Komentáře a diskuze

  • Jirka 29. 3. 2020 v 21:28 k KomentujemeRozhovor na pohodu, ikdyz me Mirek dokaze roztocit, mam ho rad a drzim mu palce. Vice takovych, jako on.
  • Ovi 29. 3. 2020 v 15:25 k KomentujemeRozhovor s majitelem rádií Color a Hey Miroslavem Pýchou na webu Jaroslava Berky Česká média.
  • Vaclav 29. 3. 2020 v 14:28 k KomentujemeA jak vnimate neustálé prerusovani starymi novinkami? Stejně i kdybych chtěl slyšet urcity novy hit, nepodaří se to behem čtvrthodinky...
  • Ovi 29. 3. 2020 v 13:46 k KomentujemePřestože jsem eurodance v devadesátých letech docela intenzivně konzumoval, nahrával na kazety, poslouchal hitparády, pouštěl spolužákům ve ...
  • Míra 29. 3. 2020 v 10:19 k KomentujemeAha, pak to bylo opravdu přímo vysílání ccir. Jestli si dobře pamatuju, vysílalo se v češtině jen část dne...Frekvenci si...

Články

Podzimní vizuály pražských rádií

Při pohybu předvánoční Prahou lze v ulicích zhlédnout množství outdoorové komunikace rozhlasových stanic. K těm nejintenzivnějším patří kampaně rádií Impuls a RockZone 105,9. Právě billboardy rockového rádia společnosti Londa vyhrávají co do nápaditosti i grafického zpracování. Naopak lavičkové reklamy Country Radia obsahující ještě jeho staré logo odpuzují nevábnou grafikou zaplácanou piktogramy a textem nevhodně používajícím verzálky.

1
Komentáře

1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
JM

Billboardy RockZone jsou opravdu povedené, po dlouhé době nějaká kampaň české rozhlasové stanice, která má nápad a zaujme (pozitivně).