Nejnovější komentáře

  • David Pražák: Těmto projektům fandím, protože žádné rádio Eurodance, ani Trance u nás nehraje. Vyjímku tvoří Kiss a DJ Basslicker v jeho…
    23:16 14.06.2025
  • EuroRider: Amatérské rádio co hrálo EuroDance, rnb, Trance, italodisco, eurobeat. Vysílalo se cca týden. Skoro celou dobu moderované. Hodně podobné Trianglu
    20:48 14.06.2025
  • Marek: A co to bylo za rádio? Slyším o něj poprvé.
    20:41 14.06.2025
  • EuroRider: Internetové vysílání rádia EuroRide muselo být dne 14.6. ve 20:00 ukončeno. Díky všem, kteří se do vysílání zapojili 🙂
    20:32 14.06.2025
  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty: Slow Down jde přesně proti těm jeho úvahám a i proto si myslím, že má šanci uspět, respektive přežít. Je…
    13:34 14.06.2025
  • David Pražák: Něco pro fanoušky Eurodance. Nějaký človíček kousek od Brna spustil internetové rádio, který má být něco, jako Triangl. To rádio…
    12:57 14.06.2025

Všechny komentáře

Komentáře

Ivo Harvánek

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
28.5K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Šeryf
2. 6. 2025 10:26

DAB+ multiplex Play.cz už není single-plex. Přibyly stanice Expres FM a Classic Praha. Bohužel o5 ve standardním bitrate 64 kbit/s, bez dynamického textu. To je u klasiky velká škoda, takže zase spíš palec dolů…

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Šeryf
2. 6. 2025 10:44

A já jen dodám, že zároveň zmizely z regionálky ČRA. Čímž mě moc nepotěšili, vzhledem k tomu, že Play.cz zatím nevysílá z Ještědu.

Poslouchac

Tak snad aspon funguje preadovani do FM…..

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
2. 6. 2025 11:20

To nijak nerozporuji, nicméně mohli zatím dočasně zůstat na 7B, dokud Play nespustí Ještěd.

Václav

Pro tento případ tak důkladně budovali FM v Liberci 🙂

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Václav
2. 6. 2025 11:27

To zní, Václave, trochu jako ironie. Vzhledem k tomu, že to s tou FM anténou dopadlo přesně tak, jak jsem nechtěl.

Václav

Ano bylo to trochu myšleno s nadsázkou, zároveň však aspoň něco, asi tušili že to s dabem nebude jen tak – to pro ty kdo se ptají proč se spouští další FM krom toho velká část posluchačů jede na FM . 7b se vypíná kvůli tomu že nebylo předmětem aukce, tak jako špulka – nevím odhaduji tento důvod

Jirkas
Reply to  Václav
2. 6. 2025 22:09

Zadne 7B se nevypina ani vypinat nebude, to je regionalni sit vysoutezena CRa.. Ty v tom mas trochu hokej.
Expres a Classic opustili regionalni mux nejen na 7B, ale i na zbytku, protoze uz maji smlouvu s Play.cz a budou vysilat u Play.cz

Last edited 12 dní před by Jirkas
Jirkas

Mohli dočasně zůstat.. peníze se na zemi moc neválí.. Uvidíme, kdy opustí Color Multiplex.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Jirkas
2. 6. 2025 20:43

Tak zrovna seznam.cz nejsou žádní žebráci. Když RU dočasně ponechali svoje stanice u RTI, aby lidi nepřišli o příjem, čekal bych totéž i od seznamu. Ale je fakt, že co se týče Expresu, tak ta ztráta není zase tak brutální, protože v Liberci to na FM víceméně hraje, na Frýdlatsku to za moc nestálo ani na tom 7B a jinde už to jakžtakž obslouží Černá hora, Buková hora a Žižkov. V případě Classicu už je to samozřejmě o dost horší.

Jirkas

To není o žebráctví, to neznamená, že když je někdo bohatý, tak rozhazuje.. nerozhazuje… V RTI to RU nechalo, protoze z počatku CRa spustili jen cast site, která byla dost děravá a jen s RTI to dělalo nějaký celek.

Last edited 12 dní před by Jirkas
JM.
Reply to  Šeryf
2. 6. 2025 19:59

Tohle je naprosto absurdní. Prázdné multiplexy, všude spousta místa, a my tady vysíláme nízké toky a to dokonce i u klasiky, kterou vysílají u sousedů i s bitrate 144 kbps a to v prázdném multiplexu se třemi rádii. To je prostě ostuda neskutečná.

A pokud tu někdo bude argumentovat tím, že si šetří místo v (zatím prázdném) multiplexu, tak přece nic provozovateli nebrání to pustit s vyšším než smluvním bitrate do doby, než bude mít plno a teprve pak to „zkrouhnout“ na smluvně daný tarif/bitrate. Těžili by z toho všichni – posluchači, rádia i samotný provozovatel, který by si udělal reklamu kvalitnějším zvukem.

Jarda
Reply to  JM.
2. 6. 2025 20:26

Hezky napsano, s tim souhlasim
Jediny, kdo toto praktikuje je color mux, to je srdcovka

Jirkas
Reply to  Jarda
2. 6. 2025 21:13

Že to píšeš zrovna ty, co zvuk ČRa od počátku chválí, jak to pěkně hraje a že žádnou plechovost neslyšíš..
Přitom je to zvuk na pozvracení.

Last edited 12 dní před by Jirkas
Jakub DXer
Reply to  JM.
2. 6. 2025 20:28

Asi prostě hesla: „Na horší se hůře zvyká“ si nechcou „rozmlsat“ cz posluchače DAB+

H.
Reply to  Jakub DXer
2. 6. 2025 21:51

Záměrná výchova posluchačů k „minimálnímu standardu“ je standardem naší rozhlasové scény už nejméně 20 let 🙂 Docílí jedině toho, že nakonec utečou všichni.
S JM naprostý souhlas.

Jakub DXer
2. 6. 2025 09:27

Dle serveru Parabola přebere mediální skupina pana Hájka Radio Energic.

Jakub DXer
Reply to  Jakub DXer
2. 6. 2025 10:33

Pokud je to převzetí Energicu z důvodu, že si na sebe toto čistě DABove (myšleno bez FM) „nevydělalo“, tak pak je zcela mimo vize komunitních rádií v DABu typu „Radio Skaut“, o které mluvil pan Holík na Digitalku…

PVo
Reply to  Jakub DXer
2. 6. 2025 11:31

o komunitní rádio přece nešlo v žádném případě, to je fakticky u nás jen ten Proglas

„Hudební formát rádia ENERGIC zůstává zachován.“ takže pochybuju že přibyde nějaký důvod pro víc lidí proč ladit

Jakub DXer
Reply to  PVo
2. 6. 2025 13:34

Právě protože to (zřejmě) neutáhlo komerční rádio vysílající v DABu v Praze, tak pochybuji, že někdo postaví na nohy nějaké komunitní rádio (vyjma ještě Radio 7) a udrží ho dlouhodobě při životě .

PVo
Reply to  Jakub DXer
2. 6. 2025 13:38

já si naopak myslím že existují formáty který by se v DABu prosadily ve formátu komerčního rádia

Jirkas
Reply to  Oviradio.cz
2. 6. 2025 19:12

A tečka už je zase na 10D pryč. 🙂

Noobish
31. 5. 2025 21:06

Fotka RDS PROGLAS, 97.9 na pamiatku. 🙂

2C3AAA83-6950-4CA0-9B6F-146F4D82CD06
Noobish
31. 5. 2025 19:40

Hehe, nejak sa nám pokazila RDSka na 92.8 Čas (mimochodom, nemala Dálnice PI 2316 namiesto 2318?)

3AFF0400-74BA-47CA-8163-382BC353301C
Marek
31. 5. 2025 17:04

Je-li Proglas ve Žďáru nad Sázavou vypnut, co tam teď vysílá?

TÉMA
Nová stanice na frekvenci 104,0 ve Žďáru nad Sázavou
Michal
31. 5. 2025 14:53

Ahoj všem mám dotaz jaká stanice bude teda místo proglasu na 97.9?

TÉMA
Proglas
PVo
Reply to  Michal
31. 5. 2025 15:20

to se dozvíme až to RRTV někomu přiklepne v licenčním řízení

Jarda
Reply to  Michal
31. 5. 2025 18:32

bral bych, kdyby to vzal čro pro stanici liberec 😉

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
31. 5. 2025 20:32

Když už by měl Ještěd 97,9 získat ČRo, taky bych se spíš přikláněl k ČRo Liberec (ve stereo modulaci) a jeho poněkud děravější síť by mohl zdědit mono ČRo Plus. Když ČRo tvrdohlavě odmítá vyřešit kolizi ČH 101,9 vs BH 102 výměnou 101,9 za 88,5, z principu mu ten Ještěd pro Plus nepřeju.

Václav
Reply to  Michal
31. 5. 2025 21:39

Znova připomínám po třetí že údajně Lukáš Polák to ví ale nepoví, takže je rozhodnuto? zajímavé je že by se již mohlo rozhodnout , pro čra jedině dobře. Arcivévoda má logiku. Čili Čro Liberec má teoreticky logiku, nabízelo by se aby krajské vysílání šlo z ikonicke dominanty kraje, avšak minimálně místní by měli říct jestli je pro ně tak nezbytný, hodně toho říká že již v 90 letech byl předán perspektivnější Čro 2 Praha,prakticky od počátku existence těchto dvou okruhů se o pochybuje o jejich existenci díky kanibalizaci hlavně v minulosti, tak k čemu by to bylo, výsměch určitě půlce populace, která je proti poplatkům, navíc z těch málo frekvenci na Pradědu většina patří již Čro, tak další? 4x Čro, 2 x soukromník?

Poslouchám Proglas , poprvé snad modlitbu zvláště večer, no a už je konec 21.15 Otčenáš jak na potápějícím Titaniku, ani nestihli na konci promluvu, nevím jestli to zsregtrovali ve studiu že je to useklo, a co pak řekli. Moment vypnutí Žďáru jsem nestihl, bo jsem stěhoval, ale zajímalo mě co se dá místo něho lovit, nu a tak jsem zůstal na vzdáleném primaci z Jihlavy, vymakaný s rotační anténou akorát nevím když se napojí víc uživatelů, tak kdo bude mít to poslední slovo „Chaloupko ke mně!“ Když jsem odpoledne zapínal byl na něm již podezřele na laděn Proglas z Pradědu. No a já jsem na něm naladil i poslední chvíle 97,9, na začátku kolem 21.hod to p . Holík nezapomněl vzpomenout.

Co si tak pamatuji takhle z hlavy tak další vypinany bude české Budějovice 30.6. ve 14 hodin

Václav
Reply to  Václav
31. 5. 2025 21:41

Zapomněl bych obrázek

Screenshot_2025-05-31-21-16-18-697_com.android.chrome
Hynek
Reply to  Michal
31. 5. 2025 22:23

Můj tip je Rock Rádio, nebo Hitrádio 😀 Nebo Kiss…….

Pardubičák
Reply to  Hynek
1. 6. 2025 10:08

Kdepak Rock Rádio, na 97.9 je zpět Triangl!

JM.
Reply to  Pardubičák
1. 6. 2025 10:36

Myslel jsem, že si někdo dělá prdel, ale on tam ten „Triangl“ fakt je. A dokonce i s RDS a radiotextem.

triangl
PVo
Reply to  Pardubičák
1. 6. 2025 10:44

Kéž by ale firma Rádio Triangl s.r.o. je v likvidaci…. to spíš Mirinda předvede „Hit FM pro euroregion Nisa a daleko za jeho hranice“ podle tradice Media Bohemia z Kypru asi na páté frekvenci..

JM.
Reply to  PVo
1. 6. 2025 10:45

On tam ten Triangl ale opravdu hraje, někdo pustil hudbu s původními jingly Trianglu na uvolněných 97,9 FM, v Jizerkách je to docela silné.

