Komentáře a diskuze

  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty 30. 11. 2022 v 08:48 k KomentujemeTřeba zrovna ve středních a západních Čechách je to FM pokrytí dost děravé, tam si nějaké posluchače AM dovedu představit....
  • David Pražák 30. 11. 2022 v 08:19 k KomentujemeCountry radio je celoplošné rádio na FM. odchod ze středních vln se nic zásadního nestane. Posluchači přeladí na FM, kde...
  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty 29. 11. 2022 v 21:35 k KomentujemeJan Čadek z Media Clubu se před rokem a půl nechal slyšet, že AM vysílání Country rádia má stále desítky...
  • Michal R. 29. 11. 2022 v 21:23 k KomentujemeTo jako vážně ? Řešit stále nějaké zastaralé nefunkční AM vysílání. Vždyť je to už snad přežitek
  • H. 29. 11. 2022 v 19:01 k KomentujemeŘekl bych, že tohle je pro Country Radio pořádná rána. Nezávidím jim tu situaci. Může se stát i to, že...
  • Hony 29. 11. 2022 v 06:02 k KomentujemeJestli to přesunou jinam tak se můžu kompletně rozloučit s AM v Berouně a okolí jelikož to byla jediná stanice...
  • Míra 29. 11. 2022 v 00:03 k KomentujemeCountry Radio 1062 kHz změna koordinátů ? https://www.lupa.cz/aktuality/radiokomunikace-vybuduji-datove-centrum-na-zbraslavi/#opinionsListing
  • Míra 26. 11. 2022 v 21:34 k KomentujemeTak oficiálně se prodlužuje předaukční debata. Jaká bude realita ? To se uvidí.

Články

Komentujeme

O čem píšete?
18.7K Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Kristián
4. 11. 2021 09:04

zdá sa mi to, alebo bol Jan Šilhan predtým, ako bol moderátorom správ ranného vysielania ČT na Frekvenci 1 ako spravár?

TÉMA
Jan Šilhan
Harry 21
3. 11. 2021 15:58

Dne 1.11. na frekvenci 101,6 FM přestalo hrát rádio Blaník, teď jede momentálně Rock rádio. Konečně zmizela z Hodonína duplicitní frekvence ! A tím je pestřejší éter.

TÉMA
Rock rádio
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Harry 21
3. 11. 2021 16:32

Jen tak dál! 👏

Hyvrys
Reply to  Harry 21
3. 11. 2021 17:51

Stejně by mohl zmizet double Blaníku ve Vyškově. Buď tam dát fajn rádio, nebo Rock rádio.. 😉

millhaus
2. 11. 2021 20:03

Mě zajímá,kdy se bude přeladovat ta Blanická 101,4, .Varnsdof 105 a Liberec 107,4 balují ze té 101,4 a na display mají napsano BLANIK a normálně se přeladují funguje AF.Přitom 101,4 má na display BLANIK L a tato frekvence se musí naladit ručně no takže je to osamocená frekvence no mají v tom bordel-Čechistán.

TÉMA
Blanik Liberec
millhaus
Reply to  Oviradio.cz
3. 11. 2021 05:13

A proč pár měsícu,kde je problém?legislativa nebo co?

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
12. 4. 2022 14:34

byla to jen otazka času, jen to nechali dýl, dokonce i tady na severu čech lidi postupně rychle pozapomněli a poslušně blaníkují….

Václav
Reply to  Jarda
12. 4. 2022 19:02

No a to si tenkrat nevěřil že zapíchnou dynoše 🙂 No ještě si lidi můžou dát Hitrádio Contact 🙂 Defakto došlo k cilenejsimu zásahu posluchačů pomocí více stanic od MB.

Jarda
Reply to  Václav
12. 4. 2022 21:39

tak ja tomu taky nevěřil, natož u contactu, jenž byl skutečným dynošem, navíc takřka v nezměněne podobě od jeho vzniku. 😉 A hotradio posledni dobou taky hodně konsoliduje, jaké značky hotrádio pohltilo a kolik z nich nachali totalně zmizet?

JM.
Reply to  Oviradio.cz
12. 4. 2022 20:53

Český unikát. 20 kW frekvence a hned pod vysílačem další „dokrývač“ té samé stanice, přestože celý Liberec je z Ještědu vidět a hraje to tam i s utrženou anténou.

Jarda
Reply to  JM.
12. 4. 2022 21:43

není to „dokrývač“ a svinský double, tak jako jich je u hitrádia a blaníků běžné, klidně rovnou ze stejné koty na 2 frekvencích stejná stanice, tyhle doubly jsou takový český unikát, už jste viděli někde jinde aby ze stejné koty vysilala stejná stanice ze dvou frekvencí? Stačí kouknout nejen na liberecko hitradio/blaník, ale třeba i to karlovarsko a další regiony? Ty doubly jsou až k zeblití, uvidíme co se bude dít, když tahle prasečí firma už to pomalu řeší, viz některé kmitočty na oko vrácené a znovu zapnuté jako jejich jiná stanice, furt lepší než 4x hitrádio ve stejnym městě, tak aspon jedna je pro fajn, ale co ten zbytek, někde z toho dělali rock, někde blaník, někde fajn, ale pořád mají doublů 4 prdele. Zrovna v tom liberci jich je víc než dost, další třeba double hitradia v turnově a podobně….

TÉMA
doubly
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  JM.
13. 4. 2022 09:27

Tenhle double je zajímavý tím, že ho narozdíl od ostatních MB nikde nekomunikuje, není v oficiální prezentaci pokrytí, ani ho nezmiňují ve vysílání. I na 107,4 to hlásí „posloucháte rádio Blaník, Liberec 101,4“. Nicméně nedávno na 107,4 aktualizovali tabulku AF, přidali 101,4 a odebrali 92,7 a 107,1 které zdědil Fajn, takže s ní do budoucna evidentně počítají. Paradoxně tahle frekvence Blaníku spíš škodí, protože když se na ní při určité konstelaci signálů autorádio přeladí, tak se jí při dostatečné intenzitě drží jak h@vno košile, přestože vzhledem k nízkému ERP a městské kótě hraje pochopitelně hůř než 101,4 z Ještědu. Nezbývá než dodat – dobře jim tak.

PetrB.
1. 11. 2021 23:03

Pro MMS: Šindeláře a Červinku jděte si prosím chatovat někam jinam, případně prosím p. Harvánka o úpravu………Chceme tu jiné příspěvky, než od skupiny, která tu zprznila éter. Jděte si třeba na Váš jednostranný web radiotv. Je tu milion příspěvků o ničem, stejně jako vaše dubly frekvencí. Kam přijdete, jen blokujete….

Last edited 1 rok před by PetrB.
PVo
Reply to  PetrB.
2. 11. 2021 11:35

Pobavil mě trefný komentář na FB Fajnradia, cituji „naprosto příšerný rádio, 10 nudnejch tuctovejch ukňouranejch songů pouštěnejch furt dokola ve smyčce, neskutečnej děs…“. Červinka na to jako obvykle radil ať si najde v éteru něco lepšího což je kvůli jednání fy Media Bohemia ale dost problém.

Václav
Reply to  PVo
2. 11. 2021 16:32

Jako by ten fb koment z úst PVo vypdl, ale ano společná výmluva „Sto lidí sto chutí“ naučená od Anděla z Kissu. Tak když to ví, tak ať nabídnou i tu druhou chuť, která se často vyskytuje.

Last edited 1 rok před by Václav
PVo
Reply to  Václav
2. 11. 2021 16:40

ode mě to nebylo, slovo ukňouraný si zařazuji do slovníku k playlistu většiny cz rádií, je trefné 🙂

Václav
Reply to  PVo
2. 11. 2021 16:43

jo tímto termínem už před časem označil moderátor Hezucký co to na E2 hrajou 🙂 , když začal být boom těchto songů. Buď řekl ukňouraný a taky jako že si zpěvák na něco stěžuje““

Last edited 1 rok před by Václav
PVo
Reply to  Václav
2. 11. 2021 17:24

jojo to sedí, třeba Filip Švarc na RZP v ranním vysílání říkal mým nejoblíbenějším songům že je zase “ tyčka- trubka, asi by zas rád ty ukňouraný…

Míra
Reply to  Václav
2. 11. 2021 17:24

Určitě nebude období „ukňouraných“ songů trvat věčně. Lidi žili strašně rychle a je tedy možné, že „pomalé mňoukání“ slouží k nastavení rovnováhy. Já zažil mládí v době, kdy se tvrdě tisknul eurodance, který většinou nešel pod 130 BPM. Když jsem si chtěl odpočinout, byl čas během trance pasáží, nebo u R&B, případně se náhrálo pár „dance ploužáčků“. Celé jsem to opepřil tvrdším technem s rovnými i lámanými beaty. Osobně jsem si kupoval spíše to pomalejší techno do 140 BPM. Zrovna před několika dny jsem otevřel vinyl-kufřík, oprášil gramofony s mixpultem a v obýváku jsem to pořádně vosolil. Děti koukaly jako z jara, byť byl podzim. Určitě odprezentuji i vnoučatům, pokud je budu mít. K stáru jsem navíc zjistil, že mě ovlivnila hudba od šedesátých let až do současnosti a ovliňuje mě stále (jak pozitivně, tak negativně). Vůbec mi nevadí dětská taneční scéna sedmdesátých let, miluji funk a rád jsem poslouchal DM a také Oceán. Přes to všechno má současná hudba právo existovat a být hrána v rádiích. Akorát mi holt povětšinou nepřinese tolik radosti, jako některá jiná. Mimochodem, to R&B mi po několika letech už lezlo krkem, protože mi přišlo pořád stejné a moc uzpívané. Dneska si některé kousky rád připomenu.
Jsou nějaká pozitiva ? Sic možná jen v analogii jednookého krále mezi slepými, ale: Rock rádio je hudebně o vlas lepší, než před půl rokem. Stále máme v éteru R1 a Color, někdo možná doplní další stanice. Negativa. Zmizení mhoha zajímavých stanic.
Pokud má některé rádio akční posluchače, pak je to určitě tím, že s nimi chce a umí pracovat. Jaké rádio, takový posluchač.
Ještě bych mohl pokračovat, ale dál a zas bych se opakoval.

Míra
Reply to  Míra
2. 11. 2021 17:26

Moje odpověď je spíše mířená do prostoru, nikoliv jen Václavovi.

Last edited 1 rok před by Míra
PVo
Reply to  Míra
2. 11. 2021 18:07

Míro, ty jsi ideální posluchač pro tvůrce playlistu od Vlacha po Bacha (téměř všechny v CZ)- problém může být jen v načasování/četností toho jakýho žánru..
Já bych radši ty americký stylově úzké a když bych chtěl zrovna jiný styl tak přeladím ( kdysi dávno na konci 90 let jsem poslouchal RZP v kombinaci s Classicem (ten tak z 5%)

…taky dávno byl na radiotv „objevný“ článek jak v USA začala úspěšně vysílat nějaká stanice tohoto typu a mi to bylo divný, proč o tom píší, když u nás je takových drtivá většina….

Míra
Reply to  PVo
2. 11. 2021 18:23

Raději bych více stanic s užším záběrem a přelaďovat mezi nimi.
Umím si představit rádio, které se bude věnovat elektronické hudbě, ale ta je natolik rozvětvená, že by těch stanic muselo být v ČR několik….
Ani můj širší rejstřík mi není v CZ éteru nic platný.
Je třeba být vidět v tom nepřesném radioprojektu, jinak jsi dead.

Míra
Reply to  Míra
2. 11. 2021 19:24
Last edited 1 rok před by Míra
:)
Reply to  PetrB.
2. 11. 2021 15:08

A nemáte pocit, že omezovat v příspěvcích někoho, koho si tu dennodenně berete do pusy, je trochu pokrytecké?

PetrB.
Reply to  :)
2. 11. 2021 15:30

Odpovězte mi na otázky, anonyme, pod kterým se skrývá zřejmě Červinka, Šindelář, nebo Beck, je správné, aby v každém větším městě držela Media Bohemia 2-3frekvence na kterém běží stejný program? Chová se spravedlivě? Aby dodržela, co slíbila, že zachová alespoň Helax a Oldies přes net? Podívejte jak se chová vůči menším soukromým rádiím…. Tak nechte alespoň tento web bez Vašich příspěvků, které tu plevelíte úvodní stránku poslední 3dny. Nechceme tu číst mnoho článků o tom, jak Fajn je skvělé rádio, jak se podobá Capital FM, když každý si pamatuje a přeje, aby 97,2 hrála to co dříve Zlatá Praha s kvalitními moderátory a ne pár, promiňte 5 moderátorů, puberťáků, co se směje vl. vtipům….Od toho máte sl. Poláchovou na webu radiotv, aby Vám dala prostor na webu, který už nikdo nečte, poněvadž od doby, kdy to vedl Radek Dressler, šla kvalita na 0. Nebo Vaše Fb stránky třeba Hitrádií, kde webmaster umí jen CTRL C a V a DELETE, aby smazal a zablokoval ty, co si dovolují říct svůj názor.

Václav
Reply to  PetrB.
2. 11. 2021 15:55

Nevím jaký smysl by měla diskuze bez přítomnosti zaměstnanců „viníků“ éteru? Jen nadávací monolog? Já bych to spíš obrátil budme rádi že zavítají, i když víme že to nezmění navíc se tu pletou hrušky s jabkama v podobě předhazovní doublů jakožto technické záležitosti v kontrastu s manažery muziky – ale díky vyjádření aspoň víme co jsou zač a že nemají na vybranou třebaže je spekulativní jejich sebevědomí kontrastuje s neschopností něco změnit , přičemž existuje možnost, že nepřišli na něco co dokáže být úspěšné, jako například objev roku 2017, že se dají hrát i 90s (Kiss)

Honza
Reply to  PetrB.
2. 11. 2021 21:59

Petře, zkuste mluvit za sebe, díky. Mě vámi zmíněné příspěvky vážně nevadí Vadí mi naopak, že mluvíte za mě, jakožto za čtenáře tohoto webu. Sorry, ale právě díky těmto výpadům to tu začíná být jako v diskuzi Idnes, Novinek apod.

Jakub Melin
Reply to  Oviradio.cz
3. 11. 2021 08:59

Jakákoliv cenzura nebo omezování příspěvků/názorů je špatně a snad tady k tomu nebude docházet. Vylučovat někoho z diskuze jen proto, že pracuje u nějakého broadcastera je přece hloupost.

