To, že chce společnost Lagardère provozovat rádio mluveného slova, jí vzhledem k jejímu počínání v posledních letech stále nějak nemohu uvěřit. Pokud to tak skutečně má být, nechť se tak stane co nejdříve. Jinak se především vinou vysílané hudby dosavadní posluchačská základna rychle rozuteče. Domnívám se, že Rádio Česko i předchozí českou redakci BBC lidé vyhledávali hlavně kvůli absenci hudby. To byla hlavní přednost, která už neplatí. Nový provozovatel navíc nepochopitelně nasadil šedivý, konzervativní a ohraný popový mainstream, tolik zprofanovaný stanicemi Radiožurnál, Frekvence 1, Impuls či Hitrádio.
Kdo dosud nadával na hudbu na Radiožurnálu, ten má nyní možnost vyřádit se i na BBC. Třeba Brichtova Dívka s perlami ve vlasech je na „zpravodajsko-informační“ stanici šťavnaté sousto. Chce-li Lagardère oslovit nové a náročnější publikum, než mají jeho dosavadní značky, nezačal dvakrát šťastně. Ale vše je na začátku, třeba se z toho časem stane i mnou respektované rádio.
23:02 19.09.2024