Komentáře a diskuze

  • frkotou 16. 5. 2021 v 09:47 k KomentujemeJak jinak bych měl popsat, o kterou firmu jde? Každopádně i negativní reklama je reklamou, ovšem v t...
  • LiborV 16. 5. 2021 v 08:50 k KomentujemeFimu jsem si vymyslel myslel, abych na příkladu ukázsl co měštve.
  • PetrPe 16. 5. 2021 v 08:35 k KomentujemeJde videt, ze ta reklama funguje, kdyz ji tady tak popisujete i s nazvem webovky 😆 Je to asi jako...
  • Míra 16. 5. 2021 v 02:07 k KomentujemeMomentálně ve 2 v noci na radiu Smile: CHARLOTTE DE WITTE. Po delší době zase relaxace, tentokrát na...
  • Jakub Melin 15. 5. 2021 v 19:29 k KomentujemeTrenýrkárna je mor. Občas ji zaslechnu na Expresu. Zpívané reklamy jsou taky děs. Nicméně nejvíc mne...
  • frkotou 15. 5. 2021 v 18:52 k KomentujemeMomentálně nezvládám šílenou reklamu na trenýrkárna cz, u ní rádio zcela ztlumím. Nesnáším také zpív...
  • LiborV 15. 5. 2021 v 15:33 k KomentujemePlně souhlasím s Ovim. Velmi hezky popsal typ rozhlasového spotu ve stylu rozhovoru, který mě vytáčí...
  • Oviradio.cz 15. 5. 2021 v 10:11 k KomentujemeV současnosti poslouchám rádio cca 60 až 90 minut denně a délku reklamních bloků nijak neřeším, není...

Články

V Praze vysílá Hitrádio City

Hitrádio City 93,7 FM

Dosud bylo Hitrádio s mainstreamovým Adult contemporary formátem možné v metropoli naladit především na frekvencích Magicu, Vysočiny, Faktoru, FM Plus a FM. Ode dneška vysílá z žižkovské věže na 93,7 MHz/5 kW nový produkt Hitrádio City. Nastává tak zajímavá situace, kdy pod stejným jménem vystupují dvě samostatná rádia – jedno v Praze a druhé v Brně. S výjimkou části jihovýchodní Moravy je Hitrádio nyní dostupné na celém území Česka a přímo konkuruje novému celoplošnému programu Kiss, který se zformoval oficiálně také ode dnešního data.

V případě City jde pouze o kosmetickou změnu. Stanice zůstává v rámci Hitrádií svébytná. Má nadále vlastní playlist, nezměnil se dlouholetý staniční hlas, webové stránky jsou stejné, jen rebrandované. Naopak nový Kiss je oproti dosavadním regionálním verzím i té pražské slyšitelně jiný (o něco bližší Hitrádiu) a každý takový výraznější posun ve zvuku s sebou nese negativní reakce publika. Poslední výstup Radioprojektu ukazuje poměr sil City vs. Kiss 105 vs. 69 tis. posluchačů v Praze týdně. Uvidíme, jak se tato čísla za pár měsíců pohnou. Novou podobu City ukazují potenciálním konzumentům billboardy v ulicích Prahy, jeden z nich byl již včera vidět u Thomayerovy nemocnice v Krči.

RDS na frekvenci 93,7 se dle očekávání změnilo jen nepatrně tak, že původní PS „CITY_937“ se nově střídá s „HITRADIO“, údaje o aktuální hudbě jsou v PS a RT+ rovněž přítomny.

Je docela možné, že ten, kdo City poslouchá kulisově „jedním uchem“, rebranding ani nezaregistruje.

O čem píšete?
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments