Komentáře a diskuze

  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty 6. 10. 2022 v 12:42 k KomentujemeTipuji, že když si tu 99,5 uložíš znovu, začne to při slabším signálu přelaďovat na 93,3 MHz z Pradědu.
  • PetrPe 6. 10. 2022 v 10:54 k KomentujemeChlapci a chlapi, je to tak. Opravdu RDS a identifikace Proglas 😀 Proto jsem mel slabsi signal pri jizde Ostravou....
  • PVo 6. 10. 2022 v 08:16 k Komentujemekampaň Expresu Nicméně já tohle rádio mám zařazené tam co to rádio svou konkurenci :-)
  • Oviradio.cz 5. 10. 2022 v 23:55 k Přehled AM vysílačů v Praze a okolí"Kabala nařídila", tento dezinformační slovník na náš web netahejte, prosím.
  • Milan 5. 10. 2022 v 23:36 k Přehled AM vysílačů v Praze a okolíJohny, ty jseš moc zaujatej proti AM vysílání. Nevíš ale jednu věc a tou je svoboda! AM vysílaní je svobodné....
  • Milan 5. 10. 2022 v 23:31 k Přehled AM vysílačů v Praze a okolíSprávně Jiři, vono totiž Radek nezdůraznil jednu vynikající vlastnost AM na SV, a to dosah! Střední vlny pokryjí půl zeměkoule....
  • Jirkas 5. 10. 2022 v 20:50 k KomentujemeA ty to Signal radiu zaplatis?
  • David Pražák 5. 10. 2022 v 19:38 k KomentujemeUvítal bych tam Signal radio. Když už ho má rti cz, tak proč by ho tam nezařadilo Teleko? Signál by...
  • Jarda 5. 10. 2022 v 12:15 k KomentujemeTak ještě nějaká radia do toho muxu ;) výběr je akorát u rti a color.
  • Oviradio.cz 5. 10. 2022 v 10:43 k KomentujemeDAB mux Teleko připravuje další vysílač: 5D Hradec Králové - Stěžery 1 kW. https://mapy.cz/s/fuhefuvume

Články

Komentujeme

O čem píšete?
18.1K Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Martin
Reply to  Oviradio.cz
20. 9. 2022 20:28

Ano, ovšem už loni na konci února, když vypínala Dechovka síť vysílačů ČRa na 1233 kHz, už tehdy byl na jejím webu dovětek „nalaďte si nás na 792 kHz a brzy také na 1260 kHz“.

Hony
19. 9. 2022 16:23

Na Pardubické frekvenci 99.1 již změnili PS na RADIOZET

TÉMA
Rádio Zet
Jirkas
Reply to  Hony
19. 9. 2022 17:04

Trvá jim to pekne dlouho. Na Net Radiu a stream platformach stále Radio Z

Jarda
Reply to  Jirkas
20. 9. 2022 09:15

Liberec má stale staré PI také, aktuálně ke 20.9 9:12 bylo stále staré PI.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Jarda
20. 9. 2022 11:31

PI se nemění.

Jarda

mělo tam být PS, koukam že mi z toho mobil udělal PI 😀

Míra
Reply to  Oviradio.cz
18. 9. 2022 12:58

Když jsem u toho. Má někdo z vás doma CD IFPI RADIO Hity červenec/srpen 1995 a CD IFPI RADIO Hity březen 1997

Marek Berger
Reply to  Oviradio.cz
18. 9. 2022 15:13

V archivu Rubi bude, zkus majitele

Míra
16. 9. 2022 09:02

Chápete přístup Svýcarska ? Souhlasíte s ním ? Já ho moc nechápu.
https://digital.rozhlas.cz/zadne-vyjimky-nemecke-stanice-nemohou-pocitat-s-vypnutymi-fm-kmitocty-ve-8826933

Jakub Melin
Reply to  Míra
16. 9. 2022 09:46

Ne, je to absolutní hloupost, stejně jako celé jejich vypnutí FM vysílání. Pochopil bych, kdyby vypnuli malé dokrývače a kdyby to případně vypnuly soukromé stanice, ale deštníkové pokrytí FM by mělo určitě zůstat. Už jen kvůli řidičům, turistům a podobně. Ale i kvůli lidem, kteří mají starší kvalitní přijímače, a nyní se na ně budou moct akorát dívat na poličce.

Rozumím přístupu Německa, kde se v oblastech s perfektním DAB+ pokrytím vypínají některé slabší vysílače (např. Deutschlandfunk šel touto cestou) a nepouštějí se už nové FM dokrývače, investuje se jen do DAB+ (jaký rozdíl například proti přístupu ČRo, který za poslední tři roky pustil desítky nových FM vysílačů).

Jarda
Reply to  Jakub Melin
16. 9. 2022 10:45

Pokud u nich skoro nikdo FM neposloucha tak ať ho klidně vypnou. V Německu jdou postupně, tam se fm ještě posloucha.

Míra
Reply to  Jarda
16. 9. 2022 11:39

A ta část, že ostatní státy nemůžou vysílat od nich na svoje území za vlastní prachy ?
Pak se dočtu, že ale vlastně FMko ve Švajcu úplně nekončí….

Jarda
Reply to  Míra
16. 9. 2022 19:08

Aspoň to omezení pomůže omezut fm i v sousedních zemích 😉

Jirkas
Reply to  Jarda
17. 9. 2022 08:33

FM je zbytecne vypinat nebo omezovat, nicemu neprekazi.

Jarda
Reply to  Jirkas
17. 9. 2022 09:53

a to mají vysílat „holubům“? proč by to nemohli omezovat a vypínat? Ušetří za zbytečný provoz, když u nich jsou tak dostatečně vyspělí, že lidi poslouchají dab a ne fm? Proč by měla běžet stará technologie, když jí tam nikdo neposloucha? Bylo by to kontraproduktivní, tak nechají zapnutý jen dab. Někde to jde rychle nekde pomalu, zaleží na lidech, když jich většina půjde k dabu a fm nebudou poslouchat, tak proč ne. Něco jineho by bylo, kdyby fm mělo většinový podíl a oni ho násilím vypli, to není televize, kde div nenutili lidi s kvérem v ruce, že musí okamžitě přejít na digitál, u radia to jde pozvolna, v některých zemích to pujde rychleji, viz švycarsko, německo, britanie, atd, kde dab jen soutá, třeba v britanii je to půl na půl, podíly ve vyspělých zemích budou klesat a pak postupně omezí a vypnou analog.

PetrPe
15. 9. 2022 15:59

Takže Ostrava 103.6 FM je nakonec Tureček Media s.r.o.- Fresh rádio???
Takže zastituje DJ Turda, tesim se 🙂

TÉMA
Fresh Radio
PetrPe
Reply to  PetrPe
15. 9. 2022 16:00

http://freshradio.cz/ uz take funguje 😉

PetrPe
Reply to  Oviradio.cz
15. 9. 2022 16:13

Jo, to je vic nez jiste, ze navazou na Helax. Skoda nazvu Helax jako takoveho. Je pravda, ze vystipat ho z MB by bylo slozite a asi i po tom vsem bude dobre zacit s cistym stolem. Nebudou prvni ani posledni. Treba taky muze Fresh prezit dele nez Helax 🙂

PetrPe
Reply to  Oviradio.cz
15. 9. 2022 16:28

A mimochodem i Fajn Fresh 😀

Franz
Reply to  Oviradio.cz
15. 9. 2022 20:54

Už je jisté, že se do licenčního řízení žádný další zájemce nepřihlásil?

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Franz
15. 9. 2022 22:26

Copak? Zklamaný, že jim do toho MB nehodila vidle? Viz https://www.oviradio.cz/postrehy/komentujeme-aneb-misto-pro-vas-prispevek/comment-page-186/#comment-25186
Jinak název Fresh už se ti zdá v pohodě? Neparazituje to na „veleslavné“ značce Fajn Fresh Libora Č. třeba? 🙂
A abych ti odpověděl na co se ptáš: Jisté to bude asi až v den veřejného slyšení. V tom seznamu na webu RRTV se ti žadatelé někdy objevují záhadně i dávno po uzávěrce, viz třeba minule Expres FM u sítě exZápad. Osobně tipuji, že víc zájemců o 103,6 nebude.

M.K

Název rádia může být úplně jiný třeba nějaký z dj-ingu
rádio B.P.M, rádio Flanger, rádio Phaser.

Franz

Po pondělním příspěvku DJ Turdy na jeho Facebooku: „je FAJN se cítit skvěle, tak nějak FRESH“, to vypadá, že Libor Č. našel v Ostravě nové moderátory do svého rádia. 🙂

TÉMA
Fajn Fresh 103.6
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Franz
16. 9. 2022 21:50

Trošku sis to upravil k obrazu svému. Není FAJN, resp. Fajn jako fajn. Ale bylo by prima (a píšu malé P!), kdyby v tom měli prsty čistě kluci z Ostravy, tedy bez Petra Výborného neboli Libora Č., ten ať si šudlá na internetu ten svůj #FRSH. 🙂

Franz

Tak pokud by jim provoz rádia financovala MB, byli by za #FRSH pod záštitou Libora Č. ještě rádi.

Jinak je pro solitéra provozování 50W bubláčku, se kterým pokryješ tak jedno sídliště, totální černá díra na peníze.

A v Radioprojektu budeš rád, že se se svým no name projektem vůbec dostaneš aspoň před Helax online.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Franz
17. 9. 2022 15:18

Pochop už konečně, že MB je Helax (nebo jeho nástupce) totálně ukradenej. Cílem bylo dostat na 93,7 Blaník, což se stalo. Dál se tím z MB nikdo zabývat nebude.

Insider
Reply to  Franz
17. 9. 2022 18:43

Pokud vubec budes mit prachy so RP zaplatit

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Franz
16. 9. 2022 21:53
Insider

Pripominam, ze na udeleni licence neni pravni narok.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Insider
17. 9. 2022 12:28

A pročpak nám to připomínáš?

Insider

Protoze jiz xy zadatelu si pozadalo, zkoordinovalo, zaplatilo a nakonec nedostalo.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Insider
17. 9. 2022 19:16

Vzhledem k tomu, že více žadatelů podle všeho není, bude to spíš formalita.

Insider

Radio na 3 roky

Míra
Reply to  Insider
18. 9. 2022 16:18

Něco jsem přehlédl ? Komu končí v roce 25 licence opravdu a komu bude samočinně prodloužena ?

Last edited 17 dní před by Míra
Insider
Reply to  Míra
18. 9. 2022 17:04

Zatim vsem, jiny zakon zatim neni. Automaticky jen tem co predou na digital.

Jirkas
Reply to  Insider
18. 9. 2022 18:44

Cituji „Stávající situace umožňuje komerčním vysílatelům získávat licence do roku 2022, přičemž pokud po tomto datu nedojde k žádnému politickému zásahu, budou opět distribuční oprávnění udělována standardně na domu osmi let.“

Insider
Reply to  Jirkas
18. 9. 2022 19:13

A to je zakon?

Jirkas
Reply to  Insider
18. 9. 2022 19:41

To co je dnes v zakone je preneseno do vykladu teto vety a je citovana přímo z ust Františka Čunderlíka, MBA – RRTV, vedoucí Oddělení rozhlasového vysílání z Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV), at se to libi nebo ne.

Insider
Reply to  Jirkas
18. 9. 2022 20:12

Nevedel jsem. Diky.

PetrPe
Reply to  Franz
17. 9. 2022 06:50

Nebral bych to asi moc vazne. Je to spise takove rypnuti ohledne dodrbaneho Helaxu, ktery se ted neda hudebne poslouchat. Urcite nechteji vysilat jako Fajn Fresh. Jelikoz pokud by mohli pouzit tuto znamku a meli by svoleni od MB, tak by mohli i Helax a ten by chteli vice. Jedna se spise o takovou mystifikaci…

MichalP
Reply to  Oviradio.cz
16. 9. 2022 11:17

Osobně předpokládám, že se ještě seznam uchazečů ještě rozšíří.
Pokud přihlášku pošlu klasicky poštou, tak ji stačilo poslat v pondělí před půlnocí, abych měl na dopisu s přihláškou razítko s datem 12.9.2022. Dopis jde k adresátovi klidně 2 dny, den leží na podatelně, další den to někdo digitalizuje a následující den obvykle po poledni se to objeví na webu.
Suma sumárum by se případný další zájemce mohl objevit v seznamu na webu dnes, nepojpozději v pondělí.
Poté už bude víceméně jasné, kdo se přihlásil.

Insider
Reply to  Oviradio.cz
17. 9. 2022 15:41

Velci setri, mali se drzi, naivni se hlasi.

Jarda
Reply to  PetrPe
15. 9. 2022 16:54

Na webu rrtv oficiálně zatím nic. Kdo všechno se přihlásil?

PetrPe
Reply to  Jarda
15. 9. 2022 17:00

Prave ze to je z webu RRTV. Staci vedet, kde cekat vyveseni…

https://www.rrtv.cz/cz/static/prehledy/prehled-zadosti-o-licenci-a-registraci.htm

Dej zalozku „Licence RV analog“

Jarda
Reply to  PetrPe
15. 9. 2022 18:05

a to tu nekdo typoval nějakej rlx, nebo hlx, nebo co bylo za pasquil název 😀
Docela se divím že se nikdo nepřihlasil, čekal jsem ještě color a media bohemia, podobně jako mb šla předtím po „brně“.

M.K
Reply to  Jarda
15. 9. 2022 18:11

http://hlxradio.cz/ se tady prvně objevilo.

Jarda
Reply to  M.K
15. 9. 2022 18:16

dokonce bylo (nebo ještě je) na fmscanu a také silně propagované ovim, aspon že tam je jiný projekt. Ač jsem tam čekal něco hodně známého. Uvidíme jak dlouho ta novinka vydrží.

PetrPe
Reply to  Jarda
15. 9. 2022 18:24

Jen klid, vsak o nic nejde. Jak http://hlxradio.cz/ tak http://freshradio.cz/ jsou stejni lide 😉 Nic jeste neni pevne dano, treba to muze byt nakonec i pod nazvem Radio Helax. „Situace na bojisti se meni kazdym okamzikem“ 😀

PetrPe
Reply to  PetrPe
15. 9. 2022 18:30

Mimochodem jedna zajimavost. Ales Bruna poslal dnes na FB post ze studia Helaxu… Za me jsem touto dobou ocekaval demontaz techniky, nater do blanikovskych barev a ani pamatku po zlutem nateru… Jsou tam monitory, mixazni pult atd. Tak nevim, bude to nova expozice muzea Media Bohemia?

Václav
Reply to  PetrPe
15. 9. 2022 21:49

A Dyť by to mohli vyřešit názvem HeLLax

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Václav
15. 9. 2022 22:42

Nemyslím si… Značka „Hellax“ sice aktuálně na ÚPV registrovaná není, ALE… Když si vezmu, že Rockzone (a i Beat) se v Praze soudil s Rock rádiem, že mají v názvu taky „Rock“, ani si nechci představovat jaké problémy by jim dělala MB kvůli jednomu „L“. Navíc foneticky Helax a Hellax prostě nerozlišíš… Byl by to průšvih… Evidentně nestojí o problémy. Jiný název rádia vem čert. Lowa, JJ, Turda… to jsou značky, díky kterým si to věřím posluchači najdou.

Last edited 20 dní před by Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Václav

asi by nepomohlo to rozdělit Hel Lax. A co třeba použít z minulosti jejich podružný název charakterizující příchod dance profilace – Extracomment image

Last edited 20 dní před by Václav
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
15. 9. 2022 20:27

Náhodou, klobouk dolů, že se ti to povedlo vypátrat. Dařilo se to tajit v podstatě až do poslední chvíle.

Václav
14. 9. 2022 19:47

Komu se líbí chorvatská lidová hudba, tady něco o ní https://www.proglas.cz/program/detail-poradu/2009-11-25-16-55-00/?play=1

PVo
Reply to  Václav
14. 9. 2022 23:17

Chorály, i když třeba se světskými motivy, není lidová hudba,
lidová je spíš něco jako je tato balkánská dechovka
.. no i když zase podle toho Folk music of the Croats :: by regions – YouTube v chorvatské lidové hudbě prvky sborových zpěvů jsou

Last edited 21 dní před by PVo
Václav
Reply to  PVo
15. 9. 2022 00:12

Tak z pořadu vyplynulo že základem je sborový zpěv ať už chorál (duchovní) nebo klapy (světský, s doprovodem) určité geneze si šlo povšimnout a témata klap jsou patrně lidové – moře, námořníci, láska

Ale díky za připomenutí balkánské dechovky, na kterou jsem se nezaměřoval, ale spíš bych ji očekával jako vnitrozemskou, tam přímořské témata nejsou, jako právě u těch specifických klap, které mě přísli hudební m doprovodem a nejen tím v něčem analogické jako třeba naši Rangers/Plavci avšak dalmatinci používají navíc ty zvonivé nástroje (v pořadu řečené Taberety, které používají moravské lidovky).

V Chorvatsku takovou hudbu některé jejich rádia hrají v určitých časech, víkendových. Na jejich hudbu je zaměřené rádio Národní, avšak tam takové lidovky jsou mimo víkendová dopoledne v malých procentech, spíše je to styl šlágru (klávesy).

Národní radio je celoplošné, zahraničním protipólem je Otvoreni rádio, což vypadá na jednoho vlastníka. Dříve šlo vidět jakoby 1 síť vysílačů byla takto rozdělena mezi 2 rádia cik cak tzn tam kde má silný vysílač Národní , tak Otvoreni skomírá a opačně. Podle mé hluboké paměti když se dobře chytlo rádio Narodni v Primošten u na kapesní rádio a o pár let skomíralo na kvalitním autorádiu, tak z toho plyne že z části sítě Národní mohlo být vytvořen o Otvoreni. Nicméně to bude minulostí, protože obe mají doplněné sítě.

Václav
Reply to  Václav
15. 9. 2022 17:09

Ve spojitosti s promem na crowfounding na proglasu byla zmínka o programových změnách od 1. října. Někdo by očkával upozadění prvků rodinného rádia avšak voničky lidových písní i pořady různých hudebních žánrů a pro děti zůstavají. Jde spíše o kosmetické změny, např v časech pořadů, ve všední odpoledne bude přehoznena 17. a 16. hodina, čímž dojde ke spojení podobného, tedy hudedního vysílání, což jsem navrhoval i já. Osamozen zůstává hudební pořad Jak se vám líbí v 19.15. Program je už vyvěšen, a pokud už je i se všemi detaily, tak mizí ranní a odpolední čtvrhodina Třikrát z proglasu věnovaná určité skupině, což já jako intenzivní posluchač éteru hodnotím jako škoda, což mělo cenu představovat někoho nového od zkušeného redaktora i v dnešní nekontrolovane záplavě audia z různých digitálních zdrojů. Samozřejmě je otázka jak bude vypadat odpoledne, jaky je rozdíl mezi Magazinem a Písněmi, protože tyto prvky byly podobné; a zda zůstane jedinečný styl, neboť jsem zaslechl před nějakým tím týdnem na konci srpna i některé manisteramové 80 z běžných rádií avšak ty, ve kterých bylo nějaké duchovní téma Eurythmics – There Must Be An Angel – ale to lidem na jiných rádiích nevadí?! Naštěstí některé z těchto profláklých hitů byly v jiném podání.

