Komu z konkurence může změna Kissů hrát do karet?

Plánované sjednocení sítě rádií Kiss se rychle blíží. Po změně programu část posluchačů ze setrvačnosti či zvědavosti zřejmě zůstane naladěna, radikálnější příznivci dosavadního hudebního mixu rádio vypnou, nebo se budou poohlížet jinam.

Vůbec nejposlouchanější je brněnský Kiss Hády. V jihomoravském regionu by jeho proměna mohla přihrát posluchače především lokálnímu Free Radiu a dále posílit vedoucí postavení Evropy 2 přímo v Brně. Ze zrušení samostatného studia Kiss by mohlo profitovat i Radio Rubi, byť jen okrajově, protože na jižní Moravě je o něj dlouhodobě malý zájem.

Z dvojky v síti Kiss, ostravského rádia Kiss Morava, část posluchačů s největší pravděpodobností přeladí na místní Helax, další část na Evropu 2, která má na severní Moravě a ve Slezsku také velmi slušnou oblibu.

Stanici Kiss Jižní Čechy původem z Českých Budějovic by se mohli posluchači rozutíkat především k celoplošnému rádiu Evropa 2 a lehce by mohlo v regionu posílit zatím relativně velmi slabé Fajn radio. Naprosto stejný vývoj můžeme očekávat i v sousedním Plzeňském kraji, kde končí Kiss Proton.

Zlínský kraj přijde o Kiss Publikum, posluchači si tam budou patrně hledat náhradu v podobě Evropy 2, Fajn radia, možná i Radia Zlín a Radia Rubi. Nejmenší z Kissů, mladoboleslavský Kiss Delta, uvolní prostor, který může zaplnit kdo jiný než opět Evropa 2 a Fajn.

Fúze Kissů by tedy mohla nejvíce nahrávat programům Evropa 2 a Fajn radio, samozřejmě dokud se také nerozhodnou pro posun formátu směrem ke staršímu publiku.

82 komentářů Komu z konkurence může změna Kissů hrát do karet?

  • Jan

    Ještě brzy na výsledky. Podle me bohužel ma ac nebudou tak poslouchane jako regionalni Kiss. Hroch sam řekl ,ze vi ze budou méně poslouchany , ale ze usetreji peníze za lidi a defakto se jim to vrati. Uz ted je videt ,ze mají cim dal méně reklam. Jim ani tak o to zda je někdo posloucha , nebo nejde. Sam to vrdi Hroch.

    • Petr

      Jane, mluvíte z cesty. Počet reklam nesouvisí s přeformátováním, ale obyčejným letním cyklem, kdy je obecně v rádiích méně reklam a to až o polovinu. V létě se prostě neinzeruje.

  • Jan

    Nejvetsi sracka eteru a ta reklama tam stejne nebude, protze jen chudak by si ji tam dal. Dyt to jsou lhari ubohy , ze prej kuli reklame to museli zrusit, ze ji bylo malo a ze prej moderatori se nenasli a ze prej je to regionalne o hodne lepsi. Takovadle kravina stejne nikoho nezajima a nebude zajímat.

  • Jan

    A hele ozvali se panove z Kiss. To se mate cim chlubit. Uz se smirte stim, ze jste odvedli kus prasecky práce a ještě lzete. Chapu ,ze se drzite svéprace , ale moc vam to nejde a nepujde. Coz vam velmi preji. A me neumlčíte.

Vložte komentář