Na druhou stranu, diskuze ale může být velmi kritická, zejména pokud někdo pracuje pro Sedláčka a MMS, tak se asi těžko může dočkat pozitivních reakcí a vůbec se tomu nebudu divit. To, co provedla Media Bohemia s českým éterem je totální šílenost. Už tu padly doubly, likvidace stanic, porušení mnoha slibů a tak dále. U lidí, kteří se zajímají o český éter má prostě MB právem děsnou pověst.

:)
Reply to  PetrB.
3. 11. 2021 17:39

Moc mě mrzí, že jste se netrefil 🙂 Ani Beck, ani Červinka, ani nikdo ze zmíněných. Je hezké, jak tu odsuzujete odkup soukromých rádií. Je třeba se ptát, proč je původní majitelé prodali. Proč je nedokázali řídit tak, aby prosperovali. O tom, jak to bylo s Egrensisem, se nesou krajem legendy. A co se double vysílačů týče – proč zmiňujete jen MB? Není jediná 😉 V letošním roce se navíc dost double vysílačů vyřešilo.

PVo
Reply to  :)
3. 11. 2021 18:40

A která jiná firma má double? A kde?
Btw nevěděl jsem že třeba za konec Helaxu a Oldies mohou nějací „původní“ majitelé..

PVo
Reply to  PVo
4. 11. 2021 08:53

takže jedna ku padesáti? Tim bych si ani neodvážil argumentovat

Jirkas
Reply to  :)
3. 11. 2021 18:59

Tak víme dobře pane z MB jak se to děla se zastoupením reklamy a postupným nuceným/rizeným vykrvacením stanice z vasi strany a pak hurá na odkup.
Doubly jede/má jen MB a vyresilo se tak 2% těch doublu? Vtipe vylez.

Franz
Reply to  :)
3. 11. 2021 19:04

Souhlasím. Někteří si neuvědomují, že rozhlasový trh je klasické tržní prostředí. Konsolidace trhu jako v každém jiném odvětví. Velké firmy skupují ty malé, za účelem navýšení zisků. Konstantní úbytek uživatelů rádia znamená, že se v rozhlasovém prostředí točí stále méně peněz. Malé rádia se neuživí. Někteří si tady asi myslí, že některá rádia na pokraji krachu bude živit RRTV. Nebo, že fungují jako charita. Podívejte se nejdříve kolem sebe, konsolidace trhu je v soukromém sektoru přirozený jev. MB chce prostě z rozhlasové trhu vytřískat co nejvíce peněz, tak jako každá firma v každém odvětví ekonomiky.

TÉMA
Konsolidace trhu
Last edited 1 rok před by Franz
PVo
Reply to  Franz
4. 11. 2021 08:52

to je velký omyl, rozhlasový trh NENÍ klasické tržní prostředí už jen kvůli tomu že nemůže vysílat každý kdo by chtěl a má k tomu finance. Za konstantní úbytek může taky (a možná i hlavně) mizerná nabídka.

JM.
Reply to  PVo
4. 11. 2021 09:54

Ano, rozhlasový trh NENÍ klasické tržní prostředí, protože tu máme omezený prostor pro vysílání. A jestliže si MB svými doubly a triply rozparceluje FM spektrum, tak už se tam nikdo jiný nedostane. Tedy se při odkupech rádií měla řešit otázka spektra a část kmitočtů se měla vracet do LŘ pro jiná rádia. Jenže zákony jsou tady napsané MB na míru a tak se to vyžadovat nedá.

O vykrvování úspěšných rádií skrze reklamu už se tu psalo. Jak je možné, že byl ten postup všude stejný? Černá hora, Egrensis, Petrov, Contact, Gama, Valašsko, Zlín, Rockmax… Pokaždé se roky úspěšné regionální rádio dostalo do finanční tísně a pokaždé se našel jen jeden kupec – MB. Který následně rádio zlikvidoval. Proč se o koupi těchto rádií nepokoušel nikdo jiný? Ať už regionální investor nebo nějaká jiná rozhlasová skupina?

A jak je vůbec možné, že z regionálních rádií se mohly stát celoplošky? Jak je možné, že v okolních státech regionální rádia dál fungují, jen u nás byla zlikvidována a skoupena jednou firmou?