Specialitou je zpravodajství – krom vlastních zpráv které v minolosti byly s přeřeky, avšak lepší než mluvící stroje na Čro, ze kterého odedávna přebírali zprávy Čro 2 Praha v 7 a 8 hod a i po změně na Dvojku je uváděli jako Čro 2 Praha, tak od letošního července jsou z čro Plusu, ze kterého místo svých je dávají i ve 20 hod, od října se ráno vrací zprávy Dvojky. Zvlástností je experimentování s délkou vlastních odpoledních zpráv, kdy o prázdninách místo 2 relací 13 a 15 hod byla jedna desetiminutovka ve 13. Pro přehled od října:

07:00Zprávy ČRo Dvojka (Zpravodajství)
08:00Zprávy ČRo Dvojka (Zpravodajství)
10:00Zprávy Proglasu, počasí (Zpravodajství)
13:00Zprávy Proglasu, počasí (Zpravodajství)
15:00Zprávy Proglasu, počasí (Zpravodajství)
17:00Večerní zprávy Proglasu, počasí (Zpravodajství) – od října nově
20:00Zprávy ČRo Plus (Zpravodajství)

TÉMA
Proglas
Václav
Reply to  Václav
22. 9. 2022 06:01

V jejich promu bylo že od toho října připravují „poměrně rozsáhlou renovaci programu“ – mě to přišlo kosmetické víz výše, když má něco takového přijít , rádia to většinou zvelicuji, ano budou tam nové názvy pořadů, ale schéma skoro stejné střídací se pořady rodinného rádia. Ještě dodali „Proglas ekonomicky nevzkveta“ jako bych takovouto větu už od někoho slyšel 🙂

MARTIN
14. 9. 2022 18:27

všimnul sem si že pražskej blaník nehraje je tam ticho 87,8

Jirkas
Reply to  MARTIN
14. 9. 2022 19:46

19.45 stále ticho.

MARTIN
Reply to  Jirkas
14. 9. 2022 22:02

ale na dab rádiu hraje blaník normálně

MARTIN
Reply to  Jirkas
14. 9. 2022 22:04

už to hraje ale byl to docela dlouhej výpadek

jouda
Reply to  MARTIN
15. 9. 2022 10:15

Něco přes 3 hodiny – od 17:07 do 20:11.

MARTIN
Reply to  Jirkas
14. 9. 2022 22:07

v dabu hrál blaník

Jirkas
Reply to  MARTIN
17. 9. 2022 08:38

DAB nas nezajimal, tak to porad neopakuj.

Michal R.
Reply to  Oviradio.cz
14. 9. 2022 18:58

A po několika letech bude i normální vysílání Radia Čas ze Dnů Nato v Mošnově z mobilního studia . Ve vysílání budou specialní hosté jak z řad veřejnosti tak i učastníků . A to po celou sobotu i neděli . Co jsem tak pochopil z příspěvku Radia Čas na jejich webu .

TÉMA
Radio Čas na Dnech Nato 2022
Michal R.
Reply to  Michal R.
17. 9. 2022 08:56

Zde k poslechu speciální vysílání Radia Čas Dny Nato na 95,2 FM nebo zde online : https://listen.play.cz/?shortcut=radio-cas-dny-nato
a zde url adresa streamu : https://icecast9.play.cz/radio-cas-dny-nato-128.mp3

TÉMA
Radio Čas Dny Nato 95,2 FM
Last edited 19 dní před by Michal R.
Václav
14. 9. 2022 11:34

dnes probíhá do 15 h plánovaná výluka vysílače Zlín Tlustá hora DVBT off, FM off, bohužel jsem v dole v centru, takže nemám možnost lovit, pamatuji si z minulých let Maďary na 105, čro PCE 102,4. I v celém našem ústavu kde pracuji šumí tzv dráťák, u kterého se potvrdil příjem žurnálu z tohoto vysílače. Dle šumu jde o analog, ale vím že někde měli koncové zařízení, kde šlo volit víc stanic, mimo jiné i Blaník. Nevím zda přijímají třeba stanice čro z DAB. Výluka byla plánovaná od 6, ale v 6.15 Vltavu na 94,8 jsem poslouchal a i v práci Žurnál ještě v 8 jel.

Last edited 22 dní před by Václav
FMator
Reply to  Martin
9. 9. 2022 21:47

Centrální večery nově vysílá Michal Klein a z vysílání i webů Hitrádií úplně zmizel původní večerní moderátor Roman Straka.

