Nejnovější komentáře

  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty: Na Větruši by se mi to taky líbilo. 100W 270°
    12:49 30.04.2025
  • Oviradio.cz: Aha, takže „nemocnice“ není nemocnice.
    12:13 30.04.2025
  • MichalP: Včera i dnes jsem zkoušel fungování 100,2 ve srovnání s bývalou Dálnicí ze stejného místa, a musím konstatovat, že pokrytí…
    12:12 30.04.2025
  • Tuxik: Druhá. První byl Třinec.
    10:11 30.04.2025
  • Marcel: a kdy se spustí Color 101,2?
    09:51 30.04.2025
  • Jakub DXer: Přeji klidné prožití zítřejšího státního svátku, (zase pár dní sem nebudu psát žádný komentář….)
    09:49 30.04.2025

Všechny komentáře

Komentáře

Ivo Harvánek

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
28K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Jakub DXer
26. 4. 2025 10:42

Aktuálně přebírá Radio Proglas zvuk z TV NOE – zádušní mši z Vatikánu komentuje stejný hlas. Zdá se, že na rozdíl od ČT24 a CNN Prima, které ji taky přenáší, je toho překládáno o trochu více.

Jakub DXer
Reply to  Jakub DXer
26. 4. 2025 10:52

CRo Radiožurnál a CRo Plus mají společné vysílání – vysílají ale „Speciál k pohřbu“ nikoliv přímý přenos – zrovna moderuje Jan Pokorný

Míra
Reply to  Jakub DXer
26. 4. 2025 18:14

Proglas přebíral zpravodajství z Radiožurnálu, že by už na své zprávy rezignoval?

Václav
Reply to  Míra
26. 4. 2025 22:55

Již nějakou dobu jediná vlastní zpravodajská relace je ve všední dny ve 13 hodin. „U jediných zpráv Proglasu vás vítá Ladislav Pohl“ – tak se k tomu začínajici lehce nervózní mladý student hrdě přizná, smáli jsme se tomu i s šéfredaktorkou zpravodajství Kateřinou Vitouchovou, když byla ve Zlíně na setkání.

Jinak dodala že vlastní zprávy jsou formou příspěvků v proudovém vysílání, potvrdila že relace jsou standardně přebírány z Čro Plus, neboť specializace na zpravodajství, no a Radiožurnál se na Proglasu ozve v případě že jej přebírá Plus 🙂

Last edited 3 dní před by Václav
Jakub DXer
Reply to  Oviradio.cz
27. 4. 2025 09:05

Už jsem to sem včera nepsal, ale přenášela i televize n@va a měla 2 hosty ve studiu. Jinak jsem si vzpomněl, že pohřeb Františka kardinála Tomáška přenášela tehdy (1992) stanice Praha (předchůdce dnešní Dvojky)..

Václav
Reply to  Oviradio.cz
27. 4. 2025 12:21

Tak to je otázka, můžeme porovnávat jaká pozornost se věnovala v případě úmrtí Jana Pavla II. a dojdeme k tomu, že skoro žádné výše jmenované médium v té době neexistovalo. Ano divím se že by přemíra nikomu nevadila, když i na Proglas je pohlíženo skrz prsty a to v mnohých případech se nevěnuje církevním tématům s takovou koncentraci. Běžně se však pravidelně věnují veřejnoprávní média církvi a to by ještě mohli žehrat nekatolíci. Např přenosy na ČT 2 z Vatikánu, které nepochopitelně kolikrát ani Proglas nepřenáší nebo nyní jsem slyšel nějakou upoutávku na Radiožurnálu, ten ateistům nevadí?
Proto jsem pro, že pohřbu se mohli věnovat jen ty křesťanské média, když je tu máme. Avšak aspoň to přineslo to , že na chvíli byla odvedená pozornost od vypjaté politiky kdy roli boha zastávají veřejnoprávní média rozdělující svět na anděly a ďábly.
Taky nechápu proč se věnovalo tolik pozornosti zesnulému Karlu Schwarzenbergovi, neúspěšnému kandidátu na prezidenta, čili to bylo taky téma menšiny, tak jak hlava církve, s tím rozdílem že zesnulý papež díky dalnemu původu se díval na věci nezaujatě což se v Evropě nesetkalo s pochopením, takže předpokládám že nový bude blíž západní Evropy. Myslím si že František byl tenkrát zvolen jako náplast na skandály v cirkvi. Proč by nemohlo být rádio Vaticana v Dabu? V dobrém pro menšinu je tam i Ukrajinské rádio.

Evropa 2 před dvaceti lety, ještě mladý Mareš, neznám jeho vztah k církvi, tak bez toho aby si dělal srandu, tak ale dojemne za podkresu udělal vstup o posledních chvílích Jana Pavla II. Tak by to neudelalo suché nudné médium. Škoda že z toho není záznam v podobě podcastu.
Letos se polepšil zatím se o tomto tématu vůbec nezmínil.

Last edited 3 dní před by Václav
Jakub DXer
25. 4. 2025 10:31

Prezident mediální novelu podepsal.

Jarda
Reply to  Jakub DXer
27. 4. 2025 11:23

nečekal jsem že generál bude tak blbej a podepíše takovou hovadinu. Doufám že vyhraje opozice a něco s tím udělá, inspiraci bych viděl třeba ve skandinávských zemích.

Jakub DXer
Reply to  Jarda
27. 4. 2025 12:12

Tak jde spíše o to, že 2 dny předtím se vyjadřoval ve smyslu, že je tam „spousta sporných věcí a bude potřeba se k tomu vracet“ – tím spíše to měl vrátit – oni by to sice prehlasovali, ale mohl říct, co se mu tam konkrétně nelíbí. Jinak ta opozice bude hledat inspirací spíše na Slovensku než ve Skandinávii, už jsem četl, že AB chce sloučit CRo a ČT a hradit to z rozpočtu…

PVo
Reply to  Oviradio.cz
27. 4. 2025 17:26

Jestli je například správa FM frekvencí v celém Rusku jako v Moskvě tak bychom si (a v ledasčem podobně vedeném) příklad vzít mohli … Teda jasně že ne ne jestli třeba v Samaře hraje jedno rádio ze tří frekvencí s licencí nafurt jako v Liberci.

Václav
Reply to  Jarda
27. 4. 2025 14:55

Podpis mě neuviduje, byl jsem na to připraven již před půl rokem kdy náhodou jsem jej zaslechl ve speciálu asi ve 13 hodin na podzim myslím to bylo i živě, pamatuji si na výrok že krabice mléka navíc pro domácnost není žádná hrůza. Uvažuju li navýšení za obě média, tak z castky 25 Kč usuzuji že myslel plnotučné, což kvalitativně oceňuji, sehnal jsem jej v akci za 17 🙂

Ve víře že to myslel dobře, zajímalo by mě jestli je někde jeho vyjádření k tomu jak funguje alternativní financování jinde ve vyspělé Evropě, např jsem někde zaslechl o přehodnocení u Germánů, snížení počtu okruhů v Německu? Jestli se zamyslel na tím, zda při dnešních technologiích a využití je třeba přenášet analogově Vltavu, zajisté v obývacích má každý koncesionář stereo z devadesátek a těší se až usedne k https://youtu.be/Jlu13R4oVLo?feature=shared Pokud by hospodaření přehodnotili, možná by i ušetřili při dosavadní výši poplatků. S tím jak ruku v ruce se bude platit za výpočetní zařízení, tak přehodnotit toto v analogu. Konkrétně kdysi po odebrání některých vysílačů Vltavě se objevil např dokryvac ve Velkých Opatovicích, můj typ že původně měl být pro Vltavu, ale nakonec Plus. Zárodek rozumu byl aspoň ve Val Kloboukách kde v souboru 4 stanic Vltavu nedali.

No a pokud nedokážou uvažovat tímto směrem, tak holt lid dá přednost ve volbám opozici, která právě zmiňovala jiné financování ve vyspělé Evropě.

Jakub DXer
Reply to  Václav
27. 4. 2025 16:36

Napíšu to ještě jinak – kdyby se jednalo o zvýšení o krabici mléka nebo jednoho točeného piva v hospodě, je celkem jedno. Problém je zpoplatnění mobilů a tabletů,pak platba firem nad x zaměstnanců. Původně tam ještě mělo být „udávání“ od internetových pripojovatelu, kdo jsou jejich zákazníci, což naštěstí z té novely vypadlo hned na začátku.

PVo
Reply to  Jakub DXer
27. 4. 2025 17:10

no ono dneska stopí pivo v hospodě o dost víc než je to zvýšení….

Šeryf
Reply to  Jakub DXer
27. 4. 2025 23:10

Kolik těch mobilů a tabletů není pokryto platbou RTV poplatků v domácnostech a opravdu se přes taková zařízení nikdo nedívá na multimediální obsah?

Jirikovo
Reply to  Jakub DXer
27. 4. 2025 20:33

Mě na tom nejvíc zaráží, že téma poplatků se táhne roky, ale nikdo (ani opozice) netlačil na redefinici co má vlastně veřejná služba nabízet. To je prostě krajně podezřelé.

JM.
Reply to  Jirikovo
27. 4. 2025 20:43

Přesně tak. Nevedla se debata o hospodaření a efektivitě, nevedla se debata o počtu okruhů a jejich případném omezení/restruktualizaci, prostě nic.

Jen „dejte nám víc peněz“ resp. „musíme jim dát víc peněz, jinak ohrozíme demokracii“.

Václav
Reply to  Jakub DXer
30. 4. 2025 00:00

Zajímavá je reklama na FB, která zřejmě generuje obrázek s frekvencí podle polohy, funguje vám to také? https://www.facebook.com/share/p/1BD2EwMvFX/

Míra
Reply to  Oviradio.cz
30. 4. 2025 07:23

Mám to stejně, takže je to natvrdo.

Jakub DXer
25. 4. 2025 07:56

Zajímavou zprávu přináší DigiZone, tedy že na prezidenta ČR se obrátil francouzský právník Benoit Le Bret, aby nepodepisoval novelu Mediálního zakona. že to může odporovat unijním pravidlům. Za mě je tato novela paskvil v tom bodě zahrnující povinnost platit nově za chytrá zařízení (tablety, smartphony atd.)

Jakub DXer
Reply to  Oviradio.cz
25. 4. 2025 09:12

Ano, určitě se nebude nějaký právník z Francie angažovat jen tak pro nic ohledně nějaké novely v ČR a nechá si to dobře zaplatit. Jde ale o to, že jiná dnešní zpráva mluví o tom, že GR ČT p. Souček už to bere za schválené a ohlásil návrat 7 pořadů (zdroj: novinky). To samozřejmě není tak důležité, jako to, že v případě vrácení prezidentem to bude čekat nějakou dobu, než se to dostane do programu jednání PS a do té doby pořád jede ČT a CRo s rozpočty bez navýšení.

Mirek
23. 4. 2025 13:54

Ahoj, nemáte někdo informaci, jestli Český Impuls na středních vlnách 981 kHz neukončil vysílání? Jestli to nemá nějakou souvislost s dnešním vstupem do DAB? Ještě včera jsem to na AM 981 kHz poslouchal. Nenašel jsem na internetu žádnou informaci, že by měli na středních vlnách ukončit vysílání.

TÉMA
Český Impuls AM 981kHz
Jiří
Reply to  Mirek
23. 4. 2025 19:55

Český Impuls má často problémy s vysíláním na AM 981kHz,někdy mnoho krátkodobých výpadků,jindy to nejde i celý den.I tak jsem rád,že „se drží“ a je škoda,že ta poruchovost odrazuje posluchače.Loni jsem vysílání AM 981kHz cestou z Východních Čech autem poslouchal až do Karlových Varů.Na druhý směr to jde v pohodě i v Chrudimi.To je skvělý dosah na 10kW AM z malého stožáru.V autě nemám DAB+ přijímač a pokud ze středních vln odejdou,tak o posluchače méně.Nemají distribuci na FM a ještě pár let bude trvat než se v ČR obmění vozový park natolik,aby těch vozů s DAB+ autorádiem bylo jako dnes s analogovým.
Tak snad zůstanou,ale moc bych si přál,ať ten technický problém kolem vysílání na AM vyřeší natrvalo.

Jirkas
Reply to  Jiří
23. 4. 2025 20:57

Díky DAB+ bude stejne casem cesky Impuls na AM utlumen.

Jiří
Reply to  Jirkas
24. 4. 2025 14:58

Souhlasím,takový je trend a proto jsem vděčný že se v rámci možností snaží provoz udržet.Pro nás zbývající AM posluchače platí,že když jsou poruchy/výpadky napsat o tom hned do studia SMSku na známé tel číslo (mají na webu).
Jen tak budou vědět, že je na AM posloucháme a má smysl ještě nějaký čas vysílat.

Mirek
Reply to  Jiří
24. 4. 2025 09:55

Mám na to stejný pohled. Cílová skupina posluchačů bude mít spíše AM příjem v autě něž DAB. Poslouchám taky přes střední vlny a vím, že to občas blbne. Taky doufám, že budou vysílat přes AM co nejdéle. Když by to vypnuli, tak přijdou minimálně o dva posluchače 🙂

PVo
Reply to  Mirek
24. 4. 2025 14:27

možná by vysílatele přišlo levněji kdyby Vám dvěma a „cílovce“ to vysílání posílali na audiokazetách 😀

Ve stejném smyslu se Železný jako ředitel poškleboval ČT že to málo diváků ČT2 by bylo levnější obsluhovat videokazetami … ale u tohoto případu s Českým Impulsem by už měl nejspíš pravdu…

Jiří
Reply to  PVo
24. 4. 2025 16:05

🙂 Popravdě mám k AM blízko díky tomu,že sbírám stará rádia a stavím si je.Tím pádem Česky Impuls poslechem podporuji i cestou v autě a celkem mi vyhovuje program, mezi „normalizačním popem“ se najdou i fajn písničky a hlavně mají rozumné množství reklam.
Rádio Dechovka má mnohem silnější signál,technicky absolutní spolehlivost,ale žánr prostě na delší poslech nedám.
Aby nevznikl dojem,že jsem skalní fanda „normalizačního popu“–muzika co je mi blízká například -Sparks,Propaganda,Industry,Eurogliders,Prefab Sprout,The Waterboys,Icehouse, Classic Noveaux,A Flock Seagulls, Queen,Def Leppard, Depeche Mode,Pet Shop Boys…
V osmdesátých letech jsem vyrůstal,tak k tomu patří i CZ pop ať je jakýkoliv,proto Český Impuls mohu a dokud na AM vydrží budu jeho posluchač,ale jak úplně odejde do DAB+ ,tak tam mám vybrané Signál Rádio a Česky Rozhlas.

PVo
Reply to  Jiří
24. 4. 2025 16:58

O normalizačním CS popu si myslím že je (samozřejmě v průměru) lepší než posametový i když ho neposlouchám …a ono to rádio nemá zase tak malou poslechovost, naopak, viz Radioprojekt a poslechovost přes play.cz, nejvíc si ale myslím že jej lidi znají a poslouchají přes DVB-T2, to je typ rádia přesně pro posluchače který tento způsob používají. I když je to spíš jen moje domněnka než že bych k tomu měl data.

Jiří
Reply to  PVo
25. 4. 2025 18:36

Poslech rozhlasu prostřednictvím televize mi připadá nejen z ekologického hlediska jako nejhorší možná varianta.
Teď měřím 3 roky starou LCD TV úhl 80cm.Odběr při tv programu 30W a odběr při rozhlasu 29,5W🫣

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Jiří
25. 4. 2025 18:47

U set-top boxu jsem to vyřešil audio výstupem SCART-Cinch-Jack. Můžu poslouchat třeba Óčko Expres při vypnuté televizi. Jediný problém je zemní smyčka, trošku v tom duní.

Jiří

Ano,využít set top box to už je mnohem lepší řešení.Se zemní smyčkou jsem si poradil oddělovacím linkovým transformátorkem(cinch in/out),nebo pokud ten set top má opto digi výstup tak propojit optickým kabelem a dát k věži(zesilovači) převodník za pár stovek.

Míra
Reply to  Jiří
25. 4. 2025 19:00

Některé TV měly funkci, vypnutí obratovky.

Jiří
Reply to  Míra
25. 4. 2025 19:54

To by měly mít povinně všechny TV-po pár minutách poslechu rádia vypnout obvody obrazu.Bohužel zatím jsem takovou neměl,ale uvítal bych tip na takovou do budoucna.

Reply to  Jiří
25. 4. 2025 20:36

Vždyť se to dá udělat ručně.

PVo
Reply to  Jiří
25. 4. 2025 19:26

to ale není moc velká spotřeba…. Když vypnete přes zimu ledničku a budete nechávat potraviny třeba za oknem/na balkóně tak ušetříte o dost více než když celý rok cca 5 hodin denně posloucháte rádio přes TV místo přes radiopřijímač.

Jiří
Reply to  PVo
25. 4. 2025 20:08

To jsem zkoušel,ale je to nekomfortní a občas jsem musel všechny potraviny vyhazovat když přišlo nečekaně teplé počasí.Tak se to až tolik nevyplatilo.
Lednička drží teplotu přesně.
Prostě klasické provedení rozhlasového přijímače ať už je FM,DAB+ nebo internet rádio má ze sítě kolem 10W i méně.
U internetového přijímače je však nutné ještě započítat odběr celého připojení i když to využívám na více účelů.
Pamatujete ještě dobu kdy byl novinkou digitální rozhlas z družice Astra?TV analogová,ale rozhlas už „koketoval“ s digitalizací.Dodnes mám ten receiver uchovaný Katherin ADR satelite receiver.Jako promo běžela placená služba DMX.Ve své době něco naprosto nevídaného.Play listy na obrazovce.

JM.
Reply to  Jiří
25. 4. 2025 20:58

Rádio nemá v digitálních sítích DVB-T2 co dělat.Tím spíš v dnešní době, kdy je tu DAB+.

Šíření stanic ČRo v síti ČT je dlouhodobě evropský naprosto absurdní unikát.

PVo
Reply to  JM.
25. 4. 2025 21:37

to bych podepsal taky.

ČRo ale šíří své programy v DVB-t záměrně aby mohl rozšířit počet koncesionářů, například já mít klasický fm příjímač vůbec nemusím (a tím přestat platit za veřejnoprávní rozhlas) protože na fm pro mě vůbec nic zajímavého není , ale televizor chci mít.
Teď od novely na poplatky by vysílání v DVB-T snad mohl opustit – když koncesionář je už brán i každý s chytrým mobilním telefonem….

Václav
Reply to  JM.
26. 4. 2025 23:40

Proč to zakazovat? Když měl stánek Proglas, neřekl bych že jsem měl štěstí že jedna ze starších posluchaček se svěřila že jede přes TV, neboť to praktikuje i má babička. Osobně mi vadí akorát kvalita díky všeobecně nízké úrovni reproduktorů u běžných televizí, ona však to neeviduje.

Důvodem byla špatná dostupnost FM signálu. Příklad Laika: teta ji před časem koupila Dab avšak nic nenaladila, tak ho vrátila 🙂 Ale tady jde i o to že to může být v jednom zařízení s vyšší funkcí, má dvě televize, to by musela pořídit další 2 rádia, která budou zavazet, bude se na ně prasit a ve výsledku v nonstop standby pomalu dotáhnou spotřebu TV, když občas si něco poslechne. Problikl jsem rozhovor Lukáše Poláka na digitalk s Jiřím Hrabakem, který argumentuje že musí být dostupní ve všech platformách, i on v obýváku použije použije tv na rádio, akorát nevím jestli jej někdo vyzpovídal aby obhájil mono. U TV by měla být lepší repro a pokud nedokáží nějaký efektivně úsporný režim, tak tam by mohl být nějaký jednoduchý displej jakoby vestavěny set top box pro potřeby rádia ale i identifikaci programu tv. Mimo jiné v jednom z komentářů na nedávný L Polaka objevující Ameriku že Proglas konci na FM, Lukáš ví kdo dostane Ještěd, ale nepoví 🙂

PVo
Reply to  Jiří
25. 4. 2025 21:56

… pravda že teplota venku kolísá, ale co píšete o vyhazování všech potravin je nesmysl… to byste nedonesl nic ani z obchodu..
Jako student jsem za okno na koleji dával potraviny furt )mimo vyloženě teplé dny -studijní rok = cca 9 měsíců v roce) a co se pamatuju tak vyhodil jsem něco jen kvůli tomu že mi to oklovaly vrány, co se u kolejí naučily se takto vyživovat… 🙂

btw ty vaše oblíbené retro AM přijímače mají ale tu spotřebu srovnatelnou s LCD TV.

Jiří
Reply to  PVo
26. 4. 2025 12:08

Souhlas-elektronkové AM přijímače mají spotřebu velkou minimálně těch 30W.Luxusní modely až kolem 80W,ale zase těžko je dnes někdo poslouchá v celodenním režimu.
Mám spíš na mysli AM přijímače s polovodiči a tam je spotřeba že sítě fakt kolem těch 10W i méně než polovina.
Překvapil mě DAB+ přijímač Blaupunkt RXD 120 BK při decentním poslechu jen 2W.

MartyS
Reply to  Jiří
28. 4. 2025 14:29

i těch 10W je hrozně moc. Komplet celý HiFi receiver 820A při běžné pokojové hlasitosti na FMku bere do 15W(měřeno přesným wattmetrem), a tam běží stereo koncák třída AB o výkonu až 2x50W napájený lineárním zdrojem a taky tepelné koule pro osvit stupnice:)). Vůbec výživnej je tam zdroj pro výrobu ladícího napětí… divím se že ta zenerka už nevysublimovala ven… 😀 Pro příklad obvod Si4703 jede za 15mA z 3.3V…to je asi 50mW, něco si pak vezme D zesilovač, MCU pro ovládání po I2C může většinu času spát..

PVo
Reply to  Oviradio.cz
24. 4. 2025 12:32

Že jingl a pozvánky neupravili dávno když minimálně čtvrt roku vysílají celoplošně přes DVB-T2. I když přes TV zrovna je asi poslouchal málokdo, to je asi využívané spíš hlavně seniory…

Poslouchac
Reply to  PVo
24. 4. 2025 13:00

Kazdopadne, jsou vubec nejaka data, jaky je podila posluchacu pres DVB-T?

PVo
Reply to  Poslouchac
24. 4. 2025 14:15

Občas to bývalo součástí veřejného výstupu Radioprojetku jako zjištění přes telefonický průzkum, teď už -aspoň na tu část výzkumu přes AD meter- typ zdroje zaslechnutého vysílání zjistit nepůjde a myslím že už to ve výstupu nikdy nebude.

Pevy
22. 4. 2025 09:04

Nemá někdo info, zda bude někde dostupná dnešní tiskovka Play.cz on-line?

Míra
Reply to  Pevy
22. 4. 2025 11:25

Skoro to vypadá, že tiskovka nebyla. Uplynuly téměř 2 hodiny od ohlášeného začátku a nic.

Jirkas
Reply to  Míra
22. 4. 2025 18:07

Tiskovka byla, bylo tam představeno soucasne pokryti a jak bude vypadat dalsi rozsireni pokryti, ktere bude v roce 2027 a jednání o obsahu zatím probíhají, takže nic zásadního.

Míra
Reply to  Jirkas
22. 4. 2025 20:29

Jo, jo, tak jest.

Jerry
Reply to  Míra
22. 4. 2025 20:48

Ja spis nechapu, ze tam k relaxu nepridaji aspon radiotext

Mirek P
Reply to  Jerry
24. 4. 2025 17:32

Pravděpodobně je to problém na straně distribuce dát od Play.cz do DABu, než že by Relax nic nedodal.

jouda
Reply to  Jirkas
22. 4. 2025 20:48

Nejzajímavější výstup z té dnešní TK je toto:
V multiplexu Play.cz by mělo vysílat 14 programů, z toho polovina celostátních a polovina regionálních.

Míra
Reply to  jouda
22. 4. 2025 22:31

Co jsem slyšel záznam tiskovky, tak o počtu služeb nepadlo jediné slovo…Je ale pravda, že bylo hůře rozumět.
Zajímavé bylo, jak se na Relax po rozšíření pokrytí okamžitě slétli supi….

Last edited 7 dní před by Míra
Šeryf
Reply to  Jirkas
22. 4. 2025 22:25

Jako bílí koňové druhé (až to bude potřeba) celoplošné DAB+ sítě ČRa museli asi vykázat nějakou aktivitu. Pro splnění rozvojových kritérií, budou muset začátkem roku 2026 spustit něco u Karlových Varů, Plzně, Liberce, Jihlavy a Zlína. Roční komerční cena za šíření jednoho programu se tak bude v blízkém horizontu pohybovat v řádu jednotek MKč a z velkých hráčů už zůstávají nejasné pouze plány Media Bohemia (Hitradia, Fajn rádia, Blaník a Rock radio). Pak už je to jen paběrkování za hranou ekonomické reality … Moravští Haní, Krokodýli budou mít určitě blíž k Broadcast Services nebo Teleku.

Míra
Reply to  Šeryf
22. 4. 2025 22:55

Mezi řádky jsem si domyslel, že síť nyní není připravená na oddělení regionů.

Václav
Reply to  Šeryf
22. 4. 2025 23:09

Jihlavu nemusí 🙂 ani nesmí

Šeryf
Reply to  Václav
23. 4. 2025 06:54

Palec nahoru! To byl šrapnel = kontrola pozornosti 😉.

jouda
Reply to  Pevy
22. 4. 2025 11:50

Tak nikdo nový nebyl představen, jednání prý dále probíhají.

Last edited 8 dní před by jouda
Pevy
Reply to  jouda
23. 4. 2025 08:50

Vzhledem ke zmíněnému datu rozšíření sítě (2027) asi moc nových zákazníků nemají – a pokud, tak jenom minimum a (nebo) těch „smrdících“ korunou (na ty se ovšem specializuje zejména Fiera).

HOME
28K
0
Přidejte komentář, prosím.x