Síť AC rádií firmy Media Bohemia důkladně omílající hity Kryštofu, Chinaski, Adele nebo Mandrage změnila vizuální styl i jingly. Dosavadní ovál byl nahrazen srdcem, zelenou barvu v logu vystřídala modrá. Místo claimu Hit za hitem je nově použit slogan Rádio, které hraje. Hitrádio nasadilo jiný staniční hlas, stárnoucího Jana Šťastného vystřídal svěžejší Jan Maxián, který byl v minulých letech hlasem pražského Kiss 98.
Zajímavé je, že nové logo se srdcem zatím není vidět na žádném z nových webů jednotlivých Hitrádií, pouze na Facebooku se objevilo nové srdce. Vizuál přebírá i jihlavské Hitrádio Vysočina, jež mělo dosud vlastní logotyp vycházející z původní devadesátkové grafiky.
Uvedené novinky se netýkají Hitrádia Magic Brno, to má stále původní grafiku i zvukový obal. Změna v tomto případě přijde později pod novým názvem Hitrádio City. Jihomoravská stanice se bude snažit vylepšit svou pozici na trhu, aktuálně je ze všech osmi Hitrádií nejslabší (je však třeba brát v úvahu výrazně menší pokrytí).
Spřízněné pražské radio City s výjimkou nového webu nic nezměnilo.
To logo je přesně ve stylu „když si myslíš, že horší už to být nemůže“ 😀 Zbytek netřeba komentovat – ne radia, ale továrny, shity… Kdyby si všechny „Hit“radia zvolily společnej název Shitradio Bosch, bylo by to asi nejvýstižnější.
Souhlas, Shitradio je perfektní název. 😀
To tady u nás v Budějcích frčí už dávno – Shitradio Traktor.
Jo, Shitradio Traktor znám. Tyhle předělaný názvy mainstreamových rádií jsou skvělý, jen je smutný, že ti, co je poslouchají zase předělávají názvy alternativních stanic. Díky tomu vznikly až trapné parodické názvy jako Radio Bedna, Sexpres FM nebo Horor Music Radio.
Horor, to je pro mě jako Coloráka novinka, zajímavé. Myslím, že ti, co dávají přednost alternativním rádiím, mají obvykle obsah mainstreamových stanic celkem dobře zmapovaný. Ale obráceně to zdaleka neplatí, často chybí pouhé povědomí o celkové nabídce rádií. Když si v Praze koupíte rádio a dáte seek, první se objeví Blaník a druhá Evropa 2 a s tím si řada lidí vystačí celá léta.
Ano, třeba já mám o mainstreamových rádiích celkem slušný přehled, stejně jako o těch alternativních. Znám pár lidí, kteří alternativní stanice moc dobře znají, ale jejich playlist jim nevyhovuje, protože písně neznají a proto dají radši přednost Evropě 2 nebo Impulsu, protože hudbu, kterou tam hrají, už dávno znají.
Ovi, chystáte se kromě Krumlova na FMku i k nám do Budějc? Aby tu řidiči v MHD konečně poslouchali něco pořádnýho 😀
V ČB už stojí vysílač, ale frekvence zatím není. Nevím, jestli tam vůbec dolétne brzy spouštěná 92,5 z ČK, ale chce to vyzkoušet, někdy se signály nesou překvapivě daleko.
Tome, mně se líbí i tyhle alternativní názvy našich oblíbených alternativních stanic. Z mainstreamových si dále vybavim Blatník nebo Asii 4 (zkráceně A4)… Teď sem vymyslel novej název pro Radio City: Radio špatné poCity 😀
Tak špatné poCity nemají chybu. Ještě se mi vybavuje Hniss Jižní Čechy.
Ovi, já ý 99 % poslouchám radia přes net, na FMku jednou za uherský rok na mobilu v autobuse – takže se ptám na Budějce, protože na Krumlov nemam techniku a chytání radií z dálky na anténu mě popravdě ani nezajímá.
13. 6. se Magic Brno přeměnil na City, takže Brno povýšilo na úroveň Prahy, kde je City už od roku 1993. Kdo značku Hitrádio dosud nezná, bude logo asi číst jako Hitrádi.
Magic Brno nikdy nebude mít v Brně pořádnou poslechovost. Válcuje ho Krokodýl.
Krokodyl zni jak hit radio. mu do toho asi take hodne mluvi Media Bohemia nebo ne?
Jingly v pohode ale hudba je otresna a moderatori trapni 😩 neposloucham Sr..ky