Komentáře a diskuze

  • Jiří 28. 7. 2021 v 19:01 k KomentujemeJe dobře, že rozhlas propaguje DAB+. Ale je to na úkor regionálních stanic. Nedávná reklama, ČRo uváděl, že jeho multiplex...
  • Jiří 28. 7. 2021 v 18:52 k KomentujemeRegionální stanice ČRo mají vlastní reportéry a nemusí hledat informace na webu. To dělají soukromé stanice, které vysílají centrálně z...
  • PVo 28. 7. 2021 v 16:47 k KomentujemeKdyby to šlo tak z MB by ti vyhověli jistě rádi... na takové řešení všech duplicitních frekvencí bude problém s...
  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty 28. 7. 2021 v 15:51 k KomentujemeTo by se mi hodně líbilo! (Helax, Oldies) Ale buďme realisti.
  • Oviradio.cz 28. 7. 2021 v 15:51 k KomentujemeJeště k tématu továrního nastavení autorádií: Třeba Kia má v paměti infotainmentu z výroby uložené staré nebo nikdy nepoužívané tvary...
  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty 28. 7. 2021 v 15:46 k KomentujemePo čtyřech dnech se to ustálilo na těchto číslech: Evropa 2 - 135x Kiss - 97x Radio Contact Liberec -...
  • Jarda 28. 7. 2021 v 15:34 k Komentujemejbc, lbc, ale i ta lipa, by mohli byt předelany na ten contact :D jinak tech doublů maji tolik, že...
  • PVo 28. 7. 2021 v 15:27 k Komentujememůj dotaz byl dotaz na Jiřího, ano- souhlasím obsah je sofistikovanější ale počet jen digitálních stanic je mimo Radiožurnál Sport...
  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty 28. 7. 2021 v 15:23 k KomentujemeJen tak dál. Zdá se, že to s tou optimalizací začínají myslet vážně. Totéž bych v budoucnu očekával třeba v...
  • Jarda 28. 7. 2021 v 15:18 k Komentujemea pak že to nejde, rovnou zmena podmínek i se změnou nazvu hned naráz, takto mužou vytunit všechny doubly a...
  • Oviradio.cz 28. 7. 2021 v 15:07 k KomentujemeMedia Bohemia hodlá v Hodoníně na 101,6 vyměnit Rádio Blaník za Rock Radio. Doplní tak pokrytí Rock Radia na dosavadních...
  • LiborV 28. 7. 2021 v 12:52 k KomentujemeKdyž se podíváme na Vinohradskou 12, tak se jedná o velmi drahý, ale současně opravdu špičkový produkt z dílny Rozhlasu....

Články

Český rozhlas Dvojka obsadil lavičky. Bez loga

Vizuál ČRo Dvojka.

V ulicích metropole nyní oslovuje Český rozhlas potenciální posluchačky a posluchače programu Dvojka. Děje se tak tradiční cestou, tedy reklamními vizuály na lavičkách sítě AD-Net. Je možné je zahlédnout především u zastávek hromadné dopravy a na jiných místech s vyšším pohybem osob.

Prezentace dopoledního pořadu Je jaká je vypadá vzhledem k zažitému vnímání „Prahy“ moderně. Svěže vypadající dámy sedí v obývacím pokoji kolem notebooku. Pokud reklama osloví podobný typ posluchaček, jako jsou zobrazená Stanislava Lekešová nebo Martina Kociánová, půjde o významné a jistě vítané omlazení věkového profilu Dvojky.

Veřejnoprávní rozhlasové médium sice od konce ledna 2011 pro svůj druhý okruh používá slovní označení Český rozhlas Dvojka, ale oficiální název stanice včetně loga zůstal zatím původní (Český rozhlas 2 – Praha). V jarní kampani proto rozhlas komunikuje pouze název a slogan Na vlně pohody. V soudobém marketingu jde o velmi vzácný jev. Prakticky každá reklamní plocha obsahuje i logo produktu. Český rozhlas tento nestandardní krok neudělal poprvé. V uplynulých letech se takto polovičatě prezentovala stanice Regina. V jejím případě byl ale na vizuálu použit jakýsi pseudologotyp, který se pak nikde jinde neobjevil.

Na snímku si všimněte dodatečné nálepky s místními frekvencemi. Zatímco pravý horní roh je odchlípnutý jen výsledkem práce grafika, levý roh je odlepený skutečně, zřejmě zásahem nenechavců krátících si dlouhou chvíli před příjezdem autobusu do zastávky Flora.

O čem píšete?
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments