Menu teď najdete pod tlačítkem ☰ vlevo nahoře.

Komentáře a diskuze

  • frkotou 20. 2. 2019 at 21:34 on KomentujemeMělo. Možná proto, že spolumajitelem byl zároveň majitel Blaníku. Vranov byl ale o 2 roky později než Blaník.
  • Honza K. 20. 2. 2019 at 21:27 on KomentujemeMně se ta přednáška dnes moc líbila. Byla velmi stručně a přehledně shrnuta do 2 hodin a dozvěděl jsem se
  • Michal 20. 2. 2019 at 19:37 on Komentujeme:-D U studentů to asi skutečně nějak takhle funguje. Ale třeba já, jakožto člověk v produktivním věku nemám vž
  • H. 20. 2. 2019 at 19:09 on KomentujemeNo já nevím, jestli je to důvod k optimismu. Má někdo nějaké informace, jaké ty přednášky o DABu ve školách
  • Moje Dvojka 20. 2. 2019 at 18:17 on Jak se změní Český rozhlas Dvojka v roce 2019?Zdravím, pořad Káva o 4 - "Kavárna o 4" by se mohl vysílat např. ve čtvrtek živě z připravované kavárny
  • Hony 20. 2. 2019 at 18:16 on Free Radio chce do Prahy na 107,9 aneb Ukažme PražákůmAle na 107.9 je dalnice ale frekvrence 102.3 a 107 je volna

Články

Český rozhlas Dvojka obsadil lavičky. Bez loga

Vizuál ČRo Dvojka.

V ulicích metropole nyní oslovuje Český rozhlas potenciální posluchačky a posluchače programu Dvojka. Děje se tak tradiční cestou, tedy reklamními vizuály na lavičkách sítě AD-Net. Je možné je zahlédnout především u zastávek hromadné dopravy a na jiných místech s vyšším pohybem osob.

Prezentace dopoledního pořadu Je jaká je vypadá vzhledem k zažitému vnímání „Prahy“ moderně. Svěže vypadající dámy sedí v obývacím pokoji kolem notebooku. Pokud reklama osloví podobný typ posluchaček, jako jsou zobrazená Stanislava Lekešová nebo Martina Kociánová, půjde o významné a jistě vítané omlazení věkového profilu Dvojky.

Veřejnoprávní rozhlasové médium sice od konce ledna 2011 pro svůj druhý okruh používá slovní označení Český rozhlas Dvojka, ale oficiální název stanice včetně loga zůstal zatím původní (Český rozhlas 2 – Praha). V jarní kampani proto rozhlas komunikuje pouze název a slogan Na vlně pohody. V soudobém marketingu jde o velmi vzácný jev. Prakticky každá reklamní plocha obsahuje i logo produktu. Český rozhlas tento nestandardní krok neudělal poprvé. V uplynulých letech se takto polovičatě prezentovala stanice Regina. V jejím případě byl ale na vizuálu použit jakýsi pseudologotyp, který se pak nikde jinde neobjevil.

Na snímku si všimněte dodatečné nálepky s místními frekvencemi. Zatímco pravý horní roh je odchlípnutý jen výsledkem práce grafika, levý roh je odlepený skutečně, zřejmě zásahem nenechavců krátících si dlouhou chvíli před příjezdem autobusu do zastávky Flora.

Napište komentář (na mobilu, prosím, vícekrát ťukněte do bílé plochy pod tímto textem nebo zvolte zobrazení webu pro počítač)