Nejnovější komentáře

  • Václav: V této souvislosti je zajímavé že rádio Proglas není záměrně specifikováno pro které křesťany vysílá, čili teoreticky pro všechny, avšak…
    22:58 28.04.2025
  • Jakub DXer: RUDL: pan Holík se dnes divil, že přenos z Vatikánu měla i televize n@va (což jsem tady psal včera). Jinak…
    19:58 28.04.2025
  • Michal R.: Ano poslední zhruba rok se vysílali pro Moravu a Slezsko jen písničky na přání z Ostravského studia . Vysílalo se…
    17:48 28.04.2025
  • frkotou: Poslední dobou se z Ostravy vysílaly jen večerní písničky na přání ne? Možná i něco o víkendu přes den.
    15:19 28.04.2025
  • MartyS: i těch 10W je hrozně moc. Komplet celý HiFi receiver 820A při běžné pokojové hlasitosti na FMku bere do 15W(měřeno…
    14:29 28.04.2025
  • Václav: Podle nové metody? 😀 Srovnatelná je ta denní. Ale i tak se Blaníku darí na celé Moravě.
    13:36 28.04.2025

Všechny komentáře

Český rozhlas Dvojka obsadil lavičky. Bez loga

Ivo Harvánek

Vizuál ČRo Dvojka.

V ulicích metropole nyní oslovuje Český rozhlas potenciální posluchačky a posluchače programu Dvojka. Děje se tak tradiční cestou, tedy reklamními vizuály na lavičkách sítě AD-Net. Je možné je zahlédnout především u zastávek hromadné dopravy a na jiných místech s vyšším pohybem osob.

Prezentace dopoledního pořadu Je jaká je vypadá vzhledem k zažitému vnímání „Prahy“ moderně. Svěže vypadající dámy sedí v obývacím pokoji kolem notebooku. Pokud reklama osloví podobný typ posluchaček, jako jsou zobrazená Stanislava Lekešová nebo Martina Kociánová, půjde o významné a jistě vítané omlazení věkového profilu Dvojky.

Veřejnoprávní rozhlasové médium sice od konce ledna 2011 pro svůj druhý okruh používá slovní označení Český rozhlas Dvojka, ale oficiální název stanice včetně loga zůstal zatím původní (Český rozhlas 2 – Praha). V jarní kampani proto rozhlas komunikuje pouze název a slogan Na vlně pohody. V soudobém marketingu jde o velmi vzácný jev. Prakticky každá reklamní plocha obsahuje i logo produktu. Český rozhlas tento nestandardní krok neudělal poprvé. V uplynulých letech se takto polovičatě prezentovala stanice Regina. V jejím případě byl ale na vizuálu použit jakýsi pseudologotyp, který se pak nikde jinde neobjevil.

Na snímku si všimněte dodatečné nálepky s místními frekvencemi. Zatímco pravý horní roh je odchlípnutý jen výsledkem práce grafika, levý roh je odlepený skutečně, zřejmě zásahem nenechavců krátících si dlouhou chvíli před příjezdem autobusu do zastávky Flora.

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
0 Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
HOME
0
Přidejte komentář, prosím.x