Lukáš
Reply to  JM.
1. 6. 2025 10:53

Potvrzuji, hraje i v Turnově, ale hrozně slabě. Byla by to paráda, kdyby na této frekvenci v budoucnu opět vysílalo rádio podobného formátu, ale chápu, že to asi nestane.

Michal
Reply to  Lukáš
1. 6. 2025 12:10

já ladím v Orlických horách a na teleskopu to hraje ale rds nenaskočí ale v autě RDS jde takže pokrytí celkem slušné

TÉMA
Triangl
PVo
Reply to  JM.
1. 6. 2025 10:56

nojo fakt, tady – Holice v Čechách- je to slyšet taky (s mírným šumem bez externí antény) , hnedka jsem si to uložil na předvolbu 1 !
Dík za tip, zase po delší době jsem naladil FM 🙂

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  JM.
1. 6. 2025 10:58

Paradoxně v Liberci ani ťuk. 🙂

PVo

byl i moderovaný vstup a hrají pěkně , i když mám dojem že by se Ti to ale moc nelíbilo

PS: v režimu mono je ten šum téměř nepostřehnutelný…

Last edited 13 dní před by PVo
PVo
Reply to  PVo
1. 6. 2025 11:28

jinak je to vysílání od řiťrádia hownocuc, Takže díky pro H, 🙂
na facebooku Triangl FM
stream od Noobishe http://xdr.noobish.eu:42069/

Noobish
Reply to  PVo
1. 6. 2025 11:48

Nechám to uzamknuté pre triangl až do konca vysielania, tak si to užite 🙂
Paradoxne to ide z úplne iného smeru, než by som čakal, ale detaily prezradzovať určite nebudem 😀

Last edited 13 dní před by Noobish
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
1. 6. 2025 15:06

PS tenkrát vážně bylo s malými písmeny? V té době jsme měli jako jediný přijímač s podporou RDS autorádio s kazeťákem Blaupunkt v nové Felicii a ten měl jednoduchý segmentový displej, co zobrazoval jen velká písmena. O nějakém radiotextu jsem tenkrát neměl vůbec potuchy.

PVo
Reply to  Oviradio.cz
1. 6. 2025 16:06

to přece nemusí být, jde jen o pojetí od H,
Ostatně minulé pojetí od tvůrce rádia L bylo rádio s relativně aktuálními songy…

Michal
Reply to  PVo
1. 6. 2025 18:22

Triangl konec

PVo
Reply to  Michal
1. 6. 2025 19:32

jakým výkonem vysílal a odkud (zhruba) ? říkali to na konci ?

H.
Reply to  PVo
1. 6. 2025 19:46

Ronov n./D. – Krkanka 1kW ERP maximum ve směru SZ 🙂

RCS
Reply to  H.
1. 6. 2025 22:32

Na další akci pustíme vysílač na Ještědu, jen nám dejte vědět! Ale do té doby nám to asi zabere nějakýů „legální“ program.

PVo
Reply to  H.
1. 6. 2025 22:38

solidní výkon, proto ta otázka na toho maníka z Třebíče, jestli poslouchá taky z éteru

btw: byl jako něco já, FM éter ignoruje a poslouchá leda z netu (on polská a rakouské rádio, já tedy česká netová a ruská), ale přehled o rádiích měl dobrý (to snad mám taky)

David Pražák
Reply to  PVo
1. 6. 2025 23:19

To jsem byl já, co jsem o tom mluvil. Dobrý postřeh. Jen bych se vyjádřil k tomu, že český rozhlasový éter je prohnilý, v českém éteru převažují skladby typu Mirai, Kabáti, Slza, atd. Ale z taneční tvorby Eurodance nic v našich rádiích není. V budoucnu to nevidím růžově. S dabem to bude složitější kvůli poplatkům Ose, Integramu, atd. Do licenčního řízení na bývalé frekvence Proglasu se přihlásí pouze stávající provozovatelé se svými současnými programy. Takže tady budou nadále vládnout Shitrádia, Rockrádio, Fajn, Blaníky, Impuls, apod. Osobně už nic z toho neposlouchám. Konzumuji už pouze na internetu. V autě už také jedeme přes Apple carplay, nebo Android auto.

Tuxik
Reply to  David Pražák
1. 6. 2025 23:42

Dobrej komentar, ted to posloucham ze zaznamu. Cas ukaze jak bude eter vypadat. Vysilani Trianglu za mne na jednicku, objel jsem Prahu, vsude to hralo krasne. A pak kolecko pres Jesenici na Mandavu kde to jelo i s RDS bez sumu.

PVo
Reply to  H.
2. 6. 2025 13:54

Abych to zhodnotil tak na polní podmínky dosti dobrý, playlist od druhé třetiny sice trochu slabší než bych si představoval (DJ Bobo nemůže být pro dancera nadávka i když spíš mám na mysli zařazení některých jiných songů, musel bych si to ale projít jmenovitě podle playlistu z FB, jestli to má být konkrétněji) , vtipné vsuvky z kázání a nepřekonatelné bylo slyšet původní znělky znova v éteru..

A hlavně že Spytihněv zase na FB nepsal že jde o zneužití rádia jeho dětství jako u rádia L 😀

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  PVo
2. 6. 2025 14:02

Tady to byla myslím celkem milá a vkusná vzpomínka na rádio mého dětství, nemám výhrad, líbilo se. 🙂

Soundwaver
Reply to  PVo
2. 6. 2025 21:55

nevim, ale tahle verze Trianglu mi každopádně přišla ještě o něco lepší a hudebně přesnější než radio L, (vcetne rnb hudby).

ale od konce ‚L‘ – ka ubehl taky už nějaký čas a tak si ten jejich playlist už moc nepamatuji. song Superbeat-Feel The Drive, ale i ostatní byly fakt vybírány asi pečlivě z původních nahrávek. ani bych se nezlobil, kdyby zacali (včerejší Triangláci) vysilat alespon pres net (ale i v éteru samozřejmě)..

PVo
Reply to  Soundwaver
2. 6. 2025 23:20

přesně nevím už je to moc dávno…co mi zbylo v paměti tak spíš dojmy .. já tedy objevil Triangl jen cca posledního 1,5 roku a poslouchal tedy fakticky jen o víkendech .. když teď vyhlašoval aby mu posluchači poslali typický song Trianglu tak jsem si na žádný konkrétní ani nemohl vzpomenout..

Btw třeba DJ Lucifera ale natuty na Trianglu nehráli – na rozdíl od RZP..
Zrovna to RnB mi teď v playlistu vadilo. Ale je fakt že přes den jsem už tehdy považoval playlist původního Trianglu za horší než na RZP. Plus třeba polední pohádka nebo ta víkendová odpoledne s těma dvěma co je pak Kříček (programový na RZP) po zániku přetáhl místo aby zavedl noční program ala Triangl.
Ale zato v noci z těch setů typu jako je ten Tebou zmiňovaný Superbeat-Feel The Drive jsem míval pomalu orgasmus 🙂 .. -třeba v neděli jsem poslouchal obvykle do půl třetí a za 3 hodiny vstával na cestu do Prahy.

Teda že Triangl existoval jsem věděl už když začalo vysílat (to jsem byl ještě ten typický nadšený ladič každého nového rádia), ale to bylo ještě jen tuctové rádio jako jiná v okolí.

LRadio
Reply to  PVo
1. 6. 2025 23:30

Radio L pravděpodobně není zcela mrtvé, možná uvažují o návratu. https://www.facebook.com/profile.php?id=100093041622054

PVo
Reply to  LRadio
2. 6. 2025 13:41

možná nebo je aspoň projekt ?

Václav
Reply to  Oviradio.cz
5. 6. 2025 20:08

Přívalové srážky na Zlínsku tradičně vyřadili z provozu vysílač poblíž nejvýše položeného chrámu na Hostýně.

HOME
28.5K
0
Přidejte komentář, prosím.x