Nejnovější komentáře

  • Jakub DXer: Já ty dekadovký (v podání TV stanic na satelitu) rád nemám, protože to vnímám jako omezení… Jo, rád si připomenu…
    16:01 26.07.2024
  • PVo: a mají repertoár od Bacha po Vlacha? .. odhaduju (resp. nechce se mi to na netu hledat) že jde o…
    13:13 26.07.2024
  • Oviradio.cz: Absolute 80s, Heart 70s, 80s80s, Nation 90s atd., základem vždy mainstreamové hity.
    11:36 26.07.2024
  • PVo: „dekádově vymezené formáty“ moc nechápu (pokud jsou tedy vymezené JEN dekádově) a nevěřím v jejich úspěch.
    10:58 26.07.2024
  • Oviradio.cz: Samozřejmě, ale počítám jen subjekty, které mají nějaké profesionální zázemí, obchod, strukturu. Color je v kategorii nadšeneckých projektů, smysluplné pokrytí…
    10:11 26.07.2024
  • Jakub DXer: Abych byl objektivni, tak mimo mainstream je hudebně i Color rádio, takže to.ukousava taky z pomyslného koláče možných nových projektů…
    09:50 26.07.2024

Všechny komentáře

Komentáře

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
24.7K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Jirkas
Reply to  Oviradio.cz
17. 11. 2020 10:27

Nádhera.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
17. 11. 2020 10:29

Kez by se rozšířila i nabidka v českém dab+….

Jirkas
Reply to  Jarda
17. 11. 2020 11:44

Na to si musíš počkat.

LiborV
Reply to  Oviradio.cz
30. 12. 2020 02:56

Rádio Nostalgie patří do rozhlasové skupiny NRJ. Rádia Nostalgie vysílají i v několika dalších zemí než je Francie. Například v Belgii a tuším i v Nizozemí.

Jarda
16. 11. 2020 18:44

Někdo koordinuje 105,1 Hradec Králové a 100,7 Vamberk, oba vysílače jen 50W opravdu jen pokrytí města. Koho typujete, že si to zkoordinoval?

jouda
Reply to  Jarda
16. 11. 2020 19:33

Je to velmi nečekaný žadatel, zejména v případě toho HK. 🙂

Michal
Reply to  jouda
16. 11. 2020 19:39

Třeba změní název… 🙂

Marek
Reply to  Jarda
16. 11. 2020 21:31

Poslední dobou se rozšiřuje vysílání rádia 1, třeba to převezme tuto frekvenci.

Jarda
Reply to  Marek
16. 11. 2020 22:32

Radio 1 by zas nešlo mimo krajska města. Toto radio se uzivi jen v krajskych městech, ale tam uz nejsou kmitočty. Navic tech 50w, to bych typoval na hey, nebo dálnici.

Jirkas
Reply to  Jarda
17. 11. 2020 08:22

Radio 1 si dost polepsilo diky DAB a dost lidi ho ladi prave tam.

TÉMA
Radio 1
Michal
Reply to  Oviradio.cz
17. 11. 2020 08:52

Lidičky přestaňte už špekulovat a koukněte se na fmlist. Šmarjapano. 🙂

Jarda
Reply to  Michal
17. 11. 2020 09:58

Tak uz ho nekdo aktualizoval, vcera tam byli za čerstva jen kmitočty.

Vaclav
Reply to  Jarda
17. 11. 2020 09:32

Jeden z mých tipů, na fm scan potvrzených a je to Orlicko aneb jak spojite dojet do největšího východočeského mesta, doufám že ne obvyklý scénář navyšování pokrytí aby melo vyšší cenu pri predavce MB. Nicméně nazev Orlicko je relevantní pro ostatní území východních čech, jinak něž r. Kroměříž s vysílač em ve zlíně.
Jinak je to docela hardcore 105,1 vs. 105,3! Myslim ze asi moc nepomůže ze 105,3 jede s nižším výkonem nez ostatní černohorské.

