Komentáře a diskuze

  • Míra 18. 9. 2020 v 13:26 k KomentujemePřevod FM do digitálu by musel být celoevropskou zaláležitostí. Pokud by se řeklo, přejdeme v roce 2...
  • PVo 18. 9. 2020 v 12:28 k Komentujemeo rušení FM pásma jsem nikde nemluvil ( i na něm se dá také vystavět prý až 12 dab sítí...
  • Míra 18. 9. 2020 v 11:22 k KomentujemeJen mi šlo o to, že pán z ČRo míchal dohromady jablka s hovězím. Opakuji, že není důvod rušit FM,...
  • PVo 18. 9. 2020 v 10:39 k Komentujemejo díky, zajímavý článek. jinak v jiném článku od stejného autora: Maximální počet přijímatelných so...
  • Míra 18. 9. 2020 v 09:12 k Komentujemehttps://www.lupa.cz/clanky/prijem-zahranicniho-dab-vysilani-na-vychode-cr-co-vysilaji-slovaci-a-pola...
  • PVo 18. 9. 2020 v 08:52 k Komentujeme800 asi myslel kdyby většina vysílala jen v jednom regionu (kdyby bylo 20 samostatných programů v ka...
  • Soundwaver 18. 9. 2020 v 08:41 k Komentujemeno, Kiss má někdy dobrý zvuk, někdy horší. víte někdo, jak to mají radia nastavěné, tzn. jestli se z...
  • Míra 18. 9. 2020 v 08:29 k KomentujemeKavalčík dělá ranní jukeboxy minimálně od 5:30, ale odbavuje živé telefonáty. Zvuk je celkově nakřáp...

Články

Komentujeme

O čem píšete?
9012 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Franz
1. 8. 2020 16:10

Pár poznámek k programovým změnám na Hitrádiích. Transformace na centrální program zatím probíhá po malých krocích. Poměrně překvapivé bylo přesunutí centrálního bloku na ráno 6-9. Předpokládal jsem, že centrálním programem bude postupně vyplňován zbytek dne a ranní show zůstane regionální do poslední chvíle. Naopak v čase 12-15 mohla Media Bohemia využít toho, že už si lidi zvykli na centrální blok, nasadit novou centrální dvojici a urychlit tak celý proces transformace. Místo toho se vrátili půl roku zpět v čase a vysílají opět regionálně. Ale chápu, že nasazení centrální ranní show je už sám o sobě velký programový zásah. Evidentně se Hitrádio snaží nastartovat novou kultovní ranní dvojku na způsob Leoš a Patrik na E2. Jsem zvědav, zda k dalším posunům směrem k centrálnímu programu dojde už v září nebo až od nového roku. Překvapivě největší vlnu nevole vzbudila nová ranní dvojice na pražském Hitrádiu City (petice atd.). Na ostatních velkých značkách jako je Černá Hora nebo Orion byl poměrně klid. Je vidět, že nejaktivnější jsou v tomto ohledu pražané. Zbytek republiky to nějak moc neřeší. Důležitým parametrem z hlediska dalšího vývoje bude hudební složka, ta se stále ještě nepřiblížila dynamičtější variantě, kterou mělo pražské a brněnské Hitrádio City do začátku letošního roku, než došlo ke sjednocení playlistů všech Hitrádií. Dokonce například i v Ostravě bývalo v několika restauracích slyšet pražské Hitrádio City a to právě kvůli dynamičtějšímu playlistu než měl Orion. 

TÉMA
Změny na Hitrádiích
Last edited 1 měsíc před by Franz
J K
31. 7. 2020 17:50

Tajemný rok na Hitradiích si bere v srpnu volno, pokračovat má zase v září. Teď jsem zvědav, zda bude místo něj prodlouženo regionální nebo centrální vysílání

TÉMA
Přestávka vysílání Tajemného roku
MichalZ
Reply to  J K
31. 7. 2020 18:20

A hlavně novinka, že od září bude vysílat moderátorská dvojice Iva Lecká a Vojta Efler zase spolu. Ale ne na City. Kde to bude, je zatím tajemství.

HONY
Reply to  MichalZ
31. 7. 2020 18:36

Ze by Blaník ?

evžen huml
Reply to  HONY
5. 8. 2020 07:28

B

Last edited 1 měsíc před by evžen huml
Michal R.
Reply to  MichalZ
31. 7. 2020 18:38

No Fajn radio to určitě nebude . Tam mi vůbec nesedí .Takže když ne na Hitrádio tak už zbývá jenom Blaník . Tam mi sedí . Možná nová ranní dvojka na Blaníku . To by dávalo smysl . Uvidíme nechame se překvapit .

J K
Reply to  Michal R.
31. 7. 2020 20:57

Ranní, případně odpolední vysílání na Blaníku by určitě dávalo smysl, pokud teda nedostali nabídku úplně z jiné stanice – jelikož se jedná o osvědčené a oblíbené moderátory u střední generace, mohli by se hodit třeba i Impulsu nebo Frekvenci 1. Ale nepředpokládám, že by Iva po tak krátké době na Blaníku hned skončila.

MichalZ
Reply to  J K
1. 8. 2020 06:30

Taky to tipuju na Blaník. Ale kdo ví, možná by byla Frekvence 1 lepší. Je to modernější rádio. Já když jsem slyšel Blaník, jak se tam moderátoři přemáhají mluvit spisovně, to je hrůza.

Radek
Reply to  MichalZ
1. 8. 2020 07:59

Blaník to nebude, sice tam dvojice jednou byla, ale nebudou zbytečně dráždit posluchače. Vojta a Iva se tam dohromady až tolik nehodí. Nikam na regiony to nevidím, spíš Frekvence 1.

Last edited 1 měsíc před by Radek
MichalZ
Reply to  Radek
1. 8. 2020 15:20

Tak byla by to lepsi varianta. Frekvence 1 se narozdil od Blaniku poslouchat da.

LiborV
Reply to  Radek
1. 8. 2020 22:32

Pokusím se o shrnutí úvah svých předřečníků. V rámci portfolia Média Bohemia část z nás uvažuje, že by mohl Blaník zavést moderování ve dvojici ráno nebo odpoledne Další z nás přemýšlí o tom, že do koncepce Blaníku se budování silných nezaměnitelných show nehodí a mluví o možnosti angažování celé dvojice někým jiným mimo Média Bohemia. Hodně se tu mluví o Frekvenci 1.Já bych se nedivil ani Expresu, kdyby se rozhodl po vybudování „upovídané“ ranní show vybudovat i nové odpolední vysílání. Podle mého poslechu se Iva Lecká ani Vojta Effer na Blaník opravdu nehodí. Slyšel jsem ji, a díky té blaníkovské stylizaci tam talent Ivy Lecké zániká.

TÉMA
Iva Lecká a Vojta Effer
LiborV
Reply to  Ovi
2. 8. 2020 10:28

Děkuji za vyjádření k možnostem přesunu Ivy Lecké a Vojty Effera. Moc logických možností přesunu mimo Frekvenci 1 se nenabízí. Uvažoval jsem chvíli i o Kissu kde odpolední show není tak úspěšná jako Ranní Kiss s Romanem Andělem a Bárou Tlučhořvou. Ale to by nedávalo smysl, když Odpolední Jump nahradil (z důvodu „stáří“ podobnou dvojici jako jsou Vojta s Ivou. Frekvence 1 má ve vysílání vysílání pro mě neznámé dvojice ráno i odpoledne. Jestli je třeba 1 z nich vyměnit nevím.

TÉMA
Iva Lecká a Vojta Effer
Evžen Pražák
Reply to  MichalZ
11. 8. 2020 21:32

Budou na Bontonu.

Radek
Reply to  Evžen Pražák
12. 8. 2020 08:39

Bonton je nízkonákladová stanice, která ještě nějaká ten pátek zakonzervovaná bude. Nebudou investovat, nikdy se tam nevysílalo ve dvojici. Sílu jména této dvojce využijí spíš na větší stanici.

TÉMA
Lecká & Efler
LiborV
Reply to  Evžen Pražák
12. 8. 2020 08:47

Jak se říká nic není nemožné. Přesto by přesun této dvojice na Bonton čekal málo kdo. Očekávalo tu hodně lidí přesun spíše na Frekvenci 1. Evžene, je váš zdroj informací spolehlivý? Pokud ano, tak lze předpokládat, že Active rádio se začalo víc věnovat Bontonu (spekulace).

Michal R.
Reply to  J K
31. 7. 2020 18:48

Nebere si náhodou Tajemný rok pauzu kvůli dovolené Lukáše Barczaye ? Neplánuje Lukáš Barczay jít na dovolenou ?? Ještě od začátku tajemného roku dovolenou neměl podle mě . To by dávalo smysl .

TÉMA
Přestávka vysílání Tajemného roku
Michal R.
Reply to  Michal R.
31. 7. 2020 19:09

Právě jsem na Hitradiich zaslechl nový jingl „Hitrááádio rádio které hraje “ . Takže centralizace do jednoho Hitrádia by byla možná . Možný náznak sjednocení ??

TÉMA
Nový Hitrádio jingl
LiborV
Reply to  Michal R.
3. 8. 2020 18:19

Mohu potvrdit. Dnes v poledne v restauraci v Ostrově hrálo Hitrádio Dragon. Vždy jen každá druhá zmínka názvu obsahovala slovo Dragon. Jingl Hitrádio, rádio které hraje… Jsem během hodiny a kousku slyšel několikrát.

TÉMA
Nový Hitrádio jingl
J K
Reply to  Michal R.
31. 7. 2020 20:58

Nejspíš ano, hlavně jsem ale zvědav, jaký program bude místo nich

frkotou
Reply to  J K
3. 8. 2020 18:04

Centrální. Právě se přihlásil moderátor Vojtěch Přívětivý.

Míra
31. 7. 2020 13:37

Jelikož se pohybuji autem povětšinou v rámci okresu, mám nakonfigurováno AF-OFF. U FM vše funguje podle očekávání, přepínání mezi předvolbami je také svižné. Nedochází k jakémukoliv samovolnému přepisování frekvencí. Spokojenost. U DAB je bohužel rozdíl v tom, jestli přepínate stanice v rámci multiplexu (vlastně dělám úkon, který je stále ještě součástí manuálního ladění), v tom případě je přepínání rychlé. Pokud přepínám pomocí předvoleb (v rámci stejného multiplexu) je prodleva ostudně dlouhá a dochází k přepisu přijímaného kanálu na zrovna přijímaný. Když je vyplá AF, očekával bych i zde plný manuál, jako u FM a svižné přepínání předvoleb v rámci muxu.
Jakmile dám AF-ON, tak bohužel, automaticky dojde k propojení FM a DAB části. V rámci FM se extrémně prodlouží doba počátečního náběhu stanice (pokud má v RDS uvedeny alternativní kmitočty) a také doba pokud přepnu na jinou. V opačném případě kolikrát dojde k přerušení reprodukce (i při kvalitní m signálu) protože ani nejdražší 1DIN Kenwood nemá dva VKV tunery. Proti DAB autoradiu za 1500,- tedy stejný stav.
Jen s tím přepisováním u DAB se neudělá nic, bohužel na původně uložený kanál se nehraje. Přitom by prvotní přepnutí na původně uložený kanál mohlo u DAB fungovat i v ramci AF.
Jak to řešit ? Překopáním celého systému. Upravit volby AF:
1) OFF
2) FM
3) DAB
4) FM + DAB [s provázáním FM a DAB]
5) (FM+FM), (DAB+DAB) [bez provázání FM a DAB]
Plán na cestu na dovolenou je takovej že ve Štěpánovicích pustím Arabelu Relax a ta bude hrát až do Šarváru. Vzhledem k zabezpečení 3-A předpokládám pár výpadků, ale snad vypnutí všech ostatních nesmyslů zabrání přepínání do FM.
Už se těším až po dovolené přepnu opět na AF-OFF.

TÉMA
AF
Míra
Reply to  Míra
3. 8. 2020 07:12

Až do Sárváru Rakušáci (MUX I) opravdu hráli, byť s několika kratšími výpadky. Nejvíce vadil výpadek v tunelu ve Vídni.
Přímo v lázeňském kempu chytám:
5D a 8A z Rakouska
9C OIVCRO
YammatFM
HR1 až 3
Otvoreni
Narodni
Laganini

10D SLO R1
Slo R1
Prvi
Val 202
Ars
Ognjisce
Radio SI

Slovinci jsou zde silnější, než Maďaři

TÉMA
DAB Sárvár
Míra
28. 7. 2020 13:22

Autokino JETE: https://www.cez.cz/cs/o-cez/infocentra/infocentrum-jaderne-elektrarny-temelin-47596
Zrovna tady řešíme, že u Peugeotu 508 se startem přes tlačítko se auto samo uspává po deseti minutách….

TÉMA
Autokino Temelín
Honza K.
28. 7. 2020 11:35

Tento týden vyjde článek na budějovický drbně o Netro Life, kde budou fotky ze studia a rozhovory.

TÉMA
Článek o Netro Life radiu
Jarda
Reply to  Honza K.
28. 7. 2020 11:44

kdyby aspon pan majtel zprovoznil webový stream…

Michal
Reply to  Jarda
28. 7. 2020 17:27

Pan majitel to tak zatím evidentně nechce. Chce vysílat exkluzivně pouze pro Budějovice a okolí. A už má „krásných“ 73 FB fanoušků, z čehož určitě bude část nás nadšenců z celé ČR, co si to reálně nenaladíme. Škoda…
Hudebně se mi to docela líbí (podle záznamů co jsem zatím slyšel), je to celkem široce zaměřené, ale ne zas tak, aby to úplně odradilo fanouška nějakého ze subžánrů. Reálně to má asi potenciál oslovit víc lidí na internetu než na FM. V Českých Budějovicích by chtěl žít každý, bohužel se tam všichni nevejdeme. 😀

Michal
Reply to  Honza K.
3. 8. 2020 18:38

Ať hledám jak hledám, článek není.

TÉMA
Článek o Netro Life radiu
Míra
Reply to  Michal
3. 8. 2020 20:05

Koukám, není, ale bude tohle:
https://m.facebook.com/events/786733952069791
První využití facebooku.

TÉMA
Netro life radio
Michal
Reply to  Míra
3. 8. 2020 20:07

Díky, vím o tom. Nějak jim tam hapruje datum konání.

TÉMA
Netro Life Radio
Míra
Reply to  Michal
4. 8. 2020 06:56

Tak už je to i na webu, akce bude 15.8..

Honza K.
Reply to  Michal
3. 8. 2020 22:00

Tak snad už tento týden, trošku jim to trvá no 😀

TÉMA
Článek o Netro Life
LiborV
Reply to  Honza K.
4. 8. 2020 13:13

Jak se vám líbí článek ze zákulisí?

TÉMA
Netro Life
Michal
Reply to  LiborV
4. 8. 2020 16:38

Mají po ČB nějaké bilboardy, nebo je toto vůbec první možnost jak o sobě dát vědět širší veřejnosti? Mě osobně článek nepřinesl nic moc nového, co bych už nevěděl z dřívějška, ale je fajn, že se o existenci rádia dozví více lidí. Teď se ještě uvidí jaká bude účast na launch párty rádia.
Třeba co se týče nového vysílače Radia 1 v Liberci, na internetu jsem nějaké větší ovace nikde nezaznamenal a krom několika málo odbornějších medií se o tom nikde nepsalo, přesto na launch párty rádia byla pomalu hlava na hlavě, takže se to evidentně mezi lidmi rozšířilo docela dobře. Po konci Kiss JČ je asi v Budějkách po dance music docela hlad, takže věřím, že šuškanda bude dobře fungovat i tady.

TÉMA
Netro Life Radio
Míra
Reply to  Michal
4. 8. 2020 17:11

Já rozhodně nejsem rocker, takže na ty moje pojížďky po městě trojička Netro, R1 a Color bohatě stačí. Akorát se modlím, aby Color měl důstojný zvuk. Z toho mám strach, protože Český Krumlov „vyladěn“ zatím moc není. Jen tak pro zajímavost, u mě doma bude Color Lídláčkem možná lépe zpracovatelný, než R1 (R1 zabíjí Javořice 100,3). Netro bez problému.
Pokud si mám troufnout tipovat, tak v ČB na FM bude mít nejlepší poslouchanost Netro, pak Color a pak R1.
Taky se mi zdá, že tato akce je první událostí, která se na Facebooku objevila a hned si jí lidé vysdíleli, což je vidět na facebooku na číslech.
Ano, po dance music je určitě hlad, určitě není problém udělat playlist jinak, než má Kiss, akorát jde o to, jak. Momentálně jsou v něm jasně patrné snahy přetáhnout posluchače (brutálně ohrané až ,,popové,, věci). Osobně poslouchám také ze zvědavosti, jak to bude celé pokračovat. Momentálně se stal pan Konopa jakýmsi rukojmým „situace“ a já, jako posluchač, vyzobávající občasné perly jakýmsi pozorovatelem.

TÉMA
Netro life radio
Last edited 1 měsíc před by Míra
Honza K.
Reply to  Míra
4. 8. 2020 17:47

Na fb Budějovické drbny v komentářích pod článkem je kladná zpětná vazba, tak snad vydrží co nejdéle. Věřím, že až se to rozjede naplno, bude to stát za to.

TÉMA
Hodnoceni Netro Life
Jarda
Reply to  Honza K.
4. 8. 2020 22:37

spiš je škoda, že to nepusti na internet, měli by ješte vic posluchačů

Lohen1
Reply to  LiborV
4. 8. 2020 23:40

Je to PR článek, takže vlastně reklama.

Míra
27. 7. 2020 19:45

FAJN Radio OFF Air – České Budějovice 101,9 – výpadek trvá již desítky hodin. Není ani nosná, prostě nic.

TÉMA
FAJN Radio OFF Air
Last edited 1 měsíc před by Míra
Jerry
Reply to  Míra
27. 7. 2020 20:18

To same pred 3mi tydny neslo od patku do pondělí, uplne off. Je videt jak fajn radio pousti, tipuju za po prazdninach restart, spousta lidi odladilo, kdyz 3 dny vkuse nehraje

jouda
Reply to  Jerry
28. 7. 2020 08:37

Tento poslední výpadek na 101,9 MHz je od 25.7.2020 17:25 a stále trvá.

Jiříkovo
Reply to  jouda
28. 7. 2020 09:09

Písek, 87.9 běží. Zajímavé, myslel jsem, že se jedná o Ball Budějovic a ono asi ne 😮

TÉMA
FAJN Radio OFF Air
Míra
Reply to  Jiříkovo
28. 7. 2020 14:32

Já myslím, že 101,9 nyní slaboučce hraje, ale bída veliká.

TÉMA
FAJN Radio OFF Air
jouda
Reply to  Míra
28. 7. 2020 17:56

Jj, ale fakt hodně slabě.

Míra
Reply to  jouda
29. 7. 2020 07:56

Po Budějovicích to v autě hraje s RDS, ale uvnitř budov se dá naladit jen těžko…

TÉMA
FAJN Radio OFF Air
Míra
27. 7. 2020 19:29

Dokážete někdo identifikovat, kdo tuto píseň nahrál původně ? Nebo alespoň jakékoliv bližší info. Díky.
DJ Zhdamiroff – When I Come Around (Eurodance Mix)

TÉMA
DJ ZhdamirOFF
Last edited 1 měsíc před by Míra
frkotou
Reply to  Míra
27. 7. 2020 19:34

Řekl bych, že se inspirovali od Activate – Let the Rhythm Take Control.

TÉMA
DJ Zhdamiroff
Míra
Reply to  frkotou
27. 7. 2020 19:42

Jo, inspirace by tam byla ;)) Dneska jsem narazil na toto.
https://www.eurodance-90-cd-shop.com/
Nepočítám, že by někdo něco kupoval na CD (byť, kdo ví), ale jako nějaký přehled nebo inspirace….

TÉMA
DJ Zhdamiroff
frkotou
Reply to  Míra
28. 7. 2020 10:05

Tak párkrát už jsem si kupoval CD třeba z Discogs, protože ta hudba nebyla nikde jinde k sehnání nebo ke stažení a ani na Youtube.

HONY
27. 7. 2020 11:52

Mohu se zeptat odkud jela dříve Jizera v Jičíně děkuji

LiborV
27. 7. 2020 09:54

Vzpomínáte na některé rubriky a pořady rádií 90tých let, které éteru soukromých postupně vytlačil internet. Jde o pořady typu blešák/radio tržiště, nabídka práce, představujeme firmy regionu, seznamka/ sexuální poradna, vaření… Využili jste někdy podobné pořady? Chybí vám? Myslíte si, že takové pořady patří jen do vysílání rozhlasu, nebo i privátních stanic?

Míra
Reply to  LiborV
27. 7. 2020 11:17

Třeba taková sexuální a vztahová poradna už v kontextu dnešní bezkontaktní doby by mohla být zajímavá :)) Pak taky ,,Nastavování zrcadla,, by byl zajímavý pořad. Témata ? Třeba redukce počtu pohlaví (8546644628 je trochu moc), elektromobilita, braní si osobně nepodstatných věcí, žití na 1425535 %, rasismum atd….

Last edited 1 měsíc před by Míra
LiborV
Reply to  Míra
27. 7. 2020 14:26

Jak ubrat tempo a jak se o sebe lépe starat je velmi časté téma pořadů Rozhlasu. Vzpomínám jak v 90 tých letech volali lidé do rádia, kteří prodávali troubu a sháněli návod na domácí výrobu skleníku.

Matyas
Reply to  LiborV
27. 7. 2020 20:42

Na Rádiu Alfa běžel pořad „Červenání“ s doktorem Radimem Uzlem. Na Evropě 2 a také internetovém Dance Radiu byl doktor Buben.

