Komentáře a diskuze

  • Oviradio.cz 10. 12. 2022 v 00:12 k KomentujemeDnes je to přesně 10 let, co se na Ethnu (od 2013 Color) objevil Michael Viktořík a jeho pořad Svět...
  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty 9. 12. 2022 v 18:47 k KomentujemeUvidíme.
  • Jarda 9. 12. 2022 v 18:45 k Komentujemetak ať už tam konečně nějaká zůstane a začne vysílat. ;)
  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty 9. 12. 2022 v 18:33 k KomentujemeTři... Neboj. 🙂
  • Jarda 9. 12. 2022 v 18:16 k Komentujemeuž po několikátý změna... pamatuju alespoň 2 frekvence pro lbc...
  • David Pražák 9. 12. 2022 v 16:07 k KomentujemeS Krokodýlem je to opravdu zvláštní. Mezi Jihlavou a Třebíčí je komplikace na kopci Kohlibel, kde kmitočet 102,3 je zarušený...
  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty 9. 12. 2022 v 15:03 k KomentujemeJak zase? A přece nebude na FMlistu viset zamítnutá frekvence.
  • Jarda 9. 12. 2022 v 14:59 k Komentujemetvl už zase zmizel liberec :O hlavně že hitrádio tady má 3 frekvence ....

Články

Komentujeme

O čem píšete?
18.8K Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Milda
16. 12. 2021 00:09

SPIN TŘEBA Objeví i jiný mladší lidé v jiných městech což bude good

TÉMA
Spin na fm
Milda
16. 12. 2021 00:07

JA TŘEBA patřím k posluchačům spinu když bude i jinde na FM mužu ho poslouchat tam kde je prijem otázka ale kolik bude signál bude mít vysílacu?

TÉMA
Spin na fm
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
15. 12. 2021 19:02

Neuvěřitelné! Signál rádio se od března mění na rádio Spin.

Žorž

Jsem zvědav, jestli dopravní nehody a zácpy zůstanou i nadále výsadou Brňáků 😀 😀

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Žorž
15. 12. 2021 19:28

Bude brněnská mutace dopravního zpravodajství, kde to bude výsadou pražských Pepíků. 😀

Žorž

Kolony na D1 směrem od pražské kavárny 😀 😀

Míra

Věřil bych tomu i 1.dubna.
Co bude s doublem v Praze ?
Jsou teď v matičce nějaké doubly ?

JM.

To je nějaký hoax, nebo jako opravdu? Dneska už člověk neví, čemu věřit 😀

PVo
Reply to  JM.
15. 12. 2021 20:09

je to na rrtv,cz

Honza K.

Paráda, tak to mam radost. Otázka je, co bude se Signálem, skončí úplně, nebo zatím zachová online vysílání?

TÉMA
Signál - SPIN
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Honza K.
15. 12. 2021 20:31

Signál má víc licencí, než žádostí…

JM.

Z těch žádostí to skoro vypadá, že Spin dají mimo Prahu (do velkých měst, kam se Signál nedávno rozšiřoval). Otázka je, co s pražským kmitočtem, tam možná zůstane, double u RU nepředpokládám. A co s mladoboleslavským, historicky po Jizeře, kde se vlastně drží ta posluchačská základna z té doby a ta by asi přechod na hiphop a RnB nenesla zrovna dobře a utekla jinam.

Last edited 11 měsíců před by JM.
Míra
Reply to  JM.
15. 12. 2021 21:27

Jestli vydrželi nedávnou změnu, tak je to zázrak.

jouda

Ano, licencí má 10, ale změna se týká jen sedmi z nich.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
15. 12. 2021 23:06

1. Pořád tu citelně chybí něco na způsob Schwarzwaldradia, to by byl sen. Až by mě štvalo, že jsem přišel o místní příjem ve prospěch Spinu. Nicméně v DABu tady mám originál, i když ne úplně plošně.
2. Myslím, že tyto obavy jsou liché. Stejné byly, když se R1 chystalo do Plzně. Nic se nezměnilo ani po expanzi do Liberce a Českých Budějovic.

Tomáš
Reply to  Oviradio.cz
15. 12. 2021 23:52

Vše na mě působí tak, že si vedení RU, ale samozřejmě i další mediální domy vůbec nevědí rady s Rádiem Blaník, které se stalo lídrem mezi rádii hrající českou hudbu a muziku pro střední a starší populaci a veletoč se Signálem vše jenom potvrzuje. Pro připomenutí, Signál rádio vzniklo v závěru listopadu roku 2013, kdy nahradilo Rádio Jizera. Změna krom názvu byla také hudební, Signál cílil ještě na o něco více starší posluchače, než Jizera. Nicméně poslechovost poslední měsíce klesala, a tak se vedení RU rozhodlo o úpravu hudebního formátu. Radio začalo hrát více zahraniční hudby především z osmdesátých let, na úkor českých songů z šedesátých a sedmdesátých let. Vůbec tu nechci kritizovat hudební proměnu rádia, ale popravdě vůbec nerozumím, proč vedení RU, doslova utíká z boje a zvláště v populaci, kde muže velice těžit. Naprosto chápu, že jde o to aby byla rádia maximálně rentabilní, a právě proto jsem toho názoru, že se RU měla postavit se Signálem Rádiu Blaník více čelem. Vítězem této změny je z mého pohledu Blaník, ze stáje Media Bohemia.

TÉMA
Část vysílačů Signál radia přebírá Radio Spin
JM.
Reply to  Tomáš
16. 12. 2021 00:40

Taky si myslím, že mohl „nový“ Signál dostat více času. A možná by se ukázalo, že by udělal lepší čísla než Spin cílící na mladou generaci, která ale stále více jede na Spotify a podobných službách a rádio vůbec nezapíná, nebo jen občas.

Ss
Reply to  JM.
16. 12. 2021 07:09

Presne, Signal ma nyni hodne zajimavy playlist, prinesl to co ostatni nemaji a mohl nabrat posluchace, takto nedavnym zmenam nedali sanci. Spin má jít konkrétně na kmitočty České Budějovice, Plzeň, Karlovy Vary, Jihlavu, Liberec, Tábor, Chotěboř a Hradec Králové

Jarda
Reply to  Ss
16. 12. 2021 08:45

konkurence coloru?

Míra
Reply to  Jarda
16. 12. 2021 09:29

Z konkurenčních důvodů by dávalo smysl se pokusit jít proti FAJNu a Netru. Ovšem nějak šikovně, aby to nebylo proti Kissu (nabízí se odstranění novějších kusů z playlistu Kissu). Zároveň zastupují E2, takže půjdou proti ní ?
Ano, můžou se pokusit jít proti Coloru, ale kde ? Nově jen v Karlových Varech a Českých Budějovicích. Jen tam se sítě nově překryjí. V Praze samozřejmě průnik již dávno existuje.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Míra
16. 12. 2021 10:07

Zapomněl jsi ještě na Liberec. Z konkurenčních důvodů by dávalo smysl s formátem vůbec nehýbat. Spin je relativně známý i mimo hlavní město, hiphop v menší míře nabízí jenom ten Color, jinak je to nepokrytý formát, takže konkurence téměř není. Není lepší oslovit menší cílovku, než se o tu větší přetahovat s konkurencí? Kór v konzervativním Česku, kde se posluchači drží „svého“ rádia jako h@vno košile.

Míra

Jo, Liberec mě netrknul, protože tam nebydlím a mapa na stránkách Coloru není aktuální.
Myslel jsem, že Signál zůstane jen v Praze, udělají z něj nějaké hodnotnější Oldies rádio a Spin si sebere kompleně všechny Singnálové kmitočty.
Toto řešení mě ale překvapilo.
Nikdo netuší, co se jim v RU honí v hlavách. Oni nemají své rádio, hrající současný zahraniční „taneční“ mainstream a s tímto pokrytím opravdu nová E2 postavit nepůjde.
Takhle to vypadá, že projekt Signál rádia chtějí cílit jen na ,,dvě největší města“.
Každopádně tedy po všech těch letech budějovické klinické FM smrti dochází během tří let k slušnému procitnutí.

Last edited 11 měsíců před by Míra
PVo

Osobně je mi to jedno – neposlouchám ani jedno ale nevím.. úspěch Signálu i Spinu je vzhledem k pokrytí dosti podobný.

V žádostech mě zaujalo “ Žadatel při svém rozhodování o zamýšlené změně v názvech programů vycházel z průzkumů u posluchačů a navrhované změny reflektují jednoznačný zájem posluchačů o změnu názvu programu a sjednocení brandu „SPIN“…. „. Být v Radě tak si vyžádám ty podklady /= průzkum, protože bych měl pocit že si ze mě dělají těmi evidentními frázemi akorát srandu…

Míra
Reply to  PVo
16. 12. 2021 12:44

Písmenkové polívčičky…

Milda
Reply to  PVo
16. 12. 2021 12:47

KDYŽ má jít spin na frekvenci signálu pokud to teda schválej tak jestli zůstane vysílač v Mělníku kde bude nebo jestli ho bude mít signál protože Mělník jsem někde neregistroval

TÉMA
Spin na fm
Milda
Reply to  Jarda
16. 12. 2021 10:34

Proti coloru nic nemám ale pro mě je tam málo toho hip hopu vím že rap na coloru hrajou ale raci spin ani nic proti týmu coloru nemám nic ale funky Dance hall není můj styl

TÉMA
Spin na fm
Míra
Reply to  Tomáš
16. 12. 2021 09:34

Tak ony od starších posluchačů utíkají i regiony ČRo. Nyní hrají Holki …

Míra
Reply to  Oviradio.cz
16. 12. 2021 11:40

Tak jsem Tě odhalil – jsi programovým ředitelem regionů ČRo 🙂
Prostě odkoply tu nejstarší skupinu posluchačů ještě dřív, než vymřela.
Signál jsme probírali, takže zbývá radio Dechovka. Kolik hraje Dechovka nemoravského folklóru ?
Třeba už opravdu i v ČR nastal čas, kdy se důchodci nestydí za to, že poslouchají, elektronickou hudbu, rock….

Last edited 11 měsíců před by Míra
Míra
Reply to  Oviradio.cz
16. 12. 2021 07:12

Máme tady E2, FAJN, Kiss a omezeně Netro. Má cenu se ještě měkam cpát ?

Tomas
15. 12. 2021 18:22

Mohli misto Radiozurnalu na AM dat Radio Cesko, a vybirat do nej zpravy R Praha a Prahy, Plusu, Dvojky a Radiozurnalu.

Tomas
Reply to  Tomas
15. 12. 2021 18:24

Radio Cesko AM- zpravy R Praha a porady Radiozurnalu, Dvojky a stezejniho Plusu.

VP
15. 12. 2021 18:00

Novou ředitelkou zpravodajství ČRo bude Jitka Obzinová. Ve funkci tak nahradí Jana Pokorného. Známá je, mimojiné, třeba kauzou z roku 2015, kdy jako ředitelka zpravodajství a publicistiky TV Prima nařídila redaktorům, aby o tehdejší uprchlické krizi informovali tak, že uprchlíci představují hrozbu, a že nás čeká islamizace Evropy. Osobně si nejsem moc jistý, jestli by někdo s kauzou tohohle typu v zádech měl být hlavou zpravodajství veřejnoprávního rozhlasu. Věřím ale, že lidi, kteří v Rozhlase aktuálně pracují, by nic podobného nedopustili, a proto se o objektivitu a nezávislou žurnalistiku ČRo bát nejspíš nemusíme. Uvidíme, co ukáže čas.

TÉMA
Nová generální ředitelka ČRo
VP
Reply to  VP
15. 12. 2021 18:04

Doplnění: Obzinová má na ČRo zredukovat počet pracovních míst

Zavoral popsal Obzinovou jako „krizovou manažerku“, která se dokáže „potýkat s nutností významně redukovat rozpočet i počty pracovních míst“. Odkázal tak na plánované rušení řady pracovních míst. „Jitka Obzinová byla vybrána na základě svých manažerských zkušeností. V minulosti prokázala, že s redukovaným rozpočtem umí pracovat a že v takové situaci umí zavést vhodné optimalizační kroky, aniž by tím utrpěly hodnoty služby veřejnosti,“ prohlásil Zavoral.

zdroj: Seznam Zprávy

MichalZ
Reply to  VP
16. 12. 2021 16:35

Mám pocit, že jmenováním Obzinové se problém redukce počtu zaměstnanců vyřeší sám, spoustu jich odejde samo.

Václav
Reply to  Oviradio.cz
11. 12. 2021 21:04

Půjde jen o vypnutí AM? Zrušení jen vysílací techniky? Či je už nějaký výhled na bourání věží? Nebo nechá se záloha v podobě věží? Zachovaly by se větší kvůli pokrytí, nebo víc menších méně náročných na údržbu? Probíhala v minulosti pravidelna údržba jako v létě FM? Udržovala se konstrukce, např natiranim? Nepredpokladam že by ČRO měnil rozhodnutí vypnout AM, ale předpokládám, že věže nepůjdou dolů současně se stisknutím off, a tak by teoreticky nebyla zavřena cesta k nějaké částečné obnově v případě neúnosných stížností, tak jako docházelo k návratu některých programových prvků.

SV byly v minulosti sdíleny mezi ČRO 2 a ČRO 6 , posluchači ČRO 2 těžkým preucenim na FM s mnohdy hlavně na Moravě tou dobou nedostatečným signálem , aby pak nakonec zůstaly dvojkovske sv jen pro dvojku , a tak jsme ohledně problematiky ČRO na SV zažívali klidne období na stížnosti posledních minimálně 5 let, což za pár dnů může být pro konzervativce méně příjemný dárek. Ohledně programu je pravda že Žurnál je téměř hudební což kontrastuje s nízkou kvalitou modulace v Evropě.

Dvojka i když se omladila ale spíš jen ve všední den, tak sice drobnostmi jako obal styl zpráv stále starší. Na první pohled výhoda a přínos že má Dvojka co nabídnout jako pořadová stanice, avšak pro mladší, dnešní svět handicap, že to není liniová stanice, navíc s rady pro zahrádkáře nebo Káva o čtvrté někdy ještě s nevyzpytatelným tématem jako teď ve čtvrtek o životě v domovech důchodců což dle telefonátů posluchače těchto zařízení oslovilo.

Sice byla skoro před třemi lety proměna programu, ale víceméně jakási tvář se zachovala a dle té prezentace v ve výzkumu podle let je stále spíše starší, narozdíl od popularity 60+ se v nižších kategoriích do první 5 nedostala. Podle výzkumu je tak od 60 je +- stejná popularita country a dvojky. Podle mě ten kdo chtěl tak country ladí ale pro Dvojkare se nedá říci že by pro ně bylo lepší Country. Vadily by jim reklamy a chyběl styl pořadové dvojky a celkově že to není ten nóbl rozhlas a argumenty o rozhlasových poplatcích. Ale chápu že dostupnost signálu může rozhodovat, ale nečekam výrazně, že by na tom cr vydělalo.

Last edited 11 měsíců před by Václav
Matyas
Reply to  Václav
11. 12. 2021 22:09

V létě jsem byl v Litomyšli a bývalé věže AM tam jsou dodnes. Na druhou stranu si nemyslím, že by se ihned po OFF někdo pouštěl do rozebrání stožárů třeba u Českého Brodu. 🙂

Šeryf
Reply to  Matyas
13. 12. 2021 14:14

Podzimní informace byla celkem jednoznačná – půjdou na jaře … Jedná se s výškou 355 m o nejvyšší stavbu v ČR. Na rozdíl od nižších stožárů není myslitelné stožáry nechat svému osudu. Každoroční údržba bude dle info v řádu statisíců až milionů. Záchranu bych viděl v možnosti zařadit vybrané objekty do kritické infrastruktury státu.

Matyas
Reply to  Šeryf
13. 12. 2021 15:26

Tak to mi uniklo. Pravdou je, že údržba těchto monumentů není zanedbatelná. Tak uvidíme.

Lohen1
Reply to  Oviradio.cz
11. 12. 2021 22:40

I když mě to mrzí, nemyslím si, že se nějaké nářky objeví. Spíše je škoda, že se i zde nešlo cestou digitalizace. Přeci jen je to naše přírodní bohatství a je škoda ho nechat ladem.

Míra
Reply to  Lohen1
12. 12. 2021 10:16

Poznamenejte si kmitočty pro ČR, postavte vysílače, antény a vysílejte si sami, pro radost.

Last edited 11 měsíců před by Míra
frkotou
Reply to  Míra
12. 12. 2021 12:56

A bokem něco do obálky pro ČTÚ. 😀

LU-
Reply to  frkotou
12. 12. 2021 19:58

a OSU a Intergram

Jakub Melin
Reply to  LU-
13. 12. 2021 14:10

A nejlíp ještě mít vlastní středně výkonnou vodní elektrárnu 😀

Jiří
Reply to  Míra
13. 12. 2021 18:47

Vznesl jsem před rokem dotaz na ČTÚ zda by byl možný dovoz a provoz malých AM transmiterů,tak jako to je u FM transmiterů do automobilů.Bohužel současná legislativa to neumožňuje.Dosah například Country rádia,nebo Českého Impulsu rozhodně nestačí nahradit pokrytí jaké zajišťovala síť vysílačů přenášející program Českého rozhlasu.Třeba sběratelé historických radiopřijímačů zejména na Moravě tak budou odkázáni pouze na večerní poslech zahraničních stanic.Jedný silný vysílač zachytitelný i ve dne,tak bude pouze dlouhovlná Jedynka z Polska na 225kHz,ale to je pásmo dlouhých vln.

TÉMA
AM vysílání
Míra
Reply to  Jiří
13. 12. 2021 18:51

Ano, narážel jsem na zařízení tohoto typu.

Jiří
Reply to  Míra
13. 12. 2021 19:20

Možná nastal čas zkusit u zákonodárců prosadit LPAM licence.Tak aby bylo možno vysílat na AM s omezeným dosahem.Tím by se vyřešila legálnost provozu.Navíc by státní pokladna získala z poplatků nějaké peníze navíc.

Jarda
Reply to  Jiří
14. 12. 2021 07:55

otazkou je kdo by to poslouchal, zvuk nekvalitní navíc degradovaný rušením.

Václav
Reply to  Jarda
14. 12. 2021 08:31

a nebo to rozjet na novo, zvětšit rastr, stereo jak jste tady ukazovali a představit to jako novinku 🙂 až teda na to rušení, což nevím jak by zvládalo, když by to bylo digitalizované, jsou někde nějaké zkušenosti?

Míra
Reply to  Václav
14. 12. 2021 13:06

Kdyby chtěl v ČR někdo zkušebně rozjet DRM na SV, tak známe místa, kde je VKV signálu až moc a příjem v autě kvůli tomu nefunguje. Zrovna včera jsem v tom místě přecvaknul na SV AM a fungovalo bez problému.
Vlastní zkušenost s DRM nemám.
Samozřejmě, že by bylo zajímavé, kdyby se autorádio dokázalo přelaďovat FM,DAB,DRM. Ale nedokážu si už teď nástup DRM finančně představit.
VKV FM bych se nezbavoval, ale upravil bych parametry jeho provozu alespoň v Evropě. Pokusil bych se nastartovat takové projekty, aby se dalo kvalitně přijímat i v příhraničí v rámci „stožárové družby“.

Jarda
Reply to  Míra
14. 12. 2021 13:24

na drm nejsou rádia, už vidim, jak se všichni poženou je kupovat, nejdřiv by museli byt v kramně, kde sou zatim s těží ty dab, ale už se to zlepšuje a dab je i v lidlu.

Lohen1
Reply to  Jarda
14. 12. 2021 14:31

Jsou, ale v Asii. Tam je přijatý standart. V Evropě vůbec. Čro kdysi zkušebně v pásmu AM digitálně vysílalo. Ovšem jak je to s průmyslovým rušením toť otázka.

Míra
Reply to  Jarda
14. 12. 2021 15:16

Ano, jak jsem psal, nedokážu si to představit. Pokud by ale bylo DRM pevnou součástí DAB přijímačů, tak by se lidi vybavili tak nějak nenásilně a za pár let by se to mohlo spustit. To se ale neděje a tedy nestane.

Jiří
Reply to  Jarda
14. 12. 2021 20:53

LPAM má v zahraničí docela popularitu-třeba v Holandsku:
https://radio-tv-nederland.nl/am/am.html
Co se týče rušení,tak ano-někde v centru Prahy u tramvajové trati je to velký problém.Jinak při dobré úrovni signálu v místě poslechu je jediným omezením spíš oříznuté nf pásmo tak cca do 5kHz,ale to nemusí vadit při poslechu na „tranzistoráčku“,kde reproduktorek stejně moc nepřenese.
Jde mi o to,aby se alespoň legislativně ošetřilo,když si někdo bude potřebovat v malém rozsahu(v mW) pokrýt AM signálem domácnost-například díky tomu,že má sbírku historických radiopřijímačů a chce je prezentovat funkční pro známé.Něco jako máme umožněný provoz FM transmiterů do auta s dosahem pár metrů.LPAM je už trochu vyšší „level“ zde se vysílá v řádu Watů až desítek Watů,tak to je na licenci.Avšak ani to nemá u nás zatím oporu v zákoně.

TÉMA
Legalizace AM transmiterů malého výkonu
Michal R.
11. 12. 2021 01:16

Právě poslouchám noční vysílání Hitradia Orion a jsem velice překvapen jaké jingly tam mezi songy jsou nikoliv Hitrádio Orion ale jen Hitrádio bez druhého názvu . Že by první vážné náznaky sjednocení všech Hitradii do jednoho velkého .?

TÉMA
Sjednocení Hitradii - noční jingly bez druhého názvu (jen Hitrádio )
Insider
Reply to  Michal R.
11. 12. 2021 09:07

Společná noc je už dlouho

frkotou
Reply to  Insider
11. 12. 2021 10:32

Přesně tak. Tuším Zóna lásky a pak Rocková noc a po nich společný playlist. Když jsem takhle jednou přepínal mezi všemi Hitrádii, tak byl dobře slyšitelný rozdíl, jak má každé jinak nastavený zvuk.

Míra
8. 12. 2021 16:54

Dneska jsem na Fajnu zaslech swingovou vánoční píseň. Tady prostě musím pochválit, byť jinak Fajn pouze nahodile sonduji (vzorkuji).

millhaus
8. 12. 2021 15:46

Po rozdělění Hit radii contact a north se nepřeladují radia v autě,každý jede za sebe a přítom mají vše stejné,teda moderátory si prohazují denně,mezi 9-15 hod.takže pěkný paskvil co MB udělala.

frkotou
Reply to  millhaus
8. 12. 2021 16:36

Brzy by mělo mít Hitrádio Contact své vlastní moderátory.

LiborV
Reply to  frkotou
9. 12. 2021 16:21

Již od října hledá Hitrádio Contact moderátory přes inzeráty. Věřím L, že již v lednu budou slyšet první výsledky této snahy.

Marek
5. 12. 2021 17:23

Slovenské rádio Vlna má podle mého názoru poruchu v DAB vysílání – anebo je nutno přeladit?

TÉMA
porucha rádia Vlna v DAB
Míra
Reply to  Oviradio.cz
5. 12. 2021 09:34

Nemám až takový přehled. Ta rádia jsou jinak ještě aktivní alespoñ na internetu, nebo jsou to jen záznamy z let minulých ?

Last edited 1 rok před by Míra
frkotou
Reply to  Míra
5. 12. 2021 09:38

Samozřejmě aktivní, obě vysílají i na internetu. Flash funguje již pár let a Cable je docela nové.

https://flashradio.cz/
http://radioo.cz/my?id=116

Míra
Reply to  frkotou
5. 12. 2021 11:07

Díky flash mi nehraje ani na noťasu….
Cable dle posledních songů – nevím no, určitě by si posluchače našlo, ale chtělo by to dlouhodobější poslech. Hodně mainstreamové, nejspíše…

Last edited 1 rok před by Míra
frkotou
Reply to  Míra
5. 12. 2021 11:50

Flash funguje normálně. Zde ještě přímý odkaz na poslech. http://185.47.222.75:8750/;

V prohlížeči je nutné použít i ten středník za lomítkem, v nějakém externím přehrávači to jde i bez něj.

Last edited 1 rok před by frkotou
Míra
Reply to  Oviradio.cz
23. 12. 2021 10:09

Strahov už vysílá vykonem 1kW.
Rozhledna Špulka cca 300W.

Míra
Reply to  Oviradio.cz
23. 12. 2021 10:47

1kW bude v lednu, po revizi dlouhonamontovaného AS.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
3. 12. 2021 13:24

ted už jen aby to obeslalo lidi aby doplnili tento udaj, protože u hodne inzeratu dab+ bude at už origo nebo doplneny, ale nebude to zapsany ve vyhledavači.

millhaus
3. 12. 2021 09:03

Tak Zun už se dá poslouchat na netu https://www.zunradio.cz/

TÉMA
ZUN
Míra
Reply to  millhaus
3. 12. 2021 09:25

Dneska ráno ještě ikona nebyla. Za mě zatím super…

Marek
Reply to  millhaus
3. 12. 2021 10:30

Mě to nejde načíst. Neudělal jste nějaký překlep?

Míra
Reply to  Marek
3. 12. 2021 11:38

Na webu zun mi to začne hrát tak po 4s.

Míra
Reply to  Míra
3. 12. 2021 19:52

Funguje i úsporný stream: https://stream.zunradio.cz/zun2.aac

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Míra
3. 12. 2021 20:18

Nějak mají ty streamy blokované pro externí přehrávače. Nelze se připojit, přestože je url správná a data tečou.

Míra

Na PC+Firefox je vše OK a svižné, včetně stránek radia.
Na POCO+Dolphin Browser jede jen přehrávač na webu radia (ale spuštění fakt trvá). Přímé adresy se snaží stahovat, nabídne mi to nějakej youtube přehravač (což jsem nezkoušel) a pak total comander player a ten to nedokáže spustit.
Už jsem se stím setkal v minuosti, že některé aac streamy se nejdříve stáhnout a pak po kliknutí na soubor by si ho měl vzít některý s nainstalovaných přehrávačů…

Vojta

Mě stačilo změnit z https na http a přidat port 8000. Takhle mi to v externích přehrávačích funguje: http://stream.zunradio.cz:8000/zun1.aac

Last edited 1 rok před by Vojta
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Vojta
4. 12. 2021 13:10

Pomohlo, díky moc!

Žorž
3. 12. 2021 07:30

I já se přidám s ukázkou toho, jak by znělo mé ideální radio.
Tvořím si Indie CHR formát. Moje top songy tenhle rok na Spotify:

1. Justin Bieber – Hold On
2. ROMES – Drinking On My Own
3. Pearl Charles – Only For Tonight
4. Troye Sivan & Kacey Musgraves – Easy
5. Bow Anderson – New Wave

Co do stylů by moje radio hrálo letos takhle:
1. Taneční pop
2. Indie pop
3. Moderní alternativní rock
4. Indie poptimism
5. Kyberpunk

Pro mě tu radio zkrátka nikdy nebude. Kombinace Spotify, zpravodajských podcastů a online zpráv to jistí 😎