|
||
Komentujeme |
||
Oviradio.cz. Názorový web o rozhlasovém vysílání. Provozovatel: Ing. Ivo Harvánek, IČO 04604776. E-mail oviradio.cz@gmail.com. Šíření obsahu webu bez předchozího souhlasu provozovatele je zakázáno. Provozovatel si vyhrazuje právo odstraňovat příspěvky čtenářů, které narušují kultivovanou a věcnou diskuzi. Copyright © 2006-2023 Ing. Ivo Harvánek, Czechia, Europe Powered by WordPress & Atahualpa Oviradio.cz používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory COOKIES. Pokud nesouhlasíte, prosím, opusťte tento web. // Oviradio.cz uses COOKIES to provide services, personalize ads, and analyze traffic. If you do not agree, please leave this website. Více // More Nastavení souborů cookie na těchto webových stránkách je nastaveno na "povolit soubory cookie", aby vám poskytlo co nejlepší zážitek z prohlížení. Pokud kliknete na "OK" níže, vyjadřujete s tím souhlas. // The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you click "OK" below then you are consenting to this. |
Expres FM je v DAB+ strašně potichu, Classic Praha jakbysmet, je to vyrazny rozdil oproti FM a i pri jen beznem poslechu. Je neskutecne, jak se takove potize vyskytuji stále u Čra. A hlavně jak je to každému šumák.
Expres a Classic potichu, Rockzone a Český Impuls MONO, Dechovce zas lítají pseudostereo kanály, zvuk Hitrádia City je pak kapiloa sama pro sebe :-/
A doplňkové služby vůbec žádné, jen statický název stanice…
Krásná ukázka toho, jak je pro ně DAB+ důležité.
Škoda slov
Tak jsem psal na Cra i p. Zemlickovi s Expresu, ten se kasal, ze Cra hlasitost monitoruje, ale evidentne na to prdi, chvilku probihalo ladeni a hlasitost byla zvednuta, ikdyz chlup tomu jeste chybi. Rockzone je kapitola sama pro sebe, nejhorsi zvuk a ted korunovany mono zvukem u hudeni rockove stanice. Pan Culek je pekny ignorant.
Aby těch rádií na Vinohradské v Praze nebylo málo, přidá se k nim i Hlas Prahy na Vinohradské 174 v budově AXA.

A vidíme přesně od kdy?
Kiss -5%, Fajn -18%, Hitrádio -3%, čekal jsem u Fajnu a KISSu přírůstek, ne úbytek.
A proč by měl být u Fajnu přírůstek? nevidím žádný důvod pro takové nemastné/neslané(=průměrné) rádio, vyroste o něco leda až schramstne to brněnské Rubi, to zas bude Červinka na koni jak je dobrej… 🙂
Obecně zase klesá poslechovost za včera i za minulý týden. Holt výsledek mizerné nabídky.
Jinak tahle na první pohled mě vyloženě potěšil další pokles F1 s tím jejich přístupem „To nejlepší z muziky„, v poslední roce jsem nechtěně musel asi 2x delší dobu poslouchat a rozdejchával jsem to pokaždý dlouho..
Že si zrovna vypíchl F1, u které nic nenasvědčuje tomu, že by byla horší než dříve. Na tak velkou stanici kterou chtějí mít provozovatelé pro všechny si myslím že to posun je. Znovu opakuju na poměry té mainsteamové stanice i tak málo stočení ke svižnějším hitům je úspěch a to díky Hniličkovi kdy se tam promítají typy energických hitů z milénia a 90 na hitrádiích bohužel prokládané českýma protože jsou svázáni podílem cz. Ale i české se snaží aspoň větší výběr nových a zahraniční jak jsem říkal jede z databáze která je prostě větší počet energických než na třeba Impulsu. Na druhou stranu to může být šok pro konzervatiní posluchače, proto si myslím že když to vyjde bude chvíli trvat než najde nové. Proto tady připomínám čast příspěvku co jsem ti psal hlavně pro srovnání částí playlistů:
Tak já tě trochu chytnu za slovo 🙂 , protože nevím jestli počítáš s faktem, že v letošním roce doznal playlist F1 určitého posunu jako celku a v jejich popové kategorii to pokrok je. Chápu, že trance pro Pvo to není. Někdy si říkám, že je dobře, že jsem na tyto stanice míň náročný a tak se po dlouhé době stane, že se bude dát zatím v úsecích poslouchat. konkrétně jde o rozdíl jestli tam běžel vesnický rozkročený pleják typu např České Kanady a to na celoplošce!
9.12. 2016 : REM – Shinny Happy People
Elán – Čekám ta láska
Turbo – Chtěl jsem mít (podotýkám z databáze 2 písniček se Turbo hrávalo téměř denně po mnoho let)
Miley Cyrus – Wrecking Ball
Helena Vondráčková – Čas je proti nám
dnes večer: 17.8. 2020:
21:23HIM – Join Me21:20ATC – Around The World (La la la la la)21:16LOS DEL RIO – Macarena21:08MAROON 5 – Memories21:04MARTIN SOLVEIG & DRAGONETTE – Hello 21:03BED HEAD POCASI 2018 20:59CASAK 21 20:56NENA & KIM WILDE – Anyplace, Anywhere, Anytime
(to byl ten lepší úsek, bohužel Habera – Je to vo hviezdach přetrvává)
Já pořád nechápu, že na tuto kvalitu nepřišli dřív. Na jednu stranu je to velký kolos, vymlouvají se jak musí vyjít vstříc všem, na druhou stranu přijde Hnilička a na jednou to jde. Dyť to každý od poslechu musí poznat že je to lepší, dynamičtější hity zahraniční a když české tak aspoň taky ty lepší. F1 byla spíš o tom vybírat hity podle toho jak znějí a ne konstruovat playlist typu Impuls aby naplnily procecenta českých starých, českých nových, zahraničních nových, zahraničních starých. Jak říkám, jak v minulosti třeba byla F1 zaměřena na oldies, tak teď analogicky to budou dynamické hity hlavně posledních 20 let, což jdou na to dobře, že už to nebude eurodance v takových rotacích jak na Kissu. Na Kissu taky nevím kdo (Anděl?) drží ochrannou ruku nad otravujícíma rotacemi starých novinek.
Posun značí i samotná akce 100 největších hitů – já nevím že by se to minulé léta dělalo, a když jo tak co by to asi bylo zač? To by už jen kvantitativně nedali dohromady, kvalitativně nechci domyslet. Ale letos to mohla být inspirace pro rozšíření. Jen nevím jak se hlasovalo. Byla to vymezená databáze nového playlistu? Letos vše zahraniční krom snad dvou a to asi Csaková – Léto nebo Šilingr – Leto s tebou ale to je v poho a i tak o dost lespší akce než Retrovíkend na Hitrádiích,
Každopádně projíždím FB F1 a nebo jinde nevidím negativní reakce na aktuální playlist jak se často při změnách děje, takže znova podotýkám, že ke zkvalitnění nakonec se to přiblíží, jen to byla otázka času, že na to nepřišli dřív.
Taky hlavně víkendoví moderátoři řeknou semtam nějakou zajímavost o hudbě jak bylo dřív v 90 a mileniových hodinkách na Hitrádiích což jde pozitivně proti v některých případech obtěžujícímu bezduchému vykecávání ještě ve více moderátorech opět někdy plus vs Kiss.
no psal jsem během posledního roku ale poslouchat jsem to byl nucen asi tak cca před rokem možná i o něco déle ..jestli se něco od té doby změnilo nevím. Dojem z toho byl děsný=mám na tohle rádio kvůli tomu alergii…
Ještě k Šimonovi: říkal jsem několikrát že česká rádia už dlouho neposlouchám a že jsem vlastně v tomto směru disident a co je tedy špatného a divného že poměry především kritizuji? na jednu stranu psal že píšu bláboly… ale že ho to vyprovokovalo k reakci ve 4 ráno (a nevím že by jindy cokoliv psal – pokud si tedy nezměnil přezdívku) tak se budu sebestředně domnívat že asi je kritika aspoň občas trefná… 🙂
Ať už to Fajn dělá dobře nebo ne, pro vás by to vždycky bylo špatně. Je zajímavé zde sledovat různé diskutující. Zatímco jedni mají očividně rádi rádio jako takové nebo například techniku a další věci související, vy jste krásný příklad člověka, co o rádiu a jeho fungování uvnitř očividně podle většiny komentářů neví vůbec nic. Dokonale vám ale jde kritizování naprosto všech, kteří mohou mít možná jen o trochu jiný názor než vy. Proč by Philmen nemohl předpokládat růst některých stanic? Proč musíte hned urážet lidi, o kterých víte úplné prd? Můžete konkrétně v jedné větě napsat, co jste v rádiovém businessu dokázal vy? Z jaké pozice tady kážete ta svá moudra a dovolujete si urážet práci ostatních lidí? Odpovědi se nedočkám, to všichni víme předem. A pokud budete chtít použit svoji klasickou frázi, že jsem někdo z RU nebo MMS, tak vás rovnou nepotěším a ušetřím vám čas k napsání takového dalšího blábolu. Nejsem. Mám rád rádio. Nemám potřebu kritizovat všechny kolem jako vy, co jste v tomto světě, světě rádia, prokazatelně nedokázal nic. Krásný den.
Mystele si co chcete, já mám právo na totéž a abych poznal jestli mi jídlo chutná taky nemusím být kuchař a zeptat se na důvod pro „přírústek“ nebyla urážka.
Koho zajímá fungování uvnitř? Posluchače zajímá výsledek a ten je u Fajnu mizerie, tudiz nema co rust. Proc by mel Pvo v radiovem bussinesu neco dokazovat, opet, je posluchac a vysledek slysi a to ho zajima. Příměru s kucharem napsal velice trefne a pasuje i na radio.
rrtv udělila vysílací licenci pro nové vysílače radia hey-
rrtv udělila vysílací licenci pro radio čas rock ve vsetíně.
rrtv udělila licenci pro radio beat v šumperku.
O změnách ve vysílaní oldies radia či contactu tam stále nic nebylo.
Na Olomouc 92,0 (se solidním zásahem 111 tisíc lidí) se přihlásilo více subjektů než jen Rádio Dálnice, což v poslední době už není obvyklé. Z velkých značek chybí v Olomouci na FM jen Country Radio (město je částečně pokryto prostějovskou 88,8).
Na schválení změny Oldies -> Rock oficiálně ohlášené na 1. února zbývá ještě jedno zasedání za dva týdny. Značka Rubi stále ještě dožívá.
Nějak nezvykle velký zájem o tento kmitočet nebyl.
obvykle kdo si co zkoordinuje, to taky dostane. Ale zde se přihlasilo hamco sro a jejich radio metropole. Když si tu společnost vygooglite, tak se dozvíte, že patří panu Foretníkovi. Tak uvidíme jestli radio dalnice vůbec uspěje…
Škoda, že se pan Foretník musí bránit takovým prazvláštním způsobem. Člověk by čekal, že ČTÚ tu frekvenci prostě zamítne. Evidentně nám tu vzniká nový precedens.
Ono to ma jen 50w a co psali u rrtv tak to má speciální vyzarovaci diagrem, takze to bude nejaka mršina na pokryti „dalnic“. Takze by nemusela nikomu zas až tak vadit.
U Pařízka bych se na nějaké dodržování parametrů moc nespoléhal. Ale tady si to snad pohlídají.
Kdyby jen Pařízek, Media Bohemia prepaluje na dost vysilacich take.
Legendárních 107,3 FM z rozhledny Tábor u Jičína vede žebříček! Hraje to v autě i na rakouských hranicích. 400 W tam je možná tak zbytkové teplo z toho vysílače.
To je hlavně výbornou kótou, výkon tak rozhodující už není.
Tohle neni kotou, i amaterske zmereni to potvrzuje, ze tam je silne prepaleno.
Frekvenci 107,3 FM jsem kdysi měřil profesionálním spektrálním analyzérem. To měření bylo asi 80 km od vysílače na kopci, odkud byl Tábor krásně vidět. Na tříprvkovou anténu v dostatečné výšce nad zemí jsme měřili různé vysílače a srovnávali jejich sílu. Nacházeli jsme se v místě, kam obě frekvence z Tábora vysílaly plným výkonem – tedy 106,9 FM ČRo s 1 kW a 107,3 FM tehdy Hitrádia Magic s (prý) 0,4 kW. Pokud by výkony byly dle povolení, měl by tam být rozdíl 4 dB v neprospěch Hitrádia. Realita byla, že Hitrádio bylo o 5 dB silnější než ČRo na 106,9 FM. Schválně jsme zkusili změřit i Černou horu na 105,3 FM v H polarizaci a i ta byla (při přímém výhledu na Krkonoše, které byly jen asi o 25 km dál) o 3 dB slabší než Hitrádio (povolený výkon má 105,3 FM 2,6 kW).
Největším překračovatelem výkonu v historii ale bývalo Rádio City v Praze, dokud vysílalo z Malešic. Pamatuji si, že na Jižním Městě v Praze to bylo mnohem silnější než cokoliv jiného z Prahy včetně stanic z Žižkova. I v údolích Jizerských hor byla síla toho vysílače neskutečná, chodilo to tam lépe než Ještěd. Po přesunu na Žižkov při stejném ERP se najednou úroveň signálu City dál od Prahy podivuhodně snížila.
Co se týká „rekordmanů“ v přepalování výkonů, nelze nezmínit Pařízkovy kóty Třebíč/Vladislav a Brno/Královo Pole (tehdejší 96,8 MHz), kde provedla certifikované měření hygiena a ČTÚ, přičemž ČTÚ nějakým „zázrakem“ naměřilo intenzitu odpovídající cca 30x menšímu výkonu než naměřila hygiena. Důvodem měření bylo mj. toto:
„V Brně-Králově Poli na přenosných radiových přijímačích s teleskopickou anténou byl rušen příjem ČR 1 Radiožurnálu a část rozsahu VKV stupnice byla „přebuzena“ tímto signálem. U nových přijímačů s digitálním laděním najdete novou stanici několikrát (až 8x). Problémy nastanou i s příjmem televize, máte-li venkovní anténu vybavenou širokopásmovým zesilovačem typu „matrace“. Starosti se silným signálem měli i sousedé z oblastí Králova Pole a Žabovřesk, a to podle nasměrování antén až do 1,5 km od vysílače. V Ústavu přístrojové techniky AVČR došlo k narušení výzkumných prací v oboru spektroskopie a tomografie.“
Další komentář asi není třeba.
99.5 Rock Radio jakbysmet, tech frekevneci je.
Po roce je dostupný nový Radioprojekt. Jedničkou v „poslech včera“ je Radiožurnál, „poslech minulý týden“ si těsně udržel Implus, ale v obou zaznamenal poměrně velký propad.
Info od Seznamu z 12.1.21 :Rádio Expres FM alespoň jednou týdně poslouchá 102 tisíc lidí, stanici Classic Praha si pak alespoň jednou týdně pustí 85 tisíc posluchačů. V obou případech se jedná o obyvatele Prahy a Středočeského kraje ve věku 18 až 65 let. Vyplývá to z dat výzkumné agentury Ipsos, která pro Seznam.cz připravila průzkum poslechovosti obou rádiových stanic.
Dle Radioprojektu má Expres FM týdně 72 tisíc. Čísla Ipsosu hodně přejí Classic Praha, ten mívá v Radioprojektu výrazně méně, kolem 30 tisíc.
Radioprojekt H2/2020 top 5 v týdenní poslechovosti: Impuls, Radiožurnál, Evropa 2, Frekvence 1, Blaník. Výraznější minusy u Impulsu a F1. Stále pěkná čísla u Plusu (již před Vltavou), obnovené Radio Z posluchače zatím nenabralo. Radioprojekt u Dvojky i po bezmála deseti letech od přejmenování stále pro jistotu uvádí i starý název Praha.
Prosím vás. Za jaké období to přesně je ? Na stránkách Medianu je nějaký druhý kvartál 2020. To je ono ?
RP 2020: 3. a 4. kvartál za období 01. 7. 2020 – 17. 12. 2020
Hledejte Radio Projekt, ne Media Projekt (je to trochu níž na stejné stránce) 😉
Jsem na mobilu, nedokažu to najít. Jsou tam okresy ?
Detailně to bude věřím brzy na JIDXC, doporučuji sledovat.
Ano, to vím, tak holt počkám.
Zatím nic moc není a to je večer. Jen základní čísla. Ani kraje, natož okresy. Až budou, nahážu to na JIDXC 😉
WR: Rádio Impuls 1664 ČRo Radiožurnál 1623 Evropa 2 1420 Frekvence 1 1122 Rádio Blaník 1093 Rádio Kiss 684 ČRo Dvojka (Praha) 579 Country rádio 544 Rádio Beat 489 jiné české stanice 360 Fajn Radio 322 Hitrádio Orion 222 Rock Rádio 206 Radio Čas 201 Hitrádio Černá Hora (dříve Rádio Černá Hora) 182 Rádio Krokodýl 167 ČRo Plus 166 ČRo Brno 158 ČRo Vltava 154 zahraniční stanice 124 Hitrádio City 93,7 FM (dříve Rádio City) 122 Rádio Haná (Skyrock) 113 Hitrádio Faktor 110 Hitrádio Vysočina 102 Rádio Helax 101 ROCK MAX 101 Hitrádio FM Plus 92 Radio Čas Rock 83 Hitrádio FM 81 Hitrádio City 77 RCL – Radio Contact ( dříve Rádio Contact Liberec) 73 Expres FM 72 ČRo Hradec Králové 66 RockZone 105,9 FM 65 Rádio Proglas 61 ČRo Ostrava 60 Rádio Relax 60 Rádio Jih 60 ČRo Plzeň 59 ČRo České Budějovice 58 Rádio Zlín 56 Radio 1 55 ČRo Sever 54 Rádio Bonton 51 Signál Rádio 48 Radio SPIN 48 Hitrádio Dragon 46 ČRo Olomouc 45 Oldies Rádio 41 Český rozhlas Vysočina (dříve Český rozhlas Region) 40 ČRo Rádio Wave 40 Classic Praha 35 Rádio Dálnice 34 Free Radio 107 FM 33 ČRo Pardubice 31 COLOR Music Radio 30 Rádio HEY (dříve rádio Sázava) 30 Rádio Z 27 ČRo Region (Středočeský kraj) 26 Rádio Dechovka 24 ČRo Zlín 20 Dance Radio 15 ČRo Karlovy Vary 15 Rádio Junior 14 ČRo D-dur 12 ČRo Liberec 11 Rádio Jihlava 10 ČRo Jazz 10 Český Impuls 9 Rádio Kroměříž 9 Český Rozhlas obecně 8 Rádio DAB Praha (dříve ČRo Regina) 7 Rádio Blatná 3
Ani se nedivím, že si někdo nechá udělat vlastní průzkum.
U těch okresů – je možné to vypsat až do (už od) 1000 posluchčů ? 3000 a víc mi přijde nespravedlivé.
Stanice, kterou poslouchá 800 lidí se tam nedostane, stejně jako stanice která má 2500.
Nebo už je to moc velká statistická chyba ?
Taky si říkám, že mi tam chybí Orlicko 🙂
záleží na tom zda si platí podíl na výzkumu, pokud ne tak jsou zahrnutí v kolonce Jiná česká rádia. Dohledat nelze ani poslechovost přes net.
Konečně je po letech Signál rádio na reálných číslech, která odpovídají jeho reálné poslechovosti.
Jinak je naprosto absurdní, jak Blaník pozřel za uplynulé dva roky x dalších rádií, ale čísla mu stagnují a nyní i klesla. Celkově MB klesla výrazně, stejně jako Impuls a dvojka F1 a E2.
Naopak rostly alternativní stanice, ČRo a menší rádia, která se na průzkumu nepodílejí. Asi i tam utekli posluchači ze zlikvidovaných stanic. A nebo patří do těch 164 tisíc, co vypli rádio a pustili MP3/spotify.
Ahoj všichni.
Pořád se tu bavíme o programech a frekveních a podobně, ale … dneska jsem si po dlouhé době projel zas svoje FM rádio a zakotvil u Bayern 3.
To, co jsem slyšel mne docela zaujalo a trochu i zamrzelo.
Krásně to ukazuje „úpadek“ českého éteru, úpadek do obyčejného strojového omílání názvu stanice bez nápadu a práce .-/
Znáte nějakou českou stanici, která by si dala podobně záležet na svých jinglech a předělech jako oni!?
Od toho by přeci znělky měly být, ne? oddělit, sdělit a přitom trochu navodit rytmus a náladu další písničky…
http://iradio.unas.cz/bayern_3_2021_I.mp3
Které české stanice podle vás mají zajímavé znělky?
To nejsou klasické jingly, ale tzv. power intra. V zahraničí standardní záležitost, u nás se o to pokoušela Frekvence 1 jeden čas, ale nic moc. Každopádně výroba není zrovna levná, chce to mít databáze zvuků, efektů, hlasya prostor pro výrobu. Veřejnoprávní kolos na to prostě má prostředky nejen finanční. Ale je to hezké, že v tomto případě nejde o komerčního vysílatele. Mimochodem, moc hezká power intra mají Pure Jingles nebo Reel World, dá se to najít na Soundcloudu.
Vhodně vyvážit stav mezi song only samohrajkou a přejinglovanou šíleností. Ještě bych doplnil, že mi úplně nevyhovují dlouhé předěly složené z částí skladeb.
U nás power intra a hook collages dělá Libor Červinka na Fajnu, jeho zvuková grafika se mi v v českém éteru líbí nejvíc 👍
Mně zas všeobecně chybí hravost v mixování zvukových prvků – téměř vůbec se v intrech nepoužívají drop iny, stále se dá zaznamenat pouštění sweeperů/jinglů „na prasáka“ – místo toho, aby zvuková grafika s muzikou zapadaly do sebe, spíš se vzájemně tlučou…
Uši mi rve Radiožurnál, kde jsem si pohledem na kamery ověřil, že místní technici „odpalují“ tracky vytažením příslušné šavle na mixáku. Ty fade-iny jsou hodně slyšet zvlášť u mluvených příspěvků a jsou děsivé! 😀
Poslouchám Bayern 1 a musím tedy říct, že nás s manželkou neskutečně ta jejich zpívaná intra vytáčejí. Bavil jsem se o tom i s dalšími lidmi co znám a co Bayern taky ladí a mají to úplně stejně. Mnohdy je to naprosto nevkusné, narvou to do skladeb, kam se to vůbec nehodí a na rozdíl od Bayernu 3 je znát, že je to tam hrozně na sílu – prostě všude musí za každou cenu nacpat „Die beste musik in Bayern“.
Ty zde sdílená intra z Bayernu 3 jsou mnohem lepší a víc se to do té hudby hodí nebo to tam zapadne, ale i tak mi to někdy přijde trochu na sílu.
Co mi mnohem víc připadá jako úpadek v éteru je to, když moderátoři mluví do hudby a netrefí a nebo naprosto ignorují chvíli, kdy se skladba rozjede a mluví dál. Profík, který hudbu co pouští zná, tak ví, kdy se skladba rozehraje nebo začne zpěv a vstup tomu přizpůsobí. Pro ty ostatní se v odbavováku dají nastavit cue pointy, ale i tak si všímám, že na to mnozí kašlou. Naopak když se vstup dobře přizpůsobí tak, aby skladbu „odpálil“ ve chvíli, kdy se rozjede, tak to taky dodá vysílání „šmrnc“.
rrtv vyhlasila Lř na kmitočty pro radio orlicko v hradci a vamberku. 😉 Takže v létě bychom se mohli dočkat rozšíření i tohoto rádia podél řeky Orlice. 😉
Dnešek v rádiiích nejen klidného formátu.
Na Country radiu dohrál poslední už jen vzpomínkový pořad Ozvěny osadních ohňů, který až do minulého týdne uváděl hlavní člen skupiny Pacifik, Tony Linhart, který na konci minulého týdne zesnul v 80. roce. Tony o tomto pořadu na úvod říkal že je jediný trampský pořad v EU. Poprvé jsem se s ním setkal, když se Country radio rozšířilo do Brna na konci 2013. Na první poslech mě sice udivilo že po hlase tak někdo starý vysílá a nejen proto mi to přišlo jako rarita a poslouchal jsem pravidelně. Tony si do pořadu zval jak tradiční, tak nové umělce. Díky němu jsem poznal tento nejen hudební styl, po jehož poslechnutí, díky barevnosti hudby nechápu jeho upozadění vedle popularity současných českých populárních hudebníků většinou chrlící chladně umělé produkty. Nevím jak dlouho celkově se tento pořad vysílal a jestli Tony moderoval dříve i mimo něj. Dnes naposledy tento pořad uváděl relativně mladý Miloš Keller. Na telefonu měl vstupy jako Jitka Vrbová, Franta Hacker a Míla Pražák, který minimálně na začátku a konci sezóny byl hostem aby otvíral a zavíral řeky a Tony doplnil vydákými písněmi. Míla Pražák stojí i za realizaci vodáckého muzea ve Zruči nad Sázavou, snad půjčovnou Dronte a hlavně byl organizátorem trampských festivalů a vystoupení Pacifiku. Franta Hacker je představitelem skupiny K T O Kamarádi táborových ohňů, který jednou za čas měl trochu podobnou hodinku v sobotu ve 20, nabízelo by se náhrada na úterý ale tato zmíněna nebyla, takže nevím co bude teď v úterý 19 – 20 bývat.
Pokud vím, tak stěhování rádia Proglas z Barvičovy na Olomouckou bylo avizováno již na začátku prosince 2020 a tehdy jsem slyšel že měli začít úvodní mší z nových prostor ale nevím zda proběhla. Najednou od včera každý moderátor na Proglasu říká že naposledy vysílá ze studia na Barvičově a to bylo až do dnešní 18. Pak bylo ticho asi do 18.15 a pak mše. Těžko říct, co se zvrtlo že na první pokus v prosinci to nevyšlo
Mezitím jsem ještě stačil vyslechnout na F1 v Presklubu po 18.hod exprezidenta Klause a jeho exibiční názory na současnou situaci a zda pražské vystoupení nesouvisí s popularizací syna a jeho Trikolory a zda neuvažuje o hradu, přiznám se že jsem si myslel že po 2. zvolení již nemůže být prezidentem, Jediná rozumná úvaha padla a to jak se stoupenci Trumpa mohli tak daleko dostat, když je sídlo nepředstavitelně chráněno oproti našim poměrům, což Klaus jako zvaný návštěvník poznal.
