Komentáře a diskuze

  • Oviradio.cz 17. 8. 2022 v 12:13 k KomentujemeNejzápadnějším stanovištěm ČRo je o poznání méně vzhledná budova: bývalá textilka Svoboda u nádraží Aš město s Dvojkou 96,3 a...
  • Jarda 17. 8. 2022 v 08:12 k Komentujemea ted by se hodil nejzápadnější ;)
  • Oviradio.cz 16. 8. 2022 v 16:09 k KomentujemeVíte, kde je nejvýchodnější vysílač Českého rozhlasu? Najdete ho na monumentální budově nemocnice Třinec, na 107,8 šíří Dvojku.
  • jouda 16. 8. 2022 v 09:53 k Komentujeme99,5 i 99,9 mají mezi sebou Katowice 99,7, které v Ostravě a okolí hrají dobře. Hey na 99,5 se přepnutím...
  • Oviradio.cz 16. 8. 2022 v 08:08 k KomentujemeNejdříve přemýšlet, pak psát. Naopak to nefunguje.
  • MARTIN 15. 8. 2022 v 22:48 k Komentujemerádio spin bylo rádio twist
  • MARTIN 15. 8. 2022 v 22:47 k Komentujemea rádio impuls bylo rádio alfa
  • MARTIN 15. 8. 2022 v 22:47 k Komentujemeještě sem si vzpoměl na rádio limonádový joe na 90,3 a na rádio triangl 97,9
  • MARTIN 15. 8. 2022 v 22:45 k Komentujemejo rokko z petřína už to vidim
  • MARTIN 15. 8. 2022 v 22:44 k Komentujemea rádio rokko vysílalo taky z malešic

Články

Komentujeme

O čem píšete?
17.9K Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
Martin
10. 5. 2022 20:54

Ve večerním vysílání na Hitrádiu Zlín s Romanem Strakou jedou znělky jen Hitradia bez dovětku Zlín. Že by blízká centralizace?

Insider
Reply to  Martin
10. 5. 2022 21:42

Hitradio uz nikoho nezajima

David Pražák
Reply to  Insider
10. 5. 2022 22:16

Přesně tak. Když mi někdo řekne, že poslouchá Vysočinu, tak mu řeknu, že už to není regionální rádio, ale pražská celoplošná stanice. Vysočina v podstatě jako taková skončila. Jedinou stanici, kterou považuji za regionální, je ČRo Vysočina, ale ne Hitrádio.

Karl
Reply to  David Pražák
11. 5. 2022 10:44

Davide, tak to jste buď hloupý, což si nemyslím… nebo schválně šíříte bludy:-). Hitrádio Vysočina má regionální program, regionální moderátory a regionální obsah celý den v čase 9:00 – 19:00 jako ostatní Hitrádia. Jestli někdo zrušil regionální rádia, zachoval se jako totální prase k moderátorům a během dvou měsíců udělal celoplošku, je to (náš dřív milovaný) Kiss. Ale jasně, na fakta se nehraje a je potřeba vždycky nacházet hnůj a nepravdy do veřejného prostoru :-). Kopyto.

PVo
Reply to  Karl
11. 5. 2022 11:21

jo jen ty regiony jsou nějak čím dál větší,.. Kdy plánujete sjednocení na region Čechy a region Morava ?

Michal
Reply to  PVo
14. 5. 2022 03:19

Nikdy. S pozdravem, Michal Merenda, programový ředitel Hitrádií ❤️

jiříč
Reply to  Michal
14. 5. 2022 11:08

A proč jste sjednotili FM PLUS a DRAGON? A jaká je poslechovost hitradia contact? A když se někdo v průzkumu poslechovosti řekne, že poslouchá Contakt (dříve RCL) tak kam bude započítán jeho hlas|? Hitrádio nebo Blaník?

Michal Merenda
Reply to  jiříč
14. 5. 2022 21:19

Contact a Blaník jsou v tuto chvíli jasně odděleny. FM Plus a Dragon jsme sjednotili, protože tyto dvě rádia se programově a personálně prolínali už tak moc, že nedávalo personální, finanční, masrktingový ani organizační smysl je držet od sebe. FM Plus na velké části KV kraje stejně vysílalo pod svou značkou.

jiříč
Reply to  Karl
11. 5. 2022 18:40

Regionálně jednotlivá hitrádia vysílají v pracovní dny od 9 do 19.hod. A o víkendech od 13 do 19.hod. Kdyby to byla regionální rádia. tak vysílají vlastní program 7.dní v týdnu, 24.hodin denně, 365.dní v roce. Mají vlastní program, playlist, webovky, svoje příspěvky na facebooku atd. A co je tam teď? I když vysílají regionálně, těch pár hodin denně, stejně tam mají určeno centrálně co mají vysílat a říkat. A občas je tam něco regionálního. Pro RRTV. Aby to bylo na oko jako regionální rádio. Například oznámení na celoplošné ranní vysílání. I ty zprávy tam mají centrální. A co se týče sjednocení Kissu. Tak majitel hitrádii se takto zachoval při sjednocení Blaníku či Fajnradia.

Michal
Reply to  jiříč
14. 5. 2022 03:18

Jste mimo. Zvu vás na jakékoliv Hitradio. Můžete těm lidem tam říct, ze nic nedělají a jen přebírají central. 🙂 Neprijdete, ze? Tady se to anonymně hodnotí snadno. Vidět to na vlastní oči a potkat realne lidi, to už tak snad e není. Tak co? Jde vám to mám domluvit? Michal, Hitradia

jiříč
Reply to  Michal
14. 5. 2022 10:52

Kde jsem napsal, že tam nic nedělají? Napsal jsem, že mají určeno co mají říkat ( např.upozorňování na společné ranní vysílání). Ale těch 10.hodin pracovních dnech a 6.hodin o víkendech moc prostoru nedává. Na rozdíl, když rádio vysílá vlastní program, vlastní playlist. Mají vlastní webovky a facebook s vlastními příspěvky. Vlastní zprávy. Stačí mě, když si dám tři rádia vedle sebe. Na každém naladím jiné hitrádio a teď tam rozdíl jen v reklamách? Tak kde je ten program? A VY si opravdu myslíte, že nikdy v Praze nedostanou nápad sjednotit vše centrálně? Když už teď omezili regiony na pár hodin denně

jiříč
Reply to  jiříč
14. 5. 2022 11:12

Vlastní webovky myslím to, že maji například vlastní barvy. Ne to jak to je teď sjednocené jako v supermarketech

Insider
Reply to  jiříč
14. 5. 2022 19:11

Dozvis se neco o vyhodach centralniho rizeni ..efektivite..v kombinaci se zachovanim lokalni znacky..proste alibismus..na druhe strane polovine konzumentum je to jedno a neresi to..dalsi cast proste odladi bo do deviti posloucha prazsky dialekt a po devate kratke zobaky..pelmel ktery muze vymyslet jen prazak a jeste ti rekne, ze je to to co chces, je to spravne a trendy..koho chleba ze?

Michal Merenda
Reply to  Insider
14. 5. 2022 21:20

Pražský dialekt Dominika Vršanského z Orlové? Vy fakt nic nevíte, jen jedete ve svých stereotypech… stavíte se k nám? Vše ukážeme 🙂

Insider
Reply to  Michal Merenda
14. 5. 2022 22:41

Ranni jako show?

Michal Merenda
Reply to  jiříč
14. 5. 2022 21:20

Takže kam se stavíte podívat se na to na vlastní oči?

Insider
Reply to  Michal Merenda
14. 5. 2022 22:44

Az se Danovi zachce, tak to udela a pri vsi ucte Michale vas se ptat nebude. Nebo to cely proda.

Michal
Reply to  Insider
15. 5. 2022 13:00

Což ale platí o jakémkoliv majiteli jakéhokoliv média. My s touto myšlenkou zkrátka nepracujeme.

Lukáš
Reply to  Michal Merenda
15. 5. 2022 19:33

Já měl možnost stejně jako další lidé před 4 roky navštívit studio rádia čas rock v Ostravě Porubě. Radio nemá programového ředitele ale místo toho je vedoucí vysílání.

jiříč
Reply to  Michal
14. 5. 2022 10:59

Tak proč je nenecháte vysílat 24.hodin denně/ 7.dní v týdnu vlastní program? S vlastním playlistem. S vlstními webovkami a facebookem? Ne teď když všechny mají jednotné stránky, které liší opravdu málo. A proč neslyším každý den každou hodinu regionální zprávy v celou hodinu. To co je vysíláno například ráno mezi 6 a 9 je opravdu hra na regionální zprávy.

Michal Merenda
Reply to  jiříč
14. 5. 2022 21:23

Playlistem? Děláme AC rádio s jasnou cílovkou. Proč bychom měli regionálně měnit playlist, když je cílovka pro naše rádia stejná? Všechna rádia si administrují své weby samy. Totéž sociální sítě. Centrál se stará jen o obecný traffic.

jiříč
Reply to  Michal Merenda
14. 5. 2022 22:33

Tak proč jsou webovky jak přes kopírák?: Proč mají všechny weby stejné barvy, umístění informací na stránce a pod? Proč jsou facebookových stránkách jednotlivých hitrádií stejné příspěvky? Proč tam nejsou jen regionální? Takže jedete stejně jako markety. Kde všech prodejnách to je stejné. Stejné zboží, ale minimum regionálního zboží.
Ale Jak jste napsal. Jde o peníze. Třeba v soutěže v ranní vysílání. Posluchači mají iluzi, že vyhraje někdo z kraje. Ale vítěz je jen jeden z republiky Ale inzerent má reklamu po celé republice. Vše osekat a na oko se tvářit jak jste regionální. Brzo bude pro Vás i drahý provoz regionálních studií. Jen profitujete s dobrého jména, která si rádia udělal za cca 20 a více let v éteru. Zabetonovali jste éter tak, že lidé nemají na výběr co poslouchat. A pak tvrdíte jak to děláte dobře. Po průzkumu poslechovosti. Ne všude a na všech místech mohou poslouchat rádio přes net. A tak tam poslouchají co tam naladit jde. I když teď občas nějakou svoji frekvenci uvolníte pro jiné rádio stejného majitele. Které vysílá centrálně. A regionální má jen reklamy.

Michal
Reply to  jiříč
15. 5. 2022 13:02

Jak říkám, deset let jsem pracoval na Hitrádiu Orion. A jsem přesvědčený o tom, že jsme měli prostoru dost a že jsme si to užili. Začali jsme živě vysílat z Colours, z Pusteven, máme krásné spolupráce a akce po celém regionu, obsah našeho vysílání 9-19 je ryze regionální a je tvořený na místě. Kolegové to tam vedou ve stejném duchu. Ale nejen v Ostravě, i jinde. Ale myslím, že je na čase tuto diskuzi utnout. Já vás nepřesvědčím, vy mne také ne, co už s tím 🙂

Petr
Reply to  Michal
15. 5. 2022 14:39

ale zprávy jsou z Prahy, proč?

Petr
Reply to  Michal
15. 5. 2022 15:04

..Víte o čem je regionální rádio? O tom, že žije se svým městem, s posluchači, které potkávají oblíbeného moderátota a zprávaře na ulici. Ten naopak zná město a když jsou třeba dopravní informace, poradí, kudy jet, sorry jako, ale tohle prd ví anonymní moderátor, který sedí v Bělohradské ul. a dělá zprávy pro Hitrádio a Rock rádio….. Toto vše je díky společnosti pro kterou pracujete, zcela zničeno (beru to tak, že Blaník po pohlcení R. Egrensis zrušil v K.V. studio……Navíc regionální rádio podporuje regionální kapely a zvou je do vysílání……atd atd. ale chápu Vás kopete za svůj džop, ale pozor až se Danovi za chce…pošle Vás pane Merendo a celý Váš jek říkate „regionální tým“, do ..přes palubu.
A vězte, že to nebude dlouho trvat (jako to bylo u Fajnu, Rock R. a Blaníku) V daňovém ráji, je potřeba více peněz……

jiříč
Reply to  Karl
11. 5. 2022 18:41

A co se týče sjednocení hitrádií? Jednou to sjednotí. Jako to udělali u |Blaníku či Fajnu. Je jen otázkou kdy

Michal
Reply to  jiříč
14. 5. 2022 03:13

Jako postupně zprávař, content, programový ředitel Orionu a aktuálně síťový programový ředitel odpovídám jako bytostně regionální clovek na obavy z centralizace už 17 let, ze to celoplošné Hitradio nikdy nebude. 17 let 🙂 Někteří z diskutujících to tady budou opakovat ještě za dalších 17 let… ze je to na spadnutí. Není, nebude. Kiss to vzdal, tím nám to usnadnil. Vize jsou velké, práce mnoho. Howgh. Amen. Atd. Mějte se tu hezky. Radio je pořad super. Michal Merenda.

jiříč
Reply to  Michal
14. 5. 2022 11:02

Tak proč rádia nevysílají 24.hodin denně/ 7.dní v týdnu vlastí program bez zásahu z centra? Proč musím poslouchat centrální ranní program?

Michal Merenda
Reply to  jiříč
14. 5. 2022 21:27

Ale to vás přeci napadne i samotného. Důvod je velmi prostý. Centrální obchodní produkt proti konkurenci. Nic víc, nic míň. Stejnou cestou šly Hearts, RTL, atd. Chceme dělat region. Ale musíme si na to vydělat, na rozdíl od ČRo. A noční vysílání? Ale jděte…

Petr
Reply to  Michal Merenda
14. 5. 2022 22:15

Pane Merenda a Červinko, jděte už s tou jednostranou propagandou jak jsou skvělá a nejlepší rádia Media Bohemia …. na radiotv.cz, tam ten web to vychvalování snese, tady chceme číst zajímavosti o samostatných regionálních rádií, kde dělají rádio srdcem, ne pro prachy, které končí v daňovém ráji……..Jen tak na okraji, jak tvrdošijně trváte na tom, že Hitrádio není centralizované. Pomalu a jistě k tomu dojde…. Ten trend tu je. Jaká byla Hitrádia před 5ti lety a jaká jsou dnes? Dřív měla Hitrádia samostatné zprávy a vysílání (moderované do noci) jak je to nyní, každý ví. Přesně takhle to bylo s Blaníkem v Teplicích, Fajnem v Chomutově v Ústí atd. atd. Ale vy budete tvrdit něco jiného, že centralizace na Hitrádiu nebude….. Přesně takto někdo tvrdohlavě od vás nás tu přesvědčoval, že rušit Oldies rádio přeměnit na Rock rádio není na pořadu dne a že k tomu nedojde, no a vidíte, došlo……

jiříč
Reply to  Petr
14. 5. 2022 22:42

Máte pravdu. jednou tu bude jen hitrádio centrální z Prahy. Ti dva pánové nám budou tvrdit, že ne. Jak se říká: Koho chleba jíš. Toho píseň zpívej. Jak zde napsal diskutující Franz. Tak už to mají od RRTV schválený. Blaník a fajn zcentralizovali. Ale přitom budou kritizovat za centralizaci KISS. Měli by si zamést před vlastním prahem. I v případě hitrádií. FM PLUS a Dragon spojili. NORD MUSIC a CONTACT mají také stejné moderátory…

Insider
Reply to  jiříč
14. 5. 2022 22:54

Kazdej region te stoji tak mega, takze si to spocitej, co se usetri, kdyz regiony skrtnou.

Michal
Reply to  jiříč
16. 5. 2022 00:32

Contact už má vlastní vysílací tym, čeká je dlouhá cesta, ale zvládnou to.. díky dobre práci kolegy Pozickeho 🙂

jiříč
Reply to  Michal Merenda
14. 5. 2022 22:46

Chceme dělat regionální rádio a tak osekáme regiony.

Insider
Reply to  jiříč
14. 5. 2022 22:49

Jiric…hele cely je to jen byznys a majitel se rozhodne..ve finale do toho nikomu nic neni kapisto? Ciste soukroma spolecnost..potreba si nalit cisteho vinka..rrtv je pravdivejsi cil nez pesak z hitradia
Jiric…hele cely je to jen byznys a majitel se rozhodne..ve finale do.toho nikomu nic neni kapisto? Ciste soukroma spolecnost..potreba si nalit cisteho vinka..rrtv je pravdivejsi cil nez pesak z hitradia

Last edited 3 měsíců před by Insider
jiříč
Reply to  Insider
15. 5. 2022 09:00

Vím, že vše je o penězích. Taky tak MB získalo ty rádia. Nabídli jim zastupování v prodeji reklamy. A svoji politikou dostali regionální rádia do situace, kdy to pro majitele nebylo možné ekonomicky vysílání udržet. A tak nabídli odkup stanice. Ale, když tu někdo píše. Že program té či oné stanice dělají lidé JEN v daném regionu. A není to pravda. Dříve rádia zařazovala do vysílání i regionální skupiny. A dnes?

Insider
Reply to  jiříč
15. 5. 2022 09:16

Je to tak. Tak zařazují, ale z půlky je točí v Praze či jinde a odpojují.

Franz
Reply to  Michal
14. 5. 2022 22:11

Fráze, že Hitrádio nikdy nebude celoploška mi přijdou zbytečná. O tomhle většinou rozhodují finanční krize. Všichni pamatují masivní konsolidaci trhu po krizovém roce 2009, respektive 2020.

MB si nechala v květnu 2020 u RRTV schválit sjednocení licenčních podmínek pro všechna Hitrádia, což naznačuje, jaký je plán vedení MB, kdyby finanční situace byla opravdu špatná. Myslím, že pokud by mělo dojít k utahování opasků, zrušení regionů by bylo první na ráně.

Insider
Reply to  Michal
14. 5. 2022 22:46

Kiss roste, neusnadnil, krasne se vyprofiloval.

Last edited 3 měsíců před by Insider
Michal
Reply to  Insider
16. 5. 2022 00:28

S ohledem na regionální partnerství, prezentaci v regionech a regionální obchod velmi usnadnil. Co se tyče výsledku a profilce, vsadil na playlist, který se muže jevit atrakrivne, ale s ohledem na zkušenost některých stanic před rokem 2010 je velmi riskantní s ohledem na vyčerpání. Sám jsem zvědavý na jeho další vývoj. Aktuální kvartál přinesl zastavení jeho růstu. V toto chvíli to vypadá na mírný pokles v dalších číslech. Uvidíme.

Míra
Reply to  Michal
16. 5. 2022 06:19

Playlist Kissu by se dal snadno obohatit. Asi není odvaha. Otázkou je, jestli by to bylo + pro čísla.

Franz
Reply to  Michal
14. 5. 2022 23:28

Centrálně vysílané programové bloky (přes den) započaly na začátku roku 2020, jako reakce na oslabení pozice obchodního zastoupení Radiohouse, způsobené odchodem skupiny Active radio. To musel být tehdy pro Media Bohemii pořádný šok. Co bude následovat, pokud Radiohouse ztratí další rádia?

Mimochodem, neznepokojuje Vás nedávná změna formátu rádia Čas, která se nápadně blíží formátu Hitrádia? Podle posledního průzkumu je meziroční růst denní poslechovosti rádia Čas téměř 50%!

Insider
Reply to  Franz
15. 5. 2022 07:13

Presne!

Míra
Reply to  Franz
15. 5. 2022 07:56

Zná někdo data, kdy začal Radiohouse zastupovat Expres, Classic, Free, Haná….abychom si to dali do časového kontextu.
Už jsem to zde psal, že po odchodu Active se také více zaměřili na „cross“: sociální sítě, hbbtv…. Akorát nevím, jak jsou na tom s TV (třeba TV Seznam)…

Last edited 3 měsíců před by Míra
Insider
Reply to  Míra
15. 5. 2022 08:11

Radiohouse (jinak tedy MMS), podle mě už na konci min. století 🙂

Michal
Reply to  Franz
16. 5. 2022 00:25

Neznepokojuje. Na území pokryvajici ORION jsou v AC cilovce až na nějakém šestém, sedmém místě, zatímco Orion je první. Čas je / bylo radio s potenciálem půl milionu wr s ohledem na celomoravsky a slezský zásah. Kdybyste se na výsledky podíval podrobněji, vidite, jak obrovskou část nárůstu posluchačů dělají lidé 55+. Opravdu si myslíte, ze by se tak brzy po změně formátu objevil výsledek? Zvlášť když RP měří spis image? Ja se spis obavám, ze konzervativní program Času našel své dno, ale vedení radio ho prokoplo tím, ze se pustilo do boje s orionem, kissem, f1, e2, Hanou a Krokodylem. Protože osobně věřím na odraz programových změn v RP az po čtyřech kvartalech, budu se zájmem sledovat vývoj u kolegu z času.

Michal
Reply to  David Pražák
14. 5. 2022 03:22

Zavolejte Bedovi Musilovi na HR Vysocina, ze nedělá regionální radio a dloube se v Jihlavě v nose. Chybí vám absolutní respekt k práci jiných. CRo Vysocina? Kouda je můj dobrý kamarád, ale i on uzná, ze práce s veřejnoprávními zdroji bez ambice na větší poslechovost je trochu jiný sport. Mějte se 😉

Honza, Rádio Jih
Reply to  Michal
16. 5. 2022 12:29

Bedřich Musil – baví mě jeho práce – bakalářské, diplomové apod. Výborné čtení!

Michal
Reply to  Honza, Rádio Jih
16. 5. 2022 17:15

Je to velký odborník, jeden z nejlepších u nás. 🙂

Franz
Reply to  Michal
16. 5. 2022 20:52

Michale, jak vlastně hodnotíte pozici Hitradia na jižní Moravě? Pokud se nepletu, tak Hitrádio City Brno je nejslabší z Vaší skupiny. Nemyslíte, že má vyšší potenciál? Nebo je konkurenční prostředí na jihu Moravy příliš tvrdé? Jih Moravy je zároveň poslední území, kde má Hitrádio velké mezery v pokrytí. Plánujete zde rozšíření sítě?

Michal
Reply to  Franz
17. 5. 2022 07:43

Kolegové ze City to vůbec nemají jednoduché. Značka je nová, dominantem na trhu je v AC segmentu Krokodýl, který to vůbec nedělá zle, možností navýšení pokrytí není mnoho. Plány ale máme z mého pohledu slibné, jen si to prostě City musí odpracovat.

Michal
Reply to  Insider
14. 5. 2022 03:31

Krom více než 1m posluchačů týdně. Co by za to Jinde dali. 😉

Jarda
Reply to  Martin
11. 5. 2022 10:11

nebo konsolidace s orionem?

Michal
Reply to  Jarda
14. 5. 2022 03:14

Proč? Cerna hora nebo Fm plus Jakubik take super značky, výborně vedena kolegou Musilem je vysocina.. Orion s necháme tam kam patří – na sever Moravy a do Slezska 😉

Michal
Reply to  Martin
14. 5. 2022 03:23

Ne, technicky problém, který jsem sám o půlnoci řešil se sroubovackem v ruce 😀

Květák
8. 5. 2022 11:32

Co říkáte na hudební stránku nového radia Metropole? Za mě hudebně pěkný počin. Líbí se mi, že hrají i něco jiného než běžná rádia. Na poslech zatím příjemné a osvěžující, snad to vydrží. Líbí se mi i CZ/SK záležitosti z taneční alternativní scény. Určitě tuto stanici zařídím do pravidelného poslechu vedle stanic ZUN, Radia 1, Color, Danceradia či Rádia L

TÉMA
Metropole
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Květák
8. 5. 2022 11:48

Z toho co jsem zatím slyšel to vypadá slibně. Rozhodně to nebude žádná tuctovka.

Míra

Poslouchám jen střípky. Vždy hrály +- stejně svižné skladby. To je věc, která bude části posluchačú vyhovovat a části ne. V češtině jsem na žádnou nenatrefil, ale CZ skladba nemusí být v češtině, to je fakt.
Co prostě nedám ? Všechny písně mají současný sound. Někomu to může naopak imponovat.

M.K
Reply to  Květák
8. 5. 2022 13:03

Jo playlist je melodický, taneční jen trochu mě tam vadí ten pop-rock co sem tam hrají.

Míra
Reply to  M.K
8. 5. 2022 13:14

Jo, už je mi to jasnější, chvilku jsem poslouchal. R1 ani Wave v Olomouci na FM nejsou, takže zbývá otázka, co bude fungovat lépe. 92 vs. 96 FM. Mnoho štěstí. Osobně nedám ani jednu, ale v případě nouze spíše 92.

David Pražák
Reply to  Míra
8. 5. 2022 14:34

Wave můžete v Olomouci ladit v DAB+ z Radíkova, nebo na internetu. Já osobně už Fm nepouštím, protože signál není čistý. VKV si pustím z nouze, když není připojení k internetu, nebo nemám data.

Květák
Reply to  M.K
8. 5. 2022 16:34

S tím občasným poprockem souhlasím, ten to tam z mého hlediska kazí, a klidně bych ho z playlistu vyházel.

TÉMA
Metropole
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Květák
8. 5. 2022 16:44

Hlavně se za každou cenu nesnažit zavděčit všem. Vzpomeňte na rádio Západ.

Míra

V obecné rovině je to stále dokola.
Ideální je, když máš kvanta love na kterých ti nesejde, pak můžeš vysílat rádio přesně nějaké.
Situace je taková:
Seš na FM – snažíš se vysílat pro „masy“ za cenu kočko-ještěrky.
Seš jen na DAB – neexistuješ.
Seš jen na netu – máš brutální konkurenci.
Jak se pravilo v rozhovoru, na který dával odkaz PvO – novou, pokrytím konkurenceschopnou FM síť nepostavíš.
Odbočka.
Slyšíš: Basslicker se opakuje, Diskopříběh se opakuje….
Tak proč to posloucháš, ptáš se ?
Ráno ty rozhovory – Anděl – ten tým…
Už ani nejde o muziku…
Zřejmě je přirozené, že každý v této době hledá zábavu sobě rovnou – a nemyslím to kriticky vůči Kissu.
Každý má hranici jinde, ale já nedávám vyřvávání do éteru a extrémní divadlo kolem na sociálních sítích.
Když už Kiss něco slušného zahraje ve Vraťme svět na parket, je kolem toho řevu od moderátorů…

Last edited 3 měsíců před by Míra
Marek Berger

Rozhodně nechci v regionu dělat něco co už tady je na FM

Jirkas
Reply to  Marek Berger
8. 5. 2022 19:57

Jaká náhoda, ze už takový rok poslouchám Métropole Radio z Francie 🙂 a teď me tady zaujala diskuze a zvědavost ohledně vašeho rádia.

Last edited 3 měsíců před by Jirkas
Marek Berger
Reply to  M.K
8. 5. 2022 16:48

Jen jako koření, nebojte

Míra
Reply to  Marek Berger
8. 5. 2022 17:11

O.K. dejte si anketu „Uveď song, který tě donutí přeladit“. Který tě odradí.

Last edited 3 měsíců před by Míra
Marek Berger
Reply to  Míra
8. 5. 2022 17:41

Asi nechci hrat na prani a preladovani je normalni..nalady se meni behem dne i zivota)

Václav
Reply to  Marek Berger
8. 5. 2022 22:10

Rádio metropole jsem zachytil na D1 v náznacích od Ivanovice na Hané , u sjezdu na Kojetín i RDS, dal jsem si práci za cesty jsem natočil video, dobře šlo u Km, u Hulína se míchalo s oe1 , ale navrch měla metropole až po hranu Fryšták Sovarna (za Holešovem směr Zlín). Škoda té oe1 jinak by to bylo na dobrý kus cesty. I asi 3 věci jsem shazamoval, např Berenika Kohoutová a něco méně známého od ní, avšak na začátku jsem slyšel stejny song co byl před chvílí v kissparade tzn nějaký ohrany mash up od ATB – takový text – feel your love

Franz
7. 5. 2022 11:16

E2 dnes nasadila do playlistu coby novinku song ELTON JOHN feat. DUA LIPA – Cold Heart (Pnau Remix). Uvést tento song po téměř roce rotací ve snad všech českých rádiích bych se musel coby music manager E2 za sebe stydět.

David Pražák
Reply to  Franz
7. 5. 2022 11:42

Tak to je teda na hudební rádio, které se specializuje na novinky pěkná ostuda. Zlaté Rádio DAB Praha. Podle mě je to nejlepší stanice co se týče nasazení novinek ve vysílání. Navíc tam nejsou časté rotace, jako na Evropě 2. A mluvené slovo je na Rádiu DAB Praha normální, než na E2.

Philmen
Reply to  Franz
7. 5. 2022 17:19

Tak ono i Sean Paul feat. Inna – UP se hraje na dosti českých rádií už nějakou dobu. Jako kdyby se na E2 právě někdo vzbudill. Mě poslední dobou překvapuje rádio Relax – novinky nasazuje velmi rychle, rotace přijatelné a přijde mi jako svižné městské rádio.

Jack
Reply to  Franz
9. 5. 2022 12:10

Vsichni jsou chytri, ale kdyby to meli jit sami delat, tak to bude prusvih. Utoky, lzi a vykonstruovane kecy. Tezko to ostatni radia hraji rok, kdyz je to song ze srpna. Staci cist poradne ten clanek, ze to nenasazuji jako novinku, ale rovnou do rotaci na prani jejich posluchacu. Staci, kdyz lidi zacnou cist a nekydat spinu. Nebo taky staci, kdyz preladi. Jsme svobodna zeme. Jednoduche reseni.

Míra
Reply to  Oviradio.cz
7. 5. 2022 11:20

Palec hore 🙂

Ondra
6. 5. 2022 14:06

Bude někdo prosím nahrávat zítřejší start vysílání olomouckého rádia Metropole v 11.55? Moc děkuji.

Marek Berger
Reply to  Ondra
6. 5. 2022 16:22

Já 🙂

jouda
Reply to  Ondra
6. 5. 2022 19:13

Sám provozovatel rádia, musí totiž ze zákona. 🙂

David Pražák
Reply to  jouda
7. 5. 2022 13:52

Metropole na play.cz zatím nehraje, ale už je v seznamu stanic.

Ondra
Reply to  David Pražák
7. 5. 2022 14:35

Rádio už hraje.
Stream rádia je :http://icecast9.play.cz/metropole128.mp3

Míra
Reply to  Ondra
7. 5. 2022 15:30

Máme rok 2022. Nerozumím, proč stream neběží v aacLC, třeba právě ve 128 kbps. Jedná se sice také o ztrátový algoritmus, ale na poslech je 128LC úplně jinde, než 128mp3.

Jinak přeji mnoho posluchačů, ať se vám daří. Je skvělé, že ještě nejsme mrtví, že žijeme.

Máte štěstí, že vám povolili odstup 0,3 MHz v rámci stejného města.
Pokud je v místě ,,volněji,, na 91,9 a 92,4 , přijímače se s tím poradí. Jinak je to pro FM chrastíkta smrt…

David Pražák
Reply to  Míra
7. 5. 2022 16:06

Rádia na play.cz mají ještě streamy ve formátu aac v nižší kvalitě, ale u Rádia Metropole jsem druhou streamovací adresu nenašel.

Marek Berger
Reply to  Míra
7. 5. 2022 16:12

Streamujeme i aac, ale skrze kompatibilitu mobilu atd, play aac nechce. Na dokryvacjch však přednostně používáme aac a MP3 je spíš náhradní..

Míra
Reply to  Marek Berger
7. 5. 2022 16:25

Škoda, že jste si nevybrali jiného providera :.(( Bez dalších komentářů.

Opravdu – kompatibilitu s AAC bych neřešil. Kiss, R1 a další postupně migrují do AAC.

Marek Berger
Reply to  Míra
7. 5. 2022 16:39

Zatím takto…jede tam celej barák…step by step

David Pražák
Reply to  Marek Berger
7. 5. 2022 16:58

Jaká je adresa streamu v aac? Ušetřil bych tím mobilní data. Formát mp3 má větší spotřebu dat, než aac.

Pavel
Reply to  Oviradio.cz
7. 5. 2022 16:44

Jingly budiž, ale tolik chyb, co někdo dokáže nasekat v poměrně krátkém textu na webu.. Zkušené oko korektora by si přišlo na své 😀

PVo
5. 5. 2022 13:36

Dnes jsem na rádiu L slyšel perfektní skladbu, kterou jsem neznal ač je hodně staré (1996, pokud jsem to na tom CDčku z obrázku přečetl správně)
Ten týpek co to rádio/playlist dělá je fakt dobrej !
Zajímalo by mě, jestli Honza z Jihu (co se do mě tak rád naváží že ničemu nerozumím), dokáže do playlistu zařadit taky něco, co nemelou na jiným rádiu v Česku taky, na online radiu nemá rádio Jih playlist abych to mohl posoudit sám..

TÉMA
Rádio L
Last edited 3 měsíců před by PVo
frkotou
Reply to  PVo
5. 5. 2022 14:28

Tu pasáž s flétnou jsem slyšel v nějaké staré reklamě na kafe z 90. let. 😀

Toto je asi originál, pokud není ještě něco staršího.

https://www.youtube.com/watch?v=FpH_k-6Tx3w

Last edited 3 měsíců před by frkotou
PVo
Reply to  frkotou
5. 5. 2022 14:37

Odkaz že je originál jako kvůli tomu že na obrázku je gramofonová deska? to je dost odlišný pojetí o když ta melodie tam fakt je..
V reklamě byla ta pasáž z této konkrétní skladby nebo jako že tambyly „kečuánské fujary“ obecně? Ty jsem totiž slýchaval před 10-15 lety po Praze dost často..

Last edited 3 měsíců před by PVo
frkotou
Reply to  PVo
5. 5. 2022 14:49

Vlastně ano, z té skladby, ale jen ty fujary bez všeho dalšího.

PVo
Reply to  frkotou
5. 5. 2022 14:53

ok tak je to možné, nicméně si troufám tvrdit že v rádiích ta melodie s podobném podání nikdy nebyla 🙂

frkotou
Reply to  frkotou
5. 5. 2022 14:53
PVo
Reply to  frkotou
5. 5. 2022 15:17

hm dobrý uši, to bych snad ani nezaregistroval

frkotou
Reply to  Oviradio.cz
5. 5. 2022 19:03

Díky za upřesnění.

PVo
Reply to  Oviradio.cz
5. 5. 2022 21:07

jakože ten první odkaz je originál podle čeho vzniklo Honduras – Flautiño Flute One ? To určitě ne, ostatně myslím že ta melodie fujar bude spíš něco jako indiánská lidová..

Jirkas
Reply to  Oviradio.cz
5. 5. 2022 22:27

Jj, je to tak, ted jsem koukal na wikipedii. 🙂

Honza
Reply to  PVo
6. 5. 2022 18:21

to PVo: Zdravím. Tak v základu playlist zveřejňujeme pro aktuální den na webu Rádia Jih a pokud jde o songy, které jiná rádia nehrají, tak sorry, ale na tom náš program opravdu nestojí a nemám jediný důvod něco nasazovat a rotovat jen pro pocit „hrdiny“ a poplácání po zádech od pár diskutérů, že hraju něco jiného. Z toho vysílače, poplatky, lidi, nájem a techniku nezaplatíme.

PVo
Reply to  Honza
6. 5. 2022 20:45

Playlist Vám chybí na onliradiu abych se to dalo porovnat s hraností jiných tam, já sám si netroufám detailněji porovnávat nějakou originálnost páč terestiku až na vyjímky nuceného poslechu nesleduju.
Ale OK v pořádku když to tak chcete. Konkrétně Jih neznám (slyšel jsem jej tak 2x), jen nemusíte se mi divit že podobná hitová rádia v ČR hážu do jednoho pytle páč mi prostě zní stejně.. Vás drží regionální charakter a do takových rádií se nenavážím už jenom proto že jich je pomálu ač originální jsou bohužel vyjímečně (jako si pamatuju pardubická rádia Profil/Life, zato Tiangl orininální byl )

Jen že jste říkal jak p, Červinka že dělá rádio jinak, svěže a jak je unikátní – osobně ovšem považuji za svěží a unikátní něco jiného než je takový rádobytrendový a fakticky nijak unikátní flašinet jako to Fajnradio je.

Václav
Reply to  Honza
6. 5. 2022 23:41

Teda já na Jihu párkrát slyšel něco jiného co jiné rádia nehrají např. Song Chytili sprejera a nebo o víkendu byla na nehrané songy rubrika – jak se to tam mohlo dostat? Tzn. nezkrachovalo to rádio? Honzo je tam ta rubrika ještě?

Mě by ani nevadilo že se hrají stejné songy co v jiných rádiích ale problém je časté zařazování nerovnoměrná frekvence ve srovnání s ostatními songy . Když tvůrce playlistu si rádio pustil jako posluchač, tak nikdy nedostal alergii na rotovanou novinku už při prvních tónech? To novinka ještě tolikrát neproběhla éterem a já už spolehlivě poznám že bude řadu měsíců otravovat a ladim rychle pryč.

Last edited 3 měsíců před by Václav
Honza, Rádio Jih
Reply to  Václav
7. 5. 2022 01:15

to Václav: Ano, my samozřejmě hrajeme věci, které většinou jiná rádia nehrají, ale neděláme to pro pocit vyjímečnosti nebo tak něco. Děláme to, protože tomu dáváme něco víc – příběh a jako celku tomu věříme. Je to takové koření. Stále tedy děláme Poklady z DJského kufru – hlavně taneční devadesátky a milénia (Po – Pá cca 12:40 hod. + reprízy celé sobotní odpo 13 – 18), děláme také Podpultovky Rádia Jih – osmdesátky (Po – Pá cca 11:40 hod. + reprízy celé nedělní dopo 08 – 13) a každé všední ráno po půl šesté vybíráme i jeden Ranní výkop. Pokud jde o tvorbu playlistu a rotaci novinek, Libor se to tu snažil už mnohokrát vysvětlit.

to PVo: Playlist na onlineradioboxu? Proč bych měl dávat někomu nástroj sledovat svou práci, playlist apod. a ještě k tomu třetí straně? Od playlistu jsou webovky rádia. Nebudu lidi posílat třetí straně, já je chci z vyhledávače u nás na webu ideálně.

Marek Berger
Reply to  Honza, Rádio Jih
7. 5. 2022 07:35

Amen

PVo
Reply to  Honza, Rádio Jih
8. 5. 2022 19:40

ok ale to je takový podobný argument jako proč dávat na onlineradio i stream 🙂

Honza
Reply to  PVo
9. 5. 2022 12:25

to PVo: A vy si myslíte, že my jsme se prosili o stream na těchto portálech? 😀 Ne, když máme chvilku času, většinou je kontaktujeme a alespoň upravujeme zveřejněné informace a loga.

PVo
Reply to  Honza
9. 5. 2022 13:23

ok ale kdyby jste protestovali proti zařazení tak jistě stream rádia jih provozovatel webu vyřadil 😀

Honza
Reply to  PVo
9. 5. 2022 16:04

to PVo: Promiňte, ale toto není diskuze, abych ztrácel čas.

PVo
Reply to  Honza
19. 5. 2022 11:03

Toto bylo poprvé co jsem prvně oslovil já Vás a ne jako předtím naopak.

PVo
Reply to  PVo
9. 5. 2022 10:18

tak je asi po rádiu, od včera večer (resp to jsem to zjistil) nefunguje/není na radioo.cz. Škoda už jsem si na něj zvyknul.

TÉMA
Rádio L
Míra
Reply to  PVo
9. 5. 2022 11:01

Všiml jsem si o víkendu.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  PVo
9. 5. 2022 12:34

Tak já nevím, má to vůbec cenu provozovat rádio pro 0 až 2 posluchače online? Víc jsem jich tam totiž za dobu existence nikdy neviděl. A to (nejen) tady měli díky zneužití značky Triangl docela slušné promo. Nebylo by lepší prostě vytvořit playlist(y) na Spotify, kde nemusíš řešit techniku, autorská práva, konektivitu, energie atd.? Beztak to byla jen samohrajka bez moderátorských vstupů a dj mixů, ne?

PVo

Kde mělo Rádio L jinde promo ? .
Poslechovost jsi sledoval na Onlineradiu ? Pokud jsem poslouchal přímo stream přes winamp tak to ve statistice nebylo
Asi zaplatil OSu jen na měsíc.. aby si to vyzkoušel.

Taky asi kvůli tomu na tom serveru moc amatérských rádií není, hlavně že se tam nacpalo rádio Hey+Color když už jsou v éteru. Takhle ten malý zájem o produkt nedoženou.

Ale díky za ten měsíc, rozhodně autor nepatřil ke standardu hudebních managerů kteří si myslí že jak oni naskládají omleté hity nebo rádobytrendy (co jsou ovšem „všude“ jinde taky) a ve stylu od Vlacha po Bacha tak si z toho posluchači masivně radostí sednou na zadek..

Last edited 3 měsíců před by PVo
PVo
Reply to  PVo
9. 5. 2022 15:10

Tak znova v rádiu L nahodil(i) agregát 😀

Jinak když jsem zjišťoval co že se děje, objevil taky Radio Party FM – http://sc.ipip.cz:8004/

Last edited 3 měsíců před by PVo
PVo
Reply to  PVo
19. 5. 2022 10:59

Dnes jsem odchytil tu skladbu na Radiu L znova
Zajímavé je že: chtěl jsem se podívat podle playlistu na onlineradioboxu jak často a kde je ta skladba u nás/ve světě hraná ale tam chybí uvedena – je patrná jen časová mezera mezi skladbou v 9:35 a následující v 9:44, asi jim nefunguje přenos dat na 100%

TÉMA
Honduras – Flautiño Flute One
Míra
5. 5. 2022 09:58

Nové DAB vysílače ČRo ještě letos. Navyšování výkonů u ostatních vysílačů jako u Ještědu není v plánu.
https://www.televizniweb.cz/2022/05/cesky-rozhlas-dalsi-vysilace-dab-jeste-letos-osm-novych-lokalit-zprovozni-cra/#comment-9892

Last edited 3 měsíců před by Míra
Jarda
Reply to  Míra
5. 5. 2022 10:12

stara informace, davno už to bylo na digitalním radiu 😉

Míra
Reply to  Jarda
5. 5. 2022 10:22

Ano, tady jsme to probírali, ale ve včerejším článku je více informací….
A omlouvám se, chtěl jsem přiřadit k původnímu tématu, ale na první dobrou jsem ho nenašel, až na druhou…

Last edited 3 měsíců před by Míra
Míra
Reply to  Jarda
5. 5. 2022 10:26

Duplicita, občas se to zadrhne…

Last edited 3 měsíců před by Míra
Míra
Reply to  Oviradio.cz
5. 5. 2022 12:13

Musím znovu zopakovat, že pokud ČRo prostě nechce provozovat dva celoplošné muxy, tak měl požádat o jinou sadu a rozdělit republiku na více menších celků (například 3 až 4).
Nižšími kanály by lépe pokryli území (ano, rozdí mezi 12. a třeba 9. blokem už je znát). Rozdělením by také byly upozaděny problémy se signály mimo ochranný rámec SFN a obecně zlepšilo MER.
Ubyly by regionální stanice (zbylo by více prostoru pro ostatní).
Znamenalo by to jednorázové navýšení nákladů na další stejný headend, ale vzhledem k ceně energií je to vlastně zanedbatelná investice.
Nyní je už jasné, že nic z toho nenastane a dokonce si troufám tvrdit, že nanastane ani překlopení do EEP 3-A. Bude se bojovat o každý dB C/N.

Dnes se začne z dokrývače Kácov vysílat z vyšího patra stožáru.

Last edited 3 měsíců před by Míra
PVo
Reply to  Míra
5. 5. 2022 13:05

Technice vysílání moc nerozumím a ani mně to moc nezajímá, jen co jsem pochytil, tak problém u komerčních rádií v DAB je taky s tím že ač chtějí vysílat prakticky celoplošně tak reklamu chtějí odpojovat pomalu na úrovni okresu což v uvažovaných sítích se stejným kanálem pro několik krajů nelze.
Třeba by šlo na sítě proházet kanály tak aby v každém kraji byl jiný kanál (sítí by pak nebylo 7 ale třeba 3-4) ale jak říkám že tomu nerozumím Ostatně obecně ekonomika větší vícenásobky stanic neuživí a méně sítí by stačilo Toto by řešilo i regiony ČRo.
Ale stejně páně Kupkovým návrhem se všechno odsunulo na neurčito a budeme leda dotahovat vývoj v Evropě a to ještě s kdovíjakým zpožďěním.
A tahle vláda nic takového řešit nebude – ta přece jen „umí“ válčit s Ruskem

Míra
Reply to  PVo
5. 5. 2022 13:24

Naplánovat lze lecos. Z hlediska šetření pásmem je samozřejmě ideální na co nejrozsáhlejším území vysílat na shodném kanále.
Reklamní okrsky jsou menší, to máte pravdu. Od začátku říkám, že by se DAB oblasti museli ušít na míru požadavkům.
V současné době jsou „nejúspěšnějšími“ komerčními sítěmi v ČR ty územně nejmenší, což je v začatcích logické. Jen ty začátky se už celkem vlečou.

Míra
Reply to  Míra
5. 5. 2022 13:41

Pokud by se zde podařilo trochu pročistit analogové FM, tak by se dalo uvažovat i o FMeXtra, což by mohlo být docela zajímavé, ale šanci tomu nedávám…FM se nepročistí ani o smítko…. Ono by se to samozřejmě dalo provozovat ihned, ale….

Míra
Reply to  PVo
6. 5. 2022 16:42

Pár věcí opomněli, ale pěkný rozhovor.

Honzaa
Reply to  PVo
7. 5. 2022 10:19

Ten moderátor je naprosto příšernej :-/

PVo
Reply to  Honzaa
7. 5. 2022 13:38

Zajímavé je že oba působili nějakou dobu i na radiotv.cz jak Jakub Bouček tak host J.Koiš.

frkotou
Reply to  Oviradio.cz
1. 6. 2022 13:53

comment image

JM.
Reply to  Oviradio.cz
14. 7. 2022 23:08

Ten vysílač nedává smysl. Signál je tam dostatečný z mnoha vzdálenějších vysílačů.

Dokonce i dle jinak velmi „přísné“ mapy na webu ČTÚ je tam pokryto naprosto v pohodě. Místa, kde jsou opravdu problémy s příjmem, jsou úplně jinde.

frkotou
4. 5. 2022 15:22

Praha TV se momentálně stěhuje ze svého stávajícího sídla, s tím se bude stěhovat i Radio Hlas Prahy, mimochodem, stále jim nefunguje stream.

David Pražák
Reply to  frkotou
4. 5. 2022 16:44

Je to velká ostuda, že nespustili internetový stream. Je škoda, že rádio po roce nezavedlo živé moderované vysílání a běží tam jen předtáčené reportáže. Tomuto rádiu velké šance do příštích let nedávám.

Lohen1
Reply to  Oviradio.cz
3. 5. 2022 20:45

Pěkné. Byl jsem dítě a vůbec si tuto stanici nepamatuji. Zato si pamatuji Československo a Noční proud. To jsem v té době potají poslouchal. Takže díky za pěkný článek a rozšíření obzorů.

Petr
Reply to  Lohen1
3. 5. 2022 21:24

Když už jsme u vzpomínání, pamatuje si někdo pořad-hitparádu Start, který se vysílal před revolucí na Hvězdě tuším vždy v pondělí kolem 19.h.? Otec to nahrával a pamatuji si, že tam občas zazněly dobré skladby……

PVo
Reply to  Petr
4. 5. 2022 02:08

doufám že si to pamatuju:přesně : jmenovalo se to ne Start , ale Formule Pop a uváděl ji Oskar Gottlieb, Zahájení bylo v pondělí 15/10/1989 (stejný den jako se vysílal úplně první Noční proud 23:00-02:00)

Petr
Reply to  PVo
4. 5. 2022 08:07

Tak to muselo být ještě před Formulí Pop…..

Lohen1
Reply to  PVo
4. 5. 2022 21:23

Formule Pop si pamatuji , poslouchal jsem. 😉. A taky Discoclub Bravo ve čtvrtek od 19ti. Tuším Miloš Skalka? To jsem miloval. Je neuvěřitelné, co vše Radiožurnál vysílal. V sobotu v 11 tuším hitparáda MC One .

Míra
Reply to  Oviradio.cz
4. 5. 2022 10:17

Vzpomínky na formuli pop:
https://youtu.be/-MnELifX3sQ
https://youtu.be/vc4Pp6Qr9-g
Druhá skladba však „vyšla“ minimálně už v 87. roce.

Last edited 3 měsíců před by Míra
Václav2
Reply to  Oviradio.cz
4. 5. 2022 11:52

Pořad Start se ještě dříve jmenoval „Start písniček pro Hvězdu“ ale ve druhé polovině 80.let už jen Start. Vysílal se v sobotu a neděli po zprávách v 18 hodin a soutěžily vždy čtyři čs songy a jako zajímavost na konci hrála vždy jedna západní skladba a jedna ze zemí východního bloku. Matně si vybavuji, že tam například hrála skladba jakési východoněmecké zpěvačky „Spielverderber“ nebo tak nějak, v překladu to mělo znamenat „Ten co kazí hru“ Ze západních skladeb tam třeba hráli Den Harrow – Don´t break my heart.

PVo
Reply to  Václav2
4. 5. 2022 14:35

Petr na začátku mluvil o hitparádě v pondělí v 19:00 a to byla Formule Pop.i s tím datumem.vzniku,který jsem si kupodivu zapamatoval/možná jen vsugeroval 🙂 páč na data moc nejsem.
Na název Start si už nepamatuju i když mám dojen že předtím bylo něco opravdu takového, kratšího (půlhodina mezi zprávama) jak popisujete (a ne v ten ten samý čas).
Možná si to pamatuju právě kvůli tomu že předtím žádné hudební pořady delší než těch 25 minut v kuse nebyly/či se jen nepamatuji.

frkotou
2. 5. 2022 14:10
Jarda
Reply to  frkotou
2. 5. 2022 14:17

zatim pořad nejsou i online

Míra
Reply to  frkotou
2. 5. 2022 18:19

Nyní web není přístupný.

Marek Berger
Reply to  Míra
3. 5. 2022 22:28

Prosím o trpělivost a shovívavost. 7.5.to spustíme v základní licenční podobě a postupně to budeme „tunit“ také podle vás. Cílem je komunitní metropolitní rozhlasová nezávislá platforma s širokým playlistem a pořady, které v regionu nejsou (ale třebas jinde existují) podcasty, dj.sety, pořady. Děláme to s nadšením v malém týmu, veřim, že to má smysl. Díky za méně chytráctví a více konkrétních ideí. Poměr cena výkon je heslo této doby. Marek B.

Last edited 3 měsíců před by Marek Berger
M.K
Reply to  Marek Berger
4. 5. 2022 11:02

Dobrý den pane Berger, bude od začátku i online stream?

M.K
30. 4. 2022 08:24

Taky zajímavy playlist bez velkých rotací.
http://radiohady.com/

TÉMA
Rádio Hády
Ondra
Reply to  M.K
30. 4. 2022 09:39

Nemáte někdo stream Rádia L? Rád bych si ho přidal do rádia jako oblíbený. V databázi zatím není. Díky moc

TÉMA
Rádio L
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Ondra
30. 4. 2022 09:47
PVo

Zajímavý je toto http://sc.ipip.cz:8036/index.html – peak 22 může počet posluchačů najednou nebo za den? Když ladím přes onlineradiobox (na firemním kompu si nedovolím instalovat winamp),tak je posluchačů vždy jen mezi 0-2.

Zkusil jsem Radio L naladit na DAB/netovém přijímači a nelze (z radioo.cz se mi nepovedlo žádné -zkusil jsem ještě Atom FM)
Ani mi nelze naladit jakkoli když jsem fyzicky na síti v kanclu (nejspíš má radioo.cz onezení IP jen CZ)

TÉMA
Rádio L
Last edited 3 měsíců před by PVo
Míra

Na mobilu jsem to rozchodil pouze přes onlineradiobox.

Last edited 3 měsíců před by Míra
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Míra
30. 4. 2022 14:42

Chodí mi to ve VLC, VRadio i Xiialive. Na čem to zkusíš?

Míra

Přehrávače nepoužívám. I onlineradiobox js instaloval jen kvůli tomu, abych si sem tam na 15 vteřin pustil, co hrají. Na mobilu obecně neposlouchám. Na myTuner Radio L nebylo, nyní nevím.
Doma na Lídláčku nebylo v seznamu….

Last edited 3 měsíců před by Míra