Nejnovější komentáře

  • Jakub DXer: To „odložené“ spuštění DABu ze Suchého vrchu může souviset s tou „sekerou“ Proglasu (aktuálně už 4 mega) – on totiž…
    19:17 14.05.2025
  • Jirka Břeńda: BH rádio asi bude zase vysílat. Ožil i jejich Facebook. https://www.facebook.com/BlackHornetRadio/posts/pfbid023VpyNoDAqE5mGmoQ9HDHFyZXGJjoeiPUZr6Fnfr9JTxauhSV3Yg3N5qFmGaJxVXLl
    14:37 14.05.2025
  • H.: Strach z toho, že naše „veřejnoprávní“ média budou ovládnuta, je zbytečný. Ona už ovládnuta jsou. Ať to bude jedna nebo…
    08:52 14.05.2025
  • JM.: My si tu místo úspor užíváme rostoucí spolupráci ČRo s levicovými extremisty. Vsadím se, že kdyby ČRo rozšiřoval spolupráci např.…
    08:33 14.05.2025
  • Jakub DXer: Citoval jsem jak to řekl Břetislav Rychlík. Za mě sestěhování nese riziko snadnějšího ovládnutí obou médií, ale myslím, že ušetřit…
    20:42 13.05.2025
  • Jerry: Vysilal i 2 roky na Kiss Jizni Cechy
    19:39 13.05.2025

Všechny komentáře

Komentáře

Ivo Harvánek

Odebírat
Upozornit na
O čem píšete?
28.1K Komentářů
Inline Feedbacks
View all comments
Václav
8. 9. 2021 16:08

Významný kytarista Štěpán Rak právě teď hostem a jeho tvorba na Proglasu. Repríza do 16.55.

Václav
Reply to  Václav
9. 9. 2021 15:53

Dnes až do 20 hod na Vltavě „mladí ladí jazz“ což je stejnojmenný pražský festival možná byl i před rokem a je periodický a z něj teď přímý prenos, co jsem pochopil jeho variace a příbuzné žánry , soul ; soustava pořadů.

Last edited 3 let před by Václav
Archivní znělky
7. 9. 2021 17:11

Tak a je to tu: Slovenské Rádio Anténa Rock končí své vysílání. Více info: https://www.parabola.cz/zpravicky/34586/slovenske-radio-antena-rock-skonci/ .

Václav
Reply to  Archivní znělky
7. 9. 2021 18:51

Jo, to už jsem tu dával před týdnem.

CryXia
7. 9. 2021 17:02

Radio Blaník má výluku 9.9 od 10:00 až 15:00

TÉMA
Výluka Radia Blaník na 93,7 a 102,8
frkotou
7. 9. 2021 13:44

Web RCL už je přesměrován na Blaník.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  frkotou
7. 9. 2021 13:51

Hitradiocontact.cz je přesměrováno na web RCL, který je přesměrovaný web Blaníku. Paráda.

David Pražák
Reply to  Oviradio.cz
7. 9. 2021 15:09

To je pravda. Včera jsem začal poslouchat Signál rádio. Mohlo by se klidně přeformátovat na bývalé Kiss 98, které jsem hodně poslouchal. Signál se mi začíná víc líbit, než Blaník, kde hrají Slzu, Xindly, Jeleny a další podobné české interprety, které nemusím.

JM.
Reply to  David Pražák
8. 9. 2021 01:21

Dokud Signál hraje normalizační pop, tak se s Kissem 98 nedá srovnat. Kiss uměl hrát slušné 80s a 90s a to bez přídavku odporné české produkce.

Každopádně je dobře, že konečně někdo pochopil, že horší kopií Blaníku posluchače nezíská.

V ČR dlouhodobě chybí slušná stanice pro lidi středního věku, která by hrála podobně jako OE2 Wien, Bayern 1, někdejší slovenská Viva a podobně. Prostě rádio pro ty, co nechtějí poslouchat Blaník a Impuls, ale Hitrádia, Kiss a Evropa 2 jsou pro ně už moc moderní.

Inspirací může být třeba i německé Schwarzwaldradio, které vsadilo na hodně široký playlist od 60s až do 90s, má autorské pořady a hraje opravdu zajímavě. A lidé to oceňují, poslechovost mu raketově roste a jeho věhlas se i díky celoněmeckému pokrytí v DAB+ šíří.

Libor D.X
Reply to  JM.
8. 9. 2021 03:22

V pondělí ráno jsem taky náhodně naladil Signál Rádio a musím říct, že mne příjemně překvapila jeho proměna a poslouchal jsem skoro celé dva dny v kuse.
Nevím přesně odkdy je nasazeno nové programové schéma, které mi trochu připomíná nedávno zaniklé rádio Petrov s tím rozdílem, že se na Signálu nehrají songy
po roce 2000. Jingly stanice avizující osmdesátky nemají stoprocentně pravdu, protože ve vysílání znějí i písně ze 70. a 90.let a dokonce občas až z let 60-tých.
80s mají ale citelnou převahu, což s povděkem kvituji. Playlist denního vysílání je nastaven přibližně v poměru dvě zahraniční písně a jedna česká nebo slovenská za sebou, v nočním nonstop proudu je to 1:1. Co se týká české produkce nemám rád termín „normalizační pop“ a když slyším M.Davida,D.Jandu,H.Zagorovou… nevadí mi.
Neshledávám na jejich písních nic ideologicky závadného ani zavánějícího tehdejším režimem a protože jde o české rádio, tak do vysílání přeci jen patří. Určitě ale preferuji
zahraniční skladby a ty co jsem zatím slyšel na Signálu mne některé docela překvapily. Např. Twins-Balet Dancer, Ivan-Fotonovela, Edelweiss-Bring Me Edelweiss
a řada dalších. Trochu divně sice zní když hraje Katapult-Až a po něm italo-disco Miko Mission následně Lenka Filipová atd. ale co už. I tak je to velmi pozitivní
změna oproti původnímu Signálu a v podstatě jediné výhradně oldies rádio v českém éteru. U internetového streamu jsem navíc nezaznamenal žádnou komerční reklamu.

Jirkas
Reply to  JM.
8. 9. 2021 21:40

Pokud by vyházeli ten normalizační pop bylo by to fajn, ale moc tomu nevěřím. Bonton by si zaslouzil preformatovat na „Schwarzwaldradio.“ Těch Jandů, Zagorek,Davidu uz je v ceskem eteru prekrmeno a chce se me zvracet, kdekoliv to hraje.

Václav
Reply to  Jirkas
8. 9. 2021 22:28

Z pozice pozorovatele je dobře že nabídnou, co jiní teď ne. Nicméně hraní jen vyvolených hitů nezlehčuje to že jsou zahraniční v tomto středoproudém šedém stylu, který provází třicet let, a přesto dál zůstane skryt zajímavý zvuk, nové poslouchatelné motivy 80s New Wave. To co je na signálu není ani zajímavý zvuk 60s , ani edm (90), ani country, ani indierock, nevím nějak to nemá už co říct, když se pravidelně začne denně hrát Final Countdown a podobné hity , už to je spíš soustava tónů, které člověk musí přetrpět. Paradoxně je to právě to, za co se bojovalo, aby jen tato náplň nebyla na Radiožurnálu na kterém to před deseti lety měl na jednom cédéčku jejich hudební redaktor Brodský, no a až to rozšířili, Radiožurnál stoupl. I když tato šeď mi nemá co říct, přeju to jejim příznivcům a přece v té nudě éteru se stejnými šablonami dnešních českých hitů to aspoň dělají jinak. Chtěl jsem napsat že to skoro jako Čas, který tam měl velké zastoupení těchto zahraničních věcí, ale znova jsem ho zkusil a stejně je u něho patrné jak spadl do toho stejného mustru jako ostatní třeba i s tím jak se na oko takové stanice snaží decetně vylepšovat ojedinelým energickým hitem z milenia po vzoru Kissu. I když kritizuji, oceňuji Signál, a je to důkaz že se dá dělat hitové rádio bez novinkové nebo české daně. Takže uvidíme úspěch. Právě na rádiu Wien je škoda že opustili kdysi zajímavé 60s a přešli do šedi.
https://www.radiotv.cz/p_radio/r_program/volume-doprava-%E2%80%93-jak-nam-hraji-nase-ceske-celoplosky/

S těmi českými věcmi to není tak hrozné a není to jen normal. pop ale i Katapult.

Jiří
Reply to  JM.
11. 9. 2021 18:39

Souhlasím,jsem ve středním věku a stanice s terestickým vysíláním která by hrála kvalitnější hudbu 80 let mi v mém kraji chybí.Když chci mít dobrý zážitek z muziky která je mi blízká,tak musím „ladit“ internetový stream.FLASH rádio 87,5 FM.To venku třeba při jízdě autem nejde,protože naši mobilní operátoři „škrtí“ data.Já mám v paušálu max 4GB dat.To opravdu není na pravidelný celodenní poslech internetového rádia.
Proč Flash rádio nejde do opravdového FM?Já bych i snesl nějaký ten blok reklam,jejich play list stojí za to.Myslím si že jsme jako generace „Husákových dětí“ je dost početná skupina a vysílání by mohlo být rentabilní.

Insider
Reply to  Oviradio.cz
7. 9. 2021 15:15

Slusny

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
9. 9. 2021 07:03

Aktuální žádosti o změnu licenčních podmínek posílení zahraniční produkce na úkor CZ/SK naopak spíš vylučují. Nejsem si jist, jestli je to dobrá volba. Tuzemského rádia Černý les se evidentně nedočkáme.

Last edited 3 let před by Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
David Pražák

Signál radio hraje i devadesátky. Konkrétně jsem tam zaslechl tuhle písničku. https://www.youtube.com/watch?v=PJQVlVHsFF8&ab_channel=%C3%93skarsson
Návrat ztraceného syna v podobě Kiss 98 je po čtyřech letech pomalu zpět.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
10. 9. 2021 16:25

Je fakt, že pojem „výrazný podíl“ je tak obecný, že to můžou být klidně jednotky procent. Z textu „výrazný podíl české a slovenské hudby, zbytek tvoří písně středního proudu
angloamerické, italské a francouzské produkce, a další hudební žánry ve speciálních
pořadech.“ to chápu jako nadpoloviční většinu. Což je ale pořád míň než těch 70%.

Míra

Co přesně znamená „Česká a Slovenská“ hudba v případě Signál rádia ? Na příští týden jsem zařadil do retro hodinky, aniž bych musel, výhradně tvorbu ze slovenkých a českých dílen. Jediná píseň je spievaná po Slovensky, zbytek v AJ. V případě 70% se samozřejmě CZ/SK textům nevyhnou…

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Míra
10. 9. 2021 17:04

Je Škoda ještě české auto, když Škoda Auto vlastní Volkswagen? A je Hyundai české auto, když se vyrábí v Nošovicích?
Tím, že to není v licenčních podmínkách přesně specifikováno si to každý může vyložit po svém. To samé onen „výrazný podíl“. Cílem takových licenčních podmínek, kde je to víc o slovíčkaření než o parametrech, je evidentně mít to co nejvolnější a mít volnou ruku a dynamicky reagovat na feedback posluchačstva bez nutnosti dělat kvůli tomu další změny licence. Takhle nějak bych to viděl.

Míra

Tak nějak.

Marcel
Reply to  Oviradio.cz
10. 9. 2021 18:54

Signál změnu potřeboval, to ano, jen je škoda, toho Rádio Varieté, že zrušili. Ten čas 19 -22 byl jedinečný a na žádném rádiu humor nyní není. (mimo internetového rádia Humor, který však poslední dobou upadá. Čas scének nesedí a každý den to samé…..).

Jirkas
Reply to  Marcel
10. 9. 2021 19:35

Toho humoru bylo az moc a navic uz se to zacalo opakovat, takze rozhodne super krok. Tyhle variete patri do minulosti.

Marcel
Reply to  Jirkas
10. 9. 2021 19:42

Nesouhlasím. Do minulosti nepatří. Pokud chybí humor, tak je něco v životě špatně….Navíc žádné rádio to nyní nedává, nepočítám humoriádu na Regionech a pár oken na Dvojce….tak to mohlo na Signálu zůstat.

Jirkas
Reply to  Marcel
10. 9. 2021 21:06

Opakovany humor jiz neni humor, ale trapnost.

Libor D.X
Reply to  Oviradio.cz
24. 9. 2021 10:45

Signál čím dál více překvapuje výběrem interpretů a mnohdy zapomenutých a neohraných songů, když pominu ty české. Dnes dopoledne např. Tears For Fears, Ken Laszlo, Al Corley, Moti Special, Eddy Huntington… Ovšem co mě absolutně dostalo tak Haysi Fantayzee – Shiny Shiny. To nebývá ke slyšení ani v zahraničních rádiích, natož u nás.

Míra
Reply to  Libor D.X
24. 9. 2021 10:57

Některé songy ale ohrané jsou a dost…

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Oviradio.cz
26. 9. 2021 11:42

Včera jsem tam také při letmém naladění zaslechl nějakou vyloženě Colorovou věc. Už nevím co to bylo, ale hraje to často Majkl. Ale dokud to bude prokládané těmi českými ohavnostmi z dob normalizace, tak to bude stejně neposlouchatelný kočkopes. Rád bych věřil, že je to pozvolný přerod v něco vkusnějšího a časem tyhle věci z playlistu vymizí.

Jirkas

Souhlas, dokud tam budou ty ceske ohavnosti, tak je to neposlouchatelne. A je to skoda.

LiborV
Reply to  Oviradio.cz
26. 9. 2021 13:35

Věřím, že se playlist Signál rádia bude vyvíjet. Uvidíme jak se popasují s brněnskou licencí nikdy nerozvysílaného Rádia Orchidej. To mělo hrát lidovou a folklórní hudbu. Signál by dle mého měl poznat kdo stojí o hudbu z 80tých let a sestavit playlist podle potřeb těchto lidí. Nový formát si dle mého žádá v dohledné době nový claim, nový zvukový obal ala 80s,nový web a nové logo. Otázkou je zda není na čase změnit i jméno.

TÉMA
Signál rádio
Jiří
Reply to  Oviradio.cz
26. 9. 2021 19:30

Za dobré rádio co hraje 80.léta považuji FLASH Rádio 87,5FM (bohužel vysílá jen do internetu).Snad by mohl Český rozhlas když ušetří po vypnutí sítě AM vysílačů zařadit do DAB+ tématickou stanici co se bude hudbě 80 let věnovat.Posluchačská základna by určitě byla.Jen play list by bylo nutno pečlivě sestavovat,aby neobsahoval to co je až příliš ohrané.Souhlasím,že tuzemské 80ky NE.Tomu se stejně již věnuje například stanice Český Impuls co je na AM!

Jirkas
Reply to  Jiří
26. 9. 2021 19:50

Cesky Impuls mas i v DAB+, nejen v AM. Nemuzes bezne komercni stanice velkych „domů“ srovnavat s nadsenym projektem ala Flash Radio. U CRo jiz v DAB+ neni misto, uz ted silene trpi zvuk tou hromadou stanic, nehlede na to, ze to stoji takovych penez a Cro s nimi rozhazuje a plytva a bude to opet stat jednou zvyseni poplatku.

Last edited 3 let před by Jirkas
Míra
Reply to  Jirkas
26. 9. 2021 12:09

Možná je vyhážou postupně. Je třeba si uvědomit, co vysílali předtím. Co říkáte na rotace ? Přijde mi, že některé ohrané 80’s jdou častěji…

LiborV
Reply to  Míra
26. 9. 2021 13:39

Záleží jak se vypořádají s podmínkami brněnské licence. Konkurence od MB to umí měnit velmi dobře.

LiborV
Reply to  Míra
26. 9. 2021 14:27

Pokud se Signál přikloní k formátu best of 80s, tak je pochopitelné, že nejslavnější hity dekády budou ve vyšších rotacích. Podle mého pozorování dochází i ke změně ve výběru CS hitů. Dalibor Janda s písní Jahodový koktejl a Olympic s Vlakem, který nikde nestaví jsou příklady hitů, které byly v 80tých letech slavné. A v minulosti je Signál hrál málo. Podle mého názoru tyto hity k formátu best of 80s v nějakém poměru, třeba 3 songů v hodině patří.

TÉMA
Signál rádio
Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Míra
26. 9. 2021 17:52

A hlavně je třeba si uvědomit, že žádost o změnu lic. podmínek jim ještě RRTV neschválila. Takže toto je zatím jen jakási demoverze, jakým směrem by se to mohlo ubírat.

LiborV
Reply to  Oviradio.cz
26. 9. 2021 13:26

Je otázkou jestli je větší poptávka po rádiu, které bude hrát méně známou hudbu 80tých let nebo po rádiu, které svůj playlist postaví na bitech, které ovládali v 80tých letech americkou, britskou, francouzskou a italskou hitparádu. S přihlédnutí navíc ještě k té německé slaví u našich západních sousedů úspěch nejedno komerční rádio. Jmenuji 80s80s, Hamburg Zwei, Radio Harminy, Berliner Rundfunk.

TÉMA
Rádio s 80s
Tomas
Reply to  Oviradio.cz
14. 2. 2025 08:01

Nebo „Nebe 80.let“ V rámci nazvu programu zmizela kreativita, jaká byla v 90.letech, např. Knedlo, Zelo; Alfantazie, Desítka…hity, co se točí, Hudební Dezerty alias pisnicky na přání…Dnes má skoro každé radio Dobré ráno, Hezké odpoledne a Večer…

Benny
7. 9. 2021 06:02

Poslouchá nekdo z Vás Free radio? Jsem si ho po dlouhé době včera zapl a překvapilo mě množství popových songů, jingly maji prakticky stejne od sveho začátku včetně webu, jen paradoxně přibyla hláška Jedine opravdové taneční radio v Brně. I přes to, že mám rád elektronickou hudbu, Free mě nikdy dlouho u sveho poslechu nedokázalo udržet. Přijde mi to celoi dobu spiše jako lowcost, i kdyz jak to tak sleduju, tak do tzv lowcostu smeeuje většina popovych radii viz radia MB – hitka

TÉMA
Free radio
Míra
Reply to  Benny
7. 9. 2021 07:21

Provozování lokální stanice na FM bývá leckdy prodělečné. I v případě, že budou všichni členové týmu srdcaři a budou to dělat zadarmo, zůstane mraky dalších nákladů. Záleží na tom, jak početný a šikovný tým je a jak efektivně se poskládají části skládačky. Problematické mohou být nájmy, platby za elektřinu. Intergram a OSA. Podstatné jsou vstupní náklady….Už se to tu probíralo…
Nějaké peníze přinese reklama. Pokud chceš, aby tě poslouchali lidé ve firmách, nemůžeš hrát moc zběsile….V kanclu obvykle sedí směska lidí….
Hrstka drum’n basových posluchačů tě nevytrhne….

Last edited 3 let před by Míra
Insider
Reply to  Míra
7. 9. 2021 07:34

Krokodyl, Jih, Free, Jihlava, Cimbalka. 1 vetsinovy majitel.

Jarda
Reply to  Insider
7. 9. 2021 08:59

kdo je vlastní?

Insider
Reply to  Jarda
7. 9. 2021 10:41

Ing. Michal Plachý

Jarda
Reply to  Insider
7. 9. 2021 10:56

tak snad to neprodá MB 😉

LU–
Reply to  Míra
7. 9. 2021 08:56

Tak MB (MMS) proti těm menším rádiím (nezastupovaným) jede totální cenový dumping, což se musí promítnout i u nich. I když FREE zastupované MMSkou je, takže těžko říct.

Míra
Reply to  LU–
7. 9. 2021 09:55

Ano, to je problém. Pak klient stojí před rozhodnutím, jestli osloví 5 000 nebo 1 000 000 lidí za stejnou cenu…

Last edited 3 let před by Míra
LU–
Reply to  Míra
7. 9. 2021 09:59

Často to bývá jen odpojovák na ten místní vysílač, takže to bude asi míň, ale i tak. Oni rádi nabízejí ještě třeba „free spoty“ na dalším vysílači, atp. Za každou cenu urvat klienta pro sebe. Za ty peníze se jim ta práce okolo ani nevyplatí. Jen pro info tady mluvíme o spotu do Hitrádií, Fajnu, Blaníku nebo Rocku za cenu pár desítek korun.

Michal R.
6. 9. 2021 12:12

Dnes od 13 hodin bude na regionálních stanicích Českého rozhlasu vysílat nové místo Luboše Xavera Veselého nová moderátorka Alexandra Mynářová (manželka hradního kancléře Vratislava Mynáře ) . Pořád se bude jmenovat Alex a host . Za mě je to ještě horší než Xaver . I když ono je to jedno . Vyměnily moderátora na houby za moderátorku která bude podle mě velmi podobná v názorech a otázkách jako Xaver . Co vy na to ??

TÉMA
Alex a host na regionálních stanicích Českého rozhlasu
Jakub Melin
Reply to  Michal R.
6. 9. 2021 14:29

Politicky angažovaní lidé nemají ve veřejnoprávním médiu co dělat, tím spíš, pokud se jedná o „nezávislý“ pořad s hosty.

A tím spíš, pokud se jedná o tak kontroverzní politicky angažované lidi jako byl Lubomír Veselý nebo je Alex Mynářová.

Martin
Reply to  Jakub Melin
6. 9. 2021 14:37

A to ještě dva týdny zpátky říkali, že celé září budou vysílat reprízy s Xaverem a hledat nového moderátora.

TÉMA
Alex a host
Marcel
Reply to  Oviradio.cz
28. 12. 2021 14:12

Škoda, že vysílací čas nevrátili Pavlu Kudrnovi (nyní Čro Liberec). Byl zábavný a jeho moderování bylo rozhodně pestřejší.

