Komentáře a diskuze

  • Jakub Melin 24. 7. 2019 v 01:21 k KomentujemeTy italské ERP berte hodně s rezervou. V Itálii v tomhle ohledu často přehánějí, koordinace tam fungují dost j...
  • Václav 23. 7. 2019 v 19:34 k Komentujemetaky bych čekal že to dá víc, víc mě přijde že dají ty 630 kw jako je třeba u té...
  • Jarda 23. 7. 2019 v 19:31 k Komentujemejak mohli tak masivní koordinace projít :O a zajimave že v okruhu dosahu dle fmscan je tam kotel frekvencí jak...
  • Václav 23. 7. 2019 v 19:27 k Komentujemedobrý, to musí zářit jak sviňa, to se naladí i bez přijímače.
  • Jarda 23. 7. 2019 v 19:20 k Komentujemejinak, našel jsem na google misto kde je na ten vysilač vidět, te to obrovský stožar, po cele sve delce...
  • Václav 23. 7. 2019 v 19:19 k Komentujemehttps://fmscan.org/net.php?itu=I&pxf=Radio+Deejay, nejde mě samostatně zobrazit jen ten jeden vysílač, ale...

Články

Český rozhlas Dvojka obsadil lavičky. Bez loga

Vizuál ČRo Dvojka.

V ulicích metropole nyní oslovuje Český rozhlas potenciální posluchačky a posluchače programu Dvojka. Děje se tak tradiční cestou, tedy reklamními vizuály na lavičkách sítě AD-Net. Je možné je zahlédnout především u zastávek hromadné dopravy a na jiných místech s vyšším pohybem osob.

Prezentace dopoledního pořadu Je jaká je vypadá vzhledem k zažitému vnímání „Prahy“ moderně. Svěže vypadající dámy sedí v obývacím pokoji kolem notebooku. Pokud reklama osloví podobný typ posluchaček, jako jsou zobrazená Stanislava Lekešová nebo Martina Kociánová, půjde o významné a jistě vítané omlazení věkového profilu Dvojky.

Veřejnoprávní rozhlasové médium sice od konce ledna 2011 pro svůj druhý okruh používá slovní označení Český rozhlas Dvojka, ale oficiální název stanice včetně loga zůstal zatím původní (Český rozhlas 2 – Praha). V jarní kampani proto rozhlas komunikuje pouze název a slogan Na vlně pohody. V soudobém marketingu jde o velmi vzácný jev. Prakticky každá reklamní plocha obsahuje i logo produktu. Český rozhlas tento nestandardní krok neudělal poprvé. V uplynulých letech se takto polovičatě prezentovala stanice Regina. V jejím případě byl ale na vizuálu použit jakýsi pseudologotyp, který se pak nikde jinde neobjevil.

Na snímku si všimněte dodatečné nálepky s místními frekvencemi. Zatímco pravý horní roh je odchlípnutý jen výsledkem práce grafika, levý roh je odlepený skutečně, zřejmě zásahem nenechavců krátících si dlouhou chvíli před příjezdem autobusu do zastávky Flora.

Komentáře