Nejnovější komentáře

  • Jakub DXer: Já ty dekadovký (v podání TV stanic na satelitu) rád nemám, protože to vnímám jako omezení… Jo, rád si připomenu…
    16:01 26.07.2024
  • PVo: a mají repertoár od Bacha po Vlacha? .. odhaduju (resp. nechce se mi to na netu hledat) že jde o…
    13:13 26.07.2024
  • Oviradio.cz: Absolute 80s, Heart 70s, 80s80s, Nation 90s atd., základem vždy mainstreamové hity.
    11:36 26.07.2024
  • PVo: „dekádově vymezené formáty“ moc nechápu (pokud jsou tedy vymezené JEN dekádově) a nevěřím v jejich úspěch.
    10:58 26.07.2024
  • Oviradio.cz: Samozřejmě, ale počítám jen subjekty, které mají nějaké profesionální zázemí, obchod, strukturu. Color je v kategorii nadšeneckých projektů, smysluplné pokrytí…
    10:11 26.07.2024
  • Jakub DXer: Abych byl objektivni, tak mimo mainstream je hudebně i Color rádio, takže to.ukousava taky z pomyslného koláče možných nových projektů…
    09:50 26.07.2024

Všechny komentáře

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
24.7K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Jirkas
Reply to  Oviradio.cz
23. 12. 2019 15:06

To je pekne pestra nabidka.

Jakub Melin
Reply to  Oviradio.cz
23. 12. 2019 23:25

To samé jsou severní Čechy, kde je dostupný ČRo MUX, Teleko a dva muxy ze Saska. Případně západní, kde jsou ČRo, RTI a tři bavorské muxy. Jen aby nepřibývalo zbytečných kolizí (např. jako naprosto nesmyslný Zlín 11C) a bude to fajnové.

hony
23. 12. 2019 08:19

Když se tu řeší ta Liberecká tak jak to bylo s dobrý den ?

Jinak ten hotel v č.lipe nemohu najít měl se nálezat na slovance.

Michal
21. 12. 2019 18:43

Dobrý den nevíte jak to vypadá s vysílačem Radia country 94,6 FM Hranice/Slavíč ? Nevíte kdy ho už spustí ? Licence mu byla přidělena 3. října letošního roku.

Michal
Reply to  Michal
21. 12. 2019 19:38

Zdravím (taky) Michale, obrátil bych se asi přímo na technické oddělení Country rádia, věšteckou kouli tady bohužel nemáme. Řeknu jen to, že aktuálně mají spoustu práce se stěhováním několika rádií, takže téměř s jistotou to nebude letos. A pak už záleží na počasí, asi bych se spíš smířil s jarem.

David Pražák
19. 12. 2019 22:25

Ještě jedná aktualita z poslední tiskové zprávy RRTV. Dance radiu nevyšla kasační stížnost na rozhodnutí rady ze srpna roku 2017 ohledně brněnského kmitočtu 102,4 FM. Vypadá to, že Free radio vyhraje žalobu o tuto frekvenci.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
20. 12. 2019 08:10

a nějaka aktualizace kolem kmitočtů čas rádia?

hony
Reply to  Oviradio.cz
20. 12. 2019 11:53

Psal jsem babičce která byla v Kyjově ale nehraje 91.8 ani 91.4 je tam pouze šum.

Jan
Reply to  Oviradio.cz
20. 12. 2019 15:26

Nehraje.

hony
Reply to  Oviradio.cz
21. 12. 2019 14:12

Dalo by se říct že dance s těma vysílačema mimo prahu utřelo nos např:brno,ova.

hony
19. 12. 2019 19:53

Ahoj nevíte jestli je již v provozu vysílač r.dalnice v Prackovicich nad L. ?? Děkuji.

Michal
19. 12. 2019 15:26

RRTV: Radio 1 – Liberec & České Budějovice a Netro Life Rádio – České Budějovice na posledním zasedání rady získaly licence k vysílání. Testování na liberecké frekvenci 98,7 MHz očekávám relativně záhy, Radio United už zde má zázemí v podobě sesterského Signál rádia. Budějovice se dle mého odhadu rozvysílají na jaře (Radio 1) respektive začátkem léta (Netro Life). Především na projekt Netro Life Rádia jsem velmi zvědav. Jistě to nebudou mít na rozebraném rozhlasovém trhu snadné.

Jarda
Reply to  Michal
19. 12. 2019 16:03

má ten netro life vůbec nějake webové stránky? rad bych se podíval co je to vůbec zač.

PVo
Reply to  Oviradio.cz
19. 12. 2019 18:07

myslím že rádio popsaného typu v odkazu může být provozně docela levné https://digital.rozhlas.cz/radio-1-zamiri-do-dalsich-mest-ceske-budejovice-se-dockaji-stanice-netro-life-8126086

Jarda
Reply to  PVo
19. 12. 2019 18:51

ikdyz bych v budejkach radeji viděl color music radio, ten je spiš zamněřen na krajská města. Škoda že to nevyšlo, to samí že se nedostali do liberce.

Michal
Reply to  Jarda
19. 12. 2019 19:26

Já bych věděl, jak by se Color mohl dostat do Budějic i Liberce. Když pominu správní poplatky, nic moc by to nestálo a ve finále by na tom vydělali. Vypnout v těchto městech Hey radio, které tam má podle radioprojektu sotva stovky posluchačů a picnout na ty frekvence Color, který by tam byl rozhodně životaschopnější, než-li jedno ze třech rockových rádií, navíc z pohledu běžného Franty posluchače poměrně nezajímavé. Jenže to se s největší pravděpodobností nikdy nestane. Bohužel. 😉

PVo
Reply to  Michal
19. 12. 2019 19:42

no to je taky možnost, problém je že i Color generuje mizernou poslechovost (i když stále vyšší vzhledem k pokrytí než Hey). U Hey je asi největší problém že už si rockové posluchače rozdělila jiná rocková rádia a u Coloru že není liniové/proudové a lidí preferující taková rádia je málo.

Michal
Reply to  PVo
19. 12. 2019 19:58

Funk, soul a podobné žánry budou vždycky spíše menšinová záležitost, ale samotného mě překvapilo, jak je tato muzika oblíbená u lidí 30+ v mém okolí. Ve dvou 100tis. krajských městech by si to jistě své posluchače našlo. Hey tu oslovuje opravdu jen pár věrných fanoušků a nadšenců, kdežto Color tu nemá sebemenší konkurenci.

PVo
Reply to  Michal
19. 12. 2019 20:12

pokrytá dvě největší města v ČR plus KV, ČK, Znojmo a Opava a jen 10 tisíc denně/23tis.týdně mi přijde dost málo. Z toho ještě většinu generuje Praha a okolí. Nemusí být problém vyloženě v hudbě ale v celkové koncepci rádia.

Jarda
Reply to  PVo
19. 12. 2019 20:15

platí totež co u hey, kdyby měli možnost si platit masivní reklamní kampaň v mistech kde vysílají tak by je ladilo víc lidí, ale aktualně spolehají že si je lidé najdou samy.

PVo
Reply to  Jarda
19. 12. 2019 20:37

..a kdyby to reklama zvedla na dvoj(i troj)násobek tak to bude stále podprůměr vzhledem k pokrytí. Zase bych mohl uvést příklad Danceradia od CZC které mělo na netu poslechovost jako E2 a přitom na reklamu nemohlo vydat žádné peníze. Nebo třeba rádia Beat a Impuls nebyly při zahájení podpořeny masivnější reklamou, která by do objemu byla vyšší než vydávaly jiná rádia v té době, a jaký měly raketový nástup.. Myslím že důležitější je vystihnout mezeru na trhu než sypat prachy do reklamy.

Ježíšek
Reply to  Oviradio.cz
20. 12. 2019 15:37

Vážení přítelé, kamarádi, pisatelé, diskutéři!!!

Občas na tento server zabloudím, ale zařekl jsem se již dávno, že už sem opravdu, ale opravdu nebudu přidávat žádné své komentáře do tak plodné diskuse.

Tak snad, když je ten konec roku a blíží se vánoce, učiním vyjímku, poslední v tomto roce a popřál bych ráde zde všem diskutujícím a komentujícím příjemnou pohodu, hodně štěstí, zdraví v novém roce.

Snad bych zde vložil i své jedno velké přání!
Bylo by skvělé, né-li úplně nejlepší, kdybyste Vy všichni zde vytvořili skupinu, která by si založila a realizovala svoje vlastní konkrétní, funkční rádio. Proč? Protože tolik rad a tolik moudrostí na jednom místě je opravdu škoda nevyužít a nezúročit a ukázat ostatním prakticky, jak se to má dělat… 🙂

Rád bych si i já někdy poslech TOP rádio, vytvořené na základě tolika poznatků, rad a moudrostí, jak by to ti ostatní měli dělat a jak by svá rádia měli upravit, aby za něco stála. Bylo by to totiž přeci fakt velká škoda, když by tolik rad zůstalo nevyužito ležet jen zde, na těchto www stránkách ladem.

Toš pánové, i Ty Ivoši, provozovateli tohoto serveru, povstaňte a založte si své vlastní fungující rádio! Zúročte tam všechny své moudré rady a přimomínky.

To Vám přeje Jéžišek Míra.

PVo
Reply to  Ježíšek
20. 12. 2019 16:29

Díky za přání a nápodobně. TOP radio je jistě nesmysl už jenom že na takové rádio má tady každý jiný názor. Ale srovnání podle poslechovosti,se domnívám, je zcela legitimní, ostatně podle toho prodáváte reklamu.

frkotou
Reply to  Ježíšek
20. 12. 2019 16:33

Tuším, že v minulosti tento web měl chvíli online rádio.

Delší dobu mám vizi internetového rádia, které by fungovalo tak, že by se v pravidelných časových úsecích připojovala jednotlivá studia po celé ČR – více lidí by mělo své rádio, ale vysílali by vždy v učitých blocích v rámci jednoho hlavního rádia. Sám provozuji jedno internetové rádio, které tu ale z nejmenovaných důvodů nechci uvádět. Pokud by tedy mělo něco takového vzniknout podle „Ježíška“, tak rád přiložím ruku k dílu.

Ježíšek
Reply to  Oviradio.cz
20. 12. 2019 19:20

Milý Ivoši, netuším proč jsi zatrpknul vůči radiu COLOR. Když jsem já „přebíral“ radio ETHNO (rok 2012 myslím – a nebylo to úplně jednoduché), tak úplně první co jsem chtěl udělat, byla změna jak názvu tak hudebního playlsitu, což s ohledem na platné (doposud platné) licenční podmínky nebylo jednoduché. Určitě jsem na to nepotřeboval od nikoho poradit. Byl to jaksi z dovolením můj hlavní záměr. Měl jsem tehdy (a mám i dnes) svojí představu a byl jsem rád, že i hudba z tehdejšího hudebního ovi-kanálu byla jedním z doplnění, co jsem chtěl aby na radiu COLOR hrálo. Připisovat si ovšem definici playlistu je mírně řečeno dosti neskromné.

Aktuálně se z Radia COLOR v poslední době stalo spíše oldschool radio, což mě určitě nevyhovuje a chci aby byl playlist doplněn podstatně i současnou muzikou, nikoli jen 80 – 90 let. (to je bohužel důsledek Tvého zásahu do playlistu rádia). Mám bohužel na to v celku málo času, protože se starám např. i o rádio HEY (tam bylo např. přidáno v poslední době cca. 200 nových tracků a podobně se chystá i pro COLOR) a opravdu toho mám aktuálně relativně hodně.

I proto je toto můj poslední příspěk na tento web.

Nicméně aktuálně se na změně playlistu COLORu a jeho doplnění o „mladší“ a novější hudbu pracuje.

Hezké vánoce mír v duši a hlavně asi… Skromnost především.

Jirkas
Reply to  Ježíšek
20. 12. 2019 19:25

Napsal namyšlený, často ironický a také stejně často ulhaný Miroslav Pícha. Tím neříkám, že nejsem rád, že tento človíček existuje a má tyto dvě radia. Ale náfuka je až hrůza a slibotechna též neskutečná + nesnese kritiku. Když mu někdo vpálí pravdu, tak kope jak malé dítě. Na Color bych výrazně nesahal, ale je to věc pana majitele, jak to vidí on sám.

