Komentáře a diskuze

  • Jiří 27. 9. 2023 v 13:45 k KomentujemeNa webu Country rádia je to už uveřejněno jako hotová záležitost počínaje dneškem i s udáním výkonu 20kW.
  • Jiří 27. 9. 2023 v 13:40 k KomentujemeDíky.
  • Jiří 27. 9. 2023 v 13:31 k KomentujemeDíky a pokud někdo pojede z Prahy třeba na chatu směr Vranné nad Vltavou to jsou místa kde bude porovnání...
  • jouda 27. 9. 2023 v 13:13 k KomentujemeV centru Prahy je příjem z Liblic jen nepatrně horší než ze Zbraslavi, což je vzhledem k víc než dvojnásobné...
  • Tom 27. 9. 2023 v 13:10 k KomentujemeDle clanku na digizone jsou to do 1.10. jen provozni zkousky - takze opravdovy dosah se ukaze az za par...
  • Jiří 27. 9. 2023 v 13:01 k KomentujemeDíky moc za info!
  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty 27. 9. 2023 v 12:53 k KomentujemeHlášen příjem na teleskop u F-M.
  • Martin 27. 9. 2023 v 12:49 k KomentujemePokud to fakt jede už teď jen s 20 kW, tak na jížním okraji Liberce na obyčejnou feritku a v...

Články

Český rozhlas Dvojka obsadil lavičky. Bez loga

Vizuál ČRo Dvojka.

V ulicích metropole nyní oslovuje Český rozhlas potenciální posluchačky a posluchače programu Dvojka. Děje se tak tradiční cestou, tedy reklamními vizuály na lavičkách sítě AD-Net. Je možné je zahlédnout především u zastávek hromadné dopravy a na jiných místech s vyšším pohybem osob.

Prezentace dopoledního pořadu Je jaká je vypadá vzhledem k zažitému vnímání „Prahy“ moderně. Svěže vypadající dámy sedí v obývacím pokoji kolem notebooku. Pokud reklama osloví podobný typ posluchaček, jako jsou zobrazená Stanislava Lekešová nebo Martina Kociánová, půjde o významné a jistě vítané omlazení věkového profilu Dvojky.

Veřejnoprávní rozhlasové médium sice od konce ledna 2011 pro svůj druhý okruh používá slovní označení Český rozhlas Dvojka, ale oficiální název stanice včetně loga zůstal zatím původní (Český rozhlas 2 – Praha). V jarní kampani proto rozhlas komunikuje pouze název a slogan Na vlně pohody. V soudobém marketingu jde o velmi vzácný jev. Prakticky každá reklamní plocha obsahuje i logo produktu. Český rozhlas tento nestandardní krok neudělal poprvé. V uplynulých letech se takto polovičatě prezentovala stanice Regina. V jejím případě byl ale na vizuálu použit jakýsi pseudologotyp, který se pak nikde jinde neobjevil.

Na snímku si všimněte dodatečné nálepky s místními frekvencemi. Zatímco pravý horní roh je odchlípnutý jen výsledkem práce grafika, levý roh je odlepený skutečně, zřejmě zásahem nenechavců krátících si dlouhou chvíli před příjezdem autobusu do zastávky Flora.

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments