Nejnovější komentáře

  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty: Na Větruši by se mi to taky líbilo. 100W 270°
    12:49 30.04.2025
  • Oviradio.cz: Aha, takže „nemocnice“ není nemocnice.
    12:13 30.04.2025
  • MichalP: Včera i dnes jsem zkoušel fungování 100,2 ve srovnání s bývalou Dálnicí ze stejného místa, a musím konstatovat, že pokrytí…
    12:12 30.04.2025
  • Tuxik: Druhá. První byl Třinec.
    10:11 30.04.2025
  • Marcel: a kdy se spustí Color 101,2?
    09:51 30.04.2025
  • Jakub DXer: Přeji klidné prožití zítřejšího státního svátku, (zase pár dní sem nebudu psát žádný komentář….)
    09:49 30.04.2025

Všechny komentáře

Komentáře

Ivo Harvánek

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
28K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Jakub
17. 6. 2020 21:16

Plzeňské rádio Západ má nově zpravodajství…

„Zpravodajské“ vstupy moderátorů zůstávají tak, jako dřív – každý z moderátorů má trošku jiný přístup a zachovává si vlastní tvář. Je vidět, že jim vedení nechává ve značné míře volnou ruku.

Vždy těsně před celou (7-16) se potom nově ozývají krátké zpravodajské relace zaměřené čistě na region západních Čech.
V rámci informačních bloků nechybí ani doprava a předpověď počasí.

Slyšet je zde, po Zbyňku Janíčkovi, další hlas bývalého rádia Kiss ProTon (zprávařka Andrea) 🙂

Doufejme, že se to vše udrží a západ Čech tak bude mít zas alespoň jedno „svoje“ rádio, když nám všechna ostatní zlikvidovali (FM Plus a Dragon nepočítám – situace Hitrádií je tu hojně probírána, tak víme své).

Škoda jen, že rádio nemá absolutně žádnou propagaci a drtivá většina lidí o jeho existenci nemá ani páru.

xxxxxxxxxxxxxxxx

Sesterské rádio Samson pak od začátku června po několika letech obnovilo písničky na přání.
Každý den mezi 13. a 15. hodinou jsou moderátoři připraveni ve studiu.

TÉMA
rádio Západ zavedlo zpravodajství / rádio Samson obnovilo písničky na přání
Last edited 4 let před by Jakub
JM.
17. 6. 2020 11:41

Radio Beat vstupuje do DABu ČRa. A to s „úžasným“ tokem 64 kbps. Jak chtějí někoho motivovat ke koupi DAB rádia, když classic rocková stanice, která má na FM perfektně vyladěný zvuk, jde do DABu s touhle nekvalitou, která konkrétně na classic rocku s kytarami a jemnými bicími bude neskutečně (negativně) slyšet? Navíc v době Spotify, kde si přes datové sítě takřka kdekoliv pustíte hudbu v perfektní kvalitě?

TÉMA
Beat v DAB+
J K
Reply to  JM.
17. 6. 2020 12:12

Spíše je zajímavé, že jde do ČRa, když už je v RTI. Chápal bych kdyby šli k Teleku s větším pokrytím, ale k ČRa, které přinese pokrytí v DABu nově pouze pro Ostravu, kde navíc hraje jistě dobře na FM, mi nedává moc smysl

Míra
Reply to  JM.
17. 6. 2020 12:16

Když jsem onehdy zkoušel nainstalovat Spotify do počítače, tak instalačka měla brutálních asi 500 MB. Během prvního měsíce jsem zjistil, že jsou tam skladby tak max. 10 let staré, více ne. Každý týden to chtělo nové a nové aktualizace. Vyhledávání podle novinek a žánru jsem tam nějak neobjevil. Běm toho měsíce jsem si poslech asi 10 písniček. O koupi předplatného mě toto promo absolutně nepřesvědšilo, pak se to celé samo odporoučelo. Zkoušel jsem i Deezer a to byla, co se orientace v obsahu týče, naprostá tragedie. Tím jsem skončil s těmito kravinami. Ovšem, pokud jste mě někdo ochoten provést pralesem blbin k něčemu, kde se dají sledovat aspoň novinky napříč elektronickou hudbou a bude to mít nějakou smysluplnou linku, tak jsem se ochoten změnit názor a hodit nějakou kačku do placu. Plus samoztejmě poděkování před rozvinutou zástavou jmenovsnému.

TÉMA
Orientace
Žorž
Reply to  Míra
17. 6. 2020 12:48

Já Spotify používám už několik let právě kvůli novinkám. Každý den tam přibývají další a hledat je můžete podle různých kritérií, žánry a novinky nevyjímaje 🙂 Mimochodem, na Spotify je momentálně přes 50 milionů skladeb, takže pokud nehledáte nějaké garážové ultraalternativce, určitě najdete 🙂

Míra
Reply to  Žorž
17. 6. 2020 13:37

Nějaká smysluplná online verze, bez instalace existuje ? Kolik to stojí měsícně aby fungovalo vyhledávání a dalo se i rovnou stahovat aspoň v aac LC 256kbps ? Free bylo v ogg 160kbps. Do programu znovu nejdu.
Díky za odpověď.

J K
Reply to  Míra
17. 6. 2020 14:21

Online verze Spotify je dostupná, s reklamami se dá používat zdarma, na PC se daji i ve free verzi přeskakovat písničky neomezeně, v mobilní aplikací se ve free verzi dá přeskočit 6 skladeb za hodinu.
 
Spotify a podobné služby slouží ke streamování hudby, nikoliv k jejímu stahování. Nicméně pro poslech offline nebo bez používání mobilních dat se dá knihovna uložit offline, soubory budou ale přístupné pouze pro oficiální aplikaci.

Libor Červinka – Fajn Radio Music Manager
16. 6. 2020 14:28

Fajn Radio začalo zveřejňovat krátké podcasty s hudbou, která aktuálně trenduje. Nejde tedy o naprosté novinky. Za každý normální a věcný názor budu samozřejmě rád 🙂 Kdyby to někoho zajímalo, tady je odkaz na Spotify:
https://open.spotify.com/episode/56dsY871paAhCXXnOpjUMI

TÉMA
Fajn Radio – Music Podcast
Jirka

Me stacila ta tabulka rotaci skladeb a bohatosti playlistu co tu je, Fajn radio opravdu des, napric celou republikou oproti ostatnim radiim.

TÉMA
Fajn radio, des jak to nema vypadat
Libor Červinka – Fajn Radio Music Manager
Reply to  Jirka
16. 6. 2020 17:22

…dík za věcný názor na podcast Jirko 🙂 A tvůj názor na playlist samozřejmě respektuji…

PVo

ty statistiky od J_K považuju za nejzajímavější komentáře posledních 14 dní. Suchá data vypoví nejvíc.

Libor Červinka – Fajn Radio Music Manager
Reply to  PVo
16. 6. 2020 17:53

…ano, ty statistiky jsou skvělé a musely dát spoustu práce. Respekt. Ale ukazují pouze to, že Fajn radio dodržuje formát, který chce dodržovat. Nic víc, nic míň. Pro někoho, kdo chce širší záběr, jsou tu jiná rádia. Tak proč se tím rozčilovat? Chápu že se to někomu tyto rotace nelíbí a opravdu to respektuji. A BTW i tobě díky za věcný názor na podcast 🙂

Míra

K podcastu ti hodnocení nenapíšu, nešel mi na mobilu samozřejmě otevřít. Asi to bude tím, že si nic takového neplatím. Moje doporučení. Určitě mít pořady o novinkách přímo ve vysílání a pak ty novinky hrát nekompromisně v playlistu, rotovat větší počet skladeb. Pokud se rozhodnete vytvořit podcast, jako věc čistě mimo vysílání, prosím, ale umístit ho tak, aby ho spustilo každé zařízení. Jinak Fajn v ČB máme. Moji kolegové v práci (30+) ho vydrželi poslouchat 3 hodiny, pak konstatovali, že se jdou vrátit zpět do hrobů, což asi nepřekvapí. Prostě mladí (o polovinu) to mají jinak a berme to, jako fakt. Nicméně. Už jste se těch 4000 týdenních posluchačů v ČB ptali, co by rádi ? Možná by z toho vzešel nějaký použitelný výstup, možná ne. Každopádně bych zvážil určitou mentorskou úlohu rozhlasu a ty mladé vychovával v pestřejším hudebním prostředí.
 
 

TÉMA
Fajn
Last edited 4 let před by Míra
Libor Červinka – Fajn Radio Music Manager
Reply to  Míra
16. 6. 2020 19:42

Děkuju za všechny tipy. A postřehy. Opravdu. Mám dojem, že si Spotify nemusíš platit, aby ti to přehrálo ten podcast, ale to nakonec nevadí. Kolegy 30+ chápu, ale pro ně opravdu nehrajeme, to víme oba. A ne, neptali jsme se lidí v ČB. Ve spoustě oblastí se musíme stejně jako drtivá většina ostatních rozhodovat jen podle pocitu. A mentorskou úlohu by opravdu měl plnit státní rozhlas, který je k tomu primárně určen.

Jirka

No prave podle pocitu a neprofesionalne, hudebni manazer Fajnu by potreboval vymenit. Tak chudy a silne ohrany hudebni playlist se nevidi opravdu nikde.

TÉMA
Fajn Radio, tragický hudební playlist
Honza, program a hudba Rádia Jih
Reply to  Jirka
16. 6. 2020 23:24

Jirko, upřímně, co nepochopíš na tom, že žijeme ve svobodné zemi roku 2020. Jako posluchač máš možnost výběru – není nic jednoduššího než přeladit. Díky technologiím máš výběr o jakém se nikomu 30 let zpátky nesnilo. Svůj názor jsi vyjádřil už výše, Libor ho vzal velmi slušně a korektně na vědomí, proč ho duplikuješ? To je fakt haluz jakékoli diskuze, pořád dokola, jeden o voze, druhý o koze. Já se fakt nedivím, že nikdo z rádií nikam do diskuzí nechodí, přesně tomuto říkam antikonstruktivní názor. Vyjma toho, hudební dramaturg obecně plní zadání majitele/vedení stanice ve smyslu hudebního formátu, cílové skupiny. Libor tu už několikrát poměrně hezky a je to velmi vzácné, vysvětloval jeho působnost, jeho postoj, snažil se vysvětlit, jak to funguje apod. A za to si ho velmi vážím. A opravdu bych přál, každému podobně diskutujícímu jako Ty Jirko, seber se, dojdi do nějakého rádia a ukaž, co umíš. Hudebně programuj takové rádio, které splní zadání majitelů, minimálně na sebe vydělá, protože dělat rádio není člověče fakt levná záležitost, splní licenční podmínky, ač chceš nebo nechceš, budeš narážet na různé překážky a věř nebo ne, hodně rychle vystřízlivíš z té naivity. A fakt mě baví postoj „No prave podle pocitu a neprofesionalne“ protože jednou z věcí je, že se tu diskutéři opírají o to, že většina rádií už jede playlisty jen na průzkumy. A to nemyslím špatně ani ve zlém proti Tobě Jirko nebo proti komukoli zde. Nebo pojď udělat hudební akci, to stačí. Dej si cílovku, lokalitu a hraj na ní nebo na ní nech vystoupit interprety. Zaplať to z vlastní kapsy, udělej si to přesně podle sebe a pak nám řekni, kolik lidí došlo a jaké to bylo. To je mnohem snažší postup, jak snadno okusit práci hudebního dramaturga. A abych dokončil úvodní myšlenku, stejně jako posluchač má možnost výběru, tak je na soukromém provozovateli pro koho a co bude hrát. Ať to chce někdo slyšet nebo ne, radio je byznys jako každá jiná firma. A naopak za mě osobně patří Liborovi poklona. Fajn posunul mílovými kroky dopředu. Dělá kvalitní CHR formát, na to, že přišel v programu o podporu ve formě Odpolední show, Fajnko nemá promo, na webu visí věci z roku 2019 a tak dále a dále a dále, tak Fajn roste. A muzika je víc než polovina úspěchu rádia. A Liborovi fandím, protože moc dobře vím, že to fakt není prdel a dělá to dobře! Z profesního hlediska maximálně dobře. A to ještě nemluvím o moderním, minimalistickém, ale skvěle znějícím hudebním obalu.

Jirka
Reply to  Honza, program a hudba Rádia Jih
17. 6. 2020 22:57

Libor ukazal, ze na to nema a je potreba se presunout jinam, silne neuspel a navic nulova pokora. Nasloucha jen sam sobe. A presne jak pises neni to sranda a Libor to na plne care nedava.

Last edited 4 let před by Jirka
Honza, program a hudba Rádia Jih
Reply to  Jirka
18. 6. 2020 00:43

V čem konkrétně ukázal, že na to nemá, podle čeho soudíš, že neuspěl a dle čeho mu přisuzuješ nulovou pokoru?

PVo
Reply to  Honza, program a hudba Rádia Jih
18. 6. 2020 08:05

Je fakt že když Jirka mluví o pokoře svým stylem, nezní to moc přesvědčivě. Na druhou stranu formálně slušně psát ještě neznamená že toho třeba nečouhá sebestřednost a arogance jak péro z proleželého gauče… Nemá tady asi holt správné publikum co by jeho úspěchy jak „Fajn posunul mílovými kroky dopředu“ nekriticky zhodnotilo… když mluvím za sebe tak podcasty s muzikou kterou Fajn trenduje prostě nemohu posoudit protože mě to mírně řečeno nezajímá . ostatně stejně nejsem cílovka a „mám poslouchat jiná rádia“.

Žorž

Mně se líbily Fajn playlisty na Spotify. Škoda, že už je neaktualizujete 😔 Nejradši jsem měl Alternative a Frsh & Talented, kde se dali objevovat neznámí a neohraní interpreti.

Libor Červinka – Fajn Radio Music Manager
Reply to  Žorž
18. 6. 2020 08:05

…ty playlisty budou už brzy zpět. A chtěl bych se dokopat k jejich pravidelné aktualizaci 🙂

Peter
15. 6. 2020 17:57

Je už dostupný stream Netro Life ?

TÉMA
Netro Life 100.8 ČB
Michal
Reply to  Peter
15. 6. 2020 19:09

Ano je, zrovna to tady řešíme. Adresu najdeš v osmnáctém příspěvku odspoda. Ale vidět je pouze každou lichou minutu v sudé hodině mezi 17 a 22h, pouze pokud jsi připojen přes mobilní data v roamingu. Je to totiž tajné a zatím se o tom nesmí nikde moc psát.

TÉMA
Netro Life 100,8 ČB
Soundwaver
Reply to  Oviradio.cz
15. 6. 2020 11:47

a Vy jste zachytil německý DAB v Praze, nebo jste ho poslouchal v autě přes net?

TÉMA
Star Fm Berlin
Květák
15. 6. 2020 09:19

Poslouchá tu dnes někdo 1.den oficiálního startu Netro Life rádia? Jaké jsou postřehy a dojmy? Jaké písně byly součástí playlistu

TÉMA
Netro Life radio
PETR
Reply to  Květák
15. 6. 2020 09:31

Rádio ještě nevysílá

Last edited 4 let před by PETR
Květák
Reply to  PETR
15. 6. 2020 12:55

Psali, že od dnešního data mají oficiální start. Nicméně zítra jedu služebně do Č. Budějovic – situaci ověřím přímo v terénu. Doufám že už budou on-air!

TÉMA
Netro Life radio
Josef
Reply to  Květák
15. 6. 2020 13:08

song na strankach uz se meni casteji, zachyceno:
12:45:05 – Avicii, Sebastien Drums – My Feelings For You (Radio Edit)
12:46:05 – Sofia Reyes Ft Jason Derulo – 123-13387
12:49:05 – Drake feat. Rihanna – Take Care
12:53:05 – Caravan Palace – Clash
12:55:11 – Shaggy ft. Brian & Tony Gold – Hey Sexy Lady
12:59:03 – La Roux – Bulletproof
13:04:04 – Axwell /\ Ingrosso – Cool Kidz [Original Mix]
 

TÉMA
Netro Life radio
Míra
Reply to  Josef
15. 6. 2020 13:30

Tak On Air.

TÉMA
Netro Life Rádio
Ondřej
Reply to  Míra
15. 6. 2020 14:39

A po netu někde hraje?

Reply to  Ondřej
15. 6. 2020 14:44

Na internetu zatím nevysílají.

TÉMA
Netro Life Rádio
Michal
Reply to  Míra
15. 6. 2020 15:36

Bude někdo nahrávat?

TÉMA
Netro Life Radio
Míra
Reply to  Michal
15. 6. 2020 19:56

Nahrávka z dnešního otvíracího dne: v čase 18:10 až 19:35.
https://uloz.to/file/NYQhpQ1K4ias/netro-live-radio-15-6-2020-18-10-19-35-m4a
Zvuková karta stále nedorazila, takže pouze provizorní mono záznam s bzučením na pozadí, ale pro představu postačí.
 

TÉMA
Netro Life Radio
Last edited 4 let před by Míra
Honza K.
Reply to  Míra
15. 6. 2020 21:33

Pár jinglů Netro Life má takovej Fajn radio styl.
 

TÉMA
Netro Life
Last edited 4 let před by Honza K.
Jiříkovo
Reply to  Honza K.
16. 6. 2020 08:41

Taky mě to napadlo. Kdo je staniční hlas?

TÉMA
Netro Life
Michal
Reply to  Oviradio.cz
17. 6. 2020 16:18

Zajímalo by mě kolik budějčáků už to v éteru objevilo. Sleduji na FB počet fanoušků a zatím mají slabých 23 kousků. Vím, že to neodráží skutečnou poslechovost, ale relevantnější data nemám k dispozici.

PVo
Reply to  Michal
17. 6. 2020 17:40

„náhodou“ natuty málokdo…v 90letech se vyplatilo občas proladit frekvence jen tak naslepo…kvůli častým změnám…dnes kdy se léta prakticky nic nemění to ztratilo smyl.

TÉMA
objevy z éteru
H.
Reply to  Oviradio.cz
17. 6. 2020 22:41

Ať je hudba jakákoli, kvůli hudbě dnes nikdo nebude poslouchat lokální rádio. Lokální rádio musí být v první řadě charakterizováno mluveným obsahem se vztahem k lokalitě. Berte to jako freeware konzultaci :)))

PVo
Reply to  H.
17. 6. 2020 23:11

Ovšem problém ale je jak zajistit mluvený obsah v kvalitě a kvantitě tak aby to nebyly zprávy typu „zaběhla se kočka..“. Dokonce si myslím že je to i nemožné. Stačí se podívat na regionální televize- kolik jsou schopny vyrobit obsahu. a se zásadní kvalitou je z toho jen zlomek Resp.kvůli takovému obsahu bude poslouchat asi stejný počet jako kvůli nějaké chybějící hudbě v dané lokalitě Mám ideu že s dobře hudebně vyprofilovaným lokálním rádiem co by fakticky zaujalo i na netu (proto nechápu že tam nejsou od počátku aby bylo vidět jestli to má smysl nebo ne) by si mohlo troufnout i do DABu a lidé by si jej tam našli.

TÉMA
Lokální obsah
PVo
Reply to  Oviradio.cz
18. 6. 2020 17:14

posluchači už neupřednostňují nějaká rádia jen proto, že vysílají z jejich města a osazenstvo osobně znají. “ No zrovna tohle si myslím že platí stále stejně. Pokud by mi vyhohovala dvě rádia hudebně apod.cca stejně, asi bych upřednostnil to místní. Jenom nabídka je dnes menší -zaplatit ty lidi je dnes nákladnější než v 90letech . Lokální rádio co by stálo především na mluveném slově bylo nerealizovatelné ovšem i tehdy.

TÉMA
lokální rádia
LiborV
Reply to  PVo
18. 6. 2020 21:14

Souhlasím s Ovim, že v dnešní době nestačí postavit lokální rádio na všehochuti hudby a lokálních článcích z Idnes. Lidé si jsou schopní hledat na internetu jak hudbu, tak i lokální informace. Úspěšná jsou často ta rádia, která si umí kolem sebe vybudovat komunitu těch pro, které je dané rádio srdeční značka. A to je těžší než v 90s (přesto Beatu, Blaník, Rádiu 1…a dalším se to daří. Jde to jistě i v regionálním kontextu, ale tam je to o sladění atraktivního hudebního formátu a lokálností. Možná funguje lokálnost jen u určitých cílových skupin. Dnešní technologie a sociální sítě dnes umožňují vyrobit pocit spřízněnosti a blízkosti i na dálku. U své cílové skupiny je v tom úspěšný například Blaník („ten náš český Blaníček)“. Jinde funguje pocit sounáležitosti/ komunity přes hudbu.

H.
Reply to  Oviradio.cz
18. 6. 2020 20:25

Rádio, jehož vysílání nemá vazbu na lokalitu kde vysílá, pak ovšem není rádio lokální. To není slovíčkaření, to je potřeba si ujasnit už jen kvůli takové „maličkosti“, jako jsou reklamy, tedy zdroj příjmů.

PVo
Reply to  H.
25. 6. 2020 15:32

Toto samozřejmě ano ale nelze říct že by záleželo JEN na mluveném slovu a hudebně že to vlastně jedno co hrají.To byl nesmysl.

Míra
Reply to  Oviradio.cz
18. 6. 2020 19:23

Nooo tak, před chvílí skončil asi dvouhodinový úsek, který stál fakt zato. To už neskládal náhodně random robot. To bylo vybíráno účelově, zakončeno Inaya Day – Nasty Girl (Riffs and Rays Extended Mix) Sice se pravděpodobně techýnka na Netru nikdy nedočkám, ale tohle byla fakt kulturní pasáž :))

TÉMA
Netro Life Radio
Míra
Reply to  Oviradio.cz
20. 6. 2020 11:00

Bellatrax feat. Sophia May – I Can’t Help Myself
FISHER – Losing It
Earth n Days – Just Be Good To Me
Twenty 4 Seven – Slave To The Music
ATB – 9PM (Till I Come)
Vedle starých harcovníků i novější věci. Napojování skladeb už mi přijde trochu příjemnější. Akorát by to chtělo zapracovat na dynamice. U některých skladeb dochází k zesilování tichých pasáží, prostě to dýchá.
Zajímavé, že Work & Life je i o víkendu, uvidíme, co blok v budoucnu nabídne.

TÉMA
Netro Life Radio
Last edited 4 let před by Míra
Míra
Reply to  Míra
21. 6. 2020 12:52

Nahrávka části dnešního vysílání od cca 10h a 20minut (délka 1h46m).
https://uloz.to/file/bvhzzjuzr2Y9/netro-live-radio-21-6-od10h20m-mp3

TÉMA
Netro Life Radio
Last edited 4 let před by Míra
PVo
Reply to  Míra
21. 6. 2020 16:16

nějaký nahrávky jsou na nic, když nechce vysílat online https://digital.rozhlas.cz/jihoceska-stanice-netro-life-radio-odstartovala-na-vkv-posluchacum-nabidne-ruzne-8228355

TÉMA
Netro Life Radio
jouda
Reply to  Michal
15. 6. 2020 20:51

Ve vzduchu dnes od 12:42:10. Záznam z prvních 8 hodin vysílání je zde: https://uloz.to/file/oLnUn6CTf0Wb/netro-life-radio-100-8-2020-06-15-12-42-20-42-mp3

TÉMA
Netro Life Radio 100,8 MHz
Míra
Reply to  jouda
16. 6. 2020 06:59

Krátké shrnutí. Zatím je Netro Life neřízenou střelou. Doufám, že se brzy dočkáme mluveného slova, delších skladeb, než 3,5 minuty. Skladby jsou občas usekané, někdy i zepředu. Je na tom projektu ještě mnoho práce a času.
Beru ho, jako zhmotněný sen jednoho člověka a jsem rád, že lze konečně v ČB uložit do předvolby něco obsahově předvídatelnějšího, než je R1.
Co se týká pokrytí, tak lze poslouchat v autě až k Týnu nad Vltavou a Protivínu. ČRo region i BR klassik mají docela neagresivní modulace, což pomáhá.

TÉMA
Netro Life Rádio
Honza K.
Reply to  Míra
16. 6. 2020 14:52

Tak Netro Life dosáhne až do Blatné, sice se to už od Sedlice se to kope s ČRo Karlovy Vary, ale na to že to je „jen“ 200W tak je ten dosah pěkný.
 

TÉMA
Dosah Netro Life 100.8 FM
Last edited 4 let před by Honza K.
Jarda
Reply to  jouda
16. 6. 2020 08:29

a jake mají rds, ps, pty, rt?

Míra
Reply to  Jarda
16. 6. 2020 08:41

Zatím jen statické short PS v kombinaci s jedním nápisem v radiotextu:comment image
 

TÉMA
Netro Life Rádio
Last edited 4 let před by Míra
jouda
Reply to  Jarda
16. 6. 2020 10:31

RDS dekódování bohužel nemám. Doplním ale dalších 14 hodin záznamu: https://uloz.to/file/JA8sOFnOUMTn/netro-life-radio-100-8-2020-06-15-20-00-2020-06-16-10-00-mp3

TÉMA
Netr Life Rádio
PVo
Reply to  jouda
16. 6. 2020 13:28

jojo tak ráno jsem dobré dvě hodiny poslouchal ten první záznam a vzpomemul jsem si na výrok připisovaný prezidentu Novotnému ze 60 let : “ Když se tak někdy zamyslím, kdo má pravdu, vidím že já mám pravdu“ . Ale ani bych mít pravdu raději nechtěl, je to Seejay….

TÉMA
Netro Life Rádio
Míra
Reply to  PVo
16. 6. 2020 18:49

PVo: Napiš mi sem prosím šest skladeb, kteté by vymezili taneční (či elektrohudební) rádio, podle tvých představ. Rád bych si udělal předstsvu. Pouze v případě, že ti tento segment přijde poslouchatelný. Díky.

TÉMA
Moje představa o rádiu
PVo
Reply to  Míra
16. 6. 2020 22:23

Míro: o konkrétních 6 skladbách žádné rádio není…pro představu bavil jsem se o tom třeba tady s Václavem na straně 90 v diskuzích (stačí přepsat to číslo v adrese a je to v poslední 1/5 stránky. Na mě je Netro opravdu příliš „lounge“. A opravdu je playlist typově stejný jako na Seejay,(tedy teď momentálně ne, mají trance pořad od Ally&Fila 🙂 ).A Seejay nemám často potřebu poslouchat když znám na netu rádia vyhovující mi líp.
Obecně zatím předvedený playlist Netra má pro mě asi jedinou výhodu, Je relativně stejný, neskáče z formátu na formát.(z „nejlepšího“ mixu od Bacha po Vlacha do 20 min lezu.vzteky po stropě).
Mít třeba Netro dostupné v éteru tak při té bídě jinak bych třeba jej poslouchal i nejvíc. Prostě můj dojem je že sice extra nenaštve ale ani nenadchne…. Samozřejmě nejsem etalon obecného vkusu, jen mi přijde jako fakt že Seejay na rozdíl od Danceradia od CZC moc díru do světa neudělal -v Radioprojektu mělo CzC DR poslechovost i v jiných krajích kde teresticky nevysílalo (a ještě někdy ze začátku spolupráce s CzC Flajšman ještě prohlašoval že poslechovost přes net dělalo DRu větší podíl než přes vysílače ).nebo stačí kouknout na poslechovost na play.cz kolik mívá Seejay.. . Dokud bylo DR jen na netu dělal jsem si statistiky online poslechovosti a DR atakovalo E2 o které Flajšman prohlašoval že naučila Čechy poslouchat rádio přes web. Bohužel už je nemám, jediné co mi zůstalo tak v mailu za tři měsíce, tuším z roku 2007, oficiální statistiky od play.cz co mi poslal Lumír Skokan (mohu přeposlat)

TÉMA
Moje představa o rádiu & fakta
Míra
Reply to  PVo
16. 6. 2020 23:01

Seejay jsem dneska poslouchal 45 minut a přišlo mi více orientované na mladší muziku, než současná podoba Netra, ale není to časově relevantní srovnání. Netro podle mě nyní hraje pro 35 až 45 let mladé posluchače (předpokládám podle svého věku). Záměr byl 20 až 39. Já doufám, že to za deset let bude 8 až 80 :)) Občas se neudržím, ale představa důchodců kotlíkářů (můj táta), folkařů (moje máma), dechovkářů atd., mě nutí věřit v nemožné. Dítě prostě musí na hudební pole od útlého věku a s prarodičema na koncert Kraftwerku. Furt se opakuju, ale hudba je prostě kultura. Doufám, že se Netro bude vyvíjet, objeví se dj’s kteří dostanou trošku té volnosti. Abych se vrátil k původní lince.
 

TÉMA
Netro Life Radio
Last edited 4 let před by Míra
PVo
Reply to  Míra
16. 6. 2020 23:33

Btw Kraftwerk jsem dosud fakt neznal a jen že o tom furt píšeš, pustil si to na youtube (Das Model) a je to milé… no každý den lze poznat něco nového.
 

Last edited 4 let před by PVo
Míra
Reply to  PVo
17. 6. 2020 05:57

No, tak to sis pustil zrovna skladbu, která se v jejich tvorbě vymyká normálu, když pominu začátky, ale osvětě bylo učiněno za dost :))

Dix
Reply to  Míra
17. 6. 2020 00:06

Zdravím,
snad nevadí, že vám skáču do diskuze, ale přivedla mě k zamyšlení otazka, jak si představuju taneční radio, jak by mělo být vymezené?
je těžké zůstat objektivní, když sám mám své oblíbené subžánry, ale zkusím to shrnout:
Myslím, že posluchače taneční hudby trochu přeceňujete. Tato hudba se vetšinou nehraje na špičkových reprosoustavach ani zesilovačích a její posluchači nejsou žádní puristé a alternativci. Tím nechci nikoho urážet, jistě i mezi námi jsou náročnější. Ale typický posluchač Dancu je ten, co jako první věc udělá úpravu ekvalizéru směrem k hlubším tónům (mě nevyjímaje) nebo přikoupí subwoofer 🙂
Stačí se podívat na zlatý věk taneční hudby – 90.leta/milénium = jednoduché melodie, vysoké tempo, opakující se schémata (ženské vokály) apod. Nic kompilkovaneho. Na tom stal Triangl, Zlata Praha, Krumlov… Vím, že řeknete “Ta doba je pryč”, ale na druhou stranu pryč je i to, jaké dosahují taneční rádia poslechovosti…
Mam-li být konkrétní, z toho co dnes hraje mi nejvíce vyhovuje asi styl Horečky sobotní noci nebo Discopribehu na Kissu – rychlejší hudba, výběr méně známých skladeb, případně remixy těch “ohranějších”
Úplně top je pro mě Bassmachine, ale zase chápu že toto je na běžné vysílání již příliš vyprofilované…
celkově – výrazné melodie a tempo je to, co mi na rádiích typu Seejay, DR nebo Hellax chybí…
Sorry za tapetu 🙂
 

TÉMA
Představa o radiu
Soundwaver
Reply to  Dix
17. 6. 2020 06:10

nejlepší je to, že tady v podstatě řešíme, jak má vypadat jedno, potažmo dvě taneční radia s malými dosahy na FM (DR a Netro), zato např. rockeři tu mají několik rádií s různými subžánry. jenom Praha a střední Cechy mají minimálně 4-5.
 
je posluchačů té klasické rockové hudby opravdu o tolik víc než té klasické(typické taneční)?
 
a jak si vysvětlujete to, že za posledních několik let rocková radia jenom přibývala, zato těch tanečních tu bylo, třeba v roce 2008, v éteru v Čechách nula?
 

TÉMA
Představa o radiu
Last edited 4 let před by Soundwaver
Lohen1
Reply to  Dix
17. 6. 2020 06:22

Chybí tu taneční rádio typu vocal-trance/tropical house. Seejay je spíš o EDM. Prostě něco jako původní Dance rádio nebo Sushine live. (Armin,Marlo,Milk Inc., Cosmic Gate, Markvard….)

Soundwaver
Reply to  Lohen1
17. 6. 2020 06:31

bylo by zajímavé slyšet pohled rockerů na současná rocková radia u nás, zda jsou spokojeni, a zda se s interprety, jak jste napsal (samozřejmě přeneseně ) na svych radiích setkávají. (tzn to, co je pro milovniky tanecni hudby Cosmic Gate nebo ze současnosti Dave Asprey, je pro rockery např ZZ Top nebo Slipknot).

TÉMA
Představa o radiu
Míra
Reply to  Soundwaver
17. 6. 2020 07:02

Jó, tak to už jsem veřejně psal několikrát (rock vs. …). Na druhou stranu on chybí i metal. Aspoň ve větších městech by mělo být jedno metalové rádio. Jedna věc je taneční hudba se svou kopicí subžánrů, jenomže tu já řadím do multipřehrady „elektronická“ hudba a to už je pořádně vykynutý multicereální žvanec. Soukromé subjekty tu mají obrovskou šanci, neb ČRo v tomto segmentu nefiguruje (wave ani omylem). Jenomže „soukromé subjekty si myslí“, že soukromé radio musí hodně vydělávat – to je samozřejmě naprostý omyl. Proto to v ČR takto vypadá. Oni věří tomu, že na lidech jejich počínání nezanechává žádné následky. Opravdu nejhorší je to u mládeže.
Co se týká dance music, přijde mi že se už docela dlouho topíme v minimalismu, zvuky nesoucí melodie téměř nejsou, nebo jsou upozaděné a tím pádem vyniká zpívání. Existuje pár písní, které stojí za to, z nichž některé odkazují na osmdesátá léta. V elektronické hudbě se topíme v minimalismu také už docela dlouho. Zatímco dance varianta je mi už docela odporná, v tom vážnějším segmentu prostě taky nemůžu poslouchat Borise Brejchu celý dny. Pak se tady ještě vyprofiloval komerční styl s těmi nakřáplými zvuky. Zase. Poslechnu si jednu plechovou písničku denně a stačí. To budu radši poslouchat hodinu drum & bass, nebo čisté techno. Měl jsem na konci devatesátek poměrně silné trancové období, nicméně sety, které hraje Dance radio snad už od sedmi hodin večer, se mi vůbec nelíbí a netvrdím, že hrají jen trance.
Netro by mělo odkazovat na původní Radio Krumlov, ale jak to celé nakonec dopadne, to uvidíme. Momentálně to stojí a leží na jediné ústřední postavě, která je časově už tak dost vytížená.

Soundwaver
Reply to  Míra
17. 6. 2020 08:26

to máte pravdu s tim metalem (i když Beat má tušim metalovou neděli), třeba chilloutové radio by taky bylo zpestřením éteru ..
ale jde o to, že generace vyrůstající v 90. letech prostě na taneční hudbu byla ‚naučená‘ (narozdíl třeba od metalu v eteru) a pak se jednoho dne prostě zhaslo a… dance už vysílat nebudeme.. nebo jo, ale v podobě, která skalním fanouškům dance music už nevyhovovala (doslova pár ohraných songů z dřívějška na Fajnu od roku 2005)

TÉMA
Představa o radiu
Matyas
Reply to  Lohen1
17. 6. 2020 10:52

Vyrazil jsem si dnes dopoledne okolo 9h ranní poslechnout 100.8 Netro Life kousek za Sudoměřice u Tábora, kde se už jakž takž, nechá obstojně v jednom místě naslouchat. Hudební linka byla taková ze zatáčkami, kdy jsem musel přeladit (Welle 1 Salzburg). Potěšilo na lince Netra – Woodoo § Serano – Overload, Tiesto – Just Be nebo 90s, 2 Fabiola – Play This Song, jistý směr ukazovala (kudy se ubírat a zařadit do programu), skladba od Baylee – With You, naopak nenadchla současnost: K-391 – Ignite, to fakt opravdu ne. Stejně tak proklad skladbami (uječených „black voices“). V souhrnu poslech ano, s jistou mírou výhrady. Za mě se určitě bude program dále utvářet a podněty, které již jsou na světě se dostanou do správných rukou.

Soundwaver
Reply to  Matyas
17. 6. 2020 11:06

já ráno na tom jejich přehrávači (bohužel jen) viděl taky zajímavej kousek: Space Srog- I Feel Ur pain. od Trianglu jsem to v eteru snad neslyšel

TÉMA
Netro Life Radio
Matyas
Reply to  Soundwaver
17. 6. 2020 11:24

Jo, to mám na CD – Dream Dance vol. 6 🙂 (Space Frog). Když jsi zmínil Triangl, nedávno jsem objevil compilace, ze kterých se dost tracků hrálo a dost mi pomohlo rozluštit názvy skladeb, které mám uchované na kazetách, pár k rozluštění ještě schází 🙂 Díky tomuto jsem našel tuhle perlu, co jsem téměř 20 let hledal: Nova – Welcome To Earth (First Contact – Arrival)

PVo
Reply to  Matyas
17. 6. 2020 18:04

Dix: není třeba se omlouvat – je to vystiženo lépe než jsem se to snažil vyjádřit já.
Miro: porovnával jsem s Dancerádiem od CzC = do roku 2012, ne s dnešním – to neposlouchám a pochybuji že hrají pravidelně od sedmi večer trance,leda semtam v týdnu. nějaký přebíraný pořad „Drobky“ ale nesbírám, tak nevím.
Soundwaver a Matyáš: jestli jste si všimli uvedených songů tak je to lepší než jsem zachytil ze začátku podle první 8hodinové nahrávky…

TÉMA
Netro Life Radio
Soundwaver
Reply to  PVo
17. 6. 2020 20:01

Jo, s tím souhlasím, vypadá to, že směrování playlistu teprve začíná. akorát je super ta nová radio-disciplína. Čtení radia… namísto poslechu 🙂
no, musíme doufat, že brzy budou mít alespoň nějakej stream, i když nejlepší by bylo FMko,třeba krom ČB i v Praze a okolí.

TÉMA
netro Life Radio
Míra
Reply to  Lohen1
17. 6. 2020 19:43

Tak schválně, něco nedávno vydaného.
CamelPhat & ARTBAT – For A Feeling
Fantastická věc, nádherně melodická, ale v rádiu ji nikdy neuslyšíme – moc smutná. Hudebně odkazuje na devadesátky, ale zároveň je patrné, že vznikla v současnosti.
3LAU feat. XIRA – Tokyo (Fatum Remix) docela pěkně udělaná věc (sice plechovka) ale odbytiště ? Možná Radio 1.
Adelphi Music Factory – Uprising (I Can’t Wait) 2minuty33sekund řízného, pořádně odeřvaného housu. Odbytiště – možná Dance radio.
Dimension & Culture Shock – Love To Give (ft. Billy Lockett) jestli se nehrálo ani tohle, tak to už nevim.
Hosh & 1979 feat. Jalja – Midnight (Hanging Tree) 2:56 že by to někdo hrál ?
Weiss – First Sight tribut osmdesátkám, za mě pohodička, tož asi tak.

TÉMA
Co neprošlo
PVo
Reply to  Míra
17. 6. 2020 22:43

Kde to neprošlo? Jsi holt spíš na techno.,. to první se mi líbí moc, druhé jen trochu méně, naopak Dimension&…vůbec, Ostatní celkem snesu ale na vyšší rotace v rádiu bych to nedával…

Míra
Reply to  PVo
18. 6. 2020 05:20

S dnes vznikající muzikou je to těžký, hrajou se povětšinou jen srajdy. Se spoustou nových věcí mám taky problém, některé jsou tak na dva poslechy a konec, jiné úplně jalové. Třeba Adelphi…je tak na dva poslechy a pak nejspíš i u mě upadne v zapomění, ale pořád bych jí v rádiu aspoň jednou odehrál. Rád budu v rádiu poslouchat trance z devadesátek, ale občas bych dal ve vhodný čas něco tvrdšího. Spíš ten výběr měl ukázat, že současná muzika to nemá lehké a snáze by se možná přijala služebně mladším posluchačům, jenže ti skoro nejsou.

Lohen1
Reply to  Míra
25. 6. 2020 00:48

Ty bláho, ta první věc fakt nádherná. No já aktuálně zbožňuju toto: Markvard – Perfect Day. A to mi je 40. Ale o tom mluvím. Taneční rádia tu jsou,ale přesně takové rádio tu chybí.

Soundwaver
Reply to  Lohen1
25. 6. 2020 09:25

věděl by někdo, přibližně, jak moc velký rozdíl z finančního hlediska ( nabídka reklamy, partneři… ) by v ČR znamenal provoz několika tanečnich-klubových radií (nyní pouze Netro, zatím na ‚bubláčku‘ z ČB) oproti několika rockovým radiím, (jako je tomu teď – Beat, Hey, RockMax, Rockradio, Rockzone, Čas Rock, Sky Rock…)?

Vím, že některá nevysílaj třeba ze stejného města a některá možná zařazují i komerční rock, ale i tak je to podle mě celkem pestrá nabídka pro rockery, oproti taneční
ale klidně se nechám přímo rockery vyvézt z omylu, že tomu tak není a rock mají třeba pouze v názvu. 🙂

TÉMA
Netro life radio – taneční hudba v éteru
LU-
Reply to  Soundwaver
25. 6. 2020 09:33

Na „bubláčky“ je schopno uhnat pouze a pouze regionální inzerenty (a také spíš nadšence, kteří vám ty peníze dají, protože se jim líbí, co děláte). A to i tak dost těžko, neb „konkurence“ v podobě mediálních domů si samozřejmě svoje klienty pohlídá a v místě vašeho „bubláčku“ bude prodávat za velmi levno. Budete žít z měsíce do měsíce a často táhnout ze svého. Musel byste najít hodně nadšenců a dobrovolníků, jako my u nás na Orlicku. A když to někdo bude dělat rád, tak to vydrží za každou cenu. A na to my jsme blázni dost.

TÉMA
Netro life radio – taneční hudba v éteru
PVo
Reply to  LU-
25. 6. 2020 12:15

nejste totiž zapojení v nějaké síti.. nevím jak teď ale na bubláčkách Danceradia myslím byla -ještě když jsem jej poslouchal než to rádio Flajšman zmr..l – asi jen celostátní reklama co byla i na ostatních rádiích Lagardere…( na nějakou místní/regionální si vlastně ani nepamatuju).

TÉMA
Peníze z reklamy
Soundwaver
Reply to  LU-
25. 6. 2020 12:16

to ano, ale v čem je např. rocková hudba v tomto lukrativnější a dobově udržitelnější než tanečni, když může mít tolik variací v podobě několika rockradií oproti ryze tanečnímu ‚classic‘ radiu?

TÉMA
Netro life radio – taneční hudba v éteru
LU-
Reply to  Soundwaver
25. 6. 2020 12:37

U regionálního rádia je potřeba brát v potaz to, kde vysílá a jestli chce něco tvořit, nebo prostě hrát to, co ostatní a doufat, že jen ta „regionalita“ přivede posluchače. Když k nám ještě před COVIDem přijeli na návštěvu z jednoho většího regionálního polského rádia, tak se divili, jak se vůbec může něco takového uživit. Poslechovost ukrojená pokrytím a ještě k tomu ukrojená hudebním žánrem. Dle jejich názoru musí být regionální rádio prostě populární, nebo to nebude fungovat. Snažíme se to už 4. rokem vyvracet. Například náš hudební archiv prošel od začátku neskutečnou obměnou a hraje víc svěží, modernější kytarovou muziku. Tudíž řadit třeba nás vedle Beatu apod. nedává moc smysl. Navíc ctíme regionálnost, takže dáváme prostor i úplně odlišným hudebním žánrům a jejich lokálním interpretům – i když nemáme rádi škatulky.

U nás v česku mi přijde, že se hraje podle nějakého průzkumu. Průzkum něco ukáže a tak to je a je to logické, neb to jsou všechno stanice tvořené jenom pro to, aby sypaly do peněžek v Kyperské republice.

Další věcí bude, že většina stanic tu patří pod pár majitelů a mediálních domů a tam je to jasné – je potřeba co největší záběr tak, abyste mohl klientům nabízet cílenou reklamu. A průzkum asi neukázal, že by o taneční hudbu byl větší zájem, než o Rock – řekl bych, že až tak jednoduché to je.

Pak to zbývá jen na někom, kdo rádio bude dělat z nějakého přesvědčení, bude na to mít peníze a tu mezeru doplní. Ale pokud tady budeme nadále tolerovat doubly, triply a bůh ví, co ještě, tak to moc nepůjde. Pokud vám kvalitní signál končí 10 km za městem a k potencionálnímu zákazníkovi přijde obchoďák z medialního domu, nabídne mu za stejnou cenu pokrytí 10x větší a ještě mu to zahraje na 2 stanicích, je jasné, co si kdo vybere. Ale to je business. Teda pro někoho.

PVo
Reply to  LU-
26. 6. 2020 12:14

Včera jsem náhodou na TV1 koukal na rozhovor rádia s cestovateli na opačné polokouli. Teoreticky bych podle mapy bych měl být ještě v pokryt,í ale nejsem (zkoušel jsem v interiéru) Nicméně vzhledem k hudebnímu charakteru mě i tak míjí, a už jsem jiný region tak mluvený obsah asi dosti taky. Pokud funguje na ryze komerčním základě a ne „radost“ přifařená k firmě, která jinak vydělává, tak pokrytí sotva 100tis. je dost málo, aby to bylo ekonomicky udržitelné. Ohledně internetové poslechovostí jsem nenašel žádná oficiální čísla takže nemohu ani posoudit zda se ta snaha nemíjí s posluchačským zájmem.
Nicméně i tak obdivuji. Protože zvedáte čest radiového broadcastingu v ČR, kde je typický odklon peněz přes Kypr a rádio pak provozovat z toho co zbyde (a pak zde jeden manažer píše jak jim nezbývá peněz na reklamu 🙂 ).
Stále upozorňuji že systém je od tajtrdlíkova působení v RRTV (a nejen jeho) nastaven špatně a zákony nadiktované Flajšmanem a pod. zkazili vnímání oboru minimálně do digitalizace.

TÉMA
r. Orlicko
LU-
Reply to  PVo
26. 6. 2020 12:47

Děkujeme za uznání. Nic přifařené k firmě. A města v okolí taky žádný příjem nedělají. Ty právě raději posílají kamarádům obchoďákům na Kypr 🙂 Aktivně není moc čas na shánění reklamy, nic méně firmy se v podstatě ozývají samy. Díky tomu, že personálně nesežereme nic, tak to nějak zaplatíme. Prostě jsme tak nějak všichni chtěli vždycky dělat rádio a motali se okolo toho. Co se týká poslechovosti na netu, tak ta pomalu stále stoupá. A vzhledem k pokrytí jsme spokojeni i když samozřejmě stále chceme, aby rostla 🙂 a ohlasy posluchačů jsou vesměs pochvalné. A díky internetu máme posluchače ze všech míst ČR.

TÉMA
r. Orlicko
PVo
Reply to  Soundwaver
25. 6. 2020 12:46

Protože z lidí kdo rádio dělají nebo chtějí a umí dělat takovému rádiu nevěří. Když se našel Lumír Skokan, tak dokázal že žo to jde – žádný jiný internetové rádio nedokázalo vzbudit takový zájem a to se opakovalo i po vstupu do éteru dokud si Flajšman apod. nevymysleli že z něho musí mít jiné rádio.

TÉMA
proč není taneční ‚classic‘ radio?
LU-
Reply to  PVo
25. 6. 2020 12:59

Je otázka, jestli by se bez Flajšmana vůbec do FM tenkrát Dance dostalo. Pak to stojí na tom, jak se s nějakým případným investorem domluvíte. I o nás už byl tímto směrem projeven zájem, ale to rádio už pak nevlastníte, nemůžete si dělat věci po svém a dost často ten, kdo do toho chce nalít svoje peníze si to chce taky uzpůsobit k sobě. A pak do toho buď jdete, nebo ne.

PVo
Reply to  LU-
25. 6. 2020 15:02

to by se na fm nedostalo, dokud ale program zajišťovala fa CZC a Flajšman do toho nekecal tak výsledky byly super. Bohužel p,Matějka firmu CZC prodal a předtím kvůli tomu prodal Flajšmanovi tuto „divizi“..

Míra
Reply to  Soundwaver
25. 6. 2020 10:26

Náklady na provoz rádia jsou poměrně velké. Například: Registrace osoby nebo firmy na místním ČTÚ (nepamatuju si cenu). Koordinace počítám do 10000,- každoroční poplatek ČTÚ za FM frekvenci (počítám, že nad 10tisíc). Koupě nového bubláčkového vysílacího konce řádově až stovky tisíc, modulační procesor klidně stovky tisíc, trasa na vysílač ip, nebo rádio, pronájem prostoru, kde je vysílač umístěn, anténa, stožárek, dělič výkonu, pasivní fitr, koax kabel….(desetitisíce) rds kodér tisíce až desetitisíce, studio (nejlépe ve vlastní nemovitosti) a jeho výbava, odbavovací audio systém…….obsluha…..moderátoři….archiv….sociální sítě…..
Cena za odvysílání jednoho průměrně dlouhého spotu bude muset být u Netro Life (3000 posluchačů) stejná, jako u MC (stovky tisíců podlsluchačů). To je bohužel realita….

TÉMA
Netro Life Rádio
Míra
Reply to  Lohen1
3. 7. 2020 18:14

První živý pozdrav ze studia již proběhl. Každopádně v pondělí by měl proběhnout první regulérní moderovaný ranní Fresh&Life. Prý s nádechem nějaké pravidelnosti.

TÉMA
Netro Life Radio
jouda
Reply to  jouda
24. 6. 2020 09:47

A pro fajnšmekry záznam celého včerejšího dne: https://uloz.to/file/7Hm3E1Gp1cMn/netro-life-radio-100-8-23-06-2020-mp3

TÉMA
Netro Life Rádio
Míra
Reply to  jouda
24. 6. 2020 22:45

Pokud vše klapne, tak od příštího týdne se probudí studio i s nějakým tím lidským faktorem. Tak jsem zvědav a držím palce.

TÉMA
Netro Life Radio
Last edited 4 let před by Míra
Jarda
Reply to  Míra
25. 6. 2020 09:09

a webový stream bude kdy? :O

Míra
15. 6. 2020 06:32

Český telekomunikační úřad dostane jako nový úkol, aby spolupracoval s Radou pro rozhlasové a televizní vysílání „v oblasti kulturní a mediální politiky, jazykové rozmanitosti a plurality médií“. Role úřadu by se tím posunula od čistě technických záležitostí k obsahovým. Dosud spolu obě státní instituce řešily jen příděly kmitočtů a případná omezení pro jejich využití.
Kořeny této novinky jsou ve zmíněné evropské směrnici, která zjednodušeně řečeno chce (konkrétně v článku 3), aby vnitrostátní regulační orgány podporovaly rozmanitost nabídky na mediálním trhu. Ministerstvo průmyslu v důvodové zprávě tento posun už nijak nekomentuje.
 
Toto a více najdete v článku: Takhle chystaný zákon povinně nařídí digitální autorádia. V plánu jsou i další věci. Na Lupa Digizone 

TÉMA
EU
H.
Reply to  Míra
15. 6. 2020 06:50

Celá ta směrnice je neuvěřitelný a naprosto zbytečný paskvil. A my to opět poslušně zaimplementujeme, aniž by kdokoli měl jasnou představu, co se vlastně po nás chce. Resp. tuto představu nemají ani tvůrci, je to zcela odtržené od reality, jako obvykle.
 

TÉMA
EU
Last edited 4 let před by H.
PVo
Reply to  H.
16. 6. 2020 17:05

ten článek na digizone je opravdu dost zbastlený, nicméně ta „představa“ být taková nemusí

TÉMA
EU
JM.
Reply to  Míra
15. 6. 2020 08:50

ČTÚ by se zejména spolu s RRTV měl zaměřit na hospodárné využívání spektra. To, co u nás předvádí MB (za tichého souhlasu RRTV), to nemá v Evropě obdoby.

14. 6. 2020 12:49

Netro Life Radio už by mělo být on air. Na webu už se mění názvy právě hrané skladby.

TÉMA
Netro Life Radio
Míra
Reply to  frkotou
14. 6. 2020 13:01

Není On Air. Musíte vydržet.

TÉMA
Netro Life Radio
Bubeník
Reply to  Míra
14. 6. 2020 13:38

Chlapi, hlavně abyste to vydrželi… je to fakt nervové vypětí, hlavně tady pro Vás. Co třeba zkusit nějakého psychologa, nebo uklidňující léky, třeba by to pomohlo, než to spustí… Držím palce, ale určitě to dáta!

Reply to  Bubeník
14. 6. 2020 14:05

Psychicky jsem zcela v pořádku. 😉 Jen odhaduji vzhledem k tomu, že skladby už se mění. Možná tedy jen nějaký test.

Bubeník
Reply to  Oviradio.cz
14. 6. 2020 14:34

Myslím si, že OVI jako provozovatel webu zná zákony, zejména ohledně ochrany soukromí, a to včetně identifikace diskutujících podle IP adres. Bubeník už sem dávno nic nepíše, jen sem občas zabloudí a jen při čtení tiše žasne. Pravda, že dnešní svůj úžas nad očekáváním startu rakety s Hustonu (pardon startu FM rádia v ČB) si Bubeník dovolil okomentovat. Hodně zdaru všem diskutujícím, hodně právních zanalostí provozovateli www a zejména hodně těch opravdových temat… 🙂

Jirka
Reply to  Oviradio.cz
14. 6. 2020 17:08

I ja jsem zvedavy a drzim tomuto projektu opravdu palce. Konecne je po dlouhe dobe na co se v eteru tesit.

Jirka
Reply to  Bubeník
14. 6. 2020 17:06

Bubenik alias Mirek Pýcha, ty se prozradis vzdy stylem psani a uz tomu tak bylo nedavno, na to netreba nejaka IP apod. Koukam, ze prasky a psychologa potrebujes po letech vysilani a lzi ty.

TÉMA
Miroslav Pýcha se posmívá lidem
Míra
Reply to  Bubeník
14. 6. 2020 18:34

Já zas držím palce, aby vyšlo 104,8. Taky už jsem párkrát v životě „nebyl hoden“, takže docela chápu (vlastník Music Radia Color nebyl hoden frekvencí 100,2 ani 100,8).

HOME
28K
0
Přidejte komentář, prosím.x