Nejnovější komentáře

  • PetrPe: Ted me napada, zda v ramci ekonomiky nebude na Velkem Javorniku DP a na Lanove GG. Sloucili by obsahy muxu,…
    11:25 18.11.2025
  • Míra: Původní stanoviště vyžadovalo pro dosažení 3kW ERP vysílač o výkonu minimálně 1300W. Pro 800W ERP bylo třeba 200W vysílač. Pokud…
    11:23 18.11.2025
  • Šeryf: Fyzický přesun GG3 hardware na Lanovou je velmi pravděpodobný, chybí jen fyzické potvrzení stavu lokality a úrovně signálu u ní.…
    10:27 18.11.2025
  • Jirkas: Astra radio rozhodně není vysoce lukrativní hráč.
    09:49 18.11.2025
  • Jakub DXer: Pokud by GG Omikron získal do své sítě nějakého vysoce lukrativního hráče – třeba Astra radio – pak by se…
    07:52 18.11.2025
  • Míra: Už jen samotný vysílač stojí dost peněz. GG Omokron je bez zákazníka. Přesun na „lidnatější kótu“ dává smysl kvůli rozvojovým…
    06:35 18.11.2025

Všechny komentáře

Komentáře

Ivo Harvánek

O čem píšete?
30.3K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Jakub DXer
28. 7. 2025 18:20

RUDL: DAB vysílač z Kutné Hory prý pokrývá pruh od Nymburka po Světlou nad Sázavou. Jednomu posluchači, který nemá ani FM, ani Internet ani televizi dnes doporučili pořídit komplet asi za 1500,- na satelit – ??? něco mi uniklo nebo jsou už nějaké satelitní rádia, která připojíte rovnou k parabole? Ledaže by mysleli cinch konektory z DVB-S2 receiveru třeba do zesilovače, ale to neřekli) … Každopádně satelit je pro ně prý „velmi levný“, takže Proglas plánuje ho zatím PONECHAT, právě jako alternativu pro nepokrytá území…

H.
Reply to  Jakub DXer
28. 7. 2025 19:31

Po Světlou ani tak ne, jako spíše po Chotěboř. Vysoká je možná jediný vysílač, který kvalitně pokrývá to údolí pod železnohorským zlomem v celé délce. Je tam mnohde přímá viditelnost.

poslouchac
Reply to  Oviradio.cz
28. 7. 2025 14:53

Jeste kdyby vsechny stanice, co jsou v DABu, preladovaly mezi DAB a FM. To by pak bylo uplne idealni…..

Honza K.
Reply to  Oviradio.cz
28. 7. 2025 16:17

A tímto stanice zbytečně přicházejí o lepší pokrytí. Je hezké, že třeba Kiss propaguje „déábé“, ale pokud si ho běžný posluchač v moderním voze naladí, tak např. v tunelech, kde je obvykle přítomen na FM, je bez signálu. Další nevýhoda dabu je, pokud má autorádio pouze jeden DAB tuner – při přeladění na alternativní kanál jsou výpadky několikasekundové, což je neskutečně otravné. Ale zase chápu, že by se tímto připravili o velkou část reklam zaměřených na konkrétní region, kde to bude velký oříšek synchronizovat s FM regiony.

Hynek
Reply to  Honza K.
28. 7. 2025 22:10

Jasně, tak všichni jezdíme běžně každý den nějakým tím tunelem 😀 😀 😀 😀 A když už tam nejedeme cíleně, tak jenom tak na výlet s DAB rádiem v kapse ukázat všem jak to v tunelu proste nehraje a je to proto celý vlástně nesmysl a zlatý šumící Fmko. To si můžu naladit i na baterce 😀 Hoši! 😀

H.
Reply to  Hynek
28. 7. 2025 22:24

Co takhle radši zapracovat na tom, aby to přelaďovalo?

