Komentáře a diskuze

  • PetrPe 20. 10. 2021 v 21:37 k KomentujemePomalu uz neni moc radii k porovnavani 😂
  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty 20. 10. 2021 v 21:16 k KomentujemeKteré rádio má podle vás nejlepší zvukový obal a proč zrovna Fajn radio? 😀
  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty 20. 10. 2021 v 20:52 k KomentujemeČasy jsou zlé, Kamile. Budou rádi i za původní tým.
  • Kamil 20. 10. 2021 v 18:40 k KomentujemeK tomu Hitrádiu Contact, vypadá to, že z původního týmu Cotnactu tam nebude vysílat nikdo. MB si vybírá koho chce...
  • Vaclav 20. 10. 2021 v 16:48 k KomentujemePrávě teď generální ředitel René Zavoral obhajuje dab v diskuzním pořadu na ČRO dvojce mimo jiné i uvědomuje o konci...
  • Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty 20. 10. 2021 v 14:59 k KomentujemeStejně tak na https://hitradionorthmusic.cz/ Doména http://hitradiorcl.cz/ zřejmě zůstane nevyužita. To byla jen nouzovka, kdyby to nedopadlo se speku...
  • LU-- 20. 10. 2021 v 14:52 k KomentujemeNa webu už je redakční systém Hitrádií https://hitradiocontact.cz/
  • Libor Červinka - Fajn Radio Music Manager 20. 10. 2021 v 13:44 k KomentujemeKonstruktivní hate za 3-2-1 :) https://soundcloud.com/liborcervinka/fajn-radio-autumn
  • insider 20. 10. 2021 v 11:41 k KomentujemeAkorát auta už nebudou :-)
  • PVo 20. 10. 2021 v 11:10 k Komentujemezajímavé, M.Kupka je typický všeuměl a sběratel funkcí a podle toho to vypadá. Zajímavé že ve volbách takto typická ODS...
  • Oviradio.cz 20. 10. 2021 v 09:21 k KomentujemeTeď už je to oficiální: Ve Sbírce zákonů byla zveřejněna aktualizovaná verze zákona č. 90/2016 Sb. o posuzování shody stanovených...
  • Míra 20. 10. 2021 v 08:57 k KomentujemeMyslím, že iniciativa PVo přinesla "veřejnější diskusi". https://www.televizniweb.cz/2021/10/nova-vlada-musi-udelat-poradek-v-rozhlasovych-licencich-n...

Články

Český rozhlas Dvojka obsadil lavičky. Bez loga

Vizuál ČRo Dvojka.

V ulicích metropole nyní oslovuje Český rozhlas potenciální posluchačky a posluchače programu Dvojka. Děje se tak tradiční cestou, tedy reklamními vizuály na lavičkách sítě AD-Net. Je možné je zahlédnout především u zastávek hromadné dopravy a na jiných místech s vyšším pohybem osob.

Prezentace dopoledního pořadu Je jaká je vypadá vzhledem k zažitému vnímání „Prahy“ moderně. Svěže vypadající dámy sedí v obývacím pokoji kolem notebooku. Pokud reklama osloví podobný typ posluchaček, jako jsou zobrazená Stanislava Lekešová nebo Martina Kociánová, půjde o významné a jistě vítané omlazení věkového profilu Dvojky.

Veřejnoprávní rozhlasové médium sice od konce ledna 2011 pro svůj druhý okruh používá slovní označení Český rozhlas Dvojka, ale oficiální název stanice včetně loga zůstal zatím původní (Český rozhlas 2 – Praha). V jarní kampani proto rozhlas komunikuje pouze název a slogan Na vlně pohody. V soudobém marketingu jde o velmi vzácný jev. Prakticky každá reklamní plocha obsahuje i logo produktu. Český rozhlas tento nestandardní krok neudělal poprvé. V uplynulých letech se takto polovičatě prezentovala stanice Regina. V jejím případě byl ale na vizuálu použit jakýsi pseudologotyp, který se pak nikde jinde neobjevil.

Na snímku si všimněte dodatečné nálepky s místními frekvencemi. Zatímco pravý horní roh je odchlípnutý jen výsledkem práce grafika, levý roh je odlepený skutečně, zřejmě zásahem nenechavců krátících si dlouhou chvíli před příjezdem autobusu do zastávky Flora.

O čem píšete?
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments