Komentáře a diskuze

  • Oviradio.cz 2. 6. 2023 v 10:59 k KomentujemeV databázi ČTÚ se objevilo krátkodobé oprávnění Praha - Eden 104,2 pro "PRAHA FORTUNA TRENING TEMP".
  • Oviradio.cz 2. 6. 2023 v 09:21 k KomentujemeNa obsah vysílání to vliv nemá, ale na vnímání stanice = značky určitě ano, zvlášť když v posledních letech je...
  • Václav 2. 6. 2023 v 08:59 k KomentujemeAha, díky. Uvidíme co ten Fajn, logo na obsah vysílání vliv mít asi nebude, v tomto případě logo nehraje (roli)....
  • Oviradio.cz 2. 6. 2023 v 08:45 k Komentujeme1999-2018, 2018-dosud Zdroj: mediaguru.cz a pro srovnání staré logo londýnského Capital FM z konce 80. let: Zdroj: wikipedia.org
  • Václav 2. 6. 2023 v 08:39 k KomentujemeMusím se někde podivat, jak blanicti dokazou modifikovat své slunce. Mě přišlo pořád stejné.
  • Oviradio.cz 1. 6. 2023 v 23:57 k KomentujemeBlaník má současné logo rovných pět let. Druhým nejstarším po Fajnu je logo Rock Radia. Je z roku 2008, tedy...
  • Václav 1. 6. 2023 v 23:50 k KomentujemeA blanik?
  • Oviradio.cz 1. 6. 2023 v 23:49 k KomentujemeNo Good (Start the Dance) je skvělý a nadčasový kousek. Díky němu jsem objevil funkovou skladbu Funky Nassau od The...

Články

Komentujeme

O čem píšete?
20.6K Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments
PVo
Reply to  Oviradio.cz
10. 6. 2021 12:56

nemyslím to může leda rádio pro Čechy , ruská menšina je v ČR tak malá že by jako posluchači rádio neuživila

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
9. 6. 2021 15:46

Odkud je tahle informace? Značka Contact je na liberecku úzce spjata s číslem 101 4, ale dávat Hitrádio na Ještěd se mi taky zdá jako blbost.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
9. 6. 2021 15:53

Ano, našel jsem článek na Mediaguru. No jsem zvědav jak ve finále přerozdělí ty frekvence…

LiborV
Reply to  Oviradio.cz
9. 6. 2021 17:31

Je pravděpodobné, že MB využije sítí Hitrádia FM (původně Dobrý den) a Hitrádia FM Crystal pro Hitrádio Contact a na 101,4 se objeví Blaník. Napovídají tomu současné licenční podmínky Rádia Contact, které se shodují s Rádiem Blaník. Zároveň je třeba vzít do úvahy, že se plánovaná FM rošáda a ambice MB mohou dotknout i nedávno uvolněných frekvencí 87,6 po Černé Hoře. V článku na Mediaguru.cz se mluví o silném Rádiu Blaník Liberec. Dle přízvisku podle Liberce očekávám, že i program Blaníku zde může být po vzoru Moravy lokalizován formou vlastního ranního vysílání a lokálních písniček na přání. Předpokládám, že MB ještě neprozradila celý svůj záměr.

TÉMA
Media Bohemia na Liberecku
Philmen
Reply to  LiborV
9. 6. 2021 21:54

Já bych se naopak nedivil,kdyby větší frekvenci Contactu opravdu nechali na Hitrádio a frekvence Hitradia FM Liberec, popr.Crystalu se rozdělily mezi Fajn (menší frekvence) a Blaník (větší frekvence).

TÉMA
Contact
LiborV
Reply to  Philmen
10. 6. 2021 02:04

Tato varianta zní prima. Jen tomu, že na FM 101,4 nebude Blaník, zatím neodpovídají letos upravené licenční podmínky pro 101,4, které by se musely měnit znovu (nyní sedí na Blaník). Proč by je jinak měnili.

