Nejnovější komentáře

  • Václav: Zajímavé že jeden z dipólů, třetí od vrchu z hlavní soustavy 92,3 / 97,1 má odrazovou mříž. No na to…
    10:57 13.06.2026
  • Oviradio.cz: Jedová s relativně nízkým výkonem v zástavbě Olomouce určitě nebude hrát naplno, proto 92,0 zůstane. 105,6 není určena pro Olomouc,…
    09:54 13.06.2026
  • Václav: 105,6 jsem loni v létě naladil u Luhačovické přehrady protože 93,9 nebylo poslouchatelné. Dále určitě v okrese Kroměříž a na…
    09:32 13.06.2026
  • Oviradio.cz: V FMlistu je uveden vysílač 105,6 Olomouc – Pohořany – Jedová s upravenými parametry. Radio Prostor jej do loňského 31.…
    07:36 13.06.2026
  • Lubo: Try to access engineering mode Genesis G80 3.3t 2020. But only dealer mode is available. I am trying to change…
    06:28 13.06.2026
  • JM.: Zdá se mi to, nebo je tam využita letitá sundaná anténa z Rošického stadionu? Tento typ už Kathrein dávno nevyrábí.…
    19:42 12.06.2026

Všechny komentáře

Komentáře

Ivo Harvánek

O čem píšete?
33K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
12. 8. 2021 15:49

Další plánované změny ve stáji Media Bohemia. Hitrádio FM (původní licence rádií Most a Labe) by se rádo jmenovalo Hitrádio North Music. Tradiční značky North Music a Contact mají zřejmě lépe oslovit cílovku Hitrádia, než obecný název bez identity „FM“.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty

Mimochodem, doménu hitradionorthmusic.cz má MMS zaregistrovanou již od roku 2017. Tentokrát mají vtipálci a spekulanti smůlu.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
12. 8. 2021 19:43

Aneb jak zprznit vsechny slavne názvy. City, Zlín, contact, north music, černá hora, orion, faktor…. Dříve všechno samostatná radia. A kompletně zabít českolipský Crystal…
A doubly neřeší stejně…
Je to hrůza..

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Jarda
12. 8. 2021 21:01

Tebou zbožňované radio Hey taky zrecyklovalo známou značku. Ale tam je to v pořádku, chápu. 🙂

Vaclav
Reply to  Oviradio.cz
12. 8. 2021 20:57

A co Hitrádio FM Plus? Tipuji že z jeho FM se odvodily názvy neboť se asi název bral za úspěšný jako Navíc později City. A před hitradiem FM Labe, to bylo jen radio Labe, ne? Jarda – ale dyt víme že původní rádia neměla o mnoho vyšší přidanou obsahovou hodnotu.

Last edited 4 let před by Vaclav
Vaclav
Reply to  Oviradio.cz
13. 8. 2021 00:11

Ano pravda trochu to rozdíl je že byla tradice nedělitelného FM Plus, ale vidím z toho inspirací pro tvorbu Hitrádio FM, když v Plzni FM bylo úspěšné.

Last edited 4 let před by Vaclav
Jarda
Reply to  Oviradio.cz
31. 8. 2021 15:43

Asi nejaka chyba tam nekde byla? Nebo to přejmenují na jiný?

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
2. 9. 2021 10:50

To nic nemění na tom, že byla dnes tato změna schválena.

Milda
12. 8. 2021 15:48

V Praze na Barrandově jde slyšet Vltavu na 95,6 Krašov hraje i s RDS místo signálu 95,7

TÉMA
Vltava na 95,6
Pezos
11. 8. 2021 18:46

Po nedávní změně legislativy (zrušil se zákaz vlastnictví více stanic jedním subjektem) se na Slovensku schyluje k poměrně významným změnám ve vlastnictví velkých komerčních stanic.

Stanice Rádio Jemné a Europa 2 kupuje společnost Bauer Media, která už dnes vlastní Rádio Expres. O Rádio Vlna má pro změnu zájem vlastník Fun rádia. Dosud je přes různé prostředníky vlastnila finanční skupina J&T.

Marek
Reply to  Pezos
11. 8. 2021 19:58

Myslíte si, že na těch rádiích dojde ke změně hudebního formátu? Na Vlně hrávají večer i novější hity.

Pezos
Reply to  Marek
11. 8. 2021 20:13

Hlavně to musí ještě schválit Rada pre vysielanie a retransmisiu.

I pokud to vyjde, na nějaké změny formátů je hodně brzy. Jako první krok si podle mě nechají udělat mapovací studii a o případných změnách se rozhodne až podle výsledků.

Vaclav
Reply to  Oviradio.cz
12. 8. 2021 10:07

Z hlediska kvality programu, který je převážně hudební, tak nevím zda má vliv že je vlastník tuzemský nebo zahraniční. Nezávislé na vlastníkovi by tam musel vstoupit člověk, který by tam přinesl své programové vize, tak jako v Rádiu United, nebo i Pýcha. Ale spíše je to o člověku v rámci konkrétní stanice, takže ani ne tak vlastníka skupiny, který ať už je náš nebo zahraniční chce maximální výtěžnost s tím že se lidiv rádiích boji zkoušet nové věci proti trendu, aby nebyli označeni za viníky. Teda uvidíme jak ještě dlouho. Třeba v důsledku krize se boháči díky bohu toho třeba zbaví, přestane to být předmětem otáčení velkých peněz a ujmou se toho lidé kterým bude stačit o trochu menší výdělek, zato to budou víc srdcari chtejici přinést lepší program. Třeba.

CryXia
10. 8. 2021 16:49

RadioČas pomalu zařazuje do playlistu nové skladby. není to nahodou proti licenci?

TÉMA
Playlist RČ
Marek
Reply to  CryXia
10. 8. 2021 17:00

Je pravda, že se ten playlist opravdu zhoršil, podle mě i Dálnice má lepší.

Marek
Reply to  Oviradio.cz
10. 8. 2021 18:04

Dálnici poslouchám na internetu a nezdá se, že by playlist byl stejný jak u Času.

Insider
Reply to  Marek
11. 8. 2021 10:32

Otázka času, kdy to děcka prodaj.

CryXia
Reply to  Insider
11. 8. 2021 10:45

kdo vlastně teď Čas/Rock/Dálnici vlastní?

Insider
Reply to  CryXia
11. 8. 2021 10:56
CryXia
Reply to  Marek
11. 8. 2021 11:03

Teď mají ten playlist strašný máš pravdu. Hraje novější skladba a najedou nějaká z osmdesátek. to samé u znělek. po novější skladbě hraje znělka kde hraje Michal David. nehodí se to k sobě.

Insider
Reply to  CryXia
11. 8. 2021 11:33
Insider
Reply to  CryXia
11. 8. 2021 10:31

Licence moc hudbu neřeší, není kdo by to přesně posuzoval, je to v podstatě neměřitelné. Databáze může být stejná, pravidla pro Čas a Dálnici v rámci selektoru jiné. Obvyklé.

CryXia
Reply to  CryXia
11. 8. 2021 10:58

Třeba teď na Času Hraje Alan Walker – Alone nikdy v životě by mě toto nenapadlo ze budou hrát. 😂

Insider
Reply to  CryXia
11. 8. 2021 11:30

Budou se dít věci

dalnice
Reply to  CryXia
11. 8. 2021 19:26

na r. Dalnice prave ted Snoop Dogg & David Guetta – Sweat (Snoop Dogg vs. David Guetta Remix) a potom Opus Life.Cas velmi casto hraje 3x denne skladbu Michael Sembello Maniac

TÉMA
playlist
CryXia
Reply to  dalnice
11. 8. 2021 19:29

takže vypadá to tak že Dálnice a Čas mají i tak stejný playlist pořád

Franz
Reply to  CryXia
12. 8. 2021 22:07

Chudák Radim Pařízek. Na vlnách jeho pohodového rádia zní Tiesto, Martin Garrix nebo Regard. Každopádně změny v playlistu proběhly po zveřejnění nového Radioprojektu za první pololetí tohoto roku. Jedná se o první kompletní výsledky po rebrandech Blaníku v olomouckém a moravskoslezském kraji. V rádiu Čas jsou evidentně znepokojeni. Pravděpodobně je na ně i vyvíjen tlak ze strany Media Bohemia prostřednictvím obchodního zastoupení Radiohouse. Těším se, až budou zveřejněny detailní výsledky poslechovosti pro kraje a okresy. Potom bude možné analyzovat, co se to na Moravě děje.

Stejně mi vrtá hlavou, jak je možné, že tento moravský rádiový gigant dokáže za 8-10 let ztratit 2/3 posluchačů i když se drží stejného hudebního formátu, rozšířil pokrytí a je personálně stabilní. Takový pokles poslechovosti bez zjevného důvodu nemá v našem éteru obdoby.

TÉMA
Rádio Čas
Vaclav
Reply to  Franz
12. 8. 2021 23:56

No nevím čemu se divit, když srovnáme na začátku, kdy přišel s formatem,co tu chyběl, nikdy jindy jsem kolem sebe nezaregistroval nadšené hromadné přeladění (2004) kam jsem ve Zlíně vešel a jak říkám bylo proč když to byla stanice, kde věděli, měli nějakou vizi co chcou a Pařízek se přesně strefoval do černého. Ale už jsem to říkal dřív že postupem času sami šli do mainstreamu a prostě to šlo i ruku v ruce, nadšení ale i rádio jako takové upadalo a nedivím se u Času proč by posluchači zůstávali u menšího rádia když jim nenabízí to co dřív a ani už snad nemá regionální mutace. Taky přišlo Country které nabízí české písničky ještě zvučnější s poohodou, ke které Čas stejně nikdy nedospěl kromě snad kdysi v Brně a třeba v okr Zlín už někdy country má srovnatelnou poslechovosti co Čas. A teď ten Blaník. Že Čas nezarizl Radiohouse dřív se divím, měl by Blaník rychlejší nástup, ale asi chtěli nechat přechodnou dobu. Nicméně čas jsem zaslechl s převahou těch stredoproudych ojetých 80 90s a nové energičtější se začli první přidávat už po konci HELAX u, teď to bude asi víc. Výjimečně si posluchače najde třeba predvcirem jsem zaslechl v Kozlovne v novém městě na Moravě , kde už dle mě nezbyvalo poslouchat jinak než přes internet. Současný stav ale vypadá jako žalostný boj o život, kdy Čas je zapsán spíš pro starší posluchače a omlazení jde jen málo a ztěžka stejně jako F1. Z hlediska této situace je zajímavý rozdíl, kdy Čas je v Radiohouse, zatímco Dálnici jsem tam nenašel, pokud to nebylo tím že jako rozjíždějící ji nepovažovali za důležitou vystavovat na web, zatímco potichu je též Radiohouse?
Ok

Last edited 4 let před by Vaclav
JM.
Reply to  Franz
13. 8. 2021 00:12

Vy to tady asi fakt nečtete.

JAK víte, že Čas ztratil tolik posluchačů? Spadla mu snad brutálně webová poslechovost? Ubylo mu fanoušků na Facebooku, přestal být naladěný v místech, kde vysílá?

Ne, všechno jsou imaginární čísla průzkumu Radioprojekt, který někdo zadává a někdo na něm má SAKRA velký komerční zájem, protože se podle něj bohužel z velké části rozdělují peníze za reklamu.

Nedávno v tomhle průzkumu přišlo Signál rádio o více než polovinu posluchačů. Myslíte, že během pár měsíců všichni zmizeli? Ne, oni tam nikdy ani nebyli a ta čísla byla roky nadhodnocená. Jak je ale možné, že se tak skokově změnila dolů a trend se udržel, přestože rádio rozšířilo za poslední dva roky výrazně pokrytí? To je otázka, co?
A jdeme dál: jak je možné, že třeba Radio Hey, které má majoritu posluchačů ve středních Čechách na 5 kW kmitočtu 89,3 FM, kde vysílá mnoho let a dle všech dostupných zdrojů a třeba písniček na přání si lze dohledat, že právě odtamtud se rekrutuje velká část posluchačů, má dle Radiorprojektu v této oblasti NULA posluchačů a naopak v Brně, kde má konkurenci a kde má slabý 100 W vysílač má posluchačů tisíce?
Jak je možné, že čistě webová stanice Wave si i v době před DABem držela čísla desítek tisíc posluchačů, byť její webová poslechovost byli stovky, špičkově tisíce posluchačů?
Jak je možné, že čistě dabová a webová stanice Regina DAB Praha (v té době) si i před rozšířením DAB pokrytí a dohledatelných číslech na webu, kde měla většinou DESÍTKY posluchačů, držela čísla v desítkách tisíc?

A vy to pořád všichni žerete a berete jako nezpochybnitelnou pravdu.
Nechápu.

Last edited 4 let před by JM.
Vaclav
Reply to  JM.
13. 8. 2021 00:25

No u toho času je to to co jsem říkal že ho slyším na místech míň, kde býval, takže RP tomu odpovídá. A dělal tu výzkum i na FB Arcivévoda a docela to sedělo, s korekcí že to byli uživatele FB, a tak dál už je noc jinak bych rozebral další body , nechcu RP soudit ani tak ani tak ale za dobu sledování do toho mluví statistická nepřesnésnost, než že by si někdo prohrival polívčičku. A když by to dělalo pár rádií, tak neznamená že je vše špatně, třeba i Corona prověřila a sedělo to že lidi šli od povrchních stanic, jinak by to asi kamuflicalu dál. I O signálu příště. Snad jen že Blaník se objevoval v MŠ kraji jako V Karviné dávno před FM vysílání m, kde nedošlo tehdy z okolí FM nic, snad přes internet jak tomu bylo u ČR na Moravě bez FM signálu.

PVo
Reply to  JM.
13. 8. 2021 00:47

z „propagace RP nic nemám ale myslím že nemáte pravdu‘:
Opakuji že Radioprojekt je dost obraz o pocitech a máme příklad, že rádio ani už vysílat nemusí a dělá ještě čísla… jako dělalo v Hradci Králové rádio Labe čísla ještě asi 8 let po zániku a to jenom kvůli tomu že ten název byl v dotazníku kvůli úplně formátově jinému rádiu v Ustí n/L. které bylo i pokrytím taky zcela mimo
Regina bylo relativně dost poslouchané FM regionální rádio ČRo na 92,6 ( a čísla v RP spadla až když změnili název)
Wave vysílal z chvíli z Cukráku a před Country v Brně vysílalo na 96,8 rockové Hey! a to nebylo ještě od Pýchy ale to původní od Zacha, které pak vyhodnotii jako neperspektivní….

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  PVo
13. 8. 2021 08:53

Před dvěma měsíci jsem se od někoho na FB dozvěděl, že nejlepší rádio je stejně Kiss Jižní Čechy. Takže asi tak..

Míra

Arcivévoda dělal liberecký průzkum, tak si můžete porovnat. MB měla asi až pátou příčku a v zatím posledním RP jsou dokonce až osmí, jestli dobře koukám…

Last edited 4 let před by Míra
Vaclav
Reply to  Míra
13. 8. 2021 12:54

No vždyť to přesně odpovídá rozdílu že to byly uživatelé FB, pokud se MB myslelo hitrádio, a není to špatný výsledek na to že je to kraj se silnou tradicí Contactu. Taky se projevilo že hlasování na FB se zasadilo o to že Kiss byl hned druhý.

Míra
Reply to  Vaclav
13. 8. 2021 13:08

Jasně, že porovnávat to úplně nejde. Jen prostě MB tam prohrávala a musela něco udělat…
Pátej, nebo osmej flek „jakéhokoliv produktu“ je furt prohra…

Last edited 4 let před by Míra
Vaclav
Reply to  Míra
13. 8. 2021 14:11

Tak tam prohrávala nejen MB. MB nepohrdne žádným krajem, ani v Brně a jižní Moravě na tom taky není nejlépe.

Pavel
Reply to  Franz
13. 8. 2021 01:38

Nevím, jak to měl Čas s rotacemi dřív, ale teď jsou dost šílené. Snad i E2 má v denním playlistu víc songů. Za poslední 3 dny např.: Wham-Wake Me Up Before You Go-Go- ÚT ve 4, ve 14, ST 0:30, v 5, 22:40, ČT ve 4, 13:50, v 19, 23:55 (co noc, to stejní Wham, i několikrát). Ještě šílenější je to u Toploader-Dancing in the Moonlight- ÚT v 6, 10:25, ST v 9, 14:40, v 19, ČT 3:30, v 8, 15:30, 20:40. Head of music si s tím evidentně hlavu moc nedělá. Vzhledem k tomu, že takových songů, které rotují x-krát denně a navíc ve stejných úsecích dne, je tam podstatně víc, musí mít posluchač nutně pocit, že slyší furt to samé.

TÉMA
Radio Čas
PVo
Reply to  Franz
13. 8. 2021 02:16

holt máte tam smíchaný Blaník s Helaxem,třeba to může mít ohlas ,,podle těch recenzí jsem čekal že hrají třeba hardbass (co přece spojuje všechny mladé slovany, ale ne 🙂

Míša
7. 8. 2021 11:34

Ahoj všem, ve středu jsem jel po D11 do prahy směr Chomutov. Tak mě zajímalo pokrytí černé hory, tak jsem čekal, že to bude nic moc, ale překvapivě dobrý. Celou cestu po D11 úplně v pohodě, sice bylo pár výjimek. Černá hora začala blbnout, až když jsme byly na černém mostě. Od Prahy jsme poslouchali Hitrádio fm.

TÉMA
Hitrádio Černá hora pokrytí na D11
Míša
Reply to  Oviradio.cz
7. 8. 2021 12:10

Asi jo, můj táta má wolksvagen multivan a má tam jakoby rušení signálu. Má tam vstup nevím jak se to jmenuje, má tam zapojenou kameru. A vím, že tohle to ruší. Takže vím v čem byl problém

Hony
Reply to  Míša
7. 8. 2021 19:18

I před rokem 2018 za dob rozdělení Magicu a Černé hory mi hrálo i na sluchátkách s telefonem Samsung a40 i za Rudnou.

TÉMA
Čer.Hora
PetrB.
Reply to  Hony
7. 8. 2021 21:21

Když už se tu píše dosah Hitrádia Magic nebo Černé hory, to je takový problém napsat frekvenci? Předpokládám, že se tu mluví o 105,3 z vysílače Černé hory, nebo 107,3 (býv. Magic) z vys. Jičín-Tábor, která má mít 400W, ale prý má 4kW, má zázračné pokrytí, nebo 95,1 z vys. Dvůr Králové, která má mít 100W, ale také určitě 100W nemá….Tyto frekvence mají pokrytí jak v Ústeckém kraji, tak mají dosah i k Praze……

jouda
Reply to  Oviradio.cz
7. 8. 2021 22:43

Pokud je kmitočet nezarušený, tak tuneru stačí na kvalitní stereo i pouhých 30 dBuV/m. Mnoho bych jich dnes hrálo podstatně dál, ale jsou zarušeny. Menšina z nich má to štěstí, že zarušeny nejsou nebo jen v některých směrech, takže je lze ladit i poměrně daleko.

Lukáš
Reply to  Oviradio.cz
7. 8. 2021 22:50

Je to tak. Já například poslouchám Relax při cestách do práce (Turnov – Liberec) a musím říct, že v podstatě od Ohrazenic až před Liberec to hraje skoro po celé trase čistě. Udivuje mě, že ani v Hodkovicích to vůbec nezlobí. V samotném Liberci už je to horší a v Turnově to už taky trochu zlobí, ale pořád se to dá poslouchat.

Soundwaver
Reply to  Lukáš
7. 8. 2021 23:15

Není možné, že v minulosti žádal Relax o dokrývač v Praze? nevim přesně frekvenci, ale že by to byla 89,0Fm současneho Dance Radia? každopádně Relax hudebně patří podle mě mezi pestře a zajímavě hrající radia.

TÉMA
Relax
LiborV
Reply to  Soundwaver
7. 8. 2021 23:28

Relax se pokoušel dostat do Prahy několikrát. Byl jedním z mnoha uchazečů o frekvenci 95,3 FM po Rádiu Vox, kterou získalo Rádio Beat, tehdy ještě pod názvem Rádio Zeppelin. Z důvodu ochranných známek a vstupu sítě do nového projektu byl použit název Rádio Beat. Relax měl zájem i o pražskou 90,3 FM dnes patřící Expresu.

Matyas
Reply to  Oviradio.cz
8. 8. 2021 09:04

Už zapracovali i na svých webovkách, kde je již sice playlist (akorát s tím, co se hrálo za poslední hodinu, což si myslím, že je škoda, že se nenechá pohlédnout dále). Určitě v dnešním dynamičtějším éteru, by nebylo od věci, kdyby se objevilo info o tvorbě. Já si pamatuji, jak v 90’s razily slogan „Rádio Relax, bomba středočeského kraje.“ Tehdy jsem si myslel, že by to bylo dobré, kdyby vysílali v městech po celém kraji, hold to dopadlo jinak. Neposlouchal jsem stanici od jejího zrodu, ale s jistotou vím, že logo ve vyvedení modré a bílé barvy mají minimálně od roku 96 – 97 a to trvá beze změn dodnes.

LiborV
Reply to  Oviradio.cz
8. 8. 2021 23:41

Nepotřebuje. Přesto se jeden čas o pražskou frekvenci Relax ucházel. Byla touha jednu dobu stát se pražským rádiem. Tehdejší rada upřednostnila jiné zcela nové stanice.

PVo
Reply to  LiborV
9. 8. 2021 11:17

Kdyby byl možnost tak do Prahy jistě půjdou, byli by hloupí kdyby ne

Lukáš
Reply to  Soundwaver
7. 8. 2021 23:37

Přesně kvůli té pestrosti Relax rád poslouchám a to i za cenu toho, že někde zlobí už o něco více.

Hony
Reply to  PetrB.
7. 8. 2021 22:46

Pardon ovšem myslim 105.3 a 107.3 😉

Míša
Reply to  PetrB.
8. 8. 2021 14:46

v Ústeckém kraji jsem nechytal.

Václav
Reply to  Oviradio.cz
7. 8. 2021 22:27

Ono je zajímavé že tu vzniká teze , že na moderní pop si nepotrpí (Ovi)
ale zároveň p Červinka – že tady nefrčí britpop (základ softrock, indie) a tak právě Červinka musí hrát ten moderní pop, kam by tato skladba možná hodila, avšak mě nepřijde že je to něco, co by nejak situaci zmíněného bahýnka vylepšovalo, že by mě takový song měl pronásledovat v rotacích což by byl výsledek dobrého umístění v #. Kdyby občasné nasazení zmíněného mělo zmírnit rotace třeba Boků jako skříň, proč ne.

Konečně někdo využívá toho, že popových stanic máme víc a hraje to co jiní nenebídnou jako v případě radia Jih – Pokáč – Holky to objektivně lehčí maj , teda aspoň jinde jsem nenarazil. I když je to jiný žánr možná ten zatracovaný , ne že bych vyhledával, ale zminěná Farna moc nezaujala. Ale jak všeobecně říkám kvůli neutichajícímu popovému rotování, ještě štěstí že tu je energické Rockradio – pokud to byla narážka na něj, ale to je právě o tom, že tam se nemusí splňovat rotace a přitom tam můžou jet známé věci hlavně pro ty co se bojí elektroniky v popu jako čert kříže.

Last edited 4 let před by Václav
Žorž
Reply to  Oviradio.cz
8. 8. 2021 14:55

Když už jste u těch „oldies“ v hitparádách, v UK Top 100 právě mají na 83. místě Killers a jejich „Mr. Brightside“ z roku 2003… 😀
Ale souhlasím s vámi, rozdíl je tam znát. Třeba i když sledujete Spotify playlist New Music Friday a jeho českou verzi, nabydete dojmu, že Češi jsou oproti zbytku světa převážně ukňouraní vykleštěnci nebo vámi zmiňovaní poprockeři, kteří vydávají své skladby s dvacetiletým zpožděním.
Zhruba 85 % songů z UK Top poslouchám, je to můj oblíbený mainstream 🙂

Last edited 4 let před by Žorž
LiborV
5. 8. 2021 16:34

Občas se tu píše o zaslechnutí menšinových rádií na veřejnosti. Dnes v pražské lince 240 Classic Praha, v čekárně u doktora vyměnili Signál rádio za internetový Blaník CZ.

TÉMA
Odposlechnuto v MHD
Míra
Reply to  LiborV
5. 8. 2021 17:53

Z tlampačů na trávnících termálních lázní Sárvár vyhrává jakési Sárvár Rádió 96,5. Hraje pop-dance-rock i maďarské kousky….

Marek
Reply to  Míra
5. 8. 2021 20:38

Já jsem byl včera v hospodě v Kylešovicích na kofole a tam měli naladěno jisté německé internetové rádio, jejíž název jsem si nezapamatoval, ale končilo na fest a hráli tam taneční mhhudbu. Na jednom termálním koupališti v Polsku tam měli naladěné RMF Party.

HOME
33K
0
Přidejte komentář, prosím.x