Komentáře a diskuze

  • David Pražák 29. 9. 2023 v 19:32 k KomentujemeTak Country radio z Liblic hraje i u mě na Jihlavsku.
  • Jirkas 29. 9. 2023 v 17:42 k KomentujemeČ Český Impuls je i v DAB+, takže žádná rarita.
  • Jiří 29. 9. 2023 v 14:09 k KomentujemeRušení od El sítí je hlavně v době aktivních fotovoltaických elektráren až enormní.Já už to řeším,že své staré rádio pustím...
  • Marek 29. 9. 2023 v 13:11 k KomentujemeTeď to jde, ale i tak nejsem posluchač těchto rádií, takže kontakty na ně i tak neznám.
  • Honza K. 29. 9. 2023 v 12:22 k KomentujemeV ČB teď jsem zkusil 954 a 94.7 pustit najednou a zvuk je synchronizovaný.
  • David Pražák 29. 9. 2023 v 11:15 k KomentujemeTak to bude hrát i u mě doma v Brtnici u Jihlavy, když to hraje u Žďáru. Večer vyzkouším, až...
  • Jakub 29. 9. 2023 v 10:13 k KomentujemeJe fakt zajímavé si to současné pustit na AM a na FM. Reklama byla o 1 vteřinu zpožděná a pak...
  • Jakub 29. 9. 2023 v 09:56 k KomentujemeTak já hlásím nádherný příjem country radia z Liblic u Žďáru nad Sázavou na starém radiokazetaku JVC teď přes den.....

Články

Komentujeme

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
21.8K Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Jiří
18. 5. 2023 12:01

Tak už funguje vysílač ze Zbraslavi na 1233kHz.Jeho signál je možné zachytit i na Nové Pace-sídlistě.

TÉMA
Rádio Dechovka jede i na 1233kHz
Jiří
Reply to  Jiří
18. 5. 2023 12:37

Pozor vysílání je jen po dobu 24h,tak kdo má zájem nechť vyzkouší.Z vysílače Zbraslav se již nikdy vysílat nebude.

Jakub
Reply to  Jiří
18. 5. 2023 15:35

Hurá, po letech zase Dechovka za dne poslouchatelná i v Plzni 🙂 potvrzuji příjem…

Vysílač se rozběhl již před dvanáctou hodinou, takže kdo stejně jako já „hledal“, nepřišel přesně v poledne o vzpomínku na výročí – zazněla historická fakta, hudba pamětnických filmů z 30. let a pár minut po poledni dokonce i československá hymna s oběma slokami.

A bylo zde řečeno i to, že se toto vysílání již NIKDY nebude opakovat, neboť „tímto vysíláním stanice na Zbraslavi ukončuje svoji činnost“.

Za mě má Dechovka obrovské +

Dechovka sice o poznání zašuměnější než Country radio, ale stejně dobrý.
A co vy, jakl 1233 slyšíte?

TÉMA
Dechovka 1233
Last edited 4 měsíců před by Jakub
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Jakub
18. 5. 2023 15:48

Zkoušel jsem ulovit doma v Liberci a ani ťuk. V autě jsem si nevzpomněl, tam by to pravděpodobně slabě hrálo. Ví se jakým to jede výkonem?

Jakub

podle toho šumu a síly signálu v porovnání s Country radiem bych opravdu tipoval těch 10 kW jak se spekulovalo…

jouda
Reply to  Jakub
18. 5. 2023 17:03

V IO od ČTÚ je povoleno max. 10 kW.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Jakub
18. 5. 2023 17:04

Nevím no, za mě mrtvá technologie. Zatímco na KV se dá chytit na kus drátu v podstatě celý svět, na SV nechytnu ani v Liberci Prahu. To i VKV z Prahy má lepší dosah, vezmu li v potaz všechno to průmyslové rušení, které příjem SV znemožňuje. Divím se Country rádiu, že to chtějí nadále financovat. Někde u břehu Sázavy v dřevěné chajdě bez elektřiny to asi na starém tranďáku i hraje, takže to asi stále má smysl, ale platit ten provoz bych teda nechtěl.

Jiří

Až nebudou na světě Ti co mají o AM zájem i s jeho nedostatky,tak teprve potom to bude mrtvá technologie.Jak vidíte zájem je,jinak by provozovatelé pro posluchače elektřinu ve vysílačích „nepálili“nadarmo.KV jsou sice s velkým dosahem,ale nevhodné pro vysílání v rámci republiky(samozřejmě amatérská KV pásma se naopak hodí)KV byly určené pro rozhlasové vysílání mezistátní a mezikontinentální.Navíc příjem velmi závislý na denní době.Bylo proto třeba vysílače přelaďovat podle toho kdy se vysílalo.Na to byl „les“ antén.Proto více vyhoví střední vlny-stabilní příjem do cca 100km/den a v noci až tisíc km.

Jiří
Reply to  Jiří
18. 5. 2023 17:46

Reply to Jakub.Spadlo jinam…

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Jiří
18. 5. 2023 17:59

Stabilní příjem možná, ale pouze za velice specifických podmínek, které je v dnešní době mnohdy už obtížné splnit. Novější auta už ani nemají AM příjem, v bytech je obvykle rušení řádově silnější než užitečný signál, někde daleko od civilizace na starý tranďák na šest buřtů snad. Což trampové, rybáři a poustevníci, coby cíloví posluchači Country rádia zřejmě splňují. Nechť je jim přáno.

Jiří

Souhlasím, rušení příjmu v zastavěných lokalitách je velký problém a do toho aktuální prudký rozvoj fotovoltaiky,elektro mobily…Venku v přírodě,na malé vesnici,nebo chatové osadě a mezi městy je příjem dobrý (pokud zrovna není letní bouřka)
Já poslouchám v autě (Berlingo r 2013 a AM v okrese Jičín AM použitelné na frekvencích 792kHz,981kHz,1062kHz)
Velmi mě překvapilo,že že Zbraslavi to mimořádné vysílání Rádia Dechovky na 1233kHz jde dobře na to že se jedná o 10kW.O hodně lépe než provoz z Líbeznic.Výška stožáru dělá divy.O to víc jsem zvědavý jak půjde vysílání z nejvyšších stožárů Liblic.Může dost překvapit.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty

Dnes ráno jsem si to naladil cestou do práce. Hrálo to výrazně lépe než 1260 kHz, ale ani tak to stabilní příjem nebyl, byla místa kde to nehrálo vůbec, na krátkém úseku to naopak hrálo velmi dobře. Obecně jsem to čekal lepší, vzhledem k tomu, že vysílač je, v měřítku středních vln, v podstatě za humny.

Jiří

Já zkouším dnes v Hradci Králové(při čekání na tátu) a příjem 1233kHz u Fakultní nemocnice dobrý- na továrním autorádiu Opel CD30 MP3.Naopak kapesní přijímač Tecsun PL310ET zklamal,příjem mizerný.Celkově z citlivosti Tecsunu jsem rozladěný,v porovnání se Sony ICF-7600 DS mizerná citlivost na MW,LW.Naopak na SW krátké vlny a FM velmi dobrý příjem.Zdá se,že jim nestálo za to zabývat se AM MW/LW dílem.

Reply to  Jiří
18. 5. 2023 18:04

Liberec, Vratislavice – na malém tranzistoráčku SELGA 405, který tu mám zrovna u sebe hraje 1233 kHz velmi slabě, ale hraje. Na autorádiu hraje ovšem velmi slušně 😀👍.

Jiří
Reply to  Martin
18. 5. 2023 18:19

Děkuji za report👍. Původně jsem Jablonečák,tak to tam dobře znám.Kdysi se vysílalo na AM i z Vratislavic nad Nisou.

Venca
Reply to  Jiří
19. 5. 2023 12:03

Dechovka má na 96.8 fm v rds už hrajeme hezky od podlahy i na Třeboňsku 😀 možná už to zapli, ale 95.5 ka v Čb zatím nejede. Jsem přesně mezi čb a Třeboní, tak to nepoznám, odkud to aktuálně hraje, ale včera bylo v rds ještě Čb 😀

Venca
Reply to  Venca
19. 5. 2023 12:50

Tak ona vysílá z Třeboňska i Budějovicka zároveň, v Budějovicích jede také na 96.8fm ,je tam v rds Čb. Takže jednofrekvenční síť a 2 vysílače. Ideál, možná lepší než přepnout na 95.5 , ale to by museli asi přes čtú

Venca
Reply to  Oviradio.cz
19. 5. 2023 14:13

Neva, i takto je to super a dosah moc hezký, Třeboňsko a okolí 25 km pokryto

Míra
Reply to  Oviradio.cz
19. 5. 2023 20:20

Více než rozumné si tu jednofrekvenční síť nejprve vyzkoušet a pak se rozhodnout, jestli v ČB přecházet na méně kvalitní kmitočet 95,5.

Marcel
17. 5. 2023 14:50

Kdo máte možnost, pustťe si ze záznamu dnešní rozhovor (na Radiožurnálu 9-10 ) Lucie Výborné s Leošem Marešem. Ano, také ho nemusím, ale překvapilo mě, jak byl rozhovor dělaný a hlavně jak se L.M. dokázal stylizovat, že se nachází v Čro a ne na E2 pro mladé….. V rozhovoru zaznělo vzpomínání na začátek jeho vysílání na R. Egrensis a okrajově zmínil i na další rádia Zlatá Praha, Vox, Golem. Kupodivu svobodný rozhovor, kde se několikrát mluvilo o Evropě 2……

Jiří
17. 5. 2023 13:50

Čerstvá zpráva-stožáry v Liblicích budou dál pokračovat ve svém původním účelu a to vysílání v pásmu AM.Je smlouva s provozovatelem celoplošného vysílání(zatím nezveřejněno o koho jde).To je jasná zpráva,že se s AM stále počítá.

TÉMA
Liblice AM
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
17. 5. 2023 15:01

Taky bych to viděl na Country.

Jakub

Když píšou ‚ celoplošný komerční “ , tak to nebude Country – osobně tipují Impuls , případně Český Impuls

Václav
Reply to  Jakub
18. 5. 2023 09:39

Neoficiálně je i Country celoplošné. Tak jako tak se divím výdajům že do toho chtějí jít, pokud v rámci zachování vysílače to chce a sponzoruje někdo jiný a spíš hledají kdo by dělal program. Nebo mají spočítané, vytipované že na SV je stále velká cílovka, díra na trhu. U Impulsu je to spíš vizitka že stárne a tím se propadá, jako to jeho mono. Kdyby tak chtěl být už jen na SV.

A nebo že by dechovka? Před chvílí v jak to vidí byl hostem ředitel Zavoral a že prý 25 stanic je dostačující, jen teoreticky by udělal nějakou s lidovkou, tak to by mohl převzít Dechovku. Ale jinak že u čro je zájem o podcasty, tzn že trend bude že čro bude spíš tvůrce než vysílatel v reálném čase, za příklad dával Dvojku. Aktuální Poslechovost čro celkem – uváděli historicky velkou cca DR/WR: 1,6/ 2,6 mil

Naráželi i na to že koncesionářské poplatky se nezvyšovaly 18 let od dob ř. Kasíka, a že by klidně zvýšil, kdyby mu to dovolili. Jak to že Slovensko jde opačnou cestou a nedávno odhlasovali zrušení poplatků s účinností od 1.7. 2023?

Last edited 4 měsíců před by Václav
Marcel
Reply to  Václav
18. 5. 2023 15:03

Pokud by vzniklo Cro Lidovka, rozhodne by Cro neprevzal Dechovku, jen by vytvořil v Dabu novou stanici….

Jiří
Reply to  Oviradio.cz
17. 5. 2023 17:35

Je to možné,ale oficiálně zatím nikdo nic neřekne(nevím proč tolik tajností).Co však v případě Country rádia je k řešení tak to vysílací kmitočet.Liblice jsou prý navrženy pouze na 639kHz.Country Rádio vysílá nyní na 1062kHz.Jak se toto upraví nevím.
Pokud bude muset Country rádio přejít na 639kHz,tak by měli již nyní začít s info kampaní.Každopádně jsem hodně zvědavý jaké bude pokrytí z Liblic zda dojde konečně i k částečnému pokrytí Moravy na středních vlnách.

jouda
Reply to  Jiří
17. 5. 2023 19:19

Country na 639 kHz, není co řešit. Přeladění Liblic na 1062 kHz je nereálné. Je znám i výkon – 1500 kW to nebude. 🙂

Jiří
Reply to  jouda
17. 5. 2023 20:05

Viděl bych to alespoň 30-50kW.Potom bude dosah zajímavý při rozumné spotřebě.Původních závěrečných 750kW již stejně nikdy nikdo nerozjede-bez elektronkového vysílače to nelze a stejně nereálné pro ekonomiku provozu.

Tonda
Reply to  jouda
18. 5. 2023 08:04

Bude to max. 40kW stěhuje se tam vysílač TRAM a zároveň budou vysílat ještě z Budějovic Husova Kolonie

MichalP
Reply to  Jiří
17. 5. 2023 15:26

Na další dva roky je (zřejmě) vystaráno.
Co bude dál, je ale velká otázka:
Z článku na Digizone:
„Vzhledem k tomu, že jsou vysílače součástí kritické infrastruktury, usiluje vlastník o to, aby provozuschopnost tohoto zařízení v budoucnu finančně podpořil stát. V roce 2025 nebo 2026 vysílač čeká velmi nákladná výměna kotvících lan…“

Jiří
Reply to  MichalP
17. 5. 2023 17:24

Souhlasím,toto je do blízké budoucnosti velký problém.Havarijní stav a s tím spojená nutná výměna kotvících lan stála „život“ Topolnou.Oproti údržbovým nátěrům je to opravdu velmi nákladná záležitost.Když se na to peníze nenajdou bude to s Liblicemi zlé.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
17. 5. 2023 11:04

Dobrá volba. Umím si tam představit i těch 7 FMek z Rošičáku.

LiborV
16. 5. 2023 20:12

Nově pracuji v pečovatelské službě v Praze. Mnoho kolegyň (obvykle dámy se sš vzděláním ve věku 35 – 60) se pohybuje vozem. Na služebních autech mají naladěná svá oblíbená rádia. Vzorek to není reprezentativní. Zatím jsem slyšel 3x Bonton, 3x Signál, 2x Beat, 1x Kiss, 1x Radiožurnál, 1x Rádio Praha a 1x Evropu 2. Dost mě překvapilo, že jsem nejčastěji slyšel rádia s nízkými čísly poslechovosti.

David Pražák
Reply to  LiborV
16. 5. 2023 20:38

Tak ono v Praze velký výběr stanic není. Celkově na FM není tak široký výběr, jako na internetu. Někteří už v autě poslouchají rádio přes internet.

Lohen1
Reply to  David Pražák
16. 5. 2023 20:43

Já už ani jiný způsob příjmu neznám…

Hony
Reply to  Oviradio.cz
17. 5. 2023 06:06

Jak říkáte všude na novějších rádiích vydám jen samou F1,E2,Impuls,Žurnál
Regionální stanice už vůbec

Hony
Reply to  Oviradio.cz
17. 5. 2023 06:09

Musím souhlasit že v novějších autech jsou tyto předvolby často uloženy takto.Popřipade jak máte předvolby vy čtenáři?

Honza K.
Reply to  Hony
17. 5. 2023 09:39

Mé předvolby jsou následující:
1) Kiss (FM)
2) Čro Wave (DAB)
3) Netro Life (FM)
4) Expres FM (FM – připraveno na 107.8 v ČB)
5) Otava (FM)
6) Spin (FM)

TÉMA
Předvolby na autorádiu
Míra
Reply to  Honza K.
17. 5. 2023 10:13

Jestli občas jezdíš Budějky-Tábor, tak budeš ve střetu zájmů i signálů. Přijdeš o plynulé napojení Spinu.

Honza K.
Reply to  Míra
17. 5. 2023 10:25

Jo to bohužel vím. Jezdím tuto trasu také často. Nejlepší by bylo aby si Expres se Spinem v ČB prohodil kóty, ale asi je to administrativně nereálné. Proto doufám, že Spin a Expres bude jednou v Dabu i v Jihočeském kraji.

Hony
Reply to  Hony
18. 5. 2023 06:07

V autě co máme v Hýskově u Berouna
jsou předvolby v autě:
1.Relax 97.5
2.Kiss 106.3
3.FM PLUS 100.2
4.Beat 107.7
5.R-Zurnal 93.1
6.R-Dvojka

Pioneer-DEH-X1990UB

David Pražák
15. 5. 2023 18:49

Zdravím, co říkáte na polské stanice? Já jsem je začal poslouchat a jsou mnohem profilovanější, než ty naše. Osobně poslouchám třeba Rádio Zlote Przeboje, které hraje oldies, pak Rádio Express FM s taneční muzikou a Mega radio s tou nejlepší taneční muzikou z 80. a 90. let. Navíc Polsko je s rozhlasovým trhem na tom dobře, co se týče DAB+. Závidím těm, co bydlí na Severní moravě, kde můžou ladit poláky.

TÉMA
Polská rádia
Václav
Reply to  David Pražák
15. 5. 2023 19:19

A co riakas na Muzycne radio?, ja byl na severní morave studoval jsem v ostravě, ale z těch polských jsem na delší poslech nepoužíval. Třeba zlAté przeboje tam ani nejde, navíc jseou to ohrane univerzální skladby, co uz náštesti omezil i Zurnal, F1. Podobné je Pl Meloradio – škoda driv to byl taneční Rekord. Je rozdíl mezi Meloradiem a zl. Przeboje? To už je lepší Signal. Který teda nema ani ň posluchačů v brně, zatímco krokodyl hraje podobne čoz je trochu odklon od ac asi chce zaujmout i blanikare, byvale petrovaky, a celkem se mu daří narozdil od Signalu ktery nikdy v brne posluchače neměl. Ješte takovy lepší do tanecna maistream je Eska. Meloradio 95,1 jsem trochu chytil když jsem jel z Radhoště, ještě ke všemu dolů na opačnou stranu na bečvu. Delsi dobu poslouchavam Radio FM z sk. Polaci přece jen obal, reklamy wu wu wu celkem rušivé, davas to?

Last edited 4 měsíců před by Václav
David Pražák
Reply to  Václav
15. 5. 2023 19:48

Těch reklam je na polských stanicích hodně. Ale třeba takové Mega radio, které tam vysílá v DAB+, tak tam reklamy vůbec nejsou. Ještě jsem zapomněl, že v okolí Ostravy lze v Dabu naladit i rádio Bielsko.

David Pražák
Reply to  David Pražák
15. 5. 2023 21:37

Poslouchám Muzyczne radio a ta stanice je perfektně vyprofilovaná. Zrovna tam běží taneční speciál. Překvapilo mě, že hrají i trance music. Reklamy jsem tam zatím nezaznamenal. Budu poslouchat do půlnoci, jestli i v noci mají moderované vysílání. Zatím ten program vypadá dobře.

PVo
Reply to  David Pražák
16. 5. 2023 09:39

Děkuji Ti za tip Davide, od doby co jsi na tuto stanici tady upozornil patří mezi mé dvě nejposlouchanější stanice.

A to na rádia přes net mám o dost větší nároky než z éteru (a přesto se žádné CZ rádio do těch nižších kritérií nevejde).
Naposledy mě takto zaujalo rádio L.

Květák
Reply to  PVo
16. 5. 2023 09:56

A jaká je, vedle Muzyczneho rádia, ta druhá nejposlouchanější stanice?

PVo
Reply to  Květák
16. 5. 2023 11:06

Radio Rekord – kanál Dancecore, Pak ještě poslouchám pravidelněji danceradio.fr (míň často, mají dosti velké rotace) a Eurodance90 ( semtam mají divný ne-eurodance playlist) Jiné „objevy“ mě většinou tak do 14 dní omrzely.

Květák
Reply to  PVo
16. 5. 2023 15:15

Kanály rádia Record si semtam taky poslechnu. Buď kanál Oldschool, ten jede hodně ve stylu „Klubbheads“ , docela úlet 🙂 Jako další kanál poslouchám Dreamdance, ten mi vzdáleně připomíná bývalé rádio Triangl, či rádio L.

Lohen1
Reply to  Květák
16. 5. 2023 20:45

A co české Radio 4U. Zná někdo?

PVo
Reply to  Lohen1
16. 5. 2023 21:45

jojo jasně že znám, na mě moc popu, A není moderované takže eventuální bonus „české“ se stírá s jinými samohrajkami odkudkoliv..

PVo
Reply to  Květák
16. 5. 2023 21:59

Abych upřesnil to rádio za které jsem děkoval Davidovi je jeho tip asi před měsícem na InterStacja – Club Bylo to přilípnuto za špatně za příspěvek o Muzycznem rádiu. Ještě jsem byl dopoledne asi moc rozespalý.. 😀

Adam
15. 5. 2023 16:35

dobry den nevim jestli vam to taky dela ale kdyz mam naladěnou evropa 2 a začne regionalni reklamy tam mi radio nechce preladit na silnou frekvenci kdyz je regionální reklama tak to zrní ale kdyz to skonci tak mi to preladi pohodě

TÉMA
Evropa 2 regionalni reklama
Václav
Reply to  Adam
15. 5. 2023 18:43

Však o tom jsme mluvili, asi ti správně pracuje funkce REG, která má dělat, to co si popsal, v případě regionálního bloku nepreladuje. Neprepodokladam ze by bylo lepší, kdy by to při reklamách preskakovalo, to radši zrneni. Ale pokud bys chtěl, nalistuj v menu REG a zvol OFF. Samozřejmě já zas zapomněl jaký je rozdíl mezi ON a AUTO. Ivo to možná kdysi rikal – je to v Kii ceed, to mohl vědět. Že by ON fixne neposkytovalo alternativní region? Ještě teba ve škodovce byla v seznamu stanic vice Blaniku asi tri různé regiony 7-9, pro zajímavost můžu se podívat které ci s lo znamenalo ktery, a zkontrolovat s číslicí PI.
Začínal s tím ojedinělý Blaník, o E2 jsem to nevěděl, které ještě stanice to používají? Souvisí to s tím že jsem jednou uložil E2 99,3 ale teď jsem většinou v dosahu 95,5 a při přepnutí z jine předvolby vždycky dlouho trvá než to najde? Používají to i stanice RU? Hodilo by se to na Vysočině, country v okolí HB diky tomu ztratilo posluchače když spustili jihlavu.

Last edited 4 měsíců před by Václav
Adam
Reply to  Václav
15. 5. 2023 18:53

Okk takze mam vypnout AUT Reg

Adam
Reply to  Václav
15. 5. 2023 19:11

Ted sem se podival na autoradio a bylo Reg ON jak jsem to vypl uz to ladi pohode dekuji

Václav
Reply to  Adam
15. 5. 2023 19:33

Neni zač od toho jsme tu 🙂 A to si tak rychle poznal? Vždyť od té doby snad ani regionální blok ne mohl být.

Adam
Reply to  Václav
15. 5. 2023 21:46

No na evropa 2 kazde pondeli-patek davaji furt regionalni reklamy sobotu,nedeli nedavaji skoro vůbec ale bylo to otravne ze se to nepřeladilo a ráno mi to vůbec neladilo když jsem jel z ostravy do opavy až odpoledne se mi to naladilo na E2 to moc nemají vychytané na frekvence 1 mi to taky ladilo pohodě jenom ten E2 zlobilo
Ale stejne kdyz jsem v Ostravě tak posloucham Fresh radio ale kdyz jedu do opavy tak jsi naladim E2

Last edited 4 měsíců před by Adam
Honza K.
Reply to  Václav
15. 5. 2023 19:20

Nevím jak ostatní rádia RU, ale Kiss bohužel REG nevyužívá, což při reklamách přijemné není, natož když jedna mutace má místo reklam písničku.

Adam
Reply to  Honza K.
15. 5. 2023 20:00

Ano přesně kiss mi to nedělalo jenom E2 mi to delalo nejvíc rano jako bylo Ranni show jak jsem poslouchal mareše to taky nepreladovalo jenom odpoledne mi to preladilo pohode ted jak jsem vypl Reg a bylo reklama tak uz to preladilo tak snad to bude pohodě

Míra
Reply to  Oviradio.cz
16. 5. 2023 11:02

„Bleskové přepínání mezi mutacemi, takový divný špatně srozumitelný mix.“
Za dávných časů mívala autorádia i dva FM tunery. No nic, to už se nikdy nevrátí.
Jinak z hlediska příjmu dělím autorádia do dvou skupin:
1.“Cvakající a prošumívající“
2. „Mžikově snižující hlasitost‘
Pro mne osobně je dvojka otravnější…

Hony
Reply to  Oviradio.cz
13. 5. 2023 11:10

Podobný problém měl i tehdejší Svitavský vysílač rádia Petrov který z nějakého důvodu
střídal PETROV__ __TROV__
Stejný problém má i teď Krokodýl na 96.3 KROKODYL __OKODYL

LU-
12. 5. 2023 11:20

Ráno po cestě do práce procházím FMko a dnes mě zarazilo na 94,7 – Vamberk, Hitradio ČH. Doprava z PHY a za ní jingl „Hitradio City“. Stává se to často? 😀

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  LU-
12. 5. 2023 12:33

Na Hitrádiu Contact jsem nedávno zaslechl jingl Hitrádia North Music. Mají v tom kapku guláš. 😀

Hony

Na FM plusu se mi to jeste nestalo

Jakub
Reply to  Hony
12. 5. 2023 22:42

zato v dobách vysílání Dragonu se znělky FM Plusu tu a tam objevily…

frkotou

To se jednou stalo i na streamu Contactu, v MP3 jel North Music s jejich moderátory a v AAC Contact z Liberce.

millhaus

Si myslím,že by u těch Hitrádii,měli sloučit kody aby se nemuselo přeladovat ručně,když člověk přejíždí z regionu,berme v potaz,že vlastně vlastní program mají od 9.00 do asi19:00,přes týden a o víkendu od 13::00

PetrPe
Reply to  millhaus
14. 5. 2023 12:16

Asi maji kazde radio svou licenci a hlavne co ti „stastlivci“ majici pokryti treba dvou programu a chteji poslouchat jeden svuj konkretni (treba Zlin a Orion). Nechal bych to tak jak je.

Václav
Reply to  PetrPe
14. 5. 2023 13:09

No to kdo ví, dnes jsem zjistil že na hitrádiích je retrovíkend, nikdo tu nic neřekl a podle toho že na Zlínu odehrají jen půlku skladby v regionálních reklamních blocích, tak díky přelaďování na Orion (celá skladba) by na tom posluchači získali. Možná jen na orionu – valašské mutaci. Jinak samozřejmě není to synchronizované, tam by musela být nějaká vylepšená funkce REG, kdy by se přelaďovalo až při poklesnutí intenzity pod nízký práh. Ono taky když teď se vysílalo společně tak moderátorka tam klidně zve na pořady v týdnu na htr City…. Sice se snaží imitovat regionální vysílání ale díky absence možnosti přelaďovat všude žádné extra výsledky, drží je Orion a Č. Hora na Hradecku, jinak je začíná předstihovat Kiss. Ono taky zda htr něco extra nabídnou, než jen tu regionální imitaci…. V nemocnici ve Zlíně v centrálním rozhlase po letech změninili radiožurnál na htr Zlín, že by propagace ve snaze zlepšit výsledky? Tohle tam byl 1. retrovíkend tak uvidíme jak to přežili, samozřejmě nenaladí tolik zaměstnanců (pacientů) jako přes týden.

Last edited 4 měsíců před by Václav
jiříČ
Reply to  LU-
13. 5. 2023 12:53

Stává. To je tak. když Pražáci se snaží předstírat, že posloucháte regionální rádio. Dělají z lidí blbce

Václav
Reply to  LU-
13. 5. 2023 14:34

Taky vloni na konci velikonoc, když se koncil retrovikend, byl na orionu jingl htr city pha. To už jsem ani neříkal, prijde mi že se to dá čekat, když to takhle kombinují a nevi kdy se má zpět pripojit region.

Last edited 4 měsíců před by Václav
Jiří
11. 5. 2023 09:42

Včera jsem se na chvíli vrátil k poslechu soukromého FM rozhlasu a byl z toho znechucený.Tolik reklam za hodinu není snad ani v televizním vysílání.Dnes jsem si cestou v autě pustil Český Impuls na AM 981kHz a zde jsou reklamy v přiměřeném množství,přitom je nutno „živit“ 10kW vysílač!
Příjemně překvapilo,že hráli i Hanu Hegerovou.To,že je frekvenční rozsah omezený mi v autě nijak nevadí,preferují klid od intenzivních reklam a tedy pro mě je soukromé FM vysílání mrtvé..Varianta jen internetové rádio.

TÉMA
Reklamy na FM
Míra
Reply to  Jiří
11. 5. 2023 10:03

A o jakou soukromou FM stanici šlo?
Já jsem nedávno zkusil běžnou komerční TV stanici typu Nova, Prima v DVB-T2 a pořad s reklamomou se střídaly 10min/10minut.
Řekl bych, že na FM bývají 2 až 3 bloky do hodiny. Myslím, že v hlavním čase bývají tak v rozmezí 2-4 minut. Spíše mám problém s častým opakováním spotů…

Jiří
Reply to  Míra
11. 5. 2023 14:05

Měl jsem naladěnou místní frekvenci 107,3MHz,to je HITRADIO Černá Hora z vysílače Jičín Tábor.Samozřejmě chápu,že rádio musí z něčeho žít,ale příliš reklam posluchače spíš odežene.Odehráli,tak dvě skladby a šup reklama a tak to mi opravdu vadilo.Za přijatelné beru blok reklam po zprávách,nebo před nimi.Možná jsem se trefil do exponovaného času kdy je reklam víc, poslouchám na FM pravidelně.Tipy na rozsahem reklam rozumnou stanici vítám.
Signál rádio jsem zaregistroval,formát hudba 80 let je pro mě zajímavý.Bohužel v místě kde bydlím je zrovna ten jejich signál slabý.Internetové rádio poslouchám Flash Rádio ti hrají velmi zajímavé 80tky,co nejsou až tolik známé.

Jiří
Reply to  Jiří
11. 5. 2023 14:06

Oprava ,neposlouchám na FM pravidelně

Václav
Reply to  Jiří
11. 5. 2023 22:05

Nevim, proč bych se měl trapit reklamami – já jsem právě v primetime na to vyzrál – poslouchavam Proglas. Nemusel jsem odchazet z FM. Ve všedních dnech (6.30)7 – 9 hod 13 – 17 hod (mimo pátek 15 hod) , nebo pokud je dobrý poledni koncert začínám už ve 12, a to ve srovnání s vltavou bývá přístupnější a zajímavější výběr klasické hudby. Ne delší a klidnou formou mezi písničkami jedou jen pozvánky, kalendarium. Nekdy hrajou i Hegerovou, jinak klidná hudba ne moc náročná pod vedením M Tesaře sledující zajímavé moderní i zahraniční folk. Dojde i na zábavné věci Pavel Čadek nebo Michal Horák – Hej Teto https://youtu.be/cAQgH_gjY7E , které nikdy mainstreamove kolotoče posluchačům neukazou. Opravdu příjemný pocit s vědomím že jinde se dusí reklamami.

Zároveň jsem nahodou narazil na technickou změnu ohledně Proglasu na FM. Protože se o ni mlčí i na stránkách radia, které ma sekci „plánovaných vyluk o kterych vime“ a nepředpokládám že Gunter na fmscan si vymýšlí a ani tady se o tom nemluvilo, nezachytil jsem. Jde o to že na Domažlicku tak budou překvapeni „pořádnym“ nářezem , kdy Beat hodlá vysilat na 99,0 která byla před necelými 10 lety při spusteni na akci posvěcena proglasem. Šlo o ojedinělý vysílač na západě při hranici s nejdelším sousedem. Nevi se o tom, důvody neznámé, můžu jen hádat, zatim nevypadá ze by se hlásil proglas o slabší 106,5, která tam po beatu zůstane, tak nevim že by tolik ušetřili z 200 w na 100w navic ERP. I když crowfoundigove selfpromo „2, 4, 6, 8 korun stálo těchto pár se kund vysilani… ….proglas ekonomický nevzkveta“ vždyť i o sk Lumenu se ozývá o omezeni vysílání vysílání. Ale na proglasu neargunentuji o vypnutí vysílače, což by motivace darovat finance byla. Pokud nemaji na natočení proma, tak aspoň moderátoři by to říct mohli. Pokud je to ekonomický duvod, tak ale asi vi proc nevypinaji jested po kterém se tady volalo, i když částečně podlozeno nizkou poslechovisti ale v tomto pripade je vzacne praktikovan vzdálený prijem. A dab je nic nestoji? Domazlicti byli prvni kdo na nej přešli a řekli teď uz můžete vypnout FM? No nevím jestli by se posluchači hnali do dabu. Pomohly by ušetřené peníze posluchačů za dab přijímače jako dary rádiu? Nebo se zjistilo že tam posluchači nejsou a nedaruji, tak se vracim k tomu, co tam ten robustní dab? Došlo mi že fm vysílač měl vyznam neboť některé dily poradu aby byly kraje zastoupeny, tak ve folklornim okénku byly i západočeské lidovky a vseobecne pozvánky z kraje, měli i západočeskou zpravodajku, nevim jestli s touto změnou ještě je.

Last edited 4 měsíců před by Václav
Míra
Reply to  Václav
12. 5. 2023 06:12

A otázku z čeho žije Proglas, jste si položil ?

Václav
Reply to  Míra
12. 5. 2023 07:26

Ano mám to tam i šířeji zmíněno. A to není nic proti ničemu že takto žijí.

Last edited 4 měsíců před by Václav
Míra
Reply to  Václav
12. 5. 2023 08:07

Aha, ony ty vaše statě bývají dost dlouhé…
Teď jsem si posvítil na Evropu2 mezi 6. a 7. hodinou. Vyšlo mi cca 15minut reklam a to už je subjektivně dost. Navíc v další hodině bylo navíc ještě 5 minut moderované reklamní scénky…

Last edited 4 měsíců před by Míra
Hony
Reply to  Oviradio.cz
12. 5. 2023 11:46

99.0 chce převzít Rádio Beat co bude se 106.6 nevim

Jiří
Reply to  Václav
12. 5. 2023 20:00

Bohužel Proglas „není můj šálek kávy“,ale Vltavu nebo „Dabový“ ČR Jazz si sem tam rád poslechnu.Preferuji však rock-pop,disco od sedmdesátých do osmdesátých let a tak hledám stanici co by ty reklamy měla v rozumné míře.
Znechutit mě dokáže hlavně vše kolem zeleného „skřeta“,ta agresivita je horší než nabídky marketů.Jak zazní jeho pořvávání,tak rádio ihned vypínám..
Ideální by bylo příspěvkové rádio kdy by se posluchači částečně podíleli na jeho provozu a za to by byli „ušetřeni“ přemíry reklam a mohli spoluvytvářet hudební program.

Václav
Reply to  Jiří
13. 5. 2023 10:14

Chápu, jestli si zkusil, zjistil, že proglas ti nevyhovuje. A co Beat? Oproti letem minulym celkem udelal krok ve snížení otravnosti reklam a vlastních spotů, tedy po čem jsem volal. Taky začali vic chapat že se dá dělat výběr muziky stravitelneji, ne jen pro fanoušky tvrdosti, lze vidět že částečně vynahrazuji zanik Oldies radia a že se nepousti do bojů se sílící konkurencí v podobě Rockradia a Hey, kteří maji své playlisty sumarne tvrdsi. Dobrá poslechovost beatu správnost kroku potvrzuje.

Nyni jsem zkusil beat a tento vikend je bluesovy, jsou tam delší bloky bez reklam, tedy komerční přestávka jednou za půl hodiny, citim se skoro jak na čro. Zatímco i evropa má v sobotu dlouhý blok jak ve všední den.

Taky už me napadlo ze by mohli být posluchači pomoci proma motivovani čím vic se vybere, tim míň reklam, ale to už před pár lety, mezitím poklesla konkurenceschopnost ve vztahu k dalším zdrojum audia, lidi radši dají za spotify a pod.

Taky by me zajimalo jak je vůbec taková reklama účinná, jestli to není nafouknuta bublina. Byl jsem na přednášce o tv reklamě, kde se věnovali jak má reklama vypadat a jeji účinnost, ale na můj dotaz o radiu nevěděli nic. Taky nechapu proč moderátor nemůže přednést raklamu jako zprávy, to bych si v klidu poslechl, než při alzakovi v panice se hnát ke knofliku na prepnuti či ztiseni stanice.

Asi bych se kvůli nešťastnastnemu náhodnému vyberu mainstreamove stanice (HTR) neuchyloval k častějšímu poslechu huhlavych SV.

Last edited 4 měsíců před by Václav
Jiří
Reply to  Václav
13. 5. 2023 12:13

Jsem z oblasti kde je pokrytí na FM problematické a tak mimo opravdu silných vysílačů například F1,Impulsu,nebo Českého rozhlasu je příjem v motorovém vozidle z hlediska stereo poslechu bez „prskán퓚patný. DAB+ zde stále není na úrovni,že bych jej mohl využít pro mobilní příjem.Internetový přenos má nevýhodu v spotřebě omezeného datového limitu SIM karty a tak příjem na SV pro venkov má svůj význam.Toto na Českém Impulsu,Country rádiu a Rádiu Dechovka vědí tak je vysílání na SV pro ně nadále zajímavé.
Jsem už starší ročník a tak mi poslech na AM nevadí,když jedu po venkově není ani tolik zarušeno jako ve městě a tedy jediné mínus je nf rozsah do těch cca 5kHz a pochopitelně v bouřkovém období jsou tam slyšet „blesky“.Faktem je,že když by do AM šlo rádio co má formát jako třeba ten Beat,nebo Rock rádio či Signál bylo by to fajn,ovšem už vím,že toto nehrozí.

Václav
Reply to  Jiří
13. 5. 2023 12:27

Většina současných aut má dobrou citlivost ale neříkám, že nejsou místa, kde to nestačí. Těžko říct, co udelali ridici csad na na vsetínsku, luhacovicku mivali zvykem zurnal na DV.

Last edited 4 měsíců před by Václav
PVo
Reply to  Jiří
11. 5. 2023 10:27

reklamy v přiměřeném množství,přitom je nutno „živit“ 10kW vysílač!“
to přece ještě nemusí znamenat že provoz českého Impulsu není částečně dotován z výnosů reklam na Impulsu a Rockzone.

David Pražák
Reply to  PVo
11. 5. 2023 10:59

Reklamy v rádiu typu Kaufland a Lidl nesnáším. Jsem na ně alergický, proto už to neposlouchám. Kde nejsou reklamy, tak to je online poslech přes internet. Když si pustíte Kiss, nebo Signál radio online, tak tam nejsou žádné reklamy.

Jiří
Reply to  PVo
13. 5. 2023 11:49

Pozadí financování Českého Impulsu neznám,jen z pozice posluchače vnímám mnohem menší „otravování“ reklamou.
Svůj vliv bude mít také absence zahraniční muziky (mimo občasné Slovenské tvorby).

Jirkas
Reply to  Jiří
13. 5. 2023 11:55

To vis, Agrofert, Babis. Dotuje ze zbylych svych radii Impuls a Rockzone.

lukáš
Reply to  Jirkas
11. 6. 2023 02:22

Babiš svá media nijak neovlivnuje.

PetrPe
Reply to  Oviradio.cz
11. 6. 2023 09:12

Sleduji tak nejak vsechna media a zejmena idnes a lidovky. Nerekl bych, ze by vylozene lhali. Jen mi spise pripadalo, ze se v urcitych kauzach nevrtali a nijak je neprizivovali…

Marek
Reply to  lukáš
11. 6. 2023 12:17

Ovlivňuje a dost
impuls ani Rockzone kvůli tomu neposloucham

Jirkas
Reply to  Marek
11. 6. 2023 12:44

Ja tedy RockZone posloucham leta a za ty roky zadne politicke ovlivneni tam nebylo. I zpravy stejne jako vsude jinde na jinych radiích. Ani moderatori tam netlaci nejaka moudra. To treba na expresu v jejich odpolednich show, to je obcas tlacenka politickych hnoju a nazoru.

Last edited 3 měsíců před by Jirkas
Jirkas
Reply to  Oviradio.cz
10. 5. 2023 21:57

Jsem zvědav na proměnu.

jouda
Reply to  Oviradio.cz
11. 5. 2023 09:09

Na webu rrtv.cz je od včerejška žádost.

PetrPe
Reply to  Oviradio.cz
7. 6. 2023 19:36

Zetko si nekdy rad poslechnu, ale zacinam se desit, co z toho vznikne. Majitel prave prikupuje vetsinu v Parlamentnich listech a dle jeho slov tak chce dat prostor neprijemne pravde…

https://www.lupa.cz/aktuality/zakladatele-bohemia-interactive-koupili-vetsinu-v-parlamentnich-listech/

JIrkas
Reply to  PetrPe
7. 6. 2023 20:20

To je dobre, konecne to nebude stanice jedne zarucene pravdy ala zkazena media jako seznam a idnes anebo „zarucena“ pravda ala nase proukrajinska a korupcni petikoalicni vlada.

Lohen1
Reply to  JIrkas
7. 6. 2023 20:36

Jasně. Protože ulhané médium je lepší.

JIrkas
Reply to  Lohen1
7. 6. 2023 21:33

Ano, ulhane medium jako seznam a idnes.
Uz ohledne covidu se provalilo jak seznam a idnes lhali a ohledne Ukrajiny/Ruska jakbysmet.

https://postimg.cc/HrJZ2WgN

Last edited 3 měsíců před by JIrkas
Jakub Melin
Reply to  Lohen1
8. 6. 2023 10:02

Jak chcete to ulhané médium definovat? Jaké médium není nikdy ulhané a nedopouští se občas manipulace, zkratek nebo prosazování/stranění určitého názorového proudu?

Ano, celkem určitě lze říct, že jsou tu média vyloženě dezinformační typu Sputnik apod., pak média silně manipulativní nebo populistická šířící „soft“ hoaxy a dezinformace jako jsou Parlamentní Listy a k tomu jsou tu média vlastněná oligarchy sledující mnohdy jejich zájmy (MF Dnes). Jestli se Parlamentní listy s novým majitelem změní k lepšímu, bylo by to samozřejmě dobré, protože je to (bohužel) zdroj informací pro mnoho našich spoluobčanů, kteří mainstreamovým a veřejnoprávním médiím z mnoha důvodů nedůvěřují (a proč to tak je by bylo nadlouho, ale částečně si za to ta média mohou sama, částečně je v tom tlak Ruska a částečně některých našich politiků).

Realita je, že manipulací, protlačování určitých názorových proudů a ideologií nebo nepřesných informací se dopouštějí skoro všechna média včetně (bohužel) i těch veřejnoprávních, i když tam je ta vyváženost a objektivita průměrně asi nejvyšší. Ale i tak tam dochází k nekvalitní novinářské práci, kdy jsou například některá tvrzení založena na jednom jediném zdroji, na věc není nahlíženo z více pohledů ale jen z jednoho velmi úzkého a podobně. K tomu je naprosto fascinující, jak je možné, že si třeba veřejnoprávní rozhlas zve do studia extremisty z ultralevicového A2larmu a dokonce tito lidé pro rozhlas pracují, vysílají na Radiu Wave nebo se s nimi dělají „zpravodajské“ podcasty na Plusu. Je to úplně stejný princip, jako kdyby Rajchl, Vrabel nebo někdo další z „druhé strany“ chodil komentovat politické dění na ČT. To, jakých manipulací a absurdit se média (tady zejména Seznam Zprávy a další) dopouštěla během covidu, kdy se místo hlídacích psů demokracie pasovala do šíření přehnané hysterie a dveře si tam podávali Kubek s Hořejším, kteří chtěli lidi pomalu zamknout doma a Hořejší volal po diktatuře (zajímavé je podívat se, kde je pan Hořejší nyní a koho hájí), bylo naprosto děsivé. A to ani náhodou nejsem žádný antivaxer a popírač covidu.

Takže – jak definovat ulhané a problematické médium? Jak označit médium, které si k rozhovoru zve člena soudem oficiálně potvrzené zločinecké organizace Letzte Generation a jeho komentátoři mezitím vydávají články, kde konání této organizace podporují a tvrdí, že jejich agenda je „nevyhnutelná“? Jak označit média, která vydávají naprosto zavádějící články týkající se některých politických plánů ohledně energetické transformace a u toho straší „shořením planety“, ač je čísly jasně vyvratitelné, že tyto evropské kroky mají potenciál to jakkoliv změnit? Otázky, samé otázky. A opakuji, nejsem ani dezolát, ani podporovatel Ruska, ani antivaxer, veřejnoprávní média v principu podporuji – přesto vidím, jak jednostranná a mnohdy manipulativní dnešní mainstreamová média jsou. Nedávno jsem se s někým hádal a použil ultimátní argument „bylo to na webu ČRo a to je pro mne důkaz, že je to pravda“. Jak se tahle argumentace liší od „psali to tam a tak a tak je to pravda“? To je fakt správná cesta?

Václav
Reply to  Jakub Melin
8. 6. 2023 10:38

Zamyšlení i ohledně věrohodnosti médií. Byla Svobodná Evropa dezinformační médium? Proč lidi jdou na alternativní média. https://plus7dni.pluska.sk/domov/ustipacny-chmelar-ja-nie-som-prorusky-ale-procinsky-predovsetkym-vsak-vnimajme-nase-zaujmy

Lohen1
Reply to  Jakub Melin
8. 6. 2023 20:21

Ano, v tomto s Vámi musím souhlasit. Definovat to není jednoduché, možná by se muselo porovnávat například počtem usvědčených nepravd…. Prostě dlouhá debata, která asi sem úplně nepatří.

Jakub Melin
Reply to  Oviradio.cz
8. 6. 2023 17:07

Naprostou menšinou je v Česku progresivní až krajní levice (dosahující podpory jednotek procent hlasů ve volbách) – a jaký má mediální dosah a zastoupení. Víceméně názorově opanovala jak veřejnoprávní média (zejména rozhlas) tak mainstreamová a „vlivná“ média jako je Aktuálně, Seznam Zprávy, Deník N, Respekt a další. Dokonce i na Babišově iDnesu jsou časté články nebo komentáře od takto zaměřených novinářů a komentátorů.

I těch voličů SPD, Trikolory a podobných národoveckých formací je pořád násobně větší počet než této skupiny a trochu se jim nelze divit, že je štve, že v médiích nejsou zastoupeni, zatímco jejich názoroví oponenti a aktivisté z druhé strany s ještě menším politickým zastoupením ve volbách si v médiích podávají dveře a z médií následně školí občany, co je správné a co ne (samozřejmě při jejich názorovém vidění světa).

Pokud by noví vlastníci Radia Prostor a Parlamentních listů nasadili o něco jiný názorový proud než mainstreamová média a zároveň by oproti současnému stavu Parlamentních listů ubylo dezinformací, hoaxů a velmi populistických zkratek, bude to jen dobře. Stejně jako existence sice populistické a bulvární, ale stále celkem solidní CNN Primy News jako alternativy k ČT24. Hlavní je zamezit dalšímu odlivu čtenářů, posluchačů a diváků k vyloženě dezinformačním médiím, která jsou ovládána ruskou propagandou (Raptor TV, Sputnik a mnohá další).

Last edited 3 měsíců před by Jakub Melin
PetrPe
Reply to  Oviradio.cz
8. 6. 2023 18:00

V principu nemam problem, i kdyz by z toho vzniklo nejake „Parlamentni Radio“. Kdyz to porovname s kolebkou demokracie USA, tak tam jsou take jednoznacne republikansky a demokraticky naladene zpravodajske kanaly. Jasne pro republikanska je treba FOX News, ktery se primo snazil svym vlivem ovlivnit volby. Diky tomu nas nemuze prekvapit nedavna afera ve zpravodajstvi Prima TV, potazmo CNN Prima NEWS. Cekat seriozni zurnalistiku od techto medii nelze, uz z duvodu jejich fungovani a zpusobem financovani, ocekavat. Garantem seriozniho zpravodajstvi by mely byt programy CT a CRo, ktere by nemely mit fungovani ovlivnitelne vladou.
Ale pravda je, ze clovek by mel byt prirozene obezretny a sam se umet ve zdrojich vyznat a umet s nimi pracovat. Kdyz nepujdu daleko, tak ba naopak treba v Rusku jsou statni programy brany jako etalon informaci a zbytek je naopak brano jako lez. A vetsina lidi, ktera nema jine zdroje, tomu naprosto veri. Za deset let se situace muze i u nas obratit a je treba mit i nejake jine pojistky.

Kdyz se vratim k Zetku, vyhovovaly mi zde porady o lidech, kteri opravdu neco v zivote vybudovali nebo zvladli (Mysleni prvni ligy). Taktez zajimave magaziny, porady o historii atd. Byl bych rad, kdyz by nove radio resilo politiku spise okrajove a nebylo by zdrojem pro sireni nenavisti. Jinak ocekavam, ze Kovar asi minimalne sam utece…

JIrkas
Reply to  PetrPe
8. 6. 2023 18:18

Kovář by měl. A hodně rychle..
Jinak krásné shrnutí dneší situace v politice.

https://www.youtube.com/watch?v=NW8epgDYr60&t=79s

JIrkas
Reply to  Oviradio.cz
8. 6. 2023 19:24

Kovář dělá na Radiu Z a politika, jednostranna dost v techto zpravodajských radiích je. Ok, bylo to vyjimecné odbočení.

PetrPe
Reply to  JIrkas
8. 6. 2023 19:56

Nemusim si poustet zvuk, ale uz z pohledu po proklikani videa me ti „odbornici“ pobavili 😀 Ten vlevo si chtel pred natacenim uvazat kravatu a pak zjistil, ze se jedna o salu? 😀

JIrkas
Reply to  Oviradio.cz
8. 6. 2023 21:58

Kovář i má hlavně za sebou problematickou minulost pro plagiatorství. Uvidime, jak bude tým „noveho“ radia vypadat a zda tento dalsi restart radio nekam posune.

Jirkas
Reply to  Oviradio.cz
8. 6. 2023 22:29

No, teda, nekolikrat slibeno a vysledek nula a ta modulace je opravdu hrozna.

Lohen1
Reply to  Oviradio.cz
8. 6. 2023 20:22

Čili takový komerčnější Svobodný vysílač 😁

Jakub Melin
Reply to  Lohen1
8. 6. 2023 22:03

Svobodný vysílač je naprostý dezinfo úlet.

Ale uvědomte si, že tady s Vámi ve společnosti žije řada lidí s jinými názory. Jinými názory na migraci do Evropy. Jinými názory na Green Deal. Jinými názory na stále těsnější evropskou integraci, kde se pravomoci předávají do Bruselu a jinam. Jinými názory na společenská témata typu manželství pro všechny, školství a výchova děti, cancel culture a tak dále.
O zahraničně politických otázkách nemluvě, stále tu spousta lidí podporuje Rusko, stále si spousta lidí myslí, že USA mohou za mnoho zla na světě a tak dále. Nemusím s tím souhlasit, ale realita je, že tady ty názory u reálně desítek procent populace jsou.

A tihle lidé nezmizí, protože je mainstreamová média označí za zpátečníky, konzervativce nebo dezoláty. Budou tady dál a budou se ozývat nebo budou volit.

Myslet si, že jediná strana s pravdou je ta, která je pro EU, pro LGBT, pro migraci a pro zelenou politiku je hrozně mylné a dlouhodobě se nám to vymstí – právě tím, že lidé znechucení z mainstreamových médií prosazujících jen některé názory a pohledy bude hledat alternativní zdroje. A ty mnohdy najdou nejen u konzervativnějších a kritičtějších médií, která twitteroví magoři označují za dezinfo jen proto, že mají jiný názor, ale hlavně u médií, skupin na sociálních sítích a dalších kanálů, které jsou mnohdy plně napojeny na ruskou propagandu nebo jsou totálně odtržené od reality.

Výsledek pak vidíme třeba u soudů s paní Peterkovou.

Václav
Reply to  Oviradio.cz
26. 6. 2023 14:05

I z důvodu, že víme jak dlouho jim to trvá, tak ano můžou začít a být připraveni a lákat tak na novou stanici. Na druhou stranu, pokud by to udělali zítra bude to téměř měsíc dělat negativní reklamu – Prostor a zase jen anglicky.

PetrPe
Reply to  Václav
26. 6. 2023 14:07

Nebal bych se. Jiny tym, jine moznosti. Asi nas bude cekat kampan v tisku a TV.