je na liberecku, ale i přesah na českolipsku rušen,jinak by to hralo krasně. hold musime počkat na dab+…

Michal
Reply to  Jarda
28. 2. 2019 15:07

Právě na chvíli zhasl Jablonecký vysílač 97,5 MHz. S šikmo nakloněným 1 m prutem mi v Liberci hráli docela silně Poláci. Takže na tvém tvrzení bude kus pravdy. Asi proto je to v pohybu v autě po Liberci tak nestabilní. Škoda, že to tímhle směrem nemá třeba 300 W.

Martin K.
Reply to  Michal
28. 2. 2019 20:46

Při dnešní cestě do České Lípy jsem se opět seznámil s tamní situací FM vysílačů – vše vesměs OK (pokud neberu mírně zkreslený Bonton na 96,9 MHz, což je ale zdejší normál, který trvá roky). Ovšem až na Hey 92,7 MHz, kde je modulace opět silně zašuměná. Překvapilo mě to, protože vím o novém anténním systému, který zde byl instalován. Tak jsem se byl mrknout k vodárně a hle – ballovací anténa se houpe na drátu a navíc celý anténní „prut“ Hey rádia i při malém vánku vibruje o sto šest :-). Nevím, jestli o tom už ví, tak jsem je raději upozornil.

Michal
Reply to  Martin K.
28. 2. 2019 20:54

Co jsem někde četl, tak to není poprvé. Někdo jim to tam evidentně sabotuje. Jinak dost zašumělé to bylo už hned po úpravách. Napadlo mě, že až pojede 101,6 ze Strahova, mohli by ballovat tu. A to i v Jablonci. Pokud to nezabije Krašov…

Martin K.
Reply to  Michal
28. 2. 2019 21:10

Tak, jak jsem koukal, mají to tam už slušně obšancované kamerami, i přímo pod anténami Hey jsou dvě – otázkou je, jestli to nejsou atrapy. Nicméně čertsvé stopy po nevítaných návštěvnících jsou tam stále.

frkotou
Reply to  Martin K.
28. 2. 2019 22:46
Jarda
Reply to  frkotou
1. 3. 2019 17:00

ty fotky jsou ještě staré ne? co vím tak je tam nový perfektní systém, co pamatuju tak to potom hralo krasně bez rušení bontonem. 😉

Martin K.
Reply to  Jarda
2. 3. 2019 00:02

Ano Jardo, je tam už delší dobu nový systém, mám to vyfocené, proto jsem tam také byl, ale nějak to nedávám nahrát na server – prostě celý víkend v práci a večer mám dost. V pondělí to tam bude, i s tou uvolněnou anténou 🙂 Ale už jsem fota poslal do rádia, aby věděli.

Jakub Melin
Reply to  Martin K.
28. 2. 2019 23:53

Prosim o fotky na jakub(at)heyradio.cz, situace v CL je dlouhodobe problematicka vzhledem k tomu, ze si do arealu vodarny chodi kdo chce jak chce a chlastaji/huli a buhvico dalsiho tam primo pod antenami, lezou na strechy atd. Uz nekolikrat nam tam vysilaci a prijimaci anteny poskodili. Diky!

H.
Reply to  Jakub Melin
1. 3. 2019 06:25

Tak se tam podívejte přes ty kamery, ne? Ale vážně. Tahle lokalita je vyhlášené místní feťácké doupě, nevidím žádné řešení než přestěhovat to jinam. Zabezpečit takový areál by stálo stovky tisíc korun.

Martin K.
Reply to  Jakub Melin
1. 3. 2019 14:39

Vecer vam poslu video a foto.

Ondrej
Reply to  Martin K.
1. 3. 2019 19:16

Martin K. Martine mohl by jsi se ozvat nez tam pojedu tak abych vedel co vse je spatne? 777005745 Diky

Martin K.
Reply to  Ondrej
2. 3. 2019 00:19

Je uvolněná ballovací anténa a stočena k zemi, takže výsledkem je špatný příjem. Hraje to, ale s velkým šumem, ve stereu zcela neposlouchatelné. Nicméně by to asi chtělo zlepšit stabilitu celé anténní soustavy, jak jsem psal, foukal malý vánek a pěkně to sebou kývalo. Kvůli tomu se to možná i uvolnilo. martin.kadanik@smidlib.cz

Jarda
Reply to  Martin K.
3. 3. 2019 13:07

tak jsem zvedav jak to dopadne 😉 každopadně šum tam byl vždy a sice dost silný, znělo to jako z kazety nebo gramce, ale pořad o 100% lepší než když to bylo zarušené bontonem.

Cryxia
23. 2. 2019 00:22

Nevíte jak to bude se severní moravou kdy tu Media Bohemia Zaůtočí? kdy tu přispeji s blaníčkem fajnem atd ?

Michal
22. 2. 2019 10:36

Hitradio City 93.7 se stěhuje z korunní ulice.Dnes v korunní ulici vysílá naposledy.

Jirka Tenisak
Reply to  Oviradio.cz
22. 2. 2019 13:11

Máte v adresáři chybu, vím, že to sem asi nepatří, Dechovka je v Úvalech u Prahy

Honza K.
Reply to  Oviradio.cz
5. 3. 2019 12:40

Všiml jsem si, že nové studio Fajnu i Blaníku mají na odbavovacím pc windows 7, to je to kvůli častým aktualizacím, nebo proč?. Druhý pc jede na Win 10

Denis K.
Reply to  Oviradio.cz
29. 2. 2020 21:32

Takže se můžeme těšit na posílení signál těchto rádiových stanic? Tak to by bylo fajn. A jsem moc zvědav na tu rekonstrukci. Mám dojem, že se jedná o historickou nebo alespoň hodně starou budovu. Tak se těším jak to bude vypadat. A probíhat by to mělo zhruba takto?

Denis K.
Reply to  Oviradio.cz
1. 3. 2020 09:40

Děkuji moc za odpověď.

H.
Reply to  Honza K.
5. 3. 2019 22:23

Chtěl bych vidět toho blázna, který by vysílal z Windows 10. Jasně, asi to nějak jde, ale pak je prostě dotyčný blázen. Win 7 jsou poslední systém od MS „klasické“ koncepce, kde vy jste pán a počítač vám slouží. Od následujících verzí už je to naopak.

Jarda
Reply to  H.
6. 3. 2019 09:47

Až je ms ukončí tak jim nic jineho nezbyde. Ale s w10 se da taky pracovat jen je potreba je pochopit a znovu se naucit a pohoda.

LU-
Reply to  Jarda
1. 3. 2020 09:38

Řekl bych, že většina odbavovacích PC nebude připojena do internetu. Tudíž to, že nebudou vycházet opravné aktualizace asi není problém. Minimálně na dalších několik let.

LU-
Reply to  LU-
1. 3. 2020 09:41

Nicméně Rádio Česká Kanada podle nějakých poslech fotek ze studia (a že už to je dlouho, aktivita na soc. sítích je skoro nulová) používá EPOS od Sepia Systems na W10.

Jirka
Reply to  H.
1. 3. 2020 07:37

Provozuji W10 od pocatku a mam s nimi lepsi zkusenosti a lepsi stabilitu nez s Win7. Ani jednou modra smrt, ani jednou reinstalace apod. I u desitek jsem pán a pocitac slouzi me, ke spokojenosti. Chce to take aktualni zelezo a ne to provozovat na nejakem zastaralem „hrobu“.

Jarda
Reply to  Jirka
1. 3. 2020 08:37

Také mam w10 od začátku.

Marcel
Reply to  Oviradio.cz
23. 2. 2019 00:54

cca v 0:45, kdy jsem zapnul rádio RDS na 93,7 běží, ale zajímavé je, že je odlišný program v DABu a na FM

Michal
Reply to  Marcel
23. 2. 2019 07:14

V noci hitradio city presmerovavalo svoje vysílání do bělehradské ulice.V 8 hodin by mělo začít od tam tud vysílat.

Michal
Reply to  Michal
23. 2. 2019 10:09

Nevíte proč nefunguje internetové vysílání hitradia city.V noci vypadlo a ráno už nenaskocilo.Funguje fm vysílání hitradia city? Myšleno pražské hitradio city po přestěhování.

jouda
Reply to  Oviradio.cz
22. 2. 2019 17:31

Na cvrlikajícím DABu a v DVB-T je to ještě ve stereu. 🙂

Jarda
Reply to  jouda
22. 2. 2019 17:57

doufam že v dab zustane stereo 😉 nwm co je to za modu davat skoro vše do mono…

jouda
Reply to  Jarda
4. 3. 2019 11:03

V DVB-T už Dvojka jede v monu, DAB+ ještě stereo.

Cryxia
Reply to  Oviradio.cz
22. 2. 2019 00:33

Že by MB přitopila na vysílači ? 😀

Philmen
21. 2. 2019 22:19

RRTV zamítla žádost Rádia Beat o kompenzační licenci – v odůvodnění je uvedeno, že licence byla vydána až po novele zákona, kde již není nárok na kompenzační licenci. Co to znamená? Že až přijde ta doba, tak se bude postupovat stejně jako v případě kdysi např. rádia Triangl, že bude licenčko? Nedíval jsem se, kdy jim končí současná licence.