Komentáře a diskuze

  • Oviradio.cz 4. 6. 2023 v 10:45 k KomentujemeAktualizoval jsem seznam frekvencí a stanic vysílaných v minulosti z právě bourané věže ÚTB v Praze na Žižkově podle cenných...
  • Hony 4. 6. 2023 v 09:03 k KomentujemeJe tu nějaký pravidelný posluchač Relax rádia ? Jelikož tam postupně přidávají nové znělky jestli si nekdo všiml.
  • Lohen1 2. 6. 2023 v 23:21 k KomentujemeTak to je nádhera. Jen tsk jsem zkusmo zabloudil do ledna 1993 (12let) a mrkl na program Rozhlasu. Praha celkem...
  • Oviradio.cz 2. 6. 2023 v 13:56 k KomentujemeBude zajímavé sledovat, jak rychle se změní RDS při blížícím se přejmenování Zet na Prostor. Loňská změna PS na "RadioZET"...
  • Oviradio.cz 2. 6. 2023 v 10:59 k KomentujemeV databázi ČTÚ se objevilo krátkodobé oprávnění Praha - Eden 104,2 pro "PRAHA FORTUNA TRENING TEMP".
  • Oviradio.cz 2. 6. 2023 v 09:21 k KomentujemeNa obsah vysílání to vliv nemá, ale na vnímání stanice = značky určitě ano, zvlášť když v posledních letech je...
  • Václav 2. 6. 2023 v 08:59 k KomentujemeAha, díky. Uvidíme co ten Fajn, logo na obsah vysílání vliv mít asi nebude, v tomto případě logo nehraje (roli)....
  • Oviradio.cz 2. 6. 2023 v 08:45 k Komentujeme1999-2018, 2018-dosud Zdroj: mediaguru.cz a pro srovnání staré logo londýnského Capital FM z konce 80. let: Zdroj: wikipedia.org

Články

ANKETA: Rádio Sázava se mění na Hey Radio. Bude mít více posluchačů?

Hey Radio

 

Rádio Sázava se mění na Hey Radio. Bude mít více posluchačů?

Zobrazit výsledky

Nahrávání ... Nahrávání ...
Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
65 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Roker Macek
6. 1. 2017 13:47

Dnes hrajete super i mi to docela tobre hraje ale někdy je to hrůza.

BreptaRBK
5. 8. 2016 22:19

V Karlovych Varech bude HEYradio na 95,1 fm

5. 8. 2016 06:52

Ahojky,novemu radiu hey držim pěsti a osobně si myslim,že česko už je přerokovano a chtělo by to se spiš zaměřit vic na tu funky,r&b,ale taky old disco a dance,ktereho je u nas oproti jinym sousednich zemi poskrovnu.S pozdravem vaš nový posluchač.

Reply to  Oviradio.cz
6. 8. 2016 07:09

To máte pravdu,ale color bohužel ve frýdku nechytnu.Ten opavský vysilač je trochu z ruky.Chtělo by to vymyslet něco v ostravě.

Zdeněk
26. 7. 2016 18:19

Zdravím, já mám radost jak pes z Hey, protože patřím k fanouškům původního rádia Hey! rock a sport, …to můžeš, ráno jsem se jím budil, večer jsem při něm usínal, když prachy rozhodly o tom, že na jeho frekvenci budou dřepět kotlíkáři, tak jsem se párkrát v hospodě opil na jeho památku. Pak jsem se i přes e-mail hádal s mluvčím provozovatele, ten se mi ale vysmál, že to teď prostě víc sype. Pane Mirku jestli tu stanici pamatujete, tak bych byl veselý, když převezmete i část playlistu (abych zas nechtěl moc).

Reply to  Zdeněk
28. 7. 2016 15:33

HEY Radio hraje a bude hrát určitě dobře! Věřím, že se Vám muzika z našeho playlistu bude líbit. 🙂 Ale nechceme se srovnávat ani s bývalým HEY ani s jiným rádiem. Chceme být originální a naplnit éter muzikou, kterou věříme oceníte nejen Vy,a oceníte ji minimálně stejnou známkou jako bývalé HEY! 🙂

Tomáš
Reply to  Mirek Pýcha
29. 7. 2016 22:00

Na bývalé HEY nemáte ani náhodou.

Václav
Reply to  Tomáš
30. 7. 2016 14:50

Když vezmu v potaz to rockové, tak ještě záleží které z nich bývalé, v případě brněnského je to pravda, pak ten sjednocený výsměch blížící se Rockrádiím nebyl žádná sláva, i když playlist víc ladil než na tom dnešním sázavském.

JM
Reply to  Mirek Pýcha
29. 7. 2016 22:43

Bylo by možné dořešit stav na vysílači Benešov-Lbosín? Už déle se tam objevují nepravidelné výpadky modulace, kdy vysílač vysílá jen ticho. Zřejmě tam máte problematickou mikrovlnnou trasu nebo zdroj konektivity (výpadky u poskytovatele internetu?), ale je to dost nepříjemné. V poslední době se ta frekvence výpadků navíc ještě znásobila…

Jirkas
Reply to  JM
31. 7. 2016 16:31

89.3FM uz je problematicka velice dlouhou dobu, téměř od spusteni vyslani.Na technicke neduhy bylo mnohokrat upozornovano i na strankach Sazavy, pan Pycha odpovidal, víme, vyresime az bude tamhleto, paks zase az bude tamto a porad problémy odkládal (tahne se to roky) a pak uhýbá/vymlouvá se hlaskami jak ostatní stanice maji taky vypadky, posloucham ještě beat, radio 1 a jiné a mam je celodenne, celomesicne, rocne zmonitorovane a jestli je tam jeden vypadek za rok, tak je to hodne.Pycha je slibotechna a vymlouvac nejen v tomto smeru.Jako tluchuba a vymlouvac je mistr.

Zdeněk
Reply to  Mirek Pýcha
30. 7. 2016 20:25

Je dobré, že sledujete stránky o rozhlase (prarodičský slang :D) a snažíte se lidem vysvětlovat, jak to myslíte. Jo pár lidí se Vás tu snaží školit, ale to přeci nevadí, co jsem četl, tak Vám v minulosti stejně na ruku moc lidí nešlo, to až teď to tak vyoadá. (Daří se – nové lokace a frekvence) 🙂

JM
7. 7. 2016 20:41

Ten zvuk Hey (Sázavy) a částečně i Coloru je opravdu bídný a je to škoda. Nekvalitního zvuku si často všímám hlavně ve Světě podle Michaela, kde to mrzí tím spíš, jak dobrá hudba se tam hraje. Někdy je to kvalita na úrovni MP3 64 kbit a je to slyšet silně i v autě.
Pokud by se to dalo opravit (což určitě jde, když lepší zvuk mají pirátská rádia), bylo by to opravdu pozitivní.

Výpadků modulace u Hey na 89.3 jsem si také všiml, zřejmě mají problematickou mikrovlnnou linku a při silných bouřkách to padá.

Jirkas
Reply to  JM
8. 7. 2016 17:51

Kdepak, ty chyby jako přeskakování, výpadky jsou pořád, už opravdu léta, jedno jestli slunečno nebo bouřka.Vždy se dostane odpovědi, že se do měsíce vyřeší a prd.Trvá to x let.A Mirek Pýcha k tomu řekne, že takové výpadky mají všechny rádia, což je neskutečná lež a faleš.
Přesně tak, i pirátská rádia mají lepší zvuk než Sázava/HEY.I v běžném vysílání je slyset jak kdyby pouštěli 64-128kbps MP3, což je nedostatečné a hrůzné.Co jsem měl možnost vidět od jejich bývalého zaměstance tak opravdu takové hrůzy opravdu mají v počítači, tak jak to pak může znít..

Reply to  Jirkas
9. 7. 2016 20:39

Já se Vám do té Vaší diskuse nebudu míchat.

Ale: Zkuste si nejprve ověřit někde v literatuře jakou kvalitu umí přenášet FM rozhlas, dále: zkuste si monitorovat i jiná rádia, dále: v playlistu COLORu ani Sázavy (HEY) neexistují (ani nabyly) žádné tracky o kvalitě nižší než 128kbps.

Výpadky na HEY (Sázavě) souvisí se 100% spolehlivými a garantovanými linkami, které využíváme a které údajně garantují 100% spolehlivost. Jediná šance je – vykašlat se na tyto 100% spolehlivé firmy a dát si vlastní trasu se 3 skoky z Prahy na Lbosín (min. investice cca. 600-700 tis Kč). Sežeňte nám tyto peníze a výpadky se asi pak již opravdu stanou zcela výjimečnou záležitostí. On totiž i ten nejspolehlivější internet aspoň 3x do týdne spadne. (COLOR např. jede trasou a za poslední 4 roky nebyl žádný výpadek v Praze – jen bylo rušení, které již bylo odstraněno)

Jinak jsem si osobně projel včera severní Čechy a zjistil jsem, že např. na 95.8FM jednoho HIT rádia je výrazné rušení trasy (digitální chybování), které zřetelně ruší příjem (určitě více, než to bylo na 90,7FM v Praze). Je to přitom provozovatel s trochu „větším rozpočtem“ než my a mnoha zaměstnanci a techniky – no a ejhle, stejný problém jako ten blbec Pýcha.

Tak se pánové srovnejte, monitorujte si ostatní Rádia (doporučuji zejména okomentovat distribuci signálu u rádia Haná Sky Rock)nebo kvalitu zvuku u Fajn rádia, a další a další a pak přineste poznatky a objektivně tu kritizujte…

Ideální je udělat vlastní rádio se 100% zvukem a bez výpadků a pak říci – hele, takhle se to má dělat. Velmi rád se poučím.

Jinak, já jsem nikdy nikomu nic nesliboval, provozuji si svoje rádia a to je asi tak vše. Velmi ovšem vítám konstruktivní připomínky a podněty, za které opravdu děkuji.

Hezký letní večer.

Vaclav
Reply to  Mirek
10. 7. 2016 09:45

Pýcha- naprosto chápu, a vážím si vašich rádií i za cenu výpadku- milejší kolikrat slyšet vaše stanice, než ty co vysílají pořád stejné zvuky byť s nastaveními procesory od „odborniku“ viz city, nebo jiní nekonečné jingly atd. – Možná tak je posluchaccsvo navyknuto, ale mě úroveň konkurence přijde už zblázněna a delší jejich poslech je vymyvarna mozku obdivuju a zároveň nechápu kdo to dyl posloucha. Jen technická možná naivní, nemám praxi ale- doprava přes satelit je taky tak drahá?

Reply to  Mirek
10. 7. 2016 11:26

Je to tak. Málokdo totiž tuší, kolik tyto trasy stojí. Kluky z rádia Haná Skyrock znám a na pár vysílačích jsem byl. Mají to řešené různě podle možností v lokalitě a samozřejmě financí. Není to ideální, ale už je to určitě lepší než dříve. Třeba takový mikrovlnný radiolink v bezlicenčním pásmu vychází na cca 100 tis. a to je pásmo pro „všechny“, kde může stejně tak nastat rušení.
Buďme rádi, že jsou v éteru i nějaké alternativy i za cenu těchto neduhů.

BreptaRbk
23. 6. 2016 11:49

80 & 90 ‚s ❤ 👍 ❤

BreptaRbk
Reply to  BreptaRbk
23. 6. 2016 11:52

Pozdrav z CR na Jadran 😄

Tom
22. 6. 2016 17:26

Hey Radio je skvělé, ale některé věci prostě nemají v jejich playlistu co dělat.

Anonymní
20. 6. 2016 16:11

Změna názvu je určitě dobrým krokem, tady v Brně působila Sázava taky zvláštně.:-)
Chtělo by to ještě trochu doladit program a sladěnost toho, co se hlásá, s tím, co se hraje. Uvedu příklad: Dnes krátce po půl noci zazněl slogan „Rádio Hey, kvalitní Rock“ a následovala skladba skupiny ABBA.:-D
Taky občas působí neprofesionálně někdy příliš dlouhé pauzy mezi skladbami, obecně se dá ale říct, že je to mnohem lepší než na Colouru, kde mě to někdy fakt odrazovalo (o hudební složce Colouru nemluvím, ta je v rámci svého zaměření opravdu dobrá).
Věřím ale, že toto jsou pouze dětské nemoci, které se podaří odladit.
Fandím Vám, tak si to nepokažte.:-)

jouda
19. 6. 2016 20:45

Hey už tady hlavně bylo a je to takové univerzální a nic neříkající. Nenadchne, neurazí, trochu sériovka, není originální. Samozřejmě že Sázava ve Frýdku-Místku působí poněkud divně. 🙂

Matyas
19. 6. 2016 20:32

Vážený pane Mirku, jsem rád za vaše sebevědomé cítění, leč to ukazuje jen na relativitu v rámci diskuze, nikoli symetričnosti, se kterou budete s postupem času konfrontováni.

Thomas
Reply to  Matyas
22. 6. 2016 20:24

Pan Mirek, což je pan Mirek Pýcha špatně snáší kritiku a ikdyž je to kritika věcná a pravdivá, často ji zamlží a otočí proti druhému.

Reply to  Thomas
22. 6. 2016 21:43

Pan Mirek nesnáší hlavně blbost, a to ve veškerých podobách. Jakákoliv kritika je vítána, ale kecy typu, že název HEY není něčeho hoden.. Ale pánové no, no, no. Zkuste něco udělat, zamyslet se na tím a pak pište. S playlistem rádia dosud nikdo nic nedělal, takže prosím, o čem že byla ta kritika, ta pravdivá a hlavně věcná kritika?? Že není našeho rádia hoden název HEY? Že Já to blbec asi nepochopil.

Thomas
Reply to  Mirek
22. 6. 2016 21:49

No právě to je kámen úrazu, že se s playlistem nic nedělalo..Country Expres mistra Kulíka tam je jak z jiné planety a dalo by se pokračovat.Těch abnormalit je tam stejně hodně jak ve Vás Mirku.

Reply to  Thomas
22. 6. 2016 22:30

Abnormalit je nejvíce ve Vaší tzv. „konstruktivní“ kritice. Asi jsem nějak nepochopil co vlastně kritizujete. Jen pro př. pořad Jendy Kulíka je v rádiu od jeho vzniku. Vy si myslíte, že podáním žádosti o změnu názvu na úřad RRTV, resp. vydáním tiskové zprávy se něco okamžitě mění? Vyhodíme Kulíka? Nebo snad Vy si myslíte, že máte patent na Kulíky, a co vlastně pro Vás znamená změna názvu? A co se vlastně mění? Název? Program? Posluchači? Třeba se dozvím zde.

Třeba až nabude právní moci rozhodnutí Rady o změně názvu rádia, tak možná dojde i nějakým dalším změnám, ale jakým? Co myslíte? Zkuste napsat co a proč by se mělo měnit, resp. jakých změn je hodna změna názvu stanice.

Vždy když zabloudím do diskusí, nestačím se divit sebestřednosti některých pisatelů. To bez urážky. 🙂

JM
Reply to  Thomas
23. 6. 2016 00:53

Pánové, buďte prosím v klidu. Tím spíš, když se to týká Sázavy, jednoho z těch rádií, které se alespoň snaží.
Souhlasím s tím, že současná tvář Sázavy, nově tedy Hey, je dost zvláštní. Je tam hodně rocku (možná až moc, rockových stanic už je mnoho), je tam vedle toho country, je tam vedle toho funky a house v podání Michaela V, do toho tam občas hrají věci jako Kabát a další. Tohle nepovažuji za vyladěný a rozumně naformátovaný mix.

Na druhou stranu, pokud bude jeden večer v týdnu country speciál, kde je problém? Kdo si ho bude chtít poslechnout, naladí si, jiný si v tu chvíli přeladí jinam. I o tom je rozumně dělané rádio. Mnohem raději budu mít rádio s večerními speciály byť občas formátů, které mi třeba nevoní, a vedle toho tam budu mít speciál na ten „svůj“ hudební styl a zajímavý mix, jiný, než na kolovrátkových neoriginálních stanicích.