TÉMA
FM 101,4
Míra
Reply to  LiborV
10. 6. 2021 06:33

Snaha o rozšíření Blaníku a Hit je pochopitelná (ztráta F1 a E2). Potřebují alespoň dvě rádia, s rozsáhlejším pokrytím. Půjdou na hranici možného.

PVo
Reply to  LiborV
10. 6. 2021 15:29

pochybuju že by se nedal do současných licenčních podmínek Contactu napasovat jak Blaník tak Hitrádio bez jakýchkoliv změn v programu Blaníku/Hitrádia

Insider
Reply to  PVo
10. 6. 2021 16:19

RCL menilo podminky pred par mesici, ted jsou universalni pro blanik i hitradio

MichalZ
Reply to  Insider
12. 6. 2021 08:24

Změna podmínek RCL odpovídá hudebnímu zaměření Blaníku. U poslední změny podmínek na hitrádiích byla 80. léta vyškrtnuta.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
9. 6. 2021 21:59

to ikdyby přerozdělili frekvence tam minimalně v liberci možna i jablonci budou mít stale nejake navíc.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
8. 6. 2021 18:17

to už jsme vedeli všichni. Jen aby to blbe nevypadalo, tak MB neřekla hned všechno. Ted už jen kdy se tam objeví totéž s likvidací contactu na blaník.

Václav
Reply to  Oviradio.cz
11. 6. 2021 12:52

Tak snad nebudou překvapeni Media Bohemisté, že hned za katastrem města zlína končí standartní pokrytí obou městských frekvencí Blaníku a dál je to jen na chatrnějším přesahu z OL 97,1 a kvůli nezlepšení bude o to víc chybět, že není v tabulce AF UH Brod 96,7. Kámoš bydlící v podstatě v aglomeraci – Otrokovicích (rovné údolí od ZL cca 7 km) chtěl vyzkoušet Blaník a poslouchatelná nebyla žádná zlínská frekvence, měl sice radiobudík ale digital ladění, což je reprezentující laik a to jsem mu ještě řekl frekvence na co se zaměřit, prý jestě zkusí 97,1. Z mého pohledu je to zas pěkné neplýtvání a využití daného přesahu , ale slabého , čímž ukazují že Blaníci, kteří posilují, asi chtějí ukázat, že jsou takoví frajeři, že dál budou růst a předbíhat další stanice a úplnou síť nepotřebují. Sice takovou ženevskou frekvenci už nezkoordinují, museli by přehodnotit její využití, nebo si pomoct převzetí Času, nebo dokrývat, ale nikdy to nebude tak sveřepé jak 89,6. Zato „Rock Max zůstane určitě rockovým rádiem“ a to i v prvním pádě bude „Rockový rádio“, jehož nejsilnější vysílač bude na východní Moravě :D. Za povšimnutí stojí změna jednoho koncového písmene a kolik tu naštve lidí, teda pokud by neměli nějakou regionální mutaci a zvlášť u jinglů pochybuji. Taky otázka zda to stihnou do prázdnin, nebo RMX nechají aspoň na léto jako bolestné, když ani letos nebude největší fesťák řízného rocku Masters Of Rock. Tolik zamyšlení nad strategií MB, pro osobní vyzkoušení bude Rockradio lepší než Blaník, asi proto že nejsem rocker libující si v ostrých grifech, což teda zprvu naštve fanoušky RMXu, ale možná za čas se k 89,6 vrátí, či jistotou bude oslovení právě těch, pro které byl Max tvrdý. Akorát se sešlo, to že Hey se připravil, nedávno stihl vylepšit 105,8 na kvalitu místo předešlé zkreslené způsobené nízkou přenosovou rychlostí a nyní bez výpúadků.

Last edited 1 rok před by Václav
Hori97
Reply to  Oviradio.cz
8. 6. 2021 11:13

Dálnici ladím párkrát do měsíce přes internet. Zvuk tam není dlouhodobě příliš kvalitní, zejména v tichých pasážích je slyšet brum a pískání. Z FM sítě mohu posoudit ústeckou trojici, která mezi sebou přelaďuje, zvuk je shodný a lze ji ku Praze kvalitně ladit k Lovosicím. Občas se ještě dostanu do pokrytí pražské 107,9 MHz, která směrem na sever hraje přibližně ke spalovně, potom už vítězí ČRo Liberec. Obecně se mi zdá FM síť zvukově kvalitnější než stream.
Hudebně je to pořád zajímavá alternativa, i když po sjednocení playlistu s Časem už ne tak zajímavá jako dřív. Škoda úplně chybějicího pokrytí na D8 a D11, ladil bych určitě častěji.

TÉMA
Rádio Dálnice
Last edited 1 rok před by Hori97
Hori97
Reply to  Hori97
8. 6. 2021 11:27

Lze celá trasa Praha – Brno tedy projet s naladěnou Dálnicí ?
Na D5 jsem to loni od Loděnice po Rozvadov zkoušel a šlo to. Vysílače navazovaly, i když plzeňská 87,8 MHz měla asynchronní zvuk. Na D1 se mi tohle nikdy nepodařilo.

Last edited 1 rok před by Hori97
David Pražák
Reply to  Oviradio.cz
8. 6. 2021 19:21

Musím souhlasit, že hudební playlist se bohužel zhoršil. Určitě hráli dřív mnohem lépe, než v současné době. Muzika byla neohraná. Dalo se to poslouchat celé dny. Teď mi připadá, že hudební playlist omládl a není to, co bývalo. Jinak internetový stream Dálnice jede už pár dní v mono režimu. Není tam stereo.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
10. 11. 2021 10:26

zkusili jste to napsat do rádia?

PetrB.
Reply to  Hori97
8. 6. 2021 20:44

Proboha jen to ne (pokračovat v pokrytí D8) Mně stačí to, když vidím jaké divné pokrytí má 91,8 z Prackovic. Pokrývá Teplice, Bílinu a i v Mostě a po D8 to jde max 10km. Na co mají 88,4 a 101,2? Zbytečný projekt. Podobně se chová Media Bohemia (at se má co řešit ráno na poradě v Bělehradské v Praze), která vlastní xyz zbytečných frekvencích, hlavně, že to nemá nikdo jiný, že?

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  PetrB.
8. 6. 2021 21:34

Dávám Dálnici rok, maximálně dva. Že by se měl tenhle ztrátový bullshit projekt dál rozšiřovat je podle mě vyloučeno. Ekonomicky je Dálnice pitomost už od samého začátku, je jen otázka času kdy to vypnou.

David Pražák

A pak to dostane Londa, nebo Lagardere a pojedou tam stejný dopravní program, když se tenkrát hlásili do licenčního řízení o tuto síť.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  David Pražák
8. 6. 2021 22:29

Ta síť je totální bullshit, ať už jí bude provozovat kdokoliv. To samé by se sice dalo říct i o Sedláčkových doublech, ale ono je rozdíl blokovat kmitočty v lukrativních lokalitách, nebo mít desítky bubláčků někde na venkově. Myslím, že i Londa a Active (nikoliv Lagardere) budou rádi až tenhle nesmysl skončí.

PetrPe

Meli by to preklopit na Cas Rock.

Jiří
Reply to  Oviradio.cz
5. 6. 2021 20:19

Přechod rozhlasu do DVB-T 2 považuji za kontroverzní.Jednak televizor má poměrně velkou spotřebu(oproti AM/FM radiopřijímači) při celodenním poslechu se bude výrazně zkracovat jeho životnost.Určitě jde o snížení nákladů vysílatelů,jinak si to nedovedu moc logicky vysvětlit.Ukončení AM vysílání je škoda, jelikož nyní jsem jezdil služebně do zahraničí a poslouchal „dvojku“ za jízdy v Polsku.FM ani DAB nešlo využít.Je tam kopcovitý terén.No,tak si příště vezmu svůj hudební mix na flashku a poslech rozhlasu bude minulostí….

TÉMA
AM,FM,DAB+,DRM,internet rádio
Jiří
Reply to  Oviradio.cz
6. 6. 2021 11:15

Máte pravdu.AM vysílání není žádné „HIFI“,ale na poslech mluveného slova to stačí i hudba se dá při správném nastavení korekcí „snést“.Internet je skvělý,ale zrovna v tom Polsku mi v odlehlých oblastech mobilní data nefungovala.Zkrátka jsem byl rád,že tam mám jednoduše informace o dění v ČR díky vysílači v Liblicích.Možná i proto třeba Maďarsko,Rumunsko,Británie,Skotsko i to Polsko(v Polsku sice opustili SV,ale DV „jede“) vysílání na AM drží.Jsou i další státy kde stále vysílají.Dokonce jsem si všiml,že po letech ožila na SV Ruština(státy bývalého SSSR vypínaly poměrně brzy na AM)
Chtěl bych,aby se rozhodně po vypnutí „státního“ AM vysílání v ČR minimálně ty Liblice nezbouraly.Můžou se hodit někdy v budoucnu,jako záloha nebo třeba pro nějaký nový digitální formát co se bude šířit v klasických pásmech.Proč se DRM neujalo?Spojuje výhody šíření pásem DV,SV,KV s lepším zvukem a ještě můžete souběžně vysílat AM modulace pro „nás anachroniky“(na dožití)

Jirkas
Reply to  Jiří
6. 6. 2021 13:02

Neda, ani na mluvene slovo. Patri to do hluboke minulosti. Jeste, ze dojde k vypnuti a zbourani jakbysmet.

Jiří
Reply to  Jirkas
6. 6. 2021 13:39

Právě poslouchám rádio DAB Praha a moderní technologie nezatracuji,naopak je sleduji a dost korun investuji do jejich pořízení.To že mám zájem o poslech i na AM se nevylučuje.Nazor všechno zastaralé zbourat a mít z toho ještě uspokojení však vůbec neberu.Ještě že nejsou všichni takoví..jinak bychom už neměli muzea,hrady,zámky, parní mašiny,veterány,pevnosti z války a nakonec už i některé průmyslové stavby se podařilo uchránit.Za záchranu alespoň jednoho významnějšího AM vysílače (tím nemyslím mobilní buňku se stožárem)jako technické památky je potřeba urychleně spojit síly,než nastoupí demoliční čety.Já se o to snažím od doby co se mluví o ukončení AM vysílání.Mimochodem jak moc je užitečné vysílání rozhlasu v DVB-T2?To by mě zajímalo kolik lidí denně poslouchá rádio zvuk z televize?Nedalo by se přehodnocením financování tohoto uspořit náklady? Určitě by zbylo na občasné natření stožárů a revizí technologií třeba toho vysílače Liblic….

Jirkas
Reply to  Jiří
6. 6. 2021 17:58

Nic to v tom DVBT2 nestoji, takze je jedno, ze to tam je. MUx je cely CT a zbyle misto, ktere by jinak bylo plonkove, vyuzili takto. Primár je FM a DAB+. Nema cenu tady zanechavat nejake pamatky apod, kdyby se takto pritupovalo ke vsemu, nevejdeme se sem a je doba kamenna, takze AM a ani zbourani vysilacu nic nezachrani. Pokud to chtete odkoupit, vemte si uver, to je tak vsechno, co muzete udelat.

Jiří
Reply to  Oviradio.cz
6. 6. 2021 13:49

Souhlasím,je to zastaralé i můj mladší 42letý kolega z práce mi ve služebním autě sahá na autorádio(když někdy poslouchám na AM a rychle přepíná z AM na FM.V zahraničí však kupodivu ne,tam byl rád že posloucháme rádio z „domova“.Přiznám je to i nostalgie,těžko se smiřuji s tím,že „odejde“ to co mě provázelo celý život.Úctou bude zachování jako technické památky a o to mi nejvíc jde.Doufám,že ti co o tom rozhodují nakonec najdou finance na konzervaci.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
7. 6. 2021 12:40

AM se mi hodilo v cizině, kde sem už nechatil fm 😉 V přihraničí se necha chytit často fm a dab z hlavních vysílačů, dale už ne, jedině mít zaplacený dobrý mobilní data pro poslech, tam už zaleží na mobilním operatorovi, jaky balíček si pořídíte. Ani neomezena data nejsou v zahraničí neomezena ale mate třeba 35Gb atd. 😉 Je to ale jedina možnost, jak byt v kontaktu s domovem a vedet co se u nas aktualně děje. Obvzlaště pokud neumíte jazyk dané země, nebo k němu mate averzi.

Jirkas
Reply to  Jarda
7. 6. 2021 19:50

U nasich operatoru lze mit neomezena data a to doslova, zadna limitace Gb. Chce to nebyt kolenovrt. V cizine jakbysmet.

Jarda
Reply to  Jirkas
8. 6. 2021 11:27

ktery český operator naízí neomezena data v zahraničí? :O o o2 má u neomezanych tarifů omezení na 35 giga.

Hori97
Reply to  Jarda
8. 6. 2021 11:32

Například Vodafone v nových tarifech:
https://www.vodafone.cz/tarify/neomezena-data/

TÉMA
Neomezená data
Jirkas
Reply to  Jarda
8. 6. 2021 21:13

O2 jakbysmet.Staci navstivit prodejnu a dostanes tarif i mimo tabulky, tj, uplne neomezene data i v zahranici. V CR uz nabizi nekolik let tarif bez sebemensiho omezeni.

Last edited 1 rok před by Jirkas
Jarda
Reply to  Jirkas
9. 6. 2021 09:13

ten neomezeny tarif mám, ale o tarifu, kde jsou data neomezena i v eu nevím, žadny takový nemají, vždy je tam omezení a davat za tarich 3 tisíce se mi fakt nechce.

Marcel
4. 6. 2021 10:20

Activity Launcher. Prosím poradil by mi někdo jak znovu zprovoznit v tomto programu v tel xiomi redmi3 Rádio? Po dlouhé době jsem to zkoušel, rádio se pustí i s rds, ale nehraje nic do sluchátek. Děkuji. Případně, zda existuje lepší program i s RDS, díky.

frkotou
Reply to  Marcel
4. 6. 2021 11:30

Není potřeba nic nastavovat, stačí jen v Activity launcher vytvořit na domovskou obrazovku zástupce té FM apky. Teď se dívám v mém Redmi Note 7, je to com.caf.fmradio.FMRadio. Případně f_m_test, zkrátka tmavá ikonka stupnice s frekvencí 90.9.
Máte správně zapojena sluchátka a nastavenou hlasitost?

Míra
3. 6. 2021 20:53
Hori97
2. 6. 2021 20:08

Aktuálně jen internetové SeeJay Radio se kvůli propadům přijmů z inzerce ocitlo na pokraji krachu. Na Hithitu spustilo kampaň „Zachraň SeeJay Radio“. Milník pro jeho záchranu je 400 tisíc korun. Opětovný vstup do DABu je podmíněn výběrem částky 900 tisíc.
https://www.hithit.com/cs/project/9921/zachran-seejay-radio

TÉMA
SeeJay Radio na Hithitu
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Hori97
2. 6. 2021 20:43

Přestože jsem je nikdy neposlouchal, moc bych jim přál, aby přežili. Bohužel s ohledem na předešlé sbírky (Zlatka, Zelená hora…) to vidím dost bledě…

PVo

nojo, na Zlatku se vybralo 7100 z požadovaného milionu.

Jirkas

SeeJay uz tolikrat dostal penize ( ta zadost neni poprve) a vse vzdy propalil. Nezaslouzi si je, je to cerna dira na penize.

Jakub
Reply to  Jirkas
3. 6. 2021 22:43

Kdysi jsem dostal nabídku na SeeJay rádiu moderovat – když jsem přijel do Prahy na „pohovor“ byl jsem přímo u (tehdejšího) pana majitele v kanceláři, který na mě po asi hodinovém rozhovoru a hlasových testech vybalil, že ale moderátory nehonorují, neb je to prostor pro jejich vlastní propagaci pro moderování jiných akcí a navíc rádio jede zcela „bez reklam“.
A když jsem se ho v zápětí zeptal, kde tedy berou peníze na provoz, řekl mi jen s úšklebkem, že do těchto věcí mi jako moderátorovi nemusí nic být…

A to bylo mé první a poslední setkání se SeeJay rádiem….

TÉMA
SeeJay rádio
PetrPe
Reply to  Jakub
4. 6. 2021 10:29

Treba maji ve sklepe pod studiem pestirnu 🤪

PVo
Reply to  Jirkas
4. 6. 2021 14:17

Já si „koupil“ bágl (předpokládám pytel na šňůrkách, když za 450,- )  Kdyby rádio bylo takové jako třeba kdysi netové rádio Zlatka nebo Danceradio od CzC tak bych přispěl více. Tohle je ode mě za ten jejich imrvére pomalý house ažaž, a poslal jsem to jenom proto že poslední dobou je to trochu lepší.

TÉMA
Lepší než nadávat
PVo
Reply to  Oviradio.cz
2. 7. 2021 12:28

Poslední dny – co jsem jej poslouchal častěji- tak byly spoty na samosběr jahod užnevímkde a nabídka zaměstnání do nějaké fabriky

TÉMA
reklama
PVo
Reply to  Hori97
2. 7. 2021 11:17

Je 9 dnů do konce a vybráno bylo dosud pouze 12 tisíc ze 400. to už nejspíš nedoženou.. mno.. stejně jsem bejvalej „taneční“ Bonton moc neposlouchal (bral jsem jej vždycky jako doplňkové rádio a tak mi Seejay jako jeho reinkarnace nikdy extra moc nesedělo).. To i na Zlatku, která 2 roky už nevysílala, se vybralo 7000 jenom od bývalých posluchačů a ne od lidí „od rádia“

TÉMA
SeeJay Radio na Hithitu
HonZw
Reply to  Hori97
31. 12. 2021 01:48

Vypadá to, SeeJay opět vysílá.
Radia.cz jej sice už na svém webu nemají v nabídce, jediný OGG stream však ale funguje.
Play.cz pár minut zpět hlásil nefunkční stream, teď vysílání běží i tam.

Jarda
Reply to  HonZw
31. 12. 2021 07:50

že by se vratili? 😉 jinak zelena hora se taky nějak vrací, tak uvidíme 😉

PVo
Reply to  HonZw
31. 12. 2021 10:02

podle historie poslechovosti na play.cz funguje od 21/12

Míra
2. 6. 2021 13:45

Vzpomene si někdo, na jaké stránce zde se probíralo opakování skladeb na rádiích (rotace) ? Dokáže to někdo najít ?

Last edited 2 let před by Míra
Míra
Reply to  Oviradio.cz
2. 6. 2021 15:17

Díky moc, už je to rok a téma bylo obsáhlé….

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
2. 6. 2021 16:49

Tyto mapky bývají zpravidla do intenzity 40 dBuV. Relativně čistá frekvence hraje samozřejmě i za touto hranicí. Pražskou 97,2 jsem v mezidobí Euro K – Hey sever (místní 97,1 off) chytal v Liberci na poměrně tupý minisystém Sony na šikovně umístěný kus drátu většinou i s RDS.
Jsem zvědav na koexistenci SFN 87,6 s ostatními frekvencemi Fajnu, pokud tedy vše dopadne. Řekl bych, že sever bude dokrytý minimálně pro autorádia celkem uspokojivě. 97,2 začíná hrát už u Hodkovic/Vrkoslavic a za Ještědem na úrovni Rynoltic už se dá poslouchat Ústecká 95,2. Uvidíme…

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
2. 6. 2021 18:09

Tu koordinaci 98,1 Jedlová vs. Pha nechápu, to by dnes nemohlo projít.

Hori97
Reply to  Oviradio.cz
2. 6. 2021 19:59

Pro mix stanic na 98,1 MHz není třeba ani jezdit daleko od Prahy. V městech / vesnicích na začátku dálnice D8 (Odolena Voda, P.Břežany…) stačí projet kolem paneláků, které pražský Kiss odstíní. Stálý příjem Kissu tady zachraňuje boleslavská frekvence. Nechápu, jak taková koordinace vůbec mohla projít schválením.

TÉMA
Kiss x Fajn na 98,1 MHz
Marcel
Reply to  Hori97
2. 6. 2021 21:45

V Mostě tedy ta část odstíněná vrchem Hněvína, Širáku a Resslu je příjem 98,1 tak zarušen, že nejde nic. Se směrovou anténou natočenou na Prahu jsem Kiss 98,1 slabě chytal. Jakmile měl Jedlák výluku, chytal jsem Kiss i s RDS a čistě. V dobách Agary cca kolem r.1997: Agaře jednou ujížděl vysílač směrem nahoru po týdnu se zastavil na 98,25 pak ho na 2 dny vypnuli. Už když to bylo na 98,2, šlo to krásně chytit jak Kiss tak i Agara. Další rarita v Mostě byla 99,7 Bonton a Dragon. Obojí šlo chytit a docela čistě, po natočení antény…..

Last edited 1 rok před by Marcel
Macek
Reply to  Oviradio.cz
3. 6. 2021 22:29

Já doufám v to, že se Fajn jednou objeví v okolí Ostravy – ať už v FM, nebo v DABu. Hned by to tady bylo trochu pestřejší pro mladé posluchače.

Míra
2. 6. 2021 11:04

Omezenou hudbu ? Tak dík za info, to jsem fakt netušil…

Vaclav
1. 6. 2021 22:45

Zitrejsi středa na kissu bude opět patřit tanecnimu specialu vraťme svět na parket , teda aspoň rikal to basslicker v bassmachine o víkendu.

Last edited 2 let před by Vaclav
Míra
Reply to  Vaclav
2. 6. 2021 06:07

Proč ? Vždyť kultura jede ….

Honza K.
Reply to  Míra
2. 6. 2021 09:42

To sice ano, ale kluby a diskotéky mají pořád omezenou hudbu a tanec.

Vaclav
Reply to  Míra
2. 6. 2021 18:36

Nejde o nazev, ten je formální, pokud budou pokračovat, budou si muset najit jiny, vzdyt jak se jmenovali středeční specialky do 90s na kiss jižní cechy?

Žorž
1. 6. 2021 20:16

Znáte někdo nizozemské NPO 3FM? Vyjádřeno v českých poměrech zajímavá kombinace Expresu, Hitek a Fajnu. Co do novinek jedou bomby, přesně se mi trefují do vkusu. Takhle si hudebně představuju ideální mainstreamové AC radio! 🙂

https://www.npo3fm.nl

Last edited 2 let před by Žorž
Jirkas
Reply to  Žorž
1. 6. 2021 20:25

Doporučím raději lepší verzi tohoto rádia a to NPO 3FM Alternative.

Last edited 2 let před by Jirkas