Jarda
Reply to  Ježíšek
20. 12. 2019 19:34

hey je hodně dobre radio, nedam na něj dopustit, ale když přejde na „noční“ program, kdy to odbavuje „stroj“ tak nevím odkud to bere plylist, ale je to hrůza, jako by to bralo někde popový hitradio či co…
Kdyby to pouštělo to co mají moderatoři at už v praze, rbk, brně…. tak to jsou paradní rockové playlisty, zaleží kdo odkud vysílá.

jouda
Reply to  Ježíšek
20. 12. 2019 19:53

A je tam vůbec umístěna technologie, nebo je to jen vypnuto?

Míra
Reply to  jouda
21. 12. 2019 08:18

Krumlov Vypnuté + zdemontované cca dva roky.

hony
Reply to  Míra
21. 12. 2019 14:15

To jakože v Krumlově nejsou ani ant ??

Jarda
Reply to  Ježíšek
20. 12. 2019 20:08

kdybyste četli diskuzi v coloru, tak tam píšou že pro krumlov mají vše připraveno, tak očekávám, že to brzo zprovozní. A všechny vysílače budou perfektně fungovat.

Jirkas
Reply to  Jarda
20. 12. 2019 20:24

Prosímtě, Pícha vždycky něco napíše, naslibuje a pak je všechno jinak. A když mu napíšeš, že slíbil tohleto a tamhleto, poprskává jak malej kluk a vymlouvá se. Za desítku let už ho dobře znám.

Jakub Melin
Reply to  Jirkas
21. 12. 2019 14:11

Trocha modernizace by Coloru prospěla, když bude udělána s citem a respektem k současnému formátu. Za sebe mohu napsat, že na technických aspektech se určitě v příštím roce zapracuje, hlavně na streamové distribuci do měst mimo Prahu. Na konci listopadu jsme mimochodem v tichosti zlepšili kvalitu streamu na internetu. A oldschool sobotní večery taky určitě zůstanou 🙂

Jarda
Reply to  PVo
19. 12. 2019 20:13

spíše hey si nemuže dovolit masivní reklamní kampaň, jinak by poslechovost byla ihned, spoustu lidí by uteklo k nim, už jen proto že mají minimum reklam a člověka to nikterak neobtěžuje, jako když zoufale čeká, kdyže na tom beatu pustěj konečne nejakou hudbu?

Michal
Reply to  Jarda
19. 12. 2019 20:38

Třeba já se snažím Hey ve svém okolí mezi kolegy, kamarády a známými propagovat a co tak pozoruji, stejně většinou ladí Rock radio nebo Beat, případně mainstreamové kolovrátky. Čím to je netuším. Já třeba osobně na Hey oceňuji ten alternativnější playlist oproti konkurenci, ale kolik nás takových je? Rock radio je pro mne minimálně kvůli zvukovému obalu a vyloženě otravným moderátorům dlouhodobě neposlouchatelné (i když co se týče moderátorů, tak Hey až na pár výjimek taky žádná sláva), u Beatu už mě po těch letech omrzela stále se opakují hudba v denním vysílání.
Rock radio ani Beat taky nikde nemají viditelnou reklamu a své posluchače si našly. Prostě rockerů asi není tolik, aby uživili tři rádia v jedné lokalitě. Rádia se prostě všeobecně bojí zkusit něco nového a nevšedního. Všude samá popina, poslední léta i rock a přetahují si akorát navzájem posluchače. A danceři, funk&soulaři, či jiní alternativci nemají co ladit, tak na FM zanevřeli a utekli ke Spotify atd.

Jarda
Reply to  Michal
19. 12. 2019 20:43

u beatu jsem viděl reklamu přes celý autobus, jinak u hey spíš přeladí když ta frekvence hodně ruší, chrastí, prská, kor v období kdy i skoro vedle vysílače do toho lezou pšonci, tak každej přepne jinak jen protože ma vysilač vedle zadku a prostě mu to čistě hraje.

Michal
Reply to  Jarda
19. 12. 2019 20:53

Co si budeme nalhávat, u rádia je nejlepší „reklama“ kvalitní pokrytí. Ti, co si na začátku rozebrali silné „Ženevy“ jsou dnes za vodou bez ohledu na kvalitu programu. A ti, co se snaží dělat rádio srdcem a s citem pro věc, živoří na zarušených 100W bubláčcích. A hlavně typický český posluchač je velmi konzervativní a cokoliv mimo jeho bublinu je nezajímavé a neatraktivní, aniž by tomu vůbec dal šanci. Malá rádia to na našem trhu opravdu nemají jednoduché.

PVo
Reply to  Michal
19. 12. 2019 20:47

Dance není alternativa, to je část mainstreamu… to jen u nás to nikdo neumí/nechce dělat ale i tady všechny „dance“rádia co do stylu „masovky“ byly (RZP, Triangl, Krumlov i to Danceradio od CZC na pidivysílačích)

Lohen1
Reply to  PVo
19. 12. 2019 21:14

Triangl na 97.9 byl pěkně silný. Žádný pidi vysílač

Jirkas
Reply to  Lohen1
19. 12. 2019 21:20

Triangl byl vyjimecny a je ho skoda. A navic ty prenosy z nemeckych klubu byly super. K tomu se dodnes zadne radio a ani v minulosti ZP nebo Dance a jine ani nepriblizili.

Michal
Reply to  Jirkas
19. 12. 2019 21:38

Celou dobu existence kultovního Trianglu dobře pamatuji a jako místní „podještědský“ posluchač mohu říct, že v době jeho nejslavnější taneční éry jsme ho v mojí věkové skupině poslouchali skoro všichni. Byl to skutečně fenomén a za mojí posluchačskou „kariéru“ se již nikdy nic takového neopakovalo. Proto naprosto chápu lidi, co ho i dvacet let po zániku stále oplakávají. Doba tomu prostě přála. Bylo to něco úplně nového, internet byl tou dobou v plenkách, zdroje hudby nebyly a místní diskotéky praskaly týden co týden ve švech. Kdyby takový „Triangl“ vznikl dnes, takový trhák by to už jistě nebyl.

PVo
Reply to  Michal
19. 12. 2019 21:44

..zase Danceradio vygenerovalo velmi slušný zájem když net už tak v plenkách rozhodně nebyl…ba naopak díky netu když jinde nebyla šance vysílat.

Vojta(1)
Reply to  Michal
21. 12. 2019 16:12

Brzký konec Trianglu měl i své výhody. Rádio se jím důstojně vyhnulo postupnému úpadku rozhlasového prostředí v 21. století. Představte si, že by Triangl přežil do dnešních dnů a potkal ho podobný osud, jako potkal rádio Bonton. To by byla daleko horší alternativa.

Michal
Reply to  Vojta(1)
21. 12. 2019 18:43

Šmarjapano, hrůza pomyslet!

Soundwaver
Reply to  Vojta(1)
21. 12. 2019 19:07

to je pravda, když by se dneska řeklo rAdio Bonton bez těch dalších následovníků, všichni by si vzpomněli na popově-taneční radio hlavně z 90ek a přelomu millenia, dneska si při slově rÁdio Bonton každý v představí druhý Blaník, resp. dřívě napůl formát cca jako má Expres.
a u Trianglu by to dopadlo asi podobně, buď by ho do dvou let koupila společnost jako Lagardere apod., nebo by z něj udělali od roku 2003 Fajn radio (protože tehdy na pražské frekvenci „dance“) a nakonec by z toho vznikla současná síť. ale to jsou pouze spekulace, třeba by Triangl v té jeho původní podobě přežil i ten Bonton a taneční Fajn, kdo ví.

Michal
Reply to  Soundwaver
21. 12. 2019 19:27

Zajímavostí je, že před sedmi lety to Jirka Sýkora u RRTV zkoušel znovu s projektem rádia Triangl, tentokrát ale o úplně jiném formátu. Mám dojem, že šlo tehdy o country a folk. Nicméně tehdy neuspěl a frekvenci dostalo dnes již neexistující Gama radio.

Soundwaver
Reply to  Michal
21. 12. 2019 20:01

zrovna jsem to taky četl, dokonce tam mělo být i okenko pro důchodce.:) mimochodem – fakt se šéf původního Trianglu jmenoval Jiří Sýkora, nebyl to někdo jiný?

kdyz jsme u licenček, zajímavé taky bylo, že v roce asi 2012 se o 107,9 v Praze ucházelo Free radio a Helax.

Lohen1
Reply to  Soundwaver
22. 12. 2019 23:02

Jirka Sýkora mi něco říká, ale ředitelkou Trianglu byla žena… jméno si už nevybavím,( někdo tu mi jistě napoví), vysílala dopoledne a po Trianglu dělala dlouho regionální zpravodajství na Evropě 2.

Jirkas
Reply to  Soundwaver
21. 12. 2019 21:14

Triangl by napohodu prezil, jako prezilo Contact Radio.

hony
Reply to  Jirkas
21. 12. 2019 21:51

Když jsme u toho liberce tak vzpomněl by jste si někdo na Euro K ??

LiborV
Reply to  Oviradio.cz
22. 12. 2019 03:39

Ke konci rádio vysílalo převážně málo známou hudbu československého původu z let 60tých až 70tých. Co hráli a vysílali před tím?

Soundwaver
Reply to  Oviradio.cz
22. 12. 2019 08:54

Ano, Malibu Dance Chart, Becherovka 15 Dance, Paegas Top (číslo). všechny běžely na vícero radiích v celé republice. pamatuju, jak asi 3 minuty tam vždycky běžely jingly všech stanic. ani nevim, kdy tahle hitparáda skončila.

Michal
Reply to  Oviradio.cz
22. 12. 2019 09:10

Ten původní jingl pocházel ze skladby You’re ok od skupiny Ottawan.

Tomáš
Reply to  Oviradio.cz
22. 12. 2019 20:17

Na českolipské frekvenci 103.3 fm, začalo v roce 2006 vysílat liberecké rádio Hey! Sever, na konci téhož roku došlo k centralizaci českých stanic rozhlasové sítě Hey. Vysílání rádia Hey dále pokračovalo z Prahy, až do listopadu roku 2013, kdy došlo (nejenom na této frekvenci) nahrazení rádia Hey Country rádiem.

hony
Reply to  Tomáš
22. 12. 2019 20:33

A nevite kde to vysílalo jako že stanoviště ??

Michal
Reply to  hony
22. 12. 2019 20:54

Vše potřebné najdeš na webu JIDXC v sekci NEWS.

Lohen1
Reply to  Oviradio.cz
22. 12. 2019 23:04

Bylo to moderní taneční rádio typu Bonton, po změně Trianglu z Oldies na Dance se posunuli právě k Oldies.

Jarda
Reply to  Jirkas
23. 12. 2019 11:35

Contact přežil jen díky Ještědu, nic vic. Ono co je dnes, tak mimo liberc, ceskou lipu, ale i ten jablonec a asi i turnov tono moc čiste bez problémů nenaladite, kdezto ten Ještěd pokryje celý kraj, takže mimo tato města to drží všechny ty vesnice a malá města, proto hraje v kazdym dalkovym autobuse a podobně… Kdyby mělo pár těch 100 ci 200w vysílačů tak by nepřežili, tady hold dominuje vse z Ještědu a pak az ten zbytek, nejvic u Komerček to stejně honí akorad tak liberec 😀

Jirkas
Reply to  Jarda
23. 12. 2019 14:06

No prave, proto by prezil i Triangl v jakekoliv podobe, o tom taky byla rec.

Jarda
Reply to  Jirkas
23. 12. 2019 16:48

A nejen přežil, ale misto contoctu by všude hrál triangl 😉

Soundwaver
Reply to  Jirkas
21. 12. 2019 09:08

ano, Triangl (jehož konec byl 1999) vyjimečný byl, nevim, zda to tu někdo nepsal ale byl z frekvence 97,9 poslouchaný i Němci až u Drážďan. a hlavně z hlediska taneční klubové hudby byl často srovnatalný se Sunshine-Live, všeobecně potom s radii v západní Evropě. přesto skončil. také byly různé názory na důvod jeho konce.

Jirkas
Reply to  Soundwaver
21. 12. 2019 09:13

Tam zadne nazory nejsou, tam byl duvod jasny, byl tam tlak na jinou stanici a zariznuti bylo ze strany rady a urcitych lidi.

Soundwaver
Reply to  Jirkas
21. 12. 2019 09:44

a tou jinou stanicí byl Proglas, nepletu-li se.

je v současné době v Evropě na FM nebo DAB stylově tejné radio jako tehdejší Triangl?

Lohen1
Reply to  Soundwaver
22. 12. 2019 23:08

Pleteš. Trianglu byla neprodloužena licence na základě silného lobbingu že strany Evropy 2, která startovala z Ještědu. Proglasu byla udělena jeho frekvence jakožto nejméně konkurenční stanici.

H.
Reply to  Lohen1
23. 12. 2019 08:00

Přesně tak. V té době Proglas dostával celkem dost kmitočtů, a bylo to proto, že Proglas málokdo poslouchal, což někomu náramně vyhovovalo.

Soundwaver
Reply to  H.
23. 12. 2019 11:04

jo, to je vlastně pravda, že to bylo spíš ze strany Evropy 2. 🙂 dokonce si pamatuju na to,jak na již končícím Trianglu běžely reklamy na tu novou frekvenci E2 88,1,a jako bonus v té reklamě zaznělo: „a v sobotu večer vaše oblíbená taneční hudba“. no, ten, kdo věděl, jaká taneční hudba se hrála na Trianglu a která v tehdejší Extravaganzze, tak se tomu musel akorát pousmát.

a to bych řekl, že i kdyby teoreticky na tý frekvenci začla vysílat Zlatá Praha, ani tak by se to porovnávat nedalo. prostě Triangl byla jiná dimenze.

Jirkas
Reply to  Soundwaver
23. 12. 2019 14:13

Konec vysilani byl zejmena takovýto, kde i v cca 1.34 zni oduvodneni rady. https://www.youtube.com/watch?v=M2mEpxhuQv0

PPK, JIDXC
Reply to  Jirkas
21. 12. 2019 12:27

Zrušení Trianglu bylo špatné. I pro mne. Podle mne měl i v daleké Jihlavě minimálně nějakou stovku posluchačů. Ale ruku na srdce, broadcaster si za to mohl sám. Kdyby se choval odpovědněji, nikdy by se to nestalo. Ve vzduchu lítalo několik pokut, nedodržovali kde co. Soud s radou jim určitě nepřidal. Byli z jistých míst nepohodlní, to určitě, ale spíš svým konáním. Je to dávno, ale dá se to dohledat. Proglas byl bezproblémový broadcaster a to asi i v licenčku rozhodlo. Nabídl zase jinou alternativu. A taky myslím, že pro pány radní E-dvojka nebo Triangl bylo v podstatě to samé… všecko o úhlech pohledu, pravda není jen jedna.

PVo
Reply to  Lohen1
19. 12. 2019 21:39

Vím, Triangl jsem poslouchal u Pardubic, pidivysílače jsem myslel jen u Danceradio, Lagardere jej převzalo s poslechovostí 24t. denně a 50t. týdně.

Honza K.
Reply to  PVo
19. 12. 2019 19:16

Ach jo:(, já už se těšil, že by to rádio bylo ‚nástupcem‘ Kiss Jižní Čechy s obsahem hudby a oni místo toho budou hrát hity 90. let. Přitom zbytečná konkurence celoplošnému Kissu.

PVo
Reply to  Honza K.
19. 12. 2019 19:56

uvidíme, zatím není co komentovat – pokud ty devadesátky budou převážně taneční (podle slyšení licenčního řízení si tím ale nejsem jistý) tak to s Kissem hrajícím dance maximálně do 1/3 moc společného mít nebude. A ostatně mám dojem že ani těch 90-ek (jedno jakého žánru) nehrají na Kissu převažující většinu.

Míra
Reply to  Michal
20. 12. 2019 09:56

Color poslouchám pravidelně doma na univerzálním přijímači z Lidlu. Uvítal bych zúžení barevné palety, ale dříve bych upravil schéma tak, abych opakovaně neposlouchal reprýzy. Pokud poslouchám každý den mezi 16 a 19.h., některé pořady jsem ještě díky tomu nikdy neslyšel. Poslouchat jindy zatím nemohu. Změnil by to přechod na DAB. Pozitivně hodnotím Dance radio, mám ho raději, než Free. Koukám na výsledky poslechovosti a Coloru se v Praze daří lépe, než Dance radiu. Jak by dopadla tato konfrontace třeba v Českých Budějovicích by mě docela zajímalo. Na Dance radiu bych neměnil nic. Výsledky Freečka jsou podle mě velmi slušné. Absolutním zklamáním je pro mě ČRo Wave. Nekompromisní odklon od elektronické hudby směrem k jaskémusi „prasopalu“. Uvítal bych zavedení stanice s elektronickou hudbou, ta mi opravdu chybí.

PVo
Reply to  Míra
20. 12. 2019 11:40

Na co to koukáte? chápu tento příspěvek leda jako obhajobu osobního vkusu, protože obě citovaná rádia mají v posledním průzkumu prakticky nejbrutálnějí pokles poslechovosti… jak denní (Danceradio o 50%, Free o 40% dolů) tak týdenní ukazatel (obě o 40% pokles).

Míra
Reply to  PVo
20. 12. 2019 13:49

Ano, samozřejmě jen mé osobní konstatování: Color trochu upravit, Dance nechat, Free nechat, Wave neposlouchatelné.
Podivení nad neexistencí rádia obsahově čistě s elektronickou hudbou. Je to jakýsi vzkaz id jednoho posluchače všem jmenovaným stanicím najednou. Omlouvám se, ale přišlo mi to nejefektivnější nsosat sem. Pokud někomu klesla poslouchanost, tak to je možné, ale v původním sdělení jsem to neřešil. Jelikož Freečko nevysílá v Praze, nesrovnával bych jeho výsledky s tam vysílajícím Dance rádiem.
Pouze bych rád věděl, jak by dopadlo Color vs. Dance napřįklad v ČB, když jsem si prohlédl aktuální výsledky z Prahy, kde se daří lépe Coloru. Samozřemě by bylo vhodné sledování dlouhodobější, to máte pravdu.

JM.
Reply to  Míra
21. 12. 2019 14:03

Wave se hlavně odklonil od hudebního rádia pro mladé k nějaké stanici asi pro voliče strany Zelených, plné progresivistické, „ekologické“ a levicové publicistiky a masírky. Fakt nejsem fanda SPD ani Trikolóry, který vidí neomarxisty a levičáky za každým bukem, ale na Wave to opravdu strašně bije do očí (a uší) snad kohokoliv mimo cílovou skupinu. Určití lidé z médií typu A2larm apod. se tam postupně nějak dostali a teď si z toho dělají defakto takový Radiožurnál pro genderisty a levičáky s modernější hudbou. Stačí se podívat na jejich Facebook, co tam dávají za příspěvky a témata. Docela dost se divím, že to vedení ČRo neřeší, asi se bojí řevu téhle menšinové, ale hodně hlasité skupiny, pokud by jim na to sáhlo.

PVo
Reply to  Oviradio.cz
18. 12. 2019 15:03

Díky, zajímavé. Podle stylu argumentace bych si tipnul že je to rozhovor s H. se kterým se tady často přu… 🙂

Jarda
Reply to  PVo
18. 12. 2019 16:48

ten web ješte funguje? :O myslel jsem že uz ne, když zejmena v sekci vysílačů to nikdo pěknou řádku let neaktualizoval..

Jirkas
Reply to  Oviradio.cz
18. 12. 2019 17:53

Moc pekny clanek.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
17. 12. 2019 20:25

Teleko vše hodně uspíšilo, teď uz jim poběží vše. Teď uz jen to Brno. Z teleka mam potvrzeno že se čtu pro ně snaží zkoordinovat vhodný kanál a najít shodu s rakouskem, ale nikdo neví kdy to přibližně bude. Brno si ještě počká jak na přechod z L bandu tak na koordinaci pro vstup operatora „čra dab“

Jirkas
Reply to  Jarda
18. 12. 2019 09:32

Teleko je nezajimave. Potesilo by vice RTI.

Jarda
Reply to  Jirkas
18. 12. 2019 12:55

Také doufám že ten svůj balík vysílačů spustí již brzy 😉 teleko to stihlo. 😉 Ted ještě rti a v lednu čra dab.

HOME
24.7K
0
Přidejte komentář, prosím.x