Nejnovější komentáře

  • PVo: Jakube, říkal jsem co je obecně nevyřčený ale zřejmě dosti podstatný důvod vysílání v DVB-T, ostatně vysílají ve veřejnoprávním muxu…
    23:54 05.05.2025
  • JM.: Odpovím asi jen na to DVB-T2 – je to prostě technický nesmysl. Čekám, kdy na to dá někdo 106ku aby…
    23:00 05.05.2025
  • Václav: Šeryf jako širší službu označil kulturní bohatství a to je jeden z příkladů , jestli to je třeba pokrývat koncesionářským…
    22:24 05.05.2025
  • Lukáš: Tak to bude možná novinka ale na jejich webu není uvedená ale na webu rádia Blaník stále visí.
    20:18 05.05.2025
  • Petr: Někde jsem tady četl, že prý na webu rádia čas je, tak nevím. Já osobně jsem to nezkoumal, jen jsem…
    20:09 05.05.2025
  • Lukáš: A že není uvedená na webu rádia.
    20:06 05.05.2025

Všechny komentáře

Komentáře

Ivo Harvánek

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
28.1K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Marek
21. 7. 2023 19:49

Vysílá teď nějaká stanice na novojičínské frekvenci 92,0 po zaniklé dálnici? Pokud ne, kdo ji podle vás převezme?

TÉMA
Nový Jičín 92.0 FM
PPK, jidxc
Reply to  Marek
21. 7. 2023 20:08

Nikdo soudný. Je to 50 s ostrým diagramem a eště fest rušená 92.1 z Javorového. Špatně nastavená koordinace.

Franz
Reply to  PPK, jidxc
21. 7. 2023 20:29

Mohl bych Vás požádat o aktualizaci Radioprojektu (4/2022 x 1/2023)? Děkuji.

Václav
Reply to  Franz
21. 7. 2023 23:31

Shodou okolností na konci června jsem byl osloven Stem markem. Vůbec bylo k podivu že jsem to jako neznámé číslo zvedl a dál pokračoval v naprvním pohledu obtěžujícím telefonátu z něhož předmět výzkumu byl zřejmý až po několika větách. Myslím si že kdoví jestli někdo z nás by to zvedl natož lajk. Takže to musí být docela úspěch najít bezmála 8000 respendentů jak tuto cifru telefonistka říkala. Též říkala že to zabere 15 min a já strávil půl hodiny drahoceného pracovního času. Navíc mi přijde že tyhle neznámé čísla podle polohy se ozývají lidem, už jednou něco takového v těchto místech volalo, nebo zas na koleji např . v budějovicích ohledně nabídky knížek i na různá čísla příbuzných v tom místě.

Otázky byly – jaké stanice nejčastěji posloucháte a tu nejčastější – kdy přes den?
znalost dalších stanic – asi bych dokázal vyjmenovávat , ale chtěl jsem upřednostnit a tak jsem se snažil říct Netro Life Radio, radio Orlicko, Fresh radio – že prý je paní neznala, ale že si je poznačí – ale víme jak to je…..

Jaké stanice jste poslouchal před rokem?

Pak došlo k probrání celého včerejšího dne a aktivit od toho kdy jsem vstával a co dělal a jestli celou dobu poslouchal rádio, jak a kdy jsem jel do práce a nazpátek kde jsem se stavil a co dělal doma aby se dobře odlišil volný čas doma, nebo domácí práce (co je příprava ke spaní, hygiena?) – připadal jsem si jak u výslechu, ale s vědomím že mě u toho drželo že se o rádia zajímám, no nevím kdo by na to měl nervy…. Chtěl jsem někomu přidat, ale říkal jsem hlavně pravdu – Proglas, krom toho že jej opravdu poslucham, tak ať se do výsledků dostane něco , co nemá reklamy. Jinak jsem připravil půdu pro Expres FM aby měl nějaké posluchače až se tady v okr. Zlín zapne vysílač řekl jsem že jej poslouchám 9 – 12 hod dopoledne. škoda že jsem řekl v 17 hod Žurnál , mohl jsem Plus. Nebo na Dvojce- pořad jak to vidí a ve zmatku i Kávu o čtvrté – i když už ne tak často – v dotazech nedošlo přímo pořady – ale v těch časech – tzn takhle Dvojka neklesne aby bylo vidět že playlist stojí za nic. Ale řekl jsem i na konci dne Čro Zlín (lepší playlist). Taky jsem řekl Country že jsem jen zkusil zapnout ale nebavilo mě, ale nějak jsem byl dotlačen že to bylo 1/4 hodiny, takže mám dojem si to poznačila. Taky se podbízela otázkou jestli jsem slyšel něco v restauraci nebo obchodech. Pak se ptala jak často intranet, jaké rozpětí má výplata a která profese a která profese vydělává doma nejvíc, zda zastávám domácí hospodyni, váhal jsem jestli mám říct používání DABu. Zpětně si říkám že jsem škoda neřekl Kiss který ale jen na Basslickera, nebo lepšící se Beat a chtělo se mi říct i radio Prostor 😀

Takže si říkám kdy budou výsledky v srpnu ale než to Petrovi dodají abych viděl okres, jakou váhu to asi mělo? Já bych řekl tak jako by jeden hlas byl víc než 1000 posluchačů? Na 10 mil obyvatel necelých 8 tis respondentů. Taky jak to udělají když volají náhodně aby rovnoměrně obsáhly regiony?

Last edited 1 rok před by Václav
Václav
Reply to  Václav
9. 8. 2023 11:19

A už jsou výsledky RP aktuální dnes – v sekci zajímavosti je to podle toho jak jsem byl tentokrát i já telefonicky na konci června dotazován – to bylo dlouhé…. Klesá se , Fajn třeba stoupl.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  PPK, jidxc
21. 7. 2023 20:34

92,0 byla dokonce jen 25W. Fakt nemá smysl ji znovu oživovat.

PPK, jidxc

Vidíš, dokonce jen 14dBW. Ano, tahle frekvence je prostě nesmysl. A díky, že si klukům osvětlil nepřidělení Hranic 88.3 E2. Prostě musí iniciovat licenční řízení. Žádné konspirace, please 🙂

Václav
Reply to  PPK, jidxc
21. 7. 2023 22:47

Omlouvám se, nerozumím 88.3: V čem je rozdíl u přímo přidělené též hranické nedávné kissácké 97.3? rrtv: čím by přestavovalo udělení „novou licenci“ ?Pomalu to vypadá tím, že je to E2. Jedině že by s tím souviselo to, že Evropa 2 má více licencí (Morava) – to je ono, čím je limitovaná? Nebo ji rrtv chrání aby nepřekročila pokrytí celého provozovatele? Ale na to se např. u MB nehledí. Možná v tom provozovatel E2 vidí nespravedlnost a tak kope do ostatních – v minulosti žaloval Country v Jindřichově hradci, tak aby se to nestalo i hranické kisacké 97.3, v opačném případě nerozumí E2 zákonům přidělování?

Stejně je zvláštní že historicky dokrývač měl posilovat primární pokrytí – tzn mohl vzniknout i v místě kde bysme řekli že pokrytí je dostačující a mohl by tam vzniknout double narozdíl od rozšiřování pokrytí jehož průkopníkem bylo Ethno když se uděloval brněnský dokrývač pro Prahu.

A tak tedy je to tím že Lipník je bez signálu E2 – takže to implikuje novou licenci?

jouda „V okolí Lipníku a Hranic je zrovna Praděd beznadějně nejslabší. Jinak blíž i dál tak hraje i dost lépe. Ale zrovna tady by to na dokrytí stínu způsobného Oderskými vrchy podle mne nemusel být problém. Ale zase, když to nevadilo 20 let, proč teď to vadí …“ => Mám zkušenosti z vlaku kde jsem obecně přijímal i o něco slabší signály na trase Přerov – Ostrava za Přerovem E2 neposlouchatelná až někde k Suchdolu, takže když se chce někam posunout , tak to smysl má. Škoda že E2 při takové úspornosti neměla Kojál – ta by ho víc využila než ostatní který ho tam mají dokrytý Radhoštěm.

Last edited 1 rok před by Václav
Václav
Reply to  Václav
22. 7. 2023 00:19

taky ukázkový příklad kdy Kissu se tolik nestane když nedostane Hranice, tam jde F – M 101,1 až k Přerovu, kde je křižovatka 4 signálů 104,1 (autorádio vybírá na většinu přerova), 106, 1 nejslabší a 90,3 u výjezdu směr Zlín bývala cedule https://www.google.com/maps/@49.4419775,17.4531903,3a,51.4y,177.77h,86.96t/data=!3m6!1e1!3m4!1sCpwAlipYq8vqb4AdKA34AA!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

nickem Petrem zmiňovaný vyškov E2 vs Kiss jak by smet a to neříkám že E2 je lepší rádio

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Václav
22. 7. 2023 08:00

A kde jsi přišel na to, že Kissácká 97,3 byla udělena přímo? Nebyla, je součástí právě probíhajícího licenčního řízení. Můžeš se sám přesvědčit.
https://rrtv.gov.cz/cz/static/prehledy/vyhlasena-licencni-rizeni/lr196/lr196.htm

Michal R.

Máte pravdu Kissácká 97,3 pro vysílač Hranice- Slavíč byla na nynějším zasedáni teprve brána jako veřejné slyšeni . Pokuď vše půjde jak má tak by měla na příštím zasedání rady , které se koná 8. a 9. srpna být vydaná licence a poté by mohlo ve velice krátké době dojít k jejímu spuštění . Očekávám že do měsíce bude tato frekvence již on-air .

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Michal R.
22. 7. 2023 09:53

Zlatý voči. 🙂 Budeme rádi, když se vše podaří spustit do zimy…

Michal R.

Bacha poslouchal jste to veřejné slyšení ? Sám ředitel RU pan Martin Hroch, řekl že jsou připraveni spustit vysílání defakto ihned po obdržení licence . Tyto vysílače jsou již připraveny na spuštění i díky tomu že tam vysílají sesterské stanice Radia Kiss . Konkrétně na vysílači Hranice – Slavíč vysílá jíž Radio Beat : 96,1 FM a Country Radio 94,6 FM . Navíc určitě je již vše technicky připraveno na spuštění vysílání Radia Kiss na 97,3 FM . Takže se čeká jen na obdržení licence pro vysílání .

Last edited 1 rok před by Michal R.
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Michal R.
22. 7. 2023 12:08

Ještě ne, ale mám to v plánu.

Jirkas
Reply to  Michal R.
22. 7. 2023 12:25

Hlavne RU ma vynikajici a rychle techniky, takze ikdyby tam nebyla technologie, spousti mzikem.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Jirkas
22. 7. 2023 13:47

Jisté je, že do měsíce to on air určitě nebude.

Michal R.

Tak záleží kdy rada vydá licenci pro vysíláni . Další zasedání je jak jsem psal 8. a 9. srpna a poté 22. a 23. srpna . To jsou srpnová zasedání rady a tam jsi myslím že by rada mohla licenci vydat .

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Michal R.
22. 7. 2023 16:23

Kdo v poslední době „bleskově“ spustil vysílání bylo Fresh rádio. A i přesto jim to od veřejného slyšení trvalo bezmála dva měsíce. Naše úřady zase tak efektivně nepracují, fakt počítej nejdřív po prázdninách.

Jirkas

Jiste je, ze za datem spusteni i zdrzenim je Rada.

Petr
Reply to  PPK, jidxc
21. 7. 2023 21:24

Zdravím. Neví někdo jak to vypadá s rádiem Čas rock ve Vyškově , jestli bude vysílat na frekvenci 91,9 fm po rádiu dálnice? Děkuji.. Jinak Evropa 2 příjem ve Vyškově taky nic moc.. slabý signál 95,5 že Zlína a podobně je na tom 99,3 Praděd.. a z Brna sem ani ťuk.

Václav
Reply to  Petr
21. 7. 2023 23:49

Ano Vyškov je další absence E2 nejlepší z nejhošího je Praděd (úniky), přesto tam posluchače má ale už ne tolik , typická ukázka propadající se E2 kde dřív to pokrytí stačilo…. 95,5 ze zlína tak to jste dobrý , to se mi jen jednou podařilo před vyškovem ze směru od Brna ve vlaku na Sony Ericsonu redukce + sluchátka = delší anténa.

Last edited 1 rok před by Václav
Petr
Reply to  Václav
22. 7. 2023 00:23

Ve Vyškově v autě místy chytím E2 lépe na 95,5, než na 99,3.. ale je zajímavé, že tak 5 km směrem na Kroměříž už v pohodě E2 na 99,3 chytám.. Vyškov je prostě pro E2 celkem mrtvý.. a to se ani nebavím o rock radiu, které by mohlo v klidu vysílat na jedné ze dvou frekvencí po rádiu Blaník, které jako na dalších místech vysílá ve Vyškově duplicitně..

Václav
Reply to  Petr
22. 7. 2023 00:48

Přímo ve městě Vyškov jsem při cestování autobusem jakž takž obstál s 99.3, naopak problém býval přímo v Ivanovicích, tedy na starém tahu, výše položená dálnice je štěstí

Ano double blaníku ale tam by bylo dobré synchro na 96.4 s Brnem , tedy „bohužel “ Fajn. Hned za brnem na dálnici každý obráceny svah smě vyškov jde Blaník. Ve vyškově připomínám zajímavost že ve městě jde aspoň trochu country na 88.8 z Prostějova narozdíl od avizovaného vyškova 94.4 který tam spíš mlčel, na druhou stranu plní výhodnější funkci na cestě do Bučovic.

Petr
Reply to  Václav
22. 7. 2023 01:20

Je pravda, že 3 km od Vyškova již country radio v domě již skoro nechytím.. asi nejslabší signál že všech rádií, co z Vyškova vysílají..

Jakub Melin
Reply to  Oviradio.cz
20. 7. 2023 23:00

Neskutečné. Tu oblast bezproblémově pokrývá Dyleň na 92,5 FM s 5 kW ERP.

Tohle už je opravdu skandální.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Jakub Melin
21. 7. 2023 08:05

Dle fmlistu tam mělo být Rock rádio. To by smysl dávalo. Blaník je fakt konina.

Míra
Reply to  Oviradio.cz
20. 7. 2023 23:24

Proč to celá léta stačilo a najednou se můžou E2 a Kiss s dokrýváním zbláznit?

Václav
Reply to  Míra
21. 7. 2023 07:52

Kiss dokryval pravidelně stále. Evropa 2 snad 10 let měla přestávku od té doby, co jim prideli pár moravských dokryvacu a to ještě po několikaletém soudu, protože fleismanovci zažalovali, že rrtv to nechtěla dát přímo, ale mezi tím Čas dostal třeba Uher Brod přímo, na ktery čekala i E2.

Ale i tak E2 byla na tom s poslechovosti dobre, byla atraktivní sítí, ale pozdeji se začalo ukazovat že upadá v místech bez dokryvacu hlavně po sjednocení Kissu, který pro mnoho lidi zacal být atraktivnejsi a v pokrývání (i díky sjednocení) je teď na tom líp. Spis by bylo divné kdyby E2 nezareagovala. Dávno mohla E2 využít síť F1, která je posluchacsky dole bez perspektivy, dokud se ji kretinsky nezbaví jako Zet. Kdyby se dařilo Prostoru F1 síť by se mu taky hodila.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
21. 7. 2023 06:17

Blaník KV se pořád oficiálně jmenuje RÁDIO EGRENSIS?
EDIT: Tak jsem si dohledal licenci a radio Egrensis vlastně nikdy nezaniklo, „jen“ přebírá program rádia Blaník. Vyj*bat se s tím dá různými způsoby.

Last edited 1 rok před by Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
jouda

Taky jsem si říkal, kde se zase vzal Egrensis. A ono opravdu, licencovaný je s tímto názvem stále.

Michal R.

To samé má pokuď dobře vím bývalé olomoucké Radio Rubi

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Michal R.
21. 7. 2023 11:58

Už ne.

Franz
20. 7. 2023 22:08

RRTV zamítla žádost Evropy 2 o přidělení kmitočtu 88.3 FM (100W) v Hranicích bez licenčního řízení. Proč?

Michal R.
Reply to  Franz
21. 7. 2023 11:40

Aby Kiss neměl konkurenci přeci

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Franz
21. 7. 2023 12:05

Máš to tam v TZ napsané.

„Rada vyhodnotila změnu územního rozsahu vysílání, ke kterému by došlo přidělením souboru technických parametrů Hranice 2 88,3 MHz / 100 W jako změnu, se kterou podle ustanovení § 21 odst. 1 písm. b) zákona č. 231/2001 Sb. nelze vyslovit souhlas, jelikož by taková změna souboru technických parametrů de facto představovala novou licenci.“

Tzn. že ty napřímo přidělené jsou v oblastech co už jsou pokryté jinými vysílači. Jak vidno třeba u těch Hodkovic 106,6 MHz, je to jen hodně hrubá teorie co nemá s praxí mnoho společného.

Last edited 1 rok před by Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
jouda

V okolí Lipníku a Hranic je zrovna Praděd beznadějně nejslabší. Jinak blíž i dál tak hraje i dost lépe. Ale zrovna tady by to na dokrytí stínu způsobného Oderskými vrchy podle mne nemusel být problém. Ale zase, když to nevadilo 20 let, proč teď to vadí …

Jakub
20. 7. 2023 19:47

Tak co říkáte na pokrytí Country rádia z Budějic na 954 kHz?

Musím říct, že jsem mile překvapen – zkoušel jsem v JZ Čechách i v Plzni samotné a tady mi to na přenosném rádiu Grundig hraje tak, že se to přes šum dá stále docela solidně poslouchat…
Místy skoro na úrovni 1062 !!!
Kdyby bylo kiloWattíků 10, byla by to paráda.

V dobách, kdy se stejným výkonem 5 kW vysílal ČRo Plus na 1071 kHz tu byl jen náznak nějakého signálu a poslouchat šlo pouze v noci.

Jak to vypadá u vás?

TÉMA
Country radio 954 kHz
Last edited 1 rok před by Jakub
Jiří
Reply to  Jakub
20. 7. 2023 20:20

Také sleduji- signál doletí ve dne až k nám do Královehradeckého kraje.Sice v náznaku,ale je tam něco slyšet.Od večera dorána už i srozumitelně,uniky však jsou.
Přijímače mám bez vnější antény,klasicky na feritku Grundig YB400,nebo Sony ICF-7600DS.

MichalP
20. 7. 2023 10:09

V úterý 18.7.2023 proběhlo veřejné slyšení na rozšíření programové sítě Expres FM.
Nedalo mi to a ze zájmu jsem si poslechl záznam z jednání.
Primárně mě zajímalo, zda se některý z radních bude zajímat o možný vznik duplicit v KV a Plzni pro případ, že bude Expresu FM rozšíření přiklepnuto.
K mému překvapení se pouze řešila „Hacsiko“, tedy nový fenomén AI v mediích. O duplicitách ani ťuk.
Záznam z jednání si lze poslechnout zde:
https://rrtv.gov.cz/files/zive_zaznamy/2023-07-18/02.mp3

TÉMA
RRTV: veřejné slyšení na rozšíření programové sítě Expres FM.
Václav
Reply to  MichalP
20. 7. 2023 13:15

Já měl za to že síť po Západu je už spuštěna a další koordinované kmitočty přiklepnuty. Větší efektivitu by mělo když by si už nějakou dobu rrtv všímala narůstání duplicit, triplicit hitrádia šířící všudypřítomný mainstream s předvídatelným vysokým opakováním skladeb.

Last edited 1 rok před by Václav
Jarda
Reply to  MichalP
20. 7. 2023 13:23

když tady argumentujete duplicitama, tak neplivejte na express, ale raději na media bohemia a jejich kvanta duplicit, to by měla rrtv řešit, ale na to nemá nikdo koule. Expres může duplicity využít k rozšíření classicu na fm například.

MichalP
Reply to  Jarda
20. 7. 2023 13:41

Duplicita je pořád duplicita bez ohledu na vysílatele.
A pokud na někoho poukazuju, tak na RRTV, která tomu jen přihlíží a nic v tom směru nekoná.

Míra
Reply to  MichalP
20. 7. 2023 15:16

Za využití spektra je zodpovědný ČTÚ a za programovou stránku RRTV. Výsledek známe.

jouda
Reply to  Míra
20. 7. 2023 17:23

Pro úplný kontext je dobré nezapomenout na dobré lidi, kteří mají na svědomí tzv. vysílací zákon. 🙂 Pak se nikdo nemusí divit, proč je stav takový, jaký je.

Míra
Reply to  jouda
20. 7. 2023 17:39

Dokud se něco nezmění (a ono se nezmění), tak ČTÚ nemůže udělat ani refarming FM pásma, což by byla šílená práce pro člověka, ale SW by to zvládl. Výsledkem by byly mraky vázaných kmitočtů a možná i nějaké FM SFN.
Když si vezmete, že ČTÚ zcela ignorovalo možnost dynamické rekonfigurace u DAB aukce, obětovalo část kmitočtového DAB spektra a prostě řeklo: „Hele, my vám ty regiony frekvenčně oddělíme, dejte si tam EEP 3-A a 16x 72kbps a nazdar“.
Opravdu se těším na to, jaké stanice do DAB půjdou. Může to být taky pěkné fiasko. Uvidíme.
Každopádně u FMka jsou pravomoci a úkoly ČTÚ a RRTV v konfliktu.

Last edited 1 rok před by Míra
H.
Reply to  Míra
20. 7. 2023 20:14

Co jsem zaslechl od lidí z institucí i od některých provozovatelů vysílacích sítí, tak všeobecný postoj k FM a DABu by se dal shrnout asi do věty: „Ať už to celé skončí a je od toho pokoj.“

Jarda
20. 7. 2023 09:17

další nové fm koordinace (a pak že už v tak přeplněném fm nejde nic najít)
Obě jsou pro město Třinec.
99,4 – 100W – čro plus
106,5 – 51W – fresh

TÉMA
nové fm
Franz
Reply to  Jarda
20. 7. 2023 09:33

ČRo Plus bude v kolizi s Evropou 2 z Pradědu na 99.3 FM.

Fresh bude smazán hned za Třincem směrem na Frýdek-Místek a Český Těšín kvůli ČRo Brno z Kojálu na 106.5 FM. Vím, že ten šel v této oblasti bez větší námahy naladit i na stolním rádiu.

Stejná kolize s Kojálem se týká i další běžící koordinace Country rádia v Třinci na 87.6 FM.

PetrPe
Reply to  Franz
20. 7. 2023 10:04

Jelikoz tech 51W maji mysleno na pokryti Trince, tak to smazani za Trincem asi moc vadit nebude. Uvidime, jaka bude realita 😉

Hony
19. 7. 2023 11:37

Český rozhlas Hradec Králové přesunul vysílač v H.K z komína na novou kótu.

https://gsmweb.cz/foto.php?op=fm&cid=HKHKO&okres=HK

Jarda
Reply to  Hony
19. 7. 2023 14:55

jaký vliv to má na pokrytí? Zlepší se nebo si pohorší?

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Jarda
19. 7. 2023 15:15

Nepodstatné. Je tam dobře pokryto i z ČH 90,5.

Jakub Melin

Dle fotek je tam jiný AS, na ČKD byly dipóly do všech směrů kolem ochozu, tady je dvojče jen směrem na Hradec, ostatně ten vysílač slouží jen pro posílení indoor pokrytí v Hradci, jiný účel nemá.

Čekal bych tedy mírně horší pokrytí směrem na sever kam jde z toho dvojčete menší výkon (třeba 200-400 W), jinde to bude podobné.

Míra
Reply to  Oviradio.cz
19. 7. 2023 11:54

Dobře si fotku obrátil:)
Chápu, že třeba komentátoři ledního hokeje taky musí sedět vedle sebe, ale v rádiu by se třem moderátorům mělo umožnit sedět po 120°.

Michal R.
Reply to  Míra
19. 7. 2023 15:44

Z této fotografie nelze vyčíst jak studio celkově vypadá . Snad není tak malé jak se na první pohled z této fotografie může zdát .

Tomas
Reply to  Oviradio.cz
30. 7. 2023 06:24

Zajímavé vysílání, až na ty reprízy. Hudba by byla dle mého soudu nejzajimavejsi nejnovější. Mohli by vysílat zprávy česky 24h denně v celou a půl?

Lohen1
Reply to  Oviradio.cz
31. 7. 2023 21:41

Já 😉

HOME
28.1K
0
Přidejte komentář, prosím.x