• Petr 20. 8. 2018 at 23:46 on KomentujemePodle fotek z dob jejich fungování tipuju, že svůj mixák nabídli do sbírky Jihočeského muzea :-D
  • Honza 20. 8. 2018 at 13:37 on KomentujemeChtěl bych se zeptat jestli tady někdo kdo například rozebíral studio Kiss Jižní Čechy nebo někdo kdo má nahrá
  • Jarda 17. 8. 2018 at 19:59 on Rádio Dálnice – frekvencemě tam šlo a i hey šlo, ale na operačnich salech. Ale tedka jsem na interně ;) a tam jak
  • Michal 17. 8. 2018 at 11:54 on Rádio Dálnice – frekvenceZrovna Dálnice mi v KNL na lůžkovém ÚČOCHu hrála dost mizerně. Z libereckých vysílačů asi nejhůř.
  • Jarda 16. 8. 2018 at 20:50 on Rádio Dálnice – frekvenceTaková zajímavost, radio dálnice jsem parkrat slyšel u nas v nemocnici v liberci, hralo na "urgentu" na chiře.
  • Petr 16. 8. 2018 at 18:02 on KomentujemeJeště doplním, že odstávku hlásili předem. Její přesný čas ale nemohli ovlivnit, vzhledem k tomu, že vysílání

Články

Pomník devadesátkové rozhlasové éry na Ostravsku

Radiohrad 89,5 TěrlickoPosluchači z Havířova, Třince, Ostravy, vzpomínáte na Radiohrad? Nenápadná stanice původně radioamatéra Milana Rašíka z vesnice Hradiště u Těrlicka. V éteru mezi lety 1992 a 2001. Dlouhá léta bylo rádio šířeno z kóty Babí hora nedaleko svého sídla v Hradišti 245. Nejprve na 102,5 MHz, poté na 89,5 MHz, a to v málo rozšířené kruhové polarizaci. V poslední fázi své existence vysílalo z hory Godula, která zajišťovala lepší pokrytí Ostravska, a z dokrývače pro Třinec. Od Nového roku 2002 bylo na 89,5 místo Radiohradu vysíláno Radio Čas Slezsko, v květnu 2011 se pak modulace změnila na Radio Čas Rock.

Původní vysílač na Babí hoře dodnes stojí a zůstala na něm dokonce i anténní soustava:

1 comment to Pomník devadesátkové rozhlasové éry na Ostravsku

Napište komentář (na mobilu prosím vícekrát ťukněte do bílé plochy pod tímto textem nebo zvolte zobrazení webu pro počítač)