Soundwaver
Reply to  LiborV
27. 7. 2020 22:56

sice to je již po milleniu, ale na Bonton Deejay radiu běžel, tuším, do roku 2006, pořad s Dr Bubnem a Evou Fraňkovou Nedělní nemravnosti, na předchozím Bontonu např. songy na SMS a faxová přání. někde i dopisová. Dále např. Business party na Bontonu s Alešem Vyskočilem..

TÉMA
Dřívejsi pořady v radiích
Ondra
26. 7. 2020 17:25

funguje ještě rádio skvelydevadesatky.cz ?

TÉMA
90s rádio
Ondrej
Reply to  Ondra
26. 7. 2020 23:52

Jo

Ondra
Reply to  Ondrej
27. 7. 2020 11:13

A máš prosím správný odkaz? Když najedu na jejich web, přesměruje mě to úplně jinam na web HonzaVambersky.cz

Cryxia
26. 7. 2020 12:31

Teď chytám Francouze a docela nadherne s RDS INTER na frekvenci 87,9!!!

TÉMA
Sporadic-e
Michal
26. 7. 2020 09:37

Rádio Contact 101,4 má zaseklé RDS. Už několik dní točí stále dokola „PETR KOLAR – PARKRAT“.

Jirka
Reply to  Michal
26. 7. 2020 10:02

Tak u tohoto radia bude oprava trvat roky. 😀

Soundwaver
Reply to  Michal
26. 7. 2020 10:11

tam mají pořád stejné, krom nyní zaseklého RDS, snad i nastavení zvuku včetně znělek. když byste si to pustili v roce 1999, bude to podobné jako teď, možná i žánrově. škoda, že takhle dlouho nenechali i Triangl.

Ovi, mohu se zeptat-jaký máte názor na současný RCL 101 4, tedy Vy jako zastánce programových posunů a proměn radií? 🙂

TÉMA
RCL
Michal
Reply to  Soundwaver
26. 7. 2020 10:18

Náhodou je to skvělý stroj času. Dnes jsem tam slyšel Davida Jelínka a vrátil jsem se zpátky do dětství. 😀

Jirka
Reply to  Soundwaver
26. 7. 2020 10:18

Presne tak, znam tu stanici od pocatku, je to krasne retro a navic jim to funguje a porad dobre vydelava.

Jarda
Reply to  Jirka
26. 7. 2020 10:46

spiše si zvykli že mají 20kW z Ještědu a nemusí vubec nic řešit, že spousta lidí nemá na výběr, takže ty „vesnice“ a „malá města“ jim v součtu hodí víc posluchačů, než třeba krajský liberec (ale netvrdím že tomu tak skutečně je). Kde kdo to radio zná, když hraje i rozbitých rádiích (třeba s ulamanou antenou a podobně), nebo mnohdy i ve sklepě (nemusi to byt sklep, ale třeba baraček v údolí a podobně). Na dobrých místech se to dá chytnout i na frýdlantsku. Spíše by mě zajímalo, pokud by se prosadilo dab+ a dejme tomu z Ještědu by v tom muxu společne s contactem bylo třeba dalších 12 rádií? Přežil by tento „žijící dinosaurus“?

Jirka
Reply to  Jarda
26. 7. 2020 10:50

Prezil, je to takovy Blanik v podobnem.

Václav
Reply to  Jarda
26. 7. 2020 12:48

Ano, protože v pokrytí zůstávají právě v té historii, kdy na mnoha místech na ně nemůže konkurence a jsou jedinou hudební stanicí pro laické posluchače kteří neví, nebo nejde naladit nic jiného. I když taky už RCL nemá takový náskok. Spíš si myslím, že DAB se nestihne rozšířit tak jak FM. A i kdyby, tak obecně rádio podle mě už nebude mít takovou popularitu jako na FM , DAB ho nezachrání. Přichází pozdě, než se stihne rozšířit, další generace bude audio přijímat z jiných platforem. Asi nějaký minoritní podíl klasický rozhlas mít bude, ale DAB z Ještědu nebude příčina likvidace Contactu.

Last edited 1 měsíc před by Václav
Jirka
Reply to  Václav
26. 7. 2020 16:36

To neni konkurenci ,spouste lidem tento odpadkovy typ mezi Blanikem a Impulsem vyhovuje.

Last edited 1 měsíc před by Jirka
Jirka
Reply to  Ovi
30. 7. 2020 20:19

Tomu říkám nádherné a objektivní shrnutí. Klobouk dolů.

Michal
Reply to  Michal
29. 7. 2020 17:07

Tak už jim to šlape.