Last edited 3 let před by Vaclav
Noobish
Reply to  Vaclav
17. 11. 2020 09:54

Podľa mňa je v HK 105.3 irelevantná vzhľadom na pokrytie od 96.2. Myslím si, že v HK to bude hrať obstojne. Mimo HK to už bude chcieť lepší tuner. (v podstate akýkoľvek tuner z auta napr.) – 105.1 je sama o sebe veľmi čistá v okolí HK, ak nepočítam 105.2, kde je bleed z černej hory.

Michal
Reply to  Vaclav
17. 11. 2020 09:58

Je to přesně uprostřed Hradce na kopci, pro město samotné asi v pohodě. Autorádia si s tím hravě poradí, soudobé domácí přijímače by měly taky.

Mike
Reply to  Jarda
28. 11. 2020 13:20

Vypadá to, že Vamberk nakonec nebude mít frekvenci 100,7 MHz, ale 94,3 MHz.

Jarda
Reply to  Mike
28. 11. 2020 13:40

také jsem si všiml, že to změnili.

jouda
Reply to  Jarda
28. 11. 2020 15:02

Tak to bude konec příjmu Vysočiny.

Jarda
Reply to  jouda
28. 11. 2020 15:57

nejspíš ano, ale nikde se neobjevil důvod proč ta frekvence neprošla nebo proč ji změnili, jestli by se to rušilo, nebo zda jí chtěl někdo jiný…

Míra
Reply to  jouda
28. 11. 2020 16:03

Tak žádat v ČR o 100,7 je bláhovost….Nedotknutelný Cukrák.

LiborV
Reply to  Míra
28. 11. 2020 17:15

Možná tak bubláček na 100, 7 na Zlínsku. Ale jinde jde o kolizi s Cukrákem.

Jarda
Reply to  LiborV
28. 11. 2020 17:42

pravda že to hraje až hodně daleko, záleží jak velké má ochranné pásmo, jinak ve zlíně nevím, ale třeba 50w pro čro plus do města by mohl jít.

Marek
14. 11. 2020 22:11

Zase mi nevyšla správně reakce – musím to udělat asi na druhé víceřádkové pole – holt slepí myš nepoužívají!

Marek
14. 11. 2020 22:08

Já si nemyslím, že by Fajn někdy zamíří do Ostravy, leda že by zrušili rádio Čas a pokud by chtělo do Liberce, musel by převzít kmitočet po rádiu CContact.

J K
Reply to  Marek
14. 11. 2020 23:17

Tak zrovna na Liberecku se přímo nabízí předat Fajnu některé z vysílačů Hitrádia, když je tam dostupné z tolika frekvencí.

Já bych třeba uvítal, kdyby se na frekvenci 107,4 z Klínovce vyměnilo Hitrádio FM Plus s Fajnem. Hitrádio má Karlovarsko velmi dobře pokryto vysílači Hitrádia Dragon, které vysílá naprosto totožný program s Hitradiem FM Plus. 107.4 jde slyšet ve velké části Karlovarské kraje, Fajn má jenom městský vysílač ve Varech, který pokryje akorát město a blízké okolí. Kdyby byl tak Fajn na 107.4, Hitrádio by o pokrytí nepřišlo a Fajn rádio by si výrazně polepšilo a mohlo by být slyšet ve většině kraje.
107.4 má navíc značný přesah i do jižní části Ústeckého kraje, kde na Klášterecku, Kadaňsku, Žatecku je frekvence slyšet poměrně dobře. Výměna by tak zároveň propojila pokrytí v Ústeckém a Karlovarském kraji a dobře pokryla díru v pokrytí zhruba mezi Kláštercem a Ostrovem, kde je signál velmi špatný. Fajn by tak získal dobré pokrytí důležitých dopravních tepen D6 a I/13.

