Nejnovější komentáře

  • T.: Spulka hraje, ale Strahov se na FM odmlcel 🙁
    12:36 16.04.2024
  • jouda: Vlivem větru, zdá se, vypadla trasa na Špulku – 89,3 je bez modulace. UPDATE 12:19 – sotva jsem to dopsal,…
    12:18 16.04.2024
  • Václav: Copak Mirek, ale aktuality od větších hráčů, mimo jiné že prý zájem je velký https://digital.rozhlas.cz/do-dab-v-cesku-chteji-i-zahranicni-hraci-nektera-radia-maji-pred-podpisem-9213733
    11:59 16.04.2024
  • Václav: Mě to přišlo jak jedna z mnoha ranních show. Třeba se odmlčí jen na pár dní.
    11:22 16.04.2024
  • Václav: To určitě, zvláště když Hrabák říká že Kiss má úpadkovou hudbu, zatímco ta jeho unavená šeď…. 23.minuta tohoto videa: https://youtu.be/dr3pE54wbDQ?feature=shared
    10:51 16.04.2024
  • Míra: Vypadá to zvedlé tak o 2 metry.
    10:16 16.04.2024

Všechny komentáře

Jak se změní Český rozhlas Dvojka v roce 2019?

Dlouhodobě nepříznivý vývoj poslechovosti stanice Dvojka přiměl Český rozhlas k přípravě její nové podoby. Vedením rádia byl v srpnu pověřen ředitel Programu ČRo Ondřej Nováček. Ten na posledním zasedání Rady ČRo odprezentoval chystané změny Dvojky. Zde je několik bodů, které zmínil:

    • Dvojka se bude měnit postupně, nikoliv skokově, aby nedošlo k silné negativní reakci dosavadních konzervativních posluchačů, a to v rozmezí od ledna do dubna 2019, kdy má proběhnout silnější marketingová komunikace relaunche, restartu rádia a propagace jeho programu,
    • na základě průzkumů zůstává název Dvojka, nový slogan je „Rádio, které vás baví“,
    • stanice se zaměří na tzv. segment „life“ nad 40 let věku (typickým konzumentem má být žena středního vzdělání kolem 50 let z většího města), bude se snažit vymanit z „info“ role vnímané některými posluchači a zároveň opustí koncept rádia pro celou rodinu, který v praxi nefunguje (omezení pořadů pro děti, na které je zaměřeno Rádio Junior),
    • vysílání má být více proudové, schéma zjednodušené, s méně rubrikami, důraznějšími self-promo prvky, stálými moderátory, s rychlejším tempem po celý den, pro poslech jako kulisu při aktivitě, nikoliv plně soustředěný poslech,
    • podíl hudby 55 procent (plus 5 procent), formát: melodický pop 80. a 90. let a doplňkově oldies z 60., 70. let – nová hudební databáze (Petr Kožený),

 

    • tradiční a oblíbené programové prvky zůstávají nebo se i vracejí (Jak to vidí, Meteor, Kolotoč, Stopy, fakta, tajemství), ve zvukovém obalu zůstane hlavní motiv Vyšehrad, rádio bude i nadále dbát na kultivovaný projev,
    • stanice má mít nové výrazné osobnosti – tváře rádia (např. Tereza Kostková v rozhovorech Srdce na dlani, Halina Pawlowská s krátkými zábavnými četbami, Miroslav Žbirka s autorským hudebním pořadem Mám rád), některé jsou zatím v jednání nebo testování, nepotvrzené,
    • nová podoba ranního vysílání – reálná snídaně s hostem v zábavné, humorné podobě – studio v kavárenském duchu, vizualizace vysílání na YouTube,
    • dopolední vysílání s moderátorkou a moderátorem – důraz na vztahy,
    • upřednostnění živého vysílání před předtáčeným materiálem, více pozitivního přístupu, méně zahleděnosti do minulosti,

 

    • zachování literárně dramatických pořadů – četba na pokračování každý den včetně víkendu, zavedení dokuseriálu (dosud televizního formátu),
    • modernější nástupce pořadu Toulky českou minulostí v pozdějším čase,
    • rozhlasové skeče v neděli dopoledne a další nové zábavné prvky doplňující relativně konzervativní formát Tobogan,
    • záměrem je získat 200 tisíc týdenních posluchačů za 3 roky, zmenšit překryvy s ostatními stanicemi ČRo.

 

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
137 Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Radek Nantl
23. 9. 2019 07:49

Děkuji za zvony ve 12hod. Radek

PetrB.
Reply to  Radek Nantl
23. 9. 2019 09:13

Nemáš zač, co bychom tu pro Tebe neudělali, zde se dá vše zařídit i pro Tebe Chocholouška, snad Ti pomůže, aby si ty zvony slyšel opravdu jen na ČRo Dvojce a hlavně, aby Ti došlo, kam píšeš …..

1 8 9 10
HOME
137
0
Přidejte komentář, prosím.x