Logo chystaného rádia Hlas Prahy:
http://hlasprahy.cz/wp-content/uploads/2021/01/cropped-Beze-jména.png
Musím přiznat, že od konce mé milované Kiss Moravy jsem přestal poslouchat rádio všude kromě auta. Nicméně po jedné cestě autem v sobotu večer jsem dal Kissu ještě jednu šanci a teď pravidelně v sobotní večery zapínám domácí kino ve funkci tuner a ladím stojednajedničku. Z DJe Basslickera jde cítit neskutečný zápal pro věc a jako jeden z mála taky něco umí, narozdíl od moderátorů co akorát pouští tuctovky pořád dokola. Asi půl hodinky zpátky zmiňoval Oviradio, tak ti tady chci vzkázat ať se držíš chlape a posílám pozdrav od Frýdku-Místku, je to tady jediné jakžtakž poslouchatelné rádio a v sobotní večery obzvlášť.
ahoooj tak to me moc tesi!!! snazim se, co to jde,
hlavně jsem rád, že v bassmachine mám volnou ruku, takže si to užívám a dávám tam, co jde a to mě neskutečně potěšilo, cos napsal!! díky!!! Basslicker
Reaguju na aktuální výzvu rychle řečenou sotva postřehnutelnou od DJ Basslickera, že máme na Oviradiio napsat jak jsme spokojení, tak ano dlouhodobě říkám že je to ta lepší stránka Kissu, že není tolik narušovaná skladbami které za to nestojí, škoda že tak bezstarostně nejede celý čas Kiss nemusí to být nakládačky, ale abych se mohl na další rovnoměrně vyskytující se hit těšit a ne že zase když si něco užívám musím stát u knoflíku protože vím že se ozve jedna z pár opakujících se skladeb jako pampam para pam pam pam Joel Corry x MNEK – Head & Heart (Lyrics) MEDUZA x GOODBOYS x BECKY HILL LOSE CONTROL . Jestli to Kissáci fakt tak často potřebujou často slyšet? Jak se celý den někdy potácím , tak v závěru mě Horečka zlepší náladu a vyřeším spoustu věcí, pokud teda nejsem na TV nebo se mi to nepodaří udržet na radiu kvůli ostatním. Mezi spousty melodických věcí mě překvapil I believe od Sash , připoměl mi jak jsem začal poslouchat E2 tak se to mohlo točit a pak nic – fakt system na…. Psal jsem nějaké hudební typy i na FB DJ Basslicker ale i V. Votava kdysi ale bez odpovědi, jestli chybí že jsem ho nedal do přátel?
ahooj, dekuju, tipy mám a pripadne posli dalsi na basslicker@kiss.cz
ono to kolikrat trva, než se to dostane do našeho central playlistu, ale mam tu slozku z jizni cech, ktera se k nam prenesla a mame ji tu jako archiv a tu jsem si sam vytvarel, takze je tam spousta starych klasik, co postupne vracime do eteru i do horecky, ze ktere se snazim udelat klenot, jeste to potrva, ale tech 5 hodin je nastesti hodne a da se tam podstatne zahrat i dost zapomenutych flaku. diky, zes napsal. pravidelne to tady ctu
Díky Vašku za to, co pro taneční muziku děláš! Horečka a především Bassmachine mě přiměly znovu ladit rádio na čas. Někdy tedy poslouchám ze záznamu na youtube, tam je i playlist a můžu skákat jednotlivé tracky (když stojí za to, vracím se k nim). Třeba teď nedávno jsem dojížděl 35. vydání a na závěr DJ Valium – Millenium Crash, ta mě opravdu nadchla, dlouho jsem ji neslyšel (ale takových je tam plno)!
Snad pořad vydrží i nadále, jaké jsou na něj v radiu reference? Netlačí na tebe, že je to příliš „hard“?
Vím, že někteří naopak chtějí, aby se Bassmachine prodloužila, ale já bych byl opatrný. To, že původní Kissmanie tolik časově „nabobtnala“ považuji za jednu z příčin jejího konce. Bylo to pak žánrově neuktovené (EDM, dubstep apod.), také často trpěla kvalita (bylo třeba vyplnit čas), a myslím že i pro tebe to pak bylo dramaturgicky náročnější. Zkrátka a dobře, zůstal bych u 1-2h maximálně a žánrový záběr bych příliš nerozšiřoval (beztak se nelze zavděčit všem).
Škoda, že pořad tohoto typu, změřený na hardtrance, italo, hardstyle není třeba i na NetroLife či někde jinde…
Díky a moc a vydržet 🙂
Ano, Netro není tak divoké, ale třeba hardstyle se hrál 21.prosince pří 1/2 roční oslavě.
Tak si aspoň přihřeju polívčičku. Následující #retrolifeparty bude asi takto:
Bomfunk MC’s – Super Electric
Bomfunk MC’s feat. Jessica Folcker – (Crack It) Something Going On
Lexy & K-Paul – Dancing
Lexy & K-Paul – The Greatest DJ
Moguai – U Know Y
Dial M For Moguai – Beatbox
Talla 2XLC calls Moguai – Into Another (Moguai mix)
Gipsy – Gipsy (Loves The Sunshine Mix)
Stardust – Music Sounds Better With You
Daft Punk – One More Time
Pentatonix – (Daft Punk) One More Time
Roger Sanchez – Another Chance (Original Mix)
Roger Sanchez – Get Hi (Studio 54 Mix)
Roger Sanchez – Luv Dancin‘ (In Deep Mix)
LFO – LFO
Altern 8 – 8’S Revenge
Antiloop – In My Mind
Antiloop – Nowhere To Hide
U96 – Das Boot (Techno Version)
U96 – Movin‘
RMB – Redemption (Love Nation Mix)
Tonka – Get Back
Tonka – 84 (My Beginning)
N-Trance – Electronic Pleasure (DJ Quicksilver Remix)
N-Trance – Turn Up The Power
Centory – Point Of No Return
Centory – Take It To The Limit
Sirius – This Is My Life (137 Bass Kick Mix)
Yo!co Ross – Miss Me (Airplay Mix)
Původně byl inzerát vystaven na moderátorku, výsledkem je:
Míro, neboj toto není výsledkem výběru nové moderátorky. Nové moderátorské duo na Netru bylo vybráno už dříve a dnes měli premieru. Novou moderátorku teprve budeme tento týden vybírat z dívek, které se do výběrového řízení přihlásily.
Aha, tak super 🙂 Ženská bodne :)))
Vlasticka ti nestaci? 😉
Však je tam Adél Cinklová z Kiss JČ, ne?
Není.
To tam moc dlouho nevydržela. Důvod je znám? Alespoň okrajově, není třeba podrobností.
Těšte se, kluky znám z Radia K2 a jsou to borci! Olympioniky můžou Netru ostatní jenom tiše závidět 🙂
Vážení spolu čtenáři a spolu diskutující. Když jsem četl licenční podmínky rádií nalezl jsem v nich pojmy jako je rocková hudba, folckrock, folk, lidová hudba, elektronická a taneční hudba. Je nějaký způsob podle, kterého může RRTV říci (například) milé Country rádio, 2/3 vašich licencí má v podmínkách rockovou hudbu. Podle analýzy ji téměř nehrajete a tak RRTV zahajuje řízení o… Jde definovat nějakým prokazatelným způsobem co ještě je a není například současná elektronická hudba. Nelze nadnesedě tvrdit, že pokud v rádiu vysílám romantickou rockovou baladu, je to elektronická hudba protože je doprovod zpěvu zahrán na elektrickou kytaru? Jak můžu změřit zda hraje Blaník na FM po Eldorádiu opravdu folkovou a country hudbu? Lze to nějak změřit, nebo jsou licenční podmínky co se týká hudebního žánru těžko kontrolivatelné?
Hudba se v ramci licence v podstate neresi
Včera jsem byl něco páchat v lesní osadě u Rančic (ČB). Hrál tam Blaník, což jsem dost těžce rozdýchával, páč jsem něco takového už dlouho neslyšel. Pak se ozval jingl, že se jedná o vysílač ,,Votice,, 95FM, nikoliv ČB 88,4 Baba. Když jsem se tomu podivil, tak ten člověk mi povídá: „A to jako poslouchám Blaník ?“ Hoši, řvalo to jako kráva, přitom prostě KULISA. Neuvěřitelné. Tohle má být posluchač ? To je prána na pozadí, nebo tak něco ? Neskutečné !
Jak říkával děda:
„Kdo se diví, tomu je divno.
Kdo si hoví, tomu je howno“.
Nezdá se vám, že stanice Čas Rock změnila playlist? Od doby, co tam nedávno skončil Vašek Tesař tam moc tvrdé muziky nehrají a playlist je podobný slovenské Anténě Rock.
Pokud se playlist změnil Neměl na to Vašek Tesař vliv o tom jaký bude ten playlist rozhoduje Vykonný ředitel radia Roman Jeřabek který tak činí na zakladě poslechovosti radia. Vašek Tesař byl pouze hudební dramaturg který sestavoval denní kostru muziky kterou měl v playlistu. Toto sou oficialní informace přimo z radia od programové ředitelky Hanky Outratové nicmeně nevím kdo ted dělá hudebního dramaturga před Vaškem Tesařem to dělal Patrik Kohut.Vašek se asi vratíl na rodnou Jižní Moravu.
Ano máš pravdu i ja sem postřehl změny v playlistu zda se mí omezeny a více se skladby opakuji třeba davaji dopoledne nekteré hity a v noci je opakuj.
Playlist pozmenil i Čas, co prisel Blanik na Moravu, zacali tocit vice soucasnych CZ hitu, takze ten svuj originalni playlist trochu poskodili, skoda toho
O změnách v rádiích čas rozhoduje Roman Jeřábek.
Marne, v rajonu radi skodna 🙁
U radia čas rock ty zněny nejsou moc dobré.
Lukáši, jak vypadají změny na Čas Rock, které se Vám nelíbí?
Playlist omezený je vy posloucháte také čas rock nicméně tady nejde o mě já mám asi 300 originál CD.
Děkuji za informaci. Dotaz na to v čem konkrétním vidíte zhoršení Rádia Čas Rock padl proto, aby byl vytvořen prostor pro vaší osobní zkušenost se změnami. Vaše dojmy. Navíc v rámci rádií a hudebního vkusu nemám ambice říkat co je dle mého lepší/horší.
S příchodem Blaníku přechodně Čas hrál hity o trochu energičtější, objevovaly se tam tendence aktuální F1. S příchodem Vánoc se to opět v podstatě vrátilo téměř do starých kolejí. Na zavedený formát Času by neměla vliv, teď vzácněji vyskytující se, česká novinka, která nemá problém zapadnout do středoproudu, ale spíš proměna zahraniční náplně směrem ke konzervativní složce AC rádií – asi jako večer hrávalo ke konci Rubi. Ale jak říkám vypadá to, že z proměny vycouvalo. Zatím?
To sou tvoje domněnky mají daný formát který musejí dodržovat neboť ráda pro rozhlasové a televizní vysílání kontroluje zda dodržuji o to co požádali v licenčních podmínkách.
Nicméně u radia čas rock ty změny v playlistu víc opakuji hudbu.
Lukáši, naplňovat licenční podmínky jde různými způsoby. Licenční podmínky na začátku navrhuje sám vysílatel v rámci licenčního řízení. Je obvyklé, že jsou licenční podmínky zcela úmyslně formulovány tak obecně ,aby mohla rádia relativně volně (až vágně) reagovat na změny na rozhlasovém trhu. Například Rádio Bonton prošlo velkou žánrovou změnou několikrát, ale vždy v souladu s licenčními podmínkami.
Zahrajeme si takovou hru. Nakopíruji sem licenční podmínky 1 náhodně vybraného rádia. Váš úkol bude uhodnout o jaké rádio jde. Uvidíte, že to nebude snadné uhodnout. Na konci příspěvku napíši rozluštění.
Programové schéma:
od 0.00 do 5.00 hod. Noční hudební vysílání se zaměřením rock a poprock s přesahem do popu a country, pořady ze záznamu od
5.00 do 9.00 hod.
Ranní vysílání – posluchačský informační servis, zprávy, dopravní informace, počasí, informace z kultury
od 9.00 do 12.00 hod. Dopolední blok – pestrý kaleidoskop zajímavostí, zábavy, diskusní témata, soutěže, hudební bloky se zaměřením rock a poprock s přesahem do popu a country, pozvánky na kulturní pořady, komentáře k očekávaným událostem
od 12.00 do 13.00 hod. Polední klid, zajímavosti, společenská témata
od 13.00 do 18.00 hod. Odpolední blok – pestrý kaleidoskop zajímavostí, zábavy, diskusní témata, soutěže, hudební bloky se zaměřením rock a poprock s přesahem do popu a country, pozvánky na kulturní pořady, komentáře k očekávaným událostem
od 18.00 do 24.00 hod. Večerní hudební program – hudební večeře se zajímavými hosty, hudební relaxace, večer plný hudby se zaměřením rock a poprock s přesahem do popu a country, pořady ze záznamu
Kontrolovatelné licenční podmínky: • Zpravodajské pořady v ranním a dopoledním vysílání ve všední dny od 6.00 do 18.00 hod. každou hodinu • Servisní informace vždy nejméně u každých zpráv • Nejméně 20 % hudební složky bude zaujímat česká hudba.
2._další licence
Metropolitní, komerční, hedební, zábavné rádio • Vysílá 24 hodin denně • Hudba ve formátu AC/oldies doplněná s 30 % hudby české tvorby • Cílová skupina 15 – 35 let s přesahy b) charakteristika programu /…/ zvýšený akcent vůči dění v pražské metropoli. /…/ Inspirováni vývojem mediálního trhu a spotřebitelského chování jsme došli k závěru, že onou nosnou osou by mohla být oblast související s tzv. showbyznysem. Toto základní zaměření by se přitom promítalo nejen do zpravodajství a mluveného slova vůbec, ale stalo by se základním profilem stanice. Podřízen by mu tedy byl i výběr vhodné hudby a vstupy moderátorů. /…/chceme být rádiem důsledně politicky neutrálním, bez ambice ovlivňovat v tomto ohledu veřejné mínění, stanicí pro dobrou pohodu, preferující co možná dobré zprávy, s informacemi včetně „z tzv. lepší společnosti“ a s písničkami, které posluchači zvednou náladu. Znamená to i určitou preferenci české hudby zábavného charakteru, /…/
Tak co? Jaké je to rádio? Nebudu Vás napínat.
To 1. jsou licenční podmínky se, kterými uspělo v licenčním řízení pro Opavu Radio Fajront FM, které nikdy pod tímto názvem nezačalo vysílat. Tyto licenční podmínky mělo „rockové rádio Hey“ pro Opavu a vejde se do nich i Country rádio. A rozhodně obě rádia nevysílají to samé.
To 2. s tím „oldies“ a prefencí české hudby v licenčních podmínkách je platná licence pro Expres FM. Také velmi variabilní.
Koukal jsem že moje oblíbené francouzské Danceradio má (asi od 24/11) jiné logo – už můžou být frkotou a podobní v klidu, – „velká“ křivda byla napravena.
https://www.facebook.com/photo?fbid=10223400143942030&set=gm.504039550554188
Vyvěsme vlajky!
mluvte v jednotném čísle (když jste se o to zaszoval) -já nemám důvod, logo je mi šumák
Docela by mě zajímal důvod, proč jste si tu zasedl právě na mě. Také by mi to bylo jedno, kdyby nešlo o sprostou krádež. Řešil jsem to, protože si ode mě také někdo „vypůjčil“ (chápejte jako ukradl) některá má díla, ale ti to narozdíl od vás velmi rychle pochopili. Nezastávám se ani Dance Radia, ale prostě mi to v ten moment přišlo velmi drzé.
Franto, vysvětloval jsem Vám už minule co na tom Vašem postupu bylo chucpe, evidentně jste to moc nepobral když si myslíte že jsem si na Vás zasedl (nemám dojem že bych Vám někdy jindy něco jiného vyčetl jako špatnost- ostatně o žádné jiné ani nevím)
Teda jestli nemyslíte že jsem někdy řekl že jste posluchač hitradia City Brno, ale to rozhodně nebyla výčitka jen konstatování dokrestující nějaký Váš příspěvek