Komentáře a diskuze

  • Oviradio.cz 30. 6. 2022 v 15:12 k KomentujemeDěkuji za info, nepsal.
  • Jerry 30. 6. 2022 v 09:05 k KomentujemeSignál rádio vysílá na FM v radiotextu info o hrané skladbě, podobně jako v dab. Nevím, zda to tu již...
  • Míra 29. 6. 2022 v 20:15 k KomentujemeMůže to být dáno místními provozními podmínkami....Setkával jsem se i s tím, že úroveň signálu LTE 800 postupně slábne se...
  • Jirkas 29. 6. 2022 v 19:47 k KomentujemeNesmysl provozovat dinosaura i treba jen se snizenym vykonem. Je dobre, ze AM je pryc. Netreba se inspirovat nejakym Spanelskem...
  • frkotou 29. 6. 2022 v 19:10 k KomentujemePíšu čerstvou zkušenost. Ve Znojmě dnes velmi silně pršelo a během toho žádný výpadek čehokoliv. Dokonce internet (přenos přes venkovní...
  • Jiří 29. 6. 2022 v 18:29 k KomentujemeZa sebe jsem dnes po silném dešti spozoroval zlepšení příjmu AM stanic,tak jim to asi dobře "zalilo" zemní síť u...
  • Jiří 29. 6. 2022 v 18:18 k KomentujemeTak to je solidní dosah při použití rádia s vestavěnou feritovou anténou.
  • Jiří 29. 6. 2022 v 18:17 k KomentujemeMáte pravdu pro Český rozhlas bylo vysílání na AM v takovém rozsahu výkony součtem v cca 2MW již neúnosné,ale mohl...
  • Jarda 29. 6. 2022 v 11:45 k Komentujemeexpres vary koordinuje taky, takže by tam měl taky double :D Max se vzdají te koordinace.

Články

Český rozhlas Dvojka obsadil lavičky. Bez loga

Vizuál ČRo Dvojka.

V ulicích metropole nyní oslovuje Český rozhlas potenciální posluchačky a posluchače programu Dvojka. Děje se tak tradiční cestou, tedy reklamními vizuály na lavičkách sítě AD-Net. Je možné je zahlédnout především u zastávek hromadné dopravy a na jiných místech s vyšším pohybem osob.

Prezentace dopoledního pořadu Je jaká je vypadá vzhledem k zažitému vnímání „Prahy“ moderně. Svěže vypadající dámy sedí v obývacím pokoji kolem notebooku. Pokud reklama osloví podobný typ posluchaček, jako jsou zobrazená Stanislava Lekešová nebo Martina Kociánová, půjde o významné a jistě vítané omlazení věkového profilu Dvojky.

Veřejnoprávní rozhlasové médium sice od konce ledna 2011 pro svůj druhý okruh používá slovní označení Český rozhlas Dvojka, ale oficiální název stanice včetně loga zůstal zatím původní (Český rozhlas 2 – Praha). V jarní kampani proto rozhlas komunikuje pouze název a slogan Na vlně pohody. V soudobém marketingu jde o velmi vzácný jev. Prakticky každá reklamní plocha obsahuje i logo produktu. Český rozhlas tento nestandardní krok neudělal poprvé. V uplynulých letech se takto polovičatě prezentovala stanice Regina. V jejím případě byl ale na vizuálu použit jakýsi pseudologotyp, který se pak nikde jinde neobjevil.

Na snímku si všimněte dodatečné nálepky s místními frekvencemi. Zatímco pravý horní roh je odchlípnutý jen výsledkem práce grafika, levý roh je odlepený skutečně, zřejmě zásahem nenechavců krátících si dlouhou chvíli před příjezdem autobusu do zastávky Flora.

O čem píšete?
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments