Komentáře a diskuze

  • Matyas 21. 5. 2018 at 12:21 on KomentujemeAž na to, že Luboš Novák, je hudebně orientován daleko přede všemi terestrickými stanicemi v Čr a do jejich ko
  • Lukáš 21. 5. 2018 at 01:31 on KomentujemeNáhodou, já považuji Diskopříběh za nejlepší pořad na Kissu. V něm lze slyšet ty největší hudební lahůdky. Z p
  • Jarda 20. 5. 2018 at 20:13 on Komentujemeproto se aac+ použiva v dab+ jen škoda že nejsme nekde na urovni nemecka nebo podobných zemích... v našem přep
  • Michal 20. 5. 2018 at 16:54 on KomentujemeTak jistě, není 32kbps jako 32kbps. Aac+ je oproti mp3 úplně jinde.
  • Jarda 20. 5. 2018 at 15:40 on Komentujemeněktere tam maji pouze mp3 128 nebo mp3 32/64 a to se poslouchat neda :D
  • Michal 20. 5. 2018 at 15:22 on KomentujemeMnoho českých stanic má na play.cz i 32 kbps aac+ stream. Pokud znáš jeho URL, stačí si ho ručně uložit

Články

Český rozhlas Dvojka obsadil lavičky. Bez loga

Vizuál ČRo Dvojka.

V ulicích metropole nyní oslovuje Český rozhlas potenciální posluchačky a posluchače programu Dvojka. Děje se tak tradiční cestou, tedy reklamními vizuály na lavičkách sítě AD-Net. Je možné je zahlédnout především u zastávek hromadné dopravy a na jiných místech s vyšším pohybem osob.

Prezentace dopoledního pořadu Je jaká je vypadá vzhledem k zažitému vnímání „Prahy“ moderně. Svěže vypadající dámy sedí v obývacím pokoji kolem notebooku. Pokud reklama osloví podobný typ posluchaček, jako jsou zobrazená Stanislava Lekešová nebo Martina Kociánová, půjde o významné a jistě vítané omlazení věkového profilu Dvojky.

Veřejnoprávní rozhlasové médium sice od konce ledna 2011 pro svůj druhý okruh používá slovní označení Český rozhlas Dvojka, ale oficiální název stanice včetně loga zůstal zatím původní (Český rozhlas 2 – Praha). V jarní kampani proto rozhlas komunikuje pouze název a slogan Na vlně pohody. V soudobém marketingu jde o velmi vzácný jev. Prakticky každá reklamní plocha obsahuje i logo produktu. Český rozhlas tento nestandardní krok neudělal poprvé. V uplynulých letech se takto polovičatě prezentovala stanice Regina. V jejím případě byl ale na vizuálu použit jakýsi pseudologotyp, který se pak nikde jinde neobjevil.

Na snímku si všimněte dodatečné nálepky s místními frekvencemi. Zatímco pravý horní roh je odchlípnutý jen výsledkem práce grafika, levý roh je odlepený skutečně, zřejmě zásahem nenechavců krátících si dlouhou chvíli před příjezdem autobusu do zastávky Flora.

Vložte komentář