Nejnovější komentáře

  • Jiří: O tom vím,snaha osvěty ze strany Proglasu je.Bohužel obsluha DAB+ přijímače prostě není tak jednoduchá jako u FM přijímače a…
    12:02 17.04.2026
  • Jakub DXer: @Václav: v tom Hudebním kompasu je možné najít zajímavé věci a jsem rád, že nejsem jediný tady, kdo hudební formát…
    11:56 17.04.2026
  • Václav: No a s nástupem Donalda Tuska takové razantní kroky nejsou likvidací oponentury?
    10:21 17.04.2026
  • Raphael: This does not work on my i30N Gen5W on 251204 Software: Engineer Mode (Full Engineering Mode) – 1 knob Set…
    10:13 17.04.2026
  • Šeryf: Dle Google IA na dotaz: „koncesionářské poplatky polsko vývoj“ především: Plán zrušení: Nová polská vláda plánuje zrušit současný systém koncesionářských poplatků,…
    10:00 17.04.2026
  • Václav: Však právě na to jsem narážel a pokud je to pilíř svobody tak by měla spíš právo inkasovat poplatky narozdíl…
    09:50 17.04.2026

Všechny komentáře

Komentáře

Ivo Harvánek

O čem píšete?
32.5K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Jakub DXer
14. 3. 2026 08:34

Pořady „Paměť národa“ /Post Bellum/ jsem začal poslouchat. na Rádiu Česku někdy v roce 2006 Docela mě překvapilo, když jsem včera přepnul druhou polovinu pořadu o životě v Boskovicích za 2. světové války, který vysílala TV NOE. Známý hlas pana Drdy a vzpomínky pamětníků s obrazem jsou poněkud nezvyklé, když to člověk zná jen z poslechu, ale je moc dobře, že to stále vzniká.

JM.
Reply to  Oviradio.cz
14. 3. 2026 21:03

Kdo má zájem o zahraniční oldies, ladí právě Musiconly. Lepší rádio s hudbou 70. a 80. let v českém éteru neexistuje, díky za něj.

Václav
Reply to  JM.
15. 3. 2026 09:33

Pokud je tam new wave tak ano, ale spíše mi přijde že to bude přehled čím nás unudili konzervativní celoplosky čili průnik se starší zahraniční složkou například rádia Signál, u kterého jsem taky kdysi zaslechl někde v 6 večer dekádu podle hodin? Z výše zmíněného důvodu pro mě music ONLY ne ale naposlochane jej nemám, na druhou stranu kladně hodnotím že se dokáže držet žánru, nechá jej existovat pro jeho příznivce na rozdíl od toho kdo je odkázán na FM kde u jakékoli stanice starší laická cilovka byla vtlačena do směsice s hezky česky jakého koliv data. Nejblíže je jedině signál který nedokáže tak dobře komunikovat s posluchači jako Kiss. A přitom u sousedů to jde i když to nebude tak čisté ale třeba rádio Vlna nebo Zloté Przeboje

No a proto jsem si našel cestu k občasnému poslechu Oldies rádia , které dokáže uceleně vystihnout zazivny styl který zmizel z éteru od doby kdy jej opustila F1 celoplošné verzi. Navíc obal a absence mluveného slova zajistí že tolik neruší, nevím jak je to u music ONLY.

Last edited 1 měsíc před by Václav
Noobish
13. 3. 2026 23:42

Už by som to nebol ja, keby som neoznámil nejaký zaujímavý prínos k FM serverom. V spolupráci s Color DAB+ sme spustili server na Klínovci – jedná sa o najvyššie položený server v Európe (aspoň teda v aktuálnom stave).

https://tef-klinovec.colordab.cz/

Pevy
Reply to  Noobish
15. 3. 2026 09:56

Zběžně jsem vyzkoušel a úsměv mi vykouzlil údaj u kmitočtu 101,4 – Blaník z Uherského Hradiště. Skutečnost – dtto Ještěd.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Noobish
15. 3. 2026 11:30

Je to tak vysoko, že by tam dávala smysl směrovka s rotátorem. Míchá se tam do sebe tolik signálů, že tam toho paradoxně moc nehraje.

Šeryf

Je to trochu zahlušené, svůj podíl na tom ale budou mít určitě i místní vysílače 103,4 a 107,4 MHz, které mají o nějakých 70 dB silnější signál, než odpovídá nejslabším měřeným úrovním kolem -95 dBm. O tom, že do toho naplno peče 6A ani nemluvě. Jako postranní produkt radiové činnosti na kopci je to super exkurze do místního éteru a díky za ni!

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Šeryf
15. 3. 2026 20:08

Na 87,5 MHz je intenzita jen kolem 7 dBμV, na 108 MHz potom 4 dBμV. Takže zase nějak extrémně zarušené to není. Škoda, že je to zamčené jen pro tento rozsah, na 87,4 MHz by bylo jistě ještě míň. On je TEF6686 obecně velice odolný vůči silným signálům. Už jsem párkrát DXoval v podstatě pod vysílací anténou a nečinilo mi to prakticky žádné potíže, jen +-100 kHz to bylo samozřejmě zabité.

Šeryf

Když pustím moje TéEFko, má bez antény nějakých -10 až -12 dBuV. Pokud by to bylo srovnatelné, znamenalo by to, že je na tom Klínoveckém zhoršený šumový práh o nějakých 15 dB. Pojmem zahlušeno myslím, že to tak dobře neslyší.

Jakub Melin
Reply to  Šeryf
16. 3. 2026 10:56

Před TEFem je tam předřazena FM propust. Bez ní to bylo zahlušené mnohem víc.

Noobish

Odpoviem asi úplne na všetko v tomto jednom komentári, aby som nerobil zbytočný spam

1) Miesto je tam veľmi limitované, takže bohužiaľ, aj keby som sám chcel rotátor a yaginu, toto nepripadá do úvahy 🙁
2) Je tam bandpass filter, ktorý ten DAB podstatne utlmí, takže tam nie je problém
3) K 101.4: Dáta sa ťahajú z FMLISTu – ak sa niekde zmení RDS PS alebo iný údaj u jednej stanice, tak to ukáže to, k čomu to sedí najbližšie, takže toto by mohlo byť už budúci týždeň opravené automaticky pri natiahnutí nových dát
4) Noise floor pod 87.5 je na úrovni cca -1dBuV, inak sa tam proste mieša viac signálov do seba

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Noobish
16. 3. 2026 09:38

Chápu, spíš jen takové zamyšlení. Stejně by asi ta kombinace yagi+rotátor neměla příliš dlouhou životnost, když si vezmu jaké povětrnostní podmínky na vrcholu Klínovce mohou během roku panovat.

Marcel
Reply to  Noobish
16. 3. 2026 13:08

…a slo by tam nastavit, aby tam slo naladit pod 87.5?

Tuxik
Reply to  Marcel
16. 3. 2026 21:20

Upraveno, tuning limit vypnut.

Honza K.
Reply to  Tuxik
16. 3. 2026 21:53

Bude mít Kozlov také vzdálený tuner?

Noobish
Reply to  Honza K.
17. 3. 2026 10:50

Plán na to je, takže pevne verím, že nám to vyjde. Som samozrejme vďačný za to, čo Tuxík a Jakub robia pre DXerov.

Honza K.
Reply to  Noobish
17. 3. 2026 11:25

No tak to je paráda👍

Míra
12. 3. 2026 21:45

Co takhle nějaký typ na muziku do R1, nebo Expresu, či Metropole? Když z Brigitte Nielsen vymáčknete víc, než v ní je:https://www.youtube.com/watch?v=FKg6bPYu4sw

Jakub DXer
12. 3. 2026 07:29

DJ Pufaz dnes: „DAB je vlastně FM… prostě to pustíte v autě“… Na druhou stranu mi Country rádio dnes po půl sedmé sdělilo: “ Posloucháte Country rádio v systému DAB+“, takže si musím si CR taky na FM, jestli to taky nějak rozlišují…

Honza K.
Reply to  Jakub DXer
12. 3. 2026 09:07

Ano, rozlišují, na FMku mají regionální mutace.

Jakub DXer
Reply to  Jakub DXer
12. 3. 2026 15:03

Tak jsem ještě pustil Country rádio a mají reklamu, že vysílají přes Astru 23,5. Tak je to asi pro ně zajímavé to inzerovat směrem k posluchačům.

Míra
Reply to  Jakub DXer
12. 3. 2026 15:30

Je to docela zajímavé, jestliže satelit zemřel před úmrtím pozemáku.

Jakub DXer
Reply to  Jakub DXer
12. 3. 2026 15:56

Tak třeba teď šlo za sebou „Gresleeves“ a hned za tím „To se budeme prima mít“. Když to dobrali, tak moderátor hlásí, že dohrála písnička ‚Gresleeves‘ a pak uvedl jako další „To se budem prima mít“. Tak to asi namluvil dopředu a nějak se jim ten vstup nakopíroval až za ty songy. Docela kiks řekl bych.

Pevy
Reply to  Jakub DXer
13. 3. 2026 10:57

Satelit inzerují spoustu let (protože tak spoustu let vysílají). A v zahraničí je satelit častým prostředkem k poslechu, zejména na Slovensku.

Jakub DXer
11. 3. 2026 07:30

V novém článku na Digitálním rádiu (rozhlas.cz) je stará mapa pokrytí Fiery – Třebíč i Jihlava jsou na ní ještě bez pokrytí…

Šeryf
Reply to  Jakub DXer
11. 3. 2026 20:25

Čeká se na reálná data za Třebíč. Anténní systém zde má být opět velmi směrový, podobně jako v Budějicích…

Jakub DXer
Reply to  Šeryf
11. 3. 2026 21:13

Tak ono samozřejmě nejde o to, proč není ta mapa k dispozici, ale že se to v článku nezmínilo, že „mapa neobsahuje pokryti signálem nedávno spuštěných vysílačů Třebíč a Jihlava* nebo u mapy napsat „stav pokrytí k datu…“

Jakub DXer
Reply to  Oviradio.cz
12. 3. 2026 08:44

Pane Ivo, a) je to zkušební vysílání b) na jiném „rádiovém“ serveru býval zvyk „100 dní hájení“ pro nová rádia. Aktuálně s tím, co jste napsal lze souhlasit, uvidíme, jak to bude vypadat třeba za měsíc (asi velice podobně). Zajímavé je, že v tom videu před týdnem to chtěli spustit „do měsíce“ a je to jen týden a už jsou ve třech sítích, takže to bylo velice rychlé.

Jiří
Reply to  Oviradio.cz
12. 3. 2026 13:54

Jak vidíte nyní pozici prvního dechovkového rádia,tedy Rádia Dechovka?
To,že má distribuci i v AM bude konkurenční výhoda, alespoň v oblasti kde je pokrytí na tomto rozsahu.
Také hudební dramaturgie je u Rádia Dechovka podle mě na vysoké úrovni v dané oblasti žánrů.
Uvidíme až se Šlágr zavede,jde také o to zda si cílová skupina na používání DAB+ již zvykla.
Rádio Šlágr má každopádně „raketový nástup“ v DAB+.

Jakub DXer
Reply to  Oviradio.cz
12. 3. 2026 20:39

Věšteckou kouli nemám, ale adepti na možné pokračování jsou Mára a Jindřich…

Lukáš
Reply to  Oviradio.cz
12. 3. 2026 22:22

Jenom aby si radio Šragr na sebe vydělalo a mělo dost peněz na platbu za DAB+.

Jiří
Reply to  Oviradio.cz
13. 3. 2026 08:13

Je to i určitá výhoda,že pan Peterka stárne se svými posluchači.Tím pádem má k nim blízko co se týče výběru muziky.
Jinak Rádio Dechovka má již delší čas vypnutý vysílač na AM 1260kHz což je v této chvíli nevýhoda, protože třeba děti koupí rodičům DAB+ rádio a ti objeví že je tam Šlágr.
Sice 1260kHz nevynikalo dosahem,ale pomáhalo dokrýt Severní část.
792kHz jde bez problémů,to je nejspolehlivější vysílač v AM co se týče ČR.

PVo
Reply to  Oviradio.cz
13. 3. 2026 11:24

to je dramatizace, ale pobavilo :-)….btw krajkovaná dečka jako přehoz byla záležitost beden s vakuovou obrazovkou, dnes ji asi po dvojím překódování vysílaní, kdy standardem jsou ploché televizory , to asi už nikdo nemá…

Mně osobně Šlágr připadá stejně přitažlivý/odpudivý zvukový bizár jako třeba R1. Nicméně pokud rádio Šlágr k přijímači přitáhne nějaké nové posluchače (kteří jsou teď v těch v 50% populace co rádio vůbec neposlouchá) tak mu budu radostně tleskat, to se provozovatelům mainstreamových i alternativních CZ rádií jaksi nedaří ….spíš naopak.

Jirkas
Reply to  PVo
13. 3. 2026 11:40

Krajkovaná dečka se v rodinách ještě stéle vyskytuje, dnes jako přehoz gramofonu, i těch moderních.

Václav
Reply to  PVo
15. 3. 2026 10:58

Ahoj Pvo, po nějaké době jsem jel v pokrytí Free rádia a přijde mi v rytmu, pokud bych hodnotil v FM kategorii tak nej, celkem dobře dokáže udržet klasický Dance a sleduje i aktuální scénu např dnes po obědě bude klasická dlouhá hitparáda která nasbírala nemálo kol, 107 se nezhoršuje , ba naopak již nějakou dobu nemá v jinglech r n b.

Až pojedu zpět těším se na ikonu Brna, krom toho z jiného soudku chci zkusit dosah kuřimského vysílače 103,9, škoda že jsem zapomněl v Krpoli to zkusit.

Nemám zařazený Šlágr styl mezi oblíbené, jak asi vystihl Ivo, dočasná neaktivita Peterky zvyšovala úroveň kulturní konzumace starší konzervativní cilovky, nicméně bylo by zvláštní kdybychom zůstali nedotčeni když napříč jinými zbyl pro danou cílovku tento žánr. Proto buďme rádi za inteligentnější Country rádio které aby mohlo konkurovat tak je „po Česku“, což mi osobně nevadí. Na druhou stranu když se výjimečně dostanu do zahraničních míst, tak nějaké to šlágr rádio si pustím jednak se chci vyhnout mainstreamu ale zároveň si uvědomím to co Ovi. Čili v rámci svobody bychom to měli cilovce přát, navzdory toho jak to přitáhne konzumenty je těžké to uživit což jde zase ruku v ruce jaká socioekonomická cilovka to je.

Proto vznikají a zanikají např přechodně v Pováží deset let dozadu =SLAGER= nebo zřejmě stále existující rádio Vanessa z Polska tuším 100,3 takhle náhodou jsem chytil při sestupu z konce bílých Karpat nad Lysou pod Makytou, šlágr sound se pozná hned, nebo kdysi malé rádio Brezje u Mariboru pri cestě do Chorvatska a vyhýbání se slovinské dálnici.

Nicméně si myslím že obraz Peterkovi seděl líp ale aspoň toto bude mít naději na přežití, těžko říct jestli bude mít takovou odezvu i bez těch slovanských krajkovanych deček, čili bez obrazu. Nicméně perspektivu pro cílovku oproti šedému mainstreamu to má, medvědí službu udělal Holík a když se důchodce naučí o nějaké tlačítko dál tak mezi modlitbičkou si může oddechnout u Šlágru.

Ano pamatuji si že vedle oblíbeného Country si to na dovolené pustil ještě neseniorni strýc a bylo tam zrovna Duo Jamaha Tancuj dokola, čili nejde hovořit o štěstí kontroverzně jde nahlížet na to že by provozovatel byl tak dobrý že dokáže dělat stanici se svojí tvorbou. V malém lze jinde složky najít typické pro provozovatele, čili těžko říct jestli by mi na Kissu zahráli písničku od Mareše nebo naopak nějakou tvorbu od lidí z Kissu asi by nepustili na Evropě dále a teď asi korektně nenazvu interneta ale třeba se trefim a svetluskovka podařená skladba se sborem Kája kokoman Leskovec – Stoupám asi bude znít jen na Čro dále je zvláštní že v 90 určité české věci spíš zněli na Čro, v představení Miloše Skalky Csakova a pod. Sympaticky a přirozeně měli tvůrci i své hodinky a tvorba dodnes zní na Country jak by řekli oni kamarádský potlach, z nemalé míry to tvoří náplň Country rádia. Dal bychom mohli uvést Proglas a myslím že by se našlo i něco dalšího.

Last edited 1 měsíc před by Václav
Honza K.
Reply to  Václav
15. 3. 2026 11:17

Formát Fríčka by si zasloužil lepší pokrytí, než jen Brno na 107 FM. Kéž by se jednou dostal celoplošně do DAB.

Václav
Reply to  Honza K.
15. 3. 2026 11:41

Ano, v duchu na něj čekám, dostalo se tam hodně formátů resp i nevyhraněných ale skupina Plachého a Forentika zůstává bokem , 2 regionální bloky zůstávají mimo Dab za cenu asi že vůbec existují, souběh si nemohou dovolit a jen Dab jako Holík by v komerčním prostředí taky nešel. Mimo Dab mimo výše uvedenou skupinu moravských regionalek snad už jen zůstávají Netro, Orlicko, Dechovka, z nevyhraněných Otava a Kroměříž.

Honza K.
Reply to  Václav
15. 3. 2026 12:28

Dechovka je u Čra – Praha, Ústí, Liberec, Plzeň + Fiera na Vysočině.

Last edited 1 měsíc před by Honza K.
Šeryf
Reply to  Oviradio.cz
4. 4. 2026 12:56

Správně by tam mělo být to samé jako v Třebíči a Jihlavě (tj. pod shodným Ensemble ID), ale je fakt, že SFN potenciál v této síti příliš nehrozí … 🙂 FIERA_real_dominance_260404.png (3508×2480) FIERA_real_RxLev_260404.png (3508×2480)

Jakub DXer
Reply to  Václav
15. 3. 2026 13:25

@Václav: Nemám obavu, že by FREE 107 utáhlo třeba TELEKO, případně v kombinaci s nějakou další síti (jejíž „nabídka se neodmítá“), když Radio 7 utáhne TELEKO + RTI.

Václav
Reply to  Honza K.
19. 3. 2026 18:36

Kuřimská 103,9 Beat na D1 je v podstatě ekvivalentní s běžným dokryvacem Brna s příznivým zářením na západ, např jako 105,5 nebo jako 107 lehce ořezanou na západ, tedy šla snad už někde od Tasova až po Holubici, samozřejmě ojediněle s drobným rušením ale použitelná, rovněž třeba i na Vinohradech, škoda že jsem zapomněl ladit v centru a Králově poli.

Chtěl jsem si zpříjemnit cestu na Vysočině se zánovní 91,7 Color. Oproti 106,7 Expres která se krátce po spuštění vylepšila a zahrnuje tak i víceméně okres Havlíčkův Brod, tak tam 91,7 spíš sem tam jen prskne. Pro spojitý signál není mezníkem optický kopec Vysočina nad Štoky ale výpadovka ze Štoku na Jihlavu, tedy jako by signál věděl že za ceduli okresu Jihlava moc nesmí. na D1 směr Brno po 122, zdánlivě to vypadalo lepší ale asi to nebude o mnoho větší rádius.

TÉMA
Drobné poznatky pokrytí Brno a Vysočina
Last edited 28 dní před by Václav
PPK
Reply to  Václav
19. 3. 2026 22:15

Kuřim 103.9 (krom Kuřimska a Tišnovska, časti D1 byla koncipována i jako Brno-sever (sz). Díky tomu, že brněnský vysílač se stěhoval z Kohoutovic na Nebovid a jistých partiích logicky na pokrytí ubral. Stejný úkol bude mít 97.2 Country. Vysílač Čebínka má ve vínku poměrně vysoké efektivní výšky, pokrytí i díky volné frekvenci je tak solidní 😉

jouda
Reply to  Šeryf
12. 3. 2026 08:56

OT: Což mě přivádí na myšlenku, že Fiera zvolila zajímavou strategii – od ČTÚ mít snad všude všesměrový diagram, kterým se splní podmínky aukce (výpočet vyjde), ale ve skutečnosti mít velmi směrový diagram s podstatně menším výkonem. Rozdíl v poplatku ČTÚ za využití spektra je zřejmě pořád malý na to, aby se to vyplatilo. 🙂

Šeryf
Reply to  jouda
12. 3. 2026 22:46

Zmíněnou Fiéří strategii považuji spíš za ukázku nezkušenosti, nešetrnosti a do očí bijího ošizení sama sebe. Pokud správně rozumím výpočtu ročního poplatku za kmitočet, rozdíl reality a ČTÚ IO (v některých směrech až k 20 decibelům) znamená platbu ČTÚ vyšší úhrnem v desítkách tisíc korun. Velmi směrový AS např. v již zde diskutovaných Českých Budějovicích znamená sice více výkonu na město ale z druhé strany vzdání se jakékoliv šance pokrytí D3 k Táboru. Tady jsem přesvědčen, že snaha o balancování výsledného nižšího ERP na město a nižšího potlačení na D3 měla šanci na úspěch, aniž by to nutně znamenalo více topit pod kotlem. Na Jihlavě mají anténní systém s potlačením dozadu cca 13 dB a profil terénu (pro vybrané směry se jedná o utopenou lokalitu), který z teoretického všesměru stejně nevytáhne maximum. Pokud se podíváme jak citlivě balancovalo a ani o chlup navíc nepustilo např. Broadcast services a přesto splnilo, nevím jaký smysl měly Fiéří všesměry např. pro Vysočinu. Navím mám silné pochybnosti o integritě výpočtů ČTÚ. Pokud si například z V-portálu stáhnu tabulku a propočítám pokrytou populaci za jednotlivé okresy, dostanu se k úplně jiným % pokrytí papulace než uvádí záložka „rozvojová kritéria“. V mé kalkulaci nad ČTÚ daty je Fiéřiných 2×10 kW ERP proti 1×3,2 kW ERP Brodacast services znát. Rozvojová kritéria nesoucí prostá procenta vycházejí, ale jinak…

RS25vsRS26_260312
Hori97
Reply to  Šeryf
12. 3. 2026 23:50

Nerozumím snaze Fiery směřovat maximum vyzařovaného výkonu do center měst. O DABu se většinově mluví jako o systému hlavně do aut, což sám mohu potvrdit. Kromě nadšenců neznám nikoho, kdo by doma měl DAB přijímač.
Koordinované kóty přitom nejsou vůbec špatné. Posledním hostem Digitalku Lukáše Poláka byl ředitel Freshe Ondřej Tureček. Zmiňoval, že po vstupu stanice do DABu (síť BS) se mu ozval pan Hájek s nabídkou vstupu do sítě Fiera za cenu, která se neodmítá. Zákazník tedy ušetří, ale pokrytí je velký otazník – minimálně kolem Prahy.

Last edited 1 měsíc před by Hori97
Pevy
Reply to  Hori97
13. 3. 2026 11:10

Fiera = za málo peněz hodně málo muziky.

Pevy
Reply to  Šeryf
13. 3. 2026 11:07

Strategii Fiery logicky pochopit nelze.

Jakub DXer
Reply to  Šeryf
13. 3. 2026 17:50

Jenom připomenu, že Fieru z Jihlavy jsem.chytl „indoor“ (za oknem) na teleskop u Žďáru nad Sázavou.

Hori97
Reply to  Jakub DXer
27. 3. 2026 21:18

Cestou z Brna přes Třebíč do Jihlavy je možný nepřerušovaný poslech od Dukovan do obce Okříšky na západ od Třebíče. Samotná Třebíč je dost členitá a i přímo ve městě lze najít místa bez pokrytí.

Návaznost s jihlavským vysílačem na stejném kanále se nekoná. Signál bloku 6B je opět stabilní až kousek před Jihlavou nad obcí Brtnice. Cestou dále na Prahu dolétnou vlny Hosova k exitu 104 Větrný Jeníkov.

Instalace na třebíčském komíně: https://ibb.co/21kBRFnY

Kristián
10. 3. 2026 08:50

dnes v noci sa mi sníval nejaký divný sen spojenú s rádiom:
z reproduktora obecného rozhlas z ničoho nič okolo 2-ej v noci začala hrať pieseň „Na centrálnom trhovisku“ (neviem od koho) a potom, čo skončila tá pieseň, tak sa to náhle preplo na nejaké macedónske rádio a nejaká paní čítala správy.

TÉMA
sen s rádiom
Jakub DXer
10. 3. 2026 07:31

DJ Pufaz něco chystá, byl prý včera na jedné institucí (RRTV) , pak řekl, že je velký rozdíl mezi cenou pro DAB a internetovým streamem, pak se zamyslel a řekl, že víc neprozradí a že uvidíme, jestli to bude „wish“ nebo „nightmares“..

Míra
Reply to  Jakub DXer
10. 3. 2026 17:22

A ty osoby, co mají Slow Down se jmenují jak? Jména se mi pletou.

Míra
Reply to  Oviradio.cz
10. 3. 2026 20:23

Tak, že by končil v DAB a přesunul se čistě na online?

Jakub DXer
Reply to  Míra
10. 3. 2026 20:33

Určitě nekončí, dnes ráno opět řekl, že „DAB je digitální eFeMko“ a že to „bude pořád opakovat“. Možná chce k tomu Slow Downu rozjet ještě něco dalšího…

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Jakub DXer
10. 3. 2026 20:58

Jako, že se chystá najít si šestou práci, aby ten provoz utáhl?

Míra

Zakže online stream dalšiho zvukového proudu.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Míra
10. 3. 2026 21:35

Další stream je to poslední co teď SDR potřebuje.

HOME
32.5K
0
Přidejte komentář, prosím.x