Komentáře a diskuze

  • Oviradio.cz 30. 3. 2023 v 08:34 k Rádio Dálnice končí 31. března 2023K dnešnímu ránu jsou vypnuty a demontovány Šternov 96,4 a Jažlovice 107,2. Kdy se tak stalo, netuším.
  • Oviradio.cz 29. 3. 2023 v 23:24 k KomentujemeOstrý se v souvislosti s politickými ambicemi už v roce 2018 z ČRo vytratil a není o něm slyšet. Je...
  • Petr 29. 3. 2023 v 22:30 k KomentujemeJá se domníval že ředitelem byl Jaromír Ostrý (ex Dvojka), jak dlouho už není a co nyní dělá?
  • Jiří 29. 3. 2023 v 21:25 k Pár poznámek k RFIZatím jsem použil můj oblíbený world receiver Sony ICF-7600DS pro rychlé vyzkoušení.Potvrzuji u mě 13740kHz, ještě jsem narazil na SW...
  • Michal R. 29. 3. 2023 v 20:58 k Rádio Dálnice končí 31. března 2023Podle mě k ukončení vysílání dojde z pátka na sobotu v nočních hodinách. Tipuji že poslední song na Radiu Dálnice...
  • Oviradio.cz 29. 3. 2023 v 20:49 k Rádio Dálnice končí 31. března 2023V mém dosahu (7 vysílačů na trase Praha - střední Čechy - Vysočina) k dnešku neregistruji žádné vypnutí. 2 dny...
  • Oviradio.cz 29. 3. 2023 v 20:44 k KomentujemeŘeditelka Českého rozhlasu Brno a Zlín Hana Ondryášová za dva dny končí. Důvodem je neoprávněné využívání služebního auta k soukromým...
  • Jiří 29. 3. 2023 v 12:03 k Pár poznámek k RFIDíky,večer zkusím.

Články

Komentujeme

O čem píšete?
20K Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
mates
14. 7. 2022 10:58

radio color music pry brzy spusti vysilac v dalsim meste akorad nerekly kde.

Jarda
Reply to  mates
14. 7. 2022 19:30

to by bylo dobrý 😉 ale co vím, tak mají jen pro hey do ostravy, jina koordinace zatím nikde nebyla.

Květák
Reply to  mates
18. 7. 2022 12:27

Co se Coloru pro Ostravu týče, údajně by mělo jít o frekvenci 99,5 FM, která původně měla být určena pro Hey .

TÉMA
Další vysílač Coloru
Václav
Reply to  Květák
18. 7. 2022 13:55

Brno 99,4 Ostrava 99,5, zatím takto nikdo nemá sousední kmitočet ve velkých městech , max Zet PHA 101,1 a Brno 101,3

MichalP
Reply to  Květák
18. 7. 2022 16:04

Svou logiku by Color v Ostravě na rozdíl od Hey měl.
Na druhou stranu ale stojí informace umístěná v sekci Diskuze na webu rádia Hey (https://www.heyradio.cz/showpage.php?name=diskuse):
petrostrava: dobrý den kdy cca plánujete spustit kmitočet na fm99,5v ostravě? předem děkuji za odpověd
Radio: Ostravu chceme spustit co nejdříve, nejprve můžeme však poté, co nám dorazí rozhodnutí o udělení licence a následně obdržíme od ČTÚ opravnění. To by se předpokládáme mohlo stát nejdříve někdy v průběhu července.

Jarda
Reply to  MichalP
18. 7. 2022 17:37

jedině, že by tam zkoordinovali něco „noveho“ ale i tak by to bylo asi něco jen do 50w.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
12. 7. 2022 14:51

Jen na to nejsou rádia, ale kdo je v dosahu a má SDR, tak se vhodným software to může zkusit.

Míša
10. 7. 2022 10:44

Ahoj, nevíte někdo, jaký mají výkon stanice radiožurnál a cro dvojka v brně na 89.5 a 100.2 v Brně?
Předem díky za odpověď.

