Komentáře a diskuze

  • Jakub Melin 24. 7. 2019 v 01:21 k KomentujemeTy italské ERP berte hodně s rezervou. V Itálii v tomhle ohledu často přehánějí, koordinace tam fungují dost j...
  • Václav 23. 7. 2019 v 19:34 k Komentujemetaky bych čekal že to dá víc, víc mě přijde že dají ty 630 kw jako je třeba u té...
  • Jarda 23. 7. 2019 v 19:31 k Komentujemejak mohli tak masivní koordinace projít :O a zajimave že v okruhu dosahu dle fmscan je tam kotel frekvencí jak...
  • Václav 23. 7. 2019 v 19:27 k Komentujemedobrý, to musí zářit jak sviňa, to se naladí i bez přijímače.
  • Jarda 23. 7. 2019 v 19:20 k Komentujemejinak, našel jsem na google misto kde je na ten vysilač vidět, te to obrovský stožar, po cele sve delce...
  • Václav 23. 7. 2019 v 19:19 k Komentujemehttps://fmscan.org/net.php?itu=I&pxf=Radio+Deejay, nejde mě samostatně zobrazit jen ten jeden vysílač, ale...

Články

Radio Dálnice (ne)funguje už dva roky

Radio DálnicePřesně před dvěma lety (3. dubna 2010) se na jihlavské frekvenci 99,4 MHz za poměrně velké publicity objevilo tzv. specializované dopravní rádio svérázného ostravského podnikatele, dříve spolupracovníka komunistické tajné bezpečnosti, Radima Pařízka. Za tu dobu se našlo pouze minimum řidičů, kterým by vysílání posloužilo. Rádio funguje dlouhodobě v režimu „utajení“. Při zahájení provozu se samo prezentovalo jako „čtvrtý pedál v autě“, uplynulých 24 měsíců ale ukázalo, že je to mezi českými rádii spíše páté kolo u vozu. O Radiu Dálnice je v poslední době slyšet pouze v souvislosti s novými licenčními řízeními na kmitočty Děčín 92,7, Zlín 94,3, Liberec 107,4, Teplice 92,4 a Brno 96,4 MHz. Zájem Dálnice lze očekávat i v soutěži o nové frekvence v Ústí nad Labem, Frýdku-Místku, Pardubicích a na Šumpersku.

 

Už jste někdy naladili Radio Dálnice?

Nahrávání ... Nahrávání ...

Komentáře