Komentáře a diskuze

  • Ovi 24. 11. 2020 v 09:54 k Loučení s Radiem RubiVítek Šoukal je zároveň slyšet v rámci zpravodajství na Radiu Zlín.
  • Jan Šindelář 23. 11. 2020 v 22:34 k KomentujemeA ještě ohledně zmizení statistik... Omlouvám se, dneska jsem to nechal stoupnout, protože se nám šp...
  • Jan Šindelář 23. 11. 2020 v 22:30 k KomentujemeDobrý den pane PVo, Helaxu se v online velmi daří. Určitě brzo zveřejní super čísla za listopad. A t...
  • Franz 23. 11. 2020 v 21:09 k KomentujemeMinulý týden Helax zveřejnil na sociálních sítích, že předchozí den ho poslouchalo téměř 47 tisíc po...
  • Marek 23. 11. 2020 v 18:52 k KomentujemeJak se jmenovali zprávaři tehdejšího rádia Brno 95,7, kteří se objevili ve filmu Dědictví - podle mě...
  • Jirkas 23. 11. 2020 v 17:52 k KomentujemeOproti koncernovým rádiím je to u Hyundai zoufalost ovládat.
  • Míra 23. 11. 2020 v 17:41 k KomentujemeFotka pěkná, akorát není moc pěkné, co na ní vidím. Například špatnou práci s prostorem na displeji ...
  • Michal 23. 11. 2020 v 16:33 k KomentujemeTřetí část se týkala převážně názorů na veřejnoprávní rozhlas. Pouze okrajově byly zmíněné "celoploš...

Články

Český rozhlas Dvojka obsadil lavičky. Bez loga

Vizuál ČRo Dvojka.

V ulicích metropole nyní oslovuje Český rozhlas potenciální posluchačky a posluchače programu Dvojka. Děje se tak tradiční cestou, tedy reklamními vizuály na lavičkách sítě AD-Net. Je možné je zahlédnout především u zastávek hromadné dopravy a na jiných místech s vyšším pohybem osob.

Prezentace dopoledního pořadu Je jaká je vypadá vzhledem k zažitému vnímání „Prahy“ moderně. Svěže vypadající dámy sedí v obývacím pokoji kolem notebooku. Pokud reklama osloví podobný typ posluchaček, jako jsou zobrazená Stanislava Lekešová nebo Martina Kociánová, půjde o významné a jistě vítané omlazení věkového profilu Dvojky.

Veřejnoprávní rozhlasové médium sice od konce ledna 2011 pro svůj druhý okruh používá slovní označení Český rozhlas Dvojka, ale oficiální název stanice včetně loga zůstal zatím původní (Český rozhlas 2 – Praha). V jarní kampani proto rozhlas komunikuje pouze název a slogan Na vlně pohody. V soudobém marketingu jde o velmi vzácný jev. Prakticky každá reklamní plocha obsahuje i logo produktu. Český rozhlas tento nestandardní krok neudělal poprvé. V uplynulých letech se takto polovičatě prezentovala stanice Regina. V jejím případě byl ale na vizuálu použit jakýsi pseudologotyp, který se pak nikde jinde neobjevil.

Na snímku si všimněte dodatečné nálepky s místními frekvencemi. Zatímco pravý horní roh je odchlípnutý jen výsledkem práce grafika, levý roh je odlepený skutečně, zřejmě zásahem nenechavců krátících si dlouhou chvíli před příjezdem autobusu do zastávky Flora.

O čem píšete?
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments