Nejnovější komentáře

  • Míra: Zapomenutý doufám není.
    23:02 19.09.2024
  • Oviradio.cz: Na kompilacích jsou některé zcela zapomenuté tracky, za všechny vytáhnu jeden: Zdeněk „Style“ Hrubý – Malibu club:
    22:05 19.09.2024
  • Oviradio.cz: Evropu 2 jsem měl možnost poslouchat od roku 1996. Tehdy se tam rocková hudba dost hrála, ale žánrově spíše moderní…
    20:17 19.09.2024
  • Tomas: Musím říct, že preferuji klidné informační ranní show. Poslouchaval jsem ráno pravidelně Alfu, Blaník v začátcích, Hey Praha. Hodně se…
    13:10 19.09.2024
  • Jakub DXer: Nenapsal jsem to důležité – on to myslel.tak, že se to vysílalo v devadesátých letech v normálním vysílání E2..
    10:03 19.09.2024
  • Oviradio.cz: Ač se Evropě 2 spíše vyhýbám, vím, že v Ranní show je dramaturgie rozvolněná a tu a tam zazní něco…
    08:07 19.09.2024

Všechny komentáře

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
25.3K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Michal R.
15. 10. 2020 22:47

Jak to vypadá se startem internetového streamu Netro Life Radia ? Minulý týden byla řeč o tomto týdnu . Tak jak to tedy je ??

TÉMA
Internetový stream Netro Life Radio
J K
15. 10. 2020 13:04

Tak RRTV na svém posledním zasedání schválila přeměnu Helaxu a Rubi na Blaník.
Jsem zvědav, za jak dlouho se na daných frekvencích Blaník rozezní.

TÉMA
Helax, Rubi -> Blaník
Michal
Reply to  J K
15. 10. 2020 15:01

Mě z dnešní tiskové zprávy nejvíc zaujalo, že jde do licenčka frekvence 92 MHz/50W pro Olomouc. Jak víme, tam je dnes už téměř nemožné něco zkoordinovat a třeba takovému Country radiu by se tato frekvence velice hodila. Nicméně Country za tím zcela jistě nestojí, to by se objevila už v balíku dalších frekvencí pro Country v databázi. Další kdo má v Olomouci v pokrytí díru je Pařízkova Dálnice. Řekl bych, že vítr vane odtud.

TÉMA
RRTV
LU-
Reply to  Michal
15. 10. 2020 15:33

Podle fmlistu by to měla být Dálnice

TÉMA
RRTV
Lukáš D
Reply to  Oviradio.cz
15. 10. 2020 22:01

na frekvenci 106,7 je vyhlašená licenční řizení do 24 listopadu takže čas rock tam nebude teprvé se budou posilát nabidky radě.

Michal
Reply to  Lukáš D
15. 10. 2020 22:18

Chceš se vsadit? 🙂 Někdo to licenčko musel iniciovat. RRTV sama od sebe nové frekvence nevyhledává, aby je pak nabízela případným zájemcům. A iniciátor je známý, tedy je známý i účastník řízení. A s největší pravděpodobností se přihlásí sám. Jinými slovy – licenční řízení je jen šaškárna pro veřejnost, aby bylo vše transparentní. Běžná praxe posledních let.

Karel F.
Reply to  Oviradio.cz
19. 10. 2020 22:39

Rádio Dechovka se vrátí na Střední Vlny a kmitočet 792kHz během ledna 2021 a s vyšším výkonem. Nyní 5kW, nově to bude 10kW. Ve Stěžerech probíhají úpravy a opravy na Vysílacím Středisku. Pokud Vás to zajímá více, podívejte se na facebook. Stránka se jmenuje Přátelé AM, jsou tam i komentáře a píší tam i lidé z blízkého okolí rádia Dechovka a jiných AM vysílačů.

TÉMA
Střední Vlny – AM
Karel F.
Reply to  Oviradio.cz
20. 10. 2020 00:33

Zdravím, omlouvám se, střední vlny píši s velkými písmeny automaticky a nevědomky. Vždy když někam píšu, tak mnohokrát používám vysvětlivky SV = Střední Vlny. Máte pravdu, píše se to tak, jak uvádíte. Jinak z nejmenovaného zdroje přímo z rádia Dechovka se ke mne dostalo, že rádio Dechovka bude žádat / již požádala ( nyní nevím jak to tam je ) o kmitočet na středních vlnách 1260 kHz. Více informací zatím nevím, berte to pouze prosím s rezervou tuto informaci, mám to pouze od jednoho člověka z Dechovky. Je pravda, že tuto informaci píší také na Facebooku Přátelé AM – ale i tak.

TÉMA
Střední Vlny – AM
Michal
Reply to  Oviradio.cz
15. 10. 2020 23:20

Zajímavý postřeh! Že by nový precedens? Napadá mě, že si to možná Pařízek vyjednal s Foretníkem a ČTÚ mu na základě toho udělil výjimku? Taková praxe by ale v budoucnu mohla znamenat další množství jinak nezkoordinovatelných frekvencí a další zahuštění už tak přeplněného pásma.

Jirkas
Reply to  Oviradio.cz
16. 10. 2020 06:40

To ti přijde málo? To zvládne bez potíží odladit i horší tuner.

PPK, JIDXC
Reply to  Jirkas
16. 10. 2020 07:58

Tak za prvé, určitě nevyjednal. A za druhé to dokonce odporuje všem koordinačním standardům! Pokud navrhuji novinku, tak v žádném případě nesmí svým pokrytím jakkoliv řezat chráněné pokrytí 54dBuV stávajícího vysílače. Proto jsou na novém vysílači nastavována direktivní omezení či ze strany ČTÚ rovnou zamítnutí. Tak třeba konkrétně mi byla 2x shozena frekvence 90.9 v OL aj Šternberku, neboť mírně vlnkuje dosah Radia Proglas 90.6 na Olomoucku. Je to žel passé. Ale tady vzniká přímo rušená díra pokrytí ženevy! ve stejné lokalitě a intenzitě vyšší jak 80dBuV. Zaslouží si po právu okamžitě zamítnout. Anebo když už to prošlo v licenci zablokovat. Ano, rád bych Country v Olomouci, ale prasárny navrhovat mi odporuje dobrým mravům…

Míra
Reply to  PPK, JIDXC
16. 10. 2020 08:24

Od roku 25 bych snížil uvedenou hodnotu na 34dBuV. Ovšem současně bych již teď vedl veřejný boj o systém udělování pro FM a DAB licencí. Jejich cenu za výkon a licenci podle rozsahu vysílání. Licenci bych vždy vydával i pro DAB k FM. Určitě bych nezapoměl na vracení kmitočtů, kdy je evidentní, že některé země již o některé FM frekvence zájem nemají. Tím pádem je není třeba už chránit v ČR. Jenže on bude rok 25 a nebude dojednáno nic.

jouda
Reply to  PPK, JIDXC
16. 10. 2020 09:20

300 kHz odstup, tam stačí -7 dB! Což je dost v pohodě.

Míra
Reply to  jouda
16. 10. 2020 09:58

400kHz je nastaveno kvůli NEselektivitě šitových strojků, kterých se prodávaj miliardy. Už na těch 400kHz pěkně funěj. Při prolaďování je tam pak nepřehledný slepenec stanic.

Michal
Reply to  jouda
16. 10. 2020 15:38

To nic nemění na tom, že je to proti nastaveným pravidlům. Pařízek není nadčlověk, aby si pravidla svévolně upravoval. Je sice hezké, že má Dálnice v Olomouci díru v pokrytí, ale na frekvenci přece není žádný právní nárok. Není místo – máš smůlu. Zajímalo by mě vyjádření ČTÚ. Protože když to šlo jednou, budou to tak chtít i ostatní a skončíme jak v Itálii.

Lukáš D
Reply to  Michal
21. 10. 2020 21:29

Jen pro info Radim Pařizek do toho nezasahuje má v radiu své lidi Čas a ČAS rock řiídi Roman jeřabek a Dalnici nějaký Polašek jmeno si nevzpomenu.

Last edited 3 let před by Lukáš D
Michal
Reply to  Lukáš D
21. 10. 2020 21:38

Karlův most taky nepostavil Karel. O to kdo konkrétně ČTÚ ukecal/uplatil vůbec nejde. Tady jde o princip.

Michal R.
Reply to  Oviradio.cz
15. 10. 2020 15:41

Co to znamená ??? To znamená že Radio Rubi mezitím neukončí vysílání ani na svých ostatních frekvencích ??

TÉMA
RRTV
Michal R.
Reply to  Oviradio.cz
15. 10. 2020 16:28

A kdy očekáváte přepojení na Blaník ? Bude to v řádu dnů či týdnů ? Bude to ještě v říjnu nebo spíš začátkem listopadu ?

TÉMA
Přepojení Radia Rubi na Blaník
Last edited 3 let před by Michal R.
TomB
Reply to  Oviradio.cz
15. 10. 2020 22:54

Rádia Rubi je škoda. Mám ho rád, protože tam zbytečně nekecaj jako na jiných rádiích a ani písničky se přes den neopakují, takže je to taková ideální pohodovka do auta.

Aleš
Reply to  TomB
15. 10. 2020 23:43

Souhlasím, Rubi je určitě škoda. Sice už jsem tady několikrát psal o jeho žánrové a dekádové roztříštěnosti, ale musím zmínit sobotu večer před dvěma týdny. Hrálo dvě hodiny ve stylu house a byla to opravdu radost poslouchat. Možná je to bláznivý nápad, když se má Rubi přepnout na tralaláčkový Blaník s přehlídkou ojetých písniček, ale myslím si, že by si zasloužilo, aby konec byl v podobě songů ze zlaté éry 1993 až třeba 2000. Jako fanda stylu Eurodance bych to přivítal a třeba bych nebyl sám.

TÉMA
Radio Rubi
Tomáš B.
Reply to  Aleš
16. 10. 2020 14:41

Aleši, Rádio Rubi by si jistě zasloužilo adekvátní rozloučení. Hrát třeba celý den tzv. devadesátkově je skvělý nápad. Určitě bych tohle podpořil. Se stylem Eurodance si ovšem nejsem úplně jistý. Je to sice symbol tohoto rádia ale myslím si že záměrem je hlavně to aby přepnutí na Blaník bylo jemné. Ještě k té žánrové a dekádové „roztříštěnosti“. Já tohle rozhodně nevnímám jako mínus. Rubi totiž z těch žánrů a dekád hraje i méně známé písničky které jinde téměř neuslyšíte čímž je dost výjimečné. A právě tohle je důvod proč Rádio Blaník v žádném případě poslouchat nebudu. Rubi bude chybět a nějaký Blaník ho ani náhodou nenahradí.

TÉMA
Rádio Rubi
Jakub
Reply to  Tomáš B.
16. 10. 2020 18:06

Doufám, že vám antiblaníkovský přístup vydrží… Vzpomínám, když u nás končil Egrensis, jak všichni řvali a plakali a po čase bohužel u toho Blaníku stejnak z větší čáti skončili :-/

Všiml jsem si minulý ve vysílání rádia Krokodýl pěkné narážky na Blaník!
Asi reakce na zničení Petrova…

Mají teď jednu znělku:
„Je tady podzim, ptáci se stěhují na jih, brněnská rádia zase do Prahy … rádio Krokodýl, jediné opravdu brněnské rádio“

TÉMA
rádio Blaník
Honza K.
Reply to  TomB
16. 10. 2020 12:33

Dnes ze zajímavosti Rubi poslouchám celý den, playlist narozdíl od Blaníku není špatný, ale co mi překvapilo je, že jsem z vysílání slyšel zvuk z win XP, řikal jsem si jestli se mi to zdálo nebo ne, kouknu na fotky ze studia a oni opravdu v roce 2020 vysílají z win XP, zajímavý teda😀.

TÉMA
Rubi
CryXia
Reply to  Honza K.
16. 10. 2020 12:36

Tak na vysílání rádia je třeba stabilní systém který tě nezklame 😉 😀

RadioSiesta
Reply to  Honza K.
16. 10. 2020 12:49

Rubi je legenda , kterou jsme nejvíce poslouchal v devadesátých letech. Jak přešlo z Uničova do Olomouce a začalo se měnit, už mne to tak nebavilo. Chci slyšet moderátory a vědět, že tam někdo je a nevysílá jen automat. To už si pak mohu pustit MP3 a mám to na stejno.Tyhle slogany „Méně keců a více hudby“ a podobně to mně vadilo. Ale jinak každého nezávislého rádia , které končí je škoda. Blaník se tak postupně stane celoplošnou stanicí. Naposledy co vím, tak byl přepnut brněnský Petrov. Toho byla taky škoda. Občas jsme ho poslouchal přes internet. Rubi má mimochodem i u nás místní Prostějovskou frekvenci 90 MHZ Držovice, ale je tu i slyšet jejich pilotní frekvence 97,1 MHZ. Ale tady slyšíme i třikrát Impuls, třikrát Frekvence 1, třikrát Radiožurnál….

Jarda
Reply to  J K
15. 10. 2020 19:03

v licenčku je i balíček kmitočtů pro hey radio 😉 Vysílače coloru tam zatím nejsou :O

Michal
Reply to  Jarda
15. 10. 2020 19:57

Absence frekvencí pro Color mě taky mrzí. Snad příští zasedání koncem října. Frekvence pro Liberec vznikala až dodatečně o něco později, takže se to tím asi celé zdrželo. Nebo se prostě již více bodů do jednání rady nevešlo, kdo ví. Čili Mirkův optimistický odhad, že by se to mohlo stihnout spustit ještě letos zcela jistě vzal za své.

Jarda
Reply to  Michal
16. 10. 2020 06:22

tak ono se jedno z jednání nekonalo a vše se různě přesouvalo, tak to nabralo zdržení. Holt covid se podepsal, tak to všecko ještě potrvá.

Michal
Reply to  Jarda
24. 10. 2020 08:58

RRTV opět zrušila svoje zasedání, které se mělo konat 27.10. Takže se zase vše odsouvá o dlouhé týdny.

Míra
Reply to  Michal
24. 10. 2020 09:57

Ty wogo a co online ? To jako nelze z domova ?

Michal
Reply to  Míra
24. 10. 2020 10:48

Jedu to ze streamu už cca 5 let, ale FM je FM, co si budem povídat. 🙂

Michal
Reply to  Míra
24. 10. 2020 11:12

Ono když se v tom člověk tak trochu angažuje, tak se prostě těší na výsledek a každé zdržení samozřejmě zamrzí. Navíc na FM si to najde víc posluchačů než na netu, zvlášť v dnešní době, kdy budou lidi víc času trávit doma.

Míra
Reply to  Michal
24. 10. 2020 13:50

Já myslel to zasedání, že múžou dělat na dálku. Vždyť tam není nic tajného, dělá se zápis. Určitě tam nejsou žádně věci mimo zápis 😉

Michal
Reply to  Míra
24. 10. 2020 14:07

Jo takhle. 🙂 Tak určitě by to šlo, kdyby se chtělo. Ale čekat online jednání od zkostnatělé RRTV, když to jde jednoduše zrušit? Jó, za státní peníze, to se to žije, do práce se chodí jak se to hodí a když se chce, tam bych chtěl taky dělat. 🙂

Lukáš D
Reply to  J K
15. 10. 2020 21:45

Blaník startuje na 93.7 FM
1.11

PVo
14. 10. 2020 10:04

Moc to sem jakožto o TV nepatří, ale náhodou jsem koukal na Očko Star (devadesátky v devět) a asi vyměnili hudebního managera: Snap-Rythm is a danger, Sash-Adelante,Ice Mc-It is a rainy day, Erotik-už nevím co,Haddaway-What is love Nesleduju to pravidelně jen mií dřív přišlo že ta televize je samý pop-rock asi před 14 dny jsem zkoušel chvíli koukat na Dance party a rozčiloval jsem se kterej vůl dělá playlist (na hlavním Očku jsou po 22:00 v sobotu DJ sety z Transmission)

Opeth
Reply to  PVo
19. 10. 2020 15:33

Potvrzeno přímo z blaniku 1.11 startují na 93.7 fm Ostrava a helax definitivně končí.

Michal R.
Reply to  Opeth
19. 10. 2020 15:57

To stejné platí předpokládám i pro Radio Rubi .? A Radio Helax nekončí bude nadále vysílat on-line .

Last edited 3 let před by Michal R.
Pezos
Reply to  Michal R.
19. 10. 2020 16:44

Na Lupě se píše, že se pokusí vytvořit moderované on-line rádio. Pokusí…

https://www.lupa.cz/aktuality/ostravske-radio-helax-konci-s-fm-vysilanim-bude-uz-jen-on-line/

Michal
Reply to  Pezos
19. 10. 2020 18:25

Lžou jak se jim to zrovna hodí. Změnu licenčních podmínek argumentovali tím, že si to přeje posluchač a že se chtějí vrátit ke kořenům a tradici značky Helaxu. Za chvilku jim už tradiční značka Helax nevoní a chtějí se jmenovat Blaník. A najednou za vše může covid. Aneb ve zkratce, jak může nedotknutelný Sedláček udělat z dynamické stanice pro mladé stanici pro důchodce a vše je dle RRTV naprosto v pořádku. Na druhou stranu, je to jejich majetek, ať si s tím dělají co chtějí. Ale obávám se, že „tradiční“ posluchači Helaxu se jim na Blaníček z vysoka víte co.

Michal R.
Reply to  Michal
19. 10. 2020 18:40

Podle mě posluchači Helaxu přejdou bud na Radio Kiss nebo na Fajn Radio možná ještě na Evropu 2 . Nejblíže formátu Helaxu má však Fajn Radio . Tam podle mě většina posluchačů Helaxu přeladí . Myšleno ti co ladí přes FM . Jinak ti co ladí přes net zůstanou nadále na Helaxu .

Noobish
Reply to  Michal R.
19. 10. 2020 18:45

Tak to mi ukážte, kde človek v Ostrave naladí Fajn mimo UPC kabelovky a streamov. Na druhú stranu súhlasím, že Kiss si v regióne o dosť polepší.

Michal R.
Reply to  Michal R.
19. 10. 2020 18:53

Oprava tak na Fajn Radio bohužel posluchači Helaxu nepřeladí . Díval jsem se na mapu pokrytí Fajn Radia a v Ostravě a okolí není žádný vysílač co by poskytoval signál Fajn Radia . Takže to bude asi Radio Kiss nebo v krajním případě Evropa 2 . Tím pádem zařazení Blaníku do Ostravy nedává smysl . Smysl by dávalo možná zařazení Fajn Radia místo Helaxu .

Michal
Reply to  Michal R.
19. 10. 2020 18:58

Blaník je prostě jejich nejsilnější produkt, tak ho tlačí všude kam to jde. O nějakou pluralitu nikomu nejde, tohle je prostě byznys.

Last edited 3 let před by Michal
PVo
Reply to  Michal
19. 10. 2020 22:22

no Blaník sebere posluchače ještě dá se říct regionálnímu rádiu Čas a bývalé posluchače Helaxu přidá korporátní E2.
Vymyšlený to mají asi tak že i když Blaním bude generovat třeba 50% dnešní poslechovosti Helaxu u tak to přinese vyšší kasacink než Helax z důvodu mizivých nákladů na ostravskou regionalizaci Blaníku.

Matyas
Reply to  Michal R.
19. 10. 2020 19:58

Helaxu je velká škoda, na Ostravsko patří téměř jako klenot v éteru VKV. Vždycky, když jsem do tohoto regionu mířil, téměř nic jiného jsem v éteru nechtěl slyšet, jedna kombinace kdysi byla se zajímavým polským Planeta Fm. To je již také minulost. Co bude po přepnutí na jiný program, budou mít stávající posluchači těžší, ale nabídka je určitě pestřejší, než leckde v jiných částech republiky. Osobně bych pohlédl na samotný stream (který snad pojede dále) nebo něco málo z Polska či Slovenska, kde se nechá pár stanic nalézt.

Honza K.
Reply to  Matyas
19. 10. 2020 20:19

Kéž by vstopilo alepoň do DABu k TELEKU, bylo by slušné pokrytí nejen Ostravy.

TÉMA
Konec Helaxu na FM.
Matyas
Reply to  Honza K.
19. 10. 2020 20:56

Také možnost jedné z cest, jak využít nových kanálů směrem k posluchači. Bohužel záleží na provozovateli (je to úděsná formulace, která se hořce zajídá), ale je to tak.

Lukáš D
Reply to  Michal R.
19. 10. 2020 20:38

Kdyby chtěli tak zachovají helax peněz mají dost dle informací se už to planovalo dlouho.

Franz
Reply to  Opeth
19. 10. 2020 21:17

V prvé řadě by posluchači helaxu měli poděkovat společnosti media bohemia, že nedošlo k rebrandu už mnohem dřív. Takto se psalo o hrozícím konci helaxu před téměř jedenácti lety:

http://sinkovsky.blogspot.com/2010/01/blizi-se-konec-legendy-jmenem-radio.html?m=1

Na druhou stranu byl helax pod vedením MB nucen k čím dál větším kompromisům a původních originálních prvků ve vysílání moc nezůstalo. Pro mnohé se stalo rádio neposlouchatelné. Na vstup rádia do on-line prostředí je v současnosti mimořádně obtížná doba, a hlavně míra konkurence je na internetu úplně někde jinde, než v našem ubohém FM pásmu. 

TÉMA
93,7
Jarda
Reply to  Oviradio.cz
14. 10. 2020 16:03

Už on air 😉 Benešov – Kochánov na 8A již spuštěn. Meli by tedy běžet všechny dab+ vysílače 😉

všechny DAB vysílače běží
Reply to  Jarda
14. 10. 2020 18:30

Všechny neběží – zatím…
Teleko komplet, ČRo komplet,
ale RTIcz pořád pracuje – běží: Praha / Plzeň / Vary / Klínovec / Č.B.
Od tohoto týdne také Klatovy, pracuje se na Třebouňskm vrchu u Toužimi.

Mimo prozoz stále: Beroun / Příbram / Javorník

TÉMA
Jakub
Last edited 3 let před by všechny DAB vysílače běží
Jarda
Reply to  všechny DAB vysílače běží
14. 10. 2020 20:05

třebouňský vrch byl dnes zprovozněn 😉
Tak ještě doladit beroun, příbram a javorník.

Jirkas
Reply to  Jarda
15. 10. 2020 12:13

Kazdy den jedna lokalita, takze to jde rychle. 🙂 A hlavne RTI zvolilo tentokrat kvalitniho dodavatele, toho nejlepšího.

Jirkas
Reply to  Jirkas
15. 10. 2020 13:35

Tak dnes oživen Beroun.

Matyas
Reply to  Jarda
14. 10. 2020 19:51

Ve Voticích příjem 8A nic moc – téměř hraniční, lepší to bude s přímou viditelností k vysílači. RTi.cz na 5A z Příbrami jede a jelo.

Jirkas
Reply to  Matyas
15. 10. 2020 12:15

8A jede slusne, sviti to az do Prahy na plny kotel, Kamenny privoz taky slusne pokryti, na to, ze je to tam slozite, utopené a kopcovitý teren.

Matyas
Reply to  Jirkas
15. 10. 2020 15:00

To je fajn, po restartu a dalším zkušebním testu tu došlo u mě k nápravě a je na polovině (inside), leckde bude (outside) i na plno.

Martin
13. 10. 2020 23:19

Spuštění vysílače Nový Bor – Arnultovice, ul. B. Egermanna 11 – prům. objekt
pro ČRo Plus – 96,5 MHz + ČRo Liberec – 104,9 MHz je na spadnutí. On air plánován na 24.10.2020.

TÉMA
On air Nový Bor
J K
12. 10. 2020 15:19

Rádio Impuls postihl výpadek, nejede ani na FM, ani na internetu

102.00 RDS PS IMPULS běží, ale ticho, webový stream se nenacte

TÉMA
Impuls – výpadek
Last edited 3 let před by J K
Michal
Reply to  J K
12. 10. 2020 15:32

Podle slov moderátora už to nehodili. Hraje mi 96,6; 102; 104,3; 106. Liberecká 92,1 ticho.

J K
Reply to  Michal
12. 10. 2020 15:34

FM 102.0 i 91.4 už běží, internet ještě ne, prý došlo k výpadku elektřiny

Výpadek vysílání trval asi 45 minut

Last edited 3 let před by J K
Jarda
Reply to  J K
12. 10. 2020 17:05

babišovi spadl řemen až v elektrarně 😀

PVo
Reply to  Jarda
12. 10. 2020 17:47

vtipné… víš proč před cca 100 lety byly obvyklé řemenové převody? protože elektrický motor byl drahý tak byl třeba jen jeden a do strojů se zapojoval jak co bylo zrovna potřeba přes řemen, nebo ve fabrikách k jednomu motoru se zapojilo víc strojů. Ještě děda měl takový motor který mohl zapojit do mlátičky nebo do cirkulárky atp.. a ještě předtím se tak zapojoval žentour což je vlastně převodovka převádějící práci koně chodícího kolem dokola na rychlejší ač slabší točivou sílu pro přes řemen zapojený stroj.

Pezos
Reply to  J K
12. 10. 2020 15:34

Nemá to souvislost s výpadkem proudu v Praze 7?

Žorž
Reply to  J K
12. 10. 2020 15:34

Možná to souvisí s poruchou trafostanice v Holešovicích – Praha 6 a 7 půl hodiny bez šťávy. Teď to zmiňovali na Plusu ve zprávách

Martin
Reply to  Žorž
12. 10. 2020 23:49

No, tak to je dobrý. Opět se potvrdilo, že jde o žumpu nejen v oblasti obsahové, ale i technologické. Vysílají mono, propagují střední vlny, nemají asi žádné UPS, agregáty, … no nic, hlavně že to vydělává.

PVo
Reply to  Martin
13. 10. 2020 00:30

no taky nechápu že vysíláni nemají líp zabezpečené, ale obsah bych jako žumpu nenazval, když mají evidentně úspěch..
Levný provoz rádia zase znamená že nejsou tak zahlceni reklamou jako třeba Kiss. (aspoň před pěti lety jsem poslouchal během tří měsíců docela soustavně třeba 2-3 dny v týdnu a bylo tomu tak. Už jsem to rady zmiňoval že jsem svépomocí adaptoval nějaké prostory, net tam nebyl jen elektřina a rádio poslouchám nejradši při (jakékoliv) práci a Impuls byl v té nabdce z éteru nejméně protivnou/rušivou volbou a že jsem zkoušel všechny dostupné na to chrastítko co jsem tam měl)

Jirkas
Reply to  PVo
13. 10. 2020 21:45

Obsah je opravdu zumpoidni. Impuls se da poskouchat tak 5 minut v kuse, to je jeho maximum.

Roman Straka
11. 10. 2020 17:32

Zdravím, dostal jsem informaci o tom, že tady pár týdnů zpátky někdo sdílel moje power intra pro Hitrádio Černá Hora. Mám radost, že produkce a tvorba fragmentů do vysílání rádia někoho zajímá. Na SoundCloudu funguju, takže jestli je někdo nadšenec do produkce rádia, třeba mu udělám radost. Tady je pár prvků, které nasazujeme do vysílání od zítra https://soundcloud.com/soundbyromanstraka/hitradio-cerna-hora-2020-power-intros-2.

PetrB.
Reply to  Roman Straka
11. 10. 2020 23:28

…a má cenu tohle nadšení, když za pár měsíců z toho bude Hitrádio z Prahy? Ještě bych pochopil, pokud to bylo ve vlastnictví pana Černého, ale Media Bohemia to má přesně nalinkované a Hitrádio Černá hora je pro ní jen kolonka v diáři s datumem ukončení regionálního studia.

TÉMA
Hitrádio Černá hora —) Hitrádio
Libor Červinka – Fajn Radio Music Manager
Reply to  PetrB.
12. 10. 2020 06:25

…ano má to cenu. Nadšení pro to, co děláš má cenu vždycky. Přál bych to zažít každému. Možná, ale fakt jen možná, by tu skoro každý jen skoro pořád na něco nenadával, ale něco dělal 🙂 Power intra zní dobře, určitě je dělej dál Romane…

PetrB.

pane Červinko, Vám se to mluví Fajn je v pohodě a sloučení regionálních studií již v minulosti proběhlo (Chomutov Agara, Ústí n.Labem North Music, Pardubické Life Hity a dal.). Teď to v rámci šetření čeká regionální Hitrádia. Ale je možné, pana Straka, že si vás v Media Bohemia všimnou a budete dělat v budově Bělehradské ul. spolu s panem Červinkou. Zeptejte se p. Straka. dnes již býv. moderátorů Gama rádia, Egrensis, Petrov, Helaxu jakým způsobem je Media Bohemia informuje-informovala o zrušení reg.studia. Mlžit, mlžit do poslední chvíle. Nějak mě připadá, že Media Bohemia tu posílá své zaměstnance vylepšovat tu svou pověst. Zjistili, že web radiotv moc lidí navštěvuje, když z toho udělali hlásnou trubu Media Bohemia…Ano, možná neznalý na to skočí, ale my víme své….

Last edited 3 let před by PetrB.
Roman Straka
Reply to  PetrB.
12. 10. 2020 10:14

Odkaz jsem poslal pro lidi, které rádio baví, zajímá a ON AIR to u nás nechytí. Podobní mi totiž se zájmem píšou maily. Nic víc, nic míň :)… když jsem rádio ještě nedělal, měl jsem radost, když se dalo k něčemu takovému dostat a poslechnout.

Žorž
Reply to  Roman Straka
12. 10. 2020 15:32

Divím se, že v době dnešních technických možností tohle a jiná podobná zpestření nepoužívá daleko víc stanic 🙂

Philmen
Reply to  Roman Straka
13. 10. 2020 15:05

Já musím uznat, že je to velmi zdařilé. HitČH poslouchám přejíždím-li Královéhradecký kraj a je mi celkem líto, že to není ta „původní“ Černá Hora, ale takový je asi život. Poslední dobou poslouchám však doma netová rádia a takový modernější sound se tam objevuje např. i na bulharských, finských či pobaltských stanicích, které mimochodem čím dál tím více přecházejí k „bezmoderátorskému“ např. víkendu anebo i přes den. Kdyby tam nebyly reklamy v jejich „mateřtině“, ani bych nepoznal, že je to rádio vysílající v FM pásmu a pouštějící stream po netu 🙂 Romane, jen tak dál, toto je dobré, držím palce 🙂 Ani bych se nezlobil, kdyby se i hudebně celá síť Hitrádia posunula více k rakouskému KroneHitu či neměckému NRJ, ale to je spíše na někoho jiného….

Libor Červinka – Fajn Radio Music Manager
Reply to  PetrB.
13. 10. 2020 20:26

…here we go again & again & again 🙂 Media Bohemia mě rozhodně neposílá vylepšovat svoji pověst. Měl bych pro vás, Petře B krátký příběh. Docela osobní. Kdysi dávno jsem dělal ranní show na Radiu Dragon Karlovy Vary. Když se z Dragonu stalo Hitrádio, nezačal jsem brečet, že mi někdo zlý bere práci, ale sebral jsem se a začal něco dělat. Easy. Vlastně to, že skončila „dragon etapa“ bylo to nejlepší, co se mi mohlo stát. Dělám playlisty na dvě nejlepší rádia u nás, Fajn & Fajn Fresh 🙂 A možná, že Roman Straka vyrazí podobným směrem 🙂 Konec přednášky…

Jirkas

No, spis te to sundalo na uplne zoufalstvi. Jako uklizecka nekde na radiu dobry, jako manazer si totalne selhal a casem budes nahrazen. Uz jen to prebubrele a nepodlozene ego a to je jen stripek. Vysledky tristni.

Žorž
Reply to  Jirkas
15. 10. 2020 10:34

Milý Jirkasi! Nemám ve zvyku útočit na druhé, ale vám se to zjevně jinak vysvětlit nedá. Vás by nevzali ani jako uklízečku, protože místo toho, abyste něco dělal, kolem sebe jenom prskáte špínu. Zjevně závidíte panu Červinkovi, protože narozdíl od vás něco dělá a je v tom úspěšný.
A že sám sebe chválí? Není na tom absolutně nic špatného, pokud ke své práci přistupujete s pokorou.
Mám podobnou zkušenost jako Libor – hledal jsem a přešel jinam, kde mě to teď naplňuje daleko víc. Zkuste to taky, pak se nám tu můžete pochlubit. My vás za vaše úspěchy plísnit nebudeme.

Jirkas
Reply to  Žorž
15. 10. 2020 12:12

Ta pokora mu fest chybí a výsledky nijak valné, to je prostě realita, která zjevně dělá problém i tobě.. Takže si podejte s Červinkou ruce.

PetrB.

To nevysvětlite xx počtu moderátorů, kterým Media Bohemia sebrala a po sjednocení Hitrádií dalším sebere práci. Pokud byste byl „srdcař“, což nejste, psal byste o Dragonu s úctou. Poněvadž to co se line z frekvencí býv. Dragonu nyní, byste pak musel uznat, že je to nebetyčná prasárna co ta Media Bohemia udělala s kdysi skvělým rádiem a dalších…..

PetrB.

A toto je moje poslední reakce k Vám, poněvadž po té, co jsem si přečetl na radiotv rozhovor s Markétou Rachmanovou, programovou ředitelku Hitrádií, jsem pochopil jak Vám Sedláček a spol. na poradách vymývají zbytek regionální nostalgie z hlav a jak máte za povinnost „kopat“ za skvělou Media Bohemia. To ostatně podepisují, do dodatku ukončení smlouvy, bývalý moderátoři regionálních rádií, těsně před sloučením, že se ani slovem , nesmí zmínit o konci rádiíí a nesmí se rozloučit s posluchači, nesmí nic psát ani na svůj fb…….Opravdu nejhorší společnost, která navíc přes Media Markting services má sídlo mimo Evropu. Proč asi? Proč Media Bohemia blokuje duplicitní frekvence? To se tu nikdy nedozvíme, od vás určitě ne. A nyní konec přednášky z mé strany, poněvadž je to marný, je to marný, je to marný.

Honza
Reply to  PetrB.
13. 10. 2020 23:31

Petře B. – co se na to podívat jinak. Proč MB koupila Dragon? Protože byl prostě k mání… Ano, příběh o zlém Sedláčkovi/Koláčkovi tu čteme často, ano, reálně ten příběh není černo-bílý, ale všechno začíná a končí u majitelů – ať už těch původních či těch současných. Jsou rádia, která vysílají dodnes a nezasíťovaně. Zvládla to. Ten zbytek ne. A lidé z těch rádií? Petře, vzpamatujte se, kam vás posune nostalgie a nasranost na minulost? Nikam. Co tím změníte? Nic. A Ti lidé se nějak prostě s tím museli porvat, poprat. Jako každý jiný člověk z fabriky, restaurace či jakéhokoli jiného zaměstnání (firmy či instituce), když končí nebo je prodána.

PVo
Reply to  Honza
14. 10. 2020 00:08

Svět se mění furt, ale kvůli tomu nemusím souhlasit s tím jak MB záměrným zamlčováním historie navozuje dojem že teď to dělá správně/nejlíp a že to takto musí být.
Společenská odpovědnost nula Je to sice víc problém selhání státní správy ale to MB nijak neomlouvá..

Honza
Reply to  PVo
14. 10. 2020 07:07

PVo – Prosím, v čem zamlčuje MB historii nebo o jaké společenské odpovědnosti mluvíte? Já se opravdu omlouvám, ale krapet fakt nechápu, kam tím celkově tímhle neustálým remcáním na MB míříte? Je snad společenská odpovědnost to, že koupím rádio, které je k mání, protože ho původní majitel prostě nedokázal třeba uživit a nastavím ho tak, aby to dávalo nějaký ekonomický nebo jiný smysl? Záměrně píšu „třeba“. Pozadí neznám. A nejde jen o MB, jen nechápu tohle neustálé nostalgické rozplývání se nad něčím, co prostě bylo. Dragon byl a je to teď něco jiného.Mám být věčně nasraný, dvacet let, že irové koupili ve 2001 Krumlov nebo snad že z Práchně je Rock?

Honza
Reply to  Honza
14. 10. 2020 07:09

PVo – A pokud mi stát umožňuje duplicitní frekvence apod., sorry, už poučka z Práva na střední škole říká o soukromém právo – co není zakázáno, je dovoleno. Rádio je firma jako každá jiná. Tak to prostě je. Někdo dělá obchody s masovým zbožím (aby prodával co nejvíce), někomu stačí malý obchůdek s vybraným zbožím pro svůj okruh uživatelů. To samé je rádio.

Míra
Reply to  Honza
14. 10. 2020 08:10

Státu se často vyčítá, jak nastavil podmínky. Že si někdo nechávává napsat zákon podle sebe. Že z RRTV jsou loutky, škodící malým stanicím. Pak je tady cena technologie a cena pásma. Možná že i přes odpor ČTÚ zůstane u DAB vedle možnosti nechat se šířit i možnost šířit se. Bude to o ceně. Nakonec tu máme vkus posluchačů a jejich obrovské možnosti, jak se k hudbě dostat. Že rádio více zasahuje lidi v produktivním věku je v celku logické. Jasným úkolem je zkusit představit mladým rádio, jako hybridní platfotmu, ale umění bude prodat u nich lineární část, že by koncert (live set) na vlnách. Jdu zkusit najít, jestli existuje teď, v době „Zůstaňte doma 2“, nějaký projekt o hudební výchově na dálku pro děti. Mnistr školství se nechal slyšet, že hudební, výtvarná a tělesná výchova patří nyní do upozaděné skupiny. Syn nedavno poslouchal „Maršmelouna“ v obýváku na velkých repro. Musím se přiznat, že po čtvrtém kusu jsem toho měl opravdu dost.

PVo
Reply to  Honza
14. 10. 2020 10:09

odpověděl jste si sám, mluvím o nulové společenské odpovědnosti firmy Media Bohemia, Ostatní firmy na rozhlasovém trhu se chovají přece jenom trochu líp (tim narážím na Vaši narážku ohledně Irů). Tak to prostě je.

JM.
Reply to  PVo
14. 10. 2020 10:35

Milý Honzo, MB si ty zákony a pravidla spolu s Lagardere v minulosti napsala, má i dnes enormní vliv na RRTV. V žádné jiné zemi není možné to, aby po koupi rádia, které má překrývající se nebo naprosto duplicitní pokrytí, tyto duplicitní (nebo někde dokonce i trojitě nebo čtyřnásobně se překrývající!) frekvence zůstaly dané společnosti pro identický program. A aby tak identický program někde dokonce vysílal na dvou frekvencích z toho samého vysílače, jako je tomu např. v Turnově.

A o tom, proč to ta rádia nezvládla, o tom se v oboru moc dobře ví. Naposledy třeba Černá hora. Ono pokud máte monopol na reklamu (nebo oligopol) a ještě si platíte průzkumy poslechovosti, tak máte spoustu nástrojů na to dotlačit menšího hráče k odprodeji, třeba tak, že mu podstřelíte platby za skupinovou reklamu nebo poslechovost.

Takže to vaše obhajování je naprosto mimo.

Jarda
11. 10. 2020 09:18

chtělo by to zmenšit tu reklamu… je to horší jak u televize nova, mega obří reklama přes celej monitor, asi zapnu uBlock i tady, jako male nerušivé reklamy mi nevadí, ale ohromnej obraz přes celej monitor? Ještě aby byly vyskakovací a budem tady jak na nově…

HOME
25.3K
0
Přidejte komentář, prosím.x