Komentáře a diskuze

  • Žorž 20. 9. 2020 v 22:06 k KomentujemeCílovka pro Hitrádia? Mám je rád, ale poslouchám hlavně novou muziku :-P Jsem trochu fanatik, takže ...
  • Žorž 20. 9. 2020 v 21:37 k KomentujemeNa druhou stranu spousta interpretů, které Fajn hraje, se postupem času pěkně vyloupla :-) Dřív jsem...
  • Jirikovo 20. 9. 2020 v 21:15 k KomentujemeMě Fajn taky strašně sedí. A ranní šílenec Vašek je ráno pecka. Ale taky jsem si kolikrát říkal, jak...
  • Libor Červinka - Fajn Radio Music Manager 20. 9. 2020 v 21:06 k KomentujemeNe. Proměnili jsme Fajn v rádio, které má nějaký názor. A za ním si stojíme. Že je váš názor jiný?.....
  • Libor Červinka - Fajn Radio Music Manager 20. 9. 2020 v 21:04 k Komentujeme:) To se nestane Žorži, Bena si necháme. U lidí pro které Fajn vysílá je Ben jednoduše nejenom hvězd...
  • Žorž 20. 9. 2020 v 20:47 k KomentujemeDobrý den, Libore :-) Bylo by fajn, kdybyste playlist zbavil i Bena Cristovaa a jemu podobných :-) N...
  • R... 20. 9. 2020 v 20:45 k KomentujemeNa Slovensku se dostala do licenčního řízení dostala zajímavá frekvence, Holíč-106,0/500W. Všiml jse...
  • Jirkas 20. 9. 2020 v 19:13 k KomentujemeJo rotacemi jste ho promenili v nechutne opakovaci se peklo.

Články

Český rozhlas Dvojka obsadil lavičky. Bez loga

Vizuál ČRo Dvojka.

V ulicích metropole nyní oslovuje Český rozhlas potenciální posluchačky a posluchače programu Dvojka. Děje se tak tradiční cestou, tedy reklamními vizuály na lavičkách sítě AD-Net. Je možné je zahlédnout především u zastávek hromadné dopravy a na jiných místech s vyšším pohybem osob.

Prezentace dopoledního pořadu Je jaká je vypadá vzhledem k zažitému vnímání „Prahy“ moderně. Svěže vypadající dámy sedí v obývacím pokoji kolem notebooku. Pokud reklama osloví podobný typ posluchaček, jako jsou zobrazená Stanislava Lekešová nebo Martina Kociánová, půjde o významné a jistě vítané omlazení věkového profilu Dvojky.

Veřejnoprávní rozhlasové médium sice od konce ledna 2011 pro svůj druhý okruh používá slovní označení Český rozhlas Dvojka, ale oficiální název stanice včetně loga zůstal zatím původní (Český rozhlas 2 – Praha). V jarní kampani proto rozhlas komunikuje pouze název a slogan Na vlně pohody. V soudobém marketingu jde o velmi vzácný jev. Prakticky každá reklamní plocha obsahuje i logo produktu. Český rozhlas tento nestandardní krok neudělal poprvé. V uplynulých letech se takto polovičatě prezentovala stanice Regina. V jejím případě byl ale na vizuálu použit jakýsi pseudologotyp, který se pak nikde jinde neobjevil.

Na snímku si všimněte dodatečné nálepky s místními frekvencemi. Zatímco pravý horní roh je odchlípnutý jen výsledkem práce grafika, levý roh je odlepený skutečně, zřejmě zásahem nenechavců krátících si dlouhou chvíli před příjezdem autobusu do zastávky Flora.

O čem píšete?
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments