Komentáře a diskuze

  • David Pražák 29. 9. 2023 v 19:32 k KomentujemeTak Country radio z Liblic hraje i u mě na Jihlavsku.
  • Jirkas 29. 9. 2023 v 17:42 k KomentujemeČ Český Impuls je i v DAB+, takže žádná rarita.
  • Jiří 29. 9. 2023 v 14:09 k KomentujemeRušení od El sítí je hlavně v době aktivních fotovoltaických elektráren až enormní.Já už to řeším,že své staré rádio pustím...
  • Marek 29. 9. 2023 v 13:11 k KomentujemeTeď to jde, ale i tak nejsem posluchač těchto rádií, takže kontakty na ně i tak neznám.
  • Honza K. 29. 9. 2023 v 12:22 k KomentujemeV ČB teď jsem zkusil 954 a 94.7 pustit najednou a zvuk je synchronizovaný.
  • David Pražák 29. 9. 2023 v 11:15 k KomentujemeTak to bude hrát i u mě doma v Brtnici u Jihlavy, když to hraje u Žďáru. Večer vyzkouším, až...
  • Jakub 29. 9. 2023 v 10:13 k KomentujemeJe fakt zajímavé si to současné pustit na AM a na FM. Reklama byla o 1 vteřinu zpožděná a pak...
  • Jakub 29. 9. 2023 v 09:56 k KomentujemeTak já hlásím nádherný příjem country radia z Liblic u Žďáru nad Sázavou na starém radiokazetaku JVC teď přes den.....

Články

Komentujeme

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
21.8K Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Jirkas
Reply to  Oviradio.cz
18. 3. 2021 20:24

Je to videt, ranni vysilani polevilo a je z vetsiny o reprizach a rozhovorech predchoziho dne.. skoda.

Marek
18. 3. 2021 12:19

Taky se vám stává, že vám uniká začátek skladby při poslechu večerního vysílání Blaníku? Proč to tak uje?

TÉMA
slabý signál při večerním vysílání Blaníku u každé skladby
Žorž
Reply to  Marek
18. 3. 2021 14:51

V radiích je běžná praxe, že se odstraňují intra a outra skladeb (začátky a konce, kde se nezpívá). Děje se tak z důvodu zvýšení dynamiky vysílání, aby se odstranila hluchá místa, případně aby se včas stihly odbavit reklamní bloky nebo zprávy 🙂 Tohle ale dělají spíš radia pro mladé, ne ta blaníkoidní…

Last edited 2 let před by Žorž
Jakub Melin
Reply to  Žorž
18. 3. 2021 17:37

Bohužel se to začíná dostávat i do rádií zaměřených na starší populaci.

Specialistou (v negativním slova smyslu) je na to poslední dobou německý Bayern 1. Ten dělá ještě mnohem větší prasárnu, skladby normálně sestříhá. Takže z prostředku skladby zmizí tu sloka, tu instrumentální mezihra, tu se zkrátí refrén. Je to fakt šílené a nechápu, jak to mohl někdo dovolit, za mne je to prznění autorského díla. Posloucháte skladbu, kterou notoricky znáte a máte rádi a najednou jí uprostřed kus chybí, refrén začíná kdy nemá a podobně. Přitom tím většinou ušetří maximálně 20-30 sekund, takže to vůbec nechápu.

Intra a outra se zkracovala vždy (nebo do nich mluvil moderátor), ale sestříhat celou skladbu do jakéhosi „radio radio editu“ je opravdu šílená praxe.

TÉMA
Zkracování skladeb
Last edited 2 let před by Jakub Melin
Jirkas
Reply to  Jakub Melin
18. 3. 2021 18:16

To už je hodně velká šílenost a další level, sestřihavat skladby..

Žorž
Reply to  Jakub Melin
18. 3. 2021 18:17

To je další možný přístup. Naštěstí všichni nejsou až tak kreativní… Běžnému posluchači se to nezdá, ale každý, kdo kdy vysílal, mi dá za pravdu, že 20-30 sekund je šíleně dlouhá doba.
Jakmile protáhnete svůj vstup (nebo máte nečekaně delší zprávy nebo dopravu v celou), musíte někde zkracovat. Okna pro reklamní vstupy bývají naplánována na konkrétní časy, za jejichž nedodržení můžete dostat v horším případě i pokutu.
Prohazování songů za kratší, krácení… Kolikrát jsem si za mixákem připadal jak na bitevním poli 🙂

Last edited 2 let před by Žorž
Míra
Reply to  Žorž
18. 3. 2021 18:37

Ono hlavně už mraky let je vysílání hodně dynamické. Takový kulomet. Nicméně existují protiklady.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Jakub Melin
18. 3. 2021 19:11

Souhlas, tohle mě taky neskutečně vysírá. U nás pamatuju, že to dost dělali na už neexistujícím rádiu Hey! a na F1. Když vím, že se mi písnička nevejde, mám vybrat nějakou kratší a ne tam nacpat takový znásilněný paskvil. Třeba na R1 jsem už párkrát zachytil, že do malé mezery vměstnali jednu takovou příjemnou softrockovou věc, co má asi minutu a půl, takže jí vždy dali pěkně až do konce a pak následoval třeba blok reklam. Tady je svět ještě v pořádku.

TÉMA
Zkracování skladeb
Žorž

Záleží na tom, co vám vedení dané stanice povolí. Nejčastěji to bývá postup „přehoď nebo zkrať“, o kterém jsem už psal 🙂 Šéfům se vkládání jiné než předprogramované muziky většinou nelíbí, i když to děláte v dobré víře…

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Žorž
18. 3. 2021 20:04

Proto mám rád rádia jako je Color nebo R1, kde to má plně v režii vysílající DJ. Předvídatelné „průzkumové“ playlisty mě moc neba. Když se to dělá umně a s citem, tak po sobě může hrát klidně Sepultura a Antonín Dvořák a pořád to do sebe nějak zapadá a dává to v nějakém kontextu pořád smysl (viz třeba Zdeněk Hnyk na Radiu 1).

Žorž

V tomhle s vámi částečně souhlasím. pokud hudební dramaturg nedělá „královské“ playlisty ve stylu Radiožurnálu, proti programované muzice nic nemám. Nesmí se ale hrát některé skladby pořád dokola.
To je případ Radka Bureše z Expresu. Ten má skvěle slazené playlisty, ale slýchat pořád songy, které si tam pamatuji i před deseti roky, mě otravuje.

Last edited 2 let před by Žorž
PetrPe
Reply to  Žorž
18. 3. 2021 20:07

Jak to tak ctu, tak delat v radiu je pomalu horsi nez ve fabrice. Kde jsou ty doby, kdy moderator vysilal s laskou k remeslu a mohl do vysilani vlozit sve ja. Dnes je to striktni korporatni reklamni aparat 😀

Míra
Reply to  Žorž
18. 3. 2021 17:53

Jestli si něco vybavuji z devadesátek, tak třeba N-JOY krom osekávání skladeb používalo time-stretching (změna tempa, bez změny tónu). Aspoň je to můj názor. Později, jak se rozjížděl internet se mi ještě vybavuje termín „slash“ pro lomítko „/“ který němečtí moderátoři používali téměř výhradně….

Pezos
Reply to  Míra
18. 3. 2021 18:39

„Slash“ je pořád, ani si nepamatuji, že bych tam někdy slyšel „Schrägstrich“.

Lukáš D
Reply to  Marek
19. 3. 2021 02:46

Pohoda Media Services s.r.o.
Bc. et Bc. NIKOLA PAŘÍZKOVÁ – Jednatelka

PetrPe
Reply to  Oviradio.cz
19. 3. 2021 07:33

Nevim ma treba jeste syna 😉

PetrPe
Reply to  Oviradio.cz
19. 3. 2021 08:45

Idealni prilezitost zacit. Kazdopadne jsem zvedav, jak se to projevi na dravosti spolecnosti. Snad nebude v modu stagnace a bude se snazit posouvat firmy dale. Bude-li prilezitost, tak idealni by bylo se v budoucnu zapojit do budovani novych DAB siti, jelikoz k tomu maji predpoklady.

Míra
Reply to  PetrPe
19. 3. 2021 10:39

Velkým benefitem jsou věže ve vlastnictví (například v případě RTI).