Marcel
Reply to  Míša
10. 7. 2022 11:41

z ul. Míčkova 929 se vysílá na obou frekvencích výkonem 50W.

Václav
8. 7. 2022 09:23

Teď opět vzpomínají na Proglase na povodně 97, jakou funkci zastávalo tehdy rádio, t.j. pro potřeby nejen materiální pomoci. Vzpomínali moderátoři kteří vysílali, nekontrolovali čas, kdy jít domů. Například vzpomínal p. Hanák, který tehdy vysílal, jak jim prý někdo volal, že je zatopený u komína a má žízeň. Pochopil jsem že tato událost se zasadila o vznik pořadu Tržiště. Pamatuje si někdo, zda i ostatní stanice přizpůsobili vysílání, nebo jely dál normálně, hlavně ty z Prahy, co asi radiožurnál -jen reportáže prokládané hudbou? Naposledy jsem zažil takové vysílání když bylo tornádo, na E2 říkali dopravní situaci, intenzivně se zabývali na radiu Jih, ví někdo jak to bylo na Čro Brno?

Last edited 8 měsíců před by Václav
Benny
6. 7. 2022 15:03

Nevite někdo, proc Radio Čas vyklidilo prostor Blaniku? Vsimam si, ze v Uherskem Hradisti hraval v hodne hospodach Cas a ted je tam vsude uz Blatnik, Cas uz hraje jinak, proc takove změny?

lukáš
Reply to  Benny
6. 7. 2022 21:27

Nevyklidilo žaden prostor radio čas podle posledního radioprojektu je posloucha víc posluchaču jenom upravili playlist a v těch hospodách platí vubec hospodský rozhlasové poplatky za každé radio.

Jarda
Reply to  lukáš
7. 7. 2022 07:58

třeba po rozšíření blaníku na moravu, kdy pohltil několik radií, ten blaník těm hospodskejm ty poplatky třeba na měsic či dva zacvakal vyměnou za to, že musí nechat hrát blaník v hospodě, tak mají lepší reklamu, protože jak se říka, všechny informace jdou z hospody.

Lukáš
Reply to  Jarda
7. 7. 2022 11:44

To ale hospody platí ose narozdil od nás občanů kdy se platí jen 45 korun za domácnost tak hospody platí za každý přístroj.

millhaus
Reply to  Lukáš
7. 7. 2022 15:42

Ten Blaník hraje i v dosti hospodách ve Znojmě,no moravákum se líbí.

PetrPe
Reply to  millhaus
7. 7. 2022 16:36

Zato na ostravsku zacala Kissacka exploze. Orion a vyjimecne Cas zacina byt nahrazovan Kissem. Obzvlaste tam, kde to zije na zahradkach a snazi se tam navodit letni tanecni atmosferu

Jakub
Reply to  PetrPe
7. 7. 2022 18:50

no a já byl dneska nakoupit v železářství v centru Plzně a co tam neslyším … „rádio Krokodýl – víme první co se děje v Brně a na jižní Moravě …“ :-)))

Trošku mě to překvapilo

Benny
Reply to  Jakub
7. 7. 2022 19:02

Joo, v jedne tiskarne v Uh. Hradisti hralo leta Radio City 937 🙂 jsou to obcas dobre bizardnosti diky internetu. Clovek muze poslouchat kdekoliv cokoliv

Václav
Reply to  Benny
7. 7. 2022 23:06

V Hradišti jsem na 93,7 naladil Helax 😉 Krokodýla jsem slyšel na jednom pracovišť i ve Zlíně.
Zas kamarád mi říkal že jeho otec dá v autě Čas ať se děje co, změnu neřeší

Last edited 8 měsíců před by Václav
CryXia
Reply to  Jakub
7. 7. 2022 21:27

V Třinci jednou hrál krokodýl v SuperZoo 😀

PetrPe
Reply to  Jakub
7. 7. 2022 21:58

Joo tak Krokodyla uz jsem taky jednou v Ostrave slysel, a to dokonce v jedne z restauraci od Chachara 😂

Honza K.
Reply to  PetrPe
7. 7. 2022 20:09

Ve většině restauracích po ČR co jsem navštívil, tak hrál buď Kiss, Blaník nebo playlist 80′. V jedné Strakonické restauraci bylo dokonce rádio Dálnice, ale myslím si, že to díky frekvenci 87.6, kterou rádio naladí jako první.

TÉMA
Rádia v restauracích
frkotou
Reply to  Honza K.
7. 7. 2022 20:58

Ve Znojmě nám tu v jedné restauraci hraje také Dálnice, ale přes internet.

Lohen1
Reply to  Honza K.
7. 7. 2022 23:00

V Libereckém Datartu hraje už pár let Rádio 4U 😉

Václav
Reply to  PetrPe
8. 7. 2022 08:20

Teď jsem chytl část vstupu na Hitradiu a zaslechl jsem od nich slovo Kiss, které zpočátku použili v jiném významu než radio, ale pak pokračovali, „nebojte nejste na Kissu, to byste poznali to bysme hráli jinak“ a pak vyloženě si z toho dělali srandu: „Kupujte vstupenky, kupujte vstupenky, pojďte dále… 😀 “ No pořád si myslí že Kiss je blbost, i když je fakt že jinak mainstreamově tanečně se dá zaujmout polským ESKA, v jehož kontrastu je Kiss takový zaostalý o Hitradiu ani nemluvím 😉 Na Eska jsou skladby ve stylu Hollywood od Gigi d Agostina. Ale opravdu opakuji a zdůrazňuji je to mainstreamové podání, Pvo skoro ani zkoušet nemusí 😉

Last edited 8 měsíců před by Václav
Tom
Reply to  lukáš
22. 7. 2022 00:08

Zcela a hloupě vyklidilo prostor. Náraz v v číslech přijde rok a půl po změně, čili v únoru… to že šli nahoru a zároveň 60 pct jejich posluchačů má nad 50 jen potvrzuje, že jsou to čísla starého formátu a setrvačnost vnímání posluchačů formátu.

Pařízek by jim dal 🙂

Kristián
5. 7. 2022 22:47

viete mi prosím vás napísať program bývalého rádia Petrov? nikdy tam na jeho webe nebol približný plán relácii.

TÉMA
Program rádia Petrov
Jakub
4. 7. 2022 23:13

Konečně zase jednou někdo, kdo se nebojí říct, jak se věci opravdu mají 🙂

https://www.radiootava.cz/zlepseni-signalu-na-88-3-fm/n

TÉMA
rádio Otava - Strakonice
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Jakub
5. 7. 2022 08:07

Ano, u té budějovické 88,4 jsem si toho před časem všiml. Dle koordinace má AS mířit na sever (azimut 10°), dle fotek na gsmwebu (2019) ale míří na západ (cca 290°). Směrem na Strakonice tedy nejde zkoordinovaných cca 200W, ale plný 1kW. Samozřejmě za předpokladu, že dodržují ERP.

Last edited 8 měsíců před by Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Míra
Reply to  Oviradio.cz
5. 7. 2022 10:00

Fotil jsem ho už dávno, ale občas nějaká fotka vypadne….

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
5. 7. 2022 12:35

když už jste u těch fotek vysílačů, tak co se týče fm/dab, tak zatim nikdo nenafotil, nebo neposlal fotky na gsmweb pro vysílač 5B rti čerchov 😉 zatím je také bez foto.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
5. 7. 2022 12:39

jinak, pokud se zadá do mapy jako „O2“ tak přesně tento vysílač je tam nafocen, včetně přípravy FM čro plus. Jen ho někdo zapomněl „prolinkovat“ aby se fotky ukazali i pokud zadate jen FM.
https://gsmweb.cz/foto.php?op=eurotel&cid=59665&okres=CB

Last edited 8 měsíců před by Jarda
frkotou
Reply to  Jarda
5. 7. 2022 12:52

K čemu slouží ty trojúhelníkové antény úplně nahoře na třetím snímku?

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  frkotou
5. 7. 2022 13:48

To samé máme ve Vratislavicích. Hádám, že to budou horizontální FM dipóly. Ta dvojice V dipólů tam zřejmě zbyla po rádiu Beat. ČRo Plus i Rock radio mají zkoordinovanou H polarizaci.

https://maps.app.goo.gl/nfo9Xi4P5Q5YpobN6

Last edited 8 měsíců před by Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
frkotou

Díky, všiml jsem si jich totiž i na budově RCL.

https://goo.gl/maps/Sg1fucD4SsZq9QWU7

Last edited 8 měsíců před by frkotou
Míra
Reply to  frkotou
5. 7. 2022 19:14

Příhrada v CB prošla obměnou, už je to docela dlouho, nicméně trojúhelníková anténa zůstala až do osazení dipólu pro ČRo Plus, kdy šla dolů. Vysílalo se z ní v devadesátých letech, pak se frekvence přestěhovala na jinou kótu. Radio 21 mělo studio přímo v té budově.

Míra
Reply to  Oviradio.cz
4. 7. 2022 09:08

V okurkové sezoně ? Smysl to má jaký ?

PVo
Reply to  Míra
4. 7. 2022 09:16

Billboardy jsou teď levnější a na výsledkách se to projeví až v sezóně

Honza K.
Reply to  Oviradio.cz
4. 7. 2022 09:51

A logo DABu tam není?🤔

Míra
Reply to  Honza K.
4. 7. 2022 11:51

Ono, když je to plakát u silnice, tak není důležitá forma vysílání, ale výsledek…hraje/nehraje. Podívejte se, jak dnes vypadají displeje v autech….

Marcel
3. 7. 2022 17:31

Rádiu Z v Praze 101,1 chybuje modulace. Pozoruji to od rána. Docela průser, že si toho ve studiu nevšimli….Ten zvuk, je kapitola sama pro sebe….. Ať je Media Bohemia jaká je, o vysílače se starají ve dne v noci…..

jouda
Reply to  Oviradio.cz
3. 7. 2022 18:39

Ten zvuk na 101,1 je opravdu příšerný. Zpoždění oproti 99,1/96,7 je 23 sekund. Takže pro přelaďování nepoužitelné. Ale to je asi úděl této sítě po BBC, i tehdy byl zvuk velmi špatný.

Květák
2. 7. 2022 23:32

Kdysi jsem tímto způsobem poslouchal radio Wave. A to v době přelomu srpna/září roku 2008, kdy tato stanice byla „vykopnuta “ z pásma FM z vysílače Cukrák. Poslech probíhal bez zapnutí TV přes set top box propojený s repro soustavou (pomocí tehdejšího DVB-T). Tenkrát jsem bydlel v podnájmu bez internetu a internet v mobilu byl tehdy v plenkách. Proto jsem v té době byl šťastný za poslech- mé tehdy z jedné mých oblíbených stanic, v tomto případě radia Wave, za poslech alespoň tímto způsobem.

TÉMA
Poslech rádia přes TV
LiborV
2. 7. 2022 17:20

Zaznamenali jste již letos nějaký vzdálený úlovek skrze specifickou vrstvu ES? Český rozhlas Plus byl uloven ve Finsku.

https://digital.rozhlas.cz/fm-signal-ceskeho-rozhlasu-plus-si-nasel-cestu-tentokrat-na-zapad-finska-8778277

TÉMA
Vrstva ES
Soundwaver
Reply to  LiborV
3. 7. 2022 09:42

v uplynulých týdnech LOS 40 ze Španělska (u tohoto jediného zachyceno RDS) , plus různá radia z Itálie, Francie, tipuju dle typu hudby i ze severní Afriky. vždy se to měnilo (a mění) dost rychle, takže když jsem chytil francouzsky mluvící radio, bylo těžké určit, zda nevysílá z vysílače třeba ze Španělska (jako u nás RFI).
Jenom částečně technický dotaz – je nějaká všeobecná ráda, jak mít natočený teleskop při lovu Es vrstvy? tzn. šíří se ten signál i na takovou dálku horizontálně – vertikalne dle parametrů na vysílači, nebo to je v ‚dálkové‘ situaci úplně jinak a existuje pro takový příjem třeba nějaká univerzální rada?

TÉMA
Vrstva Es
H.
Reply to  Soundwaver
3. 7. 2022 21:05

Polarizace antény se v takovém případě řídí nikoli podle těch vzdálených stanic, ale podle místních. Dejte tu opačnou než mají místní stanice.

Petr
Reply to  Oviradio.cz
1. 7. 2022 19:55

Honza má pravdu cca 2 roky je to přesunuté z Vodárny, kde to museli sundat (navíc leta směřovala anténa do země viz foto gsmweb)…. Mělo by to být kousek – Bohušovice nad Ohří. Mám to kousek, někdy vezmu foták a nafotím to i pro gsmweb. Mělo by to být zde: https://www.google.cz/maps/@50.5024134,14.1460626,3a,60y,276.78h,96.22t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbtrnj0Ye6DQtTNtcYpiG6g!2e0!7i16384!8i8192
Je to naprosto zbytečný vysílač. Heslo je: „Hlavně, aby to nedostala konkurence…..“ V dobách Rádia Most to mělo svojí důležitost (v dobách R. Most, tam byla kdysi tuším nějaká pokuta od ČTU za nedodržení vysílacích parametrů), nyní to v celém kraji dokrývá silnější Litoměřická 99,5, z lepší kóty s větším výkonem. Dosah je jen k Terezínu a i tam se to vytrácí. V Lovosicích už hraje Čro Hradec Králové…

Last edited 8 měsíců před by Petr
Daniel
Reply to  Oviradio.cz
5. 7. 2022 21:59

Občas se na ČTÚ objevují staré názvy lokalit, ze kterých se vysílalo dříve, dokonce jsem zaznamenal i názvy, které byly v plánu, ale nakonec se vysílalo jinde, ale ty „pracovní“ názvy zůstaly. Jen se mění GPS pozice.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
2. 7. 2022 15:31

Možná ještě stojí za zmínku, že RRTV bez mrknutí oka prodloužila platnost transformační licence do roku 2025 Hitrádiu Contact pro spornou síť vysílačů Liberec 93,3 a 106,1 MHz, Jablonec nad Nisou 99,7 MHz a Turnov 98,8 MHz, která je fakticky úplně zbytečná, protože všechna zmíněná města Hitrádio Contact pokrývá z jiných lokálních vysílačů. Ke zdublování tehdy došlo argumentem, že Hitrádio FM a Hitrádio FM Crystal nejsou totéž a jedná se o dvě samostatné stanice. Jak to bylo v reálu nechme teď stranou. Zajímalo by mě čím by na případnou stížnost argumentovali nyní. Prostě jeden velký šlendrián, amatérismus a plivanec do ksichtu všem slušným broadcasterům.

Míra
Reply to  Oviradio.cz
1. 7. 2022 06:20

Přeci jen bych tam čekal 105,0. Koukám, že Proglas v Praze nemá kmitočet, takže pro nižší jednotky tisíců ještědských lovičů to asi smysl nedávalo.

MichalP
Reply to  Oviradio.cz
1. 7. 2022 10:27

Díky za seznam.
Je trochu překvapivé, že zde stále není ani jedna ze stanic ze stáje RU.

Jarda
Reply to  MichalP
1. 7. 2022 11:10

Asinje to pro ně hodně drahé

David Pražák
Reply to  Oviradio.cz
1. 7. 2022 12:56

Rádio Dálnice by měla pokrýt pražský okruh úplně celý kolem prahy. Naštěstí už se dají poslouchat rádia přes internet i na cestách, takže rádio, jako takové už není třeba pouštět, pokud mám tedy dostatek mobilních dat. A jak vlastně fungují mobilní data v tunelech? Můžu tam poslouchat internetové vysílání?

Jarda
Reply to  David Pražák
1. 7. 2022 13:30

pokud to ta btska prosvítí tak jo, jinak asi moc ne, jinak technologie na to existuje, kde to zkusili v metru.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  David Pražák
1. 7. 2022 13:33

Ať jdou příští rok do DABu. Tam budou mít celoplošné pokrytí. A FM rušičky můžou vypnout.

Jarda

tak v dabu by to bylo dobré, nevíc nová auta už dab radio mají, tak by mohli pomoci se přidat k rozvoji dabu 😉

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
1. 7. 2022 15:04

jakou mate zkušenost s lte/4g pokrytím v silničních tunelech? Třeba praha a okoli na tom bude lepe, ale je mnoho míst kde signal neni kvalitní nebo tam není, ale neni to v praze.

David Pražák
Reply to  Jarda
1. 7. 2022 15:18

Internetová rádia hrají všude. Dálnice D1 je perfektně pokrytá, pak třeba úsek mezi Jihlavou a Třebíčí taky hraje, jen v okolí Příseky je menší výpadek, ale tam je lesík. Osobně už FM na cestách neposlouchám. Raději ladím rádio přes internet, nejlépe v nižším datovém toku, protože vypadává mnohem méně, než vyšší datový tok. Navíc poslech rádia přes internet má tu výhodu, že nemusím vytahovat anténu, hlavně v autobuse, nebo ve vlaku, kde sedím u okna vedle někoho. Ještě bych mu možná anténou vypíchl oči. Navíc si můžu dát telefon do kapsy a nebudu mít strach, že mi to v kapse hrát nebude, protože anténa je složená. V online poslechu vidím velkou budoucnost.

Jarda
Reply to  David Pražák
1. 7. 2022 15:25

kež by tak fascinující pokrytí bylo i v severnich čechach, co mate za operatora? U nas je hodne useku na silnici kde datovy signal není, na železnici je to hotova katastrofa, zato s fm/dab je to ok.

jouda
Reply to  Jarda
1. 7. 2022 16:32

Je to tak. Stačí se trochu přiblížit k hranicím a stabilní konektivita jde do kytek. Některé příhraniční oblasti jsou pak přímo závislé na signálu ze zahraničí. FM tam však hraje dobře. A nemusíme být ani moc u hranic. Stačí si projet např. Kokořínsko. To jsou vesměs silnice v hlubokých údolích. Pěkná ukázka nepokrytí je také úsek z Rýmařova do Dlouhé Loučky, to je 11 km zcela bez signálu – ani GSM! Opět dlouhé údolí mezi kopci. A takových míst je po ČR celá řada.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
1. 7. 2022 16:27

také mám o2, pravda že praha, střední čechy a dálnice mají to pokrytí hodně pěkné, ale ne všude tomu tak je. Což je škoda, pokud by bylo celoplošne mobilní pokrytí, tak by nebylo potřeba ani aradio ani televize ale stačil by kazdemu internet. Ale kdo nechce platit za mobilní data, nebo ma sim ješte na kredit, tak radiio využije.

David Pražák
Reply to  Oviradio.cz
1. 7. 2022 16:31

Taky mám O2 a pokrytí mobilním signálem je perfektní. Třeba železniční úsek ze Znojma do Okříšek je pokrytý v pohodě. Internetové vysílání tam hraje bez problému. Kde to nehraje a mám to vyzkoušené, tak je okolí Vyššího Brodu. Konkrétně Jílovice, Čertova stěna k Loučovicím. V Loučovicích už signál je.

Jarda
Reply to  David Pražák
1. 7. 2022 16:39

tak co se týče signalu na trase liberec-česka lípa-děčín, tak je katastrofa, spíš signal nemate než máte, na silnici signal zlobí na ještědu,a pak nekde mezi českym dubem a dolenimi pasekami, ten signal je tam na nekolika mistech hodně slabý a hodne telefonů spadne do 2G pokud si neudelate upravu aby to nedělalo, ale zase trasa (vlak) česka lipa-litoměřice je často ok až na par slabých míst, mezi litoměřicemi a ustím je to ok, mnohde už s 5G. trasa po silnici liberec – jablonné tak v těch „jitravskych zatačkach“ není signal. A takhle problematickych míst je tady dost.

David Pražák
Reply to  Jarda
1. 7. 2022 18:05

Jakou používáte mobilní aplikaci na online poslech rádií? Třeba aplikace onlineradiobox.com má pouze jeden datový tok a to vysoký. V aplikaci nejde zvolit kvalita streamu, ani přidat nový stream. Používám PC radio, která umí přehrávat stanice s nižším datovým tokem a můžu si do ní přidávat další streamy. Už se těším, až si v Bulharsku na pláži naladím českké rádio a budu poslouchat online. To je výhoda internetu. FM, ani DAB+ tam ladit nebudu, protože tam není pořádný výběr stanic.

Jarda
Reply to  David Pražák
1. 7. 2022 18:45

aplikace pro android je „cz radio“ jsou tam všechny stanice všech poskytovatelů včetne malych jako je hey, color, orlicko, otava atd.

David Pražák
Reply to  Jarda
1. 7. 2022 19:41

Tak to já mám iphone. V této aplikaci ale nejde zvolit kvalita streamu. nebo ano? Nejsou tam zase zahraniční stanice. Některé aplikace neumí po výpadku obnovit stream, když je výpadek. Onlineradiobox.com to umí, stejně, jako tunein radio.

Lohen1
Reply to  Jarda
1. 7. 2022 22:29

Těch stanic je tam tak málo, že šla apka okamžitě pryč. Výběr je opravdu mizivý.

Zwardy
Reply to  David Pražák
2. 7. 2022 21:21

Já můžu jenom doporučit CustomRadioPlayer pro Android. Stanice a jejich streamy si přidáte sami. Po výpadku připojení se automaticky přehrávání obnoví a jde dokonce i nastavit buffer.

David Pražák
Reply to  Zwardy
3. 7. 2022 11:19

Tak to já mám Apple a tam tahle aplikace v appstoru není.

MARTIN
Reply to  Oviradio.cz
10. 7. 2022 23:58

to musim vyzkoušet v jakym tunelu myslíte

MARTIN
Reply to  MARTIN
18. 7. 2022 13:53

tak můžu to potvrdit v komořanském tunelu sem jel před dvěma dny a hraje tam blaník 87,8 evropa 2 88,2 expres fm 90,3 čro dvojka 91,2 čro plus 92,6 hitrádio city 93,7 radiožurnál 94,6 rádio impuls 96,6 frekvence 1 102,5

MichalP
Reply to  Oviradio.cz
11. 7. 2022 19:52

Stejný stav byl dlouhé roky i v tunelech Libouchec a Panenská na D8 mezi Ústí n/L a státní hranicí s Německem, tedy pouze Radiožurnál na 90,9.
Nyní jsou v těchto tunelech dostupné:
90,9 ČRo Radiožurnál
93,9 ČRo Plus
98,6 ČRo Dvojka
102,0 Impuls
Je zajímavé, že zde není dostupná Evropa 2 nebo Frekvence 1, případně Hitrádio North Music, narozdíl od tunelů na Pražském okruhu.

Tonda
Reply to  MichalP
12. 7. 2022 07:34

Později by se měla přidat ještě F1 a E2. Na ně to tam již připraveno

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
29. 6. 2022 09:11

Jim někdo hacknul stránky, ne? 😀

comment image

Míra

Expres opravdu žádá o frekvence po radiu západ ?

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Míra
29. 6. 2022 10:17

Ano, už jsem to tu dříve zmiňoval.

Jarda
Reply to  Míra
29. 6. 2022 10:19

expres jde po všem 😀

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Jarda
29. 6. 2022 10:52

Nejde po všem. Expres chce tu Plzeň a tohle je taky způsob, bohužel včetně toho balastu okolo. Nepředpokládám, že by chtěli vysílat třeba v Železné Rudě…

Jarda

docela se divim, že se nepřihlasilo hey, prvně když to bylo, tak to chtěli, nyní už nejeví zajem.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Jarda
29. 6. 2022 11:41

Vary už mají, ta Plzeň je taková divná, zbytek moc nestojí za řeč. 20 tisíc za účast v licenčku a šance na úspěch nejistá. Taky bych do toho nešel.

Jarda

expres vary koordinuje taky, takže by tam měl taky double 😀 Max se vzdají te koordinace.

Jerry
Reply to  Jarda
30. 6. 2022 09:05

Signál rádio vysílá na FM v radiotextu info o hrané skladbě, podobně jako v dab. Nevím, zda to tu již někdo nepsal

TÉMA
Signál
Jarda
26. 6. 2022 09:08

je sice vidět malá snaha u MB na některé doubly davat stanice, které vdané oblasti ještě nejsou, ale stále má další potencionály. Například Třebíč má 2x Blaník, kde by mohli double přiřadit fajnu, který tam ješte nevysílá, rok už tam mají, další je třeba Znojmo, mají tam 2x Blaník, také by tam mohl být i fajn, rock už tam mají, hned by zmizeli další 2 doubly. Nebo třeba Vyškov, kde mají 2x Blaník, ale nemají tam ani fajn ani rock, zde si mohou vybrat, jakou stanici by tam dali. Ale třeba takový Zlín má zbytečný double, mají tam 2x Blaník, ale je tam i rock i fajn, takže by tam mohli max pustit nějaký klon, pokud nemají nějakou novou stanici. Dále třeba Boskovice, také 2x Blaník, zde by mohli také vybrat rock nebo fajn a zmizel by další double. Zvláštní situace je pak v Táboře, kde mají 2x rock i 2x fajn, zatímco Blaník mají z Votic, Tady mají potencionálně volné hned 2 kmitočty, pravdepodobně pro nějaký „klon“ pořad lepší než 2x na chlup stejna stanice. Odobně je na tom třeba Cheb, kde mají jak blaník, tak rock, tak má být nebo už je fajn, ale u rock mají stále double zatím bez využití, stejně tak Sokolov, kde je double Blaníku ale také karlovy vary, kde je double jak blaníku tak i rock. A zvláštní situace je v Liberci, kde jsou též všechny stanice a hned pod Ještědem má blaník double, tady mě napadlo, když fajn má dokryvač v sousedním jablonci, tak se nabízí možnost posunout vysílač vedle do jablonce i zacenu překoordinace na 50W a použít ho jako posílení pokrytí rock rádia v jablonci nad nisou (pokud by to ovšem bylo realizovatelné). A to jsem nezapočítaval Hitrádia 😉 Ale jak jsem viděl trochu snahy přesunu spousty kmitočtů mezi blaníkem, fajnem a rock rádiem, tak mají ještě několik potencionálních míst, kde se mohou klidně i úplně zbavit double vysílačů. Pokud přidame i hitradia, tak se objeví další, ale tak jako tak jim zbyde hodně kmitočtů, takže by se do některých měst mělo šanci dostat třeba „fajn fresh“ nebo jiný klon stanic MB.

TÉMA
blaník vs rock vs fajn
millhaus
Reply to  Jarda
26. 6. 2022 09:20

No to a samé má Blaník ve Varnsdorfu vs Liberec Ještěd a nebo Hitradio už několik let Terezín vs Litoměřice.

Jarda
Reply to  millhaus
26. 6. 2022 09:27

ten VDF nechali, protože dosvítí hodně do šluknovskeho výběžku a zaroven částečně ke frýdlantskemu, než to zhatí kopce.

millhaus
Reply to  Jarda
26. 6. 2022 19:24

No to by mě zajímalo kam v tom šluknovským výběžku,pocházím odamtud,Rumburk ok ale Jiříkov Šluknov Chříbská tam ta 105 vůbec nejede,Ještěd bez problému,Frýdlant nevím.

LiborV
Reply to  Jarda
27. 6. 2022 11:42

Spíš než Fajn Fresh si umím představit na FM místo současně provozovaných doublů Hitrádio Osmdesátka. Bez moderace. Ale i tak mi to přijde provozně drahé a ne příliš smysluplné.