Tak třeba někdy… Teď hurá snít do postele 🙂

Last edited 3 let před by J K
Pavel
Reply to  J K
16. 11. 2020 15:12

Marku, 107.4 pokrývá Klínovec, Jáchymov a nebo třeba D6 a dokonce i D5, kde není signál FM Plus. A na D6 dokonce i Dragonu, který v přejezdu mezi Vary a Sokolovem má signál mizerný. Daleko lepší by bylo předat 107.4 Dragonu 🙂

Last edited 3 let před by Pavel
J K
Reply to  Pavel
16. 11. 2020 17:53

Ono v případě Dragonu a FM Plusu by hlavně mělo dojít ke sloučení stanic, aby se automaticky přepínalo autorádio mezi těmito okruhy a zlepšilo se tak pokrytí v hraničních oblastech, kde je třeba slabý signál FM Plusu, ale i silnější Dragonu, nebo opačně. Nevidím důvod držet dva samostatné okruhy, když je program naprosto totožný.

Pak by se nějaké nepotřebné vysílače Hitrádia a Blaníku mohli využít právě pro Fajn, někde třeba i pro Fajn Fresh

Last edited 3 let před by J K
Fajn
Reply to  Pavel
16. 11. 2020 21:36

Nesmysl, jedine rozumne reseni je 107.4 predat Fajnu. Hitradio na milion frekvencich v celych zapadnich Cechach, stejny program na obou okruzich FM plusu i Dragonu, double Blaniku, Rockradia v Chebu a KV

Pavel
Reply to  Fajn
16. 11. 2020 21:45

No, tak bavíme se o ZČ, nebo Karlovarsku? Tři kříže (Dragon 99.7fm) je třeba jižním směrem dost omezen terénem, kdežto 107.4 z Klínovce krásně pokrývá i silnici z Varů do Plzně, což se nedaří ani z Podhory. Takže sloučení okruhů by dávalo smysl, protože Karlovarsko by tím bylo dokonale pokryté. Mimochodem, když řešíte double.. proč se nikde nezmiňuje, že double pokrytí měl už kdysi Egrensis… v Chebu? 93.2 1kW a pár km od toho 92.5 5kW 🙂 A to nikoho neštvalo? 😀 Když už kritizovat, tak ale začněme pátrat v historii 🙂 A že je z Egrensisu Blaník? No, kdyby to paní Vosyková nevedla stylem, jakým to vedla, mohl tu Egrensis ještě pár let třeba být.. 🙂

Philmen
14. 11. 2020 13:13

Neznáte někdo prosím stream (128) rádio Relax? Chtěl bych si ho přidat do aplikace ve které není.Díky

Petr
Reply to  Philmen
14. 11. 2020 13:21

Já ho ladím přes appku radio box, která je v androidu.. Nebo také V radio..

Michal
Reply to  Philmen
14. 11. 2020 13:29
Michal
14. 11. 2020 10:25

Jak vám dnes chodí Relax na kladenské frekvenci 92,3 MHz? Obvykle mi tu běhá jak z praku a dnes velmi velmi slabě v šumu.

TÉMA
Relax 92,3
Michal
Reply to  Oviradio.cz
14. 11. 2020 10:41

Nedělal Chris Kaufman Relaxu i nějaké jingly? Podle hlasu bych řekl, že je to on.

Ondra
Reply to  Michal
14. 11. 2020 11:38

V Praze na Petřinách mi šla večer 92.3 čistě, dnes je to tragedie:-( co se děje?

Soundwaver
Reply to  Ondra
14. 11. 2020 13:25

mně šel na Praze 7 – horních Holešovicích Relax včera večer na 92,3 taky v pohodě (byť s lehkym šumem, ale stereo) . teď akorát šum a ani ťuk.
ale kdo ví, jestli to není jenom snížení signálu v rámci údržby vysílače…

jinak co se dosahů týká, včera jsem měl možnost poprvé na Pioneeru v autě vyzkoušet dosah Dance radia v severní části Prahy po přesunu 89ky (v oblasti Bubenče v údolí u Vltavy), a obě frekvence horší dosah než 20 kilometrů od Prahy smerem na východ.

TÉMA
dosah Relaxu & Dance radia
Marcel
Reply to  Ondra
14. 11. 2020 15:52

Pro DXera je to svátek…. Zkusit chytit něco jiného…. Hlavně to nikde nehlásit, ať to vydrží. V Třebívlicích je nyní signál o 11dbV slabší (dříve signál na max). Na Horizontální anténu je rozdíl oproti včerejšku více jak 22dbV…….Zřejmě porucha na vysílači. Zhruba po 5ti minutách se signál na zlomek vteřiny ztratí úplně a je to i na 103,4 a dalších vysílačů, kde je ball z 92,3…..

Jirkas
Reply to  Oviradio.cz
14. 11. 2020 17:20

V Jílovém šel Relax na 92.3 jako víno, nyni uplně hlucho a na 92.4 se tak propralo Hitradio.

TÉMA
Relax 92.3
Jirkas
Reply to  Marcel
14. 11. 2020 17:40

Snad to brzy opravi, nahlasil sem to kam se dalo.

Jakub
Reply to  Jirkas
14. 11. 2020 22:18

Relax si tohle dost hlídá – loni jsem nahlašoval, že se jim signál v Berouně prolíná s Fajnem se kterým sdílí antény a druhý den se mi ozvala sama ředitelka a za dva dny bylo napraveno…
Tak snad to tak bude i teď … kor u jejich „hlavní“ frekvenci.

TÉMA
Relax 92,3
Ondra
Reply to  Jakub
14. 11. 2020 22:51

V Praze už to zase jede:)

Ondra
Reply to  Ondra
14. 11. 2020 23:01

Nejede už ale stream Rádia Rubi:-(

frkotou
Reply to  Ondra
14. 11. 2020 23:53

Jen výpadek, nějak kolabuje internet. I mně osobně teď asi na 2 hodiny vypadl a od večera vypadává i studio Jakuba Melína na Color Music Radiu.

Jirkas
Reply to  Jakub
15. 11. 2020 09:54

Jj, psali/odpovedeli me jeste vecer a dnes je to ok.

Michal
14. 11. 2020 10:17

Všechny FM z kóty Jelenia Gora – Sniezne kotly opět v plné síle.

TÉMA
Jelenia Gora – Sniezne kotly
Last edited 3 let před by Michal
Soundwaver
Reply to  Michal
14. 11. 2020 13:43

Jaké radio a v jaké oblasti z tohoto směru posloucháte? já poslouchám ze Swieradowa Zdroje ve SČ kraji u Nymburka Muzyczne radio.
hlavně páteční večerní program je výborný (hitparáda DMC – electro, house, hard trance). jinak tam ale hrajou pop, dance pop, polské současné pop songy a večer ve speciálech i třeba 80ky.

TÉMA
Jelenia Gora – Sniezne kotly
Last edited 3 let před by Soundwaver
Noobish
Reply to  Soundwaver
14. 11. 2020 15:23

Muzyczne je fajn, vedia o tom, že majú poslucháčov aj z CZ, ladím v Jaroměŕi na 90.9 (chytiteľné jedine so smerovou anténou, inak hrá R-ZURNAL).

Jelenia Gora je jeden z tých silnejších PL vysielačov u mňa, všimol som si, že sa signál napr. u RMF FM na 100.8 zlepšil o minimálne 10dB. To isté zároveň aj PR1 na 92.5 – kým to bolo na záložných anténach, tak bolo možné na 92.5 chytiť aj R-ZURNAL, dokonca raz aj s RDS.

Michal
Reply to  Soundwaver
14. 11. 2020 17:01

V Liberci primárně chytám kótu Lubań – Nowa Karczma, hraje líp než Sněžné jámy. Občas hrají zajímavě na Trojce nebo na Wroclawi. Muzyczne bych si občas pustil, ale doma mi nejde na žádné frekvenci. Na 106,7 mám paradoxně ČRo Plzeň. V autě se mi nejvíc osvědčila 105,8 MHz, ale ani ta nehraje natolik kvalitně, aby se dala nějak rozumně poslouchat. Na Frýdlantsku už jde Muzyczne jak z praku, ale poslední dobou tam cestou na chalupu ladím zbytky signálu Radia 1 z Liberce, které vydrží až do Arnoltic. Na chalupě o pár km vedle už se to mydlí s Classicem, ale tuhle jsem si na vidle přidělal půlvlnný dipól a při vhodném zápichu jsem Classic dokázal odladit a běhalo mi R1 i s RDS. 🙂

Soundwaver
Reply to  Michal
14. 11. 2020 17:48

Na tom je krásně vidět, že v podstatě kousek od vysílače, vzhledem k terénu, nejde na 106,7 signál vůbec, i když by měl být teoreticky silnější než Plzeň – Radeč.
a naopak dále do vnitrozemí, také zřejmě díky terénu, naopak jde Muzyczne silněji stabilně i třeba u Prahy. Ale stačí třeba natočit anténu, a i u té Prahy jde dobře také i ta Plzeň. 🙂 jo, vlny jsou nevyzpytatelný.
Ale to samé asi zřejmě platí i o našich vysílačích, např. Ještědu apod. ty asi také jdou zachytit i kousek dál za hranicema v Polsku.

TÉMA
signál ovlivněný terénem – Polská radia
Last edited 3 let před by Soundwaver
Franz
14. 11. 2020 08:10

Expanze Fajn rádia do Brna bude znamenat zvýšenou konkurenci pro lokální Free rádio. Má někdo přehled o kvalitě pokrytí Brna a okolí na 96.4 FM vs 107 FM? Bude vůbec pokrytí Fajn rádia konkurenceschopné?

TÉMA
Free rádio
Last edited 3 let před by Franz
Insider
Reply to  Franz
14. 11. 2020 09:38

Pokud to vůbec projde, Rubi mělo v Brně nulová čísla, Free se nemusí bát

TÉMA
Fajn v Brne
Insider
Reply to  Oviradio.cz
14. 11. 2020 09:57

Rubi má (mělo mít) podle RRTV zcela jiný formát pro Brno. Stačí se začíst.

Michal
Reply to  Oviradio.cz
14. 11. 2020 10:12

Ostrava je bez šance, ale v Liberci mají dost frekvencí pro Fajn i Fajn Fresh. A ještě zbyde.

Lukáš
Reply to  Michal
19. 11. 2020 00:56

I v Turnově by mohl na jedné z frekvencí Hitradia vysílat FAJN. Pokrytím Liberce i Turnova by si pořešili pokrytí na severu, které jim chybí. Otázka, zda se toho někdy dočkáme…

Last edited 3 let před by Lukáš
Jakub Melin
Reply to  Lukáš
19. 11. 2020 01:08

Nebo by to mohli hoši vypnout, na 98,8 FM by mi pak opět velmi slušně hrálo na chalupě v Jizerkách FM4 z Jauerlingu 🙂

Pavlus
Reply to  Lukáš
19. 11. 2020 02:22

A v Mladé Boleslavi taky po vypnuti 87.6 fm

Václav
Reply to  Franz
14. 11. 2020 11:08

Přesně tak, pokud to vůbec projde. Ukazuje se že vlastně všem stanicím s hudbou na elektronické bázi atd, které usilovali o Brno, tak jejich vstup by zažalován, nevím jestli to bylo vždy ze strany Free, ale tendendci ochrany Free jde v tom znát, nebo i ucházení se Freečka v každém takovém LŘ, kdy slabší frekvence by nesloužila jako dokrytí nepokryté části, ale jako double, zatímco zhoršení až ztrátu signálu např. v některých okrajových častech jako je okolí Bystrce by neřešilo freečkem obhjované přidávání frekvencí v centru. Konkurent pro Free je i Danceradio. Pokud se nepletu tak právě vlastníci Freečka znemožnují vysílání žalobama 102,4. I když úpně nechápu protože Dance je až tak erudované a formátem pozměněné, takže proti němu free je mainstream. Přemýšlím, jakým způsobem by mohlo Rubi konkurovat Free i v době vstupu, který se taky díky žalobám 96,4 odkládal. Jedině snad že chtělo vytvořit regionální okruh pro Brno a z licenček si nepamatuji notorické sliby o hudbě, ale asi to neměl být nějaký odvaz speciálně pro Brněnsko, protože to bych si pamatoval, a nebo byl a dobře jsem věděl že k tomu nedojde a pokud to hrozilo, tak si Free oddechlo.

Nicméně už první nepovolení přejmenování na Fajn a výše uvedené poukazuje, že nějaký člen rrtv může být aktivním dlouhodobým uvědomělým kamarádem třebaže tak malého Free a Free to jako konkurenci vnímá. Vždyť pak by z obou stanic z jejich sloganů znělo: „nejnovější“ (Fajn – hrajeme to nejnovější, Free – První v Brně s nejnovějšími hity – i když věrohodněji definoval formát freečka Ovi) Přece jenom stěžejní množina posluchačů FM, mladší polovina z populace je ta samá a brňáci nemají takový problém s konzumací pražských stanic jako ostraváci. Fajn je značka, má schopnost rychle zapůsobit ve srovnání s již tehdy se potácejícím Rubi. Mnozí Fajňáci jsou už dávno online, určitě i v Brně, FM bude bonus např. do auta, která tato skupina posluchačů mnohem rychleji zjistí než nějaká konzervativní skupina. Signál teda spíš jen po Brně, není vyjímkou že funkce seek jej přeskočí jako slabý. Nabízel by se přesun na stanoviště Barvičova – sdružení se 100,8 (HTR City), jež je kopec o něco strategičtěji umístěn, správně ho vybral i Pařízek, který ale s 200w třeba na hlavasu (Hlavní nádrží šalin) nemá intenzita rezervu. S tím mě napadá, kdyby MB koupila Pařízka , tak by ho asi třeba chtěla celého i Dálnicí, jejíž síť by měla využitelnost pro Fajn a jako napojení na to Brno. Ale ještě není ani to Brno… Osobně po další unifikaci netoužím. O konkurenci sice pro Free diskutujeme, ale Free šlo poslechovostně krátkodobě nahoru jako krátkodobý vzdor centralizace Kissu ale už začátkem letoška šlo dolů a nedělám si iluze že by mu nynější doba prospěla.

TÉMA
Fajn
Last edited 3 let před by Václav
Franz
Reply to  Václav
14. 11. 2020 14:48

Pokud bychom se na to dívali optikou, že nějaký člen RRTV ochraňuje zájmy Free rádia nepuštěním jeho konkurence na brněnsko, mohli bychom taky spekulovat, že jsou například hájeny zájmy ostravských rádií, když je předseda RRTV ostravák a dlouhodobě zde žije. Takhle to ale očividně nefunguje.

Vaclav
Reply to  Franz
15. 11. 2020 10:55

V tom případě by to byla aktivita samotného Freečka smerem k soudům a nadstandardní vztahy k radě, vic pozastavovanych kmitoctu nez v Brně neznam. Přesto jich tam za posledních 10 let vzniklo hodně na 2. největší město, u kterých se rika ze spektrum je vycerpano. Je to i tim ze presahy okolnich zenev je minimum a malych intenzit. Tim padem vic rádií,jak jednou bylo srovnavano Ostravsko a zlinsko. Za posledních cca 10 let pribylo v Brně 89,2 91,0 (94,1 95,9) 96,4 97,6 98,1 99,4 100,8 (102,4) 105,1. U Fajnu by to bylo rozšíření o 1 vysílač za posledních 10 let.

Last edited 3 let před by Vaclav
Václav
Reply to  Oviradio.cz
16. 11. 2020 11:20

Ano, taky už se mi ani věřit nechce, že jsem ji netrpělivě zachytil za Rousínovem, stabilněji pak u Holubic a na západ nevím kde končila, u Rosic a stihl jsem pár tehdejších ještě vysílaných dopoledních víkendových devadesátkových songů, o čem se mi na FM jen snilo.

HOME
24.7K
0
Přidejte komentář, prosím.x