Šeryf
Reply to  H.
29. 7. 2025 08:16

Však oni zapracují. Nejdřív ale k tomu budou muset asi-milovat síť Play a naporcovat regionálku. To pak bude regionalizace v krásných dvou celoploškách … 😉

Míra
Reply to  Šeryf
29. 7. 2025 09:00

Za půl roku může dojít ke změnám ve vlastnictví sítí.
Když do procesu regionalizace CRA zapojí krom sítě PLAY.CZ a.s. také současné vlastní regionálky, bude to prostě supermodulálrní DAB síť…
Napřiklad možnost středočeské kombinace Žižkov-Mezivraza nebo jihočeské Mezivrata-Kleť získání čtyř dalších samostatných krajů včetně Prahy a několika jiných vícekrajových kombinací…
Snad pouze severozápadní linie zůstane celistvá….

Last edited 3 měsíců před by Míra
Květák
Reply to  Míra
29. 7. 2025 09:32

„Za půl roku může dojít ke změnám ve vlastnictví sítí“

… K této citaci mám dotaz. Je oficiálně stanovená lhůta, za jak dlouho od vyhlášení licenčního DAB+ řízení může síť změnit majitele? Pokud ano, je v budoucnu možné, že dojde např. k prodejům sítí neúspěšných provozovatelů někomu jinému? Když budu mít hodně divokou fantazii, je možné, že např. neúspěšný Omikron pak bude moc odkoupit třeba Teleko, a tím se dostat do Prahy?

TÉMA
Změny ve vlastnictví DAB+ sítí
Šeryf
Reply to  Květák
29. 7. 2025 09:38

Může. Viz kapitola 6.3 Microsoft Word – Vyhlaseni_VR_DAB.docx

Šeryf
Reply to  Míra
29. 7. 2025 09:34

Severozápadní linii může rozčísnout právě kanibalizace regionálky pro UST-LIB. V Béčku je pak kleťské 10C zkoordinováno i pro Javořici, takže 7B může dobrat Vysočinu pro Play. K pokusům o dokoordinaci pak v HKR-PAR 10B a 11A vždy naproti k Černé hoře resp. Krásnému.

Míra
Reply to  Šeryf
29. 7. 2025 10:13

SFN linie tvořená kraji Karlovarským, Ústeckým a Libereckým bude vždy celistvá (v rámci CDG, CRA, Play).

Last edited 3 měsíců před by Míra
Šeryf
Reply to  Míra
29. 7. 2025 12:10

Vzhledem k tomu, že do ní zasahují 3 reklamní regiony, nebyl bych si tím tak jistý. I RTI cz evidentně plánuje přifařit KVA k PLZ, kam logicky patří. Jediné co visí v neurčitosti, je osud Klínovce. Pokud by CRA realizovali CHOMUTOV – Jedlová h., nemusí ani je Klínovec příliš trápit.

Míra
Reply to  Šeryf
29. 7. 2025 13:22

V případě pohlcení sítě Play.cz budou pro tyto 3 kraje k dispozici 3 celistvé bloky: 11B, 10C, 7B.
Nepochybuji o tom že samostatný Ústecký DAB kraj, ležicí uvnitř trojice by potěšil nejen MB, protože na FM ho jako odpoj provozují napřiklad u Blaníku.
Kombinace Bukové hory a Jedláku by určitě byla zajímavá.
Na Jedláku momentálně ovšem není DAB infrastruktura, ale podle poměrů v DVB-T2 a FM vodách by pro Jedlák vycházely cca 3kW ERP a to by realizovatelné bylo (vzhledem k místu na stožáru vs. bratelnému zisku AS).
Pokud bychom se vešli do rozvojových kritérii, nebo je ohnuli, možná by šly i vyléčit některé kolize (třeba na 10C), jenže by šly do koše další kmitočty….

Last edited 3 měsíců před by Míra
Šeryf
Reply to  Míra
29. 7. 2025 14:02

Ta CRA regionálka snad vyjma Prahy nedává ekonomický smysl (co by tam asi tak mohlo vysílat a jinde né, resp. u koho jiného?), zároveň je vidět, že ji postupně vyprázdňují. Proto ty kanibalské myšlenky ;), kterým by ale museli dát úředníci zelenou. 10C z Votic proti Bukovce v podmínkách, kdy těžiště dosahu Votic leží ve středních Čechách patřících do SFN 11D je solidní minela. Že se bude muset zahazovat víc než vypadá příhodné bylo zjevné už dlouho před vyhlášením VŘ. Na mizerném substrátu zázraky nepostavíš, ale při naší reálné potřebě bych to zahazování až tak neprožíval.

Pevy
Reply to  Šeryf
29. 7. 2025 16:30

A právě proto jsem přesvědčen, že v této síti (ČRa Region) budou v budoucnu regionální programy ČRo. Zejména 7B je naprosto ideálním adeptem pro takové využití – umístit v ní ČRo Liberec + ČRo Sever + ČRo Karlovy Vary by neměl být problém a ČRa pro ČRo zajistí pokrytí v podstatě totožné s „velkým“ muxem ČRo. Myslím si, že to tak dříve, či později dopadne.

Šeryf
Reply to  Pevy
30. 7. 2025 10:22

Nemám samozřejmě patent, ale nemyslím, si že by to bylo takové terno, aby na tom CRA stavěly sit regionálku 1:1 k muxu A či ještě lépe. Pro UST je Bukovka samozřejmě lepší než Kukla, ale třeba pro KVA má RTI vyjma Aše lepší pokrytí – Dyleň za Zelenou horu, indoor ve Varech a Třebouňský vrch ala malý Krašov. Pokud už, tak se to vleze do výhledové celoplošky po Play.

poslouchac
Reply to  Hynek
29. 7. 2025 09:04

Nejezdime, ale i mimo tunenly jsou mista, kde nahrada v FM existuje, ale z DABu to nepreleze! A opravdu me v aute nebavi za jizdy resit prepnuti na neco jineho!

Pevy
Reply to  Oviradio.cz
28. 7. 2025 17:31

Tak ono i v celostátním měřítku už toho moc nezbývá. Mimo Rádia Haná se třemi programy (Haná, Skyrock a Metropole) a Jih se dvěma (Jih a Cimbálka) už zbytek spočítáme na prstech – pokud se nepletu, jde o R.Kroměříž, R.Otava, R.Krokodýl, R.Orlicko, R.Netro Life, R.Jihlava, R.Fresh a R.Free.
Nejasná je zatím i budoucnost posledních mohykánů v multiplexu ČRa Region (Dechovka, Dance a Pigy).

Michal R.
Reply to  Pevy
28. 7. 2025 19:09

Mimo zmíněného Fresh Radia podle mě už do DAB+ nepůjde nikdo , pokuď nebude nařízeno vypnutí FM vysílání . Což nebude pprotože zde se bude fungovat na principu FM+DAB+Internet .

PVo
Reply to  Pevy
28. 7. 2025 19:23

Jih, Krokodýl, Jihlava a Free je jedna skupina pod stejným majitelem (pátá největší co do rozsahu pokrytí nebo čtvrtá co do poslechovosti)

Míra
24. 7. 2025 07:14

Jestli to chápu správně, tak každá stanice vysílající s českou licencí by měla být „názorově vyvážená“ a to ve všech ohledech.

Zajímavé situace ohledně vyvážení nastávají například i u rozhovorů pana Veselovského. Nevím, co se dostane do terestrického televizního DVTV, ale jinak bychom hovořili čistě jen o online prostoru.

Last edited 3 měsíců před by Míra
Václav
Reply to  Oviradio.cz
24. 7. 2025 09:48

Aspoň jde líp vidět v čem Čro dost pokulhává, hlavně ta 3) ale není se čemu divit, představte si že mezi zaměstnanci Čro máte jiný názor, v takovém prostředí je jim nepříjemné se udržet a odjedou, potažmo externí komentátoři . Proto je těžké tento bod udržet. V tomto je volnější prostředí Prostoru.

Last edited 3 měsíců před by Václav
Jakub Melin
Reply to  Václav
24. 7. 2025 11:20

Ano, ten bod 3) „názory jednotlivých skupin veřejnosti, a to s přihlédnutím k jejich reálnému postavení v politickém a společenském životě“ ČRo zastoupením názorů ve svém vysílání absolutně nesplňuje.

Protože názorová skupina např. zmíněné Apoleny Rychlíkové (tedy progresivní a zelená levice) je v české společnosti naprosto minoritní, zatímco kupříkladu národovecký a konzervativní proud je mnohem silnější (viz. volební preference). Že pak mají progresivní levičáci dokonce svou vlastní stanici (Wave) je další věc.

Pokud nechce ČRo ve svém vysílání komentáře a příspěvky národovců, zastánců Ruska a podobně (což celkem chápu), pak by ale měl omezit i tu druhou krajní stranu (feministickou, zelenou a krajní levici), aby mohl říct, že do vysílání nepouští krajní názory ani z jedné strany politické spektra.

JM.
Reply to  Oviradio.cz
24. 7. 2025 01:09

Prostor je ideologicky ukročený vpravo, to je celkem zřejmé. Ale je to soukromá stanice placená pouze svým majitelem.

Český rozhlas je ovšem ideologicky ukročený vlevo, zejména Radio Wave, které je detašovaným pracovištěm české krajní levice a jejích témat. Bohužel už se to dostává i na dříve vyvážený Plus. Příkladem mohou být nejen angažmá krajně levicové aktivistky Apoleny Rychlíkové, ale i debaty Jana Pokorného o zelené politice, kde padaly z úst moderátora termíny jako „dusivé emise CO2“ a podobně, což je daleko od objektivity nebo reality.

Bylo by vhodné, kdyby se Český rozhlas celkově vyvaroval do svého vysílání pouštět extremisty z obou stran politického spektra – ostatně třeba Petra Hájka, Ladislava Jakla nebo další figury české pravicové, národovecké nebo antizelené politiky tam neslyšíme. Proč tam tedy jsou jejich antagonisté z druhé strany, třeba antisemita a neomarxista Stanislav Biler nebo zmíněná Rychlíková?

Liberální demokracie si pouštěním podobných extemistů do veřejné debaty natož do veřejnoprávních médií kope sama hrob. A to píšu jako zastánce veřejnoprávních médií a koncesionářských poplatků.

Václav
Reply to  Oviradio.cz
26. 7. 2025 11:45

K prvnímu odstavci – ano zdůrazňovalo názorovou otevřenost, říkal to i začínající Vladyka, avšak ve znatelné míře toho bylo využito až dalším rokem za Lutonskeho díky zavedení mimo jiné podcastů Echa, narozdíl od lifestylove a zábavné éry prvního roku.

Vzhledem k tomu jaký tým je na Plusu, tak se na Prostoru nedivím. Vedle popisu občasných hostů, je dobré zmínit že jsou tam i lidi nejen např z energetiky z praxe , díky nimž může člověk mít větší rozhled. Obecně kde je ta hranice že jde jen o větší informovanost a kdy už je to dezinformace? Není podezřelé to , že vše co neprojde Čro Plus tak je dezinformace? Když je zmíněn kamarád Luboše Procházky, nebylo by fér říci s kým žije Světlana Witowska? A že ten partner je aktuálně zapojen ne malou měrou v politice jako poradce prezidenta? Pravidelně byl v týmu toho správného kandidáta na prezidenta. Jak byla splněna nestrannost ČT když sice ne poslední duel kandidátů na prezidenta vedla Witowska? Proč odešla z ČT, bylo to už moc nápadné? Luboš Procházka blízkost k Zemanovi ve vysílání zmínil a za éru Prostoru už s ním Procházka rozhovor vedl. Je schopna to přiznat Witowska ve vysílání? Byť by to byl vrchol bizarnosti a tendenčnosti a možná by si pak uvědomili nestrannost Plusu, tak ať pozve svého nejbližšího…. V tomto je take vidět otevřenost v jakém prostředí se nebojí přiznat a kde se to nenápadně skrývá.

Je to zvláštní že bojovníci za svobodu slova mají prostor na rádiu Prostor.

Nyní nemohu najít ale o hudební výběr se za Lutonskeho postaral DJ který figuroval v internetovém rádiu tuším Energic a použil můj vzkaz „To neznám ale je baví mě to“. Postupem času byť si prostor drží úroveň hudebního výběru tak není o moc náročnější než výběr Radiožurnálu. Kromě toho že je právě tímto otevřen pro posluchače Žurnálu, tak si myslím že jakž takž nachází místo v éteru narozdíl od presaturovaneho konzervativního formátu či jaká nekonzistence byla za Vladyky, kdy se objevila i rapová skladba z podsvětí a zároveň vyřazené skladby nižší kategorie z Čro.

Poslední odstavec je zajímavý, ale už teď si můžeme všimnout že Prostor má slabý, tolerantní vliv na veřejné dění ve srovnání s tím humbukem co nás čeká až si vymění role s Čro. Tím je také ukázána míra provladnosti. Tedy pokud se nevytahne nějaké Eso po vzoru Rumunska, či že by se konečně podařilo někoho odsoudit z opozice, nebo sám pan prezident nadělí a jmenuje dle svého uvážení, Kelišová 🙂 Jakýkoliv zásah Babiše do veřejnoprávních médií bude vnímán jako útok v kontrastu s tím že okolní státy vnímané jako vyspělé a ke kterým vzhlížíme, tak verejnopravni media optimalizují. Aby se Babiš vyhl humbuku, musel by to dělat až by stál před tím že příští volby nevyhraje, čili tak jak to na něj nachystala vláda ohledně zvýšení poplatků, neboť pro ni , jako předpokládanou opozicí důležití.

Další příklad tématu včera večer na Prostoru díky kterému si člověk víc uvědomí, migrace že problémy i ve Vídni a tak mě to nabádá hledat a opravdu i akceptovány Seznam píše o roztržce skupin Migrantů na vídeňském nádraží Meidling, čili kde jsem před deseti lety vystupoval když v rámci studia jsem jel na exkurzi do Otto Bock, takže jsem si uvědomil jak se zvyšuje míra nebezpečí , i k takovému podnětu aby člověk hledal informace slouží Prostor. Zatímco Fiala se holedna na mítincích jakou tu máme bezpečnost ale on je na straně s lidmi kteří mystifikuji jak udělali dobře že se zdrželi hlasováni při migračním paktu.Zajimave je jak dlouho trvá vládě než uzná co už dlouho tvrdí opozice, čili až s odstupem Zdechovský uzná že problémové migranty vyhostime, čili k neschopnosti vlády vznikne radikální plakát a tak proč asi zrovna teď je další vlna, že se jde zabývat policie Okamurou? Policie která z hlediska hierarchie nemá nic společného s Rakušanem.

Last edited 3 měsíců před by Václav
Jakub Melin
Reply to  Oviradio.cz
26. 7. 2025 18:31

Bohužel musím s tímhle naprosto souhlasit. Kritizuji sice na jednu stranu nevyváženost Českého rozhlasu a obecně české mediální scény, ale od případného nástupu ANO nebo národovců nic pozitivního nečekám.

Ostatně jak to může vypadat vidíme hned za hranicemi na Slovensku, kde stačily dva roky a tamní mediální prostor (ale třeba i věci jako je ochrana přírody nebo kulturní prostor) se vládě plné dezinformátorů a konspirátorů podařilo dost efektivně rozložit.

Václav
Reply to  Oviradio.cz
27. 7. 2025 11:31

Je problém že dnes na žádné straně nemáme politiky s morálními hodnotami, kteří by byli osobnostmi a něčeho dosáhli před vstupem do politiky, do politiky se lidi nehrnou. Proč dnes neexistuje víc svobodných možností, není to potom jen vláda jedné správné strany? Je to pak ještě demokracie, svoboda, nebo odpovědnost určité instituci? Není to potom o tom jak Karel Kryl , který měl hodnoty i po revoluci, tak zpívá v nadčasové písni oxymoron demokracie paaanuje…?

Co si představit pod domněnkou otáčení k autoritářskému východu? Ale klidně já jsem pro ať Babiše odstraní, je fraška jak dlouho se to vleče. Než se měl poprvé dostat k vládě, já jsem byl proti. Zajímavé kolik lidí nadšeně přijímalo že bude řídit stát jako firmu*. Kolik z nich volí Spolu? 😀 Poděkujme těm kteří tehdy zničili Socdem, i třeba tímto – sejmi socana https://www.idnes.cz/hry/magazin/sejmi-socana-ci-clovece-nevol-je-takove-jsou-predvolebni-hry-v-cesku.A100522_111229_bw-magazin_das a ti se nyní budou dojimat že se spoji s komunisty. Co se ohledně ANo změnilo nyni když za neracionálního hospodaření soucasne vlády by to* bylo řešením, neboť on díky tomu že v ČR má firmy tak bude mít o ČR větší zájem než ti kteří bezmyšlenkovitě přijímají diktát EU. Jedině že to vypadá dobře, že nedělají problémy i když to jde proti potřebám lidí a kdo na to upozorni hned je označen jako proruský, třebaže s Ruskem nemá nic společného a neumí ani azbuku. Co je na tom svobodneho? Proč se neprojednava ve vládě a třeba i rádia se nevěnují Dozimetru s guru Rakušanem? Kdyby se bitcoinova aféra objevila u ANO ať už před volbami nebo za vlády, postupovalo by se stejně? 
Když se potřebuje zachránit, tak odstoupí? Proč to neudělal Rath? Proč se v rádiích nemluví o Oganesjan a Pšenák?

Co se stalo s médii a jinými oblastmi na Slovensku? Co se změnilo na východní? 

Není zvláštní proč se nepodivame co se dělo u severních sousedů?https://www.irozhlas.cz/zpravy-svet/polsko-vlada-verejnopravni-media-televize-rozhlas_2401251219_elev

Jakub DXer
Reply to  Oviradio.cz
28. 7. 2025 16:29

To s těmi posluchači Proglasu jsem nepochopil.

PVo
Reply to  Jakub DXer
28. 7. 2025 16:45

no berte to tak příznivci některých stran myslí že ostatní jsou populisté a nedemokrati.
To já takhle jako prvovolič v 90.letech uvěřil propagandě ODS (za doby OF jsem nebyl ještě plnoletý) a teď se za to taky stydím 😀

Jakub DXer
23. 7. 2025 20:48

Tak která CZ rádia dnes výrazněji vzpomínala na Ozzyho Osbournea? Teď speciální blok na CNN Prima News.

Květák
Reply to  Jakub DXer
23. 7. 2025 21:26

Ve velké míře každopádně Beat. A prý to nejlepší od Ozzyho pouštěl i Rockzone.

TÉMA
Ozzy Osbourne
Václav
Reply to  Květák
23. 7. 2025 22:46

Beat dnes do teď snad nezahrál jedinou skladbu ve které by nebyl Ozzy Osbourne, kromě možná věcí které zní mimo FM na vyplnění reklamních bloků. Tak nějak jsem to ve velkém loučení očekával, hodně hudby s mírným, ne kýčovitým či zahlcujícím doprovodem. Zajímavé že beat výjimečně nejel sandvicovy playlist, tzn prokládaný např českým Poprockem Škoda že takové dramaturgii rádia předchází něčí smrt, ale kdy jindy? I když to mohlo působit jednotvárně, tak bylo to lepší než roztěkany playlist, k Beatu toto dnešní počínání patřilo. Na rock rádiu mě dle playlistu přišlo tak 1 skladba za hodinu od Ozáka. Dá to rozum, když už se tomu správně věnuje classic rock stanice. Co třeba Hey? Jak to bylo tam, nebo Skyrock, či jiné alt médium, Vltava, R1?
Na R1 bych to čekal od strredecniho moderátora, akorát to ne nej vyšlo, vypadlo mi jméno, ten s tím nakřáplým hlasem. Zdeněk Hnyk?

Last edited 3 měsíců před by Václav
Marcel
Reply to  Jakub DXer
23. 7. 2025 21:28

Od 6-8:30 v Ranní Dvojce na něj vzpomínali a i často hráli..

Last edited 3 měsíců před by Marcello
Květák
Reply to  Jakub DXer
23. 7. 2025 21:30

A v titěrné míře – v podobě 1 písně – si dokonce na Ozzyho nečekaně vzpomnělo i Fresh rádio! Konkrétně v pořadu Fatal Terror, s písní Paranoid od Black Sabbath v drum ‚n bass remixu.

TÉMA
Ozzy podruhé
Jakub DXer
22. 7. 2025 10:02

Radio Mama: tak dnes ráno už to byla fakt „velká alternativa“ – Dušek a mozek :-)… v celodenním záznamu cca v 5:55 ráno najdete vzpomínku Václava Moravce, kde mj. zmínil, že před ČRo bylo Radio Mama krátce v RTL a že na to chodilo do rozhlasu mnoho stížností. A taky připomněl, že v Rádiu Golem působili i členové Divadla Ypsilon (tedy nejen Kaiser a Lábus s „rodinkou/Tluchořama“) …

Jakub DXer
Reply to  Oviradio.cz
22. 7. 2025 13:44

Děkuji tímto za pana Moravce za opravu 🙂 To Hello World potvrzuje v rozhovoru i Robert Nebřenský, ale nejde sem dát odkaz, tak si přes google najděte titulek „Rozhlasová parodie dnes?“ kdo chcete.

Jakub DXer
Reply to  Oviradio.cz
22. 7. 2025 16:10

Mají to tedy špatně v tom uvedeném rozhovoru s panem Nebřenským z roku 2016 na rozhlas.cz.

Jakub DXer
Reply to  Jakub DXer
25. 7. 2025 06:52

Jak tak poslouchám další díly, tak jednoznačně to Radio Mama předběhlo dobu a nebylo moc pochopeno.Myslím, že kdyby ten projekt přihlásili před lety do soutěže Prix Bohemia Radio, tak by to možná i dostalo cenu v některé kategorii. Škoda, že se zřejmě v případě Rádia Limonádový Joe nedochovalo více, než dokument, který jsem viděl před lety na ČT2

Marcel
Reply to  Jakub DXer
25. 7. 2025 08:28

V jednom rozhovoru o Rádiu Mama, říkal D. Všelicha, že to zmiňovanou cenu dostalo…Jinak ano, sohlasím, dobu to předběhlo, také jsem se zamýšlel nad tím, jak by se to chytlo dnes na Dvojce……a jak řekl Václav Moravec, nadsázka a mystifikace, prostě takový projekt, který „vzbudí“ posluchače z pasivity a vyvolá kontraverze do Čro patří….

Last edited 3 měsíců před by Marcello
Šeryf
Reply to  Jakub DXer
25. 7. 2025 08:37

Mám spoustu hodin záznamů – na ochutnávku bych vybral třeba:
https://digital-radio.cz/RLJovr/DrVinetu_MrKalina.mp3
https://digital-radio.cz/RLJovr/OLavka_PZvonar.mp3
Byl jsem v té době na VŠ. Středobodem programu bylo ranní vysílání 7 – 10 h „Zůstaňte v posteli“, to byly ty naše slastné devadesátky!
Je neuvěřitelné, jak to letí, ale zhruba touto dobou před 25! lety tvůrčí tým Dušana Všelichy v rádiu po neschodách s novým majitelem končil. Dušan Všelicha mi tehdy řekl, že kde se vzal – tu se vzal – Mirek Pýcha ;). Původní tým nepochybně nebyl příliš low-cost a asi tam i zasekl nějakou sekeru… Každopádně nový tým (tuším v čele s režisérem Otákáro Schmidtem) se ještě zbylé dva roky snažil, ale byla to už nastavovaná kaše.

Ondra.
Reply to  Šeryf
25. 7. 2025 13:59

Je skvělé, že sdílíte záznamy z Rádia Limonádový JOE. Když ještě existoval web Ulož to, bylo tam spoustu nahrávek z této rozhlasové stanice. Zaujala mě například Hitparáda blbího Huga. Ovi před pár lety vložil archivní stránku s programem této rozhlasové stanice, ale když jsem tuto archivní stránku hledal, už jsem ji nenašel.

Jirka Břeńda
22. 7. 2025 08:10

Zdravím, na tom rádiu se nic moc neděje, ono je pořád v testování?

TÉMA
BLACK FM – nástupce Black Hornet radia
HOME
30.3K
0
Přidejte komentář, prosím.x