Míra
Reply to  :)
3. 11. 2021 19:13

Nevím, do jaké míry se zde odsuzuje odkup, ale nosnou myšlenku, že rádio musí vydělat majlant osobně nezastávám. Jistě, mělo by vydělávat tolik, aby ta láska a zapálení neuvadlo a neposlalo majitele do dluhů.
Máme v ČR asi miliardu rádií do práce. Sejde se na pracovišti nějaká skupinka lidí a začnou ladit zleva doprava, jedno či dvě rádia z miliardy nakonec projde sítem nepřekonatelného odporu většiny. Mělo by to být přesně obráceně. Dvě rádia do práce a zbytek speciálky.
Nedávno jsem zašel za partou chlapů, co montovali elektrické rozváděče, jelikož při mé první návštěvě jim hrála Jednotka.Akademického,Rapu., byl jsem zvědav, co by hrálo za hodinu, návštěvu jsem tedy zopakoval. Opět se prostorem neslo stejné kulturní těleso, jen jiná fošna. Prostředníček všem rádiovým, v místě dosažitelným stanicím, byl jasně vztyčen.
Jak už jsem psal, pokud by došlo v roce 2025 k novému porcování, stejně by nakonec vysílali titíž totéž, jen by se mohly ty kmitočty trochu zrefarmovat (nevěřili bychom jistě, kolik by se do FM pásma vešlo stanic).

JM.
Reply to  :)
4. 11. 2021 10:00

Heh, to myslíte jako tu 87.6, která se řešila asi jako jediná, protože už by to na spoustě míst byl dokonce triple? A je to snad první věc, co se kdy řešila, protože všude jinde bez jakékoliv snahy ty doubly nebo i triply zůstávají roky. Někde se dokonce vysílá dvakrát ze stejné budovy (třeba Turnov), liberecko-jablonecká pětice vysílačů pro Hitrádia (chvíli dokonce šestice) je pak naprosto legendární.

Vy tam v MB máte asi nějakou kolektivní halucinaci, jak jste vlastně fajn firma, která to dělá dobře a kultivuje éter.

Honza
1. 11. 2021 19:41

Dobrý den, hledáme testery pro novou verzi aplikace Radia.cz s podporou Apple Car a později i Android Auto. Tady je to samej koumák, pomoc by se nám hodila 🙂 Pokud byste měli zájem testovat betu aplikace na Apple Car, pošlete mi prosím váš Apple ID email a zařadím vás do programu. Pište prosím zde: jan.sindelar@mms.cz, Děkuji H.

TÉMA
Radia.cz
JM.
Reply to  Honza
1. 11. 2021 20:02

Myslíte si, že zrovna na tomhle serveru najdete někoho, kdo by dobrovolně pomáhal hrobaři českého éteru, panu Sedláčkovi, který tu zničil co mohl?

Pan Sedláček po tom, co finančně vykrvil, poté skoupil a následně zlikvidoval všechna lokální rádia, včetně těch úspěšných, kde se slibovalo udržení internetového šíření (Helax, Oldies), snad nemá peníze na to, aby si testování zaplatil?

Není to nic proti Vám, třeba děláte svou práci s radostí, ale pracujete pro největší zlo v české rozhlasové bažině.

Honza
Reply to  JM.
1. 11. 2021 20:18

Jistě se tu najdou fanoušci technologií, co se o tohle zajímají. Nic vám neujde, musel jsem kvůli vám začít víc schovávat chystané weby, je to tu kolikrát dost sranda. Člověk něco udělá a za 10 minut tu o tom někdo píše 🙂 Ideální parta na hledání chyb v chystané aplikaci 🙂

PetrPe
Reply to  Honza
1. 11. 2021 20:59

Ja se predbezne hlasim na Android Auto, tedy asi spise Google assistant nebo jak se to nakonec bude jmenovat 😀 Zrovna cekam nove auto a uz dlouho pouzivam apku radia.cz plus jeste jinou, kde funguje automaticke pousteni internetoveho radia pres BT 😉

Míra
Reply to  PetrPe
1. 11. 2021 22:19

To znamemá, že když apce při instalaci povolíš úplně všechno, tak ona při startu aktivuje BT v telefonu ?
Jaké máš (i ostatní) zkušenosti myTuner ?

PetrPe
Reply to  Míra
1. 11. 2021 22:38

To, co myslim, je v apce Replaio. Zatim nikde jinde jsem na to nenarazil. Autoradio si klasicky sparujes pres BT s mobilem. Na autoradiu si navolis rezim BT (poslouchani hudby pres BT). No a pak v aplikaci si nastavis stanici a rezim po pripojeni k BT radiu automaticky spoustet internetove radio. V praxi to funguje tak, ze sednes do auta, nastartujes a po par sekundach se ti spusti internetove radio. Vypnes motor a radio se take vypne. Skocis do obchodu, vratis se, nasrartujes a zase automatika, poslouchas jak pri FM 😉 Musim priznat, ze jako kazda apka to nekdy blblo. Treba kdyz ti nekdo do poslechu zavola, tak se to ne vzdy vratilo na stream atd. Ale taky uz nemam nejmladsi mobil. Vice jsem zvedav na funkci zrcadleni. Pristi rok budu kupovat novy mobil s Android 12 tak to uz bude snad jiny level

Míra
Reply to  PetrPe
1. 11. 2021 23:34

Aha, takže dokonání automatického spárování spustí stream v mobilu. Díky.

Honza
Reply to  PetrPe
1. 11. 2021 22:37

Jak prosím funguje to automatické spuštění? Děkuju

PetrPe
Reply to  Honza
1. 11. 2021 22:39

Zrovna viz. Mira nize. Bylo by fajn i pro radia.cz

PetrPe
Reply to  PetrPe
1. 11. 2021 22:44

Aha, tak jsem tu napsal velky text s popisem funkce. Pri odeslani to psalo asi neco o schvaleni. Jeste tu neni a asi ceka na schvaleni… Ta apka se jmenuje Replaio. Pokud se to tu neukaze, napisu znovu podrobnosti

Honza
Reply to  PetrPe
2. 11. 2021 08:33

Dobrý den, některým vašim kolegům můj zájem o vylepšení funkcí vadí, pokud máte zájem to probrat, budu rád, když mi napíšete na email. Děkuju

Honza
Reply to  PetrPe
1. 11. 2021 22:46

Jsem asi slepej, jdu to hledat dál 🙂 Budu rád, za každý nový nápad, letos chceme stihnout ještě dva updaty apky.

Honza
Reply to  PetrPe
1. 11. 2021 22:39

Pošlete mi prosím váš Gmail na Jan.sindelar@mms.cz, děkuju

Žorž
Reply to  JM.
1. 11. 2021 20:31

Já panu Sedláčkovi pomáhal zhruba dva roky, když jsem vysílal na Rock Radiu. A nestydím se za to, splnil jsem si sen 😛

Jirkas
Reply to  Žorž
1. 11. 2021 21:27

Škoda, že jsi nepomáhal někomu opravdu s rádiem a raději pomáhal někomu se žumpou.

PVo
Reply to  Jirkas
1. 11. 2021 21:45

..řadové zaměstnance nelze vinit z „nějakého“ napomáhání, vinu má jen management (částečně) a hlavně převážně majitelé..

Jirkas
Reply to  PVo
1. 11. 2021 22:32

Tak logicky k takovemu majiteli nejdu.

Vaclav
Reply to  Žorž
1. 11. 2021 21:39

Účinkovat na Rockradiiu je o důvod víc být na to pyšný. Jedno z mála energických rádií které může hrát skladby rovnoměrně a díky tomu je zajímavé i pro posluchače kteří byli původně na mainstreamovych rádiích, které snad mají někde příkaz zhora, aby všechny rotovaly určité novinky se strojenou frekvenci. Aby náhodou kdyby jedno nerotovalo, tak by moc konkurovalo ostatním a proto tedy i za cenu jiného žánru lidi jdou na Rockradio, kde rovnoměrnost známých věcí vytváří příjemnou variabilitu.

Jirkas
Reply to  Vaclav
1. 11. 2021 21:44

Vzdyt hraje ohrane pop az divno hity nez rock a jeste trapnomoderovani.
Jeden z nejhorsich odpadu v eteru.

Václav
Reply to  Jirkas
1. 11. 2021 23:24

netvrdím že by rockradio patřilo do kategorie která by beze zbytku obohacovala neznámým. Jak už jsem uvedl je sice v kategorii spíše pro mainstream, ale chtěl jsem vyzdvihnout jeho výjimečnost, která tkví v tom že právě dokáže zaujmout spíše mainstreamové posluchače a při tom není zatížena daní (výpalným) v podobě hraní pár zahraničních novinek na všech stanicích stejných nebo druhou skupinou tlačící české aktuální věci. I když všimněme si, že české stanice nemají tak přesnou frekvenci opakování českých novinek (třebaže hrajou často(Moje Milá, Na Malou Chvíli A.K.)), jako ty stanice co hrajou zahraniční novinky. To je důvod proč jsem vyzvihnul smysl Rockradia, jako stanice, která těmto skupinám nabízí nekompikovanou zábavu bez vymývání mozků pravidelnýma rotacema novinek. Čili zastupuje chybějící stanici, která by hrála třeba i pop rovnoměrně za posledních 20 let bez korupce novinkami.

PS : Co se myslí „Divnohity?“ Uznávám a odlaďuji v případě hitovky od R.E.M nebo Qeen; ale na druhou stranu se na Rockradiu vyskytují tolik v diskuzích žádané méně známé věci od známých skupin. Takže třeba lépe se přečká i občas něco co se nelíbí když se můžu těšit, co přinese varibilita výběru dalšího a pro většinového posluchače známého energického songu, avšak který vyjímečně není otrokem rotací. (energický song bez rotací se v českém éteru hned tak nevidí, chápete co chci říct?) A když Rockradio je nejhorší odpad, tak stanice a ne jedna hrající denně několikrát ROBIN SCHULZ & ALIDA
In Your Eyes – je podle vás co?

Nemám zmapované moderátory hlavně v týdnu, ale mají tam snad tolik přecpáno keců ze shows jako ostatní? Večer slyšet i tématické pořady. A hlavně o víkendu se nezadrhávají na kecech. Z hlediska řazení reklamních a mluvených bloků je dobře že je Rockradio konkurence pro Beat, který má bloky zdlouhavé.

Last edited 1 rok před by Václav
Insider
Reply to  JM.
4. 11. 2021 08:35

Je to byznys, nikdo vas nenuti nic poslouchat

Míra
Reply to  Honza
1. 11. 2021 22:23

To slyším poprvé po dlouhé době, že vůbec někdo má zájem o testery. Neuvěřitelné. Vždyť dnes se nic nedotahuje do konce…. Jsem v šoku !!!

Honza
Reply to  Míra
1. 11. 2021 22:40

Novou verzi apky rádia.cz nám testovalo skoro 50 lidí, než šla na store.

Žorž
1. 11. 2021 15:07

Kromě nové Snídaně šampionů mají Hitrádia i web a logo v jiných barvách. U loga mají navíc i jiný font, všechna písmena jsou nově velká. „Hrající“ srdce už nenahrazuje písmeno O ve slově Hitrádio, vyskytuje se zvlášť: https://hitradiofaktor.cz

TÉMA
Novinky na Hitrádiích
Last edited 1 rok před by Žorž
Millhaus
1. 11. 2021 10:55

A Děčín na 97,6 hraje co?není v seznamu kmitočtů,polohou bych to dal na North ale licenčně Contact,nejsem v dosahu vysílače.

TÉMA
North a Contact
Václav
Reply to  Millhaus
1. 11. 2021 11:29

o tom se tu psalo že to má být Contact

J K
31. 10. 2021 19:19

Přípravy jsou v plném proudu. Weby Hitrádií jsou aktuálně mimo provoz a na radia.cz už je k dispozici Hitrádio Contact a Hitrádio North Music, Hitrádia mají navíc nová loga.

TÉMA
Hitrádio
PetrPe
Reply to  J K
31. 10. 2021 19:46

Hm, velmi odvazne barvy loga. Uz na tom portalu radia.cz se ty loga nejak ztraci. Meli je spise udelat vice prubojnejsi, ale pockam si na nove stranky a celkovy vizualni vzhled.Treba prekvapi

PetrPe
Reply to  PetrPe
31. 10. 2021 19:48

A stranka naskocila, loga stejna. Ale vizual jim asi delal grafik z Moneta money bank 🙂

Honza
Reply to  PetrPe
1. 11. 2021 00:51

Loga jsem na radia.cz zvětšil, snad už to je ok

PetrPe
Reply to  Honza
1. 11. 2021 08:03

Vypadaji dobre, ale jestli by nebylo lepsi u tohoto typu loga pouzit dlazdici jak u HR osmdesatka, milenium atd.? Je to jen muj nazor…

Honza
Reply to  PetrPe
1. 11. 2021 08:37

Možná jo, testnu to, díky

PetrPe
Reply to  Honza
1. 11. 2021 15:57

Honzo, ty dlazdice 👌👍
Je to ted se mi zda na mensich mobilech lepe citelnejsi a vyraznejsi.

Honza
Reply to  PetrPe
1. 11. 2021 19:27

Děkuji za zpětnou vazbu, taky jsme s tím takhle spokojenější 🙂

frkotou
Reply to  Honza
2. 11. 2021 13:25

Ještě by to chtělo upravit „favikony“ u jednotlivých stránek Hitrádií, ta bílá není moc vidět na aktivní záložce (Firefox) a v Chrome už vůbec. Nechat tam třeba jen tu poslední červenou z gradientu. A u City Brno, Contact a North Music jsou ještě staré.

frkotou
Reply to  J K
31. 10. 2021 20:06

Už přejmenovali i FB na Hitrádio Contact, zůstala ale profilovka s logem Blaníku.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  frkotou
31. 10. 2021 20:28

Už to běhá i v éteru, jingl „Hitrádio Contact“, zatím bez moderace. RDS PS střídavě HITRADIO CONTACT, zcela nový PI 2CFF.

Ondrej

Hitrádio Contact má hrozný zvuk

Jiří - c

Tak okopírovali model z Hitradia FMplus a Dragon. Z jednoho studia pro dvě Hitradia. Stejné moderátory má Contact a Nord Music. Takže opět se Contact bude tvářit jako regionální rádio. Aby se vlk nažral a koza zůstala celá. A bylo vše podle licence, že je to radio pro určitý kraj. Ale jen s odpojovanou reklamou a možná odpojované pozvánky pro daný kraj

Last edited 1 rok před by Jiří - c
Ondrej
Reply to  Jiří - c
1. 11. 2021 00:16

Tak to úplně nevím pač Contact Studio: Telefon: 485 12 12 12 , Dopravní linka: 485 12 18 18

A Nord Music Studio: Telefon: 47 522 14 15 , Bezplatná dopravní linka: 800 900 952

Last edited 1 rok před by Ondrej
Honza
Reply to  Ondrej
1. 11. 2021 00:48

Díky, opraveno 🙂

Honza
Reply to  Oviradio.cz
1. 11. 2021 00:49

Mapy jsme ještě trochu upravili, byla to velká akce, snad je všechno ok 🙂

Marcel
Reply to  Honza
1. 11. 2021 09:55

Když už, tak opravte v mapách pokrytí 99,9. Od doby spuštění Signálu z Mělníka to rozhodně neodpovídá pokrytí oblast Lovosic, Litoměřic, Štětí apod.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
1. 11. 2021 06:37

Lbc, jbc, turnov, ty doubly jsou katastrofa.

jouda
31. 10. 2021 10:22

https://ct24.ceskatelevize.cz/specialy/30-let-zpet/3391664-30-let-zpet-schvaleni-zakona-o-rozhlasovem-a-televiznim-vysilani, zejména těch posledních několik vět je zajímavých. Dnes je možné konstatovat, že se tento cíl úplně naplnit nepodařilo.

TÉMA
30 let od vzniku zákona o ČT
Jarda
Reply to  jouda
31. 10. 2021 10:56

myslím že tech reklam co říkali u tech soukromych tv neni 10, ale spíš 70% 😀

CryXia
30. 10. 2021 21:12

Mám takovou otázku dnes prý má možná být polární záře. muže to něco udělat s éterem ? jakože dosah vysílače nebo vzdálený příjem ? díky moc

TÉMA
Polární záře.
Marcel
Reply to  Oviradio.cz
30. 10. 2021 15:19

…a celé to přiživuje web (mms) radiotv s jejich neaktulizovanou databází stanic. Najdeme tam Egrensis, Gama Rádio, Sázava, Fajn Agara, Fajn North Music, Hitradio Crystal, FM Most, FM Labe a další rarity jako odkaz na fake fb stránky Dálnice. Radek Dressler se asi chytá za hlavu, co je nyní s jeho bývalým webem.

Pavlus
30. 10. 2021 02:52

Konečně dnes 29.10 spuštěno Fajn radio 87.6 fm Mladá Boleslav on air

TÉMA
Licenčka 87.6
Last edited 1 rok před by Pavlus
Jarda
Reply to  Pavlus
30. 10. 2021 07:37

a taky konečně aktualizovali mapu pokrytí, ale v textové informaci pod ní je dopsán jen liberec a ještě se podle nich nachází na moravě a vysílá na 97,7 😀

Marek
Reply to  Jarda
30. 10. 2021 09:58

A kde jsou důkazy o ukončení ostravské frekvence Evropy 2?

Hori97
Reply to  Marek
30. 10. 2021 10:40

Jde pouze o překlep.

Last edited 1 rok před by Hori97
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Hori97
30. 10. 2021 10:45

Na té rozlišením mizerné mapce vypadá jablonecká 92,7 trochu jako 97,7. Evidentně webmaster vůbec netuší která bije.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
9. 12. 2021 17:17

To bude zřejmě z Liberce. Než zapnuli MB, hrálo to pěkně až těsně před Boleslav. Zajímalo by mě, zda už jede i Jičín. Když jsem tam projížděl naposledy (cca měsíc zpět) bylo ještě vypnuto.

Můžu potvrdit, že Jičínská 87.6 je stále off. Jel jsem tam včera a zkoušel jsem to 😉.

Václav
29. 10. 2021 17:21

Zdravím, neměl by někdo tip na nějaké dobré rádio, stolní do kuchyně, ne velké. DAB a obstojné FM; jednoduché pro prarodiče, ne zbytečně drahé. Jaká je teď nabídka? Asi bych se díval po Sangeanu, ale třeba někdo ví i něco dalšího. Díky.

Václav
Reply to  Oviradio.cz
29. 10. 2021 10:20

Ne právě že v pořádku, to je právě to co se tady snažím říct že je třeba opustit předsudky a spíš by bylo dobré nasazovat konkrétní songy dle estetiky a né mechanické rotace podle lejster. Přece jen je zajímavé že sis dokázal vzpomenout co tam hrálo, nebo si to teď někde zaslechl? Taky mám pár takových ale asi nesahají tak daleko v čase. Je to dobrý song třeba pro Signál rádio.

Last edited 1 rok před by Václav
PVo
Reply to  Oviradio.cz
31. 10. 2021 10:52

Petra Kovalda mám taky v oblibě ale právě kvůli těm disco „bizárům“, toto mi přijde nuda o ničem i když nemám proč tomu dávat pejorativní přízviska
Proti individuálnímu vkusu se nedá nic namítnout – i tací kterým se to líbí jsou mezi námi 🙂

Jirkas
Reply to  Oviradio.cz
28. 10. 2021 16:36

RIO jsem poslouchal hodne, bylo tam hodne tematickych poradu i dost hudebne zajimavych.