Michal R.
Reply to  FMator
9. 9. 2022 22:54

Roman Straka pokračuje podle mě jako programový ředitel Hitradii a Michal Klein je zase hudebním dramaturgem Hitradii a jejich playlistů .Na moderátorských postech dochází v současné době k častým změnám a to jak v centrálním tak regionálním vysílání Hitradii .

Insider
Reply to  Oviradio.cz
10. 9. 2022 08:51

Omlazení nepomohlo a centralni sterilita taky ne

frkotou
Reply to  Oviradio.cz
9. 9. 2022 18:59

Zajímalo by mě, jestli se někdo vrátí do 90. let, tedy, že se bude vysílat jen od do a přes noc bude vysílač úplně vypnutý.

PVo
Reply to  frkotou
9. 9. 2022 19:33

Nějak si myslím že nic neuspoří pokud si vysílač rádio neprovozuje samo a i když samo tak to bude spíš zanedbatelná úspora.
Nevysílala dřív přes noc nějaká rádia spíš proto že by vysílání musel nějaký jejich člověk fyzicky odbavovat?

PetrPe
Reply to  frkotou
9. 9. 2022 19:56

To spise naopak. V noci by prave melo byt proudu nadbytek. Spicky jsou pres den a tak me trochu to nocni vypinani bavi 🙂 Mozna je to spise symbolika.

frkotou
Reply to  PetrPe
11. 9. 2022 00:11

Jasně, jsou to jen úvahy, až bude nejhůře. 😀

Marek Berger
Reply to  Oviradio.cz
9. 9. 2022 08:44

Jee diky, dam to na Metro

Míra
Reply to  Marek Berger
9. 9. 2022 10:58

Jee díky, dam to na Netro.

Marek Berger
Reply to  Míra
9. 9. 2022 12:06

Doobree, tak ja i na Hanou)))

PVo
Reply to  Marek Berger
9. 9. 2022 12:52

mně osobně přijde ten „hit“ otřesný (ostatně počet zhlédnutí na YT nic moc , nevím podle čeho by to měl být hit)
btw: jestli se takto tvoří playlisty všude tak se zas až tak nedivím co v éteru je…:-(

Last edited 26 dní před by PVo
Míra
Reply to  Marek Berger
9. 9. 2022 13:25

U nás chudý kraj 🙂

Aleš Novotný
Reply to  Oviradio.cz
9. 9. 2022 14:17

Taky přidám jednu vzpomínku na Rubi, konkrétně Utah Saints – Ohio. Před pár dny jsem na to narazil při úklidu CD ve skříni. Dlouho jsem to neslyšel. Singl se na Rubi krátce mihnul v hitparádě TOP 20.

https://www.youtube.com/watch?v=kPUmYZD97S4

Soundwaver
Reply to  Oviradio.cz
9. 9. 2022 18:25

taneční song z roku 1998 od Groove Gangsters – od cca 1:36 stejný motiv jako u Good Men-give it up, akorát trochu rychleji a našlapleji . 🙂 jinak tyhle G. Gangsters hrál MichaelV. v hitparádě tuším Becherovka 15 Dance právě v roce 1998.

https://m.youtube.com/watch?v=34UNNG8Pgjc

TÉMA
motiv Give It Up
PVo
Reply to  Oviradio.cz
9. 9. 2022 19:02

to už je trochu lepší nehit :-),taky jsem měl dojem že už jsem verzi té melodie někde slyšel

Marek Berger
Reply to  Aleš Novotný
9. 9. 2022 18:35

Diiy, na Metru chystam prave rubriku WTF, hity uplne na (R)rubi..))davejte, nebo na info@radiometro.cz

Míra
Reply to  Marek Berger
9. 9. 2022 19:31

Název rubriky WTF fakt boduje. Já dával opravdu lecos.
Happy Melon & Jana Kirschner – Walk With Me (Dušan Hrdlík, Jozef Čech, Martin Zimányi, Pavol Murín) 2000 Mercury
T-BIRDS – The Radetzky House March (Johann Strauss, N. Obisi, R. Vernes) 1848, 1992 Dance Factory

TÉMA
WTF
Last edited 26 dní před by Míra