Václav
Reply to  Marcel
28. 12. 2021 18:13

Kudrna byl na ČRO 2 Praha a potom ve východních Čechách, jeho domov. Jak se octl v Liberci? A ten večerní čas mu někdy patřil? Já ho spíš na společném bloku reginalek zaslechl o víkendu odpoledne s nějakým i výlety či co.

Marcel
Reply to  Václav
28. 12. 2021 20:21

Začínal na Vltavě, pak přešel na Hvězdu, kde byl moderátorem legendárního Studia7, pak přešel pod Radiožurnál, Pak (po zásazích do programu Tachecí, přešel Prahu, kde moderoval Dobré Jitro z Prahy. Od dob šéfa Ostrého moderoval Odpoledne z Dvojkou, které mu sedělo nejlíp. Pak přešel chvíli šéfovat Čro Hradec, odtud vysílal pro všechny regiony Výlety…. Pak šel do Liberce, kde šéfuje programu a občas moderuje. Jeho manželka (původně moderátorka Vltavy, pracuje nyní na úřádě ve Varnsforfu….)

Lohen1
Reply to  Oviradio.cz
30. 12. 2021 01:55

Liberec je vskutku ostudou rozhlasu. Minimum reportáží z regionu, málo informací obecně a pokud vzpomenu každodenního hosta, tak se velmi často opakují a bývá to třeba kosmetička, ezoterička… Žádný přínos pro region. Navíc má jako jedna z mála stanic žalostnou podporu v Můj rozhlas, většina pořadů nejde přehrát ze záznamu.

Jarda
Reply to  Lohen1
30. 12. 2021 08:06

taky se divím, že nevyužívají svuj potencional, kor ted, když je mrtvej posledni dinosaurus, tak můžou byt silné čistě regionalní radio.

Jarda
6. 9. 2021 09:52

Rádio blaník aktualizovalo pokrytí na webu, na mapce už je „vybarveno“ pokrytí po contactu. V seznamu frekvencí ale zmizeli double pro liberec, jablonec a českou lípu, ale také double pro hodonín. Místo jbc a cl má být fajn, ale co bude místo lbc a hodonína? I tak tam mají doublů jak nasráno.

Jarda
Reply to  Oviradio.cz
6. 9. 2021 11:15

ono to někde bylo na rrtv, ale někam to zmizelo, ale změnit podmínky v rock asi nebude jednoduche, možna to udělají jako s černou horou, prostě licenci te frekvence vrátí a přihlásí na ní rock radio.

Insider
Reply to  Jarda
6. 9. 2021 10:50

Milé děti, vítejte v zeměpisu, zde jsou čechy, pak morava a slezko a pak liberec – hp blaníku pobavila.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Jarda
6. 9. 2021 11:00

Na Liberec 107,4 mají sólo licenci, takže nebude problém jí vrátit…
Jo, já vím. 😀

Jarda

ještě jsem neviděl aby mb vracela licenci, co se tyče černe hory, tak jen potřebovali změnit licencni podmínky, tak to jen na oko vratili a vzali si to pro fajn, ale u libereckyho blaníku, nevím, jelikož fajn bude v lbc, rock už tam je, blaník dali na ještěd, hitradio je v lvc 3x, takže nemají co by tam dali a že by to vratili aby se tam mohl dostat kdokoli jiny je kravina, to spíš si myslím, že ji pak připíší do seznamu jako double.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Jarda
6. 9. 2021 20:46

107,4 není ani v mapě pokrytí, kde se MB obvykle doubly netají. Určitě na ní nezapomněli, spíš s ní mají nějaký záměr. Ale těžko říct co s ní bude dál.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty

Chvíli jsem poslouchal 107,4 a i tam hlásí „Právě posloucháte radio Blaník Liberec 101,4“. Nevím co s tou 107,4 mají za plány, ale pro Blaník s ní nejspíš nepočítají.

Václav

Pokud 101,4 není součástí celoplošné sítě Blaníku by přelaďování ze 107,4 na 101,4 vedlo řidiče z jiných částí republiky do slepé ulice.

Arcivévoda Spytihněv Hrdobec z Hovězí Lhoty
Reply to  Václav
11. 9. 2021 22:00

Dokud bude na Ještědu 20F1, nebude přelaďování fungovat oběma směry, takže to reálně nehrozí.

HOME
28.1K
0
Přidejte komentář, prosím.x