Komentáře a diskuze

  • Oviradio.cz 2. 6. 2023 v 10:59 k KomentujemeV databázi ČTÚ se objevilo krátkodobé oprávnění Praha - Eden 104,2 pro "PRAHA FORTUNA TRENING TEMP".
  • Oviradio.cz 2. 6. 2023 v 09:21 k KomentujemeNa obsah vysílání to vliv nemá, ale na vnímání stanice = značky určitě ano, zvlášť když v posledních letech je...
  • Václav 2. 6. 2023 v 08:59 k KomentujemeAha, díky. Uvidíme co ten Fajn, logo na obsah vysílání vliv mít asi nebude, v tomto případě logo nehraje (roli)....
  • Oviradio.cz 2. 6. 2023 v 08:45 k Komentujeme1999-2018, 2018-dosud Zdroj: mediaguru.cz a pro srovnání staré logo londýnského Capital FM z konce 80. let: Zdroj: wikipedia.org
  • Václav 2. 6. 2023 v 08:39 k KomentujemeMusím se někde podivat, jak blanicti dokazou modifikovat své slunce. Mě přišlo pořád stejné.
  • Oviradio.cz 1. 6. 2023 v 23:57 k KomentujemeBlaník má současné logo rovných pět let. Druhým nejstarším po Fajnu je logo Rock Radia. Je z roku 2008, tedy...
  • Václav 1. 6. 2023 v 23:50 k KomentujemeA blanik?
  • Oviradio.cz 1. 6. 2023 v 23:49 k KomentujemeNo Good (Start the Dance) je skvělý a nadčasový kousek. Díky němu jsem objevil funkovou skladbu Funky Nassau od The...

Články

Komentáře a diskuze

  • From Petr Beneš on První poznatky z poslechu českých melodií a dárků Rádia Bonton

    Komu není osud starého Bonotu lhostejný a hledá alternativy, může nás podpořit na: http://www.facebook.com/ChciZpetStareRadioBonton Díky…
    Go to comment
    2012/04/05 at 3:29 pm
  • From Petr Beneš on Rádio Bonton změnilo formát, nově hraje české melodie

    Komu není osud starého Bonotu lhostejný a hledá alternativy, může nás podpořit na:
    http://www.facebook.com/ChciZpetStareRadioBonton
    Díky…

    Go to comment
    2012/04/05 at 5:43 pm
  • From Xplosive on První poznatky z poslechu českých melodií a dárků Rádia Bonton

    Velice pěkně napsaný článek. Lépe už to snad ani popsat nešlo. Dávám palec nahoru!

    Go to comment
    2012/04/05 at 6:00 pm
  • From Radek on První poznatky z poslechu českých melodií a dárků Rádia Bonton

    Pane Beneši.
    Musím se zastat Evy Bachmannové. Nejsem sice zastánce toho, že se rádio Bonton proměnilo, ale tak stejně nejsem zastáncem spousty věcí, které v tomto státě jsou nad rámec chápání. To, že se rádio Bonton rozhodlo změnit svůj profil, je opravdu jen čistě jejich věc. Museli počítat s tím, že přijdou o své stálé posluchače. Nicméně si myslím, že k tomuto kroku měli své důvody a je jen na nich, za jaký konec to vezmou. Ve Vaší mailové komunikaci s Evou považuji za vulgárního a útočícího Vás, protože Eva Vám nic špatného nenapsala a to, že se snaží hájit své rádio, které jí platí, je pochopitelné. Udělal by to každý, kdo je ke své firmě loajální. Vy byste se spíš měl zamyslet nad tím, jestli Vám za to stojí, takto bojovat za staré rádio Bonton. A pokud budete dělat a teď vás cituji: „Věřte, že udělám, co bude v mých silách pro medializaci tohoto Vašeho činu, který považuji v dnešní době za nepřípustný.“ Tak zde je vidět, že nemáte nic lepšího na práci a tak se bavíte nad svými rádoby triumfy, které beztak časem vyšumí a vy stejně ničeho nedocílíte. Se vší úctou:

    Radek

    Go to comment
    2012/04/06 at 4:02 pm
  • From Michal on První poznatky z poslechu českých melodií a dárků Rádia Bonton

    Rovněž i já musím napsaný článek pochválit. Souhlasím 100% ve všem. Ztráta jednoho z posledních „normálních“ mě samozřejmě velice vadí. Mám za to, že kdyby rádio dalo více do propagace v mimopražských lokalitách, tak by se posluchačů našlo určitě dost. Více mě ale zaráží rozhodnutí RRTV, která je sice regulačním orgánem v rozhlasovém vysílání a má mimo jiné dbát na pluaritu vysílání. Ve skutečnosti však již drahnou dobu nereguluje vůbec nic a pro provozovatele je ochotna udělat i takový veletoč, jako právě předvedla s rádiem Bonton. Budu ale konkrétnější citacemi z licenčních podmínek rádia Bonton na základě kterých rádio dostalo licenci. 1/ Základní charakteristika programu: HIT rádio (CHR)se zaměřením na cílovou skupinu 18-30 let. Součástí programu jsou komerční a taneční hitparády organizované ve spolupráci v vydavatelskými společnostmi, ale i profilové hudební pořady zaměřené na nekomerčního posluchače. 2/ Profil stanice – hudební formát: Žánrově se rádio Bonton z větší části orientuje na taneční hudbu a zbytek hudební náplně je tvořen hity z rockové, popové, rapové a soulové scény. Tolik citace z prvních licenčních podmínek pro rádio Bonton. Vzhledem k tomu, že v pozdějších úpravách licenčních podmínek (včetně té poslední) došlo vždy jen k úpravě názvu stanice, nebo úpravu podílu hudby, zpravodajství a mluveného slova se domnívám, že i nadále platí původní podmínky o základní charkteristice programu i hudebního formátu! A ty v současné podobě stanice zcela jistě nesplňuje. Provozovatel se v poslední žádosti o změnu licenčních podmínek odvolává na pofidérní a ničím podloženou skutečnost o tom že: „Cílová skupina mladých posluchačů, na kterou je vysílání dle programové specifkace zaměřeno, v současné době dává mnohem víc než v minulosti, přednost české a slovenské hudbě (nové i starší produkce) a zahraniční hudbě vydané v období po roce 1990“. Regulační orgán (RRTV) si svém rozhodnutí odůvodňuje takto: „Navrhovanou změnou nedojde k popření výsledku licenčního řízení, ve kterém byla provozovateli licence udělena, neboť v případě požadovaných změn nedochází k popření původně provozovatelem navržených a schválených programových a licenčních podmínek“. Podle mého soudu k popření výsledku licenčního řízení touto poslední změnou licenčních podmínek došlo. Uši mám ještě dobrý a nikdo mně nenamluví, že to co se nyní line z Bontonu je „HIT rádio se zaměřením na cílovou skupinu 18-30 let“! Že by dnešní mládí lidé s radostí poslechli to, co za jejich dětských let poslouchali z rádia jejich rodiče?

    Go to comment
    2012/04/06 at 10:41 pm
  • From simona on První poznatky z poslechu českých melodií a dárků Rádia Bonton

    Bonton měl vždy dobrý vkus, a hrál i neznáme (v čr) dobré pop-rockové věci které byli inspirací nejen naší kapele. Málem jsem měla infarkt, když jsem tu změnu slyšela…

    Go to comment
    2012/04/08 at 1:23 pm
  • From JM on Dalších 22 silně ojetých hitů v českém éteru aneb Devadesátky po devadesáté deváté

    Naprostá absence „hudební výchovy“ v českých rádiích je dána i absencí autorských večerních/víkendových pořadů, popřípadě autorského vhledu moderátorů vůbec. Autorské pořady totiž mohou sloužit jako taková pokusná laboratoř, jakou novou hudbu nasadit do rotací (ať už se jedná o novinky či starší méně známé kusy). Chytne se skladba ve večerním/víkendovém vysílání? Pak je možné ji v pohodě nasadit i přes týden. Autorské pořady jsou pak zpestřením běžných proudových vysílání, velmi dobře je dělá třeba Bayern 3. Jenže v ČR žádné autorské pořady nemáme, veškeré věci typu „osmdesátka“ na Hitrádiích je jen další blok, kde se hraje dokola to samé, jen se to snaží tvářit jako speciál.
    Jak by měly autorské pořady v „mainstremovém“ střihu hodící se i na běžná rádia se můžeme učit třeba v Německu a Rakousku, a donedávna měli velký počet takových pořadů i na Slovensku, populární a hudebně velmi objevné bylo třeba „Terárium“ na Rádiu Okey, které bohužel zaniklo (jak už to bývá) s přechodem stanice pod firmu Lagardere.

    Go to comment
    2012/04/08 at 6:58 pm
  • From Pav on Dalších 22 silně ojetých hitů v českém éteru aneb Devadesátky po devadesáté deváté

    Tyhlety songy nikdy nikdo v době jejich vzniku taky nenasadil na blind do českého éteru. Nasadili se až potom, co už byly spolehlivě a dokonale ošoupané na MTV…

    Go to comment
    2012/04/11 at 6:12 pm