Nejnovější komentáře

  • frkotou: Ve Znojmě je pár Blaníků. Tento konkrétně v Příměticích. Další jsem viděl na příjezdu směrem z Brna a pokud si…
    14:56 13.05.2026
  • Jakub DXer: V Brně má značky Rádio Krokodýl – až pojedu kolem nějaké, tak ji vyfotím.
    17:51 12.05.2026
  • Honza K.: Obměněná „rádiová“ značka se nachází v Třeboni, kde po konci rádia Česká Kanada je nyní rádio Dechovka 96,8. https://maps.app.goo.gl/qKHfxk7LKHZShBrp6
    12:41 12.05.2026
  • Anonym: Poznámka měla znít, že by bylo zajímavé rozklíčovat, podle čeho se jméno stanice na značku dává. Jak se vůbec zavádění…
    12:20 12.05.2026
  • Oviradio.cz: Děkuji, Anonyme. Po přečtení článku už víte, že značka Rádia Impuls přesně odpovídá parametrům informativní značky IJ 15 Dopravní vysílání.
    12:11 12.05.2026
  • Anonym: https://mapy.com/cs/zakladni?source=stre&id=125154&pid=103370546&newest=1&yaw=1.221&fov=0.663&pitch=0.008&x=14.4345711&y=50.0329473&z=13&ovl=8 Zapomněl jsem přiložit odkaz…
    11:51 12.05.2026

Všechny komentáře

Komentáře

Ivo Harvánek

O čem píšete?
32.7K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Jakub DXer
20. 4. 2026 08:02

Na smartphonu mi píše RDS: „Krokodýl – nejposlouchanější regionální rádio v ČR!“ … A to nejsou v DABu…

Jakub
Reply to  Jakub DXer
20. 4. 2026 10:34

Tak tohle je ale pravdivé… i když ono není dneska být nejposlouchanější regionální rádio v ČR zase tak těžké – kolik jich zbylo? Relax, Otava, Netro, Orlicko, Jihlava, Jih, Haná, Kroměříž, Fresh – a tím výčet asi končí, ne?

PVo
Reply to  Jakub
20. 4. 2026 16:41

Z vyjmenovaných bude mít Krokodýl i nejvíce pokryto obyvatel.. možná kromě Relaxu

Václav
Reply to  PVo
20. 4. 2026 16:47

víc než Čro Brno nebo i jiné regionální studia Čro to nebude a co Hitrádio Orion?

PVo
Reply to  Václav
20. 4. 2026 16:58

z vyjmenovaných ( a vyjmenované byla nesíťová rádia)

PVo
Reply to  PVo
20. 4. 2026 17:23

Krokodýl má oficiálně podle zprávy RRTV z roku 2019 pokryto 11,5% obyvatel, Relax tam uveden nebyl. I když mi to přijde trochu divné (například Bonton 16,7, Dance 13,9)
vypocet-pokryti-2019.pdf

czfmdx
Reply to  Jakub
27. 4. 2026 11:10

A co třeba Free Radio? 🫣

Václav
Reply to  Jakub DXer
20. 4. 2026 11:30

Máš mobil s RT? Pokud by brali v potaz směrodatnejsi DR tak v brzkém RP krokodýl v ohrožení:

DR/WR
Krokodýl 95/300
Čro Brno 92/241

Pokud porovnáme méně vypovídající WR tak pozice Krokodýlu je silnější, ale zahrnuje většinu posluchačů kteří neposlouchají tak často, čili posluchači s horší posluchačskou morálkou.

17. 4. 2026 21:28

Dnes proběhla poslední Wake Up Show na Fajn Radiu.

Václav
Reply to  frkotou
17. 4. 2026 22:53

A co bude potom? Předpokládám že asi nejde jen o změnu názvu se stejnými speakery. Natálie Otáhalová a Magda Otáhalová mají maximálně společného jen to že je zaměstnává Media Bohemia, že jo?

Václav
Reply to  Václav
17. 4. 2026 23:24

… teda asi měly

Václav
Reply to  Oviradio.cz
18. 4. 2026 14:00

Ano, následně jsem si všiml, ale před tím byla u MB Hitrádio, Blaník, tak jsem si říkal jestli náhodou není příbuzná s Natálií.

Lukáš
Reply to  Václav
20. 4. 2026 17:42

Chvilku byla i na rádiu čas.

Lukáš
Reply to  Václav
18. 4. 2026 22:53

Edu radio nepatří média bohemia ale tady jsou klíčové osoby radia Pavel Bartoš a Petr Žižka,

Václav
Reply to  frkotou
19. 4. 2026 11:00

V souvislosti s tím jsem si vzpomněl že na každém regionálním Kissu mělo ranní vysílání jiný název, přiřazením si už všude nejsem jistý při 9. Výročí sloučení.

Kiss 98 Ranní duel?
Kiss Jižní Čechy – Jižní Ráno
Kiss Proton – Ranní odpich??
Kiss Delta – anní Šourání?
Kiss Hády – Ranní šoustanec?
Kiss Morava – Ranní šejkr
Kiss Publikum ?

TÉMA
Ráno na Kissech
Last edited 24 dní před by Václav
Jakub
Reply to  Václav
19. 4. 2026 11:16

KIss Proton – Vejvoďákovo ráno (Petr Vejvoda a Jonáš Novotný / Pan Kabát)

Last edited 24 dní před by Jakub
Honza K.
Reply to  Václav
19. 4. 2026 11:56

Ano, neskutečně to letí, rád na Kiss Jižní Čechy vzpomínám, jen mi mrzí, že jsem si tenkrát vůbec nenahrál poslední den vysílání (najivně čekal, že konec dopředu oznámí a ne že udělají „tvrdý střih“ na Prahu.)
Dnes už Kiss poslouchám minimálně, jednak s přibývajícím věkem se hudební vkus trochu mění, ale hlavně krom DJ Basslickera a jeho pořadů, není Kiss ničím už zajímavý – nudný komerční kolovrátek s moderátory co chtějí být za každou cenu vtipný, viz. Ranní Kiss. Dříve mi přišel mnohem lepší, dnešní rubriky “ Dozpívej to“ atd. prostě už mě spíše nudí a nutí přeladit. Ale to je pouze můj aktuální názor.

Marcel
Reply to  Honza K.
19. 4. 2026 12:13

Když už jsme u Kissu. Vzpomínám si, že v případě občasných výluk Chomutovské Agary 98,1, jsem nadšeně v Mostě poslouchal Kiss 98Fm (ještě z dob majitelů z Irska), bylo to zcela odlišné rádio než ostatní tehdejší rádia v Praze, krásné znělky (Saic?) a docela masivní kampań se soutěžemi, dále vzpomínám na původní moderátory (Slavka Bouru a Markétu Mayerovou) a běžel tam pravidelně krátký pořad režisera Zd. Podskalského „Prahu mám rád“, myslím, že se to takto nějak jmenovalo. Dalo by se to někde sehnat, nebo je to ztracené?

Václav
Reply to  Marcel
19. 4. 2026 13:00

Poté si mohli posluchači v tvém místě dopřát tuto stanici na nových místních vysílačích a krásně šlo vidět jak poslechovost stoupla , poté co vypnuli rotaci novinek a zbylo jen 80, 90s.

Václav
Reply to  Honza K.
19. 4. 2026 12:48

Mě zase mrzí že není někde záznam z jednoho odpoledne na jaře kdy se chýlil konec Kiss Publikum a taky se nevědělo kdy přesně. Júlia Kamhalova předvedla nějakou uječenou frašku, takže bych si to spíš připomněl jako bizar, pleasure activity.

Mě teda nepřijde že se nějak změnilo celkové vzezření, místo určení, či sebeurčení stanice podle aspektů které popisujes. Samozřejmě určitě byly nějaké rozdíly mezi regiony a o jižních Čechách se mluvilo jako o kvalitním avšak díky rotacím novinek se tomu též nedá odparat označení komerční kolovrátek.

Zajímavé je , vzpomeňme že na začátku se sjednocený Kiss tvářil víc dospěle tedy víc s prvky Kiss 98 jehož měl být sjednocený produkt rovnoměrněrnou součástí dle K. Lehnera, čili každý všední den v 18 hodin host, umírněná horečka sobotní noci, než se přešlo k volné zábavě a zbyl jen Kiss tip (host s nějakým praktickým tématem do života) v neděli v 11 a vypadá že ne vždy.

Tak jako před 9 lety jsem stejného názoru a potvrzuje se, že to byl krok správným směrem, místo toho aby regiony začly pomalu chátrat neboť mladá cilovka je na sockach. Je sice pravda že v té době tradiční kissy v jižní půlce ČR dosahovaly dobrých výsledků ale to hitrádia také a podívejme se dnes by lidi zájem neměli o takovou zábavu a aby se dělala v každém regionu zvláště navíc pro východní Čechy bez obecenstva. A místo toho strádání má Kiss dnes silný ohlas , jako celoplošný našel ohlas mimo jiné u řidičů, kdy je jim společníkem a Kiss aspoň částečně pochopil které hity mají dobrý rytmus místo povinného opakování novinek.

Osobně z toho mála neposloucham míň, aspoň se tak ke mě dostalo vysílání Basslickera, pote co u nás přestala fungovat horečka sobotní noci s pop trance. A teď na Kissu je trance aspoň ve středu já vím je to málo ale když pro lidi je to náročné. Navíc v pátek hity milénia.

Last edited 24 dní před by Václav
Honza K.
Reply to  Václav
19. 4. 2026 13:18

Abych to ještě vysvěstlil, neříkám že Kiss je špatný, podle konkurence vůbec ne, ale už jsem se ho asi přeposlouchal. Třeba ranní Kiss jsem rád ladil s krátkými přestávkami od roku 2018 do minulého roku, kde už pak styl humoru se mnou přestal rezonovat.

Last edited 24 dní před by Honza K.
Václav
Reply to  Honza K.
19. 4. 2026 13:55

Jo tak to chápu, pamatuji si že si říkal že si ho poslouchal, někdo tady dokonce říkal že přešel ráno z Kissu na Dvojku. Lohen? A co poslouchas nyní ty místo Kissu? Já jsem ránu na Kiss nikdy nepřišel na chuť kromě ranních jukeboxu a rubriky Hej Šašo či něčeho jiného, což si ale poslechnu když na to narazim na záznam na sockach. Naposledy kdysi když začínal Kiss jc na 97,7 tak jsem si tu show poslechl.

Přijde mi, že se chtějí opičit po E2 a tak už léta raději poslouchám ráno zrovna tu, přijde mi to takové víc bez zábran s výhodnou kombinací toho, že Leoš za ty léta má konexe na osobnosti ze showbyznysu a neformálně toho využívá ve vysílání, originální nápady a reakce na aktuální dění a k tomu tematicky hudba ale i jiné audio bez ohledu na styl což z hlediska broadcastingu je zajímavé jak obklikou se vracíme k tomu, že na mainstremovem rádiu vybírá hudbu moderátor a díky tomu se daří. V souvislosti s tím si vzpomínám že v jednu dobu byla vize ale částečně plnil Čro to, že hrál hudbu podle tématu příspěvku.

Last edited 24 dní před by Václav
Lohen1
Reply to  Václav
20. 4. 2026 21:27

Jo, na tu Dvojku jsem přešel já 😆😆. A pořád rád tuc tuc trance, ale Kiss se mi právě přejedl. Moc to tlačí na to haha hehe až mi to přijde moc dětinský. A těch 90s/00s dance taky dost ubraly. A Gondík je po ránu takový mile a klidně pozitivní, i když hudba mě tam moc nebere, ale nějak mi to víc sedne. Taky to ale může být, že už mi je 45 a časy Loveparade jsou dávno pryč 🤭

Vojta Přívětivý
Reply to  Václav
20. 4. 2026 11:50

Na Kiss Publikum to byla Ranní sprcha 🙂

Reply to  Václav
20. 4. 2026 18:43

Kiss Hády mělo Ranní drive.

Václav
Reply to  frkotou
20. 4. 2026 08:42

Tak je tam morning boost jen s Honzou Fikerem. Prý záskok za Vaška což evokuje jako by Matějovský byl mimo dočasně.

Jirka Břeńda
16. 4. 2026 18:01

Nevíte co se děje s rádiem HEY? Opět na jejich webu vyskakoval OR kód. Nyní je tam článek. Jsem z toho trošku paf, vypadá to, že to rádio asi není moc v kondici. Velká škoda, hraje skvěle!

TÉMA
HEJ
Lukáš
Reply to  Jirka Břeńda
16. 4. 2026 18:06

Hold něco stojí provoz rádia a pokud chce být hey radio nezávisle s minimum reklamy neobejde se bez peněz od posluchačů.

Jirkas
Reply to  Lukáš
16. 4. 2026 21:28

A brzy jim pak škončí i sponzoring v Play.cz

Jirka Břeńda
Reply to  Jirkas
18. 4. 2026 11:22

Play.cz někoho sponzoruje?

Jirkas
Reply to  Jirka Břeńda
18. 4. 2026 18:15

Pycha ma na šíření Hey Radia a Coloru v Play cz sponzora.

Jirka Břeńda
Reply to  Jirkas
20. 4. 2026 14:08

Děkuji.

PVo
Reply to  Oviradio.cz
16. 4. 2026 21:24

Žádat o podporu špatné není ale pokud neplatí moderátorům za práci to něco vypovídá…

Jirkas
Reply to  PVo
16. 4. 2026 21:26

A nejen moderátorům..

Lukáš
Reply to  Jirkas
16. 4. 2026 21:42

On neplatí moderatorum?

Jiří
Reply to  Oviradio.cz
16. 4. 2026 22:13

Když už jsme u sponzorovaného rádia posluchači,tak v případě Proglasu nebylo vůči nim „hezké“ opustit ve velkém FM.
https://televizniweb.mediar.cz/2026/04/krestanske-radio-proglas-prislo-o-100-000-posluchacu-tydne-kvuli-vypinani-fm-vysilacu/

Václav
Reply to  Jiří
16. 4. 2026 22:53

Radši bych srovnával denní poslechovost a ta kolísá kolem 35 tis. , protože podle předchozí léta tradicni metody se poslech ke konci krystalizoval na 60 tis týdně a takto by se mohli dostat i do mínusu….

Last edited 27 dní před by Václav
H.
Reply to  Jiří
16. 4. 2026 22:56

No to se dalo čekat. Pro Proglas jsou ale důležitější jiné ukazatele než pochybný průzkum poslechovosti. Třeba reálná odezva posluchačů a hlavně vybrané peníze. Pořád si myslím, že když už se Proglas rozhodl opustit FM, měl raději rozdávat WiFi rádia namísto DABových. DAB je jen pro auta. Toto zjednodušení snad není daleko od pravdy. Proglas ale není stanice do auta.

Václav
Reply to  H.
17. 4. 2026 09:07

Taky si myslím že Holík mohl zapracovat na osvětě internetových přijímačů již v době kdy plánoval odejít z FM a vyjednával s operátory Dab. Na začátku minulého roku jsem mu to psal avšak asi došlo ke komunikačnímu šumu a v Rudlu to prezentoval jako poslech přes internet a že by se problematicky napojoval jezevčík k PC. Internetové přijímače zmiňuje až v poslední době když má třeba někdo špatný signál z Dabu.

Penetrace Wi-Fi ale i drátu je sice velká ale přesto u nejstarších cilovek může chybět a to mohl pan Holík zjistit když je ve spojení se svými posluchači a motivovat je , že když udělají náklad na distribuci u sebe, tak Proglas bude životaschopnější , pro nejstarší posluchače to může být stejně náročné jako si zařídit satelit – abych to demonstroval že tito posluchači nebudou z internetu nic mít tak jako pro mladé je náročná zbytečnost satelit. I tak p Holík zmiňuje distribuci přes satelit jako výhodnou v podstatě má pravdu.

Narozdíl od vás jsem rád že se v autě nemusím jen topit v reklamách a v ohranych nudných věcech a tam ani nemám Dab. Jsem rád že dle slov Holíka zůstane Hostýn navždy – na druhou stranu bych to upřesnil – asi zůstane do té doby až odejdou ostatní když bude téměř 100 % Dab v autech. Ráno občas poslouchám hudební kompas, což vám v analogu takovou hudební osvětu nikdo tady nedá. Odpoledne též příjemné, v pondělí před Rudlem navíc krásný profilový pořad o Zdeňku Borovcovi. I na setkání s Proglasem říkal jeden posluchač ve středních letech že Proglas poslouchá v autě, přes okno i dalších dvou jsem viděl naladěný Proglas.

Proč se nezmiňuje že do auta není Vltava která je náročnější než Proglas? A přitom naopak nemám nic proti Dabu ale proč to duplikovat v FM které asi bude stát nejmíň milion měsíčně.

Last edited 26 dní před by Václav
Jakub DXer
Reply to  Václav
17. 4. 2026 11:56

@Václav: v tom Hudebním kompasu je možné najít zajímavé věci a jsem rád, že nejsem jediný tady, kdo hudební formát Proglasu vnímá jako zajímavý. Přepnutí na komerční rádio s blokem reklam bývá někdy trochu šokem…

Jakub DXer
Reply to  Jiří
17. 4. 2026 07:01

Proglas loni navštěvoval místa, kde se FM vypínalo a oznamovali to tam prý na mších.
Letos se chtějí vydat i do míst, kde se naopak spouštěl DAB. Každopádně v případě vypnutí DVB-T2 už v RUDLu nic neříkají, že by se ozývali další posluchači, kterým to nehraje, ale TV Noe stále zmiňuje, že se pořád (i cca po roce) ozývají diváci, kterým to vypnuli na satelitu.

Jiří
Reply to  Jakub DXer
17. 4. 2026 12:02

O tom vím,snaha osvěty ze strany Proglasu je.Bohužel obsluha DAB+ přijímače prostě není tak jednoduchá jako u FM přijímače a to osamělým o hodně dříve narozeným dělá problémy (když nemají někoho kdo jim to průběžně bude nastavovat). Samotného mě leckdy štve jak blbě je to tam řešeno. Chybu bych viděl i v HW a SW řešení domácích DAB+ přijímačů.
Tak jako jsou seniorské mobilní telefony,tak by i v DAB+ přijímačích měly být modely bez složitostí.
Knoflík volume,knoflík stanice.Ne,aby se hlasitost ovládala elektronicky tlačítky a ještě spojeno s dalšími funkcemi když se déle drží.To všechno jen přispívá k tomu,že se s tím nesžijí.
Je to podobné tomu,jako když v obchodech zruší plastové věrnostní kartičky a nutí zákazníky mít chytrý telefon s aplikacemi.Určitě jsou i vyšším věku technicky zdatní lidé,ale není to většina.
Kdo znáte třeba alarmy Jablotron 100,tak právě genialita majitele firmy-jeho vize přispěla k tomu,že i 90 letý pán si umí ovládat více sekcí.
Dosavadní alarmy byly moc složité na obsluhu ve větším objektu.
Zjednodušte obsluhu DAB+ přijímačů, zlepšete pokrytí = přijetí posluchači.
Podle mě by i ta cena by mohla být příznivější oproti FM rádiu (pokud chcete aby zmizela jen FM/AM z obchodů)

Jirka Břeńda
Reply to  Jirka Břeńda
18. 4. 2026 11:20

Díky všem za odpovědi. Tak uvidíme.

Mimoň
15. 4. 2026 13:45

Pýcha zas žebrá na webu o podporu. Každý ví,že má peněz dost. Svoje lidi neplatí. Už je tak provařenej,že s ním nechce nikdo nic mít. Dělá z lidí akorát blbce.

TÉMA
Pýcha zas žebrá na webu heyradio.cz
Stuart
Reply to  Mimoň
19. 4. 2026 23:10

Blbce ze sebe děláte akorát Vy, tímto „senzacechtivým“ výkřikem do tmy.

Jakub
15. 4. 2026 13:17

Zkusím navodit nové téma – zvuk stanic rádií Impuls…
Za mě osobně je to dost zajímavá kapitola!

Zatímco „vlajková“ stanice Impuls, která je hudebně-informačním rádiem se silnými kvalitními FM vysílači a je nejposlouchanějším komerčním rádiem v zemi vysílá v 21. století v MONO režimu, sesterská stanice Český Impuls vysílá v DABu s prakticky nejnižší možnou datovou kvalitou a k jejímu jedinému středovlnnému vysílači je evidentně přiváděn STEREO signál.

Tuhle jsem se o tom přesvědčil díky písni V. Mišíka Sluneční hrob…
Celou písničku totiž byl slyšet pouze zpěv jednoho kanálu – druhý prostě nebyl!
S evidentně stereofonním vstupem si prostě AM vysílač neporadil.
Zajímavé, ne?

Tady přikládám ukázku:
http://iradio.unas.cz/am_ceskyimpuls.mp3

Co vy na to? 🙂

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Jakub
15. 4. 2026 15:20

„nejnižší možnou datovou kvalitou“ Český Impuls určitě nevysílá. Pro zvuk využívá vyšší datový tok než třeba Kiss nebo Beat. To se jich nijak nezastávám, jen konstatuji.

Pevy

Není to pravda. Shodou okolností jsou ty toky stejné (jmenované stanice). Ale některé jsou na tom opravdu i hůř – třeba Signál, Spin, Radio1 a zejména Bonton.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Pevy
16. 4. 2026 09:43

Čekal jsem kdy se někdo chytí. Je to pravda. Bitraty programových pozic jsou stejné, shodně 48 kbps, ale Český Impuls narozdíl od ostatních nemá slideshow, takže asi tak 99,2% toku je vyhrazeno zvuku, v rámci PAD se vysílají jen textové informace.

Míra

Tyto informace ukazuje Abracadab.

H.
Reply to  Jakub
15. 4. 2026 16:02

Ten Impuls na té AM to je šílenost, neposlouchatelné obsahově i technicky. Spíš než chybějící kanál mi to připadá jako otočená fáze v jednom kanále, ještě před sloučením do mona. Stačí na XLR konektoru prohodit ty dva dráty a pak v mono hraje jen rozdíl mezi pravým a levým kanálem, což nejvíce odskáče právě zpěv a mluvené slovo.

Honza K.
Reply to  Jakub
15. 4. 2026 20:18

Posluchačům je to asi jedno, hlavně že to nějak hraje.
Výrazný test sterea v rádiích představuje tato skladba: Flipsyde – Trumpets, znáte nějakou další, kde je výrazné střídání kanálů L-R?

Václav
Reply to  Honza K.
15. 4. 2026 21:16

Tuto skladbu mám v playlistu , líbí se mi, ale nevěděl jsem že se dá testovat stereo, vypadá to jako by to byly poslední skladby kde se stereo využívalo při nahrávání skladeb. Ale nezapomínejme na starší, jen z teorie vím, že by to mělo být u Beatles a jejich současníků, říkal to Miro Žbirka, že prý se to má poslouchat mono, což se mi líbí, tato jeho teze.

Prakticky mám zkušenost se skladbou Greenhorns – Oranžový expres

Už před časem jsem si přepínal a možná bych někde našel nahrávku kdy i na mobilu šla slyšet dynamičnost mezi monem 106,5 Kojál a 97,5 stereo Zlín na Čro Region v 9 večer při Country dostavníku Mirka Černého.

No a nedávno jsem slyšel stejnou skladbu na Country rádiu a protože jsem líný a mám připojenou jen jednu bednu tak jsem neslyšel půlku rozhovoru: Kam jedeš tuláku a odpověď neslyším a o nástrojích nemluvě . Teď si to zkouším na YouTube ale tam ten rozhovor takový efekt nemá.

Václav
Reply to  Václav
15. 4. 2026 22:47

Tak doplňuji, ten rozhovor byl patrnější ve skladbě Dívka s vlasem medovým, ale líp to bylo slyšet přímo z rádia než třeba ze Spotify, možná i blotooth udělá své. Tak asi záleží na nahrávce, tady se možná blížím. Asi 45. Sekunda tracku. https://open.spotify.com/track/6GmYO6POU8jo8Vy4z2MeSO?si=UzN0XnSYQUCftkzuXZYoYA

Last edited 28 dní před by Václav
Lohen1
Reply to  Honza K.
15. 4. 2026 23:03

Culture Beat – Inside Out

Reply to  Honza K.
15. 4. 2026 23:30

Edelweiss – Planet Edelweiss

Jirkas
Reply to  Jakub
16. 4. 2026 21:31

V DAB+ máš hlavní Impuls ve stereo a v luxusních 56kbps. 🙂

Jakub DXer
15. 4. 2026 09:47

Trochu včera zapadlo, dnes na Plusu připomenuto, že dle Turka možnost platit dobrovolně „koncesionářské poplatky, nebudou se tak jménovat“ bude zachována, bude možno platit i něco navíc.

Jirkas
14. 4. 2026 20:26

Tak Polák, udavač éteru už má svou píseň.

https://www.youtube.com/shorts/eDLbWXzCyJs?feature=share

Jakub DXer
Reply to  Jirkas
14. 4. 2026 21:12

Za mě je tam chyba, já bych na ten žlutej náklaďák napsal: „Fekální wůz“

an.7.p1
Reply to  Jakub DXer
14. 4. 2026 22:32

Už ho nechte žít, všude se to řeší, alespoň zde by moho být „odpolákováno“. Jen mě ještě zajímá názor p. „OVI“…… Můj názor je ten, že se to stejně nedá vrátit, (rozhovor bohužel je natočen a zveřejněn) a nemá cenu se tu nad ním rozčilovat….za pár měsíců se na to zapomene a zase si ty naše vysílače pustíme, jen doporučuji všem, zkoušet to na 87,5, nebo dokonce pod 87,5 (vzdálené tunery xdr, teff příjem umožňují….) ČTU to tolik řešit nebude….

Jakub DXer
14. 4. 2026 16:13

Průzkum: Pane Ivo, u jedné z brněnských knihoven rozdávala dnes skupinka lidí kapesní Nový zákon, tak jsem se dvou z nich (každého zvlášť) zeptal, jestli bydlí v Brně a jestli znají či poslouchají nějakou křesťanskou rozhlasovou stanici. Oba mi shodně odpověděli, že bydlí a poslouchají Radio7. První asi tak kolem 30 let, druhý asi 50-55 mi řekl, že tam i mluvil a zmínil i Proglas. Tak jsem mu řekl, že pamatuji TWR na středních vlnách a byl.evidentne potěšen. Tak asi první živí posluchači, kteří se k tomu Rádiu 7 přihlásili.

HOME
32.7K
0
Přidejte komentář, prosím.x