Jarda
17. 3. 2021 11:16

Zajímalo by mě, co má čro za vysílač v sušicích na nemocnici odkud vysílá čro dvojka a plus. Tento vysílač má v průměru co 2 týdny, to jednu zkoušku chodu DA. Jaký je k tomu důvod? Žádný jiný vysílač čro toto nemá, je to taková malá „anomálie“ ve vysilačích čro.

Jakub
Reply to  Jarda
17. 3. 2021 16:50

V Sušici … jednotné číslo … pozor na to! Šumaváci by vás sežrali 🙂

On je vůbec ten vysílač dosti „zajímavý“ – i leckde po městě hraje Dvojka silněji a čistěji z klatovské 90,3, než z místní 89,7 MHz!
Mimochdem ta frekvence se i dost bije s rádiem Blatná které na stejné frekvenci hraje pouhých 30 km odsud a slyšet je slušně až k Horažďovicím…

TÉMA
Sušice - ČRo
Last edited 2 let před by Jakub
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Jakub
17. 3. 2021 17:28

Chápe někdo na co se Jarda ptá?

Jarda

vy nesledujete sekci výluk vysílačů českeho rozhlasu? Je to vidě, jinak by jste věděl, že se tam tento vysílač vrací snad co by 2 tydny.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Jarda
17. 3. 2021 18:38

Nesleduju, fakt ne. Vysvětlíš úplnýmu blbci, co se skrývá za tím tajemným zaklínadlem „to jednu zkoušku chodu DA“? Co je DA? A jak se pozná, že se to zkouší?

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
17. 3. 2021 20:19

No vida, stačilo to napsat trochu srozumitelně. Díky!

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
17. 3. 2021 22:26

Konečně vím, co to bylo za záhadu. A ostatní vysílače nemají zalohu? Určitě to není jediný vysílač čro, co ma dieselagregát.

Míra
Reply to  Jarda
18. 3. 2021 07:10

V ČB se s železnou pravidelností (každé ráno během ranní show Evropy 2) odpojoval asi na půl minuty vysílač Vráto 90.5 FM.
Jestli to ještě vypadává nevím, už dávno e2 v práci meposloucháme.

PVo
17. 3. 2021 10:17

na webu televizniweb.cz je zajímavý článek o průzkumu vybavenosti DAB přijímači atp.

Míra
Reply to  PVo
17. 3. 2021 10:57

Už jsem panu Potůčkovi napsal, že nechápu, proč do článku neumístil žadný graf.
Nicméně asi nejdůležitějším číslem z tohoto článku je, že rádio jako systém pohřbilo zatím jen 10% lidí.
Mám nutkání sem ještě něco napsat, ale tím bych porušil, co jsem tu slíbil.

Míra
16. 3. 2021 18:47

Vzhledem k tomu, že ve všední dny Color vyklidil funk pozici, zaplácl jsem ho
https://onlineradiobox.com/cz/funkstar/?cs=cz.funkstar&played=1&lang=sk
Obsahuje i SK, CZ scénu na úrovni. Dnes třeba J.A.R.- Kriminál. Občas lehčí, občas těžší poslech.

TÉMA
Funkstar radio
Míra
Reply to  Míra
17. 3. 2021 09:38

Mediaguru: Ve středu 25. března uplyne 30 let od zahájení vysílání Radia 1. Narozeninové vysílání bude probíhat od pondělí 22. do neděle 28. března.

Já bych dodal, že v posledních týdnech jsem si všiml odklonu R1 od elektronické hudby v časech, které jsou pro mě vhodné pro poslech. Možná se vysílání nějak přeskupilo, nevím…..Možná osvětlí někdo, kdo poslouchá delší úseky. Jinak obecně jsem rád, že R1 tu je.

https://video.aktualne.cz/dvtv/stindl-radio-1-mela-byt-legrace-co-nas-uzivi-z-recovych-vad/r~60f7da44835411eb89ccac1f6b220ee8/

TÉMA
Radio 1
Ujko Vasyľ
Reply to  Míra
17. 3. 2021 12:11

Radio 1 má kvôli kovidu prehádzané aj denné aj nočné vysielanie. https://www.radio1.cz/clanek/uwaga/204-statecni-domaci-divocina

Elektroniky je tam stále dosť. Len v iných časoch ako si človek zvykol 🙂
Napr BLN svoje dunibasy nehrá každý piatok od 12:00 do 15:00, ale v štúdiu je napríklad teraz..

Tenisák
16. 3. 2021 09:58

Ahoj, nevíte někdo, jestli Bontonu pomohla ta nová ranní šou s Ivou Leckou a Vojtou Eflerem? A na to stejné bych se optal u hitradii City, díky za od

TÉMA
Rádio Bonton
Jirkas
Reply to  Tenisák
16. 3. 2021 17:37

Nepomohla, protoze je to i o hudbe.

Marek
Reply to  Jirkas
17. 3. 2021 15:26

Min. rok to trvá, než se to projeví v číslech, takže tak asi.

Jarda
15. 3. 2021 22:59

V Berlíně, hlavním městě Německa nekdo.koordinuje 104,1 fm s 630 W (0,63kW) fm vysílač. Zvláštní je, že tamní obdobě naší rrtv přišlo.hned 18 žádostí, zatimco o volnou kapacizu v dabu jich bylo podstatně méně. :O

TÉMA
Nové fm vysílače v Německu.
Marek
15. 3. 2021 20:33

Právě slyším na Blaníku legendu Orionu Michala Kruzberského – že by to byla moravská verze večerního vysílání, jako ráno s Magdou a Radkem?

TÉMA
rozdělené večerní vysílání Blaníku
Michal R.
Reply to  Marek
16. 3. 2021 19:17

Ano máte pravdu Radio Blaník pro Moravu a Slezsko má od včerejška svoje písničky na přání a následnou moderovanou hodinku od 21 do 22 hodiny . Podle mě by to mohlo znamenat to že v budoucnu budou dvě verze Radia Blaník jedno pro část Čech a druhé právě pro Moravu a Slezsko . Myšleno celodenní vysílání obou verzí . Podle mě by se časem mohlo stát to samé s Hitradii jedno by bylo vysíláno z Prahy pro Čechy a druhé z Ostravy pro Moravu a Slezsko . Je to podle mě teď asi varianta kterou chce Media Bohemia zřejmě jít . Co vy na to ???

TÉMA
Hitradia a Radio Blaník budoucnost
PetrPe
Reply to  Michal R.
16. 3. 2021 19:25

Je to vysoce pravdepodobne. Vyslouzilci z Orionu na Blanik a cast bandy z Helaxu na Orion. Muze se pak na Orion vratit moravskoslezske ranni vysilani a nocni porady…

Vaclav
Reply to  Michal R.
16. 3. 2021 21:17

Hodně se tu hovoří o lidech na blaniku ze severní moravy a tak jsem si ověřil ze Michal kruzbersky pozdravil i z Brnenske mutace 103,4, kratce po rozdílném reklamnim bloku pro severni a jižní moravu. Krátce po konci helaxu na FM jsem mam dojem narazil rano na tri verze reklamnich bloku a zaroven v kazdem jiny song na vyplneni casu. Bylo to podle siti tedy po Helaxu, Rubi, Petrovu a vlastně ted nevim jestli jeto samostatně i Valašsko? Zkusim. Ostatne je neobvyklé, ze centrum pro celou moravu by bylo v Ostrave. I když na první dobrou se sází ze uspech neovlivní odkud se vysila, ale prece. Bylo by to sympatické pokořit tento stereotyp dany aktuální důležitostí v Ostravě ve srovnani sjednoceni bývalého HEY! s centrem v Brně.

TÉMA
Blanik
Last edited 2 let před by Vaclav
Vaclav
Reply to  Vaclav
16. 3. 2021 22:25

Takže uderem 22 je jeden proud na bývalém Petrovu a Helaxu a 2. na Rubi a zlinske valašské 94,3, nevim co treba v novem jičíně na 102,8. Pokud neni aktivní rds reg, pak pozbyva celoploska smysl za cenu vyhaslych bývalých rádií.
Ještě teda jsem zalezl do kouta abych odrusil hostalkovice 101,4 a na Uherském hradišti je vcelku logicky ten Blanik po Rubi resp. spis Zlin. Mrknu na tu barevnou mapu frekvencí blaniku, zda sedi.

Last edited 2 let před by Vaclav
Trčálek
Reply to  Vaclav
17. 3. 2021 17:08

MMS si na Helaxu vyzkouší nový obchodní model. Prostě všechno bude nastaveno opačně. Kdo si bude chtít zamoderovat (zejména talentovaný nováček), tak bude mít možnost. Rozdíl je v tom, že za moderování nedostane peníze, ale naopak bude muset za návštěvu studia zaplatit. Na západě už to funguje a je to jakýsi zásobník nových talentů pro Hitrádia a Blaník. Můj odhad ceníku je 700 Kč/hod. v noci, 1000 Kč/hod. v prime-time. MMS takto získá peníze na provoz a spoustu nových nadějných hlasů pro ostatní rádia ve vlastní mediální skupině.

Žorž
Reply to  Trčálek
17. 3. 2021 18:16

Třeba se pletu, ale v dnešní době mi představa placení za vysílání v radiu připadá utopická. Do radií se už nikdo nehrne a zvlášť v posledním roce máme všichni spíš koronastarosti.
Navíc Media Bohemia si každého nazdárka z ulice za mikrofony nepouští – své lidi si pečlivě vybírá, školí a nechává je nejdřív týdny vysílat do zdi. Kazit jméno radia a tím pádem i firmy každým, kdo si zaplatí za vysílání, i když bude znít hrozně? Odvážný krok… 🤔

Libor
Reply to  Oviradio.cz
15. 3. 2021 18:23

Očekávám změnu odpoledního vysílání Orionu.

Michal R.
Reply to  Libor
15. 3. 2021 19:14

Vypadá to že pomalu definitivně zaniká Radio Helax . Vysílat pouze přes net se v současnosti nevyplatí . Je to zkrátka neudržitelné . Bylo jen otázkou času kdy to příjde . Tohle je podle mě definitivní dojezd Radia Helax . Podle mě v tomto roce ukončí vysílání definitivně i na internetu . V teamu Radia helax zbylo posledních pár členů. Rád bych se mýlil ale bohužel to takhle nyní vypadá . Bohužel zřejmě momentálně poslední společný song moderátorů Radia Helax – Helax Forever neboli Helax navždy , nebude tak úplně pravda bohužel .

TÉMA
Možný konec Radia Helax ??
Opeth
Reply to  Oviradio.cz
16. 3. 2021 10:45

HELAX definitivně končí bohužel jsi na sebe v online prostředí nevyděla tak to je.

PetrPe
Reply to  Opeth
16. 3. 2021 11:10

Spise se priklanim, ze dochazi k jakesi „hibernaci“ a ceka se na lepsi casy. To znamena osekat co nejvice naklady, zachovat znacku a skalni fanousky. Ted se obecne obchodu moc nedari. Lidi nesedi v praci a tedy nemaji prostor si poustet radia z internetu. Naprosta vetsina lidi nyni resi jine problemy. Viz skola doma na PC atd. Vsak nebylo by spatne, kdyz by se tu Lowa vyjadril, ikdyz maji asi zakazano nekde ventilovat interni informace…

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
15. 3. 2021 17:14

a mono 32kb/s…

Hori97
15. 3. 2021 11:18

Helax začíná pátý měsíc v online prostředí změněným programem. Moderovaný program nově začíná až v poledne s mezerou mezi 14-17 hodinou. Dle webových stránek rádio tým opustila v listopadu nová moderátorská posila Vindy a v seznamu také chybí Marika vysílající dříve kolem doby oběda.
Dlouhodobější statistiky online poslechovosti bohužel nejsou dohledatelné, ale okamžitá čísla se všední den stabilně drží okolo 1200 posluchačů, o víkendu okolo čísla 500. Což jsou hodnoty téměř shodné s nedávno do online světa přesunutým Oldies rádiem.
I po listopadových změnách budou nadále pokračovat „helaxácké“ letní open-air festivaly díky nimž by mohla poslechovost o něco posílit.

TÉMA
Helax - změny programu
Last edited 2 let před by Hori97
PetrPe
Reply to  Hori97
15. 3. 2021 11:32

Dle stranek chybi i Marsy a Tobi. Tobi v poslednim vstupu rikal, ze si tri tydny dava pauzu. Tak nevim, jestli je to rychla zmena, ale kazdopadne se v case dala ocekavat.

Hori97
Reply to  PetrPe
15. 3. 2021 19:17

Z ranního vysílání zbývající DJ Lowa prozatím zůstává v úterý mezi 19. a 21.hodinou.

Lukáš D
Reply to  Hori97
18. 3. 2021 00:15

Helax je definito mrtvé radio otazka času kdy to upně utnou.

Lucka
Reply to  PetrPe
16. 3. 2021 14:33

Zdravím kamarádka pracuje v baráku kde sídlí radio helax a říkala že na konci dubna toto radio definitivně v éteru konči jako důvod se uvádí vysoké náklady na provoz zejména hudbu. Media Bohemia se chce plně soustředit na radio blanik a na hitrádio Orion.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Lucka
16. 3. 2021 15:57

Pevně věřím, že je to jen „vtípek“ jistého zdejšího šířitele „zcela zaručených informací přímo od zdroje“. Helaxu, byť v éteru už dávno skončivšího, by byla vážně škoda. I když je mi jasné, že v této podobě to není dlouhodobě udržitelné.

PetrPe

Pokud bude Helax ukoncen, tak se mi nechce verit, ze z duvodu cen za prava na hudbu. To spise ze ho sami zariznou. Jedna se o novou hudbu, to jo. Ale jako Media Bohemia urcite kupuji prava v „baliku“ pro vsechna radia. Kdyz by to byla pravda, tak mi pak vysvetlete, co zivi jiz nekolikrat zminovany Fajn Fresh s 16 posluchaci na internetu??? A ruzne zanrove klony Hitradii? Spise bych pocital s orezanou verzi Helaxu. Pres den hudba, DJ Ales a vecer specialy ve stylu podobneho HousGen Radia (mimo to vysila taky vvecerni specialy a podobnou hudbu bez reklam?!?!). A snad pokud se ekonomicka situace postavi na nohy a treba budou vysoutezeny DAB vysilace, muze se vratit do eteru. Za predpokladu, ze v DAB nebudou v Ove tlacit Fajn radio…

PVo
Reply to  PetrPe
16. 3. 2021 17:13

Dalo se to čekat, i když jsem si myslel že to vydrží třeba o rok dýl…. ještě stihli pumpnout posluchače prodejem předražených ponožek přes e-shop ale to má taky jen omezený potenciál danou nasycením
A DAB media Bohemia tlačit rozhodně nebudou když mají prodloužené licence bez výběrka zase do daleka

TÉMA
Nad CZ éterem lze opravdu jen leda tak zlomit hůl
Last edited 2 let před by PVo
Philmen
Reply to  PVo
16. 3. 2021 17:30

Osobně si myslím, že pokračující corona a tím nižší příjmy z reklamy jsou hlavním momentálním důvodem, dalším může být, že současným moderátorům tento režim a „nejistota“ nedělala dobře a prostě přestávali mít čas na pravidelný režim. Pokud Helax chce zachovat jejich open party, nedávalo by smysl ukončit toto rádio. Já bych byl stejně raději, kdyby se hudba přesunula na FAJN a klidně by z toho poté mohl být FAJN HELAX + vysílače, které opustilo Hitrádio a Open Air po republice jako promo. …..dobře a právě jsem se probudil z toho snu 🙂 Ale tato varianta by se mi líbila asi nejvíc. Mimo Helax a Relax jsem přestal ostatní CZ rádia poslouchat

TÉMA
Helax
Opeth

Žáden vtípek média bohemia šetří

JM.
Reply to  Oviradio.cz
14. 3. 2021 15:14

Bože bože bože.

Na jednu stranu u nás máme fakt katastrofální politickou situaci a stejně katastrofání mediální trh, ale pak člověk vidí tyhle naprosté magořiny a je za náš východoevropský smrádeček ještě rád.

Západ si musí projít svojí kulturní revolucí, snad zůstaneme stát opodál. Aby to pak nedopadlo tak, že pro zakázané a nevhodné desky, knihy a filmy se budou z Německa pořádat zájezdy na východ.

Jarda
Reply to  JM.
14. 3. 2021 16:28

nebojte, přijdou rusaci a bude to dobrý 😀 taky se mi tahle extremní feministicko lgbtq etnická situace nelíbí…. Kde jsou ty doby, kdy byl muž a žena mama a tata…. normalní rodina. …

LU-
Reply to  JM.
15. 3. 2021 09:04

Magořina by to byla, pokud by to dostali nařízeno třeba státem (jako na SVK povinné hraní SVK tvorby v určitém procentu). Pokud je to čistě jejich rozhodnutí, tak je to jednoduché. Nelíbí – neposlouchej. Tím neříkám, že se mi to líbí. Stejně jako si nenaladím Country, protože mě vytáčí ta hudba samotná a Blaník, protože mi přivádí deprese.

JM.
Reply to  LU-
15. 3. 2021 09:48

Tak já to taky neposlouchám. Ale tyhle progresivistické trendy mi přijdou jako velký problém.Je to trochu jako vaření žáby v hrnci – postupně, pomalu, po krůčkách.

Ono to tady nepadlo, ale Puls je veřejnoprávní stanice BR, ne nějaké soukromé rádio.
Stejně jako je veřejnoprávní stanicí Wave, který se přetvořil v baštu progresivní levice u nás, ta stanice je velmi silně názorově zaujatá a vedení s tím nic nedělá.

Mnozí stále říkají, že se tahle témata hrozně hrotí a že se vlastně nic neděje, že jsou to maličkosti. Ten příměr s „normální rodinou“ výše je bezesporu přehnaný a fakt nejsem volič SPD a věrozvěst apokalypsy, vůbec mi nevadí menšiny, natož v hudbě, kde jak psal výše Ovi jsou třeba gayové naprosto normální záležitostí už od osmdesátek.

Ale stačí se podívat na filmy, hudbu, Oscary a vlastně i Grammy včera a prostě se ten svět posouvá podivným směrem, který opravdu není dobrý. A neustále se to obhajuje koncem diskriminace, přitom se reálně dělá přesný opak.

LU-
Reply to  JM.
15. 3. 2021 10:44

Mám z toho stejný pocit. A není to jen hudba/film. Tahle hyperkorektní doba je zlo. Já s tím nemám problém obecně. Ať si lidi dělaj co chtěj, hlavně, ať mi to necpou. Pak už mi to začíná vadit.

Žorž
Reply to  JM.
15. 3. 2021 12:36

Co takhle instrumentálky jako přechod pro transsexuály? 😄 Mimochodem, všímáte si, jak mají v logu pro jistotu i víc černé barvy? 😁

Míra
Reply to  Oviradio.cz
15. 3. 2021 12:43

Já se vyjádřím pouze k názvu stanice:
BR puls
BR plus
Víc asi dodávat nemusím.

LiborV
Reply to  Míra
29. 5. 2021 17:59

BR plus se již cca měsíc jmenuje BR Schlager.

LiborV
Reply to  Oviradio.cz
29. 5. 2021 20:16

Od června Bavorský rozhlas přejmenovává další okruh. Z B5 Aktuel bude od 1.6. BR 24. Stejný název má i zpravodajský web Bavorského rozhlasum

Žorž
Reply to  Oviradio.cz
15. 3. 2021 14:24

Ovi. díky za tip na City23! Na základě vašeho doporučení jsem zkoušel i DLF Nova, ale ta je pro mě hůře stravitelná. 23 působí na první poslech dojmem podkresového in-store radia, tak uvidím po pár dnech 🙂
Jediným škraloupem je pro mě absence odehraného playlistu

Last edited 2 let před by Žorž
Žorž
Reply to  Oviradio.cz
15. 3. 2021 15:36

Díky, už jsem si o taky našel 👍 Koukal jsem, že společnost vlastnící City23 in-store radia skutečně provozuje – například u nás pro Billu a Penny

Michal R.
12. 3. 2021 19:25

Hitradio Orion už pár pátků vysílá svůj program mezi 19-21 hodinou narozdíl od ostatních Hitradii které vysílájí i v pátek mezi 19-21 hodinou centrální program z Prahy . Na Hitradiu Orion moderuje páteční večerní vysílání mezi 19-21 hodinou moderátor Radia Helax Lukaš Lowa alias DJ Lowa . Takže podle mě se s žádnou celodenní centralizací Hitradii jen tak nepočítá . Spíš se mi zdá že od toho Media Bohemia začíná upouštět . Zřejmě by se jim to nevyplatilo narozdíl od Radia Kiss.

TÉMA
Hitradia