Já bych si velmi přál, pokud by Hey šel cestou rozumně vyladěného pop-rock rádia, se speciály na rock, 80s, funky, klidně i country nebo folk… Aby denní playlist byl poslouchatelný a večer a o víkendu se tam objevovaly formátové speciality. Aby tam byli autorské pořady lidí, co vědí, co hrají, ať už to bude rock, funky, 80s nebo country.

Takováhla rádia v CZ éteru prostě chybí, už jsme si na ně skoro odvykli a je super, že se to zase někdo snaží dělat (více zatím Color, méně ale se snahou Hey).

Reply to  Thomas
23. 6. 2016 07:56

Díky za podobné komentáře JM.
Ano, podobným směrem máme v úmyslu, po faktickém přejmenování, ladit i formát. Budou a zůstanou 80-90´plus dobrý pop-rock a rock. Některé tracky z playlistu „upozadíme“ do jiných časů. To ale neznamená, že bude kvůli názvu vše jinak. V podstatě jen trochu náš playlist čítající cca. 4000 tracků zúžíme – výsledek: asi tak jako to dnes třeba hraje v sobotu a v neděli.

Náš playlist je na našich www. Každý se může podívat.
Hezký den na našich FM od Jadranu. 🙂

Tom
Reply to  Thomas
23. 6. 2016 11:52

Mirku, pokud vyladíte Sázavu tak, jak píšete vy a navrhuje JM, tak vás začnu poslouchat ještě častěji. Fandím Coloru i Hey Radiu.

Jirkas
Reply to  Thomas
23. 6. 2016 23:26

Sázava občas hraje prazvláštně a nevyrovnaně a je dobře, že tu je.Je to to nejlepší co v éteru dnes je.Color opravdu best.Fandím rádiu a mám radost i za ně za každou získanou frekvenci.

Breptavdf
19. 6. 2016 20:08

Pane Mirku souhlas! Nazev Hey Radio je povedeny. A program Hey radia sve posluchace ma a dalsi pribudou.

19. 6. 2016 19:40

Myslím, že máme celkem jasno, co chceme hrát. Plácáním bych asi nazval tento komentář. Změna názvu byla plánovaná déle než 2 roky a nový název jednak lépe vystihuje nadregionálnost rádia, ale i obsah toho co hrajeme. Důkazem jsou i některé komentáře, které ze změny názvu vytvářejí absurdní závěry, typu čeho je tato změna hodna. Díky za podobné názory.

Breptavdf
19. 6. 2016 16:04

Hey radio hraje z 95 % dobře.

Matyas
19. 6. 2016 14:07

Bohužel, změna názvu není hodna toho, co se do éteru šíří. Do té doby, dokud si stanice neujasní, co chce vlastně hrát, je to krok z bláta do louže a prospěje jen velice úzkému okruhu posluchačů, kteří lpí na názvu ne však na hudebním projevu. Záměrně používám kritiku, protože má citlivost na projev mi jinak nedovoluje se vyjádřit v pozitivu. Oproti tomu Color, již nachází cestu, ale Hey ve svém plácání se mezi vším a ničím to říci nemohu.

JM
19. 6. 2016 12:05

To záleží hlavně na odladěnosti programu. Ale je pravda, že název Sázava mohl na Liberecku nebo Frýdecku působit zvláštně, Hey je neutrální.

Ondra
Reply to  JM
7. 7. 2016 17:29

Hey má příšerný zvuk.Jak když člověk poslouchá mp3.S tím ať se jdou bodnout..

Jirkas
Reply to  Ondra
7. 7. 2016 17:49

To máš pravdu + ty výpadky, letité, zkouším poslouchat a opět výpadky, na několik vteřin ticho.Tuhle jsem poslouchal několik vteřin ticho, pak naběhnul nahradni program/smycka z vysilace a zase normalní vysílání a furt se to opakovalo, asi desetkrát za hodinu.Léta neměnný a technicky nezvládnutý stav a slibotechna Pýcha několikrát sliboval jak se to opraví.Vlastně víceméně vždy výmluvy a lži, několik let.A jak prská, když mu to člověk připomene chyby.To že pouští hnoje stahnuté někde z netu a prohnané kompresí se ani nevyjadřuju.