Komentáře a diskuze

  • LU- 3. 8. 2020 v 10:59 k KomentujemeJestli si dobře pamatuji, tahá se to tam přes ID3 tagy ve streamu. Tak třeba změnili technologii str...
  • Míra 3. 8. 2020 v 07:12 k KomentujemeAž do Sárváru Rakušáci (MUX I) opravdu hráli, byť s několika kratšími výpadky. Nejvíce vadil výpadek...
  • Rocky 3. 8. 2020 v 06:04 k KomentujemeDobrý den . Nevíte proč se stratil playlist Rockradia na onlineradiobox ?
  • Ovi 2. 8. 2020 v 22:25 k KomentujemeZajímavé, tím se ve svém biu nechlubí. Když končil Karyon, bylo mu pouhých sedmnáct.
  • frkotou 2. 8. 2020 v 21:16 k KomentujemeV minulosti pak ještě na Rádiu Karyon.
  • Jirka 2. 8. 2020 v 16:52 k KomentujemePresne tak, Teleko i s vyssim datovym tokem ma otresny zvuk. Navic se nedivim, proc je jejich mux pr...
  • P L Z E Ň 2. 8. 2020 v 14:37 k KomentujemeDo RTIcz ať nechodí! Tam už volných jen "pár kbps" a muselo by se sahat na datové taky... Výhledově ...
  • Ovi 2. 8. 2020 v 14:37 k KomentujemeStihl toho za svou kariéru od roku 2009 dost: Free, Hitrádio Magic Brno, Impuls, Kiss Hády, Frekvenc...

Články

Nový web i logo Oldies Radia

Oldies Radio vysílající z Prahy a Tábora přistoupilo ke změně svého loga i webových stránek. Zatímco nový logotyp je jednoznačně zdařilejší, o novém webu to tvrdit nelze. Zatím postrádá zcela základní údaje o programovém schématu, personálním obsazení vysílání a především velmi užitečnou hudební databázi. Ta na původní www prezentaci obsahovala zajímavé údaje o tom, kdy přesně konkrétní skladba naposledy odezněla. Díky ní bylo možné sledovat i postupný vývoj playlistu, průběžné vyřazování titulů, omezování tuzemské produkce v nočních hodinách a jiné trendy.
Stanice je se svým formátem obsahujícím i množství neohrané a jedinečné hudby (znáte např. skupinu Violinski?) na pražském trhu poměrně úspěšná, přestože není nijak propagována. Za posledních cca pět let jsem v Praze zaregistroval pouze jedinou billboardovou kampaň založenou na prostém zobrazení loga a sloganu na černém pozadí. Jinak Oldies není vidět ani na pouličních plakátech v roli mediálního partnera společenských akcí.

2 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments